eitaa logo
آنتی شایعات و شبهات فضای مجازی
7.7هزار دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
11.3هزار ویدیو
21 فایل
پاسخ #شایعات و #شبهات #فضای_مجازی #شبهه و #شایعه تبلیغ وتبادل👇 https://eitaa.com/joinchat/2836856857C847106613b 🤝 .
مشاهده در ایتا
دانلود
15.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو: 🔹اسرائیل به دلیل کسری بودجه از درون، از هم می‌پاشد . 🔹ما همه در خانه نشسته‌ایم و هیچ پولی نداریم. 🔹ما هیچ آینده‌ای نداریم. 🔴روزه سکوت ضدانقلاب برابر اعتراضات اسرائیل هم در نوع خودش جالبه! + همون اسرائیل که همیشه میگفتن ثروت‌مندترین‌ مردم جهان رو داره 😉 -------------------------- رسانه باشید و نشردهید📢 ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇 🆔➠ @Anti_Shayeat
‌ 📝نظر آیت‌الله درباره : ‌ 🔺گرفتن سود به هر کیفیت و است. ‌ -------------------------- رسانه باشید و نشردهید📢 ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇 🆔➠ @Anti_Shayeat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آمریکا در روز 2020.07.25، در شهرهای لویزویل، سیاتل، لوس آنجلس، پورتلند، آئورا، آوستین، اوکلند،آتلانتا، شورشهاش در حدی بوده که آمریکا به مرز انفجار رسیده (در پورتلند نظامیهای سابق سرکوب شدن، در چند شهر به معترضین تیراندازی مستقیم شده، با سلاح گرم، در اوکلند ساختمان دادگاه آتش زده شده، در سیاتل زندان نوجوانان به آتش کشیده شده، چندین فروشگاه، از جمله یک فروشگاه استارباکس تخریب شده، در چندین شهر اعتراضات، شورش اعلام شده، در یک شهر کامیونهای شهرداری رو آتش زدن و .... -------------------------- رسانه باشید و نشردهید📢 ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇 🆔➠ @Anti_Shayeat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بخش‌هایی از دیوار پرهزینه آمریکا در مرز با مکزیک که ترامپ ساختنش رو بعد از ریاست جمهوری آغاز کرده بود بر اثر طوفان نچندان شدیدی فرو ریخت. احتمالا مهندسا و کارگراشون ایرانی هستن چون محاله دیواری که خارجیا مخصوصا آمریکاییای نایس ساختن خراب بشه😉 -------------------------- رسانه باشید و نشردهید📢 ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇 🆔➠ @Anti_Shayeat
عروسی تو اوضاع کرونا؟!😳🤕 -------------------------- رسانه باشید و نشردهید📢 ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇 🆔➠ @Anti_Shayeat
❣ سلام بر تو♥️ ای مولایی که بیرق به یمن وجود برافراشته است و سینه ات 💗 مالامال از است ... 💕السَّلاَمُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الْعَلَمُ الْمَنْصُوبُ💕 🌸🍃 👇👇🇯‌🇴‌🇮‌🇳 👇👇 @KASHKOOLMANAVI
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چهل ساله دارم مرده میشورم و تا بحال ندیدم کسی.. 👆 -------------------------- رسانه باشید و نشردهید📢 ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇 🆔➠ @Anti_Shayeat
〰✨🕊🌸༼༼ ﷽ ༽༽🌸🕊✨〰 چرا باید برای از خونه از اجازه بگیرد ⭕️💠💠💠💠💠⭕️ :✅ ✍شكي نيست كه اين دستور، حكمت‏هايي دارد كه بر ما مخفي است ولي با اندك تامل و توجه به امور ذيل، شايد بتوان به برخي از آن دست پيدا كرد. 1⃣مديريت مرد نظام خانواده در اسلام، نظامي شورايي با سرپرستي و مديريت اجرايي مرد است. 📌اين مسئله تكاليفي را بر دوش هر يك از اعضاي خانواده مي‏گذارد و حقوقي را براي آنها مقرر مي‏كند؛ از جمله اينكه مرد، بايد در جهت تأمين نيازهاي خانواده تلاش كند. از طرف ديگر مسئوليتي بر دوش ديگر اعضا در برابر مرد ايجاد مي‏كند كه از جمله آنها، كنترل‏پذيري رفت و آمدها و هماهنگي آن با مرد است.