eitaa logo
آنتی نفوذ
316 دنبال‌کننده
1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
7 فایل
ارتباط با ادمین https://eitaa.com/Simorqh
مشاهده در ایتا
دانلود
تناقضات ذهن بیمار مهدی نصیری مهدی نصیری در ویدیویی بر سر قبر مهسا امینی از اغتشاشات اخیر با شعار زن زندگی آزادی حمایت کرد ولی شگفت انگیز است اگر بدانید نصیری که امروز به دنبال تساوی حقوق زن و مرد، حضور زنان در خیابان بدون حجاب و ... است در گذشته مقاله و کتاب های متعددی نوشته تا ثابت کند شعار تساوی حقوق زن و مرد تلاش غرب برای انحراف جامعه است نصیری در کتاب "جایگاه اجتماعی زن از منظر اسلام" تلاش کرده ثابت نماید که: - تساوی حقوق زن و مرد اشتباه است و مرد بر زن برتری دارد - پرده نشینی زنان و عدم اختلاط با مردان وظیفه شرعی زنان است - تصدی امور حکومتی و مسئولیت های اجتماعی از سوی زنان با اسلام در تضاد است ناگفته نماند این کتاب مهدی نصیری با رد بسیاری از علما روبرو و به دلیل آن چه فهم غلط از روایات و آیات جلوی چاپ آن گرفته شد پ‌ن: از اونجایی عقل اصلاح‌طلب جماعت در جایی غیر از مغزش نصب شده برای همین در گذر زمان این مدلی رنگ عوض میکنن ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🆔@antinofooz99
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کشف حجاب اراذل ززآ در گلزار شهدا نقشه جدید اوباش زن زندگی آزادی برای ایام محرم این است که با حضور در مکان‌ها و مراسمات مذهبی و هیئات فضا را متشنج کنند نقشه ای که روز گذشته کارشناس شبکه تروریستی اینترنشنال به صراحت آن را بیان کرد ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🆔@antinofooz99
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 یک خبر بد! 💢 یک خبر خوب! 🔰 در طول تاریخ جبهه شیاطین اینقدر که امروز قوی است، قوی نبوده. 🎙 استاد رحیم پور ازغدی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🆔@antinofooz99
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 داره میاد دوباره باز بوی محرم ❤️ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🆔@antinofooz99
🚩 حیّ علی العزاء في ماتم الحسین... 🏴 فرارسیدن ماه حزن و مصیبت و عزای حضرت سیدالشهداء علیه السلام را تسلیت عرض می‌کنیم ▪️امام صادق (علیه السلام) در روایتی با اشاره به گریه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در مصیبت امام حسین (علیه السلام) فرمودند: ▪️أَ مَا تُحِبُّ أَنْ تَكُونَ فِيمَنْ يُسْعِدُ فَاطِمَةَ؟ ▪️آیا دوست نداری از کسانی باشی که [با گریه بر امام حسین] فاطمه را کمک می‌کنند؟ 📚 بحارالانوار ج ۴۵ ص ۲۰۸ 🆔@antinofooz99
