فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥#فوری شلیک موشک هدایت شونده ارتش پاکستان به سمت مرز افغانستان
┄┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄
✍️ هر شخصی تحمل و ظرفیت و سطح خاصی دارد و هر زمانی حدیثِ مناسبِ خود را دارد!
✨قُلْتُ يَا اِبْنَ رَسُولِ اَللَّهِ إِنَّ عَبْدَ اَللَّهِ بْنَ سَعْدٍ دَخَلَ عَلَيْكَ بِالْأَمْسِ فَسَأَلَكَ عَمَّا سَأَلَكَ فَأَجَبْتَهُ بِخِلاَفِ هَذَا.
✨فَقَالَ: يَا يُونُسُ كُلُّ اِمْرِئٍ وَ مَا يَحْتَمِلُهُ وَ لِكُلِّ وَقْتٍ حَدِيثُهُ وَ إِنَّكَ لَأَهْلٌ لِمَا سَأَلْتَ.
⚡️یونس بن ظبیان میگوید: عرض کردم یابن رسول اللّٰه ، عبدالله بن سعد دیروز نزدتان آمد و از شما درباره آنچه من پرسیدم سوأل کرد و بخلاف این به او پاسخ دادید.
⚡️امام صادق علیه السلام فرمود: ای یونس هر کسی تحملی دارد و هر زمان حدیثِ خودش را دارد و تو برای آنچه پرسیدی شایستگی داشتی..!
📚کفاية الأثر، الخزار القمي، ص۳۶۹
📚فضائل أمیرالمؤمنین، ابن عقدة، ص۱۶۶
🖼 دانلود اسکن 🖼
🟢ظهور - ان شاء الله - خیلی نزدیک است🟢
الهی بِحَقِ السّیدة زِینَب ْسَلٰام ُاَللّهْ عَلَیْها َّعَجّل لِوَلیکَ الغَریبِ المَظلومِ الوَحید الطرید الشرید الفَرَج🤲🏻
‼️تبــــــــــری واجــــــب است‼️
ید الله فـــــوق ایدیهم
#علـــــی یــــــد الله است..
بمیرد دشمن حیــــــدر
#علــــــی ولــــــی الله است..
┄┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄
🔘 مؤمن اهل خیانت نیست
🔸عِدَّةٌ مِنْ أَصْحَابِنَا عَنْ أَحْمَدَ بْنِ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عِيسَى عَنْ عُثْمَانَ بْنِ سَعِيدٍ عَنْ عَبْدِاَلْكَرِيمِ مِنْ أَهْلِ هَمَدَانَ عَنْ أَبِي ثُمَامَةَ قَالَ: قُلْتُ لِأَبِي جَعْفَرٍ اَلثَّانِي عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ إِنِّي أُرِيدُ أَنْ أَلْزَمَ مَكَّةَ أَوِ اَلْمَدِينَةَ وَ عَلَيَّ دَيْنٌ فَمَا تَقُولُ فَقَالَ اِرْجِعْ فَأَدِّهِ إِلَى مُؤَدَّى دَيْنِكَ وَ اُنْظُرْ أَنْ تَلْقَى اَللَّهَ تَعَالَى وَ لَيْسَ عَلَيْكَ دَيْنٌ إِنَّ اَلْمُؤْمِنَ لاَ يَخُونُ.
✍🏻 ابىثمامه گويد: به حضرت امام جوادالائمه عليه السّلام عرض كردم: من مىخواهم در مكّه، يا مدينه بمانم (و به شهر خود بازنگردم)، ولى بدهكارى دارم، نظر شما چيست؟ حضرت امام جوادالائمه علیه السلام فرمودند: برگرد و بدهكارى خود را بپرداز و تصميم بگير كه خداى تعالى را در حالى ملاقات كنى كه بدهكارى نداشته باشى، همانا مؤمن خيانت نمىكند.
