☑️☑️ اوشو همه را با خود به منجلاب می کشاند... (بخش دوم)
▪️ در شماره قبل درباره نکته انحرافی تعلیمات اوشو که کمال انسانی را در لذت طلبی و لذت جویی می داند و برای آن هم حد و حصری قائل نیست نکاتی مطرح شد. اوشو خود را لذت پرست و افکار و نظرات خود را لذتگرایی میداند: «من، لذت پرستم و تا آنجا که میدانم، همه آنهایی که شناخت پیداکردهاند، هر چه هم بگویند، همواره لذت پرست بودهاند!! (1)
🔻 در واقع میتوان گفت سبک ابداعی اوشو کاملاً لذتگراست که انسان را به بهرهوری افراطی از لذتهای دنیوی سفارش میکند و بر اساس آن، اینگونه به پیروان خود القا می کند که تمام لذات زودگذر حتی نوع غیر اخلاقی برا رسیدن به کمال مناسب است!!
▪️ به زعم اوشو حال اگر انسان با این امیال نفسانی و لذت جویی و خوشگذرانیها به مبارزه برخیزد، سدی بلند در برابر کمال خود، کشیده و به خود و انسانیت، خیانت کرده است!
🔻 هر چند گفته های این سرکرده عرفان کاذب بی مبنا و پر از مغالطه و انحراف است اما در کمالخواهی شیطانی و حیوانی اوشو یک ناسازگاری درونی و همچنین یک نوع ناسازگاری بیرونی مشاهده میشود.
▪️ ناسازگاری درونی را میتوان اینگونه بیان کرد:
اولاً: تعدیل غرایز و رعایت تعادل در رفتار، تنها راه رسیدن به کمال است. چون دنیا و تمام نعمتهای آن اگرچه برای آسایش انسان آفریده شده، ولی غرق شدن زیاد در آن مانع کمال است، و فرورفتن در لذتهای آنی و زودگذر انسان را به لبه پرتگاه و سقوط نزدیک خواهد کرد، درحالی که اوشو در تمامی سخنان خود همه را دعوت به لذت پرستی و دنیاگرایی افراطی میکند.
ثانیاً: غرق شدن در رفاه و بی بندوباری جنسی، مساوی است با احساس پوچی. اوشو در سخنان خود رفتار غربیها را نقد کرده و میگوید: «علت خودکشیهای فراوان در غرب، غرق شدن غربیها در آسایش است؛ زیرا همهچیز دارند ولی بازهم در اعماق وجود خود احساس تُهی بودن و پوچی میکنند.»
🔻 حال جالب است که او افراطی گری غربی ها در لذات را نقد می کند و از سویی در دستوراتش انسان را سریعتر از همهچیز بهسوی پوچی پیش میبرد!
👈 اما ناسازگاری بیرونی را میتوان چنین گفت که؛ کمالجویی و سعادت خواهی، یکی از گرایشهای فطری در هر انسانی است و همه تلاش انسان برای پاسخگویی به این گرایش و زدودن نقصها و دستیابی به کمالها و رسیدن به چنین سعادتی است؛ هرچند ممکن است که در بیشتر موارد، در تعیین مصادیق کمال، به خطا برود.
📌 ولی از دیدگاه اوشو، کمالخواهی و سعادتطلبی، همان بهرهوری کامل از لذت جنسی و هواهای نفسانی زودگذر است که نتیجهای جز هلاکت بشریت را در پی نخواهد داشت. (2)
📚 پینوشت:
1. الماسهای اوشو ، ص ۱۳۷. ص ۲۴۶
2. بخشی برگرفته از سایت موسسه بهداشت معنوی و کتاب سایبان خودساخته عرفان مدرن، محمد اسماعیل عبداللهی، ص ۱۳۸.
#عرفان_کاذب #اوشو
https://eitaa.com/antihalghe
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️مدعیان دروغین در کلام رهبری
https://eitaa.com/antihalghe
⛔️آداب و رسوم ضددینی « شیطان پرستان »
♦️ در ادیان الهی، آداب و رسوم مختلفی وجود دارد که پیروان هر دین سعی می کنند اعمال مربوط به آن را به طور شایسته ای انجام دهند.
🔷 فرقه شیطان پرستی نیز در راستای مبارزه با ادیان الهی، آداب و رسوم ضددینی ای را وضع کرده که پیروانش، خود را ملزم به انجام دادن آن اعمال می دانند.
🔶 در اینجا برای آشنایی با آداب و رسوم شیطان پرستی به مراسم مختلف این فرقه جهنمی پرداخته می شود؛ اما ابتدا به بخشی از جزئیات مراسم شان که در منابع خود شیطان پرستان آمده توجه کنید:
🔷 کسب قدرت تاریکی برای شیطان پرستی، به دست آوردن نیرو های نهفته در تاریکی، کسب قدرتی است درونی و بی پایان. این امکان انرژی عظیمی به شما می دهد تا روح خود را ارتقا بخشید و کمبودهایش را با قدرت جایگزین کنید.
