eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
11هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
2.5هزار ویدیو
274 فایل
پایگاه تخصصی مقابله با عرفان های کاذب و دشمن شناسی ارتباط با ادمین: فاطمه میرزاییان، پژوهشگر عرفان های کاذب مسئول شبکه کشوری خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدرس حوزه،مشاور،عضو جمعیت بانوان فرهیخته،عضو مجمع مبلغات تهران @f_Mirzaeeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
24.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 🇦🇫جنجال بر سر حضور افغان ها در ایران🇦🇫 ✌️چهار پاسخ به براندازایی که میخوان از آب گل آلود ماهی بگیرند https://eitaa.com/antihalghe
🔹عنوان: #حقایقی_پیرامون_انجمن_حجتیه 🔹پدیدآورنده: #رضا_اکبری_آهنگر 🔹ناشر: #انتشارات_شهید_کاظمی 🔹تعداد صفحه: ۲۳۲ صفحه 🔹قیمت پشت جلد: ۲۰۰۰۰تومان / قیمت با ۲۰درصد تخفیف: ۱۶۰۰۰تومان «حقایقی پیرامون انجمن حجتیه» ، نام چاپ جدید کتاب «درسنامه انجمن حجتیه» است که با هدف آشنایی اجمالی با این گروه، از متن آن اندکی کاسته و توسط نشر شهید کاظمی منتشر شد. به واسطه اشتباه سهوی اولین خبر منتشر شده توسط یکی از کانالها، در برخی از دیگر سایتها و کانالهای خبری نیز به گونه ای بازنشر پیدا کرده که گویا اثر جدیدی از من تولید شده است. لذا وظیفه دانستم که به اطلاع برسانم کتب منتشره از اینجانب در مورد انجمن به سه اثر زیر محدود میشود: 📙 حقایقی پیرامون انجمن حجتیه(چاپ جدیدی از درسنامه انجمن حجتیه)، نشر شهید کاظمی 📗 تاریخچه و تفکرات انجمن حجتیه، انتشارات سوره مهر 📘 تاریخچه و تفکرات جریانات شبه حجتیه ای، انتشارات سوره مهر 🛍لینک خرید آسان کتاب فوق: http://yon.ir/bPPpx 📲مرکز پخش 02537840844 🆔 @hojjatiye
امشب سخن از جان جهان باید گفت توصیف رسول (ص) انس و جان باید گفت در شـــــام ولادت دو قــطب عالم تبریک به صــاحب‌الزمان (عج) باید گفت ... ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) تبریک و تهنیت باد. https://eitaa.com/antihalghe
🔴انحرافات صریح فرقه عرفان حلقه‼️ ♻️ ویژگی های قرآن و احکام اسلام در سخن مولا علی ع در نهج البلاغه شریف: کتاب پروردگار میان شماست، که بیان کننده ی حلال و حرام، واجب و مستحب، ناسخ و منسوخ، مباح و ممنوع، خاص و عام، پندها و مثل ها، مطلق و مقید، محکم و متشابه می باشد. عبارات مجمل خود را تفسیر و نکات پیچیده خود را روشن می کند، از واجباتی که پیمان شناسایی آن را گرفت و مستحباتی که آگاهی از آنها لازم نیست. قسمتی از احکام دینی در قرآن واجب شمرده شد، که ناسخ آن در سنت پیامبر ص آمده، و بعضی از آن، در سنت پیامبر واجب شده که در کتاب خدا ترک آن مجاز بوده است، بعضی از واجبات، وقت محدودی داشته که در آینده از بین رفته است. محرمات الهی از هم جدا می باشند: برخی از آن ها گناهان بزرگ است که وعده آتش دارد و بعضی کوچک که وعده بخشش داده است، و برخی از اعمال که اندکش مقبول و در انجام بیشتر آن آزادند. (خطبه اول نهج البلاغه شریف) https://eitaa.com/antihalghe