📚 الکافی، ج ۵ ص ٩۴
مجلسی اول رحمه الله:
"مُؤَدَّى دَيْنِكَ" أي بلدك أو بلد صاحب المال بقصد أداء الدين فإنّه إذا رآه اطمأنّ. "وَ انْظُرْ أَنْ تَلْقَى الله" أي لحالك و قرب منزلتك عنده تعالى، "أن تَموتَ وَ لَيْسَ عَلَيْكَ دَيْن" فإنّه إذا كان من نيّته الأداء أعانه الله عليه. "اِنَّ المُؤمِنَ لاَ يَخُونُ" فإنّه إذا لم يكن في نيّتك الأداء فأنت خائن أو كالخائن، والظاهر أَنّه على الاستحباب، و يمكن أن يكون واجباً سيّما إذا كان الأداء في بلده أسهل كما هو الغالب.
( إحیاء الأحادیث في شرح تهذيب الحدیث، المخطوط _ و به همین مضمون: روضة المتّقین، ج ۶ ص ۵٢١)
✅ حاصل کلام ایشان: «اگر بدهکار در مکانی که بدهی دارد، دیده شود، طلبکار هم خاطرش آسوده است، لذا باید در محلّی که بدهکار است بماند تا گمان به خیانت او نرود. و اگر بدهکار قصدش أدای دِین باشد، خداوند متعال هم برای او گشایش میکند، ولی اگر نیّتش عدم پرداخت باشد، خائن یا مانند خائنین است. و باید ترسید از اینکه مرگ برسد و دِین به عهده ما باشد.»
🟢ظهور - ان شاء الله - خیلی نزدیک است🟢
الهی بِحَقِ السّیدة زِینَب ْسَلٰام ُاَللّهْ عَلَیْها َّعَجّل لِوَلیکَ الغَریبِ المَظلومِ الوَحید الطرید الشرید الفَرَج🤲🏻
‼️تبــــــــــری واجــــــب است‼️
ید الله فـــــوق ایدیهم
#علـــــی یــــــد الله است..
بمیرد دشمن حیــــــدر
#علــــــی ولــــــی الله است..
┄┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄
✨ وقتی حضرت امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام، قطرهای از دریای فضائلش را بیان میکند قسمت • یکم
➖ [التوحید] ابْنُ الْوَلِیدِ عَنِ ابْنِ أَبَانٍ عَنِ الْحُسَیْنِ بْنِ سَعِیدٍ عَنِ النَّضْرِ عَنِ ابْنِ سِنَانٍ عَنْ أَبِی بَصِیرٍ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ علیه السلام قَالَ قَالَ أَمِیرُ الْمُؤْمِنِینَ علیه السلام فِی خُطْبَةٍ أَنَا الْهَادِی وَ أَنَا الْمُهْتَدِی وَ أَنَا أَبُو الْیَتَامَی وَ الْمَسَاکِینِ وَ زَوْجُ الْأَرَامِلِ وَ أَنَا مَلْجَأُ کُلِّ ضَعِیفٍ وَ مَأْمَنُ کُلِّ خَائِفٍ وَ أَنَا قَائِدُ الْمُؤْمِنِینَ إِلَی الْجَنَّةِ وَ أَنَا حَبْلُ اللَّهِ الْمَتِینُ وَ أَنَا عُرْوَةُ اللَّهِ الْوُثْقَی وَ کَلِمَةُ التَّقْوَی وَ أَنَا عَیْنُ اللَّهِ وَ لِسَانُهُ الصَّادِقُ وَ یَدُهُ وَ أَنَا جَنْبُ اللَّهِ الَّذِی یَقُولُ أَنْ تَقُولَ نَفْسٌ یا حَسْرَتی عَلی ما فَرَّطْتُ فِی جَنْبِ اللَّهِ وَ أَنَا یَدُ اللَّهِ الْمَبْسُوطَةُ عَلَی عِبَادِهِ بِالرَّحْمَةِ وَ الْمَغْفِرَةِ وَ أَنَا بَابُ حِطَّةٍ مَنْ عَرَفَنِی وَ عَرَفَ حَقِّی فَقَدْ عَرَفَ رَبَّهُ لِأَنِّی وَصِیُّ نَبِیِّهِ فِی أَرْضِهِ وَ حُجَّتُهُ عَلَی خَلْقِهِ لَا یُنْکِرُ هَذَا إِلَّا رَادٌّ عَلَی اللَّهِ وَ رَسُولِهِ.
