نه برای خود کاخ ساخت و نه بر تخت شاهی نشست ؛ او یکی از خود ما مردم ایران بود .
💠@Jaraian
جنگ کی تموم میشه؟
جنگ، جنگ استقامته
هرکس بیشتر استقامت کنه
هرکس بیشتر مقاومت کنه
پیروز است
با این راهبرد نشان دادن تخریب و انفجار در فلان شهر سبب کاهش استقامت برخی مردم میشود
در جنگ زد و خورد وجود دارد
قدرتمندترین کشورها هم ضربه میخورند
ضربه خوردن طبیعی هست
مهم این است بتوانی ضربه بزنی
این اصل است
دل مردم رو خالی نکنید ما در یک نبرد فرسایشی قرار گرفتیم باید امید و روحیه تزریق کنیم نه یاس و ترس
🔴 رئیس جمهور در پیام تصویری: شورای موقت رهبری دیروز تصویب کرد که دیگر به کشورهای همسایه حمله و موشک شلیک نشود، مگر از مبدأ آن کشورها حملهای به ایران شود😐
از خاک کشورشون بر علیه امنیت ما تلاش کردن و حالا عذرخواهی؟حقا که احمقید و دومی ندارید
دوستان سلام!
شنبه شب پس از اتمام مراسم محوری شهرستان کاشمر در خیابان امام قراره باهم به یادبود رهبر عزیزمون، با روشن کردن شمع، شام غریبان برگزار کنیم.
جهت مشارکت در شام غریبان ما یتیمان رهبر شهید ، در صورت توان شمع به همراه بیاورید.
وعده ما گود پارک شهید عسگری( پارک کودک امام خمینی ره) پس از اتمام مراسم راهپیمایی.
به امید دیدار
فاصله اصابت چند مخزن سوخت در تهران تا اصابت به پالایشگاه حیفا
تنها ۲۱ دقیقه
ایرانی؛ به تولد قدرت جهانی سلام کن