eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
10.1هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
2.4هزار ویدیو
261 فایل
پایگاه تخصصی مقابله با عرفان های کاذب و دشمن شناسی ارتباط با ادمین: فاطمه میرزاییان، پژوهشگر عرفان های کاذب مسئول شبکه کشوری خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدرس حوزه،مشاور،عضو جمعیت بانوان فرهیخته،عضو مجمع مبلغات تهران @f_Mirzaeeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
1_672021403.mp3
34.71M
سخنرانی محرم 1398 ☝️☝️☝️ نقش شیعه در غربت امام ( دوگانه سازش و مقاومت از سقیفه تا کربلا ) شب سوم حجت الاسلام ناصر یوسفی پژوهشگر تاریخ اسلام و از اساتید برجسته دانشگاه امام حسین ع حتما بشنوید... https://eitaa.com/antihalghe
مجموعه کتب نقد، ردیه، پایان‌نامه، کنفرانس و مقالات مرتبط با احمد اسماعیل بصری مدعی یمانی در تلگرام لینک عضویت: https://t.me/ketabkhane_tahkassosi_yamanigari
🔴 سند ارتباط عرفان حلقه و آمد نیوز‼️ متن پیام روح الله زم به یکی از مسترهای حلقه (مصطفی الماسی) و اقرار زم به ارتباط آمدنیوز با مدیران خبرگزاری حلقه برای انتشار اخبار فرقه و حمایت آمدنیوز از آنها‼️ دلیل عزاداری فرقه برای اعدام روح الله زم، از دست دادن یکی از حامیان و همدستان رسانه ای است. https://eitaa.com/antihalghe
⚡️ 🔹کارما یا کرمه یکی از باورهای ادیان شرقی است. بر اساس این اعتقاد اعمال خوب و بد انسان نتیجه ای دارد که او را به زندگی بعدی در این دنیا می کشاند. باور به کارما با اعتقاد به تناسخ درهم تنیده اند. تناسخ یعنی هر کس پس از مرگ دوباره متولد می شود و با جسمی تازه و هویتی دیگر به این جهان می آید تا نتیجه اعمالش را ببیند. 🔸اعمال و نیت های خوب موجب می شود که فرد در زندگی بعد سالم، زیبا و در خانواده ای مرفه و جامعه ای پیشرفته به دنیا بیاید. در مقابل اعمال و نیت های بد، موجب می شود که فرد در شرایط دردناکی به دنیا بیاید، تا مجازات شود. حتی ممکن است انسان بدکار در زندگی بعدی به صورت حیوانات در آید تا بیشتر رنج بکشد. 🔹 وابستگی نداشتن به زندگی موجب می شود که اعمال ما هیچ کارمایی تولید نکند و فرد به طور کلی از چرخۀ زاد و مرگ (تناسخ) رها شود. بسیاری از فلسفه های شرقی بر اساس رسیدن به رهایی (موکشا) پایه گذاری شده اند. آنها می کوشند به نوعی زندگی بی تعلق دست یابند، تا از این طریق دیگر به این دنیا نیایند و بتوانند به جهان های بالاتر راه یابند. 🔸اعتقاد به کارما و تناسخ برای نظام سرمایه داری غرب بسیار جذاب بوده است. هم از این رو به ترویج آن در جهان دامن زده اند. زیرا بر اساس این اعتقاد مردمی که در کشورهای پیشرفته به دنیا می آیند و یا در خانواده های ثروتمند متولد می شوند و به طور کلی افراد ثروتمند و مرفه در واقع انسان های پاکی بوده اند که در زندگی قبلی بسیار خوب زیسته اند و در این دوره از زندگی پاداش نیکی های شان را دریافت می کنند. 🔹 در مقابل مردمی که در کشورهای فقیر و خانواده های محروم به دنیا می آیند و به طور کلی مردمان بی چاره و ضعیف در حال تجربۀ مجازات بدی های شان در زندگی گذشته هستند. 🔸بنابراین هرچه تبعیض و اختلاف طبقاتی در جامعه دیده می شود، کاملا عادلانه است و هیچ ظلمی در کار نیست. افرادی که از تبعیض و فقر رنج می برند، بهتر است که به فکر رهایی خودشان باشند و به جای مبارزه با ثروتمندان و طبقۀ مرفه جامعه، باید بکوشند تا وابستگی ها به زندگی دنیوی را کاهش دهند و به رهایی برسند. 🔹هم از این رو موضوع کارما در عرفان های کاذب نقش پررنگی پیدا کرده است. نظام سلطه می خواهد مردم را با اعتقاداتی نظیر کارما و تناسخ آشنا کند و مفاهیم ارزشمند خودسازی، وارستگی، عرفان و معنویت را بر شالوده ای سلطه پذیرانه تعریف کند. با وجود چنین باورهایی اقشار خودشان را عامل تبعیض و فقر می دانند و افراد ثروتمند را شایستۀ تقدیس می پندارند. 🔸 کارما با عنوان قانون بازتاب، بومرنگ یا عکس العمل امروزه در جامعه ما شیوع پیدا کرده است. البته بعضی از افراد برای اینکه تعارض میان این باور با اعتقادات مذهبی را از بین ببرند، می گویند همه اعمال در همین زندگی نتیجه و بازتابی خواهد داشت و موضوع تولدها و زندگی های دوباره را مطرح نمی کنند. آنها می خواهند رابطۀ کارما و تناسخ را نادیده بگیرند و به این ترتیب موانع ترویج عرفان کاذب و معنویت سلطه پذیرانه را از میان بردارند. 🔹بی تردید یکی از فرصت هایی که خداوند عادل و حکیم برای دیدن نتایج اعمال قرار داده، همین زندگی دنیاست. اما این تمام واقعیت نیست و بسیاری از افراد ممکن است در این زندگی فرصتی برای دیدن پاداش یا مجازات اعمال شان نداشته باشند. بر پایۀ باورهای دینی معاد مهمترین موقعیت برای پاداش و مجازات اعمال است و پاداشت و مجازات آن جهان با نتایج دنیوی اعمال قابل مقایسه نیست. @mazaheriseyf 🌸🍃