قال الصدوق: الجنب الطاعة فی لغة العرب یقال هذا صغیر فی جنب الله أی فی طاعة الله عز و جل فمعنی قول أمیر المؤمنین علیه السلام أنا جنب الله أی أنا الذی ولایتی طاعة الله قال الله عز و جل أَنْ تَقُولَ نَفْسٌ یا حَسْرَتی عَلی ما فَرَّطْتُ فِی جَنْبِ اللَّهِ أی فی طاعة الله عز و جل.
✍🏻 شيخ صدوق رحمه الله به سندش از حضرت امام جعفر الصادق علیه السلام روایت کرده که ایشان فرمودند: حضرت امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب علیه السلام در یکی از خطب خویش فرمودند: منم هدایتکننده و منم هدایتشده، و منم پدر یتیمان و بیچارگان، و سرپرست بیوه زنان، و منم پناه هر ناتوان، و امان هر خائف، و منم جلودار مؤمنان به سوی بهشت، و منم ریسمان استوار خدا، و منم محکمترین دستاویز، و کلمه تقوا، و منم چشم خدا بین مخلوقين، و زبان راستگوی او، و دست قدرت او، و منم جَنب الله که خداوند متعال میفرماید: «... أَنْ تَقُولَ نَفْسٌ یا حَسْرَتی عَلی ما فَرَّطْتُ فِی جَنْبِ اللَّهِ» و منم دستِ گشوده خدا بر بندگانش به مهربانی و آمرزش، و منم باب حِطّه ( باب نجات و دروازه آمرزش گناهان _ تشبیه به باب حطة در بنی إسرائيل ) که هرکس مرا شناخت و حقِ مرا دانست، همانا پروردگار خود را شناخته، زیرا که من وصیِّ پیامبر اویم در زمین، و حجت اویم بر خلق او، و این را انکار نمیکند مگر رد کننده بر خداوند و رسولش.
🟢ظهور - ان شاء الله - خیلی نزدیک است🟢
الهی بِحَقِ السّیدة زِینَب ْسَلٰام ُاَللّهْ عَلَیْها َّعَجّل لِوَلیکَ الغَریبِ المَظلومِ الوَحید الطرید الشرید الفَرَج🤲🏻
‼️تبــــــــــری واجــــــب است‼️
ید الله فـــــوق ایدیهم
#علـــــی یــــــد الله است..
بمیرد دشمن حیــــــدر
#علــــــی ولــــــی الله است..
🔹اذن و اجازه ملائکه از اهلبیت علیهم السلام در جمیع امور و وظایف، حتی در حد جابجایی و نفس کشیدن
🔸 حضرت امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب سلام الله علیه به جناب سلمان محمدی علیه السلام فرمودند:
قسم به کسی که آسمان را بدون ستون ساخت، اگر فرشتگان بخواهند به اندازۀ یک نفس کشیدن از جایی به جای دیگر بروند نمیتوانند تا وقتی که از من اذن بگیرند و این اختیار بعد از من به پسرم حسن علیه السلام و بعد از ایشان به حسین علیه السلام و نه نفر از فرزندان حسین علیهم السلام میرسد.
📚مدينة معاجز الأئمة الإثني عشر و دلائل الحجج على البشر، ج۱، ص۵۵۴ +
( اسکن )
🟡 اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج 🟡
┄┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄
✨ وقتی حضرت امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام، قطرهای از دریای فضائلش را بیان میکند قسمت • دوم
👆🏻 شیخ صدوق رحمه الله گوید: «جَنْب» در لغت به معنی طاعت است؛ گفته میشود: «این در جنب خدا صغیر است» یعنی در قبال طاعت خدای عزّ و جلّ کوچک است. پس قول امیر المؤمنین علیه السلام که فرمودند: منم جَنب خدا، یعنی منم آن کسی که قبول ولایت من طاعت خداست. اینکه خدای عزّ و جلّ فرموده: «أَنْ تَقُولَ نَفْسٌ یا حَسْرَتی عَلی ما فَرَّطْتُ فِی جَنْبِ اللَّهِ» یعنی در طاعت خدا.
