eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
11.1هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
2.5هزار ویدیو
274 فایل
پایگاه تخصصی مقابله با عرفان های کاذب و دشمن شناسی ارتباط با ادمین: فاطمه میرزاییان، پژوهشگر عرفان های کاذب مسئول شبکه کشوری خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدرس حوزه،مشاور،عضو جمعیت بانوان فرهیخته،عضو مجمع مبلغات تهران @f_Mirzaeeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷هفته بسیج گرامی باد..🇮🇷 (۲۹آبان تا ۵آذر) https://eitaa.com/antihalghe
این سخنرانی استادحقانی بسیار ارزشمند است ‌خوب است برای شنیدن آن وقت بگذارید👇
نشست بصیرت افزایی.mp3
24.92M
نشست بصیرت افزایی با موضوع: متغیرهای داخلی و خارجی اغتشاشات پاییز1401 در ایران سخنران: جناب آقای دکترموسی حقانی (رئیس پزوهشکده تاریخ معاصر) Montazer.ir https://eitaa.com/antihalghe
☯✡ استفاده از سحر و جادو در فرقه عرفان حلقه ♦️محمد علی طاهری سرکرده فرقه عرفان حلقه مدعی است که در طول آموزش و با گذران دوره‌ها، حلقه‌هایی را به حاضران تفویض می‌کند که با نشستن در این حلقه‌ها و اتصال گرفتن، طلسم‌ها باطل می‌شود. 🔷 در دیدگاه فرقه حلقه همیشه انسان‌ها در معرض آلودگی موجودات غیرارگانیک (جنیان) هستند. طاهری، این آلودگی را ناشی از ناآگاهی انسان‌ به قوانین هستی و بی‌توجهی او در مواجهه با غیرارگانیک‌ها و تسخیر کالبد ذهنی و به وجود آمدن انواع مشکلات ذهنی و بسیاری از اختلالات روانی و جسمی می‌داند.[1] 🔶 طبق آموزه‌های این فرقه، عمل پاکسازی موجودات غیر ارگانیک از راه دور و نزدیک و همچنین با تماس دست و لمس محل (تزریقی) ممکن است. 🔷 همچنین حلقه کنترل تشعشع منفی یک، با هدف بریده شدن بندهای اتصال موجود غیرارگانیک با کالبد تسخیر شده، به موجود غیر ارگانیک کمک می‌کند تا بندهایی که به سبب طلسم و جادو او را به جسم تسخیر شده متصل کرده‌اند و از خروج او مانع می‌شوند، بریده شوند. ♦️ در مباحث دوره تشعشع دفاعی، درباره طلسمات نیز مطالبی آورده شده است. طاهری بر این نظر است که استفاده از سحر و جادو و طلسمات و دعاها، هرچند برای گشایش امور خیر، بعدها گره‌هایی را در زندگی ایجاد خواهد کرد؛ زیرا در این موارد، اساس کار، استفاده از غیر ارگانیک‌هاست.
🔻طاهری در دوره تشعشع دفاعی در بحث طلسم و روش به کارگیری افراد از غیر ارگانیک‌ها چنین توضیح می‌دهد: 🔷 «یک شگردی دارند این‌ها برای کارشان؛ از یک طرف، تسخیر می‌کنند آن موجود غیر ارگانیک را، خصوصاً جن را (که تسخیر موجودات غیر ارگانیک خودش فوت و فن خاص خودش را دارد). بچه‌اش را گروگان نگه می‌دارند؛ و خودش را می‌فرستند دنبال مأموریت و او موظف است که مأموریت محوله را انجام بدهد. 🔶 همه طلسم‌ها، موکل‌های مخصوص به خودشان را دارند؛ یعنی با جاری شدن طلسم، با آمدن آن شکل، لوح نوشته و حتی خط و خطوطی که ظاهراً می‌گوییم خب این چهارتا خط است دیگه؛ ولی همین‌ها یک کانکشن را با یک جایی برقرار می‌کند و موجود غیرارگانیکی(جن) را فعال می‌کند و این می‌آید در زندگی ما؛ یک جایی به نفع ما کار انجام می‌دهد و یک جایی هم قرار است به ضرر ما کار انجام بشود.»[2] ♦️ این توضیحات طاهری اگرچه درباره طلسم و روش آن بیان شده است، ولی چنان با قاطعیت، اشراف کامل و بدون هیچ گونه تردیدی بیان شده است که به مخاطب این پیام را می‌رساند که طاهری حتما تجربه تسخیر را داشته است. 