eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
11هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
2.5هزار ویدیو
274 فایل
پایگاه تخصصی مقابله با عرفان های کاذب و دشمن شناسی ارتباط با ادمین: فاطمه میرزاییان، پژوهشگر عرفان های کاذب مسئول شبکه کشوری خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدرس حوزه،مشاور،عضو جمعیت بانوان فرهیخته،عضو مجمع مبلغات تهران @f_Mirzaeeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
7.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠قابل تامل! خدا را آنگونه که هست بشناسید... وَمَا مِنْ دَآبَّةٍ فِي الْأَرْضِ وَلَا طَآئِرٍ يَطِيرُ بِجَنَاحَيْهِ إِلَّآ أُمَمٌ أَمْثَالُكُمْ ۚ مَا فَرَّطْنَا فِي الْكِتَابِ مِنْ شَيْءٍ ۚ ثُمَّ إِلَىٰ رَبِّهِمْ يُحْشَرُونَ و هیچ جنبنده‌ای در زمین نیست، و نه هیچ پرنده‌ای كه با دو بال خود پرواز می‌كند، مگر آنكه گروه‌هایی مانند شمایند؛ ما چیزی را در كتاب [تكوین از نظر ثبت جریانات هستی و برنامه‌های آفرینش‌] فروگذار نكرده‌ایم، سپس همگی به سوی پروردگارشان محشور می‌شوند. (انعام، ۳۸) https://eitaa.com/antihalghe
⚡️نخستین همایش بین‌المللی دشمن‌شناسی - به مناسبت دومین سالگرد رحلت استاد محمدحسین فرج‌نژاد 👤سخنران همایش: آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری 🖇 باحضور فرماندهان جبهه مقاومت و تقدیر از کارگردان انقلابی ابوالقاسم طالبی 📆جمعه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۲ ⏰ ساعت ۱۶ الی ۱۹ 📍قم، خیابان جمهوری اسلامی، سالن همایش مؤسسه امام خمینی(ره) 📣شرکت برای عموم آزاد است. 📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد
☑️☑️ محتوای پوچ در بسته‌بندی شکیل 🔻 بسته‌بندی خلاقانه و جذاب می‌تواند اولین علت جذب به یک محصول باشد. استفاده از بسته‌بندی خلاقانه برای محصولات و طراحی بسته‌بندی لوکسِ می‌تواند مشتریان را به سمت آن محصول جذب کند و تجار و افرادی که در واردات و صادرات محصولات فعال هستند به این مسئله مهم برای فروش اجناس و محصولات خود توجه دارند. ▪️ حتماً برای بسیاری از شما پیش‌آمده است که علاقه‌مند و شیفته یک ظاهر زیبا و یک بسته‌بندی شکیل درباره محصولی شده‌اید و حتی به خاطر نوع زیباسازی محصول، آن را خریداری کرده‌اید. 🔻 وقتی شما وارد یک فروشگاه می‌شوید، قطعاً به سمت محصولی می‌روید که در نگاه اول‌نظر شمارا بیشتر به خود جلب می‌کند. نخستین برخورد مشتری با محصول و تأثیر آن بر ذهن مشتری، نقش مهمی درفروش ثابت و ماندگار دارد. ▪️ درواقع هر فروشنده اگر بتواند روی ظاهر بسته‌بندی یک کالا تمرکز کند، قطعاً به فروش خوبی دست پیدا خواهد کرد. تأثیری که ظاهر و بسته‌بندی محصول در جذب مشتری دارد، شاید حتی خود محصول هم نداشته باشد. 