هدایت شده از پشتیبان انقلاب
#ادبیات_مواپا نوشتن نوین در زبان فارسی
👈لطفا ادبیات مواپا را دنبال فرمایید👇
https://eitaa.com/adabeyatmoapa
هدایت شده از پشتیبان انقلاب
میزان قضاوت حال فعلی افراد است
امام خمینی(ره) سه بار فرمودند:1ـ«و میزان، حال فعلی اشخاص است (صحیفه امام؛ ج: 17؛ ص:139ـ 24/09/61) 2ـ «میزان در گزینش، حال فعلی افراد است». (صحیفه امام ج: 17؛ ص: 220ـ 15/10/61) 3ـ «و میزان در هر کس حال فعلی او است.»(صحیفه امام؛ ج:21؛ ص:452ـ 26/11/61)
این دو از لحاظ مصداقهای کلی با مورد سوم تفاوت دارد. دو مورد وجه ایجابی و جذبی دارد. به این معنا که وقتی انقلاب به پیروزی رسید و افرادی تندخو، تندرو، متشرع اما جاهل نسبت به روح احکام شرع و یا افراد نفوذی در نهادهای انقلاب، نسبت به افراد و وابستگان کسانی که در رژیم گذشته مسئولیتهایی را عهدهدار بودند، تندروی می کردند و حقوق شهروندی آن ها را نادیده گرفته و دست به تصفیههای بیحساب و کتاب دست می زدند، در بند دوم پیام هشت مادهای اعلام فرمودند: «و میزان، حال فعلی اشخاص است» که از سیاق کلام بر میآید، که اگر کسانی در گذشته مرتکب لغزش و خطاهایی شده ولی اکنون مرتکب آن خطاها نمیشوند، نباید مورد تعرض قرار گیرند و از حقوق حقه خود محروم گردند.
مورد سوم که در وصیتنامه سیاسی- الهی آمده، برخلاف دو مورد قبلی در مورد ریاکارانی است که خود را انقلابی نشان داده و گاه امام از آنها تمجید کردهاند، لذا به جهت آن که چنین کسانی از تمجیدهای امام سوء استفاده نکنند، مطالب زیر را در حاشیه وصیتنامه ذکر کردند: « من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسی و اسلام نمایی بعضی افراد ذکری از آنان کرده و تمجیدی نموده ام، که بعد فهمیدم از دغلبازی آنان اغفال شدهام. آن تمجیدها در حالی بود که خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار مینمایاندند، و نباید از آن مسائل سوء استفاده شود. و میزان در هر کس حال فعلی او است.»
حال فعلی افراد، یک معیار اساسی در شناخت خط امام خمینی و راهاش میباشد. معیار اساسی این است: قضاوت در مورد اشخاص باید با معیار حال کنونی اشخاص انجام شود. گذشتهی اشخاص، مورد توجه و قابل تعمل نیست.
گذشته افراد از دو حال نیست. 1ـ موافق انقلاب. 2ـ مخالف انقلاب. حال کنونی افراد هم از دوحال خارج نیست: 1ـ موافق انقلاب. 2ـ مخالف انقلاب. با توجه به گذشته و حال، چهار دسته در جامعه قابل مشاهده است:
1ـ گذشته موافق، حال هم موافق. بسیار خوب. 2ـ گذشته مخالف، حال هم مخالف. بسیار بد.
3ـ گذشته موافق، حال مخالف. بسیار بد. 4ـ گذشته مخالف حال موافق. بسیار خوب.
مشکل قضاوت در مورد گروههای یک و دو وجود ندارد، زیرا هرچه بودند، هستند. مشگل در گروههای سه و چهار هستند، زیرا هر چه بودند، حال آن نیستند. اگر حال فعلی اشخاص در نقطهی مقابل گذشته آنان قرار دارد، در این صورت گذشته دیگر اعتبار و کارائی ندارد. نمونه از گروه سه: قضاوت امام علی در مورد طلحه و زبیر، نمونه از گروه چهار: قضاورتی که امام حسین در مورد حر نمود.
مطرح کردن گذشته مربوط به وقتی است که حال فعلی فردی معلوم و مشخص نباشد. انسان به گذشته اکتفا کند و بگوید: خوب، قبلاً اینجوری بوده، حالا هم لابد همان جور است.
بعضیها با امام از پاریس به ایران آمدند؛ اما بعضی در زمان امام به خاطر خیانت اعدام شدند! بعضیها از دورانی که امام در نجف بود و بعد که به پاریس رفت، با ایشان ارتباط داشتند، در اول انقلاب هم مورد توجه امام قرار گرفتند؛ اما بعد رفتار اینها، موضعگیریهایشان سبب شد که امام اینها را طرد کند. میزان، وضعی است که امروز افراد دارند.
در حالت سوم است که عدهای(مردم عامی) به علت عدم آگاهی از انحراف فردی، همچنان از وی حمایت میکنند. و در حالت چهارم است که به علت گذشته منفی مورد حمایت قرار نمیگیرد. محمدابراهیم پاکروان 99/12/07
هدایت شده از پشتیبان انقلاب
میزان قضاوت حال فعلی افراد است
امام خمینی(ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب در سه زمان به سه ادبیات سه بار این عبارت را فرمودند::1ـ«و میزان، حال فعلی اشخاص است (صحیفه امام؛ ج: 17؛ ص:139ـ 24/09/61) 2ـ «میزان در گزینش، حال فعلی افراد است». (صحیفه امام ج: 17؛ ص: 220ـ 15/10/61) 3ـ «و میزان در هر کس حال فعلی او است.»(صحیفه امام؛ ج:21؛ ص:452ـ 26/11/61)
این دو از لحاظ مصداقهای کلی با مورد سوم تفاوت دارد. دو مورد وجه ایجابی و جذبی دارد. به این معنا که وقتی انقلاب به پیروزی رسید و افرادی تندخو، تندرو، متشرع اما جاهل نسبت به روح احکام شرع و یا افراد نفوذی در نهادهای انقلاب، نسبت به افراد و وابستگان کسانی که در رژیم گذشته مسئولیتهایی را عهدهدار بودند، تندروی می کردند و حقوق شهروندی آن ها را نادیده گرفته و دست به تصفیههای بیحساب و کتاب دست می زدند، در بند دوم پیام هشت مادهای اعلام فرمودند: «و میزان، حال فعلی اشخاص است» که از سیاق کلام بر میآید، که اگر کسانی در گذشته مرتکب لغزش و خطاهایی شده ولی اکنون مرتکب آن خطاها نمیشوند، نباید مورد تعرض قرار گیرند و از حقوق حقه خود محروم گردند.
مورد سوم که در وصیتنامه سیاسی- الهی آمده، برخلاف دو مورد قبلی در مورد ریاکارانی است که خود را انقلابی نشان داده و گاه امام از آنها تمجید کردهاند، لذا به جهت آن که چنین کسانی از تمجیدهای امام سوء استفاده نکنند، مطالب زیر را در حاشیه وصیتنامه ذکر کردند: « من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسی و اسلام نمایی بعضی افراد ذکری از آنان کرده و تمجیدی نموده ام، که بعد فهمیدم از دغلبازی آنان اغفال شدهام. آن تمجیدها در حالی بود که خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار مینمایاندند، و نباید از آن مسائل سوء استفاده شود. و میزان در هر کس حال فعلی او است.»
حال فعلی افراد، یک معیار اساسی در شناخت خط امام خمینی و راهاش میباشد. معیار اساسی این است: قضاوت در مورد اشخاص باید با معیار حال کنونی اشخاص انجام شود. گذشتهی اشخاص، مورد توجه و قابل تعمل نیست.
گذشته افراد از دو حال نیست.
1ـ موافق انقلاب. 2ـ مخالف انقلاب. حال کنونی افراد هم از دوحال خارج نیست: 1ـ موافق انقلاب. 2ـ مخالف انقلاب. با توجه به گذشته و حال، چهار دسته افراد در جامعه قابل مشاهده است:
1ـ گذشته موافق، حال هم موافق. بسیار خوب. 2ـ گذشته مخالف، حال هم مخالف. بسیار بد.