به عبارت ديگر هر اجتماعي كوچك باشد يا بزرگ نياز به مديريت دارد. كانون خانواده، نماد يك اجتماع انساني است كه سعادت و انحطاط آن، نقش زيادي در رشد و نابودي جامعه ايفا مي‏كند. در اين اجتماع كوچك ولي مهمّ، مديريت و سرپرستي آن با مرد است. البته مرد وظيفه دارد با محبت و اعضاي خانواده را در اداره خانه مشاركت دهد. حقوق يكايك آنها را رعايت كند و بر دل‏ها حكومت كند و از اجبار و زورگويي و بداخلاقي تا نمونه‏اي براي «حسن معاشرت» باشد. ديگر اعضاي خانواده نيز بايد هماهنگي لازم را با مرد داشته باشند و او را در جهت مديريت بهينه خانواده ياري رسانده و حقوق وي را پاس دارند. 2⃣ تأمين نياز جنسي‏ رعايت حقوق مرد، اقتضاي هماهنگي زن در خروج از منزل را دارد. 💠بر زن واجب است كه به نيازهاي جنسي مرد پاسخ مثبت دهد و مانع مادي و معنوي در برابر او ايجاد نكند. همين نياز، بيرون رفتن بدون اجازه زن را از منزل ناروا مي‏نماياند». 📌از اين رو امور و كارهايي نظير سفر، روزه مستحبي، اعتكاف و... كه منافي حق نياز جنسي شوهر باشد؛ بدون كسب رضايت او جايز نيست. از طرفي، به طور معمول، آسيب‏پذيري زن در بيرون از خانه، بيش از مرد است. زن ممكن است مورد تعرض و مزاحمت قرار گيرد، از اين رو مرد براي اطمينان خاطر خويش و مصونيت زن، بايد در مورد آمد و شد همسرش به خانه و خارج از آن، نظارت داشته باشد. البته چنين نيست كه همواره خروج زن از خانه، نيازمند اجازه شوهر باشد؛ بلكه در مواردي خروج زن از خانه جايز است، از : 👇 1⃣براي كسب علوم واجب و يا انجام دادن تكاليفي كه مستلزم خروج از خانه است. 2⃣احقاق حق؛ مانند دادخواهي و شكايت در دادگاه يا اداي شهادت و امثال آن. 3⃣براساس برخي از فتاوا در صورتي كه زن قبل از ازدواج، استخدام در كاري بوده است، بعد از ازدواج نيز مي‏تواند سر كار خود برود و ازدواج مانع آن نيست. 4⃣چنانچه به صورت شرط ضمن عقد - به هنگام عقد ازدواج -جواز خروج از خانه را شرط كرده باشد.در صورتي كه مرد، نفقه زن را تأمين نكند و او براي تأمين آن، ناچار به خروج از منزل باشد و به طور كلي براي هر امر لازمي كه متوقف بر خروج از خانه -------------------------- رسانه باشید و نشردهید📢 ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇 🆔➠ @Anti_Shayeat
آیا این درست است که عملکرد 40 ساله انقلاب باعث پیشرفت اسلام در جهان را گرفته است؟.mp3
4.15M
💬 🔹آیا این درست است که عملکرد 40 ساله ی انقلاب جلوی پیشرفت اسلام در جهان را گرفته است؟ ✅ پاسخ: -------------------------- رسانه باشید و نشردهید📢 ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇 🆔➠ @Anti_Shayeat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 در مورد حجاب بعضی‌ها میگن "لا اکراه فی‌الدین" (هیچ اجبار و زوری در دین نیست) معنای این عبارت قرآنی چیه؟ -------------------------- رسانه باشید و نشردهید📢 ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇 🆔➠ @Anti_Shayeat
〰✨🕊🌸༼༼ ﷽ ༽༽🌸🕊✨〰 در یک آیه قرآن هست که میگوید کسانی که وارد بهشت میشوند جاودنند مگر اینکه خدا بخواهد کسی را از بیرون کند . از طرفی قرآن میگوید بهشتی ها در بهشت جاودنند آیا میان این دو مطلب تنافی نیست❓ ⭕️💠💠💠💠⭕️ ✅ ✍در این شکی نیست که بهشت برای بهشتیان ابدی و دوزخ نیز برای معاندین و ملحدان ابدی می باشد و از آن نیست ‌. 💠البته توجه به این نکته لازم است که خلود که در آیات قرآن آمده است در اصل لغت به معنى بقاى و هم به معنى ابديت آمده است، بنا بر اين كلمه خلود به تنهايى دليل بر ابديت نيست، زيرا هر نوع بقاء طولانى را شامل مى ‏شود. 