eitaa logo
آنتی روباه
2.3هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
1.1هزار ویدیو
18 فایل
👈محلی برای مبارزه با بدعت‌گذاران در دین ⚡️رهبر انقلاب: دشمن می‌خواهد از قم آنتی‌تز انقلاب را شروع کند 🦊و اما روبه صفتان همین افراد عوام فریبند که از رهگذر دین نان می‌خورند/ امام سجاد علیه السلام، الخصال تبادل و ارتباط با ادمین: @seyyedd_hassan
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 جهل متشرعانه 🔸 دقیقا همین جهل است که وقتی علی (ع) در محراب مسجد کوفه به شهادت می‌رسد عده ای متحیرانه با خود می گفتند مگر علی نماز هم می خوانده است!! 🔸همین جهل است که سوختن درب خانه دختر رسول الله فاطمه زهرا (س) را می بیند و به نظاره نشسته و در آخر آه و حسرت و گریه اش می ماند و ننگ ابدی اش در طول تاریخ بر جبینشان. 🔸 همین جهل است که صلح را بر حسن بن علی(ع) تحمیل و امام را مذل المومنین خوانده و همان افراد روزی دیگر حسین بن علی (ع) را به گودال قتلگاه کشانده و خود در خانه هایشان آرمیده و در آخر به خونخواهی امامشان قیام می کنند. اما چه دیر.. 🔸 از جهل و تبعات آن برای امت اسلامی باید ترسید اما از جهل مقدس باید دوچندان ترسید. جهلی که خروجی اش به مذبح بردن اولیا خدا به اسم دین و مذهب و شریعت و... است. ✍️علی ریاحی‌پور 🦊 @antirobah
🔴 در حق امیرالمومنین(ع)، نداشتیم! 🔹نقل است عدی بن حاتم طائی یکی از اصحاب حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام بود. همان حاتم طائی معروف. عدی، سه پسر داشت بنام "طرفه، طارف و طریف"، که هر سه در رکاب حضرت امیرالمومنین به شهادت رسیدند. 🔸یک روزی بعد از شهادتِ حضرت امیرالمومنین، معاویه وقتی که عدی بن حاتم را دید به زبان نیش و کنایه گفت "أين طرفات؟" یعنی بچه‌هایت کجایند؟ طُرفه و طارف و طُریف، همراهت نیستند؟ معاویه قصد داشت با این سوال، عدی بن حاتم را آزار دهد و فشار بیاورد و او را تحقیر کند. 🔹عدی بن حاتم با افتخار گفت هر سه در رکاب امیرالمومنین علی علیه السلام به شهادت رسیدند. 🔸 معاویه که می خواست عدی بن حاتم را در برابر علی بن ابی طالب تحریک کند گفت: "ما انصفک امیرالمومنین". یعنی علی(ع) از راه انصاف با شما وارد نشد و انصاف را درباره خانواده شما رعایت نکرد. یعنی حالا یک نفر از بچه های تو شهید می‌شد یا دو نفر، نه هر سه فرزند پسرت! 🔹عدی از معاویه پرسید چرا؟ چرا علی از در انصاف با من وارد نشد؟ معاویه در جواب گفت: به خاطر اینکه الان فرزندان علی زنده هستند و فرزندان تو زیر خاک! 🔸نقل است عدی گریه کرد و گفت: ای وای بر تو. "أنا ما أنصفتُ علي"! من از در انصاف با علی وارد نشدم. من آدم منصفی در حق علی بن ابی‌طالب نبودم. اگر من انصاف می داشتم، اگر من از در انصاف با علی وارد می‌شدم، الان نباید زنده می‌بودم! آیا رواست که ابوتراب الان زیر خاک باشد و من زنده باشم؟ من اگر انصاف می‌داشتم باید همانند بچه هایم در راه علی شهید می‌شدم. 🔹 نقل است شیخ جعفر شوشتری در روضه‌ها می‌خواند که امام حسین علیه السلام را بی‌انصافی کشت. 🔻در این شب‌ها از خودمان بپرسیم آیا ما اهل انصافیم؟ آیا ما انصاف را در حق علی بن ابی‌طالب علیه السلام و فرزندان شهیدش رعایت کرده‌ایم؟ آیا ما از در انصاف بر امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(حفظه‌الله) وارد شده‌ایم؟ آیا رواست امام زمان ما مظلومانه، در بیابان‌ها در گرما و سرما زندگی کند ما با امکانات و رفاه، به فکر او نباشیم؟! 🦊 @antirobah
