eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
12.5هزار دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
2.9هزار ویدیو
309 فایل
پایگاه تخصصی نقد عرفان های کاذب ادمین؛ پژوهشگر عرفان های کاذب، مدیر موسسه محراب اندیشه مسئول خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدیر اسبق انجمن نجات از حلقه، مدرس حوزه،عضو مجمع مبلغات تهران ارتباط https://harfeto.timefriend.net/17489808963435
مشاهده در ایتا
دانلود
🏴سیری در تاریخ عزاداری سالار شهيدان امام حسین علیه السلام در ایران 🏴 ♦️ سوگواري و مرثيه سرايي براي سالار شهيدان (ع) در زمان ائمه معصومين(ع) رايج بوده و همچنين بر تداوم آن توصيه شده است. 🔷 بزرگان دين نيز همواره شيعيان را بر ادامه اين امر مقدّس توصيه ميفرمودند. 🔶 آيا عزاداري مرسوم زمان ما از همان ابتدا و از عصر امامان معصوم(ع) بوده يا پس از آن ها رايج شده است، به نظر ميرسد كه بعضي از شيوه هاي عزاداري، به ويژه تعزيه خوانيها، بعد از ائمه(ع) به وجود آمده است. 🔷 برخي، تاريخ شروع عزاداري به اين سبك را به دوره حكومت آلبويه نسبت داده اند، ولي روضه خواني يا قرائت كتاب «روضة الشهداء» و كتاب های مشابه بر روی منبر یا در میان مردم از دوره صفويه شروع شد. 🔻 مراسم عزاداری قبل از صفویه 🔷 نخستین سوگواری و عزاداری برای امام حسین (ع) و یارانش توسط خانواده ی ایشان برگزار شد. امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) به نوحه سرایی و عزاداری برای شهدای کربلا پرداختند. 🔶 این اقدام ایشان موجب شد که کوفیان که در شهادت امام و یارانش نقش مستقیم داشتند، از عمل خود پشیمان و شرمنده شوند و در کوی و بازار به عزاداری بپردازند. ♦️ متأسفانه مورخان از بازتاب واقعه کربلا در شهرهای ایران اطلاعی نمی دهند، جز اینکه مؤلف گمنام تاریخ سیستان در این زمینه بیان می دارد چون این خبر به سیستان آمد، مردمان سیستان گفتند نه نیکو طریقتی بر گرفت یزید که با فرزندان رسول (ص) چنین کردند، پاره ایی شورش اندر گرفت.
♦️ شرکت گسترده ی ایرانیان در قیام عربی-ایرانی مختار، گواه این است که سرزمین و مردم ایران بستر مناسبی برای گسترش تشیع و عقاید آن دارند. 🔷 البته نقش داعیان عباسی را در آگاهی دادن به ایرانیان در مورد واقعه ی کربلا نباید نادیده گرفت، آنها برای بر انگیختن احساسات مردم، فهرستی از مظالم بنی امیه را نسبت به خاندان پیامبر(ص) تهیه کرده و به آگاهی آنها می رساندند. 🔶 پس از تشکیل حکومت بنی عباس و ناکام ماندن شیعیان برای تشکیل حکومت علوی آنان از تلاش و تکاپو دست برنداشتند و همواره با برگزاری مجالس عزاداری و وعظ و خطابه سعی نمودند زمینه ی مناسب را برای تشکیل حکومت فراهم آورند. 🔷 ابن قولویه روایت می کند که در زمان امام صادق(ع) اطراف کوفه و دیگر نواحی از زن و مرد برای زیارت قبر امام حسین(ع) و یارانش به کربلا می رفتند و به قرائت قرآن، ذکر مصائب و نوحه گری و مرثیه سرایی می پرداختند. 