eitaa logo
آثار پاکروان
56 دنبال‌کننده
111 عکس
14 ویدیو
165 فایل
در تاریخ بماند. خفته‌گان بیدار شوند, ارتباط با مدیر: @pakravan40
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کربلا
✍🏻 نگران این اندک تجمع ها توی شهرها نباشید! | پر پرش تا شنبه تموم میشه، چون اینایی که من دیدم از شنبه همه باید برن مدرسه 👤 چریک تنهای انقلاب
🍃♥️🍃 کاشفِ حجاب در ایران کیست؟ 🍃♥️🍃 کاشفِ حجاب در ایران رضا شاه بی‌سواد است. او چیزی نمی‌توانست کشف کند. به ترکیه سفر کرد. پیشرفت صنعت را در کارخانه‌ها و زنان لخت در جامعه دید. به یاد عقب ماندگی ایران افتاد. بعد از چند مدت‌ها فکر کردن در حد سواد خود و استمداد گرفتن از کارشناسان انگلسی و غربیان، ناگهان مثل ارشمیدس در حمام فریاد کشید: یافتم، یافتم. او نام کشف‌اش را گذاشت: «کشف حجاب» یعنی من کشف کردم: حجاب بززگ‌ترین مانع پیشرفت سلطه پذیری غرب در ایران است. با این بهانه که لباس زنان مانع بزرگ کارکردن آن‌هاست. و با این کشف نام‌‌اش در بین کاشف‌ها ثبت شد. تاریخ به یاد ندارد شاهی کاشف باشد به جز رضا شاه. حال که این کشف بعد از انقلاب اسلامی در ایران کارکرد خود را از دست داده است، باید غرب‌پرستان خارج نشین کاری برای به زانو در آوردن برای اربابان ساطه‌گر انجام دهند تا جیره‌شان قطع نشود. پس ماموریت یافتند با حمایت مالی و رسانه‌ای در حفظ این کشف کثیف سنگ تمام بگذارند تا بوی گندشان دوباره ایران پخش شود، تا بتوانند فرهنگ سلطه‌گری را دوباره در ایران زنده کنند. کارگران هنرگند که قبلا هنرمزدی بودند، هم گه‌گاهی به یاد آن کاشف، و حمایت از کشف، از بوق‌های تبلیغی جنگ نرم، جیغ و فریادی کنند، زیرا این ورشکسته‎گان روانی مجبورند عقده گشایی کنند و چون عروسک‌های کوکی در انجام وظیفه به سفارشات بالا دستی مونمو عمل کرده باشند تا تکه استخوانی جلویشان انداخته شود. کشف حجابِ نمادین برخی از بازی‌گران هنرگند، نسبت به فوت مهسا امینی از جمله این سفارشات است. ماده‌های میمون صفت جز اطاعت کاری نمی‌توانند کاری انجام دهند. خوردن نان خشک ایران، صد شرافت به چلوکباب عشرت‌کده‌های غربیان. در زمان انقلاب ولگردهای گمرک اعصاب کردند و با خارجی‌یان رابطه‌شان را قطع کردندند. خبرنگاری پرسیده بود: چرا با ایرانی‌یان قطع رابطه نکردید؟ جواب داده بودند: هر چه باشند باز ایرانی هستند هوای ما را در هر حال دارند. اما خارجی‌ها بسیار خشونت آمیز رفتار می‌کنند. آن زنان کمرک نشین هزار بار بهتر از این کاسه‌لیسان خارج نشین هستند. 🖌 محمد ابرهیم پاکروان (مواپا)
هدایت شده از علی. علی
لعنت به پهلوی لعنت به سلطنت طلبان و ارباب شان دولت آمریکا
1ـ بند بی‌بند
🍃♥️🍃 در احوالات هرزه‌گان حریص 🍃♥️🍃 بزک‌دار با همان هرزه، میوه تکامل یافته محیط جنگل مدرن است. طعم این میوه به مذاق مسلمانان بسیار تلخ و غیر قابل تحمل می‌باشد. که در سقوط به مرتبه: وَلَقَدْ ذَرَأْنَا لِجَهَنَّمَ كَثِيرًا مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ ۖ لَهُمْ قُلُوبٌ لَا يَفْقَهُونَ بِهَا وَلَهُمْ أَعْيُنٌ لَا يُبْصِرُونَ بِهَا وَلَهُمْ آذَانٌ لَا يَسْمَعُونَ بِهَا ۚ أُولَٰئِكَ كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ ۚ أُولَٰئِكَ هُمُ الْغَافِلُونَ (اعراف7 آیه179) و محققا بسیاری از جن و انس را برای جهنم آفریدیم، چه آنکه آنها را دل‌هایی است بی‌ادراک و معرفت، و دیده‌هایی بی‌نور و بصیرت، و گوش‌هایی ناشنوای حقیقت، آن‌ها مانند چهارپایانند بلکه بسی گمراه‌ترند، آنها همان مردمی هستند که غافل‌اند. ترجمه آیه به نظم: گمان می کنی چون که گویی تو پند /یکی لحظه در آن تأمل کنند کر و کور هستند غرق و حسل/ اولئک کالانعام بَلْ هُمْ أَضل گاوان و خران بار بردار/ به زآدمیان مردم آزار ملاك انسانيّت، فهم و پذيرش معارف و تكاليف الهی است، وگرنه انسان مانند حيوانات است. «أُولئِكَ كَالْأَنْعامِ» كسى كه با وجود توانايى، از نعمت‌هاى الهى درست بهره نبرد، بدتر از موجودى است كه اساساً آن‌ها را ندارد.(در محیط حیوانات جنگل مانند). «بَلْ هُمْ أَضَلُّ» انسان‌هاى غافل و بى‌بصيرت، (در بى‌تفاوتى، شكم‌پرستى، شهوت‌رانى، استثمار شدن و محروميّت از لذّت معرفت) از چهارپايان بدتر مى‌باشند. «أُولئِكَ كَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُولئِكَ هُمُ الْغافِلُونَ» انسان‌هاى بى‌بصيرت، از هدف، الله، خود، امكانات، آخرت، ذريّه، آيات الهى، قانون الله، الطاف گذشته و گناهان خويش غافلند. «أُولئِكَ هُمُ الْغافِلُونَ» دوزخى شدن بسيارى از انسان‌ها، به خاطر بهره‌نبردن از نعمت‌هاى الهى در مسير هدايت و كمال است. زيرا با داشتن فطرت الهی از فهم حقیقت عاجز مانند، گرفتار غفلت شده‌اند.(وارد محیط حیوانات جنگل مدرن شدند). 🖌 محمد ابرهیم پاکروان (مواپا)
مطالبه مباززه با مفاسد اجتماعی به صورت جدی و با قاطعیت در کمترین زمان ممکن
1دين چیست.doc
81.9K
ق 1 تعریف معنی عام دین
🍃♥️🍃 94 حفاظت از هنجار الهی 🍃♥️🍃 پرهیزکاران، هدایت‌گری را در محل چنان انجام می‌دهند که زمینه انحراف در بین اهالی محیط زندگی ایجاد ننمایند. تصور کنید شما باغی دارید که میوه‌های خوش‌رنگ و خوش مزه دارد. مجازید در باغ بخورید. همجنین آورده در خانه هم میل نمایید. هنجار حجاب تقاضا می‌نماید موقع حمل به خانه از ظرفی استفاده نماید که میوه‌ها دیده نمی‌شوند. ممکن است از ظرف روشن هم استفاده کنید و کسی جرات برداشتن را نداشته باشد و سالم به منزل برسانید. آیا فکر نمی‌کنید ممکن است بچه‌ای هوس خوردن نماید، اما چیک نزند و شما هم هیچ‌گاه احساس او را نفهمید. قبول دارید ممکن است فردی به علت گرسنه‌گی تقاضای یک هلو نماید و شما هم ندهید. آیا فکر نمی‌کنید ممکن است جاهلی یا راه‌زنی به هر علت حمله به ظرف میوه نماید و با مقاومت حضرت عالی نتواند میوه ببرد اما میوه در حین درگیری لکه‌دار شود. و احتمالات فراوان دیگر. آیا بهتر نیست موقع حمل از باغ تا منزل در ظرفی حمل می‌نموید که محتوای داخل مشخص نباشد. قبول دارید اگر ظرف، محتوای داخل‌را نشان ندهد احتمالات نگاه، تقاضا، حمله و... کاهش می‌یابد و بیشتر در امان هستید؟ هنجار هر چه باارزش‌تر باشد به محافظت محکم‌تر احتیاج دارد. ثروت هر چه ناب‌تر باشد به محل و صندوق محکم‌تر و محافظان مصلح بیشتر نیاز هست. یک اثر تاریخی که احتمال داده می‌شود که در فلان تپه مدفون است، برایش محافظ می‌گذارند. بعد از کشف، در صندوق نسوز قرار می‌دهند. موقع حمل از وسیله ضد کلوله استفاده می‌کنند. محافظان قوی تدارک می‌بینند، بر موزه نگهبان می‌گذارند، در ساعات بازدید داخل یک صندوق شیشه‌ای قرار می‌دهند، و در داخل حصاری از زنجیر چنان قرار می‌دهند که نتوانی به یک متری آن نزدیک شوی. اما یک چیز بی‌ارزش که فراوان به چشم می‌خورد مثل یک پاکت سیگار زیر پا اینور و آنور می‌شود. فرق این دو کالا چقدر است؟ 🖌 محمد ابرهیم پاکروان (مواپا)
