13.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑🎥 محمدجواد لاریجانی: هوش مصنوعی در حملات به حزب الله تاثیر داشت اما عامل اصلی، نفوذ در ساختار بود
#هوش_مصنوعی
▪️انجمن علمی علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب
🆔 @ANJOMAN_URD
🔻زجر ابدی صهیونیست ها از قدرت ادبی و رسانهای سید مقاومت
🔹پرچمدار برجسته جبهه مقاومت در دو دهه قبل، در استعارهای برگرفته از قرآن، در توصیف اسرائیل گفت: "والله هی اوهن من بیت العنکبوت"
🔹خانه عنکبوت! این موشک روانشکن استعارهای و رسانهای، آن چنان روح و روان صهیونیستها را در همکوبید که تا امروز نیز اثرات آن به وضوح قابل مشاهده است
🔹نتانیاهو در اولین صحبت خود بعد از ترور، این زجر طولانی درونیاش را بلافاصله آشکار کرد: «دشمنان ما فکر میکردند ما خانه عنکبوت هستیم!»
#حزب_الله
#سید_حسن_نصرالله
#فلسطین
▪️رسادین، فرهنگ و رسانهپژوهی دینی
@Rasadin
▪️انجمن علمی علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب
🆔 @ANJOMAN_URD
🌀 نشست #لبه_دانش؛ سرگرمی در رسانه، چالشها و فرصتهای رسانه ملی
🔹 ارائه: دکتر سیدمحمدرضا خوشرو
مدیر شبکه نسیم سیمای جمهوری اسلامی ایران
🔹 پنجشنبه، ۱۲ مهرماه، ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۳۰ - قم، بلوار الغدیر، ک ۱۱، ساختمان خاتم دانشگاه ادیان، دانشکده رسانه، سالن شهید قدوسی
🔹 لینک وبینار:
http://eseminar.tv/wb145480
🔸 حضور برای علاقمندان، دانشجویان و اهالی رسانه و ارتباطات آزاد است.
▫️انجمن علمی علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب
🆔 @ANJOMAN_URD
بسم الله قاصم الجبارین
انا من المجرمین منتقمون
قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِينَ
(توبه / ١٤)
در این لحظات حساس تاریخی، که شجاعت و حقطلبی در مقابله با زورگویی و استبداد به نمایش درآمد است، ما در انجمن علمی علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب، حمله شجاعانه و عادلانه سپاهیان دلاور اسلام به رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را موجب سرافرازی و افتخار میدانیم.
این عملیات که در دفاع از حقوق آزادهخواه و مظلومان جهان انجام شده است، نشاندهنده تعهد و صلابت ملت در دفاع از ارزشها و اصول انسانی و اسلامی است. ما با همه وجود از تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا، فرزندان دلاور مرد سربلند سپاه، ارتش و نیروهای مسلح غیور کشورمان قدردانی میکنیم و از این اقدام، که در راستای حفظ کیان و اصول جمهوری اسلامی و دفاع از جبهه مقاومت است، حمایت میکنیم.
ما در انجمن علمی، تأکید میکنیم که حمایت از دفاع در برابر زیادهخواهی و ظلم، وظیفهای شرعی، عقلی و انسانی است و همواره خواستار آن هستیم که هرگونه تهدید یا عکسالعمل رژیم جعلی و حامی آن شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار با پاسخی سنگینتر، شدیدتر و قاطع مواجه شود.
از تمامی جامعه دانشگاهی و هموطنان عزیز میخواهیم که در کنار ملت شریف ایران، برای ایجاد صلح پایدار و دفاع از حقوق تمامی انسانهای آزاده، قدمهای استواری بردارند.
خداوند متعال، ناصر و یاور همه کسانی است که در راه حق و عدالت قیام میکنند. به یقین، خداوند قدرتمند و برتر است.
والسلام علیکم.
#وعده_صادق۲
#فلسطین
▪️انجمن علمی علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه، دانشگاه ادیان و مذاهب
🆔 @ANJOMAN_URD
با حضور مدیر شبکه نسیم بررسی شد؛
🔸چالش ها و فرصت های رسانه ملی در حوزه سرگرمی
🔹مدیر شبکه نسیم در نشست تخصصی سرگرمی در رسانه، چالشها و فرصتهای رسانه ملی گفت: رسانه ملی ایران در حوزه سرگرمی با چالشها و فرصتهای زیادی مواجه است که با اتخاذ رویکردهای نوآور و همسو با فرهنگ ملی، میتواند به یک منبع اصلی سرگرمی و آگاهی اجتماعی تبدیل شود.
