eitaa logo
آنتی روباه
2.4هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
1هزار ویدیو
18 فایل
👈محلی برای مبارزه با بدعت‌گذاران در مذهب ⚡️رهبر انقلاب: دشمن می‌خواهد از قم آنتی‌تز انقلاب را شروع کند 🦊و اما روبه صفتان همین افراد عوام فریبند که از رهگذر دین نان می‌خورند/ امام سجاد علیه السلام، الخصال تبادل و ارتباط با ادمین: @seyyedd_hassan
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅بعد از پیامبر صلی الله علیه و آله 🔻مَا زَالَتْ بَعْدَ أَبِيهَا مُعَصَّبَةَ الرَّأْسِ نَاحِلَةَ الْجِسْمِ مُنَهَّدَةَ الرُّكنِ بَاكِيَةَ الْعَيْنِ مُحْتَرِقَةَ الْقَلْبِ يُغْشَى عَلَيْهَا سَاعَةً بَعْدَ سَاعَةٍ... 🔺پيوسته بعد از پدر دستمالي به سر بسته بود و جسمش ضعيف و رکنش شکسته، با چشمي گريان و قلبي سوزان از هوش مي رفت و به هوش مي آمد... 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
🖇انسان‌های آزاد، انسان‌هایی هستند که با موانعی که در جلوی رشد و تکاملشان هست مبارزه می‌کنند و تن به وجود مانع نمی‌دهند. این هم تعریف مختصری از آزادی. ◽️شهید مطهری، آزادی معنوی، صفحه ۱۳ 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
🖇آزادی اجتماعی یعنی چه؟ یعنی بشر باید در اجتماع از ناحیه سایر افراد اجتماع آزادی داشته باشد، دیگران مانعی در راه رشد و تکامل او نباشند، او را محبوس نکنند، به حالت یک زندانی درنیاورند که جلوی فعالیتش گرفته شود، دیگران او را استثمار نکنند، استخدام نکنند، استعباد نکنند، یعنی تمام قوای فکری و جسمی او را در جهت منافع خودشان به کار نگیرند. این را می‌گویند آزادی اجتماعی. ◽️شهید مطهری، آزادی معنوی، صفحه ۱۳ 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | دیوار دم می‌داد، در بر سینه می‌زد محراب می‌نالید، منبر داشت می‌سوخت 🏴شعرخوانی درباره شهادت حضرت زهرا و اشکهای رهبر انقلاب ➕تحسین امام خامنه‌ای درباره نکته ابتکاری موجود در شعر 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
🖇ای کاش سالروز شهادت مادر شیعیان، حضرت زهرا سلام الله علیها، برای بعضی از هم‌وطن‌های ما از سالروز مهم‌تر بود... 😔 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
🖇ای کاش توی شب‌های چلّه و...، حرمت ایام شهادت مادرمون رعایت بشه... 😔 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹آیت‌الله حائری شیرازی🔹 ◼️ شیوه های مبارزه حضرت فاطمه زهرا(س) 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
🔰 ۲۲ راهکار برای دوری و رفع افراط و تفریط در دین و مذهب ۱- نباید اجازه داد که در هیئات بیش ازحد در مورد مخالفین اظهار تنفر و کینه شود. ۲- باید به طرفداران فرَق آموزش داد که نمی توانند از روش نقضی در اثبات حقانیت خود استفاده کنند و از روش های سلبی برای اثبات حقانیت خود استفاده نکنند. ۳- باید تا جایی که می توان اختلافات ظاهری در احکام را بین شیعه و سنی کاهش داد و احکام را به هم نزدیک کرد تا اختلافات ظاهری برجسته نشود. مثلاً در مورد اختلاف با اهل سنت در شستن پا در وضو، می توان شستن پا را به شیعیان در بعد از گرفتن وضو، توصیه کرد. ۴- شیعیان و اهل سنت باید توجه کنند که سب و لعن یا تکفیر در زمان رقابت سیاسی صفویان با عثمانی برای ایجاد روحیه جهادی از دو طرف، برجسته و باب شده است و ریشه آن سیاسی است. در مورد این موضوع باید اطلاع رسانی