پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
📌جشنواره ای که صدای آمریکا را درآورد جشنواره «بهائیت محفل خیانت» https://b2n.ir/u90129 https://e
جشنواره ای که صدای آمریکا را درآورد؛
♨️جشنواره ملی «بهائیت، محفل خیانت» به کار خود پایان می دهد
دومین دوره جشنواره ملی هنرهای گرافیکی مقدسنما نیز یکم مهرماه امسال با رونمایی از پوستر «بهائیت، محفل خیانت» آغاز به کار کرد و در دو بخش طراحی پوستر و کاریکاتور فراخوان داد.
اینک جشنواره با داوری آثار هنرمندان به سرانجام رسید و در آئین اختتامیه که در شهرستان کرج با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان، متبریان از بهائیت، فعالان فرهنگی برگزار می شود، از برندگان تجلیل خواهد شد.
جشنواره «بهائیت، محفل خیانت» تلاش کرد تا با استفاده از ظرفیت های موجود در عرصه های هنری و گرافیکی در سطح ملی و بین المللی اقشار مختلف جامعه در هر صنف و گروهی را در مقابل تفکرات فرقه ضاله بهائیت آگاه نماید. تا با استمداد از هنر، و به میزان توان خود، بر شناخت عموم جامعه نسبت به تفکّرات این فرقه انحرافی، بیفزاید.
https://eitaa.com/antihalghe
مصطفی. ز ، رمالی که دوره خودآگاهی توحیدی برگزار میکند و با ادعای درمان همه بیماری ها و حل مشکلات، افراد ساده لوح رو فریب می دهد.
بزودی درباره این شخص خواهیم گفت...
https://eitaa.com/antihalghe
🔺« نمادها » ابزاری قوی و نافذ برای جذب مخاطب
♦️ جریانات معنویتگرا همگی دارای نماد هستند. اگر چه استفاده از اشکال نمادین در همه جنبشها یکسان نیست و بعضی به صورت گسترده و بعضی تعداد محدودتری را به خدمت گرفتهاند، کارکرد نماد و تأثیر و سهم آن در فرآیند ترویج مکاتب قابل تأمل است
🔷 از نماد به عنوان خواهر همزاد عقل، الهامبخش و کاشف یاد شده است [1] از اینرو توجه به نکات زیر جهت آشنایی با تعریف و نقش نماد لازم است
🔶 نماد حتما یک شکل نیست بلکه نماد ممکن است مفهوم رنگ، مراسم، روزی مهم، مکانی تاریخی، ورد، عدد، رمز، پرچم و یا شعار باشد [2]
🔷 امروزه بیشتر به تصاویر و اشکال معنادار نماد گفته میشود و این استعمال به خاطر کاربرد زیاد تصاویر و شکلها در نمادسازی است
🔶 « چفیه » اگر چه تکهای پارچه است که فرآیند تولید آن در صنعت نساجی تفاوتی با رنگهای دیگر همین پارچه ندارد، اما به خاطر کاربرد آن در دفاع مقدس تبدیل به نماد مبارزه، مقاومت و جهاد شده است
🔷 رنگ نارنجی در هند نشان معنویت و عرفان است و رنگ مشکی در میان شیطانگرایان علامت توجه به جایگاه شیطان در عالم هستی است
🔶 پرچم نشان ملی یک کشور و بیانگر ارزشها و هنجارهای پذیرفته شده آن مرز و بوم است. شعار «الله اکبر» نماد تفکر توحیدی است
🔷 ستارۀ پنجپر علامت بینش اومانیستی و شکل وارونۀ آن نشانۀ شیطانپرستی مدرن است
♦️ اذکار و اوراد هم نماد مکاتب و نحلههای دینی محسوب میشوند
♦️ ذکر « اُم ناما شیوایا » نشان ارادت به شیوا ( یکیاز خدایان مکاتب هندویی ) است.
🔷 روز غدیر نشان جایگاه مفهوم امامت در مکتب شیعه است.
🔶 رود گنگ در نزد هندوها نشان طهارت روحی و زدودن ناپاکیهاست.
🔷 عدد 11 از اعداد مقدس در کابالاست .
