eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
10.4هزار دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
2.4هزار ویدیو
268 فایل
پایگاه تخصصی مقابله با عرفان های کاذب و دشمن شناسی ارتباط با ادمین: فاطمه میرزاییان، پژوهشگر عرفان های کاذب مسئول شبکه کشوری خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدرس حوزه،مشاور،عضو جمعیت بانوان فرهیخته،عضو مجمع مبلغات تهران @f_Mirzaeeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
12-maddahi.961.mp3
1.45M
پای کار علی ع و فاطمه س هستیم👌 @antihalghe
حتما حساب کاربری رو حذف کنید.  برای ثبت درخواست حذف حساب کاربری به منوی اپلیکیشن اسنپ بروید و پس از انتخاب گزینه‌ی تنظیمات، وارد بخش «امنیت حساب کاربری» شوید. در این بخش دو گزینه‌ پیش روی شماست: «خروج از حساب کاربری در همه‌ی دستگاه‌ها» و «حذف حساب کاربری »
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
#تحریم_اسنپ حتما حساب کاربری رو حذف کنید.  برای ثبت درخواست حذف حساب کاربری به منوی اپلیکیشن اسنپ 
👏👏👏👏 در پی انتشار محتوایی موهن با مضمون توهین به ساحت حضرت زهرا(س) در کانال "باشگاه رانندگان اسنپ"، پلیس فتا تهران بزرگ نسبت به احضار مدیرعامل شرکت مذکور اقدام و برابر پیگرد قضایی صورت گرفته ادمین رسانه مذکور بازداشت و لوگوی توقیف صفحه نیز در کانال هتاک قرار داده شد.👌 @antihalghe
از عرفان های مادی پوچ بی محتوا گرفته تا ادیان منسوخ، تا سازمان هایی که اسمش دین است، باطنش سازمان سیاسی است مشغول تلاش اند برای اینکه از این مجوعه ی انبوه نیروی اسلامی هرچه می توانند کم کنند. بینات در دیدار اساتید ودانشجویان دانشگاه های شیراز 1387/02/14 @antihalghe @antihalghe
✍🏻✍🏻اصالت لذت/ یکی از اهداف عرفان های دروغین بخش دوم 👈👈انتظار لذت از دین، دنیا و زندگی امری طبیعی است و انسان به صورت طبیعی این خواسته را دارد که زندگی اش همراه با لذت باشد. در مقوله دین داری نیز این مهم جایگاه خود را دارد و فرد دین دار، انتظارش از دین در کنار تمامی خواسته های دنیوی و اخروی، رسیدن به لذت مادی و معنوی نیز هست. در بخش اول اشاره شد که دین مبین اسلام با نگاهی جامع و کامل لذت را در آموزه های خود جای داده اما به مانند مکاتب غربی به آن اصالت و مطلق بودن را اجازه نداده است. 👈👈اما در عرفان ای وارداتی غربی و شرقی ، از آن جایی که هیچگونه زیبایی و کششی برای مخاطب وجود ندارد و آنان برای کشکول بی اساس خود هر چیزی را به هم می امیزند، لذت بردن بی حد و حصر و بی مبنا اصل قرار گرفته است. بدین سبب بسیاری در کشورهای غربی شرقی که به دنبال معنویت بوده اند ضمن آشنایی با این فرقه ها درمی یابند که می توانند همزمان فردی معنوی و همراه با سعادت باشند! و همزمان هر انچه درون و دلشان دستور می دهد انجام دهند! 