eitaa logo
آنتی سالوسیون
1.4هزار دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
5.6هزار ویدیو
32 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
جبرائیلی: رهبری فرمودن کار لازمی بود نه کار صحیح(: سکانس 2⃣👇🏻 رهبری: حذف ارز ۴۲۰۰ کار صحیحی بود جبرائیلی: رهبری فرمودن کار صحیحی بود نفرمودن نحوه اجرا صحیح بود سکانس 3⃣👇🏻 رهبری: نحوه حذف ارز ۴۲۰۰ صحیح بود جبرائیلی: رهبری فرمودن نحوه اجرا صحیح بود نفرمودن در این زمان و برهه کارصحیحی بود و این داستان ادامه دارد...
آنتی سالوسیون
📸 ۲۰۰۵ شرکت عمومی و دولتی در اتاق شیشه‌ای رفتند 🔹 ۳۵ فدراسیون 🔹 ۴۷۴ شرکت تحت نظارت (حاکمیت) دولت 🔹
✳️ فارغ از اینکه سیاست حراج برای کنترل بازار صحیح است یا خیر، اگر قصد مقایسه عملکرد حراج‌های اخیر در دولت فعلی را با حراج های گذشته در دولت‌های سابق داشته باشیم در این صورت باید حراج فعلی را بهترین شیوه و عملکرد دانست. 🔸 با مقایسه آماری حراج های انجام شده که در زیر آمده به این نتیجه می رسیم که دولت سیزدهم حراج را دقیقا در حاشیه بازار و با کمترین رانت ممکن انجام داده است. به آمارهای زیر دقت فرمایید: 🔶حراج سال ۱۳۹۰( ریاست بهمنی): 🔺قیمت حراج:۵۴۶۰۰۰ ت 🔺قیمت آزاد در روز عرضه: ۷۵۴۰۰۰ت 🔺اختلاف قیمت حراج و بازار:۳۸٪ 🔶حراج سال ۱۳۹۶( ریاست سیف): 🔺قیمت حراج:۱۳۹۰۰۰۰ت 🔺قیمت آزاد در روز عرضه: ۳۵۰۰۰۰۰ 🔺 اختلاف قیمت حراج و بازار:۱۵۲٪ 🔶حراج سال ۱۴۰۲( ریاست فرزین): 🔺قیمت حراج:۱۲۶۰۰۰۰۰ت 🔺قیمت آزاد در روز عرضه: ۱۳۵۰۰۰۰۰ت 🔺اختلاف قیمت حراج و بازار:۷٪
آنتی سالوسیون
افشاگری خط دشمنان مجلس انقلابی توسط امام خامنه ای این کلیپ تا حالا به شدت سانسور شده حتما ببینید و ن
7.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👈🏻ما در دهه‌ی ۹۰ به دلایل مختلف یک عقب‌ماندگی و به‌اصطلاح تعطیل نسبی مسائل اقتصادی داشتیم.👉🏻 نمیشود همه را منسوب کرد به ضعف مدیریّتها؛ نه، بخشی مربوط به عوامل خارجی و بیرونی است، بخشی مربوط به عوامل درونی است؛‌ مسئله‌ی تحریمها مؤثّر بود، مسئله‌ی کاهش ارزش نفت در یک برهه‌ای از زمان مؤثّر بود، مسئله‌ی تمرکز کشور بر روی مسئله‌ی هسته‌ای که اقتصاد را شرطی کرد، مؤثّر بود؛ مسائل گوناگونی این‌جوری مؤثّر بود؛ نتیجه این شد که 👈🏻ما یک دهه عقب‌ماندگی داریم و شاخصهای منفی، زیاد داریم که آمار متقن مراکز رسمی است؛ یعنی اینها ادّعا نیست👉🏻. شاخصها، شاخصهای منفی است در بخشهای مهمّی که البتّه من اینجا یادداشت هم کرده‌ام، [ولی] نمیخواهم حالا وقت را به این بگذرانم. طبعاً جبران این عقب‌ماندگی کار آسانی نیست؛ این طبعاً محتاج یک رشد مستمرّ پی‌درپی اقتصادی است در میان‌مدّت؛ حالا بلندمدّت نگوییم. یعنی مثلاً ما 👈🏻اقلّاً هفت، سال بایستی تلاش را پیگیر کنیم👉🏻 ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آنتی سالوسیون
تمجید مجدد #رهبر_انقلاب از آیت الله #رئیسی حفظه الله در دیدار با نخبگان #امام_خامنه_ای
11.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تذکر در دیدار با نخبگان به تذکر رهبری به کسانیکه به جای رسیدن انتقادات به گوش مسئولین دنبال تریبون برای تخریب نظام و دولت ( کلیپ شدن وتهیه خوراک برای رسانه های معاند و فضای مجازی ) جهت فریاد زدن هستن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه از ایران پول نرسه، ۹۰ درصد ایرانیای مهاجر بیکار میشن!
