eitaa logo
هیات مجازی انصار الحجه ارواحنا فداه ✅
1.1هزار دنبال‌کننده
29.2هزار عکس
28.8هزار ویدیو
671 فایل
『°•بِسمِ‌رَّبِ‌ الحجه. اینجا مهدیه مجازی دوستان و خادمین امام الحجه علیه السلام است. ألَـلّـھم‌ْ؏َـجِـٰل‌ّلِوَلِیٰــــك‌ألٰـفَـٖࢪجّ🌱. برای ارتباط با ما :👇👇👇👇👇 @Ahmadqasemi34
مشاهده در ایتا
دانلود
مداحی_آنلاین_گریه_های_حضرت_موسی_بن_جعفر_در_محرم_حجت_الاسلام_رفیعی.mp3
2.66M
🏴ویژه ماه ♨️گریه های حضرت موسی بن جعفر(ع) در 👌 بسیار شنیدنی 🎤حجت الاسلام 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید. 🔴بهترین های روز ♨️ @Maddahionlin 👈
مداحی_آنلاین_یحزنون_حجت_الاسلام_عالی.mp3
1.69M
♨️یحزنون 👌 بسیار شنیدنی 🎤حجت الاسلام 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید. 🔴بهترین های روز ♨️ @Maddahionlin 👈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درود بر شرف این جوان هنرمند که دینش را به دنیایش نفروخت و‌در برابر جنبش شیطانی نه به محرم این کلیپ را منتشر کرد
🔴هشدار هشدار هشدار مهم مهم مهم انصار امام زمان به هوش باشید به گوش باشید شیطان تمام قدرت خود را به کار گرفته است تا عزاداری امسال را کم رنگ جلوه دهد و از تمام فرزندانش کمک گرفته است اگر درون خانه و بیرون خانه شما رنگ و بوی محرم نداشته باشد اگر در مجالس امام حسین شرکت نکنید و تبلیغ مجالس امام حسین را در فضای مجازی و... انجام ندهید خیانت به امام زمان کرده اید و مستحق آتشید هر دهانی هر قلمی و هر کسی که عزاداری و مقدسات شیعه مخصوصا عاشورا را تمسخر کند و یا شبهه افکنی نماید ملعون و مرتد است مگر اینکه توبه کند و برگردد ولی اگر به دهن کجی و جسارت هایش ادامه دهد به عذابی خیره کننده دچار خواهد شد
شک نکنید کسانی که با تشکیلات سیدالشهدا مخالفند یا حرام زاده اند یا زاده شرابند یا شرابخوار یا از قوم لوط و زنا کار و زنا زاده اند و قطعا نطفه آنها منحوس است مگر اینکه نگاه حسین گل وجودشان را عوض کند مراقب باشید حسین از دلتان نرود که سنگ محک ایمان شما محبت حسین علیه السلام است
🔴توهین مقدسات «...وَ مَنْ یعَظِّمْ شَعائِرَ اللَّهِ فَإِنَّها مِنْ تَقْوَی الْقُلُوبِ»[1] [و هرکس شعائر الهی را بزرگ شمارد، این عمل وی نشانه پیراستگی دل اوست.] هر آئینی و مرامی بر اصولی استوار شده است و برای آن اصول، تقدسی خاص قائل است به طوری که هیچ آئینی بدون اشخاص و یا اشیاء مقدس وجود ندارد. در آداب و رسوم کهن، گاهی انسانها به درختی پناه می بردند و آن را مقدس می شمردند، گاهی چاه و یا رودخانه ای را تقدیس می کردند. بدیهی است که صاحبان هر آئین به مقدسات خویش احترام می ورزند و هیچگاه از اهداء مال خود و یا جان شیرین خویش، برای حفظ حرمت آنها دریغ نمی دارند و لذا عرب جاهلی چون بت پرست هندی، هستی خود را به پای بت می ریخت و زن و فرزند و کنیز خود را قربانی می کرد. وجود مقدسات در هر آئینی از طرفی مایه ای برای زایل نشدن روحیه اعتماد پیروان آن آئین است، آنان همیشه خود را در پناه آن شی ء و یا موجود مقدس می دانند و به این وسیله نیاز فطری خود را بر آورده می سازند. و از سوی دیگر وجود مقدسات ضامن بقاء اصل آئین می باشد. شکی نیست که امروزه آنچه باعث زایل نشدن بسیاری از خرافات می باشد وجود اسطوره های کاذب آنهاست، اسطوره هائی که اگر نبودند بداهت عقل برای نابودی آن خرافه ها کفایت می کرد. دین اسلام که برترین ادیان الهی است و خاتم ادیان تا روز جزا می باشد به