🔰جریان‌شناسی شیرازی‌ها ⭕️ جریان‌شناسی شبکه شیرازی‌ها در عراق ▫️ 👇👇👇👇
🔰جریان‌شناسی شیرازی‌ها ⭕️ جریان‌شناسی شبکه شیرازی‌ها در عراق ▫️ ❗️ پس از اعلام مرجعیت با مخالفت عده‌ای از علمای طراز اول آن زمان همچون آیت الله «» و «» مواجه می‌شود که در اصل اجتهاد وی تردید می‌کنند. همچنین پس از فوت سید محمد نیز برادر کوچکتر او سید اعلام مرجعیت می‌کند و در راس این جریان قرار می‌گیرد. ⚠️ همانطور که بیان شد در راس این جریان سید محمد شیرازی و پس از او سید صادق شیرازی قرار دارد و پس از سید صادق، شخصیت موثر در این جریان، «سید حسین شیرازی» است که ریاست دفتر مرکزی سید صادق شیرازی را در شهر مقدس قم بر عهده دارد. در کنار سید حسین شیرازی، «سید مرتضی شیرازی» فرزند سید محمد است که به تبیین علمی افکار سید محمد می پردازد. سید مرتضی از قوت علمی بالاتری نسبت به سید حسین برخوردار است ولی نفوذ سیاسی سید حسین را ندارد. 🔹از آنجا که حضور در شهر مقدس قم از لحاظ علمی و جایگاه اجتماعی برای این جریان اعتبار می‌آورد، تمام تلاش خود را می‌کنند تا موقعیت خود را در این شهر حفظ نمایند. بنابراین به ناچار باید رهبری کشور عراق با واسطه صورت گیرد، واسطه بسیار مهمی که به عنوان پل ارتباطی میان دفتر قم و کشور عراق مطرح است، شخصیت کلیدی این جریان به نام «» است که از اعضای دفتر شهر قم و افراد بسیار نزدیک به سید صادق شیرازی است. ❇️ لازم به ذکر است که کشور عراق به دلیل نداشتن رهبر واحدی که از مقبولیت عمومی برخوردار باشد و همچنین تاثیرگذاری احزاب و گروه‌های مختلف که بر نحوه مدیریت آن موثر است و نیز به دلیل عدم مقبولیت در نزد عموم مردم این کشور تا خود را به عنوان یگانه رهبر آن معرفی کند، حداقل این امکان را برای جریان شیرازی فراهم می‌کند تا بتواند او نیز به عنوان یک حزب و گروه در این کشور فعالیت کند و اثرگذار باشد. ادامه دارد... https://eitaa.com/antihalghe
👌 احسنت به 🔰 دیشب که سریال بسیار زیبای را می دیدم، در حین بازجویی آقاکمال از ناصر (نیروی سازمان منافقین) ، مشاهده کردم و شما هم کردید که آقا کمال یک کتاب به ناصر داد برای مطالعه کردن 📕 کتاب 💠 بنده بسیار بسیار خوشحال شدم که این کتاب فوق العاده مهم در صدا و سیما و در یک فیلم امنیتی، معرفی شد، بسیار عالی بود ، بنده بارها این کتاب را در سخنرانی ها معرفی کرده بودم بنده چندسال قبل به دلیل توصیه یکی از عزیزان امنیتی این کتاب را خوانده بودم، به بنده گفته بود چون در بحث فرقه های انحرافی کار می کنید ، حتما این کتاب را بخوانید که نکات مهمی به دست شما می رساند 👈 بنده ابتدا وقتی فهمیدم یک خارجی ، نویسنده این کتاب است با خودم گفتم یک خارجی چه درکی از فرقه های انحرافی ایران یا سازمان منافقین دارد؟ اما وقتی کتاب را خواندم واقعا حیرت کردم از این همه نکات مهمی که در این کتاب آمده است 👈 این کتاب بسیار مهم باید در همه جلسات روشنگری دینی و مخصوصا جلسات فرقه شناسی تدریس شود ، چون خیلی خوب و جالب به روش و اصول کلی جذب فرقه ها اشاره کرده است. 🌀 این کتاب اینقدر خوب نوشته شده است که آقای ابراهیم خدابنده ، مترجم کتاب، که خودش چندین سال با سازمان منافقین در ارتباط بوده ، این کتاب را تحسین می کند و می گوید : " حین مطالعه این کتاب مصداق های جمله به جمله آن را میتوانستم در روش ها و عملکردهای سازمان مجاهدین خلق، که بیش از دو دهه از عمرم را با آن گذراندم، پیدا کنم. وقتی آنرا خواندم تصمیم گرفتم که بهر ترتیب شده آنرا ترجمه نمایم چون احساس کردم کتابی است که خیلی ها حتما باید آنرا بخوانند. " ✳️ بنده از تک تک شما عزیزان ، مخصوصا عزیزانی که نزدیکان آنها اسیر فرقه های انحرافی از جمله " احمدالحسن یمانی دروغین" شدند می خواهم این کتاب را خوب بخوانید و استفاده کنید . 