⚡️ شب قدر یعنی یک شب که با ولیّ‌ِ خدا سالک باشی، بهتر از هزار ماه است که خودت راه بروی. «درك شب قدر، غير از بيدار بودن است. ممكن است آدم بيدار باشد، ابوحمزه بخواند، دعای جوشن كبير بخواند، همهٔ‌ كارها را بكند ولی به درك شب قدر نرسيده باشد. درك شب قدر امر ديگری است؛ ورود به محيط ايمن الهی است. اگر انسان توانست خودش را به ولیّ‌ِ خدا برساند، در كنار او بيش از هزار ماه جلو رفته است و اگر نرساند، هزار ماه هم كه خودش بدود آن كار را نمی‌كند. يك شب كه با ولیّ‌ِ خدا سالك باشی و به آن وادی أيمن راه یابی، آن يك شب از هزار ماه كه خودت راه بروی بهتر است». 💠آیت اللّٰه میرباقری 🦊 @antirobah
🔰نماز و شمشیر حضرت امیر 🔹اسلام را مخفی کردند نگذاشتند به مردم برسد. خیال کردند همین است که بروند صبح نماز بخوانند! حضرت امیر نمازش را می‌خواند، را هم می‌کشید. 📅 امام خمینی(ره) | ۷ اسفند ۱۳۵۷ 🦊 @antirobah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در دین مقوله‌ای است به نام «عمل به احکام الهی» ولی عده‌ای فقط با «حرف درباره احکام الهی» می‌خواهند جامعه را از مسیر «عمل به احکام الهی» باز دارند و مردمی که می‌خواهند در مسیر اهل‌بیت قدم بردارند را به انحراف بکشانند. مگر امام جامعه نفرمود که به دستورالعمل‌های بهداشتی ملازمت کنید؟! چرا آبروی مجالس اهل بیت را می‌برید؟! از شعور حسینی فقط حسین حسین گفتن رو یاد گرفتین؟! 🦊 @antirobah
بسم الله الرحمن الرحیم حضور محترم جناب سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفان بسیج شجره طیبه‌ای است که با انقلاب اسلامی ایجاد شد و با راهبری و هدایت امامین انقلاب به ثمر نشست و اکنون موفقیت‌های بسیاری در حوزه اجرایی، سازندگی و عملیاتی نصیب این تشکیلات مردمی شده که موجبات شکر آن باقی است. اما تا زمانی این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد که نیروهای جوان، مومن و انقلابی با تلاش خود مسیر جدید شکوفایی را باز نمایند و آنقدر مرکز فرماندهی قوت داشته باشد تا هیچ نیازی به دستور فرمان آتش به اختیار نباشد. نگاه سلیقه‌ای و سطحی در بعضی رده‌های مدیریتی بسیج، بدون شک خلاقیت را از جریان‌های فکری-فرهنگی گرفته است و با بستن دست منتقدین راه را برای متملقین باز می‌کند و همین سبب رکود جریانی می‌شود که در نتیجه آن امروز شاهد تعطیلی پایگاه‌های بسیاری هستیم. بدون شک امروز دیگر دوران جنگ نرم نیست، دوران جنگ ترکیبی دشمن در هشت موضع علیه انقلاب اسلامی هم گذشته است و حالا در زمان جنگ شناختی و جنگ اجتماعی هستیم و بایستی فرماندهانی آگاه به زمان خود داشته باشیم. روزگاری حرف از پی‌کا، ام 1919، ام36، ام 101 بود و امروز فضای جنگ حتی بالاتر از نبرد برای تسخیر قلب‌ها و ذهن‌ها رفته است اما به هیچ وجه بعضی مسئولین ارشد و میانی بسیج با ادبیات جنگ نرم هم آشنا نیستند تا بماند جنگ شناختی. رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین مجموعه فرهنگی شهید چمران با فعالیت مستمر فرهنگی خود تلاش زیادی در جذب قشر نخبه و انقلابی داشته است اما همین نگاه سلیقه‌ای باعث شد تا مجموعه شهید چمران را از گردونه بسیج خارج کنند. بعد از حضور مداح پرحاشیه در لیالی قدر امسال، در یکی از سالن‌های ورزشی سپاه که سابقه حضور و فعالیت مستمر برای مرجع خودخوانده و جریانات دیگر داشت، امر بر ما مشتبه شد که نفوذ شناختی بر بدنه فکری بسیج موجبات بستن دست نیروهای جوان انقلابی و بال و پر دادن به جریانات خاص شده است. به یقین از ابتدای انقلاب بسیجیان مخلص و انقلابی بسیاری پای کار بودند،همین امروز نیروهای مومن انقلابی خارج از دایره بسیج در حال خدمت به انقلاب هستند، اما سوال ما این است که مگر ماموریت بسیج و رسالت او چیست که اینها را از گردونه خارج کردند؟ ما هم می‌توانستیم تا مانند بسیاری از مجموعه‌های فرهنگی آتش به اختیار به صورت مسالمت آمیز از بسیج بیرون بیاییم و در گوشه‌ای از شهر بساط خود را پهن کنیم و به انجام وظیفه مشغول شویم اما حاشا که بسیجی میدان را خالی کند. هیچ مشکلی نیست تا در جلسه با نماینده‌ای از سوی شما شرح ما وقع و برخورد سلیقه‌ای در بعضی بخش‌های بسیج را توضیح دهیم اما ناگفته پیداست که عده‌ای مانع رسیدن صدای ما به شما می‌شوند. بارها حفاظت محترم موجبات آزار فکری این مجموعه انقلابی را فراهم آورده است و بعد از نامه فرید مدرسی به شما، این فشار بیشتر از قبل صورت گرفته است و بدون شک از امروز مسئول تغییر ذهنیت نزدیک به چهل دانشجو، طلبه و دانش آموز مومن و انقلابی نسبت به بسیج، نظام و انقلاب شما خواهید بود. گویا راهبرد جذب چند مداح و ... توسط نهادهای انقلابی موجب ریزش نیروهای مخلص و انقلابی زیادی هم شده است. منتظر پاسخ شما هستیم بسیجیان سابق و فعالان انقلابی امروز مجموعه فرهنگی شهید چمران 🦊 @antirobah
🔸خانم مولاوردی تو مراسم افتتاح یکی از مراکز انجمن زیر نظر که دی ماه 97 انجام شد به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتن و مهمان انجمن سلامت خانواده ایران بودن، انجمنی که در مطابق اساسنامش پیگیری سیاست های تو ایرانو به عهده داره. 🔸 فدراسیون بین المللی تنظیم خانواده یا همون یه نهاد بین المللیه که تو خیلی از کشور ها نمایندگی رسمی داره و پیگیر سیاست هایی مثل و امثالهم در کشورها است،این فدراسیون در ایران هم دارای نمایندگی رسمی با عنوان هست. 🦊 @antirobah
مطالبه از دستگاه قضا برای 📝 نیاز به حداقل 10000 امضاء است ⚖️ لازم است دستگاه قضا جلوی عاملان تبلیغ همجنس‌گرایی را بگیرید 🔥 1️⃣ https://www.farsnews.ir/my/c/25241 2️⃣ https://www.farsnews.ir/my/c/25324 farsnews.ir/myfars 🦊 @antirobah
💢 کنار صحن اتابکی یکی از روحانیون وابسته به این جماعت سخنرانی خود را کرد و در حال رفتن بود که من با دو نفر از دوستان جلوشان را گرفتیم تا چند سوال درباره اظهارات تند و بی اساسش بکنیم. 💢 سه نفر محافظ داشت که همه هیئتی و یقور بودند، یکی از دوستان رفت تا سوال را بپرسد، همراه این سه نفر چندین جوان هیئتی دیگر هم اضافه شدند که مدام فحاشی می‌کردند. 💢 تا من درباره نظر آقا صحبت کردم که لازم الاجرا بودن این اتفاق را خبر می‌داد، شروع به فحاشی بلند کردند. می‌گفت: «وزیر بهداشت یهودی است، همه اینها یهودی هستند.» 💢 گفتم که تند نروید و خود را مدیون این و آن نکنید، اما جواب نمی‌داد تا اینکه شروع کردند به فحش ناموس دادن، چند پیرمرد اطراف‌شان بودند، به من حمله کردند تا من را بزنند اما با خنده گفتم: اهل بیت شما اینطوری رفتار می‌کردند؟ 💢 من فقط از این جماعت سه سوال مهم درباره این تجمع پرسیدم که متاسفانه در همه حالات به فحاشی می‌رسیدیم. خیلی تلاش کردیم تا با گفتگو همین جوان‌ها را قانع کنیم که بیماری همه‌گیر است اما حرف خودشان را زدند. 