3ـ گذشته موافق، حال مخالف. بسیار بد. 4ـ گذشته مخالف حال موافق. بسیار خوب.
مشکل قضاوت در مورد گروههای یک و دو وجود ندارد، زیرا هرچه بودند، هستند. مشگل در گروههای سه و چهار هستند، زیرا هر چه بودند، حال آن نیستند. اگر حال فعلی اشخاص در نقطهی مقابل گذشته آنان قرار دارد، در این صورت گذشته دیگر اعتبار و کارائی ندارد. نمونه از گروه سه: قضاوت امام علی در مورد طلحه و زبیر، نمونه از گروه چهار: قضاوتی که امام حسین در مورد حر نمود.
مطرح کردن گذشته مربوط به وقتی است که حال فعلی فردی معلوم و مشخص نباشد. انسان به گذشته اکتفا کند و بگوید: خوب، قبلاً اینجوری بوده، حالا هم لابد همان جور است.
افرادی که با امام از پاریس به ایران آمدند؛ بعضی در زمان امام به خاطر خیانت اعدام شدند! بعضیها از دورانی که امام در نجف بود و بعد که به پاریس رفت، با ایشان ارتباط داشتند، در اول انقلاب هم مورد توجه امام قرار گرفتند؛ اما بعد رفتار اینها، موضعگیریهایشان سبب شد که امام اینها را طرد کند. میزان، وضعی است که امروز افراد دارند. در حالت سوم است که عدهای(مردم عامی) به علت عدم آگاهی از انحراف فردی از انقلاب اسلامی، همچنان از وی حمایت میکنند.
و در حالت چهارم است که به علت داشتن گذشته منفی مورد حمایت قرار نمیگیرد.
اگر گذشته فردی طاغوتی بوده، حال از جبهه مخالفین رسته به مدافین پیوسته بسیار علی است، زیرا او حری است به امام پیوسته. اما کسی که رهبری را قبول داشته و حال به مخالفین پیوسته بسیار بد است، زیرا او طلحه و زبیری است که پیمان شکسته، جای تاسف دارد.
محمدابراهیم پاکروان 99/12/07
هدایت شده از پشتیبان انقلاب
فتنه کرونا
برای طراحی فتنه جدید نقشه این بود: اسلام را در تقابل علم قرار قرار دهند. بگویند علم میگوید برای کنترل کرونا باید دستورات پزشکی کامل رعایت شود. فاصله گذاری باید حفظ شود. تجموع صورت نگیرد. مهمترین مراکز تجموع عبارتند از: مساجد، نماز جمعهها، حسینهها، راهپیماییها(بیستودو بهمن، سیزده آبان، اربین حسیینی و...)، حرمها(حرم امام رضا، حضرت معصومه، حضرت عبالعظیم و...) حوزههای علمیه، محلهاس سخنرانی انقلابی، و... خیال کردند در این زمان است که متعصبین افراطی جامعه با تعطیلی مراکز فوق مخافت میکنند. و در نهایت رهبری برای ساکت کردن مترضان ورود کرده و از آنها حمایت میکند، اگر حمایت نکند، قسمت بیشتری از حامیان خود را از میدهد. وقتی حمایت کرد، طرح ما اجرایی میشود.
مخالفانی که با بلند کردن پرچم علم منتظر بودند که رهبر از ستاد کرونا دفاع نکنند و این مخالفت را مخالفت با علم جا بزنند که انقلاب اسلامی و در راس آن رهبری انقلاب با علم مخالف است. بدین وسیله مقام ولایت فقیه را تضعیف کنند. اسلام را به عنوان مخالف علم نوین مطرح کنند. دو دستهگی راه بندازند. به این ترتیب رهبری را تضعیف و در نهایت انقلاب اسلامی به سوی نابودی بکشانند. مقام معظم رهبری متوجه عمق فتنه شدند. بلایی که خود کرونا نبود بلکه فتنهای جدید و بزرگتری بود که در پس کرونا مخفی مانده بود.
بودن و هستند طبیبان منصفی که از طریق فنی و علمی بزرگ نمایی کرونا را رد کردند و اعلام نمودند: کرونا بیماری سادهای است که با پیشگیری قابل کنترل و درمان صحیح، راحت درمان میشود. مثل آنفولانزا، ای مردم ترسید. بدانید اولا با ترساندن مردم سیستم ایمنی بدن افراد به طرف ضعیف سقوط میکنند، در این زمان است که بیماری کرونا راحتتر و با شدت بیشتری اثر گذای میکند.
دوما سازمان جهانی بهداشت آسانتر میتواند ورود کند و داروهای پیشنهادی خود را تست کند.
نتیجه: رهبری با رعایت دستورات پرشکی و سفارش به رعایت کردن مردم در سطح جامعه جلوی یک فتنه عظیم را گرفت و آن را در نطفه خنثی نمود. طراحان از این حقیقت غافل بودند که: بصیرت عمومی جامعه بسیار بالاست، مخصوصا از عمق اطاعت مردم از رهبری خبر نداشتند.
محمد ابراهیم پاکروان
99/12/17
کسانی پشتیبان انقلاب هستند که اطلاع کافی از اسلام ناب محمدی دارند
👈لطفا کانال تازه تاسیس پشتیبان انقلاب را دنبال نمایید👇
https://eitaa.com/pshtebanewelayat
هدایت شده از پشتیبان انقلاب
بسم الله قاصم الجبارین و وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ:
ستایش خدای را که هلاک کننده سرکشان و نابودکننده ستمکاران است.
ای مهاجران به سر زمین فلسطین بدانید و آگاه باشید
ای مهاجران به سر زمین فلسطین بدانید و آگاه باشید: انتقال و اسکانتان در مناطق فلسطین(جولان، کرانه غربی رود اردن و نوار غزهو...) از سیاستهای مستکبران استمارگر بود. تحقق این سیاستها با اشغال سرزمین فلسطین تامین شد.
ای مهاجران به سر زمین فلسطین بدانید و آگاه باشید: تکتک شما در حفظ امنیت، تقویت و تحکیم سلطة استماگران وارد نقشهای شدید که صهیونیسم آن را ترسیم کرده بود.
ای مهاجران به سر زمین فلسطین بدانید و آگاه باشید: وقتی به دستور صهیونسیتها آژانس یهود تشکیل شد و شماها آگاهانه یا جاهلانه، با هدف یا بیهدف به سرزمین فلسطین مهاجرت کردید، دانسته و نداسته سرباز صهیون شدید.
ای مهاجران به سر زمین فلسطین بدانید و آگاه باشید: آیا از زمانی هربرت ساموئیل به تشویق انگلستان مجبور شد پیشنهاد یک دولت یهودی تحت نظارت انگلستان در فلسطین تشکیل شود و حدود دو سه میلیون یهودی ساکن اروپا به این سرزمین مهاجرت کنند و ساکنان اصلی را آواره کنید، نفس راحتی کشیدهاید یا آب خوش از گلویان پایین رفته است.
ای مهاجران به سر زمین فلسطین بدانید و آگاه باشید: با مهاجرت میلیونی کشتی سنگینی ساختید تا ماندهگاری خود را تثیت کنید، اما بدانید روزی این کشتی سواخ میگردد و مهاجرت معکوس میگردد. بدانید و آگاه باشید تا آن زمان باید همیشه در آماده باش بمانید، و این آماده باش دایمی شما را پا درمیآورد.
ای مهاجران به سر زمین فلسطین بدانید و آگاه باشید: استعمار پیر انگلیس دروازههای فلسطین را باز گذاشت و شماها را به مهاجرت به فلسطین تشویق کرد و وعده زندگی آرام و پر نعمت داد تا شماها را وارد ارتشی کند که: تا زندهاید سرباز باشید و این سربازی در نسلهای بعدی ادامه یافته و ادامه خواهد یافت. سربازی که مجبور است برای زنده ماندن خانوارهای فلسطینیان اصیل را بکشت و یا مجبور به ترک زمینها و خانههای خود کنند، تا خود را صاحب آن املاک بدانید.