🍃♥️🍃 بصیر گیست؟ 🍃♥️🍃 بصیر کیست؟ بصیر آن‌چنان‌که از حمله گرگ آگاه می‌شود، نفوذ موریانه را هم حس می‌کند. واکنش مناسب به هر دو حمله نشان می‌دهد. پس بصیرت، سواد نیست؛ آگاهی هست. نگاه بصیر به شاخص‌هاست نه به شخصیت‌ها. بصیر فرق مسجد حق با مسجد ضِرار را می‌فهمد. بصیر با مشاهده قرآنِ روی نیزه، از قرآنِ ناطق منحرف نمی‌گردد. بصیر می‌داند و می‌فهمد جانباز صفین(شمر) می‌تواند قاتل امام حسین باشد. بصیر می‌داند در جنگ با فتنه نه‌باید آغازگر باشد، اما بعد از آغاز جنگ تا زدن ضربه نهایی استوار و ثابت قدم در صحنه می‌ماند. بصیر نمی‌گذارد فرصت‌طلبان فتنه‌گر، شیرش را بدوشند یا بر پشتت سوار شوند. بصیر دَرک می‌نماید مالک اشترهای تندرو و ابوموسی اشعری‌ها معتدل نیستند. مالک اشتر تابع ولایت است و به همین خاطر معتدل می‌باشد. بصیر می‌داند معاویه‌ها، به سست عنصرهای سپاهِ امام علی علیه السلام دل بسته‌اند. بصیر می‌داند تاریخ، تکرار می‌شود، نه با تمام جزئیاتش، بلکه با خطوط کلی‌یش. بصير آن‌چه را که در خشت خام می‌بیند، روشنفکر در آينه هم نمی‌تواند ببیند. بصیر روشنگر عمل کننده است. 🖌 محمد ابرهیم پاکروان (مواپا)
🍃♥️🍃 175 دفع عفریت‌های نفوذی با دفن فتنه و فساد فتنه‌گران🍃♥️🍃 فراموش نشود فتنه‌گران برای ایجاد فتنه دنبال زمینه حضور هستند. آنچه مهم است، نباید خود مدافعان وفادار به انقلاب برای فتنه‌گران زمینه ایجاد نمایند. فتنه‌گران فرهنگ فرنگ‌خواه با سواستفاده از ضعف مدیران در دفع فساد و حمایت از مستضفان، اراجیف بافتند تا مدافعان انقلاب را تضعیف کرده و امت رسته از ظلم شاهان را دوباره اسیر کنند. دفع فتنه‌های نفوذی فرنگ بافته مفید نمی‌افتد، مگر با دفن فساد و مفسدان و از بین بردن زمینه‌های فساد، تا فتنه‌گران فاز منفی نیابند و بدان بهانه فساد افکنند. در چنین زمانی فجوران فرنگی‌منش می‌توانند فرافکنی کنند و فایق بر وفاداران و فاضلان امت شوند. رفاقت حنیفان با غافلان، فتنه‌گران ضعیف فرنگی را جسور می‌کند تا بر فداییان امام حسین بتازند، و فرق فرمان‌بران فرزانه الهی را شکافه، عاشورای دیگر رقم زنند و در این میان با کف فرنگی‌یان، عربی برقصند. رفتار رعفت‌گونه با فتنه‌گران عفار آفرینی است. چندی پیش فریب‌خورده‌گان منتظر فرمان فرنگی‌ان، به امید غفلت فرزانه‌گان، فتنه‌گران مثل کف روی دریا آمدند، فتنه جدیدی را آغاز و با تفاخر با کف فرنگی‌ها مستانه فریاد زدند و دف نواختند. فتنه‌گران و فرصت‌طلبان با شنیدن فریاد تکبیر فرزانه‌گان و مدافعان خستگی ناپذیر امام خامنه‌ای فهمیدند هنگام فرار است. فتنه‌گران با این شکست یکی بر شکست‌هایشان افزودند و مدافعان با دمیده شدن فجر و طلوع فخرآمیز، ظفری دگر آفریدند و سوره فتح خواندند. 🖌 محمد ابرهیم پاکروان (مواپا)