🔗 لینک های دانلود 👇 👈 لینک دانلود خلاصه کتاب 👈 https://st.nejatngo.org/file/Book_FA/CIOM/Cults_midst_summary.pdf 🌀 لینک دانلود کتاب کامل : قسمت اول https://st.nejatngo.org/file/Book_FA/CIOM/Cults_midst_1.pdf قسمت دوم https://st.nejatngo.org/file/Book_FA/CIOM/Cults_midst_2.pdf قسمت سوم https://st.nejatngo.org/file/Book_FA/CIOM/Cults_midst_3.pdf قسمت چهارم https://st.nejatngo.org/file/Book_FA/CIOM/Cults_midst_4.pdf قسمت پنجم https://st.nejatngo.org/file/Book_FA/CIOM/Cults_midst_5.pdf قسمت ششم https://st.nejatngo.org/file/Book_FA/CIOM/Cults_midst_6.pdf قسمت هفتم https://st.nejatngo.org/file/Book_FA/CIOM/Cults_midst_7.pdf قسمت هشتم https://st.nejatngo.org/file/Book_FA/CIOM/Cults_midst_8.pdf قسمت نهم https://st.nejatngo.org/file/Book_FA/CIOM/Cults_midst_9.pdf 🔰 حتما بخوانید و اگر حال خواندن کتاب کامل را ندارید، خلاصه 50 صفحه ای کتاب را حتما بخوانید. 👌 انصافا با تمام انتقاداتی که به صدا و سیما وارد است، ولی باید به این کار معرفی کتاب در یک فیلم امنیتی ، احسنت گفت ✍️ احسان عبادی https://eitaa.com/antihalghe
✡« قوم برگزیده » در تعالیم مشترک کابالیست ها از گذشته تا امروز 🕎 ♦️ کابالا به‌عنوان طریقی که آموزه‌های خویش را برآمده از بَطن کتاب مقدس می‌داند، به پویایی و نهادینه شدن اندیشه (برتری قومی) کمک شایانی کرده است. 🔷 نژادپرستی و پرداختن به امر (قوم برگزیده)، از تعالیم مشترک کابالیست های گذشته و امروز است. به نظر می‌رسد کتاب زوهر بیش از هر متن کابالایی دیگر به کاوش و بیان ریشه‌های برتری قوم یهود از غیر یهودیان پرداخته است؛ گویا اینکه کابالیستهای معاصر نیز بر اساس همین متن، بر اصول نژادپرستانه خود پافشاری می‌کنند. 🔶 دریکی از این متون می‌خوانیم: «(ربی آبا) روزی در حال بحث با (ربی شمعون بن یوحای)[۱] درباره آموزش‌های تورات بود. او از ربی شمعون پرسید: ♦️«چرا از همه اقوام جهان تنها یهودیان موقع قرائت تورات خود را به عقب و جلو تکان می‌دهند و این عمل برایشان طبیعی است که بی‌حرکت و ساکن ننشینند❓»
🔻 ربی شمعون پاسخ داد: 🔷 «افسوس برای این بشریت که مانند گله سرگردانی است و از درک و فهم عاجز است. همین عمل تکان خوردن به‌تنهایی برای تشخیص ارواح مقدس اسرائیل از ارواح ظالمان کافی است. روح اسرائیل از چراغ مقدس گرفته‌شده است... 🔶 همین‌که این چراغ از فروغ تورات آسمانی روشن گردید، دیگر حتی یک‌لحظه هم از حرکت باز‌نمی‌ایستند؛ مانند شعله شمعی که هرگز ساکن نیست؛ برای همین وقتی یکی از فرزندان اسرائیل یک کلمه از تورات را بر زبان می‌آورد، شعله‌ای برمی‌افروزد که دیگر نمی‌توانند بی‌حرکت بمانند. 🔷 پس ما چون شعله شمع به عقب و جلو حرکت می‌کنیم اما روح ظالمان مانند تکه کاهی است که موقع سوختن شعله ندارد. شبیه به چوبی که بدون شعله می‌سوزد.»[۲] 🔶 «متن فوق که مربوط به بخش‌هایی از کتاب (زوهر) است بر این باور کابالیست ها که معنای انسان، فقط در قوم برگزیده یهود خلاصه می‌شود، تأکید می‌ورزد. 🔷 تفاوت جوهری میان یهودیان و غیر یهودیان از عناوین مطرح‌شده در زوهر است. بر اساس این تعالیم، روح غیر یهودیان متعلق به جهان زیرین است که جایگاه شیاطین می‌باشد؛ درحالی‌که روح فرد یهودی حداقل قابلیت رسیدن به ساحت امور الهی را دارد.» 🔶 «زوهر یکی از علل برگزیدگی قوم یهود را اعطای تورات به ایشان می‌داند. طبق این دیدگاه تورات پیش از آنکه به یهود عرضه شود، به اقوام گوناگون ارائه شد؛ اما اقوام از پذیرش آن خودداری کردند؛ زیرا دستورات تورات در تعارض بازندگی تبهکارانه ایشان بود! 🔷 از دیدگاه پیروان کابالا، یهودیان برگزیده‌شده‌اند که انرژی‌های نهفته در تورات را به جریان اندازند و از این طریق از برخورد و آشفتگی در جهان پیشگیری کنند تا آرامش و صلح برجهان حکم‌فرما شود قوانین تورات به این قوم توانایی لازم برای رسیدن به مقاصد و اهدافشان را می‌دهد[۳] 🔶 از منظر ایشان همین امر مایه برگزیدگی بنی‌اسرائیل بر سایر ملل شده است.» ازنظر هواداران کابالا برگزیدگی قوم یهود به موارد ذکرشده، ختم نمی‌شود. 🔷 سرزمین اسرائیل و به‌خصوص اورشلیم نیز از دیدگاه کابالیست ها خدا در آن حلول کرده است، نسبت به سایر سرزمین‌ها از تقدس وبرتری خاصی برخوردار‌است. سکونت در این سرزمین به‌مثابه ایمان است و هرکس خارج از آن به سر ببرد، مؤمن به‌حساب نمی‌آید.[۴] 🔶 «قابل‌توجه است که سرزمین فلسطین اشغالی و به‌خصوص مرکز آن اورشلیم بالاترین نقطه در همه عالم و مرکز انرژی جهان است.» 🔷 در حقیقت اگر در منابع کلاسیک کابالا، سرزمین مقدس، زمین خداوند دانسته می‌شود که باید از آن مراقبت کنند! اما کابالیست های معاصر، آن را مرکز انرژی‌ها و نیروهایی می‌دانند که تاریخ عالم را می‌سازد و همین توهم مایه برتری سرزمین یهودیان بر دیگر ملل از دیدگاه ایشان کافی است.