💢 آنقدر در اعتقادشان محکم بودند که برای آن زندان هم دوست داشتند بروند، هر چند من این برخورد را از روی احساس دوره جوانی می‌دانم اما این احساس را فقط در میان بچه‌های انقلابی دیده بودم و بس! 💢 حتی در فتنه 88 با اصلاح‌طلبان که خیابان را به آشوب کشیده بودند، بحث کردم، اما در وجودشان ترس می‌دیدم، استدلالی دوست داشتند صحبت کنند اما چیزی بارشان نبود ولی این جماعت با حفظ ده تا روایت مشترک که همه از موضوع حب و بغض سخن می‌گفت، به صحبت می‌پرداختند. 💢 در غائله حرم، کنار صحن اتابکی با بیش از سی نفر به صورت جدا جدا صحبت کردم، همه آنهایی که ظاهر هیئتی داشتند. (جریان شیرازی شبکه‌ای را درست کرده است که اگر مدتی در میان این جماعت بچرخیم، انگار همه اینها لباس فرم مشترک دارند.) 💢 به احساس خطرم رسیدم، اما بعد از صحبت‌ها و مباحثاتی که در میان‌شان داشتم و بعد از آن گروه گروه‌هایی که صحبت کردم، به نتیجه بدی رسیدم، این یعنی افرادی تربیت می‌شوند که مذهبی هستند اما پرچم انقلاب را پرچم ظلم می‌دانند که باید سرنگون شود. 💢 از این غوغای خبرگزاری انتخاب، بی بی سی و ... خارج شوید، آنها به دنبال مشغول کردن جریان انقلاب هستند تا اصل موضوع را درست درک نکنیم و به دنبال مداوای آن نگردیم. 💢 راهکار: شبکه سخنرانان و مداحان انقلابی باید به شکل قوی‌تری صورت بگیرد، ما نیاز به جامعه وعاظ انقلابی داریم که بتوانیم فعال و پویا عمل کنیم. 💢 مشعر و امثالهم را ول کنید، اینها اگر بخار داشتند که وضع این نمی‌شد، اگر اینها کار می‌کردند که آقا آتش به اختیار نمی‌گفت، مشعر به درد عرصه کلان می‌خورد، ما نیاز داریم تا در عرصه خرد و ریز به صورت محله‌ای ورود جدی داشته باشیم. 💢 امروز تنها راه و تنها کار همین است، باید شبکه سخنرانان و مداحان به صورت محله محور شکل بگیرد تا هیئت‌ها از دست این جریان منحوس بیرون بیاید. 💢 به استناد عرض می‌کنیم که عده‌ای را به عنوان سخنران به همه هیئت‌ها نفوذ دادند و همه‌شان با بیانی غیر مستقیم اما صریح انقلاب را می‌زنند. 💢 غائله حرم تمام شد! موضوعی پیچیده تر از این حرف هاست که فکرش را بکنی!!!!! 💢 آقایان دلسوز! زمانی نرسد که با اسلحه و در خیابان مجبور به دفاع از حریم مردم شویم! خطر اینها از کمونیست‌ها بیشتر است. همان اندازه که وهابیت تندرو خطرناک است، اگر اینها دست به اسلحه شوند، به مراتب خطرناک‌تر هستند، آن هم در ام القرای جهان تشیع 📝پونز 🦊 @antirobah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌍 فرید مدرسی کیست؟ 👈 رهبر معظم انقلاب: دشمنان طراحی کرده اند که بتوانند «آنتی تز» انقلاب را در قم به وجود بیاورند. 👈 اخیرا فعالیت های حوزوی فرید مدرسی زیاد شده، شاید علت این امر، به تجربه دشمن از فتنه 88 بر می گردد. 👈 در طراحی جدید، دشمن محور عملیات علیه جمهوری اسلامی را درون «حوزه علمیه» قرار داده. 👈 نفسِ نزدیک شدن فرید مدرسی به بدنه اساتید و مراجع حوزه خطرناک است، 👈 اما مهمتر، آن است که بدانیم او با حمایت چه شخصیت حوزوی توانسته تا این حد نفوذ کند؟ (3دقیقه و 50 ثانیه- 14مگ) 🌐 Tanwir.ir 🦊 @antirobah
امام خمینی (ره): این‌هایی که می‌گویند هر علمی بلند بشود و هر حکومتی باشد این بر خلاف انتظار فرج است. اینها نمی‌فهمند چی دارند می‌گویند. اگر دویست تا روایت هم در این باب داشتند، همه را به دیوار می‌زدیم؛ برای اینکه خلاف آیات قرآن است. 🦊 @antirobah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻موضع شهید دیالمه در واکنش به شایعات درباره ایشان که گفته می‌شد ایشان انجمن حجتیه‌ای هستند. 🔻جبهه گیری شهید دیالمه علیه موسوی از اول انقلاب و پیش بینی ایشان. 🦊 @antirobah