ای مهاجران به سر زمین فلسطین بدانید و آگاه باشید: تا کی اشغالگری تا کی کشتار بیکناهان را ادامه میدهید؟
ای مهاجران به سر زمین فلسطین بدانید و آگاه باشید: به سر زمین فلسطین بدانید و آگاه باشید: فکر نمیکنید روزی میآید که موقع فرار دیر شده و کشتی به چنان گردابی گرفتار شده و یا به کل نشسته و دیگر جای امنی نمیتوانید پیدا کنید؟
ای مهاجران به سر زمین فلسطین بدانید و آگاه باشید: سقوط اشغالگریان حتمی است و این سقوط پیش از این آغاز شده و تلاش ها برای حفظ آن با شکست مواجه است و فایدهای در بر نخواهد داشت.
ای مهاجران به سر زمین فلسطین بدانید و آگاه باشید: آزاد اندیشان عدالت خواهان دنیا حامی مبارزات ملت رشید فلسطین علیه اشغالگران هستند و موازنه قوای جهانی به نفع فلسطینیها تغییر پیدا کرده است. و به زودی آخرین تشت رسوایییان فروپاشی از بام خواهد افتاد و رژیم صهیونیست آغاز شده است. شمارش معکوس برای فروپاشی اشغالتان شروع شده است: تیکتاک، تیکتاک، تیکتاک...
ای مهاجران به سر زمین فلسطین بدانید و آگاه باشید: سران صهیون با کید و حیله و مظلوم نمایی شماها را با وعده بهشت به سوی جهنم کشانند. شماها در موقعیتی در قرار دادند که نه را پیش داشته باشید و نه راه پس. تا بمانید فدای زیاده خواهی آنان شوپید. تا مهلت هست فکر کنید راه فراری از این جهنم پیدا کنید. زیرا آینده متعلّق به کسانی است به زور سرنیزه آوارهشان کردهاید.
محمدابراهیم پاکروان 400/02/16
هدایت شده از پشتیبان انقلاب
مهم ترین نگرانی های امام خمینی
مهم ترین نگرانی امام خمینی چه بود؟ چه مسایلی آن بت شکن قرن نگران میکرد؟
مهم ترین نگرانی امام خمینی حفظ انقلاب اسلامی با محتوای اسلام ناب محمدی بود. نگران از عملکرد خواص و مسئولین بود که آیا انقلاب اسلامی را با محتوای اسلام ناب محمدی میتوانند حفط نمایند، یا نه. مخصوصا نهادهای انفلابی این روحیه مقاومتی را حفظ خواهند کرد، یا نه. به چند نمونه اشاره میگردد:
آیا از آزادی با حسن نیت اسفاده میکنند یا سونیت؟ آیا آزادی در حمایت از کارگزاران ادامه خواهد داشت؟ یا انتقاد از عملکرد کارگزاری بر خلاف اسلام و منافع ملی تعبیر خواهد شد؟ آیا نهادهای اداره کننده جامعه استقلال سیاسی، فرهنگی، نظامی، اقتصادی و... را حفظ خواهند کرد،یا اختلافات زیاد خوهد شد. آیا استمار با نفوذ کشور را به سوی وابستگی خواهد کشاند؟ آیا مردم آگاهانه در انتخابات شرکت کرده و افراد انقلابی را انتخاب خواهند کرد؟ آیا شورای نگهبان به وظیفه قانونی خود به صورت احسن عمل خواهد کرد؟ آیا انتقاد سازنده از کارگزان قوای سهگانه آزاد خواهد بود؟ آیا مسئولین با ایثار، اوضاع نابسامان کشور را حل خواهند کرد؟ آیا آداب اسلامی در جامعه رعایت میگردد؟ آیا برگشت به گذشته اتفاق خواهد افتاد؟ آیا بی توجهی به قانونگرایی اصیل اتفاق میافتد؟ آیا ملت با آگاهی و فهم دست، تبلیغات آمریکا و اسرائیل را ملت را خنثی خواهد کرد؟ آیا تربیت اسلامی رونق خواهد گرفت؟ آیا نفوذیها موفق به تضعیف انقلاب میشوند؟ آیا مدافعانی مثل مدافعان جنگ تحمیلی از هجوم دشمن در جبهههای گوناگون محافظت خواهند کرد؟ آیا مردم و مسئولین به تکلیف اجتماعی، شرعی، قانونی خود عمل میکنند؟ آیا جوانان در صحنه حضور دارند تا مشکلات به آمده را حل نمایند؟ آیا مردم میوه شیرین حکومت اسلامی خواهند چشید؟ آیا حوزههای علمیه اسلام ناب محمدی را به طلبهها یاد میدهند؟ آیا حوزههای علمیه توانستهاند روحانیهایی مثل مطهری، شهید بهشتی، شهید باهنر و... پرورش و به جامعه تحویل دهند؟ آیا روحانیت حاضر در صحنه هستند و مثل کوه از اسلام ناب محمدی دفاع میکنند و به مردم درس مقاوت یاد خواهند داد؟ آیا از خون شهدا محافظت لازم به عمل میآید؟ آیا عملکرد رسانهها در مسیر تقویت منافع ملی حرکت میکند؟ آیا از افراد شایسته تقدیر میشود یا از نالایقان؟ آیا روشنفکران به منافع عمومی مردم خواهند اندیشید؟ آیا ارتشی و سپاهی یک لشگر الهی هستند؟ و از خون شهدا محافظت مینمایند؟ آیا سران دولتهای اسلامی برای حل مشکل فلسطین اقدام میکند؟ آیا علما جواب سلمان رشدی زمان خود را میدهند؟ آیا مردم و مسئولین درک خواهند کرد که: عدم رعایت قوانین اسلامی مشکلات زیادی در جامعه به وجود میآورد؟ آیا غفلت دولتها ادامه خواهد یافت؟ آیا مردم و مسئولین ضرر و زیان از دست دادن فرصتها را میدانند؟ آیا مردم و مسئولین به قانون و قانونگرایی پا بند خواهند شد؟ آیا عظمت قرآن و عترت را مردم جامعه خواهند شناخت؟ آیا کارگزاران نظام تابع قرآن و عترت شدهاند؟ و کارکرد مناسب دارند؟ آیا مجلس انقلابی عمل میکند؟ آیا در مجلس شورای اسلامی مدرسها وجود دارد؟ آیا مسئولیت اجتماعی قضا و قضاوت با قوت و قاطعیت اجرا میشود؟ آیا مسئولین به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم هستند؟ و مکارم اخلاقی در بین آنان رشد و توسعه یافته است؟ آیا جلو نفوذ و رخنه بیگانهگان گرفته شده است؟ آیا نهادهای انقلابی، انقلابی عمل میکنند؟ آیا از نگرانی نیروهای انقاب اسلامی کاسته شده است؟ آیا بین حوزه و دانشگاه وحدت عمیقتر شده است؟ و... محمد ابراهیم پاکروان 99/11/30
هدایت شده از پشتیبان انقلاب
جای مسلمانهای بیطرف کجاست؟
ای مسلمان بدان و آگاه باش در دین اسلام بیطرفی معنا و مفهوم ندارد. مسلم در اعمال فردی و اجتماعی دو انتخاب بیشتر در پیشرو ندارد: یا طرفدار حق است یا باطل. راه سومی وجود ندارد.
اگر نماز میخوانی و دعا میکنی باید دوری از شیطان را در پی داشته باشد. اگر اعمالت نزدکی به الله را در پی نداشته باشد، به راه شیطانی، راه سومی وجود ندارد.
اگر زیارت عاشورا میخوانی زیارت بر دو پایه و اساس است، سلام براهل بیت یا لعن یزید؛ گروه سومی وجود ندارد.
