eitaa logo
انجمن راویان دفاع مقدس کاشان
470 دنبال‌کننده
28هزار عکس
29.5هزار ویدیو
103 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
@jannatolmahdi313 ⁉️ 🍀اللَّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالعَنْ أعْدَاءَهُم 🍀 🌻اللّٰھـُم ؏جِّل لِوَلیڪَ الفَرَجْـ🌻 ‏ ۳۱۳👇••🇮🇷•• تشریف بیاورید.✅ @jannatolmahdi313 ⚠️باما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جديدترين تصاوير از جاسوس صهيونيستی 🔹«کایلی مور گیلبرت» کیست و چرا در ایران بازداشت شد. @anjomaneravian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️‏ایهود اولمرت نخست وزیر سابق اسرائیل دوسال پیش بعد یه نیشخند میگوید من فخری زاده رو خوب میشناسم خودش نمیدونه چقدر میشناسمش اون مصونیتی ندارد! @anjomaneravian
هدایت شده از جنت المهدی۳۱۳
🌷مهدی شناسی ۷۲🌷 🔷اسامی امام زمان عج الله فرجه🔷 @jannatolmahdi313 🌹مطهِّرُ الارض🌹 🍃ما در بعضي از زيارات حضرت حجت را مطهر الارض خطاب مي‌كنيم. يعني كسي كه زمين توسط وجود مقدس ايشان از هر رجس و آلودگي پاك و تطهير مي‌شود. 🍃 ذكر اين نام بعد از نام مهدي حضرت از آن جهت است كه اگر يوسف فاطمه با نام مهدي خويش از اسرار وجودي ما پرده برداري مي‌كند مخصوصاً از اسراري كه سرشكستگي و شرمندگي ما را به دنبال دارد و ايشان از ديدن و شنيدن اسرار نازيباي ما رنجيده خاطر مي‌شوند اما هيچ كس به غير از مطهر الارض قدرت پيراستن زمين وجودي ما را ندارد. تنها توسل به دامن مطهر الارض سبب مي‌شود تا ما از هر رجس و آلودگي تطهير شويم و چون از آلودگيها رها گرديم ديگر شرمند‌ه‌ي نام مهدي حضرت نخواهيم بود. @jannatolmahdi313 🍃جالب اين جاست كه كار حضرت تطهير كردن هر روح آلوده به گناهي است و اين تطهير چون در باب تفعيل به كار رفته است از تدريج سخن مي‌گويد.يعني تطهير به يكباره صورت نمي‌گيرد. بلكه آرام، آرام و تدريجي روح و قلب ما را از آلودگي‌ها پاك مي‌كند. 🍃 زيرا مداواي روح آلوده به گناه بايد برابر با ظرفيت فرد باشد و تنها حضرت از ميزان ظرفيت پذيرش افراد آگاهند. ايشان از میزان نياز ما آگاهند، نياز درون افراد سرّي است كه تنها مهدي از آن باخبر است. 🍃با اين توضيحات ما به دو نام (مهدي و مطهر الارض) حضرت متوسل مي‌شويم تا ايشان با جلوه‌ي مطهر الارضي خويش ما را از رجس و آلودگي‌ها رها كنند و با نام مهدي نيازهاي دروني‌مان را برآورده سازند‌. 🍃 اگر ما القاب و اسماء حضرت را بشناسيم و رابطه‌ي هريك از آنها را با يكديگر بدانيم و براي هر درخواستي به نامي خاص متوسل شويم بي‌شك بسياري از نيازهايمان پاسخ داده مي‌شد. 🍀اللَّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالعَنْ أعْدَاءَهُم 🍀 🌻اللّٰھـُم ؏جِّل لِوَلیڪَ الفَرَجْـ🌻 ‏ ۳۱۳👇••🇮🇷•• تشریف بیاورید.✅ @jannatolmahdi313 ⚠️باما همراه باشید.