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 لوح | ، خرمشهر دیگر می‌شود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «ما میگوییم مبارزات همه‌جانبه‌ی ملّت فلسطین -مبارزات سیاسی، مبارزات نظامی، مبارزات اخلاقی و فرهنگی- باید ادامه پیدا کند تا کسانی که غاصب هستند، تسلیم رأی ملّت فلسطین بشوند. از همه‌ی مردم فلسطین اعمّ از مسلمان و مسیحی و یهودی فلسطینی و آن کسانی که در خارج فلسطین تبعید‌شده‌ی از فلسطین هستند، نظرخواهی بشود، و اینها معیّن کنند که چه نظامی در فلسطین حاکم باشد و همه تسلیم آن باشند؛ مبارزه تا این زمان باید ادامه پیدا کند و ادامه پیدا خواهد کرد.» ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ 🖨 farsi.khamenei.ir/photo-album?id=45653
💥دوستان عزیز، صوت این وبینار که به مناسبت روز قدس ارائه شده است، در دوران پیشاکرونا و پساکرونا را توضیح داده‌ است. از دست ندهید. 👌در این برنامه، ترکیب برنامه های اقتصادی و سیاسی و علمی و دینیِ اندیشکده‌های صهیونیستی در دوران پساکرونا، با رجوع به علوم مختلف NBIC (، ، و ) و و و توضیح داده شده است: https://eitaa.com/fekrat_net/1104 https://eitaa.com/fekrat_net/1105 https://eitaa.com/fekrat_net/1106 🦊 @antirobah
چه کسی لبیک خواهد گفت.pdf
9.94M
🔴 فایل PDF مجموعه استوری‌های «چه کسی لبیک خواهد گفت؟!» 🇵🇸 گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت الله مصباح یزدی پیرامون قضیه فلسطین و 🦊 @antirobah
🔻 مبارزه با آمریکا و اسرائیل، نقطهٔ استراتژیک درگیری انقلاب اسلامی با نظام استکبار است. 🔹 همیشه یک در درگیری اسلام و کفر وجود دارد که باید پای آن ایستاد تا نتیجه گرفت. مبارزه با امریکا و در حال حاضر، نقطهٔ استراتژیک مبارزه انقلاب اسلامی با نظام کفر است. 🔹 نظام استکبار، یک محور دارد که آمریکاست. اگر امریکا را بیندازیم، آلمان و فرانسه و انگلیس و بقیه هم می‌افتند. امام(ره) با امریکا می‌جنگید، اما طرفداران امریکا در ایران و یا لیبرالیست‌های به ظاهر مسلمان می‌گفتند: با شوروی بجنگید، چون کمونیست هستند! اینها نمی‌فهمیدند که دو تا محور که نمی‌شود انتخاب کرد! امام(ره) دقیقاً درست انتخاب کرد. استکبار همین را می‌خواست که امام(ره) با شوروی بجنگد و بعد آنها بگویند دیدید ما گفتیم دین افیون ملت‌هاست! دین با عدالت (به تعریف آنها: نظام کمونیستی) مبارزه می‌کند! در نتیجه آنها دوباره پرچم را به دست بگیرند. 🔹 امام(ره) با آمریکا به اسم دین جنگید، اما پرچم عدالتخواهی را هم از شوروی گرفت. راه ساقط کردن شوروی، مبارزه با شوروی نبود، بلکه مبارزه با امریکا بود. الآن هم راه ساقط کردن همه مستکبران عالَم، مبارزه با امریکاست. 🦊 @antirobah
51.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 | تا فتح قدس مانده یک یا حسین دیگر 🎵مداحی حاج مهدی رسولی در حسینه امام خمینی(ره) در حضور رهبر انقلاب 🦊 @antirobah
⭕️ رژیم صهیونیستی «غده سرطانی» و «شر مطلق» است که باید از بین برود. 🔸سیدحسن نصرالله: 🔹موضع ما در قبال فلسطین، دینی، مذهبی، انسانی، فقهی است و غیرقابل سازش و چانه‌زنی و عقب‌نشینی و فراموشی است. 🔹چیزی که با دزدی به دست آمده،‌ با گذشت زمان، ملک دزد نمی‌شود. حق با گذشت زمان از بین نمی رود. 🔹طولانی شدن مدت نبرد نباید باعث نا امیدی شود و این پرچم باید از نسلی به نسل منتقل شود و مقاومت ادامه یابد. 🦊 @antirobah