♦️ نکته مهم در برگزاری این مراسم این است که هرگز نباید به نتیجه بدگمان باشید. خالصانه به نیروی روح خود و روح تاریکی ایمان داشته باشید. آنچه باقی می ماند آرامش و دوری از افکاره بیهوده است که باید در خود ایجاد کنید.
♦️ محراب: مقابل دیوار غربی قرار گرفته پارچه سیاهی به روی آن کشیده می شود. بالای سر محراب (روی دیوار) ستاره پنج پر وارونه نصب کن.
🔷 روی محراب دو شمع سیاه روی پایه، خنجر مخصوص مراسم، جمجمه انسان، یک زنگ، یک آتشدان و یک جام بگذار. برای نور بیشتر می توان از شمع های سیاه در گوشه های اتاق استفاده کرد. می توانید از جمجمه انسان ساخته شده از مواد مصنوعی نیز استفاده کنید.
🔶 خون: جام را با مایعی به رنگ قرمز پر کن. ماهیت مایع اهمیتی ندارد؛ زیرا که این مایع نماد خون قربانی ا ست.
🔷 آتش: آتشدان را درست در مرکز محراب قرار ده.
🔶 پوشش: تماماً سیاه همراه با ستاره پنج پر وارونه آویخته بر گردن.
🔷 آداب مراسم: به ترتیب ذیل زنگ را به صدا درآور؛ شش بار در جهت جنوب، شش بار در جهت شرق، شش بار در جهت شمال.
🔶 حال خنجر را به دست گیر به سمت «پنتاگرام» وارونه نشانه برو و با لحنی دعایی نیایش کن: به نام شیطان بزرگ و افتخار او، لوسیفر! من نیروهای تاریکی و قدرت شیطان را به درون فرا می خوانم. با خنجر، پنتاگرام وارونه ای در هوا رسم کن و آتش را بیفروز، نیایش را ادامه بده.
🔷 آتش سیاه برافروخته و درهای تاریکی بر پاشنه خود چرخیده اند. روح سیاه و شیطانی کاین ظاهر شده، کسی که از دوردست می آید تا خواست خود را بر فراز هستی بنا کند. برحذر باش از گمراهی انسان که همواره همراه اوست، از ابتدا تا نهایت. نظاره کن. این منم خدای دیروز، امروز و فرداها. نگهبان زمان و ابدیت. بی مانند.
🔶 غرق در دانایی. بی همتا در توانایی. عناصر را بخوان تا مرا خدمت کنند و نیروهای طبیعت را امر کن تا تجلی آمال من شوند. به پاخیز من تو را می خوانم. دوباره خنجر را به سمت پنتاگرام وارونه نشانه برو و ادامه بده: کاین، شیطان، من قله ها را تصرف کرده ام. قدرت تاریکی در دستان من است.
🔷 اکنون من در قالب تو خواسته های شیطانی ام را تجلی می بخشم؛ پندار مرا با شکوه و عظمت باستانی تسخیر کن. مرا در لایه های نامرئی و رمز آلودش تنها گذار. جام را در مقابل پنتاگرام وارونه بالا ببر (به منظور پیشکش) و انگشت اشاره دست راست را درون ظرف ببر.
🔶 انگشت را از ظرف خارج کرده، دور لبه جام بگردان (در جهت گردش عقربه های ساعت) و همزمان بخوان: من از این جام می نوشم. من از زندگی می نوشم. قدرت های نهفته در تاریکی مرا در بر گیرید. جام را یک نفس تا انتها بنوش و ادامه بده:
🔷 همراه با برترین نیروهای شیطانی و عمیق ترین قدرت های تاریکی به جهان ماده باز می گردم تا شبی دیگر را تسخیر کنم. آتش را خاموش کن، زنگ را در خلاف جهت ابتدایی به صدا در آور، شمع ها را خاموش کن.
🔶 با بررسی منابع شیطان پرستی و در یک مقایسه تاریخی متوجه می شویم که برخلاف آنچه در منابع شان آمده، شیطان پرستی مدرن آن چیزی نیست که آنها ادعا می کنند. شیطان پرستی ادعا می کند که یک مکتب نوظهور را به بشریت معرفی کرده است، حال آنکه، آداب این فرقه همان آداب گذشتگان شان است.
🔷 یکی از این آداب، مراسم قربانی کردن انسان است؛ مطابق آنچه تاریخ نویسان گواهی داده اند، قربانی کردن انسان در گذشته و در میان بسیاری از قبایل و فرق رواج داشته است.
🔶 گزارش های مربوط به این عمل در تمدن های آمریکای مرکزی، نشان می دهد که این کار به ظالمانه ترین شکل ممکن انجام شده است. اسپانیایی ها در نوشته های خود به صراحت اظهار کرده اند این جنایت در منطقه مزو آمریکا (جنوب شرقی مکزیک و شمال آمریکا) متداول بوده است.