📌ولى در بسيارى از آيات قرآن با ذكر شده است كه از آن به وضوح مفهوم ابديت فهميده مى‏ شود، مثلا در آيات 100 توبه 11 طلاق و 9 تغابن در مورد بهشتيان تعبير به «خالِدِينَ فِيها أَبَداً »مى ‏كند، كه اين تعبير مفهومش ابديت بهشت براى اين گروه‏ها است، و در آيات ديگرى مانند 169 نساء و 23 جن در باره گروهى از دوزخيان همين تعبير « خالِدِينَ فِيها أَبَداً » ديده مى‏ شود كه دليل بر جاودانگى عذاب آنها است. 💠تعبيرات ديگرى مانند « ماكثين فيها ابدا » در آيه 3 كهف « لا يَبْغُونَ عَنْها حِوَلًا» (كهف- 108) و مانند اينها نشان مى‏ دهد كه بطور گروهى از بهشتيان و دوزخيان جاودانه در نعمت يا در عذاب خواهند ماند.(1) 📌حال آنچه مورد قرار گرفته است این آیه است که می فرماید ؛ « وَ أَمَّا الَّذِينَ سُعِدُوا فَفِي الْجَنَّةِ خالِدِينَ فِيها ما دامَتِ السَّماواتُ وَ الْأَرْضُ إِلاَّ ما شاءَ رَبُّكَ عَطاءً غَيْرَ مَجْذُوذٍ » « اما آنها كه سعادتمند شدند در بهشت جاودانه خواهند بود، ما دام كه آسمانها و زمين بر پاست مگر آنچه پروردگارت بخواهد، بخششى است قطع نشدنى » ( هود 108) ❔پرسش اینجاست که ظاهر استثناى جمله «الَّا مَاشَا رَبُّكَ؛ مگر اين كه خداى تو بخواهد» مى ‏رساند كه ممكن است روزى بخواهد كه آنان را از اين مركز نعمت بيرون كند، در صورتى كه باقى آيات گواه بر اين است كه هرگز آنها از بهشت خارج نخواهند شد، با اين وضع معناى اين آيه چيست؟ 💠برای پاسخ است که درست است كه خداوند جهان به افراد سعادتمند در بسيارى از آيات، بهشت‏ دائم وعده كرده است و از اين وعده هرگز تخلّف نخواهد فرمود و خود او مى‏ فرمايد «وَعْدَ اللَّهِ لا يُخْلِفُ اللَّهُ وَعْدَهُ؛ اين وعده‏ ای است كه خدا كرده و خداوند هرگز از وعده‏ اش تخلّف نمى‏ كند!».( روم 6) ولى ممكن است افرادى تصوّر كنند كه با اين وعده قطعى ديگر زمام كار از دست خدا بيرون مى ‏رود و او حتّى توانايى نخواهد داشت كه آنان را از بهشت خارج سازد و نعمت را از آنها سلب كند و به اصطلاح علمى و كلامى، اين قضاى حتمى قدرت خدا را محدود نموده و از توانايى او خواهد كاست . 📌لذا خداوند با جمله «الَّا مَاشَا رَبُّك» اين حقيقت را تأكيد مى ‏كند كه با وجود اين كه خدا بهشت دائم را وعده نموده و او هرگز از وعده خود تخلّف نخواهد كرد، مع‏ الوصف اين مطلب، از قدرت او چيزى كم نمى‏ كند و باز اختيار تمام موجودات به دست قدرت اوست ، هرچه بخواهد مى‏ تواند انجام بدهد و قدرت او نسبت به تمام اشيا محفوظ و است. 💠عين اين جمله «الَّا مَاشَا رَبُّكَ» در آيه بعد كه درباره دوزخيان است و به آنها وعده عذاب دائمى داده، نيز وارد شده است و علّت آن همان است كه در آيه پيش ذكر گرديد. 💠از قراين روشنى كه تفسير فوق را تأييد مى‏ كند جمله «عَطَاً غَيْرَ مَجْذُوذٍ» كه در آخر آيه آمده است مى ‏باشد. اين جمله مى‏ گويد اين عطيّه ثابت و پايدار و مستمرّ است و هرگز جدا شدنى نيست. 📌این سخن در نیز مورد اشاره قرار گرفته است ؛( 2) 💠در تفسیر نیز چنین آمده است ؛ « هدف از بيان اين استثناء اين است كه تصور نشود خلود و مجازات افراد بى ‏ايمان و پاداش مؤمنان راستين چنان است كه بدون خواست و مشيت الهى باشد و قدرت و توانايى و اراده او را محدود كند و صورت جبر و الزام به خود بگيرد، بلكه در عين جاودانى بودن اين دو، قدرت و اراده او بر همه چيز است هر چند به مقتضاى حكمتش پاداش و عذاب را بر اين دو گروه جاودانه مى‏ دارد. 📌شاهد اين سخن آنكه در جمله دوم در باره سعادتمندان بعد از ذكر اين استثناء مى ‏فرمايد « عَطاءً غَيْرَ مَجْذُوذٍ » « اين عطا و است كه هرگز از آنها قطع نمى ‏شود.» و اين نشان مى ‏دهد كه جمله استثنائيه فقط براى بيان قدرت بوده است.( 3) 📚(1)تفسیر نمونه ج 9 ص 239 📚(2)تفسیر العیاشی ج 2 ص 160 📚(3)تفسیر نمونه ج 9 ص 247 -------------------------- رسانه باشید و نشردهید📢 ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇 🆔➠ @Anti_Shayeat