و پژوهش تاریخی انجام شود. ۵- در قرآن، لعن به صورت کلی انجام شده است و به مصادیق اشاره ای نشده است. باید به افرادی که مرتب دیگران را با اسم لعن می کنند، این تذکر را داد که به بهانه انجام لعن در قرآن، نفرت پراکنی نکنند. ۶- باید به فرَق مختلف تذکر داد که به جای اینکه پیامبر (ص) را شبیه خود فرض کنند، خود را شبیه ایشان کنند. ۷- حدیث امام باقر (ع) که ولایت را ستون اعمال دیگر در اسلام می داند باید در مجامع شیعی به طور کامل خوانده شود. در انتهای این حدیث، افراد نیکوکار که با عذر موجه معتقد به ولایت نیستند، به فضل خدا اهل بهشت دانسته شده اند. ۸- این جمله که «بر سر در بهشت نوشته شده است که غیر از شیعه، کسی وارد بهشت نمی شود» غلط است و باید در مورد آن روشنگری شود. ۹- این اندیشه اخباری ها که برخی آیات در حد فهم انسان نیست و فقط برای ثواب قرائت است باید کنار گذاشته شود چون به قول شهید مطهری، با این روش قرآن به طور محترمانه کنار می رود. ۱۰- در هیئات نباید با توجه و محبت افراطی به اهل بیت (ع)، خداوند یا پیامبر (ص) فراموش شوند. ۱۱- به طورکلی باید در هیئات علاوه بر امام حسین (ع)، امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به بقیه ائمه و شخص حضرت رسول هم پرداخته شود و از توجه افراطی به آن سه بزرگوار، بر حذر بود. ۱۲- باید در هم شناسی فرَق در بین مردم کار بیشتری صورت گیرد تا با شناخت بیشتر از یکدیگر، از افراط گرایی در رفتار آن ها با هم کاسته شود. ۱۳- حوزویان باید علاوه بر فقه و اصول در حوزه تاریخ، عقاید و … هم کار کنند و از افراط در حوزه فقه و اصول خودداری کنند. ۱۴- مسلمانان و شیعیان نباید بین پیامبران فرق گذارند. ۱۵- باید به شیعیان اطلاع رسانی نمود که اغلب پیروان سایر مذاهب و ادیان از روی شناخت و مطالعه، مذهب و فرقه خود را انتخاب نکرده اند بلکه شرایط زندگی و محل به دنیا آمدن آن ها، موجب وضعیت حاضر آن ها شده است. ۱۶- باید از گریه و اندوه افراطی شیعیان برای اهل بیت در مراسمات مختلف جلوگیری نمود و شادی و عزا باید به صورت متناسب وجود داشته باشد. ۱۷- باید مردم را متوجه نمود که نسبت به مرجع تقلید، تقلید افراطی نداشته باشند و متوجه باشند که تقلید در عقاید، اخلاق و در بخش هایی از دین که نص صریح قرآن در آن وجود دارد، معنا ندارد. باید به مردم آموزش داد که تقلید فقط باید در مسائل مستحدثه است و نباید مرجع تقلید را بت کرد. ۱۸- افراد برای نقل حدیث مانند گذشته باید از مراجع تقلید و علما مجوز داشته باشند و روایاتی مانند «من بلغ» و استدلال «تسامح به ادله سنن» نباید موجب رواج احادیث ضعیف توسط افراد بدون مجوز نقل حدیث شود. ۱۹- یک شبکه تلویزیونی باید راه اندازی شود تا پیروان ادیان و مذاهب به راحتی با یکدیگر گفتگو کنند. ۲۰- «ادبِ اختلاف» و «جدال احسن» باید در گفتگوهای بین پیروان ادیان و مذاهب رواج یابد. ۲۱- این راهبرد در تقریب که فرَق پررنگ شوند باید کنار گذاشته شود و همه قرآن و اسلام را پررنگ کنند. ۲۲- این عادت و طرز تفکر مردم که دوست دارند در اختلافات، یک نفر با هیاهو پیروز شود باید کنار گذاشته شود و اجازه داده شود که گفتگوهای عاقلانه بین پیروان مذاهب انجام شود. 📝http://noo.rs/6HVn0 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
🖇دیدگاه آقای هادی شفیق نسبت به پدیده ای به نام 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
