eitaa logo
انجمن راویان دفاع مقدس کاشان
501 دنبال‌کننده
30.3هزار عکس
34.3هزار ویدیو
107 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑 معاون وزیر اطلاعات: در حوادث اخیر یکی از بی اخلاقی‌هایی که سوی برخی افراد شاهد بودیم، منتسب کردن حادثه تروریستی شیراز به داخل کشور بود 🔹با انتشار تصاویر عامل این عملیات توسط داعش این افراد باید پاسخگو باشند‌‌ 🔹اعتراض به حجاب اجباری فقط یک بهانه و فوت مرحومه مهسا امینی جرقه ای بود که باعث شعله ور شدن ماجرایی شد که هدف اصلی آن ناامنی کشور بود. @anjomaneravian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فیلم‌ها رو اینجوری میسازن و با ذهن مردم بازی میکنند.😱🤓 ⭕️هر چیزی رو تو فضای مجازی باور نکنیم👆 @anjomaneravian
13.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تجمع جمعی از جانبازان و خانواده شهدا در مقابل سفارت آلمان در اعتراض به حمایت صدراعظم این کشور از اغتشاشات در ایران 🔹گفتنی است روز گذشته اولاف شولتس، در توئیتی با حمایت از آشوبگری در ایران نوشته بود من از کشته شدن مردمی که در حال تظاهرات مسالمت آمیز در ایران هستند، وحشت‌زده‌ام. در کنار مردم ایران هستیم. تحریم های اتحادیه اروپا مهم است و در حال بررسی مراحل بعدی هستیم! @anjomaneravian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پای حرف‌های مردی که پسر ۷ ساله‌اش مقابل چشمانش در شاهچراغ شهید شد! @anjomaneravian
12.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دامن کشان رفتی؛ دلم زیر و رو شد چشم حرامی، با حرم رو به رو شد 💔 @anjomaneravian
🔖 سکوت خواص و تضعیف جبهۀ حق 📌 درگیری میان حق و باطل خواه درحوزۀ حیات فردی و خواه در حوزۀ حیات اجتماعی انسان از همان آغاز موجودیت او برقرار بوده است. تاریخ بشر گواه صادقی بر این مدعاست. داستان هابیل و قابیل، حضرت موسی(علیه‌السلام) و فرعون، حضرت ابراهیم(علیه‌السلام) و نمرود، پیامبر اکرم(صلی‌الله‌علیه‌وآله) و مشرکین مکه نمونه‌هایی از این حقیقت آشکارند. انسان در سیر تکاملی خویش همواره باید بر سر دو راهی حق و باطل بایستد و هر لحظه دست به انتخاب بزند اما در این میان کسانی هستند که در دعوای میان حق و باطل، به هر دلیل هر دو را کنار گذاشته و یک راه سومی به نام بی‌طرفی را برمی‌گزینند تا با خیال خود از شبهات در امان باشند غافل از اینکه راه سومی وجود ندارد؛ کسی که «با حق» نباشد قهرا «بر حق» خواهد بود. [۱]. کسانی که در فتنه‌ها جانب حق را نمی‌گیرند، برای هر دو جبهه حق و باطل سهمی از حق قائل می‌شوند و هر دو را در بخشی از حق شریک می‌دانند از این‌ رو اعلام بی‌طرفی کرده و خود را از بار مسئولیتِ سنگینِ انتخاب، تحقیق، تفکر و تعقل می‌رهانند و به تماشای صحنه می‌نشینند. از آن‌جایی که انسان‌ها برای ادامه زندگی نیاز به رفاه و تامین منافعشان دارند تا زمانی که زنگ خطرِ تهدیدِ منافع برای آن‌ها به صدا در نیاید، همچنان در سکوت به سر برده اما عاقبت، به ناچار به یکی از دو جبهه متمایل خواهند شد، گروهی که زندگی دنیا را بر آخرت مقدم شمارند به جبهۀ باطل و گروهی که حیات آخرت را بر دنیا مقدم شمارند به جبهۀ حق گرایش خواهند یافت چرا که تا یک حدِ محدودی منافع انسان در بی‌طرفی تامین می‌شود از زمانی