🔶 حضور امام رضا (ع) در خراسان و اهتمام ایشان در برگزاری مراسم عاشورا از مهمترین عوامل انتقال فرهنگ عاشورا به ایران بوده است و متعاقب آن، سادات که به سبب حضور امام در خراسان به این خطه مهاجرت کردند و با شهادت آن حضرت در اقصی نقاط ایران بویژه صفحات شمالی یعنی طبرستان و مازندران پراکنده شدند. 🔷 پس از آن در سال 352 هجری، به امر معزالدوله بویه مراسم عزاداری در بغداد به صورت رسمی و گسترده برگزار شد و این مراسم مبنای مراسم سوگواری ایرانیان گردید. 🔶 به روایت ابن اثیر معزالدوله در10 محرم سال 352هجری به مردم دستور داد که دکانها و اماکن کسب را تعطیل کنند و سوگواری نمایند و قباهای سیاه مخصوص عزا بپوشند. در شهر بگردند بگریند و بر سر و سینه بزنند و نوحه ی حسین ابن علی (ع)را بخوانند. 🔷 با افول قدرت سلسله ی ایرانی آل بویه و غلبه ی حکومت های غیر شیعی اوضاع بر شیعیان سخت شد. با وجود منع برگزاری رسمی و گسترده ی مراسمات عزاداری، شیعیان نه تنها سنت عزاداری را فراموش نکردند بلکه با گذشت زمان زمینه ایی فراهم آوردند که این گونه مراسمات در بین سنیان معتدل نیز رواج پیدا کند. 🔶 در قرن ششم با توجه به آشکار شدن خط اعتدال در بین اهل سنت مشاهده می‌ شود نزاع بین شیعیان و اهل سنت در بغداد فروکش می‌کند، در این زمان دو واعظ معروف بغداد که هر دو از اهل سنت بودند برای ابا عبدالله (ع) رضه خوانی می‌کردند. 🔷 یکی از آنان علی بن حسین غزنوی حنفی بود و دیگری امیر عبادی که ابن جوزی گزارشهایی از منبرهای او ارائه می‌کند. 🔶 پس از آن در پی حمایت های امر تیمور گورکانی از شیعیان به طوری که وی با شعار انتقام امام حسین (ع) از نسل یزید دمشق را گشود، به این امر رونق داد. 🔷 البته باید توجه داشت که تیمور در دورانی پا در عرصه ی سیاست نهاد که جهان اسلام بویژه بخش شرقی آن غرق در تصوف و گرایشات خانقاهی بود تیمور از روی اعتقاد یا سیاست، خود را سخت مرید مشایخ نشان می‌داد و سه بار دیدار وی با خواجه علی رهبر طریقت صفویه گواه این مطلب است. 🔶 سلاطین تیموری با فراهم آوردن زمینه های مناسب و دادن آزادی به شیعیان برای برگزاری مراسمات مذهبی، زمینه و بستر مناسب را برای تبلیغ و گسترش مذهب تشیع فراهم آوردند. 🔻 چرا پادشاهان صفوی به ترویج مراسم عزاداری برای امام حسین (ع) روی آوردند . 🔷 با تأسیس حکومت صفویه و رسمی شدن مذهب تشیع توسط شاه اسماعیل اول مراسم سوگواری و عزاداری برای امام حسین(ع) وارد مرحله ی جدیدی شد. 🔶 به طوری که سلاطین و زمام داران صفوی به عنوان مجری و عوامل اصلی برگزاری وگسترش این گونه مراسم در ایران عصر صفوی شدند. چنان که در دهه اول محرم همه ی افراد جامعه اعم از اعلی و ادنی در مراسم شرکت می کردند. 🔷 تبلیغ برای برگزاری مراسم عزاداری توسط شاهان صفوی در واقع ابزاری برای تثبیت و گسترش مذهب تشیع در ایران بود. ♦️ شاه اسماعیل صفوی در مقابل ترکان عثمانی که مذهب تسنن داشتند با رسمی کردن مذهب تشیع یگانه راه وحدت ملی و گردآوری ایرانیان را به دور هم در تجدید شعار های شیعه تشخیص داده بود. https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 هشدار به ارادتمندان اباعبدالله الحسین (ع) در خصوص فعالیت در فضای مجازی‼️ 📛 مراقب محتواهای فرق ضاله باشید. 