🇵🇸پاسخ رهبر انقلاب به شبهه ناصبی بودن مردم فلسطین رهبر معظم انقلاب: ببینید، در قضیه‌ی حمایت از فلسطین - این یک مثالی است میخواهم بزنم - هیچ کشور و هیچ دولتی به گرد جمهوری اسلامی نرسید. این را همه‌ی دنیا تصدیق کردند. جوری شد که بعضی از کشورهای عربی از ناراحتی دادشان بلند شد، گفتند ایران دارد برای مقاصد خود اینجا تلاش میکند! البته فلسطینی‌ها به این حرف اعتنائی نکردند. از جمله در قضیه‌ی غزه - در این جنگ بیست و دو روزه‌ی چند ماه قبل - جمهوری اسلامی در همه‌ی سطوحش؛ از رهبری و ریاست جمهوری و مسئولین گوناگون و مردم و تظاهرات و پول و کمک و سپاه و غیره، همه در خدمت برادران فلسطینیِ مظلوم و مسلمان قرار گرفتند. در بحبوحه‌ی این حرفها، یک وقت دیدیم که ویروسی دارد تکثیر مثل میکند؛ دائم میروند پیش بعضی از بزرگان، بعضی از علماء، بعضی از محترمین، که آقا! شما دارید به کی‌ کمک میکنید؛ اهل غزه ناصبی‌اند! ناصبی یعنی دشمن اهل‌بیت. یک عده هم باور کردند! دیدیم پیغام و پسغام که آقا، میگویند اینها ناصبی‌اند. گفتیم پناه بر خدا، لعنت خدا بر شیطان رجیمِ خبیث. در غزه مسجد الامام امیرالمؤمنین علی‌بن‌ابی‌طالب هست، مسجد الامام الحسین هست، چطور اینها ناصبی‌اند؟! بله، سنی‌اند؛ اما ناصبی؟! اینجور حرف زدند، اینجور اقدام کردند، اینجور کار کردند. نقطه‌ی مقابلش هم هست: یک عده بلند شوند بروند قم، لابلای کتابهای شیعه را نگاه کنند، ببینند کجا اهانت به مقدسات اهل سنت است، از او عکس بگیرند، بیایند تو محافل سنی پخش کنند، ببینید آقا! این کتابهای شیعه است. یا یک گوینده‌ی نادان، غافل یا مغرضی روی منبر نسبت به مقدسات اهل سنت حرف مهمل و بدی بزند؛ این را نوار کنند، سی دی کنند، بروند اینجا آنجا پخش کنند، بگویند ببینید آقا! این شیعه است. این را به او بدبین کنند، او را به این بدبین کنند. این معنایش چیست؟ «و تذهب ریحکم» یعنی چه؟ یعنی همین دیگر. وقتی اختلاف پیدا شد، وقتی تفرقه پیدا شد، وقتی نسبت به هم سوءظن وجود داشت، وقتی یکدیگر را خائن دانستیم، طبیعی است که با هم همکاری نخواهیم کرد. همکاری هم اگر بکنیم، با هم صمیمی نخواهیم بود. این همان چیزی است که آن دشمن دنبال اوست. هم عالم شیعه، هم عالم سنی، باید این را بفهمند؛ این را درک کنند. بدیهی است دو تا مذهب در برخی از اصول، در برخی از فروع با هم اختلاف دارند؛ البته در بسیاری هم با هم اتحاد دارند. اما اختلاف به معنای دشمنی نیست. فتاوای فقهای شیعه در مواردی صد و هشتاد درجه با هم اختلاف دارد. فتاوای ائمه‌ی اهل سنت در مواردی بسیار با همدیگر اختلاف دارد؛ اما لزومی ندارد وقتی اختلاف دارد، انسان به همدیگر بدگوئی کنند و فحش بدهند. خیلی خوب، او مذهبش این است، آن هم مذهبش این است... بله، اهل سنت همین است. یعنی هیچکس نباید خیال کند که اهل‌بیت پیغمبر مخصوص و متعلق به شیعه‌اند؛ نه، مال همه‌ی دنیای اسلامند. چه کسی است که فاطمه‌ی زهرا (سلام اللَّه علیها) را قبول نداشته باشد؟ چه کسی است که حسنین (علیهماالسّلام) سیّدا شباب اهل الجنّة را قبول نداشته باشد؟ چه کسی است که ائمه‌ی بزرگوار شیعه را قبول نداشته باشد؟ حالا یکی او را امام و واجب‌الاطاعه و مفروض‌الطاعه میداند، یکی نمیداند؛ اما قبولشان دارند. اینها حقایقی است، باید اینها را فهمید، باید اینها را نهادینه کرد. بعضی البته این را نمیفهمند، متحرک به تحریک دشمن میشوند. در حالی که خیال میکنند که کار درست را انجام میدهند. «قل هل ننبّئکم بالاخسرین اعمالا. الّذین ضلّ سعیهم فی الحیاة الدّنیا و هم یحسبون انّهم یحسنون صنعا»؛ خیال میکنند کار خوب میکنند، غافل از اینکه دارند برای دشمن کار میکنند. این خصوصیتِ زمان ماست. بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار روحانیون و طلاب تشیع و تسنن کردستان ۱۳۸۸/۰۲/۲۳ 🦊 @antirobah