به بعد دیگر امکان پذیر نخواهد بود؛ طبق استدلال عقلی و منطقی اجتماع دونقیض محال است و رفع دو نقیض ذاتی هم محال است و حالت سومی وجود ندارد، بنابراین انسان به یکی از دوجبهه متمایل‌می‌شود، زنهار که عاقبت چه می‌شود. [۲]. یکی از دلایلی که بعضی از افراد حق‌بودنِ حق برایشان آشکار نمی‌شود این است که نمی‌دانند وزن حق‌بودنِ حق را باید با خالق آن سنجید؛ خداوند در آیه شریفه(۶۲ سوره حج) می‌فرماید: «ذَلِكَ بِأَنَّ اللَّهَ هُوَ الْحَقُّ وَأَنَّ مَا يَدْعُونَ مِنْ دُونِهِ هُوَ الْبَاطِلُ وَأَنَّ اللَّهَ هُوَ الْعَلِيُّ الْكَبِيرُ. قطعا خداوند حق است و آنچه غیر از او را می‌خوانند باطل و خداوند بلندمرتبه و بزرگ است.» بنابراین جهان‌بینی هرکس که به توحید نزدیک‌تر بوده و مبنای آن عبودیت و بندگی بهتر خدا باشد پس به حق نیز نزدیک‌تر است. کسانی که با حق به مخالفت برخواسته و آن را کنار می‌زنند یا حق را می‌شناسند اما می‌پوشانند، اگرچه که به صراحت در گفتار یا کردار با آن دشمنی نکنند و از طرف دیگر به حمایت از جبهه باطل هم به پا نخیزند، در هر حال موجبات تضعیف جبهۀ حق را فراهم کرده و باطل را به طغیان علیه حق حریص می‌کنند و چه بسا این افراد از هم‌پیمانان و کمک‌دهندگان طغیانگران محسوب می‌شوند. مقام معظم رهبری در دیداری که پس از جریان فتنه ۸۸ با مجلس خبرگان داشتند و پیش از آن از خواص و صاحبان رسانه و منبر و تریبون خواسته بودند که موضع شفاف خود را نسبت به فتنه ابراز کنند به همین نکته اشاره کردند. ایشان بیان داشتند: «بعضى‌‌ها در فضاى فتنه، جمله ای از ‌‌حضرت امیرالمومنین(علیه‌السلام) که می‌فرمایند: «در فتنه‌ها همچون شتر کم سن و سال باش؛ نه پشت او قوى شده که سوارش شوند نه پستانى دارد که بدوشند(نهج‌البلاغه، حکمت1)»، را بد می‌فهمند و خیال می‌کنند معنایش این است که وقتى فتنه شد و اوضاع مشتبه شد، موضع بی‌طرف داشته باش. درحالی‌که معنایش این است به گونه‌ای موضع بگیر که به هیچ‌وجه فتنه‌‌گر نتواند از تو استفاده کند؛ نه بتواند سوار بشود، نه بتواند تو را بدوشد؛ در جنگ صفین عمار دائم مشغول روشنگرى بود؛ از آن طرف هم عده‌‌اى بودند که خدمت حضرت می‌آمدند و می‌گفتند: ما شک کردیم. ما را به مرزها بفرست که در این قتال داخل نباشیم! این کنارکشیدن، خودش همان ضرعى است که یُحلب؛ همان ظهرى است که یُرکب! گاهى سکوت‌کردن، کنار‌کشیدن، حرف نزدن، خودش کمک به فتنه است. در فتنه همه بایستى روشنگرى کنند؛ همه بایستى بصیرت داشته باشند» ✍ زینب هاشم‌زاده @enqelabi_nevesht کانال نوشته‌های انقلابی
[۳]. عملکرد قاعدین در زمان حضرت على(علیه‏السلام) به گونه‌ای بود که آنان با گوشه‏نشینى و انزواطلبى و نیز عدم همراهى خلیفه جدید در جنگ‏هاى داخلى باعث تضعیف حاکمیت او شدند. ایشان در حکمت هجدهم نهج‌البلاغه با اشاره به خالی‌کردنِ جبهه حق توسط برخی از افراد سرشناش آن دوران می‌فرماید: «حق را واگذاشتند و باطل را يارى نكردند.» که این واگذاریِ حق توسط همان افراد یا فرزندانشان در عاشورا نیز تکرار شد با این تفاوت که اگرچه در دوران امیرالمومنین(علیه‌السلام) مقابل حضرت نایستادند اما در جبهه باطل، مقابل سیدالشهدا(علیه‌السلام) طغیان کردند. قاعدین به معناى نشستگان از قيام و جهاد، آنان كه در شرايط حساس و هنگام