[۵] 🔶 به هر صورت آموزه‌های تلمود و سپس کابالا، از یهودیان، قومی ساخت که بی‌پروا خود را جزئی از خداوند قلمداد می‌کنند و برگزیدگی قومی را نه یک موهبت الهی، که حقی از حقوق خویش می‌دانند و معتقدند: «حتی اگر قوم یهود به بی‌راهه برود، بر خدا لازم است آن حق و دین را ادا کند.»[۶] 🔷 با این اوصاف تأکید یهودیان بر برتری قومی و نژادی، آنان را در طول تاریخ به ملتی منزوی تبدیل کرد و موجبات تنفر سایر ملل و اقوام را فراهم ساخت. ♦️ توهّم برتری نژادی و اسطوره قوم برتر بودن درنهایت بهانه و دست‌آویزی برای غصب سرزمین فلسطین و توجیه کردن سلطه ظالمانه صهیونیست‌های جنایتکار بر سرزمین به‌ظاهر موعود را فراهم آورد. 🔻 پی‌نوشت : [۱] متصوفه قرن دوم که کتاب زوهر به او نسبت داده‌شده است. « Simeon ben yochai» [۲]. برگ، فیلیپ اس، کابالا برای همه، نشر مرکز تحقیقات علوم کابالا، ۱۹۸۹م، صص۲۲۸-۲۲۷ [۳]. برگ، فیلیپ اس، کابالا برای همه، نشر مرکز تحقیقات علوم کابالا، ۱۹۸۹م، ص ۱۴۸ [۴]. المسیری، عبدالوهاب، دایره المعارف یهود، یهودیت، صهیونیسم، ترجمه موسسه فرهنگی و مطالعات و پژوهش‌های خاورمیانه، ۱۳۷۲-۱۳۸۴، ج۵، تهران، ص۷۸ [۵]. برسی و نقد مبانی نظری کابالیسم، فاطمه مهدیه، نشر صهبای یقین، ۱۳۹۳، ص ۱۵۳ [۶]. گندمی، رضا، اندیشه قوم برگزیده در یهودیت، هفت‌آسمان ۱۳۸۴، شماره ۲۶، ص۸۱. https://eitaa.com/antihalghe
🔴پشت لباس این صهیونیست نوشته:😳 "آیا شما یک یهودی هستید؟ بلی= زندگی خیر= مرگ" https://eitaa.com/antihalghe
1_677693125.mp3
28.84M
سخنرانی محرم 1398 ☝️☝️☝️ نقش شیعه در غربت امام ( دوگانه سازش و مقاومت از سقیفه تا کربلا ) شب چهارم حجت الاسلام ناصر یوسفی پژوهشگر تاریخ اسلام و از اساتید برجسته دانشگاه امام حسین ع حتما بشنوید... https://eitaa.com/antihalghe
👹📽 ترویج شیطان پرستی در هالیوود‼️
👹📽 ترويج شیطان‌پرستی در هالیوود‼️ ♦️ اهانت به اديان الهى به عنوان آزادى بيان در اعمال و سخنان این فرقه ترويج و تبليغ مى‌‏شود. امروز گروه‌‏هاى شيطان‌‏پرستی عملاً پرچم جنگ با خدا را برافراشته‌‏اند. 🔷 گذشته از اعتقادات، اعمال و سنبل‌‏ها، شيطان‌‏پرستان ظاهرى متفاوت با ديگران دارند كه مى‌‏توان آنها را حتى از جمع تشخيص داد. این فرقه توانست با کمک سینما در تمام نقاط دنیا نشر پیدا کند. 🔶 «شیطان‌پرستی» یک حرکت مکتبی، شبه‌مکتبی و یا فلسفی است که هواداران آن شیطان را یک طرح و الگوی اصلی و به وجود آمده قبل از عالم هستی می‌پندارند. 🔷 شیطان‌پرستی در برخی شاخه‌های آن به معنای پرستش شیطان به معنای قدرتی بسیار قوی‌تر و مؤثرتر از نیروهای خیر همچون خدا است. 🔶 در شیطان‌پرستی، غیر از استفاده از شیطان به عنوان قدرت تاریکی و قدرت مطلق، از نیروها، جنیان و روح‌های پلید و شیطانی نیز برای پرستش و الهام استفاده می‌شود؛ درنهایت، «شیطان‌پرستی» را می‌توان به الهام از نیروی شر و پرستش قدرت پلیدی معنا کرد.[1] 🔻 این فرقه شاخه‌های گوناگونی دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از: 1♦️ شیطان‌پرستی فلسفی: این نوع شیطان‌پرستی بر مبنای اندیشه‌ی «آنتون زندر لاوی» که در «کتاب مقدس شیطان» و دیگر آثارش آمده، تشکیل شده است. لاوی مؤسس «کلیسای شیطان» در سال ۱۹۶۶. م بود و تحت تأثیر نوشته‌های برخی فلاسفه‌ی غربی به تأسیس این جریان پرداخت. 🔷 شیطان‌پرستی فلسفی، خود را خدای خود می‌داند و خویش را ملزم می‌کند که به طرز فکر گروهی وفادار نباشد و در اِزای آن، گرایش‌های فردی داشته باشد. در نظر شیطان‌پرستانِ فلسفی، محور و مرکزیت عالم هستی، خود انسان است و عموماً به خدایی برای پرستش قائل نیستند و حیات اخروی و زندگی پس از مرگ را نفی می‌کنند. 2 ♦️ شیطان‌پرستی دینی: گرایش‌های شیطان‌پرستی دینی، اغلب مشابه شیطان‌پرستی فلسفی است. با این تفاوت که معمولاً پیش‌نیاز، این است که یک شیطان‌پرست دینی باید به یک یا چند الهه‌ی شرور و شیطانی معتقد باشد و آن‌ها را پرستش کند. 🔷 مکان عبادت و پرستش شیطان توسط این گروه «معبد سِت» نام دارد که «مایکل آکینو» یکی از مأموران سازمان سی.آی.ای آن را اداره می‌کند. این گروه یک جریان سنتی نیز دارد که بیشتر در مناطق کُرد زبان عراق و ایران حضور دارند و فرقه‌ی «یزیدیه» نامیده می‌شوند. 🔶 این گروه، شیطان را «طاووس مَلِک» می‌نامند و معتقدند که بر آدم برتری دارد و به همین دلیل تمرد ابلیس و سجده نکردن او را در برابر انسان را عملی برحق می‌دانند.