🔶 « کندالینی » و « چاکرا » نماد انرژی حیات در یوگا و بعضی از مکاتب شرقی است.
🔷 خلاصه، به هر چه که با زبان اشاره و به گونه مجمل به انعکاس باور و یا بینشی بپردازد نماد اطلاق میشود.
🔶 نماد بر خلاف آنچه تصور میشود در قدم اول نه با قوۀ اندیشه و دراکه انسان، که با احساس و عواطف آدمی ارتباط میگیرد. اگر چه قوۀ فکری انسان نیز از تیر رس نماد در امان نیست و شعاع تأثیر نماد به ساحت قوۀ عاقله هم میرسد، اما آنچه نماد در مواجهه اول، آن را نشانه میگیرد قوای حسی و هیجانات درونی است.
🔷 نماد برای تسخیر روح و قلب انسانها ساخته شده نه برای اقناع عقل آدمی. علت ایناست که نماد از جنس هنر است ( غالب نمادها دیداری یا شنیداریاند ) و از راه حس به ساحت وجود آدمی وارد میشود .
🔶 هر چه از راه ابزارهای حسی وارد شود، ابتدا قوای عاطفی را بر میانگیزاند و آنگاه اندیشه انسان را جهت داده و به باورها و اعتقادات سمت و سو میبخشد.
🔷 مکاتبی در تبلیغ خود موفقترند که تبلیغ خود را با نماد آغاز کنند؛ یعنی اگر از ابتدا به واسطۀ این ابزار با مخاطب ارتباط گیرند شانس بیشتری برای جذب مخاطب خواهند داشت.
🔶 البته این کلام به این معنا نیست که نماد به تنهایی برای بقای یک آیین کافی است، بلکه به این معناست که اگر دیگر شرایط و بسترهای لازم فراهم باشد، انتخاب چنین سبکی برای تبلیغ، دسترسی به نتیجه را تسهیل خواهد کرد.
🔷 نمادها در بردارندۀ ارزشها و مفاهیم مقدساند، اما نه به صورت تفصیلی و بسط یافته؛ بلکه به شکل منجمد و دربسته.
🔶 به عبارت دیگر مفاهیم گوناگون و باورهای متکثر در یک آیین، اگر قرار باشد جمعبندی و تلخیص گردد، تبدیل به نماد میشود؛ چرا که نماد سمبل ایدئولوژی است.
🔷 بنابراین نماد، اندیشۀ سربسته است و کارکرد نماد، انتقال اجمالی مفاهیم است. زبان نماد زبان رمز، ایماء و استعاره است.
🔶 از این رو طبیعی است که نمادها، زبان مخصوص داشته و نیاز به ترجمان و تفسیر پیدا کنند و انتظار میرود که عقبۀ فکری هر مکتب این نقش را عهدهدار شده و کار توضیح نماد را به انجام رساند.
🔷 نماد، ابزاری قوی و نافذ است و برخورداری از نمادهای گویا و متنوع، قدرتی بیبدیل محسوب میشود.
🔶 به همین جهت، هرچه مفاهیم پیچیدۀ دینی و فلسفی بیشتر تبدیل به نماد گردند و به تکثر در نمادها منجر شوند، امکان انتقال ارزشهای آن مکتب به مخاطب و در نتیجه ماندگاری آن بیشتر خواهد بود. [3]
🔷 باز از همینروست که گاهی پارهای از جریانها به سود خود دست به استخدام نمادهای دیگر مکاتب میزنند و به نام خود آن را تبلیغ میکنند.
🔶 مثلا جریان شیطانپرستی، بسیاری از نمادهایی را که در دیگر آیینها و مسلکها ریشه دارد، امروزه به سود خویش و در خدمت خود به کار گرفته است.
🔷 بسیاری از نمادهایی که امروزه به نام شیطانپرستی مشهور شده، متعلق به جریان شیطانی نیست و آنها این نمادها را تصاحب کردهاند.
🔶 از جمله بعضی از این نمادها متعلق به شرق است؛ چنان که « آنتوان لاوی » در کتابش « کالی » و « شیوا » را که در میان هندوها و یوگیها جایگاه خاصی دارند و از خدایان هندو به حساب میآیند، همان شیطان معرفی میکند.