4_5971928940191681664.mp3
4.42M
🔸توهین به پیامبر ص و ادعای تناقض در قرآن توسط سرکرده فرقه انحرافی عرفان حلقه https://eitaa.com/antihalghe
🔺 طاهری در این فایل مدعی است کلیاتی بر پیامبر نازل شده و پیامبر این کلیات را بنابر نظر خودشان نوشتند و واژه ها از پیامبر است نه کلام الهی: طاهری:« کلیتی آمده واژه ها دست شماست که چطور بیان کنید» در واقع طاهری با تشبیه قرآن به کتب اسمانی تحریف شده که به دست یاران پیامبران نوشته شده،مدعی می شود این تناقضات در قرآن ناشی از نوع نگارش و برداشت پیامبر از کلیت دریافت شده است و به وضوح الهی بودن واژه های قرآن را نفی میکند و ان را نوشته بشری می داند. نیرومنش می گوید:« پیامبر اینها را دیده برای خودش واضح بوده،،همین جوری گفته...»‼️ طاهری پاسخ می دهد: « بله پیامبر خودش نوشته، نفهمیده چی نوشته...!!!!»😳😡 ⬅️طاهری در این فایل می گوید: «مشکلی که هست این است که قرآن خودش با خودش مشکل داره،تناقض در خود قرآن است»😳 ظاهرا طاهری مدعی است مشکلی در قرآن پیدا کرده که کسی تاکنون برای رفع این مشکل چاره ای نیندیشیده و طاهری با بیان بحث ناظرهای متفاوت این مشکل را حل کرده است. در واقع طاهری معتقد به تناقض در قرآن است و به وضوح می گوید: «مشکلی که هست تناقض در خود قرآن به وجود می اورد نه کار ما...» و با یک توضیح مبهم از ناظر در لازمان و جهان دوقطبی سعی در توجیه تناقضات قرآن را دارد. این ادعای طاهری صریحا با سخن مولا علی ع در نهج البلاغه در تضاد است. در این بخش از سخن مولا ادعای دیگر طاهری مبنی بر عدم وجود مجازات آتش برای گناهان در جهنم نیز رد می شود. سوال👈 آیا معصومین که معلمین اصلی قرآن و به بیانی قرآن ناطق هستند به این تناقضات پی نبرده بودند و در صدد توضیح و تبیین آن نبوده اند؟ آیا اگر با بحث ناظرهای متفاوت تناقض ادعایی قرآن قابل حل بود نباید در منابع دینی توضیح داده می شد؟ بحث ناظر در کدام منبع دینی بیان شده که باید به قرآن از دید دو ناظر بالا و پایین نگریست تا به درک آن رسید و دچار تناقض نشد؟ 💢 طاهری چرا آیات متناقض در قران را بیان نکردند و به روشنی منظورشان را از تفاوت نگاه ناظر بالا و پایین به آیات توضیح ندادند؟ چرا با بیان ادعای تناقض و بحث مبهم ناظر ،سعی دارند مدعی شوند مشکلات کلام خدا قرآن را حل کرده و کشف رمز کرده اند؟ https://eitaa.com/antihalghe
💠 دیدگاه حلقه به نبوت و امامت 🔰 رد عصمت انبیاء‼️ ⛔️طاهری با بیان ایراداتی ازپیامبران بزرگ الهی عصمت آنان را زیر سوال می برد: ♦️او حضرت سلیمان ع را به داشتن ویژگی هایی متهم می کند که خارج از ساحت پیامبران الهی است،طاهری حضرت سلیمان را فردی با ویژگی های رفتاری زیر معرفی می کند:‼️ ♨️بدعت گذار،انحصارطلب،بی توجه به شعور الهی،بی توجه به اهداف الهی،استفاده کننده از نیروهای شیطانی،قدر نشناس نسبت به نعمت های الهی (کمیته عرفان،فیلم در فضای مجازی موجود است)