⭕️ مقدمه فتح خرمشهر، از هم شکستن حصر آبادان است. 👈 به بهانه سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر 🔘 آنانکه جنگ ندیدند، بیم جنگ همیشه یک قدم آنها را به سمت عقب می‌کشد و سکوت بیش از اندازه قدوم‌شان را به انفعال می‌کشاند و کار به جایی می‌رسد که امضای دشمن را تضمین می‌دانند ولی خون شهید را هرگز! 🔘 رهبر انقلاب در جمع دانشجویان دانشگاه امام حسین فرمود که خرمشهرها در پیش داریم و لازم است تا برای فتح الفتوحات پیش قدم شود اما رمز و راز این نشدن در چیست؟ 🔘 وقتی کوچه و خیابان‌ها را به عرض تاریخ و به طول نه چندان قدیمی قدم می‌زنیم، چشمانمان متوجه چهره‌ای چشم نواز می‌شود که امروز دیگر نیست. 🔘 کارگران، اصناف مختلف، قوه قضائیه، مجلس، معلمین، بازاری، دانش آموز، بقال، مهندس و بسیاری از مشاغل دیگر چیزی داشتند به نام که حالا کم رنگ شده است. 🔘 اتاقی که افراد را دور یک میز و حول محور جمع می‌کرد تا فکرها را به هم نزدیک کنند و نگرش‌ها را حول محور انقلاب شاغول نمایند و در همین جاده فکر انقلابی را ترویج کنند. 🔘 اما با آمدن بعضی فرماندهان محافظه‌کار، اهل سکوت و مماشات سبب شد تا بسیاری از اینها رنگ ببازد، فعالان انقلابی پراکنده شوند و این حلقه‌های بزرگ به حلقه‌های کوچک درون پستو تقلیل یابند. 🔘 همین اتفاق سبب شد که جوان مومن انقلابی از موضع فعال، حالا به موضع انفعال بیفتد و تقریبا برای دفاع انقلاب دستش را بالا ببرد و چیزی برای دفاع از گفتمانش نداشته باشد. 🔘 زمانی که ذهن انقلابی خالی از مطالعه و گفت‌وگو شد و تنها تبدیل به ابزاری برای نهاد قدرت گشت، روزی قلبش به تنگ می‌آید و از ابزار شدن رهایی می‌گزیند و موجب خاموش شدن فروغ این شعله جاویدان می‌گردد و این همان آغاز است. 🔘 مهمترین تشکیلات انقلابی است که صاحبش انقلاب است، صاحب بسیج شخص نیست که این و آن را براند و بدون شک ما بسیج را خانه خود می‌دانیم و چند صباحی کج سلیقگی‌ها، تحجر و افراط چراغ خانه را کم فروغ کرده است و فعالان انقلابی را که قرار بود منفعل باشند، از منزل خویش دور کرده‌اند که دیر نیست تا حصر آبادان برای انقلابی‌های فعال بشکند. 🔘 تنها راه عبور برای فتح خرمشهرها، از تشکیلات بزرگی می‌گذرد که قدمتی به پهنای انقلاب دارد و حال اشتباه فعالان انقلابی، دور شدن و مقاومت نکردن در مقابل نگرش کوتاه‌فکران است. 🔘 سوم خرداد بهانه‌ای برای بیان تاریخ نیست، فرصتی برای روایت رشادت و مقاومت بسیجیانی است که ایستادند و میدان را خالی نکردند و امروز نیز برای فتح الفتوح بزرگ تاریخ باید مقدمه‌سازی جدی نمود و تنها مسیر نیز همین است. 🦊 @antirobah