♦️ بعضی از نمادهای ماسونها یا کابالا نیز اکنون در خدمت این آیین قرار گرفته است. بنابراین امروزه عمل « سرقت نماد » کاری است که در پارهای از مکاتب نوپدید رواج پیدا کرده است.{4}
🔻 پینوشت:
[1]. فرهنگ نمادها، ژان شوالیه، ص18.
[2]. فرهنگ و نمادها، سرلو، ص 11 – 34.
[3]. فرهنگ نمادها، ژان شوالیه، ص 34.
[4]. عرفانهای کاذب، راههای نفوذ و راهکارهای مقابله، ص 95 – 99.
#عرفان_های_نوظهور
https://eitaa.com/antihalghe
🔴شیطان پرستی مدرن و فرهنگ غربی
🔸شیطان پرستی مدرن فرقهای است که در سال ۱۹۶۶ در سانفرانسیسکو آمریکا توسط شخصی به نام آنتوان لاوی تأسیس شده است. شیطان پرستی مدرن در بستر تاریخی خود دیرینهای در تاریخ جادوگری و ارتباط با شیاطین دارد. به ویژه جادوی سیاه که در #رنسانس شکل میگیرد و هدفش مبارزه با مقدسات ادیان به ویژه مسیحیت است.
🔸آئینهای انحرافی نظیر #میترائیسم و عملکرد ناصحیح کلیسا در قرون وسطی و فضای فکری دوران رنسانس و مدرن، بسترهای حاصلخیز پیدایش این فرقه هستند. امّا در نگاهی عمیقتر، طرح شیطان پرستی به عنوان یکی از نشانههای ظهور مسیح، مُهرهای در بازی شطرنج بزرگتری به نام اپوکالیپس یا آخرالزمان است که امروزه در آمریکا، توسط اوانجلیستها تبلیغ میشود. همچنین استفادههای سیاسی و فرهنگی از این فرقه ضاله، از جمله اهداف طراحان این فرقه است.
🔸فرقه شیطان پرستی مدرن در سال ۱۹۶۶ در سانفرانسیسکو به موجودیّت و فعالیّت خود رسمیت بخشید. فرقهای که در بستر تاریخی خود دیرینهای در تاریخ جادوگری و ارتباط با شیاطین دارد که به مدد مدرنیته؛ در مبانی فرهنگی، اجتماعی، فلسفی و تصویری گسترش پیدا کرد.
https://eitaa.com/antihalghe
🔸اومانیسم الحادی؛ محور کلیدی شیطانپرستی مدرن است. در انسانگرایی الحادی کوشش میشود تا با نفی خداوند و تئیزم، انسان به عنوان خدای این جهان معرفی گردد. این اومانيسم الحادی به شکلی رادیکال و گستاخانه توسط شیطان پرستان تبلیغ میشود.
آنها میگویند: «من از نسلی هستم که جرأت دارد به وجود خدا شک کند. بر توانایی او شک کند. نسلی که جرات دارد او را نقد کند، او را انکار کند... چه کسی تو را خدا نامید؟ چه کسی تو را به این درجه منسوب کرد؟ از کجا آمدی؟ کجا زاده شدی؟ چه کسی تو را آفرید؟ جز این که انسان تو را آفرید.»⁉️
🔸این سخنان گستاخانه تنها از فقر فکری و فلسفی شدید آنتوان لاوی حکایت میکند که بدون دانستن معنای واقعی ممکن و واجب، بیهوده میکوشد تا ممکنالوجودی چون انسان را از فقر امکان ذاتی برهاند و به مقام واجبالوجودی برساند.
🔸طرح فرقهای با این مبانی اگر چه ویژگیهای مخصوص به خود را دارد، امّا پدیدهای متناقض و یا ناسازگار با دوران مدرن نیست. مدرنیته؛ اصلیترین بستر و فرصت مناسب برای طرح و نشر را به آن فرقه داده است.