در عالم دو تا خیمه هست، خیمه الله و خیمه شیطان، در خیمه الله هابیل، موسی، علی، حسین،... مستقرند و در خیمه شیطان قابیل، فرعون، معاویه، یزید،... به غیر این خیمه، خیمه سومی وجود ندارد.
هر فرد یا در مکتب شهید سلیمانی فعال است یا در مکتب ترامپ. مکتب سومی وجود ندارد.
بی طرفها بیرون خیمه حسین هستند یعنی یاور حسین در نبرد با ظلم نیستند، این یعنی کمک به چه کسی؟ اگر عباس بیطرف بود خدماتاش را بشمارید؟
کل یوم عاشورا: یعنی خیمه حسین در این زمان هم برپاست و تو در داخل خیمهای یا بیرون؟
ای مومن بدان: تا حسین نیامده، مسلم بن عقیل نایب اوست، فرصت را از دست ندهید از مسلم حمایت حقیقی نمایید، تا اهل کوفی نباشید.
پاداش در خیمه الله بودن، بهشت است و عقاب در خیمه شیطان بودن، جهنم. جایگاه سومی وجود ندارد. محمدابراهیم پاکروان 400/02/04
هدایت شده از پشتیبان انقلاب
حیلههای قبلی دوباره توسط آقای همتی بازسازی میشوند.
👤 عبدالناصر همتی در دیدار با کنشگران سیاسی، فرهنگی و رسانهای گفت: برخی گفتهاند «چرا همتی در مورد پیامک حجاب دختران اعتراض کرده و ممکن است صلاحیتش را رد کنیم.»
خب بکنید، فکر میکنید من در دفاع از حقوق مردم عقب مینشینم که شما مرا تایید کنید؟
جواب: شما به قانون اساسی مراجعه فرما تا بدانی می خواهی رییس جمهور چه کشوری شوی. باید هم در دفاع از حقوق مردم عقب نشینی و کوتاهی ننمایی . این حیله شما بر آگاهان جامعه بسیار معلوم است که به چه منظور مسئله حجاب را پیش کشیدهاید. میخواهید مثل دولت اول و دوم روحانی دختران بیحجاب را تشویق نمایید که به شما رای بدهند تا دولت سوم روحانی تشکیل گردد. و این خراب کاریها چهار سال دیگر ادامه یابد.
همتی همچنین طی توییتی نوشت: پخش مستند تبلیغاتی از طریق صدا و سیما حق قانونی بنده و مردم ایران است. دوستان اصرار دارند که بنده مستند تبلیغاتی خود را در فضای مجازی پخش کنم و در تعامل با صدا و سیما بر احقاق آن پافشاری میکنم.
جواب این هم بازی جدید آقای همتی است که در وقت قانونی مستند تبلیغاتی خود را به بهانه آماده نبودن ارایه ندهد و امروز مدعی شود که: دوستان اصرار دارند که بنده مستند تبلیغاتی خود را در فضای مجازی پخش کنم و در تعامل با صدا و سیما بر احقاق آن پافشاری میکنم. عجب حیلههاییی این قوم اختراع میکنند. محمد ابراهیم پاکروان 400/03/13
هدایت شده از پشتیبان انقلاب
ای نامزدهای اصلاح طلبان: شعر ترکی خواندن برای به دست آوردن رای ترکهای ایرانی است. آیا با رای کردها و لرها و بلوجها و عربها و گیلانیها و... چکار می کنید؟ و یا نیاز به رای آنها نداری؟ و یا فتنهای دیگر در راه است؟ اطمینان داشته باشید حنای شما با استفادههای مکرر دیگر رنگ ندارد.
محمد ابراهیم پاکروان 400/03/15
هدایت شده از پشتیبان انقلاب
«بسمه تعالي»
انگيزههاي مختلف براي شركت در انتخابات ریاست جمهوری1400
سوال: چرا راي ميدهيد؟
جواب: من راي ميدهم چون:
1ـ: سفارش امام راحل، رهبري و شهداست، بدين وسيله در صحنه بودن خود را ثابت ميكنم.
2ـ: من حق انتخاب دارم و ميخواهم از حق خود به نفع كانديدي خود استفاده كنم.
3ـ: من به سرنوشت خود و كشورم علاقه دارم. ميخواهم به گونهاي رقم بخورد كه راه امام راحل(ره) ادامه داشته باشد.
4ـ: چون در پست ریاست جمهوری بايد فرد شايستهای وجود داشته باشد. ديگركشورهاي جهان اراده اسلامي و ملي ما را در وجود او مشاهده کنند.
5ـ: چون كانديد من متعهد و متخصص است، ميخواهم اجرا کنندهگی صحيح را نهادينه كند.
6ـ: نميخواهم كانديد طرفدار غرب وارد ریاست جمهوری شود. كانديد من مومن و اصلح است.
7ـ: اگر شركت نكنم به نفع رقيب و به ضرر كانديد دلخواهم است.
8ـ:كانديد من اصلح و با درد مستعضعفان آشناست.
9ـ: ميخواهم سند هويتم (شناسنامه) مثل سند شهدا ممهور به مهر انتخابات باشد.
10ـ: به سن قانوني رسيدهام و ميخواهم از حق قانوني خود استفاده كنم.
11ـ: حضور من باعث ناميدي دشمن خارجي و ستون پنجم براي حاكم شدن دوباره ميشود.
12ـ:كانديد من با سواد و متعهد است ميخواهم لایحههای مترقّي به مجلس ارایه دهد تا تا مشكلات موجود حل شود.
13ـ : ميدانم يك راي هم در سرنوشت خودم، كانديدم، مخصوصا كشورم موثر است.
14ـ: ميخواهم به عشق وطن، هوشيارانه از داوطلب خود دفاع كنم.
15ـ : با عدم حضور من و امثال من رقيبان فرد انقلابی رییس دولت خواهند شد و آن موقع، بايد چهار سال خون دل بخورم.
16ـ : چون منافع ایران من در انتخاب كانديد مورد نظرم است.
17ـ :كانديدم قول اجرای عدالت داده میخواهم با اقتدار شروع به کار نماید.
18ـ: داوطلبام انقلابی هست، ميخواهم راي بيشتري بياورد.
19ـ : داوطلبام فرد قاطع است ميخواهم فرد قاطع رای بیاورد.
20ـ : دوست ندارم فلان كانديد راي بياورد به غير او به هركس ديگر كه دلم خواست راي خواهم داد.
21ـ : راي دادن را واجب عيني ميدانم و نميگويم واجب كفايي است. چون ديگران شركت ميكنند پس نيازي به حضورم نيست . هر فرد مكلف است كه از حق قانوني خود استفاده كند.
22ـ : راي من خاري است در چشم دشمنان، هرچه تعداد خارها بيشتر باشد، دشمن بيشتر ذليل ميشود.
23ـ : كانديد مورد نظرم وابستگي جناحي ندارد.
24ـ : راي دادن يك حق است كه من براي اولين بار توان استفاده از اين حق را پيداكردهام و ميخواهم راي من براي فردي صالح باشد. گرچه آن فرد راي نياورد. كانديد من وعده داده كه در راستای تقویت امنيت و آسايش و رفاه عمومي فعالیت كند.
25ـ رای میدهم چون هر رای یک مشت محکم تو دهن دشمنان داخلی و جارجی است. تا حالا برای حضور در انتخابات، اینجوری توجیه نشده بودم.
26ـ رأی میدهم تا این نظام با مردان میدانش باقی بماند تا أمنیت ما را حفظ کند.
27ـ: نظر آخرين نفر: نظام جمهوري اسلامي را قبول دارم اما چون در انتخاب یکی از میان آنها مردد هستم. شركت کرده و راي سفيد خواهم داد. كه نشانه تاييد نظام جمهوري اسلامي است.