✅ بیان:
رُوِیَ عَنِ الْبَاقِرِ علیه السلام أَنَّهُ قَالَ: مَعْنَی جَنْبِ اللَّهِ أَنَّهُ لَیْسَ شَیْ ءٌ أَقْرَبَ إِلَی اللَّهِ مِنْ رَسُولِهِ وَ لَا أَقْرَبَ إِلَی رَسُولِهِ مِنْ وَصِیِّهِ فَهُوَ فِی الْقُرْبِ کَالْجَنْبِ وَ قَدْ بَیَّنَ اللَّهُ تَعَالَی ذَلِکَ فِی کِتَابِهِ بِقَوْلِهِ أَنْ تَقُولَ نَفْسٌ یا حَسْرَتی عَلی ما فَرَّطْتُ فِی جَنْبِ اللَّهِ یَعْنِی فِی وَلَایَةِ أَوْلِیَائِهِ.
و قال الطبرسیّ رحمه الله الجنب القرب أی یا حسرتی علی ما فرطت فی قرب الله و جواره و فلان فی جنب فلان أی فی قربه و جواره و منه قوله تعالی وَ الصَّاحِبِ بِالْجَنْبِ و هو الرفیق فی السفر و هو الذی یصحب الإنسان بأن یحصل بجنبه لکونه رفیقه قریبا منه ملاصقا له انتهى. "والعین" أیضا من المجازات الشائعة أی لمّا کان شاهدا علی عباده مطّلعا علیهم فکأنه عینه و کذا اللسان فإنه لمّا کان یخاطب الناس من قبل الله و یعبّر عنه فی بریّته فکأنه لسانه.
✍🏻 از امام باقر علیه السلام روایت شده که درباره «جنب الله» فرمودند: یعنی چیزی به خداوند نزدیک تر از رسول خدا نیست و به رسول خدا نزدیک تر از وصیّش علیهما السلام نیست، پس او در نزدیکی همچون پهلو است، و خداوند این را در کتابش بیان کرده آن گاه که فرموده: «... أَنْ تَقُولَ نَفْسٌ یا حَسْرَتی عَلی ما فَرَّطْتُ فِی جَنْبِ اللَّه» یعنی در ولایت اولیاء الله. [کوتاهی کردم]
طبرسی رحمه الله گوید: «الجَنب» یعنی نزدیکی و قُرب. یعنی حسرت میخورم بر کوتاهی که درباره قُرب و نزدیک شدن به خداوند متعال داشتم. «فلان فی جنب فلان» یعنی فلانی در نزدیکی و جوار فلانی است، و از همین معناست سخن خداوند: «وَ الصَّاحِبِ بِالْجَنْب» - نساء / ۳۶ - یعنی رفیق در سفر، و او کسی است که انسان را همراهی کند به گونهای که کنار انسان واقع شود، زیرا او رفیق و نزدیک و چسبیده به اوست. ( پایان سخن وی.) و «عین _ چشم» نیز از مَجازهای شایع است. یعنی از آنجا که او شاهد بر بندگان خدا و مطلع بر آنهاست، پس گویا چشم خداست و همچنین است لسان (زبان)، زیرا او از جانب خداوند متعال با مردم سخن میگوید، و از جانب او در میان مخلوقاتش تعبیر میکند، پس گویا زبانش است.
📚 بحارالانوار، ج ۴ ص ٨
🟢ظهور - ان شاء الله - خیلی نزدیک است🟢
الهی بِحَقِ السّیدة زِینَب ْسَلٰام ُاَللّهْ عَلَیْها َّعَجّل لِوَلیکَ الغَریبِ المَظلومِ الوَحید الطرید الشرید الفَرَج🤲🏻
‼️تبــــــــــری واجــــــب است‼️
ید الله فـــــوق ایدیهم
#علـــــی یــــــد الله است..
بمیرد دشمن حیــــــدر
#علــــــی ولــــــی الله است..
◻️▫️#ویدئو_استوری_روزشمار_نیمه_شعبان☀️
🎉 36 روز مانده تا میلاد حضرت اباصالح المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف 💚
عَن عَبدِالعَظِیمِ الحَسَنِی قَالَ: دَخَلتُ عَلَی سَیدِی مُحَمَّدِ بن عَلِی بنِ مُوسَی بنِ جَعفَر بنِ مُحَمَّد بنِ عَلیِ بنِ الحُسَینِ بنِ عَلیِ بنِ ابِی طَالِب عَلیهِ السَلام و انَا ارِیدُ ان اسالهُ عَن القائِمِ اهُوَ المَهدِی او غَیرهُ ؟ فَابتَدَانِی هُو فَقَالَ یَا ابُوالقَاسِمِ! انَّ القَائِمَ مِنَّا هُوَ المَهدِی ،الّذِی یَجِبُ ان یَنتَظِرُ فِی غَیبَتِهِ وَ یُطَاعُ فِی ظُهُورِهِ....