👈برخی استیکرهایی که در فضای مجازی به ویژه واتساپ در خصوص ماه محرم منتشر می شود مربوط به فرقه ضاله احمدالحسن بصری ( مدعی یمانی) است. 👈پیروان احمد الحسن بصری او را امام زمان میدانند و سالهاست که با حیله و نیرنگ به دنبال گمراه کردن شیعیان هستند. 👈پرچم این فرقه «البیعة لله» است و ادعا میکنند که پرچم امام زمان نیز همین است در صورتی که واقعیت چیز دیگری است. ⭕ روایاتی که در مورد «البیعة لله» نوشته روی پرچم حضرت مهدی (عج) است یا سند ندارند و یا این روایات همگی به نقل از منابع اهل تسنن و بزرگان ایشان همانند: نوف البکالی و اسحاق بن عوف بوده و هیچ یک از این روایات به نقل از معصومین علیهم السلام نیست. ------------------------------------- https://eitaa.com/antihalghe
🔴 هشدار‼️ مراقب فریب خوردگان فرقه احمدالحسن (احمداسماعیل همبوشی، یمانی دروغین) باشید. فریب خوردگان این فرقه با راه اندازی گروه ها، کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرام و... مشغول تبلیغ و جذب افراد بی اطلاع هستند. https://eitaa.com/antihalghe
4_5913768348495120225.pdf
حجم: 3.36M
با خواندن این کتاب از تمام زوایای فرق احمد بن اسماعیل الگاطع (احمدالحسن) آشنا شوید. 📚درسنامه نقد و بررسی جریان احمدالحسن البصری 🖊علی محمدی هوشیار https://eitaa.com/antihalghe
🔴انجمن‌های ۱۲ قدمی (ان ای٬ Na) انجمن‌های ۱۲ قدمی که مهم‌ترین شاخه آن در ایران انجمن معتادان گمنام (ان.ای) است، جریان گسترده‌ای است که قریب به ۱۰ سال است در کشور در حال فعالیت و گسترش است. 🇺🇸👈زادگاه این انجمن، ایالات متحده آمریکاست که در حال حاضر برای تمامی زیرشاخه‌های خود برنامه‌های متعددی را طراحی و اجرا می‌کند. از جمله این برنامه‌ها تدوین کتاب، چاپ نشریه و جزوات، تولید چیپ و نماد و سیاست‌گذاری است. سابقه انجمن‌ به حدود ۶۰ سال پیش برمی‌گردد، یعنی سال ۱۹۶۳ که اولین کتاب این گروه در آمریکا به چاپ رسید و ۹ سال بعد یعنی سال ۱۹۷۲ دفتر خدمات جهانی این انجمن را برای جهانی‌سازی این ایده و ایجاد نمایندگی در کشورهای دیگر رسما در آمریکا به ثبت رساند. 👈هم‌اکنون کم نیستند کشورهایی که مانع فعالیت انجمن شده‌اند و مجوز فعالیت به آن نداده‌اند؛ مثلا حتی رژیم غاصب اسرائیل از جمله کشورهایی است که تاکنون روی خوش به این انجمن نشان نداده است و یا کشور چین که تعداد معتادانش سه برابر کل جمعیت ایران است، هنوز تعداد گروه‌هایش حدود یک درصد انجمن ایران است. ⚠️انجمن ایران هم‌اکنون فعال‌ترین انجمن دنیاست به گونه‌ای که از زادگاهش یعنی آمریکا هم جلو زده است. در ایران ۴ هزار گروه و ۱۸ هزار جلسه هفتگی وجود دارد که قریب به ثلث فعالیت انجمن در کل دنیا را تشکیل می‌دهد. آنتونی اندمونسون مدیر اجرایی انجمن در آمریکا که چند سال پیش به ایران آمده بود، در مصاحبه با دانشگاه علوم پزشکی تهران، تعداد اعضای ان.