(« لطفا نشر دهید ») محمد ابراهيم پاكروان 400/03/15
هدایت شده از پشتیبان انقلاب
مهرعلیزاده گزینه جبهه اصلاحطلبان در انتخابات ریاستجمهوری1400 ایرنا نوشت: رییس کمیته سیاسی جبهه اصلاح طلبان ایران با اعلام حمایت این تشکل از نامزدی محسن مهرعلیزاده، گفت: مهرعلیزاده خاستگاه خود را اصلاحطلبی عنوان کرده است و در این باره دیداری هم با او داشتهایم و نقطه نظرات خود را اعلام کردهایم اما همتی خود را مستقل عنوان کرد. .
وزن حقیقی اصلاح طلبان را مهرعلیزاده در انتخابات ریاست جمهوری تعیین میکند.
ساختار عمومی جامعه فرهنگی اجتماعی ایران طوری است که در انتخابها عموم مردم در رای دادن الویت را به سید، روحانی بودن، یار امام خمینی بودن، یار انقلاب اسلامی و... مذهبی بودن میدهند. اینگونه امتیازها باعث میشود که عامه مردم به اصلاحطلب یا اصولگرا بودن داوطلب توجه چندانی نکنند. اما فرصتطلبان بدون در نظر گرفتن این ملاکهای محبوبیت شخصی فرد را به حساب جناحی بودن فرد میگذارند. غافل آز آن که وزن حقیقی جناحها آن نیست که بعد از پیروزی فردی با داشتن یکی یا مجموعهای از مشخصات فوق پیروزی او را به حساب سنکین بودن وزن جناح خود میدانند.
شخصت مهرعلیزاده مثل شخصیت هاشمی رفسنجانی نیست که از محبوبیتی اجتماعی مضاف برجناحی بودن برخوردار باشد. خاتمی از امتیازهای محبوبیت فرا فراچناحی مثل یار روحانی بودن، انقلابی به حساب آمدن، همراه امام خمینی و خامنهای بودن برخوردار بود. چهره پنهان جناحی بودن او برای اکثریت مردم آشکار نبود. اما اصلاحطلبان خود را وزنه سنگین در جامعه به حساب آوردند.
شخصت مهرعلیزاده مثل شخصیت خاتمی و روحانی هم نیست که از محبوبیت اجتماعی مضاف بر محبوبیت جناحی بودن برخوردار باشد. تا دوباره اصلاح طلبان واقعی را به اشتباه بیندازد.
شخصیت مهرعلیزاده کاملا مساوی با تراز اصلاح طلبان است. او معیار واقعی برای فهمیدن وزن اصلاحطلبان میباشد. محمد ابراهیم پاکروان 400/03/22
هدایت شده از پشتیبان انقلاب
26 خداد 1400 ساعت ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 837
کد خبر: 84370107
همتی خطاب به مهرعلیزاده: حال که با انصراف خود از ادامه حضور در انتخابات، مسوولیت مرا سنگین تر کردهاید.
با انصراف مهرعلی زاده وزن حقیقی اصلاح طلبان را همتی به تنهایی در انتخابات ریاست جمهوری تعیین میکند.
ساختار عمومی جامعه فرهنگی اجتماعی ایران طوری است که در انتخابها عموم مردم در رای دادن الویت را به سید، روحانی بودن، یار امام خمینی بودن، یار انقلاب اسلامی و... مذهبی بودن میدهند. اینگونه امتیازها باعث میشود که عامه مردم به اصلاحطلب یا اصولگرا بودن داوطلب توجه چندانی نکنند. اما فرصتطلبان بدون در نظر گرفتن این ملاکهای محبوبیت شخصی فرد را به حساب جناحی بودن فرد میگذارند. غافل آز آن که وزن حقیقی جناحها آن نیست که بعد از پیروزی فردی با داشتن یکی یا مجموعهای از مشخصات فوق پیروزی او را به حساب سنکین بودن وزن جناح خود میدانند.
شخصت مهرعلیزاده مثل شخصیت هاشمی رفسنجانی نیست که از محبوبیتی اجتماعی مضاف برجناحی بودن برخوردار باشد. خاتمی از امتیازهای محبوبیت فرا فراچناحی مثل یار روحانی بودن، انقلابی به حساب آمدن، همراه امام خمینی و خامنهای بودن برخوردار بود. چهره پنهان جناحی بودن او برای اکثریت مردم آشکار نبود. اما اصلاحطلبان خود را وزنه سنگین در جامعه به حساب آوردند.
شخصت همتی مثل شخصیت خاتمی و روحانی هم نیست که از محبوبیت اجتماعی مضاف بر محبوبیت جناحی بودن برخوردار باشد. تا دوباره اصلاح طلبان واقعی را به اشتباه بیندازد.
شخصیت همتی با انصراف مهرعلیزاده کاملا مساوی با تراز اصلاح طلبان شد. او معیار واقعی برای فهمیدن وزن اصلاحطلبان میباشد. محمد ابراهیم پاکروان 400/03/26
هدایت شده از پشتیبان انقلاب
تحریم کنندههای داخلی را باید از صحنه اداره کشور خارج کرد
رهبرانقلاب: تحریم های داخلی را هم بزنید!
سلام بر رهبر فرزانهام. به عشق شما و سرباز شهید ولایت، تحریمهای داخلی را هم شروع به زدن کردیم. مسئولینی که در تحریم مردم از بیکانهگان پیشی میگیرند منافق بوده و خیلی خطرناکتر از کشورهایی هستند که به تحریمات بینالمللی عمل میکنند.
درود به شرف تک تک رای دهندهها و خانواده محترمشان، الحق که با حضورشان در صحنه همه محاسبات ناکسان و دشمنان داخلی و خارجی را بههم ریختند. بعد از هوشیاری و حضور در صحنه بودن بیشتر احساس میشود، مخصوصا در فضای مجازی، دشمن زخم خورده مشغول طراحی فتنههای کوچک است تا فتنه بزرگ قابل اجرا گردد.
آفرین بر غیرت و همت پیروان ولایت ایرانیهای خارج از کشور که زیر انواع فشارها و ناسزاها توسط منافقین، سلطنت طلب ها و تبلیغات بی بی سی و ووآ، من و تو و... دوباره شگفتی آفریدند.
امیدوارم این پیروزی مقدمهای باشد بر پیروزی در تمام بخشهای تحریمی که توسط افرادی به ظاهر خودی اعمال میکردد. پیروزیهای بیشتر در روحیه مردم تاثیر مثبت میگذارد. یکی از نتایج پیروزی ها این است که در رای گیریهای بعدی اندازه مشارکت بیشتر میگردد.
این خواسته زمانی میسر میگردد که فتنهها را قبل اجرایی شدن، بتوان شناسایی و خنثی کرد. محمدابراهیم پاگروان 400/03/30
هدایت شده از پشتیبان انقلاب
وزن اصلاح طلبان را همتی مشخص کرد
با مشخص شدن آرای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم وزن آنان مشخص شد. این اولین باری است است که در پشت فردی ظاهر شدند که به غیر از اصلاحطلبی محبوبیت دیگری نداشت، فردی که کاملا تراز اصلاحبود، نه بیشتر و نه کمتر. تعداد آرای ریخته شده به نفع اصلاح طلبان هم متعلق به مسئولین درجه بالا و متوسط و خانوادههایشان است که در قدرت حضور فعال دارند.
اصلاح طلبان خواستند نوه امام خمینی را وارد میدان کنند که نشد. خیلی تلاش کردند تا فردی بیابند که وجه عامه پسند داشته باشد، اما موفق نشدند.