🔻 آیت الله یزدی از شخصیت های حوزوی است که امام خامنه‌ای نبود ایشان در مجلس خبرگان را، خسارت یاد کردند. آن چیزی که شخصیت ایشان را متمایز از دیگر انقلابیون می‌کند صراحت وی در دفاع از انقلاب و مسامحه نکردن در دفاع از نظام اسلامی است. 💢 طی یک ماه اخیر نشست دوره‌ای اساتید اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی بین اساتید سطوح عالی کردند. بسته‌هایی که ارزش ریالی آن خصوصا برای اساتید شاخص حوزه قابل توجه بود. 🔸 این در حالی است که با روشن شدن اهداف پشت پرده برخی از اعضای اتاق فکر نشست اساتید و تلاش آنها برای کسب عناوین و جایگاه های حوزوی، باعث شده حمایت بزرگان و از نشست اساتید کمرنگ‌تر و بعضا برداشته شود و حتی در اقدام اخیر نیز، آیات عظام وحید خراسانی، مکارم شیرازی، سبحانی، نوری همدانی و دفتر مقام معظم رهبری، نشست اساتید را همراهی نکردند و مراجع بزرگوار ترجیح دادند به طور جداگانه در طرح ملی کمک مومنانه شرکت کنند. به عبارت دیگر مدتی است طرح عبور نشست دوره‌ای از مراجع بزرگوار کنونی آغاز شده است. 🔶 این تشکل غیر قانونی برای دور بودن از حاشیه و فرار از پاسخگویی در برابر افکار حوزویان، تصمیم به ارسال بسته های معیشتی به درب خانه برخی معاریف حوزوی از جمله آیت الله یزدی کرد. اما ایشان بسته را برگردانده و خواستار شفافیت در تأمین منبع مالی نشست دوره ای اساتید شدند که ظاهرا جوابی دریافت نکردند. 🔻حال سؤال اینجاست منابع مالی نشست دوره‌ایاساتید ازکجا تامین می‌شود؟! 📝حوزه سکولار 🦊 @antirobah
🔴 شمر امروزت را بشناس! پ.ن: هنوز خیلی‌ها در ۱۴۰۰ سال پیش زندگی می‌کنند و خود را از نعمت عقل محروم کرده و می‌خواهند خشک‌مغزانه علیه فلسطین و مسئله‌ی جهان اسلام که پیوسته به تحقق تمدن اسلامی است، موضع بگیرند. همین مواضع صریح، دقیق، جهل شکنانه، عقل گرایانه، عالمانه، استکبار ستیزانه و در مسیر تحقق اسلام ناب در جامعه‌ی اسلامی هست که باعث شده در مجالس اهل بیت علیهم السلام به ایشان ناسزا بگویند. همان مجالسی که در تاریخ مانده‌اند و عامدانه علیه حکومت اسلام و مسلمانان گام بر می‌دارند. همان مجالسی که اسلام را نشناخته‌اند و احمقانه به تبعیت از طرح‌های دانشکده‌های شیعه‌شناسی می‌پردازند. 🦊 @antirobah
آنتی روباه
🔴 شمر امروزت را بشناس! پ.ن: هنوز خیلی‌ها در ۱۴۰۰ سال پیش زندگی می‌کنند و خود را از نعمت عقل محروم ک
🔶️ خشک‌مغزانی که فقط خود و مانند خود را مسلمان می‌دانند؛ از ویژگیهای خوارج امروز 🔸تنگ‌نظری مذهبی از خصیصه‌های خوارج است اما امروز آن را باز در جامعه اسلامی می‌بینیم. خوارج شعارشان از بین رفته و مرده است، اما روح مذهبشان کم و بیش در میان بعضی افراد و طبقات همچنان زنده و باقی است. 🔹 بعضی از خشک‌مغزان را می‌بینیم که جز خود و عده‌ای بسیار معدود مانند خود، همه مردم جهان را با دید کفر و الحاد می‌نگرند و دایره اسلام و مسلمانی را بسیار محدود خیال می‌کنند. 📝استاد مطهری، جاذبه و دافعه علی علیه السلام، ص۱۳۹ 🦊 @antirobah
عید است و دلم خانۀ ویرانه بیا این خانه تکاندیم ز بیگانه بیا یک ماه تمام میهمانت بودیم یک روز به مهمانی این خانه بیا 📝قیصر امین پور 🌹عیدتان مبارک🌹 🦊 @antirobah
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 گروهی با عنوان هوادارن یکی از مداحان مسئله‌دار ایجاد شده است که مذهبی زیادی نیز در این گروه عضو هستند. 💠 شاهکار یکی از ادمین‌های این گروه را ببینید که وابستگی فکری به شیرازی‌ها دارد. مخالفت ما با هیئت نیست، یکی از مخالفت‌ها با حرف‌هایی است که بعد و قبل از آن هیئت شنیده می‌شود. 💠 هر کسی که به بهانه جذب، ظرفیت جریان انقلاب را در خدمت این افراد گذاشت، مدیون است، کلاه‌تان را بالاتر بگذارید و ببینید که با مشروعیت بخشی به این جماعت، چه بلایی بر سر و انقلابی می‌آورید. 📝پونز 🦊 @antirobah