ای در ایران را ۷۵۰۰۰۰ نفر ذکر کرد و استراتژی دفتر آمریکا را علت رشد بیشتر این انجمن در ایران اعلام کرد. به همین دلیل دفتر منطقه‌ای شرق آسیا هم در ایران مستقر شده و دفتر ایران مأموریت راه‌اندازی و گسترش این انجمن در افغانستان، پاکستان و کشورهای عربی را عهده‌دار است 👈از نظر منابع آموزشی، دفتر خدمات آمریکا به هیچ گروهی در دنیا اجازه تدوین و یا کم و زیاد کردن کتاب و متن را نمی‌دهد و دیگر کشورها فقط اجازه دارند متونی را که از دفتر خدمات جهانی بیرون می‌آید تدریس کرده و آموزش دهند. دفتر آمریکا این حق را «مایملک معنوی» خویش می‌داند و آن را منحصرا در اختیار خود گرفته است. 👈آنچه که باعث شده انجمن در میان معتادان ایرانی مخالفانی داشته باشد وابستگی انجمن ایران به انجمن آمریکاست. این گروه از معتادان ایرانی می‌گویند: چرا تعدادی از معتادان آمریکایی در کشورشان نشسته‌اند و برای ما تعیین تکلیف می‌کنند و ما را به هیچ گرفته و اصلاً عددی حساب نمی‌کنند؟ به گونه‌ای که ما اجازه نداریم ۱۲ قدمی را که بیش از نیم قرن پیش یک الکلی آمریکایی (بیل ویلسون) گفته است حتی یک قدم کم یا زیاد کنیم؟ این گروه حضور افرادی به عنوان نماینده در جلسات لس آنجلس را تشریفاتی می‌دانند و حرف آخر را مربوط به آمریکایی‌هایی می‌دانند که اکثریت جلسه را در اختیار گرفته‌اند و به نام هیأت امنا بر معتادان ایرانی حکومت می‌کنند. ⛔️از نظر مالی باید دانست که انجمن با کمک مالی معتادان اداره می‌شود که به صورت خودیاری (با نام سبد سنت هفت) در جلسات جمع آوری می‌شود. به گفته یکی از رابطان انجمن به طور متوسط در هر ماه حدود ۲۰۰ هزار تومان از هر گروه در ایران جمع‌آوری می‌‌شود(۴۰۰۰ گروه). هم‌اکنون گروه‌های زیادی در مساجد، حسینیه‌ها، مدارس، پارک‌ها و بهزیستی تشکیل جلسه می‌دهند و از این جهت هزینه مکان از گروه‌ها برداشته شده و تنها هزینه پذیرایی، آن هم در حد چای برای گروه‌ها وجود دارد. آنچه که بیشتر باعث دلخوری برخی پاکی‌بالاها شده این است که چرا به صورت پیوسته پول‌های اضافه در هر گروه، به دفتر ناحیه و از آنجا به دفتر تهران و سپس به دفتر خدمات جهانی در آمریکا منتقل می‌شود؟ ⚠️قابل ذکر است سیستم مالی انجمن‌ طبق قوانین داخلی انجمن، اجازه نظارت به نهادهای رسمی در ایران را نمی‌دهد و نهادهای نظارتی مانند دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و وزارت اطلاعات هیچ‌گونه کنترلی بر دخل و خرج‌های انجمن در ایران ندارند. از این جهت هیچ گزارشی از تراز مالی انجمن در کشور وجود ندارد. 👈طبق گزارشات رسمی از هر ۱۰۰ نفری که به جلسات انجمن در آمریکا می‌آیند کمتر از پنج نفر موفق به ترک می‌شوند (یعنی پنج درصد). در ایران هم میزان موفقیت انجمن در همین حدود است. 👈 روش‌های دیگر ترک اعتیاد مانند کنگره ۶۰ برای خود ۲۵ درصد ترک قطعی اعلام کرده‌اند و همین طور روش‌های کارآفرینی معتادان بیش از ۳۰ درصد آمار داده‌اند. ♻️ان.