[2] 3♦️ شیطان‌پرستی گوتیک: این فرقه از شیطان‌پرستان به دوران «تفتیش عقاید مذهبی» از طرف کلیسا مربوط می‌شوند. کلیسا در این دوره، وحشتناک‌ترین جنایات را علیه مردم روا می‌داشت و انسان‌های فراوانی را به جرم سحر می‌سوزاندند. 🔷 رفتار کلیسا در قرون‌وسطا مهم‌ترین عامل برای پیدایش این گروه از شیطان‌پرستان بود که برای مقابله با تعالیم کلیسا، آموزه‌های شیطانی را بنا نهادند. 🔶 این نوع شیطان‌پرستان معمولاً متهم به اعمالی از قبیل خوردن نوزادان، بُز کشی، قربانی کردن دختران باکره و نفرت از مسیحیان‌اند. این طرز فکر در کتاب «پتک جادوگران» آمده است. 4 ♦️ شیطان‌پرستی آتئیستیک: این گروه، هیچ خدایی را قبول ندارد و منکر خدایند. عقیده دارند قدرت خدایان، همان اندازه‌ای است که پیروانشان قدرت دارند. این گروه به هیچ موجود ماورایی از جمله شیطان عقیده‌ای ندارند و همه‌ی امور فرا مادی را نفی می‌کنند. نگرش این گروه مطابق اندیشه‌ای خدا ناباوران است. 🔷 شماری از آثار سینمایی و تلویزیونی، این جریان را در قالب به تصویر کشیدن اندیشه‌ها، مراسم، نمادها، نوع پوشش و دیگر امور مرتبط با آن، نشان می‌دهند. فیلم «رانندگی خشمگین» مراسم گروهی از شیطان‌پرستان را نشان می‌دهد. ♦️ این افراد قصد دارند با قربانی کردن نوزادی برای شیطان، حکومت شیطان بر روی زمین را پایه‌ریزی کنند. در این فیلم، نمادها و اندیشه‌های جریان شیطان‌پرستی دیده می‌شود و مهم‌ترین آن قدرتمند نشان دادن شیطان است.
♦️ اولین گروه از این موضوع را فیلم‌هایی تشکیل می‌دهند که عقاید خرافی درباره‌ی شیطان را با رویکرد ذکر شده در انواع شیطان‌پرستی، نشان می‌دهند. نمونه‌هایی در بحث مربوط به شیطان و نفی وجود خدا آمد که بیشتر آن‌ها در این موضوع نیز قرار می‌گیرند. 🔷 هم‌چنین نمونه‌های دیگری نیز وجود دارد؛ از جمله در فیلم «بچه‌ی رزماری» گروه شیطان‌پرستان در پی تولد و نگهداری از نوزادی هستند که فرزند شیطان محسوب می‌شود. این مولود در آینده‌ای نزدیک، جهان را به تسخیر شیطان در خواهد آورد. 🔶 گروه موسیقی راک در فیلم «بدن جنیفر» برای رسیدن به شهرت قصد دارند دختری را برای شیطان قربانی کنند. آن‌ها برای اجرای این مراسم از آموزه‌های «کتاب مقدس» استفاده می‌کنند. این کتاب همان‌گونه که ذکر شد مربوط به شیطان‌پرستان فلسفی است. نکته‌ی قابل توجه در این فیلم آن است که این گروه موسیقی با قربانی برای شیطان به شهرتی فراگیر می‌رسند. 🔷 بخشی از فیلم‌هایی که با شیطان‌پرستی مرتبط است، علاوه بر تبیین اندیشه‌های مرتبط با این جریان، از شخصیت‌های مطرح در این فرقه نیز استفاده می‌کند. یا این توضیح که اشخاص مهم و صاحب جایگاه در این فرقه به عنوان عاملی اصلی در تولید فیلم قرار می‌گیرند. با این کار، علاوه بر تبیین نگرش شیطان‌پرستی و تبلیغ آن، این افراد نیز در معرض توجه مخاطبان قرار می‌گیرند که باعث مطرح شدن و محبوبیت آنان می‌شود. 🔶 از جمله «آنتوان زندر لاوی» مؤسس شیطان‌پرستی فلسفی و کلیسای شیطان، در فیلم «باران شیطان» بازی می‌کند و علاوه بر آن در تولید فیلم‌هایی دیگری نیز نقش داشته است. «مریلین منسون» خواننده شیطان‌پرستی که پست‌ترین کارهای ممکن را در ویدئو کلیپ‌هایش انجام می‌دهد، در ده‌ها فیلم به عنوان خواننده، موسیقی‌دان، کارگردان، تهیه کننده، بازیگر و... حضور داشته است. 🔷 البته تمام این آثار، نشانی از شیطان‌پرستی ندارد؛ اما حضور او تبلیغی برای این جریان است. مهم‌ترین اثر در مجموعه کارهای او، بازیگری در فیلم «بزرگ راه گمشده» اثر کارگردان مطرح سینما «دیوید لینچ» است. 🔶 برای آخرین نمونه، از این افراد می‌توان «راب زامبی» را نام برد. او پرکارترین شیطان‌پرست در عرصه‌ی سینما و تلویزیون است و تا به حال ده اثر را کارگردانی کرده است. از مهم‌ترین فیلم‌های او می‌توان فیلم «خانه‌ی هزار جسد» و دو قسمت «هالویین» را نام برد. تمام آثار او پر از مفاهیم شیطانی و سکانس‌های خشونت بار و جنسی است. 🔷 قالب سینمایی که در زمینه‌ی فیلم‌های مرتبط با شیطان‌پرستی استفاده می‌شود معمولاً گونه‌ی ترسناک است؛ زیرا در این فیلم‌ها ترس از موجود ماورایی یا اتفاقی هولناک وجود دارد که معمولاً به شری از جانب شیطان بازگشت می‌کند. ♦️ تحلیل محتوای این فیلم‌ها می توان از توضیحاتی که درباره‌ی انواع و نگرش شیطان‌پرستی را در «هنجارشکنی» خلاصه کرد؛ یعنی هر آنچه آموزه‌های دینی یا اجتماعی تائید می‌کنند. این گروه به آن آموزه‌ها «نه» می‌گوید و وارونه‌ی آن را انجام می‌دهند. همین الگو در شیوه‌ی آرایش و پوشش آنان نیز دیده می‌شود و سبکی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در هیچ فرهنگ دینی و عقلانی پذیرفته نیست[3]. 🔻پی‌نوشت: [1] . امین‌خندقی، جواد، شناخت و بررسی شیطان‌پرستی، قم: نشر ولاء منتظر، ص ۳۸. [2] . محمدجواد مشکور، فرهنگ فِرَق اسلامی، مشهد: نشر آستان مقدس، ۱۳۷۵، ص ۴۷۲. [3] . جواد امین‌خندقی، دین و سینما، آموزه‌های اخلاقی و ارزشی، قم: نشر ولاء، ۱۳۹۱، ص ۱۸۳. https://eitaa.com/antihalghe