فراخور عظمت خود، مقدسات و شعائری عظیم دارد. شعائری پیام دار و دارای اهداف بلند. واژه شعائر در آیه شریفه به معنای نشانه ها و آئین های کلّی اسلام است که توجه به آن، آدمی را به یاد خالق هستی بخش و عظمت او می اندازد، دلها را پیراسته از غیر حقّ می کند، و تقوای دل ایجاد می نماید. در این مقوله ما به برخی از مقدسات آئین اسلام اشاره کرده و به بیان حرمت اهانت به آنها می پردازیم. نبی مکرم صلی الله علیه و آله وی شخصی امین و راستگو بود، چهل سال در میان قوم خود زیست و احدی از او خطائی ندید. بعد از این مدّت به پیامبری مبعوث گردید و مبلّغ وحی الهی شدند و 23 سال سخت ترین مجاهدتها را برای به ثمر رساندن مأموریت خود بر خویشتن هموار ساخت. مقام او تا بدان حد بالا رفت که در معراج با ذات احدیت به اندازه دو کمان یا کمتر، فاصله نداشت و در «سدرة المنتهی «و در «جنّت المأوی» شهود باطنی وی نسبت به ذات پاک خدا تکمیل شد و نشانه های بزرگ او را دید. «وَ هُوَ بِالْأُفُقِ الْأَعْلی، ثُمَّ دَنا فَتَدَلَّی، فَکانَ قابَ قَوْسَینِ أَوْ أَدْنی، فَأَوْحی إِلی عَبْدِهِ ما أَوْحی، ما کذَبَ الْفُؤادُ ما رَأی، أَ فَتُمارُونَهُ عَلی ما یری، وَ لَقَدْ رَآهُ نَزْلَةً أُخْری، عِنْدَ سِدْرَةِ الْمُنْتَهی، عِنْدَها جَنَّةُ الْمَأْوی، إِذْ یغْشَی السِّدْرَةَ ما یغْشی، ما زاغَ الْبَصَرُ وَ ما طَغی، لَقَدْ رَأی مِنْ آیاتِ رَبِّهِ الْکبْری»[2] [او در افق اعلی بود، سپس نزدیک و نزدیکتر شد، تا اینکه فاصله او به قدر دو کمان یا کمتر بود، در اینجا خداوند هر آنچه وحی کردنی بود به بنده اش وحی نمود، قلب او در آنچه که دید دروغ نگفت، آیا با او در آنچه که دیده مجادله می کنید؟ و بار دیگر او را نزد سدرة المنتهی که جنّت المأوی در آنجاست مشاهده کرد، در آن هنگام نوری عظیم سدرة المنتهی را پوشانده بود و چشم او هرگز منحرف نشد و طغیان ننمود، او پاره ای از آیات و نشانه های پروردگار بزرگش را مشاهده کرد.( آنچه بیان شد یک شیوه از دو گونه تفسیر آیات بالا می باشد که به نظر حقیر به مفهوم آیات نزدیکتر است.] بر همین اساس، نبی مکرم اسلام از مقدسات اسلام شمرده می شود و حریم او محترم می باشد و لذا در فقه اسلامی مطابق با نظر همه فقهای اسلام و تمام مذاهب مختلف آن، هرکس به نبی و فرستاده الهی بد بگوید حد وی بلادرنگ قتل است. امام صادق علیه السلام از پیامبر خدا صلی الله علیه و آله نقل می کند که: «مَنْ سَمِعَ احَداً یذْکرُنی فَالْواجِبُ عَلَیهِ انْ یقْتَلَ مَنْ شَتَمَنی...»[3] [کسی که بشنود احدی مرا به بد یاد می کند بر او واجب است دشنام دهنده به من را به قتل برساند.] آل بیت پیامبر صلی الله علیه و آله عترت رسول خدا صلی الله علیه و آله، یعنی حضرت امیر علیه السلام و دخترش زهرا علیها السلام و یازده فرزند آنان، ازمقدسات محسوب می گردند. علی، به واسطه قرابت نزدیک با پیامبر خدا، سبقت در اسلام، شرکت در مجاهدتها، باز کردن گره های کور جنگ ها، و نیز به فرمان الهی توسط حضرت رسول به عنوان جانشین و امام معین گردید. پیامبر خدا در زمان حیات خویش، او و یازده فرزندش را منصوب به امامت کرد و آنها را در کنار قرآن قرار داد. «انّی قَدْ تَرَکتُ فیکمُ الثَّقَلَینِ ما انْ تَمَسَّکتُمْ بِهِما لَنْ تَضِلُّوا بَعْدی وَ احَدُ هُما اکبَرُ مِنَ الْآخَرِ، کتابُ اللَّهِ حَبْلٌ مَمْدُودٌ مِنَ السَّماءِ الَی الْارْضِ، وَ عِتْرَتی اهْلَ بَیتی، الا وَ انَّهُما لَنْ یفْتَرِقا حَتّی یرِدا عَلَی الْح