B2n.ir/b91882
▫️انجمن علمی دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب
🆔 @ANJOMAN_URD
🔸نقش رسانه در جنگ روانی (مطالعه موردی جنگ علیه غزه و لبنان)
🔸ارائهدهنده: سندس الأسعد (فعال رسانهای-اجتماعی از لبنان)
🔸زمان: شنبه ۱۴ مهر ساعت ۱۳ به وقت تهران
🔸پخش آنلاین در صفحات روبیکاو آپارات https://www.aparat.com/QomCsri/live
@QomCsri
▪️انجمن علمی علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه، دانشگاه ادیان و مذاهب
🆔 @ANJOMAN_URD
🔸سقوط چند پله ای صدا و سیما در جذب مخاطب
🔹بر اساس آخرین نظرسنجی ایسپا میزان استقبال دانشجویان دانشگاههای دولتی از تلویزیون برای تماشای فیلم و سریال با چند پله سقوط به رده چهارم رسیده است
▫️انجمن علمی دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب
🆔 @ANJOMAN_URD
انجمن علمی رسانه و ارتباطات
🔸سقوط چند پله ای صدا و سیما در جذب مخاطب 🔹بر اساس آخرین نظرسنجی ایسپا میزان استقبال دانشجویان دانش
.
📄 | جوابیه مرکز تحقیقات صدا و سیما در پی انتشار یک گزارش آماری
🔻در اردیبهشت ماه سال جاری مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) با همکاری وزارت علوم اقدام به انجام یک نظرسنجی پیرامون وضعیت فرهنگی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه های دولتی نمود. این نظرسنجی در بین ۲۲۵۰ نفر از دانشجویان مقاطع مختلف عمدتاً کارشناسی به صورت پیمایشی انجام شده است بخشی از نتایج این نظرسنجی که به تازگی منتشر شده است نشان می دهد دانشجویان بخش عمده ای از اوقات فراغت خود را صرف گشت و گذار در فضای مجازی می کنند همچنین گوش دادن به موسیقی، معاشرت با دوستان، ورزش و ... در رتبه های بعدی فعالیتهای دانشجویان در اوقات فراغت قرار دارد. این نظرسنجی نشان می دهد اساسأ تماشای فیلم و سریال جایگاه قابل توجهی در پر کردن اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه های دولتی ندارد و در بعضی موارد حتی گوش دادن به پادکست بیش از تماشای فیلم و سریال اوقات فراغت دانشجویان را به خود اختصاص می دهد. حال در این نظرسنجی از این اندک دانشجویانی که اعلام کرده اند در اوقات فراغت خود فیلم و سریال تماشا می کنند پرسیده شده که از چه منبعی فیلم و سریال تماشا می کنند؟ و نتایج نشان می دهد پاسخگویان بیشتر از طریق دانلود و تماشا از طریق سایت های اینترنتی و بعد پلتفرم های نمایش داخلی و خارجی فیلم و سریال تماشا می کنند و تلویزیون در رتبه چهارم قرار دارد. انتشار این گزارش بهانه ای شد تا برخی از سایت ها و کانال ها بدون اشاره به کل این نظرسنجی و با تحریف بخش هایی از آن، رسانه ملی را زیر سوال ببرند. در این راستا ذکر چند نکته ضروری است:
▫️ اساسا الگوی مصرف رسانه ای یک قشر خاص مثلاً دانشجویان، قابل مقایسه با عموم مردم و تعمیم به کل جامعه ایران نیست. حتی خود ایسپا بعد از این شیطنت رسانه ای توضیح داد که این نظرسنجی در بین ۲۲۵۰ نفر دانشجو انجام شده و نتایج آن قابل تعمیم به کل جامعه نیست. ولی متاسفانه این بی اخلاقی رسانه ای ادامه یافت.
▫️البته این بی توجهی به واقعیات که نشان دهنده نیت تحریف گران است موضوع تازه ای نیست. در فروردین ماه یعنی چند روز قبل از اجرای این نظرسنجی دانشجویی، ایسپا در یک نظرسنجی از عموم مردم (نه یک قشر خاص مثل دانشجویان) میزان مخاطب رسانه ملی را حدود ۷۰ درصد اعلام کرد. ولی هیچ کدام از این سایت ها و کانال هایی که امروز به نتایج نظرسنجی ایسپا برای هجمه به رسانه ملی استناد می کنند، حاضر نشدند کوچکترین اشاره ای به این یافته داشته باشند!برای مخاطبان فهیم رسانه ها مبرهن است که چنین فعالیت هایی نه علمی است و نه اخلاقی. البته کاهش مخاطب تلویزیون در رقابت با فضای مجازی امری جهانی بوده و موضوع جدیدی نیست اما این جنس فعالیت ها به بهانه نقد مدیریت رسانه ملی مسبوق به سابقه نیست و بیانگر نیات خاص منتشر کنندگان این تحریفات است. کار رسانه ای صداقت و انصاف می خواهد و گرنه نتیجه می شود فریب افکار عمومی.
🔸روابط عمومی مرکز تحقیقات صدا و سیما
▫️انجمن علمی دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب
🆔 @ANJOMAN_URD