افضَل اعمَال شِیعَتِنَا انتِظَارُ الفَرَجِ
✨حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام می فرماید: بر مولای خود امام جواد علیه السلام وارد شدم و می خواستم از قائم پرسش کنم که آیا ایشان حضرت مهدی هستند یا غیر ایشان. امام آغاز سخن کردند و فرمودند: ای ابوالقاسم! قائم ما همان مهدی است ؛ کسی که واجب است در غیبتش او را انتظار کشند و..... برترین اعمال شیعیان ما انتظار فرج اوست .
🟢 اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج 🟢
☁️ - چرا دچار #خشکسالی و قطع #باران میشویم، و روش تولید باران فراوان در کلام مولانا #امیرمؤمنان علیه السلام:
🌿 «آگاه باشید؛ زمینی که شما را تحمل میکند، و آسمانی که بر شما سایه افکنده هر دو مطیع و فرمانبردار پروردگار شما هستند.
- زمین و آسمان برکات خود را به شما نه به دلیل ترس و نه برای تقرب به شما و یا توقع جواب نیکی از شما میبخشند، بلکه آنان مأمور رساندن منفعت به شما هستند، و اطاعت کننده دستوری هستند، تا به قیام در جهت مصالح شما مأمور باشند .
🔸 - خداوند حتما بندگانش را هنگام ارتکاب به کارهای بد و کردار زشت به نقصان در میوهها و سودها، و محبوس شدن برکات و قفل شدن خزانه های خیرات مبتلا میکند، تا بندگان توبهکار به سوی خدا بازگردند، و گناهکار دل از گناه بکند، و کسیکه بخواهد به یاد خدا بیافتد متذکر شود، و آنکه از گناه نهی شده است از کار خلاف باز ایستد.
🌧 - زیرا خداوند منزه و سبحان، استغفار را سبب فراوانی روزی و رحمت بر خلق قرار داده؛ چنانچه فرموده است :
« از پروردگارتان طلب مغفرت و آمرزش کنید، همانا حتما او آمرزنده است، و ( در نتیجه توبه ) آسمان را با بارش درربار و ممتد و پشت سر هم بر شما میباراند، و شما را به دارایی ها و فرزندان امداد می کند، و برای شما باغ ها و نهرهایی فراهم کند». نوح ۱۰ و ۱۱
✨استغفروا ربکم انه کان غفارا يرسل السماء عليکم مدرارا و يمددکم باموال و بنين و يجعل لکم جنات و يجعل لکم انهارا . / نوح آیات ۱۰ و ۱۱ ...
- رحمت خدا بر کسیکه به استقبال #توبه اش رود، و بارگناهانش را سبک کند، و به فردا و قیامتش بپردازد.
- أَلَا وَ إِنَّ الْأَرْضَ الَّتِی تَحمِلُکُمْ وَ السَّمَاءَ الَّتِی تُظِلُّکُمْ مُطِیعَتَانِ لِرَبِّکُمْ، وَ مَا أَصْبَحَتَا تَجُودَانِ لَکُمْ ببَرَکَتِهِمَا تَوَجُّعاً لَکُمْ وَ لَا زُلْفَةً إِلَیْکُمْ وَ لَا لِخَیْرٍ تَرْجُوَانِهِ مِنْکُمْ، وَ لَکِنْ أُمِرَتَا بمَنَافِعِکُمْ فَأَطَاعَتَا، وَ أُقِیمَتَا عَلَی حُدُود مَصَالِحِکُمْ فَقَامَتَا.