1_681840181.mp3
30.51M
سخنرانی محرم 1398 ☝️☝️☝️ نقش شیعه در غربت امام ( دوگانه سازش و مقاومت از سقیفه تا کربلا ) شب پنجم حجت الاسلام ناصر یوسفی پژوهشگر تاریخ اسلام و از اساتید برجسته دانشگاه امام حسین ع حتما بشنوید... https://eitaa.com/antihalghe
ادعای حلقوی!!! 😂 علت فرار طاهری کشف شد‼️😄 https://eitaa.com/antihalghe
🔴⚠️ علل گرایش به عرفان واره ها ♦️ دنیای امروز، دنیای ماشین و تکنولوژی و سرعت است . دنیای هیاهو و در عین ادعای نظم ، دنیای بی نظمی است . دنیایی که محصول همه پیشرفت هایش در بعد مادی و سرعت و رشد فنآوری های پیچیده و مختلف ، پسرفت و عقبگرد در بعد روحی و معنوی است . 🔷 عدم توجه به بعد روحانی و فرامادی سبب به هم ریختگی و آشفتگی شده است به گونه ای که مراجعه به روانکاوان و پزشکان اعصاب و روان با سرعت فزاینده ای مواجه شده است . 🔶 بشر برای آرامش و راحتی جسم خود ، فکر و نیروی ذهن و اندیشه اش را در مسیر اختراعات و اکتشافات به کار گرفت و انصافاً پیشرفت های شایانی نمود . 🔷 اما بعد روحی خود را دستخوش فراموشی و بعضاً حتی ، انکار کرد و استرس ها و نگرانی های حاصله ، جسم او را هم دچار فرسایش و آسیب کرد . یعنی با همان سلاحی خود را ضربه زد که برای آسایش خود بکار گرفته بود . 🔶 اکنون و در این لحظه که بشر تصمیم گرفت که به خویشتن خود باز گردد و لختی به آسایش روح خود بیندیشد ، روانش را دریابد و دقایقی خود را به خلاء و خلسه!!! بسپارد. 🔷 اکنون و در این لحظه که تشنه معنویت شده و راه رهایی را در بازگشت به فطرت خود و خدای خود یافته است؛ اکنون و در این لحظه که فهمیده است باید آب روحانی !!! بنوشد تا حیات مجددی یابد. 🔶 صاحبان صنایع و اربابان تکنولوژی برآن شدند که چاوی این خسارت! را بگیرند تا مبادا مشتری هایشان از دست برود ، یا تقلیل پیدا کند . 🔷 مبادا درد شناخته شود و دکان سرمایه و سودشان کساد شود . تصمیم ها گرفتند و سیاست ها چیدند تا سراب را جای آب ، خداهای دروغین را جای خدای قادر مطلق ، و تکنولوژی عرفان واره ها را جای عرفان و معنای حقیقی ، تولید و باز هم صنعت و سرمایه اشان را عرضه کنند تا اصطلاحاً مشتری ها فقط از این جیب به آن جیب شوند ... . 🔶 و اینگونه شد که جهالت و شیطان با رنگها و لعاب فریبنده ، دین و عرفان معرفی شدند و کالای پیشرفته جدیدی شدند تا باز هم تیشه گرفته و بر پیکر رنجور و همیشه خسته بشر امروز ، فروآورند. و او را بیش از پیش با تسکین موقت ، دچار درد دائمی کنند. 🔷 در این میان جوامع اصیل که از ابتدا و دیرباز وابسته به مذهب و دین بوده اند ؛ خصوصاً ادیان الهی و آسمانی و به طور خاص الخاص ؛ اسلام عزیز در مقابله این هجوم آشکار صنعت و تکنولوژی به روح و روان، مقاومت کرده و در بعضی موارد ، در عین بهره بردن لازم از علوم روز و پیشرفت صنایع ، مقاومت جانانه ای در برابر فرهنگ همراه آن کرده و دنیای روز را ، به خدمت گرفتند ، نه آنکه مقهور و مغلوب فرهنگ سرمایه و مصرف شوند . 🔶 هر چه ادیان غنی تر و کاربردی تر ، بوده اند ؛ و هرچه برای ارضاء و اقناع حال و هوای همیشه طالبِ آدمی ، غنا داشته و جوابگو بوده اند ؛ مقاومت بهتر و بلکه به عکسِ خواستِ فرهنگ مصرف و سیاست و سرمایه از این سلاح به نفع و قوت خود ، استفاده کرده اند . 🔷 از همین رو صاحب صنعت ساخت دین و عرفان واره ها ، سعی کردند برای جذب و غلبه براین ادیان ، تعالیم آنها را تحریف و از غنای آن بکاهند و آموزه های خود را با اصطلاحات و آموزه های همان دین و آیین ، برای پیروان دیرینه اشان ، تبلیغ کنند و در این میان غولهای رسانه ای و امپراطوری های تبلیغاتی ، سلاح کاربردی و موثر برای آنان گشت . ♦️ بمباران تبلیغاتی شبانه روز ماهواره ها ، سایت ها، فضای مجازی و ... لحظه ای برای آرامش و انتخاب و تصمیم ، باقی نمی گذارند . و همین علت سبب شده تا عده ای که اطلاعات و یا پایبندی صریح و عمیق! و پیوند قلبی – عقلی با دین خود برقرار نکرده اند ، جذب این آموزه ها و بعضاً مبلغان قوی این عرفان واره ها شوند .