👈👈این یکی از مهمترین انحرافات در متدهای شبه عرفانی بدلی و مخرب است که با لذت جویی افراد کاری ندارند و آن را آزاد رها کرده اند تا جوانی که در اوج لذت خواهی است، در دام بیفتتد و همزمان از عرفان اصیل دور شده و جذب فرقه شود. جهت نمونه می توان به متونی که کوئیلو در کتاب هایش آورده اشاره کرد و یا از آنچه اوشو به صراحت بیان میکند، نام برد. لذت جویی مدامی که در عرفان های بدلی ترویج می شود و انتهای آن به شهوت رانی و اعمال خلاف جنسی می انجامد که در بخش بعد به آن اشاره خواهیم نمود. @antihalghe @antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فَإِنَّ هَذَا الدِّينَ قَدْ کَانَ أَسِيراً فِي أَيْدِي الاَْشْرَارِ، يُعْمَلُ فِيهِ بِالْهَوَى، وَتُطْلَبُ بِهِ الدُّنْيَا نهج‌البلاغه نامه 53 بلاگرهای معنوی بی رحم‌ترین دلالان عصرجدید هستند که اعتقادات و دین مردم را مال التجار خود کرده و در قالب دوره و پکیج به قیمت گزاف می‌فروشند. برای موجه کردن کار خود تلاش می‌کنند از اهل بیت علیهم السلام چهره یک تاجر حرفه‌ای و بیزنس‌من ارائه بدهند. برش و برجسته سازی یک بُعد از زندگی معیشتی اهل بیت علیهم‌السلام، در جهت فروکاهش دین در مصرف و تجاری‌سازی معنویت، کسب ثروت بیشتر برای خود و ابزاری برای شهرت‌جویی، بازاریابی و فریب مخاطب متدین صورت می‌گیرد. بلاگرهای معنوی الگوی معنویت مصرفی را در تجارت و مناسبات سودگروانه منحصر کرده و مخاطبان خود را از توجه به دیگر ابعاد اجتماعی و معنوی اهل بیت منصرف می‌کنند. این جماعت شهرت‌جو و فرصت‌طلب با فهم ناقص و بدعت آمیز از مفاهیم دینی و نگاه ابزاری به دین ، الگوی معنویت مصرفی و سکولار را در جامعه نهادینه کرده و باعث انحراف مردم از حقایق دین می‌شوند. ✍رسول حسن زاده @antihalghe @antihalghe
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
فَإِنَّ هَذَا الدِّينَ قَدْ کَانَ أَسِيراً فِي أَيْدِي الاَْشْرَارِ، يُعْمَلُ فِيهِ بِالْهَوَى، وَتُ
✅ دیدگاه سرکار خانم دکتر مغیثی (پژوهشگر فرق و ادیان) در مورد پست اخیر👇 ۱. نفس تجارت و داشتن هوش تجاری ذاتا پسندیده است. چنانچه حضرت خدیجه و پیامبر اکرم ص داشتند اما در طول رساله دکتری م که تقریبا تمام روایات در مورد حضرت فاطمه س رو مطالعه کردم، هیچ جا اشاره نشده کار اقتصادی به این شکل، وکالت و ... ۲. به عنوان یک خانم عرض میکنم. داشتن ۴ فرزند پشت سرهم (اصطلاحا شیره شیره) ، کارهای سنگین مثل آردکردن، پخت نان، روشن کردن تنور و ... برای بانوی کم سن بسیار مشقت آفرین است و نیاز به داشتن کنیز کاملا عادی است. ۳. داشتن کنیز و غلام در آن زمان عرف بوده و حضرت فاطمه س یک تقاضای طبیعی رو پیش پیامبر بردند اما چون در اون موقع بعضی مسلمونها مثل مهاجرین در شرایط سختی زندگی می کردند. پیامبر ص خواستند که دختر رهبر جامعه اسلامی در سطح زیر معمول جامعه باشند. ۴. تسبیحات حضرت فاطمه س نه تسبیحات اربعه. ۵. ایشان در اوج ساده زیستی بودند مانند بخشش لباس عروسی، انفاق گردنبند و ... در حالی که این خانم ماشین دم دستی ش..... ۶. یکی از جنبه های اهمیت فدک این بود که محصول این باغستان به فقرای مسلمان می رسید و منبع ارتزاق آنها بود. ۷. بعد از مدتی که حضرت کنیز داشتند، طبق نقل روایات تقسیم کار کردند. یک روز ایشان عبادت می کردند و یک روز کار خانه. ۸. این جریان هم مانند بقیه جریانات دیگر با تحریف متون دینی، به دنبال ترویج الهیات لیبرال سرمایه داری است . متاسفانه در قالب یک خانم محجبه. @antihalghe @antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(بخشی از خودنمایی و تجمل گرایی) اگر میخواهید اینطوری شوید ، دوره هامو