🔴‏مایکل مورل گزینه بایدن برای سازمان سیا: باید ایرانی ها را مخفیانه و خاموش ترور کنیم!! درست زمانیکه آمریکایی ها دارن در مسیر اهدافشون به نتیجه میرسند، دولتمردان ما هم دارن هدف گذاریشون رو به نتیجه مذاکره با قاتلین قهرمانان ملی شون گره میزنند زیبا نیست؟ ‎ @anjomaneravian
ای شهید🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 راهت ❤️❤️❤️ادامه دارد. @anjomaneravian
هدایت شده از جنت المهدی۳۱۳
کارگاه خویشتن داری_28.mp3
14.96M
۲۸ @jannatolmahdi313 📌هنگام قضاوت دیگران، رویِ برچسب‌هایی که به رفتار و زندگی آنان میزنیم؛ درحقیقت صفاتِ نفس و ویژگی‌های شخصیتی خودمان را یادداشت میکنیم. 🍀اللَّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالعَنْ أعْدَاءَهُم 🍀 🌻اللّٰھـُم ؏جِّل لِوَلیڪَ الفَرَجْـ🌻 ‏ ۳۱۳👇••🇮🇷•• تشریف بیاورید.✅ @jannatolmahdi313 ⚠️باما همراه باشید.
♦️سردار سلامی: انتقام در دستور کار قرار گرفت 🔹 فرمانده کل سپاه: دشمنان کوردل ملت ایران به ویژه طراحان، عاملان و حامیان این جنایت نیز بدانند اینگونه جنایات در عزم و اراده ایرانیان برای ادامه این مسیر پر شکوه و اقتدار آفرین خللی ایجاد نخواهد کرد و انتقام و مجازات سخت از آنان در دستور کار قرار گرفته است. @anjomaneravian
🔴مسئولان ولنگاری فضای مجازی شریک در خون شهید فخری‌زاده 🔸طبق گزارش‌ها، حدوداً ۱۲ تروریست با چندین خودرو و موتورسیکلت به طور مستقیم‌ در عملیات ترور دخیل بوده‌اند که برای خیلی‌ها موجب تعجب است؛ مخصوصا اینکه با این محدودیت‌های ناشی از کرونا، تردد افراد عادی هم با مشکل مواجه است و چه برسد به تردد ۱۲ نفر تروریست! 🔸بماند که قطعا افراد بسیاری نیز در پشت پرده، در این واقعه‌ی اسفناک دخیل بوده‌‌اند. 🔹البته نباید تعجب کرد، چرا که رژیم صهیونیستی و سازمان تروریستی موساد آن، علاوه و نه چندان مخفیانه از طریق های خارجی، چندین ماه است که به صورت رسمی و از طریق سایت‌های کاریابی و فیلترشکن‌های فعال در فضای ولنگار مجازی‌، در حال هستند و کک هیچ مسئولی هم نگزیده است. ♦️👈بدون شک، نقش عاملان وضعیت ولنگار فضای‌مجازی‌ در ریخته شدن خون این دانشمند شهید ما، کمتر از همکاری با سازمان تروریستی موساد و معاونت در جرم آن تروریست‌ها نیست... @anjomaneravian
🌹شهید محسن فخری زاده که بود؟ @anjomaneravian
هدایت شده از جنت المهدی۳۱۳
@jannatolmahdi313 ✍ این ماست که پشت دشمن را می‌لرزاند... و از ما، برایشان انبارهایی از باروت‌ می‌سازد که بفکر تدفینش می‌افتند! همان سبک زندگی مهدوی، که الفبایش از "مقاومت" آغاز می‌شود ! هرگاه بر آنچه استکبار، از فکر و قلب و مسیر زندگی مان میخواهد؛ خط بطلانی کشیدیم ، و زیر بار اهداف استعماری‌اش رنگ نباختیم؛ می‌شویم از لشکر شهدایی چون که خواب را از چشمان هرزه‌شان ربوده بود! می‌شویم از لشکر ها که اول شهید زندگی میکنیم ... بعد با افتخار به شهادت میرسیم! این ماست که دشمن را به خاک ذلّت میکشاند! سبک زندگی عزّتمند ما ✌️ مقاومت تنها، مسیر عزت مؤمنین و ذلّت دشمنانش است .... 🍀اللَّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالعَنْ أعْدَاءَهُم 🍀 🌻اللّٰھـُم ؏جِّل لِوَلیڪَ الفَرَجْـ🌻 ‏ ۳۱۳👇••🇮🇷•• تشریف بیاورید.✅ @jannatolmahdi313 ⚠️باما همراه باشید.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🌹🌹🌹🇮🇷🇮🇷🇮🇷 بحول و قوی الهی و بمدد آقا امام زمان عج . انتقام سختی خواهیم گرفت... @anjomaneravian