♦️ منادیان شریعت و جوامع اصیل هم ، اکثراً در مواضع منفعلانه یا با دفاع نامعقول ، عدم کارآیی دین و شرع خود را ، به نمایش گذارده و یکی از عوامل اصلی رویکردی اجتماع – خاصه جوانان – بسوی مخالف شده اند . 🔷 آنجا هم که مثل اسلام عزیز کارایی و اقناع علم و عمل موجود است ، یا کم کار شده و لزوم حضور در این جبهه خطرناک احساس نشده یا صرفاً به عرفان شخصی و محراب و منبر! قناعت شده و صحنه عرفان اجتماعی ، بی سرباز مانده است . یا اینکه متاسفانه با عدم شناخت لزوم مبارزه در این جبهه ، برخوردهای سلبی انجام گرفته است . 🔻 خاستگاه فرهنگ مصرف و سیاست و سرمایه که عموماً غرب می باشد با استفاده از ضعف هایی مثل خرافه و عدم کاربردی بودن معنویت ها و عرفان های شرقی مثل بودا ، تنتره ، هندو و ... و نیز تحریف های مسیحیت و یهود و زرتشت ؛ به تناسب مکان های مشتریان خود و به تناسب نیاز بازارهای مصرف خود ، هر از گاهی مکتبی و مذهبی تأسیس و یا همان موجود را با رنگ و قالب جدید ، تبلیغ می نماید که عمدتاً به 6 گروه ذیل تقسیم می شوند : 🔹 شبه معنویت های غربی (بومیان آمریکا) 🔸 شبه معنویت های شرقی و هندی 🔹 شبه معنویت های روانشناختی – فرا روانشناخی 🔸 شبه معنویت های متافیزیک 🔹شبه معنویت های بومی 🔸شبه معنویت های یهودی و مسیحی 🔻 عمدتاً ابزار مورد استفاده این شبه معنویت ها راجع به متافیزیک می باشد و خود شبه معنویت های متافیزیکی زیرشاخه های ذیل را دربر می دارد : 🔹رمالی و سحر و جادو 🔸 ارتباط با ارواح و عالم ماوراء 🔹 جن گیری و تسخیر قدرتهای شیطانی 🔸ذهن خوانی و غیب گویی و پیشگویی ها 🔹 ساینتولوژی 🔸 انرژی درمانی 🔹 ریکی و..... 🔶 و همانطور که طلیعه این نوشتار ، اشاره شد ؛ انسان رنجور و خسته و درمانده ؛ حالا که با سراب شور نمکزار عرفان واره ها ، تشنگی اش افزون و کامش تلختر! شده است ، به سرعت دنبال جواب گرفتن است و معنویت را ، کرامت و خوارق عادات و اعمال محیرالعقول می داند و ذائقه او را چون عوض کرده اند ، صبرش از کف رفته و سرعت در وصالِ مطلوب را ، عرفان و نجات می شناسد . 🔷 و در این آخری (مخصوصاً) این مطلوب را ، حاصل ! می بیند و می یابد . و عاشق و دلداده آن می گردد علی الخصوص هیجانات و رازآلود بودن اینگونه اعمال که از عللل بارز گرایش و جذب ، بسوی این نوع از معنویت هاست . ♦️ اکنون بر همه کسانی که درد دین دارند و توان سربازی در این جبهه ، انتظار می رود که خود را – هرچقدر که می توانند – وقف سنگرهای تبلیغ و تبیین!! کننند تا هم پارادوکس های موجود در این عرفان واره ها را آشکار کرده و فرق آب و سراب را برای تشنگان وادی معرفت ، هویدا کنند و هم جلوه های زیبای حقیقت دین را ، برملا و کاروان تشنه بشریت امروز را به سو ی تک کرامت موجود ، اسلام عزیز و شیعه مهدوی(عج) رهنمون گردند . 🌐 پایگاه تخصصی مقابله با عرفان حلقه و عرفان های کاذب و دشمن شناسی ✅تلگرام: https://t.me/joinchat/AAAAAD1Z4TW-9NYkmjpYUg ✅ ایتا: https://eitaa.com/antihalghe ✅اینستاگرام: https://instagram.com/fatememirzaeeyan?igshid=wgijap4b8k8b ✅کانال شرح حال آسیب دیدگان فرقه حلقه: https://t.me/joinchat/AAAAAEJ138UkKKTX0T2Kow ✅ من قاسم سلیمانی هستم: https://t.me/joinchat/CQFvDlSUsnUZjDAUa0-hcQ
🔴اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا😔 در سال قبل از فتنه ۸۸ که رفت و آمدهای محمد هاشمی، سید محمدخاتمی، تاجزاده ، عبدالله نوری و ... به منزل و روضه آقای امجد زیاد شده بود، بنده به مدت یکسال روزهای یکشنبه از اذان صبح تا پاسی از شب کاملا ملازم آقای امجد بودم . آقای امجد به من می گفت: بنده و آیت الله ممدوحی و آیت الله معصومی ذرات سرگردان بودیم که آیت الله خوشوقت دستمان را گرفت و پیش روی مرحوم علامه طباطبایی گذاشت و طلبه مان کرد. در همان دوره حساس ملازمت، یک روز آقای امجد به بنده گفتند: برویم خدمت آیت الله خوشوقت. رفتیم مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام در خیابان شریعتی ... آیت الله خوشوقت به آقای امجد فرمودند: آقای امجد این روضه تان را مراقبت کنید تا هر کس و ناکسی به آن وارد نشود! آقای امجد گفت: آقا نمیتونم که دم در روضه بایستم و به این بگم بیا و به اون بگم نیا آقای خوشوقت فرمودند: پس این روضه را تعطیل کن! آقای امجد گفت: من نمیتونم روضه امام حسین را تعطیل کنم! آیت الله خوشوقت فرمودند: پس چوبش را خواهی خورد... و من شاهد بودم که