🔷 همچنین در جایی که می گوید: «غیر ارگانیک جایی به نفع ما کار انجام می‌دهد (احتمال درمان به کمک غیر ارگانیک‌ها) و یک جایی هم قرار است به ضرر ما کار انجام دهد (برون‌ریزی‌ها و تبعات و بدحالی‌های بعد از دفاعی)»[3] گمان تجربه طاهری در تسخیر را تشدید می‌کند. 🔶 علامه طباطبایی در تفسیر المیزان آورده است: «ارتباط با ارواح و اجنه و شیاطین و استفاده علمی و عملی از آن‌ها در اصطلاح لغوی و فقهی، سحر نام دارد. در قرآن کریم عمل ساحری کفر، بی‌ایمانی، بی‌تقوایی، معامله‌ای بد با خود، بی‌بهرگی از آخرت و افزایش گناه و خواری دانسته شده است.»[4] 🔷 همین تعبیر علامه نشان دهنده این است که اعمال سحر و جادو توسط عوامل عرفان کیهانی انجام می شود. که نمونه های آن در فرادرمانی دیده می شود. ♦️ جالب اینجاست که در کلاس‌های عرفان حلقه از دلایل مهم ماندن طلسمات در درون و زندگی افراد، استفاده از حرزهایی سفارش شده توسط ائمه (علیهم‌السلام) عنوان شده است. 🔷 در حقیقت در عرفان حلقه به افراد توصیه می شده که برای در امان ماندن از تسخیر موجودات غیر ارگانیگ و گرفتار نشدن در طلسمات، حرزهایی که در منزل و یا همراه خود داشته اند را از خود دور کنند.[5] 🔶 طبق فرموده بزرگان دینی و مراجع تقلید، حرزهای معتبر رسیده از ناحیه معصومین(علیهم السلام) در دفع خطر جنیان، نیروهای شیطانی، سحر و جادو و مواردی از این قبیل تاثیر شگفت انگیز و فراوانی دارد.[6] 🔷 به همین دلیل توصیه رهبران عرفان حلقه بر جمع نمودن حرزها و نمادهای دینی از منازل و اماکن به بهانه گرفتار شدن در طلسم ها و تسخیر موجودات غیر ارگانیک و... به این علت است که برخی از کارهای به ظاهر خارق العاده‌ای که بعضی از سران حلقه انجام می دهند، در حقیقت استمداد از نیروهای شیطانی و اجنه است. 🔶 مسترهای فرقه کیهانی خوب می دانند که استفاده افراد از این حرزها، موجودات شیطانی و اجنه را دور کرده و جرئت نزدیک شدن به انسان را از آنها سلب می کند. 🔷 عوامل حلقه بیشتر با تلقین اصطلاحاتی چون تسلیم و شاهد در مخاطب، با کمک نیروهای شر و شیطانی در او نفوذ کرده و فرد را آلوده می کنند. 🔶 بنابراین اگر افراد به حرزهای معتبر رسیده از معصومین (علیهم السلام) مجهز باشند، تصرفاتی که از طریق تشعشع دفاعی و فرادرمانی بر روی افراد انجام می پذیرد، دیگر کارایی خود را نخواهند داشت. ♦️ البته باید توجه داشت که استفاده از حرزها دارای آدابی است که افراد باید نسبت به آن ها آگاهی داشته باشند. 🔻پی نوشت: [1]. انسان و معرفت، محمد علی طاهری، ارمنستان، گریگورتاتواتسی، ص 116. [2]. جزوه دوره تشعشع دفاعی، فراپزشکی، دوره مربیگری (مستری)، ص 34. [3]. همان [4]. تفسیر المیزان، علامه طباطبایی، دفتر انتشارات اسلامی وابسته به جامعه‌ی مدرسین، قم، ج1، ص 234. [5]. مصاحبه خبرنگار رسا با کارشناس پرونده محمد علی طاهری، 26/4/1392. [6]. حرزها در عرفان حلقه(link is external) https://eitaa.com/antihalghe