إِنَّ اللَّهَ یَبْتَلِی عِبَادَهُ عِنْدَ الْأَعْمَالِ السَّیِّئَةِ بنَقْصِ الثَّمَرَاتِ وَ حَبْس الْبَرَکَاتِ وَ إِغْلَاقِ خَزَائِنِ الْخَیْرَاتِ، لِیَتُوبَ تَائِبٌ وَ یُقْلِعَ مُقْلِعٌ وَ یَتَذَکَّرَ مُتَذَکِّرٌ وَ یَزْدَجِرَ مُزْدَجِرٌ، وَ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ سُبْحَانَهُ الِاسْتِغْفَارَ سَبَباً لِدُرُورِ الرِّزْقِ وَ رَحْمَةِ الْخَلْقِ، فَقَالَ سُبْحَانَهُ «اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ إِنَّهُ کانَ غَفَّاراً یُرْسلِ السَّماءَ عَلَیْکُمْ مِدْراراً وَ یُمْددْکُمْ بأَمْوالٍ وَ بَنِینَ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ جَنَّاتٍ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ أَنْهاراً»؛ فَرَحِمَ اللَّهُ امْرَأً اسْتَقْبَلَ تَوْبَتَهُ وَ اسْتَقَالَ خَطِیئَتَهُ وَ بَادَرَ مَنِیَّتَهُ./
📚 نهج البلاغه، بخشی از خطبه ی طلب باران خطبه ۱۴۳
#توبه
#برف
#استغفار
🔻جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه: در سراسر دنیا به مصاف دشمنان میرویم.
#تقاص
اداره مبارزه با تروریسم سند پاکستان: یک فرمانده کلیدی لشکر زینبیون را بازداشت کردیم
🔹اداره مبارزه با تروریسم ایالت سند پاکستان از بازداشت یک فرمانده کلیدی لشکر زینبیون بهنام «محمد مهدی» خبر داده است.
🔹این اداره اعلام کرد که فرد بازداشتشده اعتراف کرده که در حال جمعآوری اطلاعات مهم به استخبارات یک کشور همسایه بود. این اداره در خبرنامه خود از سازمان اطلاعاتی خاصی نام نبرده است.
🔹اداره مبارزه با تروریسم ایالت سند پاکستان گفته فرد بازداشتشده به طور مستقیم با رویداد حمله به تقی عثمانی، مفتی اعظم پاکستان ارتباط داشته و این حمله در هشتم جولای 2021 رُخ داده بود.
🔹طبق گزارشات منتشر شده، او همچنین فاش کرده که دو نفر از همدستانش در حملات علیه شخصیتهای برجسته فرقههای مذهبی در کراچی دست داشتند.
اخبار سپاه قدس🔰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدئوی جدیدی ببینید از انصارالله یمن از درون کشتی توقیف شده اسراییلی
#نیروی_قدس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حتما انجام بدین فکر نمیکنم دو سه دقیقه بیشتر وقت بگیره و بفرستین برای بقیه.
در صورت تمایل در انتشارش سهیم باشیم
اللّٰهمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّكَ ٱلْفَرَجَ
این حرف درگوشیه.mp3
10.11M
#بسیارمهم
حتما گوش کنید ، #جنگ_ماورائی که درجریان است. #استادامینیخواه
با فوت عالمان و بزرگان (همچون آیت الله بهجت ها) ، شیاطین و اجنه هجمه سنگینی وارد میکنن و #آخرالزمان وادی سختی است.
حتما #انتشاربدید
#اَلّلهُـمَّعَجِّــلْلِوَلِیِّکَـــالْفَـــرَج🤲
بحق خانم زینب کبری سلام الله علیها
تا حالا فکر کردید چرا در این عالم ۵ عنصر داریم و ۱۲ برج؟
چرا پنج تن آل عبا داریم و ۱۲ امام؟؟؟؟
افلا تعقلون؟؟؟؟
این ماه رجب ماه غریبی است !
بایست منتظر اخبارها از این ماه باشیم!
اللهم عجل لولیک الفرج بحق فاطمه و ابیها و بعلها و بنوها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صنعا(یمن) ساعاتی پیش
علی (ع) از پیامبر اکرم (ص) روایت میکنند که: مَنْ أَحَبَّ أَهْلَ الْيَمَنِ فَقَدْ أَحَبَّنِي وَ مَنْ أَبْغَضَهُمْ فَقَدْ أَبْغَضَنِي
هر که یمنیها را دوست بدارد مرا دوست داشته و هر که با آنها کینه ورزی کند با من کینه ورزی کرده است (بحار الانوار ج ۳۴، ص ۳۳۳).