⚠️فرصتی که در تمام ابعاد فرهنگی، هنری و اجتماعی به شیوع تفکر شیطانپرستی کمک کرد تا تمام تولیدات مکتوب، نمایشی، فلسفی، ادبی و سینمایی را به خدمت بگیرد و در پوسته دروغین آزادی و رهایی انسان، به ترویج زوال اخلاق، بیبندوباری و انکار خداوند پرداخت.
https://eitaa.com/antihalghe
🔸فرقه شیطان پرستی مدرن در سال ۱۹۶۶ در سانفرانسیسکو به موجودیّت و فعالیّت خود رسمیت بخشید. فرقهای که در بستر تاریخی خود دیرینهای در تاریخ جادوگری و ارتباط با شیاطین دارد که به مدد مدرنیته؛ در مبانی فرهنگی، اجتماعی، فلسفی و تصویری گسترش پیدا کرد.
🔸 شیطانپرستی مدرن پدیدهای ابتدا به ساکن و یا دفعی و آنی در جهان نبوده است بلکه غباری چند صد ساله را بر پیشانی دارد؛ که توانسته است برای خود جایی باز کند و چندان چیز غریبی برای غربیان آنگونه که برای شرقیان است، نباشد.
⁉️و امّا یک پرسش مهم:
اینک جهان را چه شده است که دوباره شیطان جان گرفته و سر از هزار توی پنهان و آشکار دین، فلسفه و هنر جهان مدرن و پست مدرن در آورده است؟
🔸 بازگشت مجدد و پر رنگ شیطان در آمریکا و کشورهای اروپایی از فرقههای اجتماعی گرفته تا سینمای هالیوود و موسیقیهای متال و راک و... داستان را از صرف یک فرقه انحراف و ضاله با چند موزیک ویدئو فراتر میبرد.
🔻پاسخ این پرسش در مفهوم: اپوکالیپس (Apocalypse) یا آخرالزمان نهفته است.
🔸نگاهی به تورات و باب مکاشفات يوحنای انجيل مسأله را روشن میکند. سالهاست، دین يهود مدعی است که آن مسیحی که ظهور کرد، مسيح دروغین بود و مسیح منجی در آخرالزمان ظهور خواهد کرد و دین مسیحیت که معتقد است مسیح پس از به صلیب کشیده شدن به آسمان عروج کرد تا در ظهوری دیگر به زمین باز گردد؛ در انتظار مسیحای آخرالزمان به سر میبرند و هر از گاهی تاریخی برای ظهور او تعیین میکنند. آخرین تعیین وقتها، سالهای ۲۰۰۰ و ۲۰۱۲ بود که آن را سال پایانی جهان میدانستند.
🔸نبرد آرماگدون؛ به عنوان نبرد هستهای نهایی و پایان جهان نامیده شده که پس از آن مسیح برای تشکیل یک حکومت جهانی باز میگردد. در مکاشفات يوحنای انجیل برای این ظهور علائمی نظير: احداث هيكل سليمان، تخریب مسجدالاقصی، بازگشت اسرائيل و يهود به ارض موعود مطرح شده که یکی از علائم مهم؛ ظهور شیطان و آنتی کرایس(دجال، ضد مسيح) است که مردم را به طرف خود میکشاند و شیطانپرستی و ابتذال و اباحیگری را رواج میدهد.
⚠️این علائم و مراحل در مجموع به هفت مرحله میرسند که با نبرد آرماگدون در صحرای مکیدو پایان مییابند.
#شیطان_پرستی
#آخرالزمان
#نبرد_آرماگدون
🖌یعقوبیان، محمدحسن
📚نقد و بررسی شیطانپرستی مدرن، صفحه ۱۳۲
https://eitaa.com/antihalghe
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
کلیپی در فضای مجازی در حال انتشار است، در این کليپ مداحی و سینه زنی، مطالبی در رد شهادت حضرت زهرا س
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معرفی صرخی توسط بی بی سی‼️
فتنه مرجع سازی یکی از توطئه های دشمن علیه تشیع است.
#هشیار_باشیم
#دشمن_شناسی
https://eitaa.com/antihalghe
⛔️⛔️ تناقضات یک لذت جوی منحرف(بخش اول)
یکی از فریبکارترین فرقه های مطرح در دایره شبه معنویت ها فرقه اوشو است که سبکی کاملا غیر اخلاقی در معنویت جویی دارد.