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌀 بیانیه انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم در حمایت از اقدام نیروی انتظامی در مقابله با مروجان بی‌حجابی بسم الله الرحمن الرحیم قال امیر المؤمنین علیه السلام: «وَ مَا أَعْمَالُ الْبِرِّ كُلُّهَا وَ الْجِهَادُ فِي سَبِيلِ اللهِ عِنْدَ الْأَمْرِ بِالْمَعْرُوفِ وَ النَّهْيِ عَنْ الْمُنْكَرِ إِلَّا كَنَفْثَةٍ فِي بَحْرٍ لُجِّيٍّ» تمام كارهاى نيك و (حتّی) جهاد در راه خدا، در برابر امر به معروف و نهى از منكر، چون دميدنى است به درياى پر موج پهناور. وظیفه اصلی حاکمیت در نظام اسلامی، اجرای قوانین شرع مقدّس و تلاش در جهت ترویج نمادهای مذهبی در جامعه است. حجاب به عنوان یکی از نمادهای بانوی مسلمان، اهمیّت ویژه‌ای در کرامت بانوان و حفظ کیان خانواده و سلامت جامعه دارد. در سالیان گذشته نظام سلطه با همکاری مزدوران و فریب‌خوردگان داخلی جنگی ترکیبی را با هدف ترویج فرهنگ غربی و از بین بردن حجاب، آغار کردند که در چند ماه اخیر این تلاش‌ها به اوج خود رسیده است. مقابله با جنگ ترکیبی نیازمند دفاع ترکیبی و در نظر گرفتن تمام مؤلفه‌های مؤثر در گسترش بی حجابی و عوامل ایجاد کننده حجاب و عفاف در جامعه است. کار رسانه‌ای جذاب و قوی، تسهیل دسترسی به پوشاک اسلامی، مقابله با تولید و توزیع پوشاک مروّج فرهنک منحطّ غربی، نظارت بر محتوای فضای مجازی و شبکه خانگی برخی از اقدامات لازم است که در کنار تذکرّ لسانی و مقابله با جولان کسانی که با لجاجت مروّج بی حجابی هستند، می‌تواند گام‌های مثبتی در نهادینه کردن حجاب در جامعه اسلامی باشد. در چند روز اخیر فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی با همکاری قوه قضاییه، با تذکر لسانی و مقابله با مروّجان بی حجابی به خصوص چهره‌های مشهور و تأثیر گذار، اقدام به اجرای قانون کرده است. این اقدام از همان آغاز، با فشارهای زیادی از خارج و داخل برای سست کردن اراده نیروهای خدوم انتظامی مواجه شد. مایه تأسف است که برخی از این اعتراضات از درون حوزه و از حنجره‌هایی خارج شد که با نگاهی غرض ورزانه، به دنبال مقابله با سیاست‌های نظام اسلامی هستند. انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم، ضمن حمایت از این اقدام، خواستار تداوم این حرکت بدون واهمه و ترس از سرزنش سرزنش‌کنندگان است و تأکید می‌کند هجمه‌های خارجی و داخلی نمی‌تواند اراده ملت دین‌مدار در مقابله با گناهان اجتماعی را سست کند. همچنین یادآور می‌شود این اقدام تنها در صورتی به نتیجه مطلوب نائل می‌شود که تمام نهادهای مسئول در این زمینه، به وظایف قانونی خود عمل کنند و با در نظر گرفتن تمام عوامل و مؤلفه‌ها، اقدامی هماهنگ و همه‌جانبه را انجام دهند. از همین رو از وزارت کشور درخواست دارد با جدّیت پیگیر اجرای کامل مصوبه ۴۲۷ و ۸۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد و از مجلس شورای اسلامی انتظار دارد با تصویب هر چه سریعتر قانونی جامع و بازدارنده، نقش خود را در این امر ایفا کند. ۲۶ تیر ۱۴۰۲ ۲۸ ذی الحجه ۱۴۴۴ 🆔@antinofooz99
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 اسلام معاویه ای: دوقطبی ایجاد نکنید! 🔴استاد رحیم پور ازغدی:جریان مُرجئه که توسط معاویه حمایت میشد به این معتقد بود که همه خوب اند و بهشتی اند و فرقی بین مذهبی ها نیست، چه با حجاب و بی حجاب، چه رشوه خوار و چه آدم سالم، چه مشروب خور و چه مشروب نخور ❌می‌گفتند دو قطبی ایجاد نکنید. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🆔@antinofooz99