آرامشان نگذارید که آرامتان نمی‌گذارند! ✍️«حسین شریعتمداری» در واکنش به ترور شهید فخر‌ی‌زاده نوشت: 🔹امام خمینی برای تامین امنیت و حفظ آرامش مردم در مقابل تو‌طئه دشمنان می‌فرمایند: «همه مسئولان و مردم باید بدانند که غرب و شرق تا شما را از هویت اسلامی‌تان ‌به خیال خودشان بیرون نبرند، آرام نخواهند نشست؛ نه از ارتباط با متجاوزان خشنود شوید و نه از قطع ارتباط با آنان رنجور. همیشه با بصیرت و با چشمانی باز به دشمنان خیره شوید و آنان را آرام نگذارید که اگر لحظه‌ای آرام گذارید، لحظه‌ای آرامتان نمی‌گذارند». 🔹رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر ضرورت برخورد پیشگیرانه با دشمن و تحمیل هزینه سنگین در قبال جنایات دشمنان تاکید ورزیده‌اند؛ به کار گرفتن همین فرمول کارساز بوده که آمریکا و متحدانش را از انتقام ایران به وحشت ‌انداخته است. 🔹شواهد فراوانی از نقش اسرائیل در ترور شهید محسن فخری‌زاده در دست است به گونه‌ای که با جرأت و صراحت می‌توان رژیم صهیونیستی را عامل اصلی این جنایت دانست، از این روی نباید در انتقام از صهیونیست‌های جنایتکار کمترین تردیدی به خود راه داد. 🔸امروز باید همه توجه مردم و نظام روی دو محور متمرکز شود، اول؛ انتقام سخت و پشیمان‌کننده از صهیونیست‌های جنایتکار و دوم؛ شناسایی عوامل داخلی و احتمالاً نفوذی دشمن. @Antiliberalism
هدایت شده از جنت المهدی۳۱۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 @jannatolmahdi313  أَذِلَّةٍ عَلَي الْمُؤْمِنينَ، أَعِزَّةٍ عَلَي الْکافِرينَ فروتن در برابر مؤمنان، و غیور دربرابر دشمن💪 این اوج عزّتِ یک انسان است ؛ که قرآن از آن نام می‌برد .... برای دشمنت خطرناک باش ✋ 🛑 تو هم می‌توانی... اگر ؛ 🍀اللَّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالعَنْ أعْدَاءَهُم 🍀 🌻اللّٰھـُم ؏جِّل لِوَلیڪَ الفَرَجْـ🌻 ‏ ۳۱۳👇••🇮🇷•• تشریف بیاورید.✅ @jannatolmahdi313 ⚠️باما همراه باشید.
هدایت شده از جنت المهدی۳۱۳
شهید محسن فرخی زاده.mp3
10.66M
@jannatolmahdi313 ویژه شهادت ✦مسئله هسته ای بهانه است برای دشمنان.. ✦مشکل آن‌ها موجودیت جمهوری اسلامی، نفوذ و اقتدار آن است! ✦آن‌ها از اقتدار انقلاب واهمه دارند! و این واهمه، به اوج خود نزدیک می‌شود! 💥 چـــرا؟ 🎤 🍀اللَّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالعَنْ أعْدَاءَهُم 🍀 🌻اللّٰھـُم ؏جِّل لِوَلیڪَ الفَرَجْـ🌻 ‏ ۳۱۳👇••🇮🇷•• تشریف بیاورید.✅ @jannatolmahdi313 ⚠️باما همراه باشید.
هدایت شده از جنت المهدی۳۱۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@jannatolmahdi313 ❇️ چرا تعطیل بردار نیست؟ ‼️❇️ 🍀اللَّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالعَنْ أعْدَاءَهُم 🍀 🌻اللّٰھـُم ؏جِّل لِوَلیڪَ الفَرَجْـ🌻 ‏ ۳۱۳👇••🇮🇷•• تشریف بیاورید.✅ @jannatolmahdi313 ⚠️باما همراه باشید.