27.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مادر... 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚫مجید دقت کن! 👳‍♂با لباس دین 🧠با ادعای روشنفکری 📲با ابزار رسانه به جنگ با دین آمده‌اند و ما هنوز در گوشه‌اش نشسته‌ایم و ادبیات جنگ را فراموش کردیم... 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است ونه گفتنی... 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
❓چرا اسم کانال را آنتی روباه گذاشتید؟ 🔻زرارة بن اوفى گوید: خدمت امام زین العابدین علیه‌السلام رسیدم فرمود: اى زراره مردم زمان شش طبقه‌اند: شیراند و گرگ و روباه و سگ و خوک و گوسفند. اما شیر صفتان پادشاهان دنیا هستند که هر یک می‌خواهد او بر دیگران پیروز گردد نه دیگران بر او. و اما گرگ طبیعت: بازرگانان شما هستند که به هنگام خرید کالا را نکوهش کنند و به هنگام فروش از کالا ستایش نمایند. و اما همین افراد عوام فریبند که از رهگذر دین نان می‌خورند و در دل آنچه را که به زبان توصیف می‌کند باور ندارند. و اما سگ، همان فردى است که با سخن گفتن خود هم چون سگ بر مردم پارس می‌کند و به خاطر نیش زبان احترامى نزد مردم دارند. و اما خوک همین نامردانند که به هر پلیدى تن در می‌دهند. و اما گوسفند، مؤمنانى هستند که پشم‌های‌شان را می‌کنند و گوشت‌های‌شان را می‌خورند و استخوان‌شان را مى‌شکنند. و از گوسفندى که میان شیر و گرگ و روباه و سگ و خوک گرفتار است چه ساخته است؟ 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◽️علی‌بن‌الحسین امام سجاد علیه‌السلام فرمودند: هر کس با شکم سیر بخوابد و در نزدیکی‌اش مومنی گرسنه و بی‌طعام باشد، خدای عزوجل به فرشتگان گوید: من شما را بر این بنده شاهد می‌گیرم که او را امر کردم و نافرمانی کرد و از غیر من اطاعت کرد. این شخص را به عملش واگذاردم و به عزت و جلالم سوگند هرگز او را نمی‌بخشم. 📚ثواب الاعمال شیخ صدوق، جلد 1، صفحه250 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
✅مشارکت در مطالبه حمایت مسئولین قضایی از ۱۱۰ شاکی پرونده سلبریتی های هنجار شکن با چند کلیک!! ما عده ای از مردم در خصوص عملکرد منفی و هنجارشکنانه برخی از بازیگران که منجر به ضرر های غیر قابل جبرانی در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی شده است، داریم. 🔞 برخی از این بازیگران بدون هیچگونه واهمه از دستگاه های قضایی و حاکمیتی و با امنیت کامل، فضای مجازی را ناامن و بحرانی نموده اند و به نحو گستاخانه به اقدامات هنجارشکنانه و مجرمانه خویش افتخار می‌کنند. ♨️برخی از مهم ترین این اقدامات عبارت است از: ❌توهین به مقدسات ❌ترویج اباحه گری ❌تحقیر و تغییر هویت ملی ❌جریحه دار کردن عفت و اخلاق عمومی ❌تضعیف بنیان خانواده ❌ترویج سبک زندگی غربی و تجمل گرایی ❌نشر اکاذیب و سیاه نمایی ❌هم سویی با اهداف خصمانه دشمن در بحران ها ❌تخریب ارزشهای دینی و انقلابی ❌برهم زدن نظم عمومی در برخی حوادث و... ⚠️بر این اساس ما ۱۱۰ نفر از اقشار مختلف مردم سراسر کشور در جهت اعاده هویت اسلامی ایرانی، تصمیم بر شکایت رسمی، از ۱۵ نفر از بازیگران هنجار شکن گرفتیم. 📣ما شاکیان، از ریاست محترم قوه قضاییه و دادستان کل کشور، مطالبه ورود جدی و بدون مسامحه به این مسئله را داریم. با در نظر داشت خون شهدا و آینده فرزندانمان، از این مطالبه نخواهیم گذاشت. 🇮🇷مبرهن است که حمایت آحاد مردم، باعث تسریع در روند رسیدگی پرونده می شود. 