🚨 لو رفتن نقشه براندازان ضد دین برای مجالس عزاداری ببینید چطور از ساده لوحی عده ای صورتی دارن سوءاستفاده میکنن برای پیش بردن برنامه های شیطانی خودشون؟! اونا شما و نقاط ضعف فکری شما رو خوب شناختن و بلدن چطور بازیتون بدن . 🆔️ @antinofooz99
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍قصد نیت‌خوانی از افکار و گفتار و رفتار گذشته مهدی_نصیری را ندارم؛ انگیزه‌ها و اغراض کنونی او را هم تحلیل نمی‌کنم، اما از سقوط عقلانی و سرگشتگی اخلاقی او در ابراز حب و بغض هایش، جداً متاسفم. 🎯مرگ دخترجوان بیماری که با هنرمندی فوق‌العاده رسانه‌ای توسط مجموعه‌ای از عملیات روانی سلبریتی‌ها، تبدیل به بهانه‌ی اغتشاشات پاییز گذشته شد، ناگهان با فرصت‌طلبی مهدی نصیری به شکل یک «مضحکه و متلک رسانه‌ای» درآمد! ✔️وقتی نصیری در قامت یک متفکرمنتقدمدرن ضدنظام اسلامی، برای بت‌سازی از مهساامینی، از «مزارش استمداد طلبید» و او را «حضرت انسان»، «حضرت مهسا» و «حضرت ژینا» نامید تا گوی سبقت را از همه سازندگان رسانه‌ای او بِرُباید، آن‌چه را که دیگران هنرمندانه ساخته بودند، طی یک دقیقه، یک‌تنه تخریب کرد؛ حیثیت خودش و شهرت مهسا را به تمسخر گرفت و اعتراض سازندگان مهسا را هم برانگیخت! 🔹اگر نصیری، ذره‌ای شعور اجتماعی و اندکی ذکاوت رسانه‌ای را در پاتک‌روانی خویش مراعات می‌کرد، برای میدان‌داری و بهره‌برداری از اعتبارمجازی مهساامینی چنین ساده‌لوحانه ظاهر نمی‌شد. 🔸باید پذیرفت که وارونه‌سازی حقایق با روش واقعیت‌نمایی از تخیلات شخصی نیز، به یک باور نسبی از ادراک مخاطبان و شناخت حداقلی از ظرفیت سوژه موردنظر نیاز دارد. 🔰چقدر جای منتقدان دانا در نقد خردمندانه جمهوری اسلامی خالی مانده! و چقدر مصادیق این مفهوم قرآنی در میان مخالفان، مکرر شده‌است: خَسِرَ الدُّنْيَا وَالْآخِرَةَ ذَلِكَ هُوَ الْخُسْرَانُ الْمُبِينُ (حج/۱۱) 🆔@antinofooz99
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کاش زمانه مارا از شما دور نساخته بود ... فَلَئِنْ أَخَّرَتْنِى الدُّهُورُ ، اگرچه زمانه مرابه تأخیر انداخت، وَ عاقَنی عَنْ نَصْرِک َالْمَقْدُورُ ، ومُقدَّرات الهى مرا ازیارىِ تو بازداشت، وَ لَمْ أَکُنْ لِمَنْ حارَبَک َمُحارِباً، ونبودم تاباآنانکه باتو جنگیدند بجنگم، وَ لِمَنْ نَصَبَ لَک َالْعَداوَةَ مُناصِباً ، وباکسانیکه باتواظهاردشمنى کردندخصومت نمایم، فَلاََ نْدُبَنَّک َصَباحاً وَ مَسآءً ، (درعوض)صبحوشام برتومویِه میکنم، وَ لاََبْکِیَنَّ لَک َبَدَلَ الدُّمُوعِ دَماً ، وبه جاى اشک براى توخون گریه میکنم، حَسْرَةً عَلَیْک َ، ازروى حسرت وتأسّف وَ تَأَسُّفاً عَلى ما دَهاک َوَ تَلَهُّفاً ، وافسوس برمصیبت هائى که برتو واردشد، حَتّى أَمُوتُ بِلَوْعَةِ الْمُصابِ ، وَ غُصَّةِ الاِکْتِیابِ تاجائى که ازفرط اندوهِ مصیبت، وغم وغصّه شدّتِ حزن جان سپارم... 🆔️ @antinofooz99