خود اصلاحطلبان میدانستند که در جامعه چه خبر است. خواستند انتخابات را تحریم کنند، افراد اصلاح طلبی که اصلاحطلبیشان برای همه مشخص بود در بین داوطلبان وجود داشت. در دو راهی بسیار دشوار و پیچیده گیر کرده بودند. تحریم یا تایید. اگر تحریم می کردند این یعنی یار دیرین را هم قبول ندارند. اگر تایید کنند، حتمن رای نمیآورد. در نهایت با توجه به فشار افکار عمومی مجبور به تایید شدند و وزن خود را مشخص کردند. حال در شرایط روحی مطلوبی قرار ندارند. و در این فکر هستند که در انتخابات چهاردهم چه فردی را معرفی کنند که باز پشت سر او بتوانند به قدرت برگردند. محمدابراهیم پاکروان 400/03/29
هدایت شده از پشتیبان انقلاب
من کانالیزه شدم
ای مردم بدانید و آگاه باشید مرا افرادی کانالیزه کردهاند و انداختند داخل کانال، هدایت فکری و ارزشی مرا به دست گرفتهاند. آنها مرا سازمان یافته کانالیزه کردند، قدرت خلاف کردن از ارادهام گرفتند. این روش به صورت سیستمی و تقسیم کار صورت می گیرد. بانی این کار پدر و مادرم بودند. حال چنان فکر مرا را مدیریت می کنند تا عقل بر روحام حاکم باشد.
چنان منطقی دارند که فکر مرا نسبت به کانال های دیگر بی اعتماد مینمایند که رقبت نمیکنم به سراغ آن کانالها بروم. اگر اطلاعی از دیگر کانالها به گوشام برسد، سفارشات آنها باعث میشود که عقلم از گوش دیگر زود بیرون کنند. چون پوچی دیگر کانالها برایم ثابت شده است.
کانالیزه کنندهگانم در هدایت نمودن در جهت دریافت اطلاعات ناب عملکرد بیست دارند. افرادی که مرا کنترل میکنند سالم و خیرخواه بودنشان برایم آشکار شده، زیرا آنها هم خود مستقیم تحت کنترل الله بودند.
کانالیزه کنندگان برنامهریزی مداوم برای کل زندکیم دارند. عمل به برنامه آنها مرا به هیچ دادگاهی نمیفرستد، همیشه سر به بالا و سینه به جلو راه میروم.
هدف بسیار مطلوبی در انتهای کانال مشاهده میشود که هدف دیگر کانال در مقایسه با آن سیاه و سفیدند.
در کانالیزه شدنم دو نفر نقش اساسی داشتند. اولی امام خمینی و دومی امام خامنهای. این دو هم اولین بار با عمل به رفتار چهارده معصوم کانالیزه شده بودند.
چندین دوستام هم مثل من کانالیزه شدند، اما سرنوشت آنها متفاوت بود. این کانالیزه شدن باعت شد تعدادی از دوستانم شهید شوند، مثل: شهید محمدتقی شریف، شهید حسین رحیمخانی،و شهید قاسم قراگوزلو. تعدادی جانباز شوند، مثل رستم قنبرلو و علی آقا بابایی. و تعدادی اسیر گردند ، مثل سعید شاملو.
حال در این کانال حرکت به سوی هدف میکنم همراه با خوندل خوردن، کنایههای منافقان را شنیدن، تحمل عملکرد نامطلوب بعضی از مسولین و دم نزدن. ای الله صبرم را فراوان گردان تا صبرم لبریز نگردد. محمدابراهیم پاکروان 400/04/05
هدایت شده از مصاف آخر🇮🇷 🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۴ تیر ماه سالروز شهادت جوانی است که فرمانده قرارگاه نصرت بود. قرارگاهی که در طول دفاع مقدس وظیفه شناسایی مناطق عملیاتی از هورالعظیم تا جاده بغداد به بصره و همچنین شناساییهای برونمرزی در عراق، از جمله شهرهای نجف، کربلا و سامرا را بر عهده داشت و نقش مهمی در دفاع مقدس ایفا میکرد.
شهید علی هاشمی...
@Masafe_akhar
هدایت شده از پشتیبان انقلاب
126 بهشتی فرشی با شهادت عرشی شد:
دشمنان برای شکستن رشادت شجاعت شهامت شهید بهشتی وی را مظلومانه ترور کردند. شهید بهشتی افشاگر نقشههای شوم شیطان بود. شور و شعور شهید بهشتی ششداگ و هوشیارانه در خدمت انقلاب بود. شعبده بازی نشخوارکننکانِ اندیشه شیطان را شهید بهشتی مثل حضرت موسی نقش بر آب میکرد. اشرار شروع به ترور شخصیت شهید بهشتی کردند، اما شهامتاش نشکست. شیوه و روش حذف فیزیگی را در پیش گرفتند. اشرار و شغالمنشان شکار شیطان شده و مشغول خاموش کرددن اندیشمندان اسلام ناب محمدی میشوند. با نوشیدن شهد شهادت، بهشتی عرشی شد. درخشندگی عرش مظلومیت بهشتی آشکار کرد. درخشندگی بهشتی با شهادت ششدانگ شد. درخشندگی اندیشه شهید بهشتی شبجراغی شد که شادی دشمنان را تبدیل به ماتم کرد. شهادت شکوهمند شهید بهشتی اشرار و شغالمنشان را خارجنشین کرد. نشخوارکننکانِ اندیشه شیطان در کاشانهِ شرافتمندان تا ابد جایگاهی نخواهند داشت.
هدایت شده از پشتیبان انقلاب
سرنوشت پادگاننشینان اشرف و جایگاه ملت ایران
در جهان دو دیدگاه عمده وجود دارد: طرفداران اسلام ناب محمدی و طرفداران استکبار. منافقان بعد از فرار و با خوشخدمتی به صدام در محلی گرد آودند که به پادگان اشرف معروف شد. استکبار هم هر چه مخالف اسلام ناب بود دور صدام جمع کرد تا نظام اسلامی ایران را سرنگون کند. رژیم بعثی صدام به آنها آموزش نظامی داد تا ایران را به دست آنها تصرف کند.
تفالههای به جا ماده از پادگان اشرف، جیره حقارت میخورند همانجایی که نزدیک به سه دهه کانون تروریستهای فراری ایران بود که از آنجا اقدامات تروریستی مانند بمب گذاری و ترورهای کور و هدفمند علیه آحاد ملت ایران طراحی می کردند و در ایران به اجرا میگذاشتند.
قرار بود در تابستان ۱۳۶۷ و در جریان عملیات موسوم به فروغ جاویدان (مرصاد) نقطه آغازین عملیات تصرف خاک ایران باشند تا رژیم دیکتاتوری صدام بر سرزمین دلاورمردان به نیابت از استکبار حکومت کند. عملیاتی که با مقاومت مردم ایران چنان شکست خورد که از آن اشرار پر ادعا، فقط طبل پر از سوراخ ماند.
حشد الشعبی که در سال ۲۰۱۴ و همزمان با اشغال شهر موصل، با لبیک اقشار مختلف مردم عراق به فتوای مرجعیت شیعه در این کشور تأسیس شد و حماسههای ماندگاری در مبارزه با تروریست های تکفیری داعشی و آزادسازی مناطق مختلف عراق رقم میزند
حال حشدالشعبی این بار رژه پرافتخار خود را به عنوان جزئی از تشکیلات نیروهای مسلح عراق در پادگانی برگزار میکند تا توان خود را علیه استکبار داعش پرور افزایش دهد و با توان بیشتر سینهشان را سپر مردم خود کنند.
گروهک تروریستی، که برای سالها و در نتیجه توهم جاودانگی خود و به پشتیبان دیکتاتور عراق، شعار «کوه اگر بجنبد اشرف ز جا نجنبد» را برای نیروهای تحت کنترل خود تکرار می کرد. پادگانی که تا دیروز قرار بود «نجنبد»! امروز صحنه مانور و نمایش اقتدار بسیج مردمی عراق شدهاست.
حال جشدالشعبی در آن پادگان رژهای را برگزار میکند آمریکا را به وحشت میاندازد.
دیروز منافقین پشت مرزهای ایران کمین کرده بودند تا افتخار آفرینان این مرز و بوم را وادار به شکست کنند، اما امروز بجایی پرت شدند که کشورها با ایران فاصله دارند و اگر بخواهند به حال و هوای نوکری به صدام برسند دیگر عمرشان کفاف نمیدهند تا از دور هم چشم چپ به مرزهای ایران بیندازند.