🔻 اوشو به مانند بسیاری دیگر از سران عرفان های کاذب معنویت جویی را مترادف با لذت جویی بی قید و شرط می داند اما در این موضوع گرفتار تناقضاتی است که در بخش اول نوشتار به موضوع لذت جویی پرخطر و در بخش دوم به تناقضات گفته های وی اشاره می کنیم.
▪️ او انسان را به بهره بری و درک تمام لذات دنیا فرا می خواند و به پیروان خود این درس را می دهد که نیاز نیست در این راه تقیدی داشته باشند و منحصر باشند!! اوشو این راه را برای رسیدن به کمال آدمی مهم می داند!
🔻 با توجه به این مسئله اگر فردی بخواهد در مقابل هوس ها و خواهش های نفسانی بایستد، اگر کسی بخواهد شهوات نفسانی و غیر اخلاقی خود را کنترل کند در مقابل لذت جویی ایستاده است و لاجرم از درک کمالات به دور خواهد بود!!
👈 اوشو میگوید:
«نسبت به لذات جسمانی، حساس باشید؛ هستی در دست رستان است و تمام اسرار، بسیار به شما نزدیکاند، زیرا این تنها راه شناخت پدیدههای اسرارآمیز است. پذیرای لذت جسمانی بودن، نشانگر آن است درهایتان به روی هستی، باز است و آمادهاید که با تپشهای آن، هماهنگ شوید. اگر پرندهای آواز بخواند، انسانی که قابلیت پذیرش لذات جسمانی را داشته باشد، خود را احساس میکند که آواز، از عمیقترین مرکز هستیاش، به بیرون، انعکاس مییابد… رشد واقعی، این است که باز، پذیرا و اینکه نسبت به هر چیز، تأثیرپذیر باشید؛ ولی درعین حال، تحت تأثیر چیزی قرار نگیرید. میتوانید در میان لذات جسمانی باشید، ولی بخشی از آنها نباشید.»
🔻 در واقع از نظر اشو انسان با ارضای نیازهای خود و لذت بردن از آنها است که به کمال، راه مییابد. او میگوید: «لذتجویی، پُلی برای رشد و کمال است.» این رویکرد هیچ تناسبی با اخلاق نداشته و مانعی اصلی در رسیدن به معنویت الهی است.
📌 پینوشت:
- تائوئیسم و عرفان شرق دور، ج ۲، ص ۲۰۵
- راز، ج2، ص ۱۰۴
▫️ ادامه دارد...
#اوشو #عرفان_کاذب #معنویت_دروغین
https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ توصیه امام صادق ع برای دفع شیاطین و جن
https://eitaa.com/antihalghe
«بسم الله الرحمن رحیم»
با سلام !
به اطلاع می رساند مجمع فرق و ادیان در نظر دارد شبکه سراسری مقابله با فرقه ها و تفکرات انحرافی در حوزه زنان، متشکل از بانوان فعال در عرصه مقابله با فرقه ها و تفکرات انحرافی در کشور، راه اندازی کند.
لذا از خواهرانی که در دوره های نقد فرقه های انحرافی شرکت کرده و در این زمینه مشغول و یا علاقه مند به فعالیت هستند، دعوت می شود به عضویت واحد خواهران مجمع فرق و ادیان درآمده و در این زمینه همکاری نمایند.
افراد علاقه مند، مشخصات خود را به آی دی زیر ارسال نمایند.
فاطمه میرزاییان
@f_Mirzaeeyan
☑️☑️ اوشو همه را با خود به منجلاب می کشاند... (بخش دوم)
▪️ در شماره قبل درباره نکته انحرافی تعلیمات اوشو که کمال انسانی را در لذت طلبی و لذت جویی می داند و برای آن هم حد و حصری قائل نیست نکاتی مطرح شد. اوشو خود را لذت پرست و افکار و نظرات خود را لذتگرایی میداند: «من، لذت پرستم و تا آنجا که میدانم، همه آنهایی که شناخت پیداکردهاند، هر چه هم بگویند، همواره لذت پرست بودهاند!! (1)
🔻 در واقع میتوان گفت سبک ابداعی اوشو کاملاً لذتگراست که انسان را به بهرهوری افراطی از لذتهای دنیوی سفارش میکند و بر اساس آن، اینگونه به پیروان خود القا می کند که تمام لذات زودگذر حتی نوع غیر اخلاقی برا رسیدن به کمال مناسب است!!