ای همچنان که طرفدارانی دارد و همین طور اعضای متعصبی تربیت کرده است، مخالفینی هم در خود آمریکا دارد. به گونه‌ای که یکی از پژوهشگران برجسته آمریکایی گفته است؛ ان.ای هیچ کارآمدی برای ترک اعتیاد ندارد و برای درمان، شانس افرادی که به جلسات نمی‌آیند، مساوی و حتی بیشتر از ان.ای است. انجمن بر خلاف ظاهر ساده‌ای که دارد، از نظر تشکیلاتی بسیار پیچیده و
دارای سلسله مراتب زیادی است. به گونه‌ای که بسیاری از اعضای عادی انجمن نمی‌دانند اطلاعات مربوط به گروه‌ها به صورت مویرگی و از کانال همین سلسله مراتب به رأس هرم منتقل می‌شود و خواسته‌های دفتر آمریکا با همین شیوه در کمترین زمان به پایین‌ترین گروه‌ها می‌رسد و هیچ ناظری هم متوجه این «تبادل اطلاعات» نمی‌شود. شاید آنچه باعث شده برخی کشورها به انجمن به چشم تردید بنگرند و مانع فعالیتش شوند، همین ساختار هرمی است که به راحتی قادر است از معتادان یک ارتش نامرئی ایجاد کرده و آن‌ها را در خدمت مطامع بیگانگان قرار دهد. به چنین اقدامی «بازیافت نیروی انسانی» گفته می‌شود؛ به این معنا که یک کشور خارجی از شهروندان یک کشور دیگر یارگیری کرده و بعد از سازماندهی، آنها را در جهت منافع خود به کارگیری کند. به خصوص جایی که گروه بازیافتی، نه تنها محبوبیت اجتماعی خود که مقبولیت خانوادگی خویش را نیز از دست داده و حتی طرد و اخراج شده‌اند (مانند معتادان)، در چنین فضایی بهبودیافته‌ها چون خود را به یک پایگاه خارجی (که در ظاهر به شکل یک جمعیت خیریه فعالیت می‌کند) مدیون می‌دانند، با یاری‌‌رسانان خارجی خوش‌بین بوده و حتی به آنها همچون منجی می‌نگرند. https://eitaa.com/antihalghe
یوگا و مدیتیشن اصل مشترکِ عرفانهای کاذب 👹🔻 ♦️ «یوگا» و «مدیتیشن» یکی از اصول مشترک در بین شبه‌جنبش‌های معنوی است. 🔷 بر پایۀ این اصل با متوقف کردن جریان فکر می‌توانیم به قدرت نامحدود خدای درون یا آگاهی برتر دست پیدا کنیم. 🔶 مدیتیشن یکی از مراحل هشت‌گانۀ یوگاست که به توقف فکر بر یک موضوع مربوط می‌شود. مدیتیشن معادل انگلیسی دایانا در زبان سانسکریت است و برخی از مترجمان فارسی، واژۀ «مراقبه» را معادل آن قرار داده‌اند. 🔷 دایانا تمرین ذهنی برای فکر نکردن و توقف کنش‌ها و واکنش‌های ذهنی است. در مرحلۀ دایانا یک یوگی سعی می‌کند با تمرکز بر یک موضوع (برای نمونه یک عدد، یک تصویر یا یک صدا) اجازه ندهد موضوعات دیگری به ذهنش وارد شود و ذهنش را خالی نگه می‌دارد. ♦️ پتنجلی پایه‌گذار یوگا در حدود دو هزار سال پیش نوشته است: «یوگا متوقف کردن هرگونه خودآگاهی و فعل و انفعالات ادراکی است.»[1] 🔷 او معتقد است که اگر تفکر متوقف شود، آگاهی برتری که فوق تفکر و آگاهی ماست، آشکار می‌شود و هدایت احساسات، رفتار و زندگی ما را به دست می‌گیرد. 🔶 آن‌چه توسط شرق‌شناسان غربی در دو قرن اخیر به نام یوگا در جهان معرفی شده است، راهی است برای توقف فکر و کشف خدای درون. 