🔴وضعیت حجاب و پوشش کارمندان دیجی‌کالا واحد بازرگانی رو می بینید 🔺️اینا زیر سایه امنیت جمهوری اسلامی رشد کردن ولی قوانینش رو نادیده میگیرن! دیجی کالا یه شرکت نان به نرخ روز خوره که مساله روز جامعه اسلامی هر چی باشه اینا برعکسش رو انجام‌میدن ! زمان اغتشاشات تو جبهه اغتشاشگران بودن و برای مهسا امینی ناله و مویه میکردن و الان تو جبهه هنجار شکنان و بدحجابا هستن و اینجوری به قوانین کشور اسلامی دهن کجی میکنن! ✍ریاحین 🆔️ @antinofooz99
📩 پیام رهبر انقلاب در پی جسارت به ساحت قرآن مجید در سوئد: 📢 اشد مجازات برای عامل جسارت به ساحت قرآن مجید مورد اتفاق همه علمای اسلام است 🔹 حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد را حادثه‌ای تلخ و توطئه‌آمیز و خطر آفرین خواندند و تاکید کردند: اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است، دولت سوئد باید عامل جنایت را به دستگاه‌های قضایی کشورهای اسلامی تحویل دهد. 📝 متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد، حادثه‌ای تلخ و توطئه‌آمیز و خطرآفرین است. اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است، دولت سوئد نیز باید بداند که با پشتیبانی از جنایتکار، در برابر دنیای اسلام آرایش جنگی گرفته و نفرت و دشمنی عموم ملت‌های مسلمان و بسیاری از دولت‌های آنان را به سوی خود جلب کرده است. وظیفه آن دولت آن است که عامل جنایت را به دستگاه‌های قضایی کشورهای اسلامی تحویل دهد. توطئه‌گران پشت صحنه نیز بدانند که حرمت و شوکت قرآن کریم روز به روز افزونتر و انوار هدایت آن درخشان‌تر خواهد شد، امثال این توطئه و عاملان آن، حقیرتر از آنند که بتوانند جلوگیر این درخشش روزافزون باشند. والله غالبٌ علی اَمرِه سیدعلی خامنه‌ای ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ 💻 Farsi.Khamenei.ir
📩 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ حسن صانعی 🔹 حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت در گذشت حجةالاسلام‌المسلمین آقای حاج شیخ حسن صانعی، آن مرحوم را ثابت قدم و از قدیمی‌ترین اصحاب امام بزرگوار خواندند و از خردمندی و خیرخواهی بعنوان دو خصوصیت بارز آن شخصیت بی‌تظاهر نام بردند. 📝 متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است. بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت جناب حجةالاسلام‌المسلمین آقای حاج شیخ حسن صانعی رحمة‌الله‌علیه را به خاندان مکرم و دوستان و معاشران آن مرحوم و به کلیّه‌ی مرتبطین بیت حضرت امام رضوان‌الله‌علیه تسلیت عرض میکنم. این مرد وفادار و ثابت قدم از قدیمی‌ترین اصحاب امام بزرگوار و در شمار اولین یاران ایشان در آغاز نهضت و سپس جزو همراهان همیشگی آن بزرگمرد در همه‌ی فراز و نشیب‌های دوران مبارزات تا هنگام پیروزی و پس از آن تا غروب آن آفتاب تابان بود. اینجانب در طول رفاقت دیرین خود با وی، خردمندی و خیرخواهی را دو خصوصیت دیگر این شخصیت بی‌تظاهر و پرکار دانسته و شناخته‌ام. رحمت و مغفرت الهی شامل حال ایشان باد انشاءالله. سیدعلی خامنه‌ای ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عجب استدلالی در دفاع از حجاب حاج آقا نمیشه یه کم بی‌خیالِ مسئله بشید؟! 🎙 حجت الاسلام ماندگاری 🆔️ @antinofooz99