5.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نگران قیمت دلاری؟ نمیدونی رئیسی داره چکار میکنه؟ این کلیپ رو ببین👆👆 مسایل اقتصادی به همین سادگی که توضیح دادم نیست، موارد و مسائل و گزاره‌های خیلی بیشتری دخیل است. اما به طور کل با همین شیب جلو می‌رود مگر مواردی استنثا به وجود آید.
📢 با سلام و قبولی طاعات و عبادات 👈🏻 با توجه به همه گیر شدن شبهه علت عدم برخورد سلبی در خصوص مسئله و معضل بدحجابی و سؤاستفاده دشمنان و بدخواهان از این فرصت جهت بدبین کردن مردم ولایتمدار به مسئولان انقلابی و زحمتکش کشور مطالب مهم و کمیابی تقدیم نگاه مردم شریف و متدین ایران اسلامی میشود👇🏻
✅ پاسخی جامع حول مساله برده داری و ازدواج با کنیزان در اسلام 〰➖〰〰〰🔶🔹🔸 این سوال بسیار مهم و دقیق در حوزه عقاید اسلامی است که باید با تامل بسیار مورد نقد و بررسی قرار گیرد ؛ اصولا قضاوت در خصوص برخی مسایل نمی تواند تک بعدی و یک جانبه باشد. برای رسیدن به قضاوتی منصفانه و عادلانه در مورد آن ها نیاز است که انسان حقیقت جو ، همه جوانب و ابعاد زمانی و مکانی و فرهنگی و اجتماعی مسئله را با دقت بررسی کند تا به نتیجه برسد . موضوع برده داری در اسلام یکی از این موارد ویژه است . اسلام پس از شکل گیری در خصوص برخی انحرافات به طور ضربتی و قاطعانه برخورد کرد. اما در بسیاری از موارد هم برخورد این گونه نبود و به حکم عقل هم نباید این گونه باشد ؛ به عنوان مثال در خصوص حکم شراب این گونه نبوده و این حکم به مرور زمان و تا حدودی تدریجی ابلاغ شده است . معمولا برخوردهای جدی و ضربتی اسلام در خصوص مشکلات عمیق عقیدتی بود، نه معضلات اجتماعی که حل آن نیاز به فرایندی حساب شده و دقیق دارد . لذا اسلام به هیچ وجه به برده داری به عنوان یک اصل و ضرورت نگاه نمی کند، بلکه تنها راهکارهایی برای برخورد درست با این حقیقت موجود ارائه می دهد؛ در توضیح این مساله مهم باید گفت: در عصر بعثت رسول گرامی خدا صلی الله علیه و آله برای بردگی راه های متعددی وجود داشت. وجود هر یک از این راه ها به بردگی رسمیت می بخشید و قانونی به حساب می آمد . آن راه ها بدین قرار بود: ـ اسارت درجنگ ها: طبیعی است که دو طرف درگیر در جنگ از یکدیگر اسیر بگیرند. اسیران به صورت برده به خدمت گرفته می شدند. ـ خواست حاکم و سرپرست: حاکم و سرپرست ستمگر افراد زیر دست را به بردگی می گرفت و در مزارع و دامداری ، به کار می گماشت . احیاناً آنان را به عنوان برده می فروخت. ـ تبعیت طفل از مادر خویش که برده و کنیز بود، اگر چه پدرش آزاد بود، ولی به جهت کنیز بودنِ مادر، طفل هم محکوم به بردگی بود. ـ فرار از لشکر و امتناع از جنگیدن و خدمت سربازی. - فرار از کشوری و پناهنده شدن به دولت دیگر و خود را تسلیم آن حکومت نمودن . این کار برای حکمرانان کشوری که بدان پناهنده شده بودند، ایجاد حق می کرد و آنان می توانستند پناهندگان را به بردگی بگیرند. ـ ارتکاب جرایمی همانند قتل،‌ دزدی و ... (جریان به بردگی گرفتن ساختگی بنیامین، برادر حضرت یوسف(علیه‌السلام) به جرم سرقت گویای این امر است). ـ فقری که به موجب آن شخص خودش را به دیگری بفروشد و خود را ملزم سازد برای مولایش کار کند. ـ فروختن فرزند؛ پدر حق داشت فرزند خویش را جهت تنگدستی به عنوان برده بفروشد. ـ فروختن همسر؛ شوهر حق داشت. همسر خویش را به عنوان برده به فروش برساند. ـ آدم ربایی، فرد دزدیده شده به عنوان برده فروخته می شد، مانند زید بن حارثه که ربوده و به عنوان غلام فروخته شد. ـ باختن در قمار؛ گاهی فرد قمار باز خود را گرو قمار قرار می داد و در صورت باختن ، برده می شد. اسلام همه این راه ها و سرچشمه های بردگی را مسدود نمود، تنها اوّلی را با شرایطی پذیرفت. آن را هم هرگز به عنوان جنبه الزامی اعلان نکرد؛ در واقع در صورت پیروزی در جنگ ، گرفتن