بخرید. @antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️مقابله با احکام شرعی و ترویج دین خودخواسته و مطابق هوی و هوس! در این نوع معنویت قرار نیست شما بنده خدا باشید و در اطاعت دستورات الهی، بلکه خدا باید آنچه شما می پسندید و دین می نامید را بپذیرد و پاداش دهد. این همان دین اومانیستی (انسان محوری) برای مقابله با ادیان الهی است که خدا محور است. متاسفانه در فضای مجازی خصوصا اینستاگرام موجی برای دین زدایی از جامعه به راه افتاده که با دین سازی در تلاش برای به انحراف کشیدن جامعه هستند.این همان تهاجم فرهنگی و جنگ علنی با خداست. @antihalghe @antihalghe
موج تحریم اسنپ ادامه دارد تا عذرخواهی مسولین اسنپ👌👏👏 @antihalghe
احسنت به غیرت این راننده 👏👏👏 @antihalghe
📣مجمع فرق، ادیان، اقوام و مذاهب (مفام) برگزار می کند: 📜 تحولات منطقه و نقش رژیم صهیونیستی ▫️استاد حاج عظیم ابراهیم پور 🗓زمان: دو شنبه 19 آذر ماه 1403 ⏰ 10:00 الی 11:30 ▫️به افراد حاضر در جلسه به قید قرعه هدیه ای تقدیم می گردد 🌐لینک نشست: B2n.ir/s90095 🖇@mafam1392
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جریان مثبت اندیشی برای مخفی کردن غلطها و ادله سست خود، دائما از باور داشت های ما به نفع اهداف شوم خود بهره می برند. آقای عرشیانفر پیشتاز در استفاده از باورها و متون دینی است این افراد همه چیز را در قالب فرکانس و اتصال به کائنات می فهمند. این افراد معتقد هستند که، اصل فرکانسی است که به کائنات ارسال میشه و هیچ چیز دیگری مهم نیست فقط باید هم مدار با فرکانس کائنات شد. موضوعی که به هیچ وجه با باورها و عقاید ما سازگاری ندارد و حتی علم روانشناسی هم این ادبیات را بارها غلط دانسته و رد کرده است. سایت انجمن روانشناسی ایران آقای عرشیانفر را فردی غیر کارشناس معرفی کرده و از عموم مردم خواسته است که از این افراد فاصله بگیرند. @antihalghe @antihalghe
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
فَإِنَّ هَذَا الدِّينَ قَدْ کَانَ أَسِيراً فِي أَيْدِي الاَْشْرَارِ، يُعْمَلُ فِيهِ بِالْهَوَى، وَتُ
کلیپی از استاد حامد کاشانی در نقد سخنان این بلاگر منتشر شد که با توجه به پیام استاد کاشانی، از کانال حذف شد. 👇👇👇
البته نقد سخنان این بلاگر به قوت خود باقی است و اشتباه ایشان فاحش است، نقد دیگری بشنوید 👇👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ نقد صحبت‌های خانم بلاگر که میگه : حضرت زهرا تجارت میکردن ❌ (نقد توسط : استاد مرتضی کهرمی ) @antihalghe @antihalghe
⭕️ پشت پرده ژست « فاتح گشاده‌رو و اتوکشیده » در سوریه 🔹وبگاه النشره لبنان : الجولانی با لباسی جدید، ریش و مویی کوتاه و سخنانی قابل قبول و مورد مقبولیت فرقه‌های مختلف، خود را به جهانیان عرضه کرد. 🔹الجولانی همان کسی است که شاگرد الزرقاوی و فرزند القاعده و سپس شاگرد البغدادی سرکرده داعش در عراق و قبل از ۲۰۱۵ بنیانگذار و رهبر جبهه النصره در سوریه شد. در سال ۲۰۱۶ نام این گروه را به تحریر الشام یا فتح الشام تغییر داد. اما امروز به فاتح گشاده‌رویی تبدیل شده است که از او انتظار می‌رود سوریه را آزاد کند! 