🔻 این روش در حقیقت همان شیوه‌ای است که جنبش‌های نوپدید دینی از آن بهر بردند. در چند دهه اخیر این شبه معنویت‌ها بودند که برای جذب مشتری بیشتر و ربودن افراد از اعتقادات سنتی خود به شکیل سازی ظاهر محصولات ( درواقع گفته‌ها، جملات، آموزه‌ها و....) خود روی آورده‌اند. ▪️ اکنون کافی است بسترهای فضای مجازی را ملاحظه کنید. این صفحات مملو از جملاتی است که ظاهری زیبا دارد، مملو از تصاویری است که حس ترغیب‌کنندگی به شما می‌دهد، پر است از آموزه‌هایی که در ظاهر انگیزه‌ای برای شما ایجاد کند و... ▪️ همچنین سمینارهای عناصر سرکرده عرفان کاذب در داخل کشور را ببینید، چهره این افراد را و ظاهر آنان را دقت کنید! همه در قالب همان بسته‌بندی شیک و کادو پیچی شده است تا ایتدا شما به آن متمایل شوید. ▪️ اما بعد از بازنمودن این بسته‌بندی‌ها شما نه‌تنها محصول بی‌کیفیت، که گاه هیچ محصولی نمی‌بینید و در عین حال برای خرید آن شبه معنویت و آن جملات سطحی انگیزشی میلیون‌ها تومان هزینه داده‌اید. خریدی آمیخته با انحراف، آموزه‌های التقاطی و اشتباه، رفتارهای برخلاف معنویت، ترویج افراط گونه دنیاگرایی، ترویج بی‌شرمانه اباحه گری و روابط آزاد و از سویی سست شدن و بعد دور شدن از اعتقادت درست، نهادینه شدن خدا ناباوری و انسان‌گرایی و اثرات مخرب غیراخلاقی و غیردینی گوشه‌ای از آن چیزی است که در ظاهری زیبا دریافت خواهید نمود! https://eitaa.com/antihalghe
27.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡️ مستند 🎯 قسمت چهل‌وسوم: 👈 نظام اقتصادی 💰 ابَر ربا - تسلّط مطلق اقتصادی بر جهان! 📚 مقالات مرتبط: 📖 رباخواری یهود و ساختار مالی جدید اروپا 👉 https://jscenter.ir/jewish-history/formation/2191 📖 خاندان راکفلر؛ بانکداران آخرالزمانی 👉 https://jscenter.ir/other-topics/jewish-families/8632 📖 جنگ ارزی و رویکرد آخر‌الزمانی یهود علیه جهان مستضعفان 👉 https://jscenter.ir/jewish-and-science/jewish-and-economy/7858 📖 نقش شبکه بانکداران بزرگ در جنگ‌ جهانی اول و تشکیل اسرائیل 👉 https://jscenter.ir/jewish-and-science/jewish-and-economy/12621 📖 نقش یهود در پیدایش اوراق بهادار و اسناد اعتباری 👉 https://jscenter.ir/jewish-and-science/jewish-and-economy/3764 https://eitaa.com/antihalghe
27.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡️ مستند 🎯 قسمت چهل‌وچهارم: 👈 نظام اقتصادی - پول بی‌اساس 🏦 کنترل جهان توسط سازمان‌های اقتصادی یهود! 📚 مقالات مرتبط: 📖 گاو وحشی وال استریت 👉 https://jscenter.ir/jewish-and-science/jewish-and-economy/6402 📖 روچیلدها و بانک فدرال رزرو 👉 https://jscenter.ir/jewish-and-science/jewish-and-economy/5661 📖 ساعتی که حاکمیت دلار آغاز شد! 👉 https://jscenter.ir/jewish-and-science/jewish-and-economy/12841 📖 بزرگترین کلاهبرداری تاریخ به نفع روچیلدها 👉 https://jscenter.ir/jewish-and-science/jewish-and-economy/18052 📖 صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی روچیلد 👉 https://jscenter.ir/jewish-and-science/jewish-and-economy/6959 https://eitaa.com/antihalghe
هدایت شده از KHAMENEI.IR
✏️ متن کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار جمعی از مبلغین و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور منتشر شد. ۱۴۰۲/۴/۲۱ 🔍 بخوانید👇 khl.ink/f/53333
هدایت شده از KHAMENEI.IR
985_14883882872365.mp3
26.67M
🎧 صوت کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار جمعی از مبلغین و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور. ۱۴۰۲/۴/۲۱ 💻 Farsi.Khamenei.ir
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