▪️ به زعم اوشو حال اگر انسان با این امیال نفسانی و لذت جویی و خوشگذرانیها به مبارزه برخیزد، سدی بلند در برابر کمال خود، کشیده و به خود و انسانیت، خیانت کرده است!
🔻 هر چند گفته های این سرکرده عرفان کاذب بی مبنا و پر از مغالطه و انحراف است اما در کمالخواهی شیطانی و حیوانی اوشو یک ناسازگاری درونی و همچنین یک نوع ناسازگاری بیرونی مشاهده میشود.
▪️ ناسازگاری درونی را میتوان اینگونه بیان کرد:
اولاً: تعدیل غرایز و رعایت تعادل در رفتار، تنها راه رسیدن به کمال است. چون دنیا و تمام نعمتهای آن اگرچه برای آسایش انسان آفریده شده، ولی غرق شدن زیاد در آن مانع کمال است، و فرورفتن در لذتهای آنی و زودگذر انسان را به لبه پرتگاه و سقوط نزدیک خواهد کرد، درحالی که اوشو در تمامی سخنان خود همه را دعوت به لذت پرستی و دنیاگرایی افراطی میکند.
ثانیاً: غرق شدن در رفاه و بی بندوباری جنسی، مساوی است با احساس پوچی. اوشو در سخنان خود رفتار غربیها را نقد کرده و میگوید: «علت خودکشیهای فراوان در غرب، غرق شدن غربیها در آسایش است؛ زیرا همهچیز دارند ولی بازهم در اعماق وجود خود احساس تُهی بودن و پوچی میکنند.»
🔻 حال جالب است که او افراطی گری غربی ها در لذات را نقد می کند و از سویی در دستوراتش انسان را سریعتر از همهچیز بهسوی پوچی پیش میبرد!
👈 اما ناسازگاری بیرونی را میتوان چنین گفت که؛ کمالجویی و سعادت خواهی، یکی از گرایشهای فطری در هر انسانی است و همه تلاش انسان برای پاسخگویی به این گرایش و زدودن نقصها و دستیابی به کمالها و رسیدن به چنین سعادتی است؛ هرچند ممکن است که در بیشتر موارد، در تعیین مصادیق کمال، به خطا برود.
📌 ولی از دیدگاه اوشو، کمالخواهی و سعادتطلبی، همان بهرهوری کامل از لذت جنسی و هواهای نفسانی زودگذر است که نتیجهای جز هلاکت بشریت را در پی نخواهد داشت. (2)
📚 پینوشت:
1. الماسهای اوشو ، ص ۱۳۷. ص ۲۴۶
2. بخشی برگرفته از سایت موسسه بهداشت معنوی و کتاب سایبان خودساخته عرفان مدرن، محمد اسماعیل عبداللهی، ص ۱۳۸.
#عرفان_کاذب #اوشو
https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️مدعیان دروغین در کلام رهبری
https://eitaa.com/antihalghe
⛔️آداب و رسوم ضددینی « شیطان پرستان »
♦️ در ادیان الهی، آداب و رسوم مختلفی وجود دارد که پیروان هر دین سعی می کنند اعمال مربوط به آن را به طور شایسته ای انجام دهند.
🔷 فرقه شیطان پرستی نیز در راستای مبارزه با ادیان الهی، آداب و رسوم ضددینی ای را وضع کرده که پیروانش، خود را ملزم به انجام دادن آن اعمال می دانند.
🔶 در اینجا برای آشنایی با آداب و رسوم شیطان پرستی به مراسم مختلف این فرقه جهنمی پرداخته می شود؛ اما ابتدا به بخشی از جزئیات مراسم شان که در منابع خود شیطان پرستان آمده توجه کنید:
🔷 کسب قدرت تاریکی برای شیطان پرستی، به دست آوردن نیرو های نهفته در تاریکی، کسب قدرتی است درونی و بی پایان. این امکان انرژی عظیمی به شما می دهد تا روح خود را ارتقا بخشید و کمبودهایش را با قدرت جایگزین کنید.