🔺مرکز مشاوره معنوی پناهگاهی مطمئن برای آسیب دیدگان از فرقه‌ها است 👈مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مرکز مشاوره معنوی تبریز پناهگاهی مطمئن برای آسیب دیدگان از فرقه‌ها است. 🔹حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در آیین افتتاح مرکز مشاوره معنوی تبریز که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیفایی مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد، گفت: در این مرکز خدمات مشاوره ای به خود افراد درگیر و خانواده‌هایشان ارائه می‌شود. 🔹وی ابراز داشت: این مرکز مشاوره معنوی ملجا امنی برای افرادی است که درگیر این فرقه‌ها شده‌اند و یا خانواده‌هایشان نیاز به مشاوره و یا پاسخگیری برای شبهاتشان دارند. 🔹مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی سپس بر ضرورت استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و حوزه های علمیه در بحث تاکید کرد و گفت: در این مرکز از پتانسیل و دانش تمامی افراد و صاحب نظران و کارشناسان فرق و ادیان استفاده خواهد شد چراکه متأسفانه در آذربایجان شرقی فرقه‌های زیادی فعال هستند و باید برای حل این مشکل گروه‌های مختلف پای کار بیایند. https://eitaa.com/antihalghe
🔴طرح فراماسونی جام جهانی قطر لوگوی جام جهانی فوتبال قطر برگرفته از سمبل Oroboros)، (مار یا اژدهایی که دم خودش را میخورد) است. 🔹این سمبل را در دوران باستان هند و یونان و مصر می‌توان یافت؛ و نماد ابدی بودن سیکل خلقت و مرگ است. 🔹در دوران معاصر نیز این سمبل را در جادوگری و فرقه‌های باطله استفاده می‌کنند. 🔹بهر حال انتخاب چنین سمبلی برای جام جهانی فوتبال نه مناسب است و نه اتفاقی. https://eitaa.com/antihalghe
نماد آروبروس (خدایان هندی، باستانی) دلیل انتخاب این نماد برای جام جهانی چیست؟ https://eitaa.com/antihalghe
جنگ اینستاگرام و توئیتر علیه جمهوری اسلامی ایران. 🔺آقای غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوۀ قضاییه:‌ اینستاگرام در هفت هفته اخیر، میلیون‌ها پست و هزاران صفحه باز کرده است. دستگاه‌های ذیربط در جمهوری اسلامی ایران، تمام مستندات این موضوع را مبنی بر ترویج خشونت، تبلیغ فروش سلاح گرم، تشویق مردم به ریختن در خیابان‌ها و تخریب اموال عمومی و خصوصی جمع‌آوری کرده‌اند. 🔺نهادهای مسئول در جمهوری اسلامی ایران با شرکت متا که مالک واتس‌اپ و اینستاگرام است، مکاتبه کردند که این صفحات باید بسته شوند، چرا که این‌ها حتی مغایر نظامنامه اینستاگرام هستند. آن‌ها هیچ‌کاری نکردند و هیچ‌کدام از این صفحات را نبستند. 🔺بطور میانگین، توییتر ماهانه چهار هزار حساب فارسی باز می‌کند. در همین یک ماه گذشته که ما با اغتشاشات مواجه هستیم، توییتر بیش از ۵۰ هزار حساب ساختگی به دستور آمریکا باز کرده است. این ۵۰ هزار حساب دست ۵۰ هزار فرد واقعی نیست، دست چندین فرد یا بصورت رباتیک است که جنگ تبلیغاتی و روانی علیه جمهوری اسلامی ایران راه بیندازند. 🔺پرسش مهم این است که با این تفاصیل بعضی از مسئولین با چه منطقی هنوز در توئیتر و اینستاگرام فعال هستند؟ و یا به دنبال رفع فیلتر از اینستاگرام و واتساپ هستند؟ https://eitaa.com/antihalghe
چه رفتاری با اعضای فرقه های انحرافی داشته باشیم ⁉️🔻 ♦️ گاهی با افرادی مواجه می شویم که عضو یک مکتب انحرافی یا شبه معنویت کاذب هستند یا به آن علاقه مند می باشند. 