🎧 صوت کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار جمعی از مبلغین و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور. ۱۴
♻️ مطالبه مهم رهبر انقلاب از مبلغین: 🔰پشت صحنه تبلیغات دشمن را بشناسید / در تبلیغ به مبانی فکری جبهه مقابل حمله کنید ✏️ رهبر انقلاب اسلامی امروز در دیدار مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه: تبلیغ صرفاً پاسخگویی به شبهه نیست، موضع دفاعی نیست. این کار، لازم است. اما فقط این نیست. طرف مقابل مبانی فکری دارد باید به او حمله کرد در تبلیغ موضع تهاجم لازم است. این لازمه‌اش شناخت صحنه است یعنی شما باید بدانید که وقتی با انبوه شبهه در ذهن جوانها مواجه میشوید با کی طرفید، ما با کی طرفیم حالا فرض کنید که یک شبهه‌ای را فلان سرمقاله نویس یا فلان ستون نویس فلان روزنامه یا فلان مثلاً توئیت‌زن توی فلان شبکه‌ی فلان یک چیزی را مطرح کرده ما با کی طرفیم؟ این کیست؟ آیا این خودش است که این کار را دارد میکند؟ احتمال قوی هست که این‌جور نباشد، احتمال قوی هست که این یک پشت صحنه‌ای داشته باشد. ۱۴۰۲/۴/۲۱ https://eitaa.com/antihalghe
چه کسانی به فرقه‌ها می‌پیوندند؟ ⭕ همه انسان‌ها به نوعی در معرض آسیب فرقه گرایی قرار دارند. وقتی راجع به فرقه‌ها و افرادی که به وسیله شیادان، تحت کنترل و نفوذ قرار گرفته‌اند مطلبی می‌شنویم، بلافاصله تلاش می‌کنیم خودمان را از چنین افرادی جدا کنیم. به نظر می‌رسد وقتی در خصوص موارد اعمال نفوذ روانی بی حد و حصر مطلع می‌شویم اصرار داریم بگوییم که هیچکس نمی‌تواند مرا وادار به انجام چنان کارهایی بکند. ⭕ همانطور که اغلب سربازان اعتقاد دارند که گلوله تنها به دیگران اصابت می‌کند، اغلب مردم نیز تمایل به باور این موضوع دارند که وضعیت ذهن و روان خودشان آسیب پذیر نیست. ⭕ علیرغم این ذهنیت که مردم معمولی به فرقه‌ها جذب نمی‌شوند، طی سالیان روشن شده است که هر انسانی برای گول خوردن توسط این شیادان سوءاستفاده‌گر آماده است. در حقیقت، اکثریت نوجوانان و بزرگسالانی که در فرقه‌ها گیر افتاده‌اند، برآمده از طبقه متوسط، نسبتاً تحصیل‌کرده، و بدون مشکل جدی تا قبل از جذب شدن بوده‌اند.» ⭕ تنها یک قسم از افراد نیستند که گرفتار فرقه‌ها می‌شوند، بلکه تقریباً هر فردی چنانچه شرایط محیطی فراهم باشد می‌تواند به نوعی در یک فرقه درگیر شود. به طور خاص هنگامی که فرد در یک روابط شخصی معنی دار، شغل، تحصیل یا برنامه آموزشی، یا سایر مشغولیت‌های عادی زندگی قرار نداشته باشد بیش از دیگران مستعد گرفتار شدن در چنگ انواع فرقه‌ها می‌شود. 📚مارگارت سینگر- فرقه‌ها در میان ما https://eitaa.com/antihalghe @mafaz_news
6.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 برافراشته شدن هزاران مصحف از قرآن مجید در شهر مالمو سوئد در پاسخ به اهانت به قرآن در این کشور اروپایی وقرائت دسته‌جمعی قرآن در قلب سوئد 🔹مسلمانان سوئدی، در اعتراض به سوزاندن کتاب آسمانی که حدود ۱۰ روز پیش در این کشور اتفاق افتاده بود تجمع کردند و در واکنش به عمل هتاکانه و خشن آتش زدن کتاب خدا، دسته‌جمعی و با لحنی آرام‌بخش سوره‌هایی از قرآن را خواندند. 🔹گفتنی است قانون سوئد ابتدا از هتک حرمت به قرآن، حمایت کرده بود اما بعد از واکنش‌ کشورهای مسلمان مجبور به عقب‌نشینی شد. https://eitaa.com/antihalghe