🔷 اساتید یوگا مدعی هستند که با آموزش‌های آن‌ها خدای خفته در درون بیدار می‌شود و ارتباط با آگاهی برتر و نیروی نامحدود اتفاق می‌افتد. 🔶 سامادهی مرحله‌ای از یوگاست که بعد از دایانا فرا می‌رسد. در سامادهی یوگی باید خودش را هم به‌عنوان کسی که در حال مراقبه است، فراموش کند. 🔷 در «سامادهی پیشرفته» می‌گویند حتی باید آن موضوع هم فراموش شود و ذهن از هر کنش و واکنشی باز ایستد. در این صورت به اتحاد کامل با آگاهی برتر و نیروی اسرارآمیز درون می‌رسیم. 🔶 مفهوم «چیتا» در یوگا که معمولا ذهن ترجمه می‌شود و هدف یوگا متوقف کردن آن است، شامل ادراک حسی، تفکر، شهود، احساسات درونی (مثل گرسنگی، تشنگی، عشق و نفرت) و خود آگاهی فرد می‌شود. 🔷 توقف چیتا یا ذهن به معنای از دست دادن تمام این ادراکات و احساسات انسانی است. میرچا الیاده پس از سال‌ها اقامت در هندوستان و تحقیق دربارۀ یوگا می‌نویسد: ♦️ «کلیه فنون یوگا متوجه همین نکته است؛ یعنی انجام دادن عکس آن‌چه آدمی بدان خو گرفته است. در واقع واژگونی کلیۀ ارزش‌های انسانی، هدف واقعی یوگاست.»[2] 🔷 در تلقی یوگا از ذهن یا «چیتا»، لایه‌های نیمه هوشیار و ناهوشیار ذهن که گمان آن‌ها خاطرات زندگی‌های گذشته را در بردارد، بخشی از ذهن محسوب می‌شود. به این ترتیب مفهوم چیتا یا ذهن در یوگا همۀ ظرفیت‌های آگاهی و قدرت اندیشۀ بشر را فرا می‌گیرد. 🔶 وضعیت‌های بدنی (آسانا) در یوگا که گاهی ورزش تلقی می‌شود، برخلاف ورزش به معنای واقعی کلمه، معمولا تحرکی ندارد و ثابت است و به این منظور انجام می‌شود که با کاهش کنش‌های بدنی و ارتباطات حسی با جهان، کنش‌ها و واکنش‌های ذهن هم کاهش یابد و متوقف شود. 🔷 برنامه‌های تنفسی یوگا (پرانایاما) نیز با هدف کاهش تعداد تنفس و توقف موقت، با این هدف نهایی انجام می‌شود که کاهش تنفس به تدریج ذهن را تحت تأثیر قرار دهد و به توقف فکر و کنش‌های ذهنی برسد. 🔶 شنیدن ندای درون، توصیۀ اکید شبه‌جنبش‌های معنوی است. آن‌ها معتقدند که با انجام همۀ مراحل یوگا یا مدیتیشن به تنهایی، ارتباط با خدای درون یا آگاهی برتر برقرار می‌شود و از طریق ندای درون یا الهامات قلبی ما را هدایت می‌کند. 🔷 از این‌رو بسیاری از شبه‌جنبش‌های معنوی بخش مدیتیشن را از یوگا جدا کرده‌اند و به شکل‌های مختلف آن‌را آموزش می‌دهند و هرکاری که دلتان می‌گوید انجام دهید.[3] 🔶 شنیدن ندای درون به‌عنوان کلید یافتن راه زندگی و راهنمای بزرگ تصمیم‌گیری و اقدام در زندگی، در همۀ شبه‌جنبش‌های معنوی مورد تأکید است. 🔷 راه دست‌یابی به این کلید اسرارآمیز زندگی، یوگا و مدیتیشین است و ادعا می‌شود که با شنیدن ندای درون و تبعیت از آن معنای زندگی را درک می‌کنید و به نشاط و شعوری فوق‌العاده در لحظات زندگی را درک می‌کنید و به نشاط و شعوری فوق‌العاده در لحظات زندگی دست می‌یابید. 🔻پی‌نوشت: [1]. یوگا سوتره، پتنجلی، سوامی ساتیاناندا، تهران، انتشارات فراروان، 1380، فصل 1، بند2. [2]. ادیان و مکتب‌های فلسفی هند، تهران، انتشارات امیرکبیر، شایگان، 1389، ج2، ص 630. [3]. یوگا برای خوددرمانی، دوی، تهران، شباهنگ، 1380، ص 30. https://eitaa.com/antihalghe