پیش وجدان خود حساب نمایید با این همه توطئه و تحریم و جیغ منافقین از پشت طبل و... ایران چقدر مقتدر شده است. به امید اقتدار بیشتر برای یاران امام خمینی(ره) محمدابراهیم پاکروان 400/04/07
هدایت شده از پشتیبان انقلاب
به مناست 12 تیر 1367 برابر با 3 ژوئیه 1988 روز شلیک نافردانه ناو آمریکایی بهسوی هواپیمای مسافربری ایرانی که در اثر این سقوط 290 نفر مسافر غیر نظامی به شهادت رسیدند. یادشان تا ابد گرامی
ورود به منطقه ممنوعه ممنوع
عبذالله باقری متفکر بحرینی در فرودگاه لبنان روی صندلی نشسته بود. یواش بلند شد و شروع به قدم زدن کرد. سیارش را از جیباش بیرون آورد. به ساعتاش نکاه کرد. هنوز نیم ساعت به پرواز لبنانـلندن مانده بود. برای خرید روزنامه رفت. 3 ژوئیه (12 تیر) بود . چند روزنامه به مناسبت سالگرد حمله ناجوانمردانه ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران عکسی همراه با تحلیل چاپ کرده بودند.
همانطور که به عکسها نگاه میکرد، چند قطره اشک بر روی گونههایش چکید.
فرد فرانسوی به عبدالله نزدیک شد. آهسته گفت:
ـ چرا گریه میکنی؟
عبدالله نتوانست حرف بزند. بغض بزرگی در گویش گیر کرده بود. با انگشت دست معپ به عکسهای نوزادان شناور بیجان در دریا اشاره کرد.
میتران: حادثهای به صورت غیر عمد اتفاق افتاده، چند ایرانی ترویست کشته شدند. آدم اگر اطلاع نداشته باشد فکر میکند شما در سوک فرزندان خود گریه میکنید.
ـ 290 انسان زن و مرد، کوچک بزرگ بیگناه مورد حمله قدرتی قرار گرفته که مدعی است، پیشرفتهترین تجهیزات نظامی را در اختیار دارد.
میتران: ملتی که حدود خود را نشناسد، و اصول دمکراسی را رعایت نکند، مستحق مجازات است.
ـ مگر مسوولین فعلی بحرین اصول دمکراسی را رعایت میکنند، شماها حمایت همه جانبه میکنید؟
میتران: مردم شما قدرت تشخیص ندارند. باید آموزش دمکراسی طلبیدن را ببینند.
ـ وقتی تصمیمات ملتی بر علیه منافع کشورهایی مثل کشور شما بود، مبارزه آن ملت جاهلانه میشود و باید شماها بیایید خواسته خود را در قالب آموزش تحمیل کنید.
وقت پرواز نزدیک میشد. هر دو به سوی هواپیما حرکت کردند. در ضمن راه رفتن مشغول حرف زدن بودند.
فرد فرانسوی ادامه داد: شما اشتباه میکنید. برای جلوگیری از هرج ومرج و خشونت باید مدافع نظامهای سیاسی کشورها بود.
ـ به نکته خوبی اشاره کردی. اما چرا از نظام سیاسی سوریه حمایت نمیکنید. چرا کشوری مثل ایران را که نظام سیاسی مستقلی دارد، تحریم میکنید.
ـ کشورهایی که دنبال بمب اتمی هستند. باید تحریم شوند. تا امنیت جهان حفظ گردد.
ـ امنیت جهان تامین گردد، یا منافع شما حفظ شود. آمریکا که دو بمب در ژاپون منفجر کرده و هزاران فرد بیگناه را به گام مرگ فرستاده صلاحیت داشتن بمب اتم را دارد. و ایران که احتمال دارد در آینده به بمب اتمی دست یابد و از آن استفاده...
به هواپیما رسیدند. موقع سوار شدن از هم دور افتادند. وقتی هواپیما به پرواز درآمد، عبدالله از جایش بلند شد و به طرف میتران حرکت کرد. میتران در کنار پنجره نشسته و به افق چشم دوخته بود. در کنارش ایستاد و گفت:
ـ میبخشید. ازدحام مسافر باعث شد نتوانیم به بحث خود ادامه دهیم. ایرانی که در جنگ هشت ساله بر علیه کشوری که بر سرزمیناش هجوم برده بود، از بمب شیمیایی استفاده نکرد. هیچ میدانی ایران چند نفر جانباز شیمیایی دارد؟
ـ آینده نظام سیاسی کشورها ثابت نیست.
ـ آینده ایران از دو حال خارج نیست. یا همین نظام ادامه ادامه مییابد که متعهد به داشتن انرژی صلح آمیز است. یا توطئههای رنگارنگتان باعث شکست نظام جمهوری اسلامی ایران میشود که آن موقع ایران میشود رژیمی غاصب مثل رژیم اشغالی، در آن صورت مهم نخواهد بود که صلح آمیز باشد یا کلاهک هستهای داشته باشد.
میتران: از نظر ما علمهای پایه فقط باید در دست کشورهای محدود باید باشد. کشورهایی که هم اکنون دارند.
ـ پس میترسید رشد علم در ایران توازن قدرت موجود در جهان را به هم بزند و منافع شما که در خاورمیانه به هم خورده و بیشترین ترس هم در به هم خوردن توازن قدرت در جهان هست...
میتران سکوت کرده با دندانهایش لباش را میگزید. مثل اینکه راز مهمی افشا کرده باشد...
و به همین خاطر محدوده ممنوعه درست کردهاید تا شریک و یا رقیب جدید و یا مصلح جدید پیدا نشود. شماها برای چپاول ادامهدار جهان برنامه دارید و هر ندای دیگری را در نطفه خفه کنید.
میتران: اگر ما برای امنیت جهان تلاش نکنیم جهان پر از سلاح هسته میشود.
ـ اول جلوی رژیم اشقال قدس را بگیرید
میتران: شماها در اشتباه هستید. به نام اسراییل است اما کل کلاهکهای آنها زیر نظر کارشناسان ما اداره میشود.
ـ پس در حقیقت شماها فلسطینیها را میکشید و منطقه را نامن کردهاید.
میتران سرش پایینتر انداخت و دندانهایش لباش را بیشتر گزید. مثل اینکه راز مهم دیگری را افشا کرده است...
ـ ملت ایران اسلامی شکار راحتی برای استکبار نیست و متجاوزان بهای سنگینی خواهند داد، ایران عزت و آزادی اجتماعی و سیاسی را برای تمام ملت مظلوم جهان میخواهد...
محمد ابراهیم پاکروان 1393/04/12 12/4/1393
✨🌼✨ سلام علیکم،صبحتون بخیر وسلامتی ومشمول عنایت مظهر جود الهی،حضرت جوادالائمه علیه السلام.
ماییم در پناه تو یا حضرت جواد
محتاج یک نگاه تو یا حضرت جواد
هستیم عذر خواه تو یا حضرت جواد
قربان روی ماه تو یا حضرت جواد
ما زنده از عطای جوادالائمه ايم
يك عمر خاك پای جوادالائمه ایم
🏴شهادت امام جواد علیه السلام تسلیت.التماس دعا.
هدایت شده از پشتیبان انقلاب
ابراهیم یوسف زمان
رقیه بانو وقتی میخواست وارد کوچه شود به همراهانش گفت: خداحافظ، انشاءالله قبول باشد. یکی از بانوها در جواب گفت: قبول حق.
همزمان آقا و خانمی وارد کوچه شدند. خانم به شوهرش گفت: از این همسایه میپرسم. او از نماز جمعه میآید.
شوهر: او چه میداند؟!
زن: هر جور باشه فرد خیلی مذهبیه،
شوهر: ول کن، یه چیزی شنیدی، روحانیها برای سرگرم کردن مردم باید بگن. چیزی که شنیدی افسانه بود که تعریف میکرد.