🔷 اغلب پژوهشگران و محققان آگاه از مسائل مربوط به مزوآمریکا، «این عمل را به عنوان بخشی از سنت ها و آداب و رسوم فرهنگی مربوط به مناسک و آیین اعطای قربانی تلقی کرده اند، که در طی هزاره های طولانی در مزوآمریکا رواج داشته است.»
🔶 در تمدن های خاورمیانه نیز همانند دیگر نقاط دنیا، آیین های مختلف قربانی کردن انسان برای الهه های اعظم انجام می شد، این کار بیشتر به صورت سوزاندن قربانی انجام می گرفت، گفته می شود «هدف از انداختن حضرت ابراهیم(ع) در آتش همین بود.»
♦️ اما درباره چگونگی قربانی کردن انسان در منابع مختلف، جزئیات وحشتناکی ذکر شده است.
#شیطان_پرستی
https://eitaa.com/antihalghe
♻️واحد خواهران مجمع فرق، ادیان، اقوام، مذاهب (مفام) با مدیریت خانم میرزاییان، در اردیبهشت 1400 شروع به کار کرد، مسؤلیت اصلی این واحد شبکه سازی کشوری از خواهران آموزش دیده در موضوعات مختلف فرق و ادیان، فعالین و دغدغه مندان این عرصه است.
🔆این واحد تاکنون 230 عضو از سراسر کشور شامل اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان، مسولین فرهنگی و... جذب کرده و مشغول فعالیت های مختلف مرتبط با مقابله فرق ضاله و جریانات انحرافی است.
فعالیت هایی اعم از برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی، وبینار، اطلاع رسانی، رصد و دریافت و پیگیری گزارشات مرتبط، نقد و بررسی جریانات انحرافی خصوصا در حوزه زنان مدعی معنویت، ارتباط گیری با مراکز و موسسات مرتبط و... است.
💠 یکی از ماموریت های واحد خواهران مفام تسهیل در تبادل اطلاعات و به اشتراک گذاری دانش ها، تجربیات و ظرفیت های فعالین فرق و ادیان خواهر سراسر کشور است.
جذب، حمایت و کمک به حل مشکلات خواهران جداشده از فرقه ها و جریانات انحرافی، همکاری و استفاده از ظرفیت این عزیزان در روشنگری و مقابله با فرق ضاله و بیان تجربیات و حقایق درون فرقه ای در این راستا انجام می شود.
واحد خواهران مفام در تلاش است با معرفی این عزیزان به رسانه ها، خبرگزاری ها، نشریات، موسسات و... حقایق پنهان فرقه ها را به گوش جامعه برساند.
🔺یکی از خواهران عزیز عضو این واحد سرکار خانم مهشید ضیایی، جدا شده از فرقه ضاله بهائیت است، ایشان پس از جدا شدن از فرقه با تلاش مجاهد گونه به مقابله با این فرقه مشغولند و از هیچ تلاشی برای روشنگری و اطلاع رسانی به جامعه دریغ نمی کنند.
مصاحبه ایشان در شماره اخیر مجله زن روز که به کوشش واحد خواهران مفام انجام شد را در فایل زیر بخوانید:
https://eitaa.com/antihalghe
👇👇👇
خانم مهشید ضیایی.pdf
206.6K
مصاحبه خانم مهشید ضیائی جداشده از فرقه بهائیت
#واحد_خواهران_مفام
#کارگروه_فرق
https://eitaa.com/antihalghe
خانم مهشید ضیایی.pdf
7.39M
فایل مصاحبه خانم. مهشید ضیائی در مجله زن روز
#واحد_خواهران_مفام
#کارگروه_فرق
https://eitaa.com/antihalghe
حضور دو تن از متبریان بهائی در اختتامیه جشنواره ملی «بهائیت، محفل خیانت»، به کوشش واحد خواهران مفام،
30 دی ماه 1400، استان البرز، کرج
دوتن از متبریان بهائی (خانم ها مهشید ضیایی و مهناز رئوفی) در جمع مدعوین اختتامیه جشنواره ملی «بهائیت، محفل خیانت» از شیوههای تبلیغی تشکیلات و ظلمهایی که به متبریان روا میدارند، گفتند.
به گفته مهشید ضیایی؛
🔹عناصر بهائی در لباس امدادرسانی به مناطق آسیبدیده در پی زلزله و سیل رفته و به نشر و تبلیغ مبانی بهائیت میپردازند.
🔹آنها از عدم آگاهی برخی از مردم در راستای رسیدن به اهدافشان برای جذب به بهائیت سواستفاده میکنند.
🔹نکته قابل توجه اینکه عناصر بهائی در بسیاری از اصناف شاغلند و در داروسازی خارج از کشور و فروش دارو در داخل، فروش لوازم و تجهیزات پزشکی دست دارند.
#واحد_خواهران_مفام
#کارگروه_فرق
https://eitaa.com/antihalghe