برده الزامی نبود، بلکه دستور اسلام در این مورد این است که بعد از پایان جنگ با کفار، افرادی که اسیر می شوند، به چند صورت با آنان برخورد شود: - از آنان فدیه گرفته شده، آزاد شوند؛ - با اسیران مسلمان مبادله شوند؛ - با انجام اموری نظیر آموختن خواندن و نوشتن به مسلمانان آزادی خود را به دست آورند ؛ در مواردی که راه های قبلی به صلاح یا ممکن نبود، به جای این که آن ها را بکشند، اسیرشان کرده و برای خدمت، به کار بگمارند و بین مردم تقسیم کنند. ✅ کنیزان نیز زنانی بودند که در میدان های جنگ شرکت می کردند و اسیر می‌شدند. (در قدیم در جنگ ها قبیله در جنگ در گیر بود ؛ یعنی زنان و مردان و کودکان همگی اعضای میدان نبرد بودند . برای پیروزی بر طرف مقابل تلاش می کردند . سهم زنان کمتر از مردان نبود . وقتی یک طرف شکست می خورد، تمام مردان و زنان و کودکان و اموالی که در میدان بود ،به اسارت طرف مقابل در می‌آمد. 《1》
آنتی سالوسیون
#پاسخ_به_شبهات ✅ پاسخی جامع حول مساله برده داری و ازدواج با کنیزان در اسلام 〰➖〰〰〰🔶🔹🔸 این سوال بس
✅✅ اما به خاطر داشته باشید حکم برده و کنیز گرفتن مربوط به "کافران حربي" است. وقتي قبيله و عشيره اي همگي اعم از زن و مرد و بزرگ و کوچک به جنگ با اسلام قيام کردند، مسلمانان بايد از کيان خود دفاع کنند و با آنان بجنگند، تا زمانی که شکست آنان قطعی نشده ، دشمن را بکشند . اگر قبل از شکست قطعی ، دشمن پيشنهاد مصالحه داد، رهبر جامعه اسلامی (پیامبر یا امام معصوم) بر اساس توافق با آنان رفتار می‌کند اما اگر به جنگ ادامه دادند، با آنان مي جنگد تا شکست آنان قطعي شود آن گاه دشمن را به اسارت می‌گيرند . امام مسلمانان با رعايت مصلحت جامعه اسلامی در مورد اسيران اعم از مرد و زن و کوچک و بزرگ تصميم گرفته ،آنان را به منت يا در قبال گرفتن فديه آزاد کرده يا به بردگی می‌گيرد بنا بر اين کافرانی که برای نابودی کشور اسلامی اقدام کرده بودند، بعد از شکست قطعی به صلاحديد امام به ملکيت مجاهدان در می‌آيند . 👈اين حکم فقط مربوط به جنگ با کافراني است که عليه اسلام و جامعه اسلامي شمشير کشيده ، برای به نابودی کشاندن اسلام هجوم آورده باشند. 👈دقت کنید مسلمانان حق ندارند ابتدا و حتی بدون تبليغ و دعوت و بدون اين که مورد هجوم واقع شوند و برای تحميل اسلام يا کشورگشايی به سرزمينی حمله کرده ، مردان جنگی آنان را بکشند و بقيه را اعم از زن يا مرد به اسارت بگيرند. 👈اجازه به بردگی گرفتن فقط در مورد مردان و زنانی است که به کشور اسلامی هجوم آورده ،در صدد نابودی اسلام و مسلمانان هستند 👈اين اجازه هم فقط مربوط به کساني است که در ميدان نبرد حضور دارند و آله هجوم به منازل و شهرها و تخریب و اسیر گرفتن جایز نیست آن هم در صورتی است که امام مسلمانان به بردگی گرفتن اسيران را جايز بداند و اجازه دهد. ⏮⏪⏪ همانگونه که اشاره کردیم برده گرفتن شرکت کنندگان در جنگ را اسلام باب نکرد بلکه قانون عمومی آن زمان بود .اسلام هم مخالفت فوری و دفعي با آن را مناسب نديد بلکه به مبارزه تدريجی با آن پرداخت؛ ضمن پذيرفتن اصل آن، زمينه های 👈ورود بندگان به جامعه اسلامی و 👈آزاد شدن آنان به بهانه های مختلف و 👈ايمان آوردن آنان را ايجاد کرد. ✅✅ خلاصه کسی که برای هدم و نابودی گروهی اقدام کرد، با اين اقدام خود به آن گروه اجازه داده اگر بتوانند او را هدم و نابود کنند ، اگر آنان بر وی غلبه کردند و به جاي کشتن او ، وی را به بردگي گرفتند و مالک همه منافع او شدند، اين نه تنها ظلم نيست بلکه مقابله به مثل با او و عکس العمل رفتار ظالمانه خودش است . اين رفتار با ستمگر متجاوز، نزد هيچ کس ناپسند نبوده ، نکشتن و به بردگي گرفتنش، خدمتی به اوست، زيرا برده بودن به خصوص اگر مالک، مسلمان معتقد و پای بند باشد ، در معرض نجات دنيا و آخرت قرار دادن فرد است. 《2》