♦️ نکته مهم در برگزاری این مراسم این است که هرگز نباید به نتیجه بدگمان باشید. خالصانه به نیروی روح خود و روح تاریکی ایمان داشته باشید. آنچه باقی می ماند آرامش و دوری از افکاره بیهوده است که باید در خود ایجاد کنید.
♦️ محراب: مقابل دیوار غربی قرار گرفته پارچه سیاهی به روی آن کشیده می شود. بالای سر محراب (روی دیوار) ستاره پنج پر وارونه نصب کن.
🔷 روی محراب دو شمع سیاه روی پایه، خنجر مخصوص مراسم، جمجمه انسان، یک زنگ، یک آتشدان و یک جام بگذار. برای نور بیشتر می توان از شمع های سیاه در گوشه های اتاق استفاده کرد. می توانید از جمجمه انسان ساخته شده از مواد مصنوعی نیز استفاده کنید.
🔶 خون: جام را با مایعی به رنگ قرمز پر کن. ماهیت مایع اهمیتی ندارد؛ زیرا که این مایع نماد خون قربانی ا ست.
🔷 آتش: آتشدان را درست در مرکز محراب قرار ده.
🔶 پوشش: تماماً سیاه همراه با ستاره پنج پر وارونه آویخته بر گردن.
🔷 آداب مراسم: به ترتیب ذیل زنگ را به صدا درآور؛ شش بار در جهت جنوب، شش بار در جهت شرق، شش بار در جهت شمال.
🔶 حال خنجر را به دست گیر به سمت «پنتاگرام» وارونه نشانه برو و با لحنی دعایی نیایش کن: به نام شیطان بزرگ و افتخار او، لوسیفر! من نیروهای تاریکی و قدرت شیطان را به درون فرا می خوانم. با خنجر، پنتاگرام وارونه ای در هوا رسم کن و آتش را بیفروز، نیایش را ادامه بده.
🔷 آتش سیاه برافروخته و درهای تاریکی بر پاشنه خود چرخیده اند. روح سیاه و شیطانی کاین ظاهر شده، کسی که از دوردست می آید تا خواست خود را بر فراز هستی بنا کند. برحذر باش از گمراهی انسان که همواره همراه اوست، از ابتدا تا نهایت. نظاره کن. این منم خدای دیروز، امروز و فرداها. نگهبان زمان و ابدیت. بی مانند.
🔶 غرق در دانایی. بی همتا در توانایی. عناصر را بخوان تا مرا خدمت کنند و نیروهای طبیعت را امر کن تا تجلی آمال من شوند. به پاخیز من تو را می خوانم. دوباره خنجر را به سمت پنتاگرام وارونه نشانه برو و ادامه بده: کاین، شیطان، من قله ها را تصرف کرده ام. قدرت تاریکی در دستان من است.
🔷 اکنون من در قالب تو خواسته های شیطانی ام را تجلی می بخشم؛ پندار مرا با شکوه و عظمت باستانی تسخیر کن. مرا در لایه های نامرئی و رمز آلودش تنها گذار. جام را در مقابل پنتاگرام وارونه بالا ببر (به منظور پیشکش) و انگشت اشاره دست راست را درون ظرف ببر.
🔶 انگشت را از ظرف خارج کرده، دور لبه جام بگردان (در جهت گردش عقربه های ساعت) و همزمان بخوان: من از این جام می نوشم. من از زندگی می نوشم. قدرت های نهفته در تاریکی مرا در بر گیرید. جام را یک نفس تا انتها بنوش و ادامه بده:
🔷 همراه با برترین نیروهای شیطانی و عمیق ترین قدرت های تاریکی به جهان ماده باز می گردم تا شبی دیگر را تسخیر کنم. آتش را خاموش کن، زنگ را در خلاف جهت ابتدایی به صدا در آور، شمع ها را خاموش کن.