📌با کلیک بر روی لینک زیر، اعتراض خود را علیه بازیگران هنجار شکن ثبت کنید.👇 https://farsnews.ir/my/c/110042 مجموعه مطالبه‌گری 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥این سبک اعتراض و ادبیات تند در شان روحانیت نیست! 🔻اعتراض یک درباره بزن و بکوبی در خیابان یا بازار یکی از شهرهای کشور که در هم بازتاب پیدا کرد. دلیل اعتراض این روحانی هم حفظ حرمت و مراسمی بود که به مدت ده شب ظاهرا در اطراف آن محل برگزار می شد. 🔸مختصات دقیق اتفاق و اینکه آن روحانی که بوده و قبل و بعد ماجرا را نمیدانیم و شاید تذکراتی داده شده بود یا سوءسابقه ای وجود داشت یا هر احتمال دیگری که ممکن است از غلظت ماجرا و تندی صحنه بکاهد. اما در اصل قضیه و مذمت این روحانی محترم تفاوتی ایجاد نمی کند. 🔸فارغ از بحث کشش و در برگزاری مراسمات و موافقت و مخالفت هایی که در برگزاری دهه های غیر از وجود دارد و با پیشفرض و قبول بداهت راجع به حرمت نگهداشتن ایام عزای اهل بیت(علیهم السلام)، این سبک چقدر آسیب زا می تواند باشد؟! 🔸مهارت ارتباط موثر پس کجاست و تعلیم جاهل چرا اتفاق نمی افتد؟ تذکر عالمانه، دلسوزانه و ولو جدی را چرا شاهد نیستیم؟ واقعا گاهی اوقات شاهدیم که برای مبارزه با یک حرامی، چند واجب دیگر را فراموش می کنیم. 🔔فقط التفات به و بازخورد فرهنگی و رسانه ای چنین سبک و ادبیاتی در تذکر دادن کافی بود حاج آقای عزیز! 📝 @sedayehowzeh 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
☑️در مذمّتِ سکولاریسمِ حوزوی 🔘آقای محقق‌داماد در سخن اخیر خویش، مطلقِ «دخالت در سیاست» را نفی و تقبیح کرده است، نه گونهٔ خاصی از آن را و بدتر این‌که آن را به «دو تن از بزرگان حوزه»، نسبت داده است. و این یعنی حوزه از «اساس»، سکولار است و بر اساس سکولاریسم، بنا شده است. 🔘این سخن، «استنتاجِ منطقیِ» من از سخن ایشان، نه نظر خودم. من معتقد نیستم که مؤسسان حوزه، سکولار بودند. این نسبتی است که آقای محقق‌داماد به مؤسسان و پدارن حوزه داده است. 🔘و از حوزویان انتظار می‌رود که در برابر «متهم‌ساختن بزرگان حوزه به سکولاریسم» از سوی آقای محقق‌داماد، موضع‌گیری کنند، امّا دریغا که حوزه و حوزویان، خاموشی گُزیده‌اند و آن را ابطال نمی‌کنند. 🔘تحلیل ایشان نیز ناصواب است، چنان‌که امام خمینی دربارۀ تشکیل نظام اسلامی و اهمّیّت آن معتقد بود: «اگر مرحوم حاج شیخ [عبدالکریم حائری] در حال حاضر زنده بودند، کاری را انجام می‌دادند که من انجام داده‌ام.» (برداشت‌هایی از سیرهٔ امام خمینی، ج۵، ص۳). 🔘آیت‌الله محمد یزدی و آیت‌الله احمد آذری‌قمی می‌گویند در سال ۱۳۳۴، امام فرمودند:‌‏ «اگر الان آقای بروجردی به من اجازه بدهند، من یک‌روزه تمام ایران را علیه شاه می‌شورانم»‌ ‎(برداشت‌هایی از سیرۀ امام خمینی، ج۵، ص۲۶-۲۷). 🔘آیت‌الله جعفر سبحانی می‌گوید امام فرمودند:‌‏ «من هر روز آقا را [آقای بروجردی] آماده می‌کنم بیرون‌راندن بهاییان از دستگاه دولت، اما فردا که می‌روم می‌بینم آقا دوباره سرد شده‌اند.» ‏(پابه‌پای آفتاب، ج۳، ص۲۰۶). 