9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از تولیت آستان قدس رضوی
🏴 تولیت آستان قدس رضوی درگذشت پدر حاج حسین یکتا را تسلیت گفت
▫️ تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی درگذشت پدر جانباز و راوی دوران دفاع مقدس حاج حسین یکتا را تسلیت گفت.
🔰 متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای حاج محمدحسین حسینییکتا
▪️ مصیبت درگذشت پدر بزرگوارتان که از خدام بااخلاص اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بودند، را به جنابعالی و دیگر بازماندگان محترم تسلیت عرض مینمایم.
▪️ در جوار مضجع نورانی حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیّة والثناء از درگاه خداوند متعال، برای آن خادم بااخلاص رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم اجر و شکیبایی مسألت مینمایم.
احمد مروی
تولیت آستان قدس رضوی
@marvi_ir
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#فیلم | #الی_الحبیب
همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی
که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی
#صلی_الله_عليك_يا_ابا_عبدالله
@aqr_ir
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#استوری | #الی_الحبیب
چون کبوترها دلم گاهی هوایی می شود
کاش میشد در هوای کربلا پرواز کرد
#صلی_الله_عليك_يا_ابا_عبدالله
@aqr_ir
#گزارش_تصویری | به همت خیریه امام صادق(علیهالسلام) و با مشارکت مدیریت امور مجاورین آستان قدس رضوی در شبهای سرد زمستانی مشهد هر شب بین نیازمندان و کارتنخوابها غذای گرم توزیع میشود.
📷 احمد حسنی - علیرضا صفرزاده
🌍 yun.ir/vxsil4
@aqr_ir
نمانام مهر، گام بلند آستان قدس رضوی در تولید محصولات هنری/ تولید ۵۰۰ محصول با «مهر»
🔹 مؤسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی که بیش از دو دهه سابقه فعالیت در حوزه تولید سوغات زائر دارد، از اواخر سال ۱۳۹۹، مسیر فعالیتهای خود در زمینه تولید محصولات هنری رضوی را با رویکردی جدید و جدیت بیشتری ادامه داد و در نهایت با تدوین استانداردهایی در فرایند تولید، موفق به تعریف نمانام «مهر» گردید.
🔸 امیرمهدی حکیمی، مدیرعامل مؤسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی:
🔺 در یک سال و نیم اخیر، نزدیک به ۵۰۰ نوع محصول هنری رضوی جدید با برند مهر توسط این مؤسسه طراحی شده است که بخشی از آنها به مرحله تجاریسازی و عرضه در بازار رسیده است. این محصولات در حال حاضر در حوزههای «تابلو»، «متبرک»، «دکوراتیو»، «زیورآلات»، «حجمی» و «زینتی» دستهبندی میشود.
🔺 ما امر زیارت را تنها به معنای حضور فیزیکی زائر در حرم مطهر رضوی نمیبینیم و بخشی از رسالت این مؤسسه در حوزه اقتصاد هنر نیز با محوریت امتداد مسیر زیارت دنبال میشود. در واقع همه اقدامات مؤسسه رویکردی معنایی دارد. در واقع با این رویکرد تلاش شده خاطره خوب زیارت حرم مطهر حضرت رضا(ع) تا خانه خود زائر، در هر گوشه از جهان، امتداد یابد و زائر با نگاه به این محصول هنری در هر زمان و مکانی، یاد لحظات خوش زیارتش بیفتد.
👇🏻 متن کامل گزارش:
yun.ir/1kdv69
@aqr_ir