آقای امجد عارف انقلابی و... چگونه در حلقه فتنه گرانی که فرزندش برای او گردآورده بود فرورفت و تمام تلاش دلسوزان بی نتیجه ماند. در آخر او در فتنه ۸۸ چند ویدئو حاوی بیانیه های مکتوب_ دیکته شده_ علیه نظام خواند. فرزند متخلفش احضار شد و سپس به مالزی رفت . پدر هم دنبال او به مالزی رفت همان سال من برای سخنرانی ماه مبارک رمضان به مالزی رفتم و محفل سبزیها را در آپارتمان آقای امجد دیدم... به هرحال دو چیز مایه سقوط آقای امجد شد اول آقازاده ناخلف مولا علیه السلام در حکمت ۴۵۳ نهج البلاغه درباره عامل سقوط زبیر_که یار و پسرعمه امیرالمومنین علیه السلام بود_ می فرماید: زبیر دائما مردی از ما اهل بیت بود تا اینکه فرزند شومش عبدالله بزرگ شد. ۲. همنشینی با فاسدان از اصحاب زر و تزویر علامه امینی در جلد ۸ الغدیر نقل می کند که سیاست عثمان در دوران خلافتش آلوده کردن زبیر و امثال او به بذل و بخَشش از بیت المال و مال حرام بود تا جایی که پنجاه و نه میلیون هشتصد هزار درهم به زبیر بخشید در حالی که به ابوسفیان فقط دویست هزار و به هر یک از دامادهای خود، یکصدهزار درهم بخشید. آقای امجد_که علیرغم تمام جفاهایش به نظام اسلامی_ هرگز حتی برای ساعتی حتی احضار نشد _پس از بازگشت از مالزی مورد لطف محمد هاشمی رفسنجانی قرار گرفت و یک باب منزل ویلایی در شهرک مهدیه قم دریافت کرد و.... اکنون اگر خبر تولید و پخش ویدئوی اخیر در فرانسه، صحت داشته باشد، احتمال می دهم که ایشان تقاضای پناهندگی کرده و در تور سازمان منافقین افتاده و ناچار شده مطالبی علیه نظام بگوید تا برای خود و پسرش پناهندگی بگیرد. خدا کند که این احتمال منتفی باشد‌.(حجت الاسلام مهدوی ارفع) https://eitaa.com/antihalghe
⭕️ عدالت الهی اقتضا می‌کند که حجت برهمه ی انسان ها تمام شود تا دیگر کسی نتواند ادعایی در مقابل باری تعالی داشته باشد که من ندیدم یا نمی‌دانستم 🔻ما اختلافات صدر اسلام را ندیدیم اما مرحوم هاشمی رفسنجانی و آقای امجد می‌توانند مصداق بارز آیه ۲۴سوره توبه باشند ،کسانی که تمام سوابقشان را بخاطر حب اولاد مثل زبیر به باد دادند 🔻ما حضرت زینب سلام الله علیها را ندیدیم ولی یادگاری از حاج قاسم به همان نام دیدیم که در اوج مصیبت زینب وار خطبه خواند 🔻 ما امیرالمومنین را ندیدیم ولی وقتی درباره ی او می‌خوانیم که در عین جدیت و اقتدار شوخ و مهربان بود چهره ی فرزندش امام خامنه ای و شاگرد مکتب ایشان مرحوم سپهبد شهید قاسم سلیمانی به ذهن متبادر می‌شود . آری هیچ قومی نیست مگر اینکه حجت بر آن تمام شود 👈در تشبیه شخصی به شخص دیگر باید وجه شبه معلوم شود و در مثل مشاحه نیست ، به بیان ساده تر این بزرگان همگی غلام غلامان حیدر کرار و حضرت زینب هستند و تشبیه بخاطر وجهی بود که ذکر شد 👈علت سقوط آقای امجد فقط فرزندایشان نیست متاسفانه عقاید انجمن حجتیه به شدت درحال نفوذاست مخصوصا در بدنه قدرت https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⛔️روشهای تبلیغ عرفان های کاذب ⭕️چهره به چهره در این شیوه، مبلغان فرقه های انحرافی  آرای خود را به مخاطب ارائه می کند و به طور مستقیم به فهماندن مطلب می پردازند.  ⭕️ گسترده در پوشش هیئت های پزشکی، بهداشتی، علمی، پژوهشی،‌نظامی، جهانگردی، روزنامه نگاری، شرکت های بازرگانی،مؤسسه های خیریه و انجمن های حمایتی و خدماتی،به تناسب نیاز افراد، به تبلیغ می پردازند. ⭕️نفوذ در محافل فرهنگی (فرهنگ سراها ،هیئات و مدارس و...) ⭕️شعار عدالت اجتماعی: نزدیک شدن به فقرا و افراد محروم جامعه به بهانه عدالت اجتماعی و القاء جنگیدن به خاطر عدالت. ⭕️جذب افراد ثروتمند و مشهور که  به علل مختلف روانى، اجتماعى، فلسفى، مذهبى، سیاسى گرایش به این فرقه ها  پیدا می كنند و  ثروت و شهرت آنها سبب می شود افراد بیشترى به این گروه و یا فرقه بپیوندند. ⭕️تامين مايحتاج مريدان و تطميع جوانان با پول، مواد، مسكن و تامين اسباب عيش و نوش آنها. ⭕️ادعاهاي گزاف و دروغ پردازي هاي بزرگ مانند : ادعاي كرامت و معجزه، ادعاي دانستن اسرار و رموز هستي و كشف اسرار و رازهاي مگو و تسلط بر غیب ⭕️تفسیر به راي قرآن و منابع مذهبي و بدعت در انجام مناسك ديني و صدور فتواهاي من درآوردي مانند خواندن نماز به زبان فارسي و يا تركی كامل آن ⭕️القاء شک و تردید مخاطبین خود را با استفاده از شک و تردید نسبت به آنچه تا کنون قبول داشتند به سمت خود می کشانند. https://eitaa.com/antihalghe