🔷 سوالی که مطرح می شود این است که با این افراد چه رفتاری داشته باشیم⁉️ 🔻معمولاً افراد مختلف رفتارهای متفاوتی با پیروان این فِرق انحرافی دارند: 1️⃣ گروهی قائل هستند که همه با اختیار و تعمداً راه باطل را انتخاب کرده اند. لذا قائل به تکفیر و نسبت دادن صفات ناروا و زشت به آنها هستند. مثلاً آنها را کوردل، منافق، فاسق می نامند و حتی بعضاً نسبت حرامزادگی و... به آنها می دهند و احکام تند همراه خشونت برایشان صادر می کنند. 2️⃣ گروهی دیگر که تسامح افراطی دارند معتقدند نباید اعضای فرق انحرافی و حتی سردمدارانشان را شماتت و توبیخ کرد و با آنان برخورد نمود. آنها معتقدند هر کس با دیدگاه خود سعی می کند به حقیقت و کمال برسد ولو به نظر ما باطل باشد. 3️⃣ گروه بعدی بی تفاوت تر از گروه قبل (تسامح افراطی) هستند و حتی در حقانیت مبانی و مکتب خود نیز شک دارند. لذا به خود اجازه نقد و برخورد با پیروان سایر فرق را نمی دهند. 4️⃣ گروه بعدی معتدل تر هستند، یعنی به قضایا صفر و صدی نمی نگرند. همه را با یک چوب نمی رانند. بلکه قائل به تفکیک افراد عضو فرقه هستند و حکم کلی صادر نمی کنند. 🔶 به نظر باید در مقابله با پیروان فرق انحرافی از این گروه تبعیت کرد. این گروه معتقد هستند شرایط محیطی، آموزشی و ... در انتخاب های افراد تاثیر دارد لذا هر کس که عضو فرقه باطلی است لزوماً خود آن شخص و شخصیتش باطل و انحرافی نیست. 🔷 مثلاً کودکی که در میان یک خانواده بی بند و بار بزرگ شده است و قرآن کریم و مقدسات را قبول ندارد لزوماً یک شخصیت منحرف نیست بلکه به خاطر شرایط و اینکه خانواده عضویت در یک فرقه داشته با آموزه های فرقه اُخت شده است و می شود با آموزش و گفتگو و...این شخص را هدایت کرد. 🔶 یا مثلاً در نظر بگیرید یک خانمی که سرپرست خانواده است و شغل خود را از دست داده است. استرس بی پولی و مشکلات مالی دائم بر ذهن او هجوم می آورند ، به ناگاه با یک کانال تلگرامی یا پیچ اینستاگرامی در فضای مجازی آشنا می شود که در آن مباحث موفقیت، مثبت اندیشی، قانون جذب و مباحث روانشناسی زرد را مطالعه می کند. 🔷 تنهائی و بی کسی او را وابسته به این مطالب می کند و با تلقین کم کم این مباحث، جزو عقیده او می شود. همین خانم که روزگاری اهل نماز و روزه و حجاب بود بیان می کند که مشکلاتش را از طریق توجه به کائنات و انرژی جاری در هستی بر طرف می کند و دیگر به دعا و نماز که وسیله ارتباط با خداوند هستند بی توجه است. 🔶 در این مورد نباید عامل محیط و شرایط روحی و روانی سخت این خانم را نادیده بگیریم و به او نسبت هایی ناروا که گروه اول(تکفیر) قائل بودند بدهیم. بلکه باید نهادهای مدنی و اجتماعی سعی کنند مشکلات او را حل کنند. 🔷 سپس وقتی شرایط محیطی و جو روانی مساعد فراهم شد با گفتگو این شخص را هدایت کرد. در خیلی موارد صبر و تحمل در این موارد باعث می شود خود شخص بعد از مدتی پی به باطل بودن فرقه ببرد و از آن رو برگرداند. 🔶 البته نکته مهم این است که نهادهای فرهنگی و دینی باید به وظایف خود در آگاه سازی و نقد این فرق انحرافی بپردازند تا کسی که مطلبی باطل را مطالعه می کند حداقل نقد کوچکی هم در دسترسش باشد تا متوجه انحرافات این مطلب باطل بشود. 🔷 همچنین اگر آموزه های یک فرقه انحرافی باعث آسیب رساندن به دیگران شود بدون اینکه فرصت از دست برود باید اقدام عاجل انجام گیرد. 🔶 باید بین افرادی که مستضعف فکری هستند و بخاطر شرایطی در یک فرقه وارد شده اند با افرادی که عالمانه و عامدانه در یک فرقه هستند و از این طریق منافعی کسب می کنند، فرق گذاشت. ♦️ با گروه اول باید با مدارا و گذشت برخورد کرد ولی برخورد با گروه دوم باید قاطع و جدی باشد. https://eitaa.com/antihalghe