🔘حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا فاکر یزدی می‌گوید در جریان اعدام نواب‌صفوی، امام به منزل آیت‌الله بروجردی تشریف برده بودند تا ایشان در مقابل اعدام، عکس‌العمل نشان بدهد. امام آن‌قدر ناراحت شده بودند که عمامه‌شان را بر زمین زده و گفته بودند که آقا از این سیّد حمایت کنید. (برداشت‌هایی از سیرۀ امام خمینی، ج۵، ص۲۹). ‌ 🔘حجت الاسلام و المسلمین فضل‌الله محلاتی می‌گوید بعدها ارتباط امام با آیت‌الله بروجردی قطع شد و امام دیگر در کارهای آیت‌الله بروجردی دخالت نمی‌کردند و در هیچ کاری، اظهارنظر رسمی نمی‌کردند و می‌گفتند فایده ندارد و خودم، مورد اتهام قرار می‌گیرم؛ تا آنجا که حتی نماز جماعت را قبول نکردند. (برداشت‌هایی از سیرۀ امام خمینی، ج۵، ص۳۰-۳۱). 🔘باید میان «اسلامِ اجتماعی» و «اسلامِ سیاسی»، تفاوت نهاد. اسلامِ سیاسی، سودای «حاکمیّت» دارد و اسلامِ اجتماعی، به سطحی از «فعالیّت‌های اجتماعی»، بسنده می‌کند. امام خمینی، در «متن حکومت» قرار داشت نه بیرون از آن. «ولایت فقیه»، یک مقام رسمی و قانونی است و نمی‌توان آن را «سیاست‌ورزیِ مستقل و غیرحکومتی» قلمداد کرد. 🔘یکی از ریشه‌های این تحلیل‌ها، به «ناخوشایندبودن وضعیّت موجود» بازمی‌گردد. به‌خصوص، اوضاع معیشتیِ مردم، بسیار ناگوار است. دراین‌حال، طبیعی است که اهل نظر، به دنبال «تعلیلِ» این تلخی‌ها و نابسمانی‌ها باشند. و چون ذهنِ تحلیلیِ ما، «حاکمیّت‌مدار» است، نخست به سراغ «نوع حکمرانی» می‌رویم و آن را نقد می‌کنیم. در همین رویکرد، لایه‌های مختلفی وجود دارند: «نقد حکومت اسلامی»، «نقد حکومت روحانیان»، «نقد حکومت ولیّ فقیه»، «نقد حکومت ایدئولوژیک»، «نقد حکومت اقتدارگرا»، «نقد حکومتِ مبتنی بر دولت پنهان» و ... 🔘آقای محقق‌داماد، به سراغ سرچشمه رفته و رهیافتِ «حوزۀ سیاسی» را انکار کرده است، درحالی‌که مشکل به «سیاسی‌بودن حوزه» باز نمی‌گردد. البتّه غرض آقای محقق‌داماد، «انقلاب‌زدایی از حوزه» است که در لفافهٔ «سیاست‌زدایی از حوزه» بیان شده است. 🔘در مقابل این جریان، خوشبختانه یک موجِ تا حدی محسوس در میان طلبه‌ها شکل گرفته که حاکی از بازاندیشی نسبت به رویکردهای «سنّتی‌اندیشیِ حوزوی» و «تجدّداندیشیِ حوزوی» است. 🔘اگر به تعبیر دوستان، حقیر از آنچه که در حوزه می‌گذرد، بی‌اطّلاع باشم، دست‌کم در ماه‌های اخیر و به واسطهٔ ارتباط‌گری‌های متعدّد نیروهای حوزوی و سخنان همدلانهٔ آنها دریافتم که این «موجِ انقلابیِ منتقد و معترض»، در حال خیز برداشتن و تغییر دادن فضا از درون خودِ حوزه است. پس ساختار، در حال تولید و بازتولیدِ ناخواسته و ناآگاهانهٔ «نیروهای ساختارشکن» در درون خود است. 🔘من هرگز وضع حاکمیّت و جامعه را تأسف‌بار و مأیوس‌کننده نمی‌دانم و پانهادن امام خمینی به حکمرانی را ملامت نمی‌کنم و «حوزۀ نجف» را بر «حوزۀ قم»، ترجیح نمی‌دهم. بقای کنونیِ حوزۀ نجف، مرهون سایه‌گستریِ «انقلاب اسلامیِ ایران» است، وگرنه چنانچه قاسمِ سلیمانی نبود، داعش اثری از نجف و کربلا و ... بر جا ننهاده بود. این از برکات و حَسَناتِ انقلابِ خمینی و حکومتِ خمینی است. این سایۀ «انقلابِ قم‌خیزِ خمینی» ا‌ست که «نجف» را نگاه داشته است. 📝«مهدی جمشیدی» 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
💬حجت الاسلام وکیل پور در جواب علی مطهری اینگونه نوشت: آقای منتظری از آن‌هایی دفاع کرد که پدرتان را شهید کردند. 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
آنتی روباه
💬حجت الاسلام وکیل پور در جواب علی مطهری اینگونه نوشت: آقای منتظری از آن‌هایی دفاع کرد که پدرتان را ش