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️فروشنده: مردم می‌خرند! خریدار: فروشگاه‌ها می‌فروشند! 📹 گزارش ویژه خبرگزاری صدا و سیمای استان قم از اجرای طرح نظارت بر واحد‌های صنفی عرضه پوشاک جهت جمع‌آوری لباس‌های نامتعارف و نمادهای همجنس بازی، شیطان پرستی و... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🆔@antinofooz99
کدام روانشناسی؟ بخش اول محمد عالم‌زاده نوری رؤسای چهار انجمن روان‌شناسی و روان‌پزشکی در نامه‌ای به رئیس قوه‌ی قضاییه به احکامی که بر علیه یکی دو هنرمند مشهور کشور به اتهام بی‌حجابی و بدپوششی صادر شده بود، اعتراض کردند و استفاده از عناوین تشخیصی روان‌شناسی برای برچسب‌زدن به رفتارهای این هنرمندان را سوء استفاده از روان‌شناسی و روان‌پزشکی دانسته‌اند که موجب تحقیر و نقض کرامت متهمان گشته و ارائه خدمات سلامت روان را به نیازمندان دشوار ساخته و وجهه‌ی روان‌پزشکی و روان‌شناسی کشور را در جهان مخدوش می‌سازد. این اساتید، ارجاع افراد به مراکز روان‌شناسی و مشاوره جهت اعمال تغییر در سبک زندگی و انتخاب‌های فردی را متعارض با اصل اخلاقی «خودمختاری» به عنوان یکی از اصول اخلاقی حرفه روان‌شناسی دانسته‌اند. پیش از این نیز یکی از اساتید روان‌شناس مدعی شده بود الزام به حجاب برای کسی که اعتقاد به آن ندارد مایه ازخودبیگانگی و بحران هویت است و چنین کسی اگر با چادر به خیابان بیاید خودیت و سلامت روانش به خطر می‌افتد. این اظهار نظرها از پایگاه دانشگاهی و به استناد گزاره‌های علم روان‌شناسی جدید بیان می‌شود. از آنجا که نویسندگان نامه رؤسای مهم‌ترین انجمن‌های علمی روان‌پزشکی و روان‌شناسی هستند، نمایندگان تفکر علمی همه‌ی روان‌شناسان و روان‌پزشکان دانشگاهی به شمار می‌روند. همان گونه که در متن نامه و در امضای خود، این نمایندگی را تصریح کرده‌اند. بنابراین این نظرات، مربوط به چند شخص حقیقی نیست و نگاه جریانی حاکم بر دانش مدرن به شمار می‌رود. ✅ خودیت و فردیت سرچشمه‌ی تاکید بر «خودیت و فردیت» (پیش از نظریه تفرّد کارل یونگ و بیانات شبه عالمانه‌ی نیچه که توسط این نویسندگان تکرار و بلکه به شکل ناقصی بیان شده است)، فروید پدر علم روان‌شناسی جدید است. فروید دست کم در مقطعی از عمر خود بر این باور بود که احساسات سرکوب‌شده باعث ایجاد تعارضات و در نتیجه اضطراب می‌شوند. او می‌گفت وقتی ما در جامعه رشد می‌کنیم مجبور هستیم برای تطابق با محیط پیرامون خود، روی بخش‌هایی از وجودمان پا بگذاریم. ممکن است این جامعه‌پذیری به حدی در ما درونی شود که نتوانیم غرایز طبیعی‌مان را بپذیریم و برای فرار از اضطراب ناشی از آن، آنها را از حیطه‌ی آگاهی خود خارج کنیم. این سرکوبگری خواسته‌ها به ایجاد تعارض می‌انجامد. زیرا احساسات ابراز نشده هرگز نمی‌میرند. آنها زنده دفن می‌شوند! و بعدها به شکل صورت‌های زشت‌تری بیرون می‌زنند. کام‌های مطرود و ممنوع با آنکه از ذهن خودآگاه انسان رانده می‌شوند اما باز از میان نمی‌روند؛ بلکه در ناخودآگاه او باقی می‌مانند و متدرجاً انباشته و فشرده می‌گردند. وازدن، طرد و حبس کام‌ها چنانچه به‌تکرار واقع شود، انرژی هنگفتی را در ناخودآگاه ما متراکم و محبوس می‌سازد و