مبارزه و جهاد، در خانه و شهر مى‌نشينند و در بسيج عمومى شركت نمى‌كنند و وارد ميدان نبرد نمى‌شوند و در صحنۀ درگيرى حق و باطل، خود را كنار مى‌كشند و ديگران را هم به عدم شركت در نبرد تشويق مى‌كنند و گاهى هم تماشاچى صحنه مى‌شوند. چنين گروه‌هايى هم در زمان پيامبر اكرم(صلی‌الله‌علیه‌وآله) وجود داشتند كه به بهانه‌هاى مختلف از حضور در جهاد تخلّف مى‌كردند، هم در زمان امير المؤمنين(علیه‌السلام)، كه او را در نبرد با باطل، يارى نمى‌كردند. قاعدين، حضرت على(عليه‌السّلام) را در جنگ جمل و صفين يارى نكردند و به بهانۀ فتنه و شبهه، خود را از صحنه كنار كشيدند. [۴]. کسانی که در زمان حساس و سرنوشت‌ساز نتوانستند میان جبهه حق و باطل تمایز قائل شده و حق را برگزینند، حتی در صورت توبه دیگر نخواهند توانست حقِ زیرِ پا گذاشته شده ناشی از سکوت را جبران کنند آن‌گاه می‌شود آنچه که نباید بشود. حکایت آنچه سلیمان بن صرد خزاعی کرد و توبه‌اش(که اگر به درگاه خدا مقبول نمی‌شد، به مقام شهادت نمی‌رسید) حکایت همه نخبگان و بزرگان تاریخ است که گاه با سکوت و کناره‌گیری بی‌هنگام، به مردمان و البته به خود خیانت می‌کنند و توبه سلیمان عبرتی است برای همه آن‌ها که بر تردیدهای بی‌موقع لعنت نمی‌فرستند و تا فرصت هست به میدان نمی‌آیند و سخن نمی‌گویند. بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب شک خواص، پایه‌ حرکت صحیح جامعه اسلامى را مثل موریانه می‌جود. همچنین سکوت خواص در سقیفه بنی‌ساعده و ۲۵ سال غصب خلافت از حضرت علی(علیه‌السلام)، سکوت خواص در زمان مشروطه و اعدام شیخ فضل‌الله نوری و اکنون مظلومیت آقایِ جمهوری اسلامی و رهبر گران‌قدر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که سردار پرافتخار شهید حاج قاسم سلیمانی خطاب به علما و خواصِ جامعه فرمودند من ایشان را خیلی مظلوم و تنها می‌بینم با حمایت‌ها و همراهی‌هایتان ایشان را دریابید چرا که سعی استكبار بر الحادگریِ محض و انحراف عمیقِ غیرقابل برگشت می‌باشد. ✍ زینب هاشم‌زاده @enqelabi_nevesht کانال نوشته‌های انقلابی
23.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑🎥 فیلمی از حضور «مهدی رسولی» در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان 🔹مهدی رسولی مداح مطرح کشور با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان، ضمن گفت‌وگو با آن‌ها به مداحی پرداخت. 🔹برخی از دانشجویان در جریان این برنامه با سردادن شعارهای توهین‌آمیز قصد متشنج کردن، این جمع دانشجویی را داشتند که با خویشتن‌داری دانشجویان حاضر در مراسم این حرکت هنجارشکنانه خنثی شد. @anjomaneravian
💢 اظهارات 👆شنیدنی تحلیلگر انگلیسی از اتفاقات ایران: فکر می‌کنید چه کسی از تغییر رژیم در ایران سود خواهد برد؟ نه زنان، نه کودکان و نه ایران کوچکترین اهمیتی برای غربی‌ها ندارد! "ریچارد مدهرست" تحلیلگر انگلیسی: اگر فکر می‍کنید که غربی‌ها نگران حقوق زنان ایرانی هستند، احمق هستید؛ از سال 1979 به دنبال خلاص شدن از دست ایران هستند چون قبل از آن آمریکایی ها و انگلیسی ها منابع ایران را غارت می کردند. ┄┅❅📀🖥📀❅┅┅
🔴امشب، پخش اعترافات مهم تروریست دوم شاهچراغ 🔹اعترافات مهم تروریست دوم حادثه شاهچراغ امشب از خبر ۲۰:۳۰ پخش خواهد شد. @anjomaneravian