💬علی مطهری گفته؛ منتظری بدلیل دفاع از حق مردم جایگاه مقام عالی کشور را از دست داد. اما برای پی بردن به حقیقت یادآور سخنان رجوی سرکرده سازمان منافقین میشوم که سال ۷۹ در دیدار با رئیس امنیت داخلی عراق هنگامی که از رجوی سوال می‌شود کدام جریان درایران به سازمان نزدیک است؟ می‌گوید منتظری! 👤 رضا قریبی 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‼️بی حرمتی به عمامه پیغمبر در قم ⭕️همه چیز آرام آرام اتفاق می‌افتد. زمانی سر از گریبان در خواهیم آورد که دودمانمان به باد رفته. شاید ما هم شبیه همان انسان هایی باشیم که بیخیال از کنار همه چیز می‌گذریم. این اتفاقات به هم پیوسته‌اند و سر و صدایی ندارند اما این طناب یک روزی پاره می‌شود... ⭕️یا با لگد دشمنانمان از خواب جهل و غفلت بلند خواهیم شد یا با خیانت دوستانمان از بین خواهیم رفت. انسانی که در گیر و دار تغییرات و اتفاقات جامعه، نان به نرخ روز خوردن را انتخاب می‌کند قطعاً عاشورایی دارد و روزی باعث و بانی بالای نیزه کردن سر ولی خدا خواهد شد. ⭕️مسؤولین ما که بیدار نمی‌شوند. آن ها از اول ماه منتظر حقوق آخر ماه خود هستند. ولی نقش ما چه می‌شود؟ چرا اهل اندیشه اینگونه اتفاقات را در میدان علم زیر تیغ بررسی و تحلیل نمی‌برند. چرا متدینین، بی تفاوت از کنار همه چیز می‌گذرند؟ ⭕️راستی طلبه‌ها و روحانیون ما در چه حالند! بسیجیان کجا هستند! هیأت‌های ما به کدام سو می‌روند! اهالی مساجد چه کار می‌کنند! 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
آنتی روباه
‼️بی حرمتی به عمامه پیغمبر در قم ⭕️همه چیز آرام آرام اتفاق می‌افتد. زمانی سر از گریبان در خواهیم آو
🔻هر اتفاقی هم که افتاده باید این مطلب را در نظر گرفت که رفتار آن روحانی بسیار زننده تر از رفتار آن زن هست. او در دارد با عصا به ناموس مردم ضربه می‌زند. آنوقت چگونه از مردم توقع داریم پیروی از دین کنند؟! 🔻زن داد می‌زند: بدنم رو کبود کردی! 🔻و آن روحانی همچنان با عصا به آن زن می‌زند... 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
آنتی روباه
🔻هر اتفاقی هم که افتاده باید این مطلب را در نظر گرفت که رفتار آن روحانی بسیار زننده تر از رفتار آن ز
🖇دفع شر موش کن... ما درین انبار گندم می‌کنیم گندم جمع آمده گم می‌کنیم می‌نیندیشیم آخر ما بهوش کین خلل در گندمست از مکر موش موش تا انبار ما حفره زدست و از فنش انبار ما ویران شدست اول ای جان دفع شر موش کن وانگهان در جمع گندم جوش کن بشنو از اخبار آن صدر الصدور لا صلوة تم الا بالحضور گر نه موشی دزد در انبار ماست گندم اعمال چل ساله کجاست 📝مولوی 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه
🔘 نگاه حزبی در انجمن حجتیه 🔻پیش از انقلاب اسلامی در دیدگاه انجمن حجتیه حیات تشکیلات از همه چیز واجب‌تر بود چرا که تنها وظیفه مبارزه با بود و از این رو هر فعالیتی که حیات انجمن را به خطر می انداخت با واکنش انجمنی‌ها مواجه می‌شد. مثلا هرگونه فعالیت مبارزاتی علیه رژیم شاه از سوی یک فرد انجمنی ممکن بود حیات اجمن را به خطر بیاندازد. 🔻«گروهی که دچار کج‌فهمی بودند؛ چون کار را یک کار مقدس می‌دانستند، از نظر آنان همکاری با رژیم، انجمن را از تعرض مصون نگه می‌داشت؛ از این رو اگر حتی فردی در درون انجمن، علیه رژیم شاه فعالیت می کرد او را به ساواک معرفی می کردند تا انجمن بتواندبه حیات خود ادامه دهد»(1) 📚1.آرش محبی، نقد و بررسی انجمن حجتیه، کانون اندیشه جوان، ص 92 🦊 @antirobah | آنتی روباه 🦊 @antirobah | آنتی روباه