♦️در مورد حضرت يوسف می گوید: " در مورد حضرت یوسف میتوانسته خيلي بالاتر باشد، عرضه ی ناقصي بوده، يعني يك چيزي كم دارد! در مورد حضرت يوسف، نمود كمال در آن گم است، ما انبيا را علائم الطريق مي‌دانيم در مسير كمال. ائمه و اولياء الله نشان دهنده ی مسير كمال هستند، بنابراين بايد آنها يك درسي از كمال داده باشند، حالا وقتي در مورد ايشان بررسي مي‌كنيم يك حلقه‌اي گم است. سؤال: بحث مقاومت در مقابل شهوت علامت يوسف نبود؟ استاد: ببينيد، آن چيزي كه عرضه شده باز ناقص است ، چون بحث زليخا بحث عشق بود، بحث هوس نبود! اگر بحث هوس بود يك پاسخ داشت و اگر نبود پاسخ ديگري داشته! زليخا از يوسف خوشش آمده، عاشق او شده؛ ولي يوسف هيچ احساسي به او نداشته است! اينها بايد معلوم بشود و پيام مشخص بشود. حالا اگر پيام اين است كه شما مي‌گوييد، بقيه چيزها ديگر ربطي با كمال ندارد! مديريت يوسف به واسطه پيش‌گويي به دست آمده است، او از قابليت پيش‌گويي استفاده كرده است. تعبير خواب هم يكي از ابزارهاي پيش‌گويي است! تخلف در برابر برادرهايش، همان پنهان‌كردن ظرف سلطان در كالاي برادران، يك كلك است! يك حيله است! و بعد اتهام به دزدي! يك چيز ديگر است، يك مجوز است براي كل بشريت كه مي‌شود اين حيله را كرد براي رسيدن به هدف! و مکروا و مكرالله معناي ديگري دارد، اين مكر در دل قانون است، ما انتظار اجراي اين قانون را داريم. مكر خدا مثلا اين است كه هيچ قدرتي در طول تاريخ نتوانسته پا برجا بماند و دست به دست مي‌‌چرخد، اين قانون است. دست همه ملت‌ها قدرت رفته! كسي ديگر جرزني نمي‌تواند بكند." (جلسه بیستم کمیته عرفان)
♦️طاهری در جای دیگر درباره سه پیامبر بزرگ الهی حضرت خضر،یوسف و یعقوب ع می گوید: «در ماجرای حضرت خضر به واقعیت هایی که از شبکه ها دریافت شده اشاره می شود نه به حقیقت که خودش می توانسته پیدا کند و آیا مجاز بوده یا نه؟بحث استفاده یا سوءاستفاده از توانایی ها وقابلیت ها و اتصال هاست...این موضوعی است که درباره انبیاء می توانیم داشته باشیم.اینها افرادی بودند که به اتصال رسیدن ولی آیا استفاده کردند یا سوء استفاده؟آیا همه آنها که متصل بودنددرست عمل کردند؟مثل خضر و یوسف و سلیمان؟ مثلا یوسف برای کمال چه کار کرد؟از اتصالش چه بهره ای برد؟اینجا ارزیابی دارد....در عملکرد آنها مواردی هست مثل قرار دادن چیزی در بار برادران یوسف و دستگیری به جرم دزدی،آیا یوسف مجاز به چنین کاری بوده یا نه؟در پیشگویی مجاز بوده یا نه؟اتصال را داشته،همه می توانند اتصال داشته باشند شما هم می توانید مانورهایی بدید،اما استفاده کرده یا سوء استفاده؟یوسف مجاز نبوده چیزی در بار برادران بگذاردبعد به جرم دزدی دستگیر کند...حضرت یعقوب مجاز نبوده اینقدر گریه کند...رسول به حد نصاب می رسدبه اتصال منجر می شود...124 هزار نبی داریم...اما چه استفاده ای از اتصال کردند...معصوم کسی است که به انالحق برسد به مسائلی دست پیدا می کند که دیگر ظلم نمی کند...اما خضرو یوسف اجازه نداشتن کاری بکنند بگویند من چیزی دیدم شما نمی دانید... در دادگاه زمان محاکمه می شوند (فایل تصویری ترم 4،جلسه دو،تیرماه 1386،دقیقه 1/56/15)