🔹او در ۲۰۱۵ در تعریف کار جبهه النصره گفت ما هیچ برنامه‎ای برای هدف قرار دادن غرب نداریم، دستورات روشنی از الظواهری دریافت کردیم که از سوریه به عنوان سکوی پرتاب برای حمله به ایالات متحده یا اروپا استفاده نکنیم. 🔹این خط بشارت در قالب خودروهای بمب‌گذاری شده و افراد انتحاری وارد لبنان شد. آن‌ها لبنان و لبنانی‌ها را هدف قرار دادند و می‌خواستند یک جنگ فرقه‌ای و مذهبی به راه اندازند. امروز هرکسی که دارد به سخنرانی زیبای احمد الشرع در حالی که پیراهن تیره به تن دارد، نگاه می‌کند، نباید این پیشینه او را فراموش کند 🔹الجولانی فعالیتش را در القاعده و سپس داعش آغاز کرده است. پس از خروجش از زندان آمریکایی‌ها در عراق در ۲۰۰۸، وی برخلاف امروز (که در ظاهر با داعش نیست) با داعش همراه بود... 🔹الجولانی امروز، عمدتاً با حمایت ترکیه، تسلیحات آمریکایی-اسرائیلی و کمک اوکراین در حال حرکت است، اما این حرکت تنها علیه نیروهای نظامی سوریه نخواهد بود، زیرا طرف ترکیه از حمایت الجولانی، به دنبال اهدافی است... 🔹گویی تاریخ در حال تکرار است، اما به شکل‌ها و مد های جدید. چالش‌هایی که در سال ۲۰۱۱ برای لبنان وجود داشت، بی‌شک باز خواهند گشت، شاید این بار حتی بزرگ‌تر... @antihalghe @antihalghe
🤯حمیدرضا مروّجی سبزواری 🕹صرفاً جهت آشنایی... در پی سوالات برخی از اعضا درباره مروجی سبزواری یکی از اساتید توضیحات زیر را بیان داشتند: او یکی از طلاب معمم و شناخته شده سبزوار بود که اکنون به کسوت دراویش درآمده است. اندیشه‌های او در مقایسه با صوفیان دیگر، از انحرافات بیشتری رنج می‌برد که متأسفانه برخی از جوانان را به سوی باورهای ناصواب خود جذب کرده است. این مسئله نگران‌کننده است و نیازمند توجه و آگاهی بیشتر از سوی نسل جوان است تا بتوانند با دیدی روشن و منطقی، از اثرات مخرب این باورها بر زندگی خود جلوگیری کنند. @antihalghe @antihalghe
🚨🚨 عادی‌سازی روابط توسط انجمن حجتیه و استراتژی‌های آن 📌 نـــفـــوذ انـجـمـن حـجـتـیـه در دستگاه های اجرایی و سایر مرا کز تأثیرگذار و تصمیمگیر کشور، از جمله نگرانی های امام خمینی بـود کـه با تعابیر و بهانه های مختلفی به آن متذکر می شد، مانند تذکر به فقهای شورای نگهبان که مواظب باشند، یک مرتبه انجمن حجتیه ای ها همه چیز آنان را نابود نکنند. و از همه مهم تر اینکه، اجازه حضور افراد مؤثر انجمن در مناصب حساس و کلیدی را صـادر نکرده و بر آن تأ کید داشتند. چرا که حضور آنان، مجلس و دولت را به انحراف می‌کشاند. تمامــی ایــن حساســیت ها و نگرانی ها برای زمانی بــود که اعضای انجمن حجتیــه، باورهــای خــود را بــه طور علنــی تبلیغ می‌نمــوده و بــا القــای ناامیــدی در بیــن جوانــان آنــان را از انقلاب اســلامی دور می‌داشــتند اما بــا اوج گرفتن مخالفت انقلابیون و روشــنگری درباره خطرات اندیشه انجمن، نا گزیر به انحلال انجمن تن داده و با صدور بیانی‌های در مــرداد ۱۳۶۲ از تبلیــغ علنــی اندیشــه ها و آرای دینــی و سیاســی خــود باز ایســتادند امــا این پایان داســتان انجمــن نبوده و هیچگاه از اندیشه‌های پیشین کناره‌گیری ننمودند، بلکه با «تا کتیک عادی‌سازی روابط»، پای در لایه‌ای عمیق‌تر گذاشته و نفوذ دیگری را رقم زدند که در چند محور، مورد اشاره و بررسی قرار می‌گیرد. 📛 برای مطالعه ادامه‌ی مطالب روی لینک بزنید. @antihalghe @antihalghe