🔶 با بررسی منابع شیطان پرستی و در یک مقایسه تاریخی متوجه می شویم که برخلاف آنچه در منابع شان آمده، شیطان پرستی مدرن آن چیزی نیست که آنها ادعا می کنند. شیطان پرستی ادعا می کند که یک مکتب نوظهور را به بشریت معرفی کرده است، حال آنکه، آداب این فرقه همان آداب گذشتگان شان است.
🔷 یکی از این آداب، مراسم قربانی کردن انسان است؛ مطابق آنچه تاریخ نویسان گواهی داده اند، قربانی کردن انسان در گذشته و در میان بسیاری از قبایل و فرق رواج داشته است.
🔶 گزارش های مربوط به این عمل در تمدن های آمریکای مرکزی، نشان می دهد که این کار به ظالمانه ترین شکل ممکن انجام شده است. اسپانیایی ها در نوشته های خود به صراحت اظهار کرده اند این جنایت در منطقه مزو آمریکا (جنوب شرقی مکزیک و شمال آمریکا) متداول بوده است.
🔷 اغلب پژوهشگران و محققان آگاه از مسائل مربوط به مزوآمریکا، «این عمل را به عنوان بخشی از سنت ها و آداب و رسوم فرهنگی مربوط به مناسک و آیین اعطای قربانی تلقی کرده اند، که در طی هزاره های طولانی در مزوآمریکا رواج داشته است.»
🔶 در تمدن های خاورمیانه نیز همانند دیگر نقاط دنیا، آیین های مختلف قربانی کردن انسان برای الهه های اعظم انجام می شد، این کار بیشتر به صورت سوزاندن قربانی انجام می گرفت، گفته می شود «هدف از انداختن حضرت ابراهیم(ع) در آتش همین بود.»
♦️ اما درباره چگونگی قربانی کردن انسان در منابع مختلف، جزئیات وحشتناکی ذکر شده است.
#شیطان_پرستی
https://eitaa.com/antihalghe
♻️واحد خواهران مجمع فرق، ادیان، اقوام، مذاهب (مفام) با مدیریت خانم میرزاییان، در اردیبهشت 1400 شروع به کار کرد، مسؤلیت اصلی این واحد شبکه سازی کشوری از خواهران آموزش دیده در موضوعات مختلف فرق و ادیان، فعالین و دغدغه مندان این عرصه است.
🔆این واحد تاکنون 230 عضو از سراسر کشور شامل اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان، مسولین فرهنگی و... جذب کرده و مشغول فعالیت های مختلف مرتبط با مقابله فرق ضاله و جریانات انحرافی است.
فعالیت هایی اعم از برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی، وبینار، اطلاع رسانی، رصد و دریافت و پیگیری گزارشات مرتبط، نقد و بررسی جریانات انحرافی خصوصا در حوزه زنان مدعی معنویت، ارتباط گیری با مراکز و موسسات مرتبط و... است.
💠 یکی از ماموریت های واحد خواهران مفام تسهیل در تبادل اطلاعات و به اشتراک گذاری دانش ها، تجربیات و ظرفیت های فعالین فرق و ادیان خواهر سراسر کشور است.
جذب، حمایت و کمک به حل مشکلات خواهران جداشده از فرقه ها و جریانات انحرافی، همکاری و استفاده از ظرفیت این عزیزان در روشنگری و مقابله با فرق ضاله و بیان تجربیات و حقایق درون فرقه ای در این راستا انجام می شود.
واحد خواهران مفام در تلاش است با معرفی این عزیزان به رسانه ها، خبرگزاری ها، نشریات، موسسات و... حقایق پنهان فرقه ها را به گوش جامعه برساند.
🔺یکی از خواهران عزیز عضو این واحد سرکار خانم مهشید ضیایی، جدا شده از فرقه ضاله بهائیت است، ایشان پس از جدا شدن از فرقه با تلاش مجاهد گونه به مقابله با این فرقه مشغولند و از هیچ تلاشی برای روشنگری و اطلاع رسانی به جامعه دریغ نمی کنند.
مصاحبه ایشان در شماره اخیر مجله زن روز که به کوشش واحد خواهران مفام انجام شد را در فایل زیر بخوانید:
https://eitaa.com/antihalghe
👇👇👇