نامه حوزه‌های علمیه خواهران خراسان بزرگ به رئیس قوه قضائیه حضرت آیت الله رئیسی پیرامون شبکه اجتماعی لایکی وَلَا يَزَالُونَ يُقَاتِلُونَكُمْ حَتَّى يَرُدُّوكُمْ عَنْ دِينِكُمْ إِنِ اسْتَطَاعُوا(آیه الله217 سوره بقره) دشمنان دست از مقاتله و مبارزه با ما برنمی دارند مگر اینکه ما دست از دین خـود بـرداریم. جناب آقای رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه سلام علیکم با احترام؛ همانگونه که مستحضر هستید، انتشار ویروس منحوس کرونا سبب اختلال در زندگی روزمره مردم شده و تغییرات متعددی در سبک زندگی و شیوه انجام امور و رفع احتیاجات با خود به همراه داشته است. در این میان فضای مجازی به عنوان بزرگترین فرصت پیش روی جامعه انسانی و به ویژه مردم و مسئولین کشور، در کنار ظرفیت‌هایی که ایجاد شده با کاستی‌ها و نقص‌هایی نیز روبروست که ضروری است رفع شود. در چنین وضعیتی، باز رسانه های معاند با نظام جمهوری اسلامی در یک عملیلات از پیش طراحی شده با راهاندازی شبکه اجتماعی لایکی کودک و نوجوان پاک ایرانی را هدف مطامع استعماری خود قرار داده و با ترویج محتواهای جنسی و ضد اخلاقی، تصاویر ناهنجار و رفتارهای بدور از شخصیت انسانی بنیان های اعتقادی و ارزشی آنها سست کرده و آنها را به افراد لاابالی که زندگی را در جمع کردن فالور و محبوبیت به هر قیمتی می دانند مبدل کرده؛ محبوبیتی که حال و آینده این نوجوانان را به نابودی می کشاند این امر در حالی هست که در کشورهای غربی محدویت هایی شدیدی در استفاده از شبکه هایی مثل لایکی گذاشته است چرا که پیامدهای این نوع رسانه را در فروپاشی نظام خانواده مشاهده کرده‌اند. در این راستا حوزه های علمیه خواهران ضمن تقدیر از اقدامات موثر و قاطعانه و برگرداندن امید و احساس امنیت اجتماعی در دل مردم نهایت تشکر را داریم. ازجنابعالی به عنوان رئیس قوه قضائیه تقاضا مندیم در راستای عمل به وظیفه‌ی قانونی خود که همانا حمایت از حقوق عامه است، در اسرع وقت با عوامل ولنگاری فضای مجازی کشور طبق ماده قانونی ۷۴۲ جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی برخورد قاطعِ قضایی صورت دهید؛ آنها را بازداشت و محاکمه کنید. حمایت خود را از این نامه با زدن روی لینک اعلام کنید . https://www.farsnews.ir/my/c/35951 و در حد توان منتشر کنید. اگر به پنجاه هزار حمایت برسیم این مسئله در صحن علنی مجلس مطرح و بررسی خواهد شد. بخاطر دل مهدی زهرا (سلام الله علیهما) و خون پاک شهدا بی تفاوت نباشیم. https://eitaa.com/antihalghe
2.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بالا بردن پرچم حسینی توسط زن وشوهر اروپایی در بلند ترین نقطه اقیانوس منجمد شمالی این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست این چه شمعی است که جان‌ها همه پروانه اوست https://eitaa.com/antihalghe