نظم و آرامش روانی را برهم می‌زند. کام‌هایی که به شدت وازده و پس رانده شوند، در ناخودآگاه گرد می‌آیند دسته دسته فشرده و فروبسته می‌گردند و روان را جریحه‌دار می‌کنند. این جریحه‌های روانی را کمپلکس یا عقده می‌خوانند ترجمه مختصر و ساده این جملات این است: «اگر انسان به خواسته‌های خود نرسد دچار عقده روانی خواهد شد». بنابراین «اگر می‌خواهید دچار آسیب و عقده‌ی روانی نشوید خواسته‌های خود را سرکوب نکنید و به همه خواسته‌های پاسخ مثبت دهید» خلاصه اینکه همة خواسته‌های شما مشروع و تأمین‌کردنی است مگر آنکه با خواسته‌های دیگران ناسازگار باشد! ✅ انسانم آرزوست این دیدگاه فروید که به سرعت شیوع پیدا کرد ریشه اخلاق و ارزش‌های انسانی را برکند و هیچ کار بدی باقی نگذاشت. با این تقریر همة کارها و خواسته‌های انسان خوب و ضروری تلقی شدند زیرا اگر انجام نشوند انسان را روانی و عقده‌ای می‌کنند، مگر آنکه به خواسته‌های دیگران آسیب رسانند و دیگران را عقده‌ای و روانی کنند. نتیجه روشن چنین تفکری، تولد لیبرالیسم و فردگرایی شد؛ یعنی تنها ارزش دنبال‌کردنی «آزادی» است و هرچه مخالف آزادی باشد بلکه «فقط» هر آنچه مخالف آزادی باشد زشت و بد است. این نویسندگان در همین نامه آورده‌اند: «اعمال تغییر در سبک زندگی افراد و انتخاب‌های فردی آنها متعارض با اصل «خودمختاری» به عنوان یکی از اصول اخلاقی حرفه روان‌شناسی است». به این نویسندگان گوشزد می‌کنیم: اخلاقی که شما از آن یاد می‌کنید جز همین یک اصل (خودمختاری و آزادی) اصل دیگری ندارد و همه کارهای شنیع، خوب و خواستنی و مجاز هستند زیرا ترک آنها خودمختاری را به خطر می‌اندازد. بی‌شک این نظریه بزرگ‌ترین بدعت عصر جدید است که تمام اخلاق و هویت انسانی را درو کرده و از انسان تنها یک جانور دوپای مستقیم‌القامه باقی گذارده که در اسارت غرایز حیوانی به سر می‌برد و جز در شکل و شمایل ظاهری تفاوتی با اجداد و اسلاف میمونی خود ندارد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🆔@antinofooz99
کدام روانشناسی؟ بخش دوم این نظریه به وضوح با محکم‌ترین آموزه‌ی اخلاقی یعنی «مبارزه با هوا و هوس» و «جهاد با نفس حیوانی» مخالف است و زیربنای نیک و بد و حسن و قبح و ارزش و اخلاق را ویران می‌کند و از دین و ادب و تربیت و شریعت و حکمت عملی اثری باقی نمی‌گذارد. این نظریه انواع لذت‌جویی‌ها و هوس‌رانی‌ها و تمتعات مادی را مشروعیت بخشیده و تئوریزه کرده و به انسان نیرویی برای مقابله با خواسته‌ها نمی‌دهد و او را در برابر ناکامی‌ها مقاوم نمی‌سازد. انسان در این نگاه به‌دنبال بهشت دنیوی (بهشت شداد) یعنی فراهم‌آوردن تمام مشتهیات نفسانی و برداشتن تمام امور دغدغه‌آفرین در این جهان می‌افتد و تمام همّ و غمّ خود را برای رفاه و عافیت و لذت بیشتر به کار می‌گیرد و البته در دنیای جدید با گسترش تکنولوژی و فراگیرسازی امکانات رفاهی، به این آرزو نزدیک شده که بدون هیچ زحمتی به خواسته‌های خود دست یابد و در این دنیای مادی، بهشت موعود را فراهم سازد. ✅ کدام کرامت؟ این نویسندگان دانشگاهی که دغدغه کرامت انسان را در نوشته خود آورده‌اند باید توجه داشته باشند کسی که دائم از هوس‌های خود شکست می‌خورد و اسیر خواسته‌های نفس است کرامت انسانی را از دست داده و در عمق ضمیر خود احساس حقارت و حیوانیت و سرشکستگی می‌کند. اخلاق انسانی و تربیت اسلامی برای حفظ کرامت انسان به دنبال مدلی است که اراده انسانی او و نه خواست حیوانی او را تقویت کند و انسان‌های دارای عزم و پراراده‌ای پدید آورد که بر نفس خود امیر باشند و بتوانند بر خودمختاری حیوانی و خواسته‌های پست خود فایق آیند. اکنون چند سوال از دانش روان‌شناسی می‌پرسیم: • آیا روان‌شناسی تمام حقیقت انسان را به حیوانیت او فروکاسته و دغدغه تعالی و ارزش و اخلاق را ندارد؟ • آیا دانشی مانند روان‌شناسی نباید دغدغه‌مند مقام خلیفه‌اللهی انسان و مرتبت والای برتر از فرشتگان او باشد و به فلاح اخروی و سعادت ابدی او بیندیشد؟ • آیا انسانی که موضوع علم روان‌شناسی است موجودی نهایتا با ماندگاری ۱۰۰ سال است یا موجودی است که از مرتبه «لله» آغاز شده و تا ابدیت «الیه راجعون» امتداد دارد و «عند ملیک مقتدر» آرام می‌گیرد؟ • روان‌شناسی با کسی که بر خلاف عرف و اخلاق و قانون و شرع و ادب عمل می‌کند چه برخوردی دارد؟ • آیا از منظر روان‌شناسی، انسان‌ها وظیفه‌ای نسبت به دیگران و مسئولیتی نسبت به جامعه ندارند؟ فقط و فقط باید «آنگونه که هستند» ظاهر شوند؟ ✅ بگذریم... بنابر نظر این نویسندگان دانشگاهی، خودمختاری افراد، محترم است و حکومت باید اجازه دهد مردم آنگونه که هستند در انظار عمومی ظاهر شوند تا سلامت روان‌شان به خطر نیفتد. با این استدلال باید هر گونه عمل شنیعی را آزاد کرد که مبادا خودمختاری و سلامت روان شهروندان مخدوش شود. «خودمختاری در پوشش با سایر آزادی‌های اجتماعی مثل آزادی در تولید و توزیع و مصرف مواد مخدر، آزادی در روابط جنسی خارج از چارچوب؛ آزادی در حمل اسلحه؛ آزادی در عمل به قوانین راهنمایی و رانندگی و ... چه تفاوتی دارد؟ برخلاف نظر مدعیان دانش روان‌شناسی آنچه مستلزم ازخودبیگانگی و مایه بحران هویت است بی‌حجابی است نه حجاب؛ شبیه مستی و اعتیاد و عربده‌کشی که گرچه خواسته نفس حیوانی است ولی باید آن را مهار کرد. فطرت الهی زن، او را به عفت و حیا و مستوری دعوت می‌کند نه برهنگی و بی‌حیایی و پرده‌دری. ✅ ما کافریم! بدون هیچ ملاحظه و لکنتی، سربلند و با افتخار و قاطع عرضه می‌داریم ما به دانشی که آمده است انسان را خودمختار کند و او را از بندگی خدای متعال و خضوع در مقابل ارزش‌های الهی رهایی و سرکشی بخشد، کافریم. ما این دانش ذاتا مسموم را دین دنیای مدرن و رساله توضیح المسائل لیبرالیسم غربی می‌دانیم و برائت خود را از آن با آوای بلند اعلام می‌داریم و بر آستان دین محمد و اهل بیتش (صلوات الله علیهم اجمعین) سر فرود می‌آوریم. ✅لکم دینکم و لی دین. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🆔@antinofooz99
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈هیاتی های عزیز گوش بدید و منتشر کنید ▪️چه بلایی داره سر عزاداریهای ما میاد؟ ▪️مسولین مثلا فرهنگی چکار می‌کنند؟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🆔@antinofooz99