هدایت شده از جنت المهدی۳۱۳
🏴انا لله و انا الیه راجعون @jannatolmahdi313 ✍🏻پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پی ترور دانشمند هسته‌ای شهید، دکتر محسن فخری‌زاده پیامی صادر کردند. متن پیام به این شرح است: بسم‌الله الرحمن الرحیم دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ئی و دفاعی کشور جناب آقای محسن فخری‌زاده به دست مزدوران جنایتکار و شقاوت‌پیشه به شهادت رسید. این عنصر علمی کم‌نظیر جان عزیز و گرانبها را به خاطر تلاشهای علمی بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت و مقام والای شهادت، پاداش الهی اوست. دو موضوع مهم را همه‌ی دست‌اندرکاران باید به جِدّ در دستور کار قرار دهند، نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دیگر پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ی بخشهائی که وی بدانها اشتغال داشت. اینجانب به خاندان مکرم او و به جامعه‌ی علمی کشور و به همکاران و شاگردان او در بخشهای گوناگون، شهادت او را تبریک و فقدان او را تسلیت میگویم و علو درجات او را از خداوند مسألت میکنم. سیّدعلی خامنه‌ای ۸ آذرماه ۹۹ ‏ ۳۱۳👇••🇮🇷•• تشریف بیاورید. 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 ╭═━═━⊰❀❀🌷❀❀⊱━═━═╮ 🌸 @jannatolmahdi313 🌸 ╰═━═━⊰❀❀🌷❀❀⊱━═━═╯ ⚠️باما همراه باشید.
📸 فرمانده نيروی قدس سپاه پاسداران (در واكنش به ترور شهيد فخري زاده): دشمن عُرضه جنگ مردانه با ايران را ندارد. 🔹سردار قاآنی: اين آخرين دست و پا زدن‌های قلدران جهان و غارتگران بين‌المللی است. ‏ ۳۱۳👇••🇮🇷•• تشریف بیاورید. 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 ╭═━═━⊰❀❀🌷❀❀⊱━═━═╮ 🌸 @jannatolmahdi313 🌸 ╰═━═━⊰❀❀🌷❀❀⊱━═━═╯ ⚠️باما همراه باشید.
هدایت شده از جنت المهدی۳۱۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@jannatolmahdi313 🔴دکتر عباسی: برنامه ترور شهید فخری‌زاده به دهه ۸۰ برمی‌گردد ♦️رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی: برنامه ترور شهید فخری زاده به دهه هشتاد بر می‌گردد. ♦️ در سال ۸۷ قرار بود توسط دشمن ترور شوند که نیروهای امنیتی برنامه دشمن را خنثی کردند؛ حفاظت از ایشان از همان سال تقویت شد. ♦️فناوری آشکارسازی تابش‌های هسته‌ای و نوترون‌های کیهانی برای کشف اقدامات پنهانی رژیم صهیونیستی از دستاوردهای شهید فخری‌زاده بود. ‏ ۳۱۳👇••🇮🇷•• تشریف بیاورید. 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 ╭═━═━⊰❀❀🌷❀❀⊱━═━═╮ 🌸 @jannatolmahdi313 🌸 ╰═━═━⊰❀❀🌷❀❀⊱━═━═╯ ⚠️باما همراه باشید.
هدایت شده از جنت المهدی۳۱۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@jannatolmahdi313 ⭕️ 🎥 همسر : نگذارید خون شهید پایمال شود شهید فخری‌زاده در عین حالی که دانشمند بود همسری مهربان، دلسوز و مدبر بود، کشورش را دوست داشت کسانی که هستند، راهش را ادامه دهند ‏ ۳۱۳👇••🇮🇷•• تشریف بیاورید. 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 ╭═━═━⊰❀❀🌷❀❀⊱━═━═╮ 🌸 @jannatolmahdi313 🌸 ╰═━═━⊰❀❀🌷❀❀⊱━═━═╯ ⚠️باما همراه باشید.
هدایت شده از جنت المهدی۳۱۳
📸 فرمانده نيروی قدس سپاه پاسداران (در واكنش به ترور شهيد فخري زاده): دشمن عُرضه جنگ مردانه با ايران را ندارد. 🔹سردار قاآنی: اين آخرين دست و پا زدن‌های قلدران جهان و غارتگران بين‌المللی است. ‏ ۳۱۳👇••🇮🇷•• تشریف بیاورید. 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 ╭═━═━⊰❀❀🌷❀❀⊱━═━═╮ 🌸 @jannatolmahdi313 🌸 ╰═━═━⊰❀❀🌷❀❀⊱━═━═╯ ⚠️باما همراه باشید.