دوستان سلام!
شنبه شب پس از اتمام مراسم محوری شهرستان کاشمر در خیابان امام قراره باهم به یادبود رهبر عزیزمون، با روشن کردن شمع، شام غریبان برگزار کنیم.
جهت مشارکت در شام غریبان ما یتیمان رهبر شهید ، در صورت توان شمع به همراه بیاورید.
وعده ما گود پارک شهید عسگری( پارک کودک امام خمینی ره) پس از اتمام مراسم راهپیمایی.
به امید دیدار
فاصله اصابت چند مخزن سوخت در تهران تا اصابت به پالایشگاه حیفا
تنها ۲۱ دقیقه
ایرانی؛ به تولد قدرت جهانی سلام کن
همین الان شبکه خبر بیانیه مهم قرارگاه خاتم الانبیاء
آتش بس ترامپ هدفش تجدید قواست و ایران کوتاه نمی آید و اسیر این نیرنگ نمی شویم
پشت خیمه دشمنیم .
حضور در میدان را تقویت کنیم نباید الان استقامت و پایداری را با رفاه طلبی عوض کنیم
هرکس دم از صلح و آتش بس در شرایط کنونی بزند خائن است.
💠@Jaraian
هدایت شده از حسیبا
خدایا
سپاه تویی؛ ارتش تویی؛ رزمنده تویی؛
موشک تویی؛ پهپاد تویی؛ پدافند تویی؛
همه تویی؛ ما هیچ!
ما غلط بکنیم مغرور شویم و
از کسی غیر از تو کمک بطلبیم
ما بنده ی کمِ تو ایم!
ما کجا، جنگ همزمان با
آمریکا و اسرائیل و ناتو کجا؟
تو میجنگی
تو شلیک میکنی
تو هدایت میکنی
تو اصابت میکنی
یه دیقه ایران اینترنشنال رو باز کردم و فهمیدم توش به جنگ میگن «عملیات آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی در حمایت از مردم ایران»🤯
هدایت شده از أََیــْنَ عَمَّــــــــٰار 🇮🇷
🔹نیویورک تایمز با انتشار عکسی معنادار نوشت: ترامپ واشینگتن را نابود خواهد کرد، حتی اگر این آخرین کارش باشد
روحت شاد؛ اگه الان بودی،
خارک و چند تا جزیره دیگه رو هم میدادی میرفت،
ولی حداقل الان جنگ تموم شده بود...:)
«محجور»
@farsitweets