زن: اینا از سادگی مردم سواستفاده میکنن، پشت ترافیک وایستاده بودیم، شنیدی که چه با آبوتاب تعریف میکرد.
تا به بانوی نمازگزار برسند، او به در خانهاش رسید کلید انداخت وارد شد و در را بست.
زن گفت: شانس، خشکیده.
مرد گفت: اگه موافق باشی فردا ظهر میریم جلو مسجد جامع میایستیم، امام جمعه بیرون آمد از خودش میپرسیم
زن: موافقم.
. * * *
زن و شوهر در حیاط مسجد ایستاده بودند وقتی امام جمعه بعد از نماز عصر بیرون آمد، سوال خود را از او جمعه بپرسند. شوهر به زناش گفت: مطلب حاج آقا تعریف کردند مثل افسانههاست.
زن جواب داد: اگر هم متل افسانهها نباشد، مال انسانهای قدیمیست آن هم متعلق به انبیاست.
مرد گفت: مردان خوش هیکل به سراغ زنان خوشتیپ میروند یا توسط زنان خوش تیپ شکار می...
زن به شوهرش گفت: هیس حاج آقا دارن مییان...
وقتی امام جمعه نزدیک شد، مرد گفت: سلام. سوالی داریم.
امام جمعه ایستاد، به گرمی جواب سلام را داد گفت: بفرمایید.
زن: دیروز شنیدیم، در مورد مردی حرف میزدی که به زنان مخصوصا به ذلیخا توجه نکرد، آیا داستان یوسف واقیعت دارد. ضمنا کاری که ادامه دهنده ندارد به چه درد میخورد؟
امام جمعه بعد از مکثی کوتاه شروع به صحبت کرد: بفرمایید داخل مسجد تا گفتگو کنیم.
مرد: همین جا خوب است. نمیخواهیم بیشتر مزاحم باشیم.
امام جمعه: شما مراحم هستید. به دو دلیل گفتم برویم داخل مسجد. اول ایجا رفتوآمد زیاد است. دوم در مسجد کتابخانه هست. کتابی را برای مطالعه تقدیم کنم.
زن نه همین جا خوب است.
امام جمعه: پس چند قدم آن طرفتتر سایه است برویم به سایه.
مرد: نه هیمن جا بهتر است.
امام جمعه: شما امروز مهمان خدا هستید دلم میخواهد در آفتاب اذیت نشوید. باشد همین جا گفتگو میکنیم.
امام جمعه رفت به طرف درب مسجد و مشهدی حمید را صدا زد. گقت: لطفا کتاب سلام بر ابراهیم، را بیاود هر دو جلد را.
برگشت رو به زن مرد کرد و ادامه داد: توجه داشته باشید، ما همه مردم را نمییشناسیم با دیدن عمل چند نفر در اطراف خود حق نداریم قضاوت کلی کنیم و همه را متهم کنیم که چنین یا چنان هستند. داستان یوسف واقیعت دارد. ضمنا این کار...
مشهدی حمید آمد و کنار امام جمعه ایستاد و کتابها را به امام جمعه داد. امام جمعه در حالی که کتابها را میگرفت بهحرفاش ادامه داد: ...از آن زمان تا به حال ادامه داشته است و ادامه خواهد داشت. نمونه اخیر را یکی از دوستان شهید ابراهیم هادی نقل کرده است. دوستاش نقل میکند: یک روز مثل همیشه ابراهیم با ظاهری آراسته و مرتب سر کار میرفت... خانمی بدنبال ابراهیم بود تا در چنگال خودش اسیر کند. خانمی بدون حجاب که هر روز خود را برای ابراهیم آراسته میکرد تا شاید چشمان ابراهیم به او بیفتد.
روزی همان رفیق ماجرا را برای ابراهیم تعریف کرد، ابراهیم که از شنیدن این موضوع به شدت ناراحت شد و تصمیمی با خود گرفت.
روز بعد ابراهیم با شلوار کردی و سر تراشیده به سر کار رفت. روز دیگر پیراهن چروک و کلاه به سر ...
خانم بیحجاب دید که ابراهیم دیگر زیبایی قبلیاش را ندارد از اسیر کردن نگاه ابراهیم به خود پشیمان شد و دیگر به سراغ او نرفت.
عزیزان من پاک مردان زیادی در جامعه وجود دارد ولی ما آنها نمیشناسیم. راه متقین ادامه دارد و به درد جامعه الهی میخورد. و جامعه تطهیر مینماید.
مرد: از کجا بدانیم که این فرد واقغا درست کار بوده است؟
امام جمعه: باید از عالم شک بیرون آمد، واقع بین شد. آیا کسی که میخواست جسدش پیدا نشود که هنوز پیدا نشده است. با توجه به خاطرات دوستان شهید که بعضیهایش هم بعدا شهید شدهاند آیا ناتوان است خود را پیش مردم خار کند. اما الله او را عزیز مینماید.
امام حمعه کتاب را به مرد داد. زناش یکی را از او گرفت. لحظهای به جلد کتاب نگاه کردند، در حالی که کتاب را باز میکردند به طرف دروازه مسجد حرکت کردند. محمد ابراهیم پاکروان 400/04/28
هدایت شده از پشتیبان انقلاب
#ای_غدیر
پيامبر در غدير تو را به عنوان ولي امت به حج گزاران معرفي نمود، و همه تبريك گفتند، غدير هم خوشحال شد. اما شاديش با خانه نشيني تو پايان يافت و مشغول سرزنش حج گزاراني شد كه در آن واقعه حضور داشتند. اما سكوت كردند. درست مثل كساني كه در روز الست در جواب خدا گفتند: بلي، اما پيمان را فراموش كردند. مگر يكي از شرط هاي قبولي حج راست گويي نيست، پس چرا زبان هايشان براي گفتن حق لال، پاهايشان براي مقاومت كردن سست، قلب هايشان براي نماياندن احساسات لطيف سنك، و چشم هايشان بر روي حقايق نابينا شد؟
اي غدير، غدير غديراني. اي غدير اول كه به ياد ميآيي مکانی به یاد میآید که بوي انتخاب الهی و معرفی پیامبر و پيمان اتفاق افتاده و عظمت اولین مرد مسلمان را در خاطرهها زنده مينمايد، اما با مشاهده حوادث بعدي مظلوميت تو هويدا ميشود. بوي پيمان شكنان، فضاي مسلمين را آلوده كرد. بوي سكوتي كه اثرش تا به امروز باقي است. اي غدير، اين افتخار تو را بس كه بزرگترين واقعه تاريخ بشريت در دورن تو افتاده است.
عید غدیر بر تمام مردم جهان، مخخصوصا مسلمین مبارک.
#من_غدیرم محمدابراهيم پاكروان 3/11/1384
قسمتی از نوشته «به نام خالق وصی پیامبر»
هدایت شده از پشتیبان انقلاب
#ایران_مقتدر
ما ایرانییان درعصر انقلاب اسلامی زندگی میکنیم. در عصری که انگلیسیها برای آزاد کردن نفتکش هایشان به ایران التماس میکنند. نیروهای آمریکایی دستگیرشده روی ناو با گریه خودشان را خیس کردند. روسیه به قدرت ایران درمنطقه اذعان دارد. ایران 1400 هیچ شباهتی به 1322 ندارد. عکس اولی در زمانی است پهلویها نوکری ابرقدرتها را پذیرفته بودند. عکس دومی خالی بودن صندلی بازی کن نقش اول نشان میدهد که انقلاب اسلامی باعث حذف آن شده است. حتمن در سومی هم جای روباه خالی خواهد شد. اتحاد جماهیر شوروی با روسیه تعاوت ماهوی دارد. با حذف روباه پیر دیگر کسی وجود ندارد که در برابر ایران روی صندلی بشیند و افول قدرتهای استکباری حتمی میباشد. پس این عکس هیچ شباهتی به آن ندارد.
جهانیان بدانند: انقلاب اسلامی ایران بر ضد مستکبران تا سرنگونی آنها تلاش مضاعف مینماید.
جهانیان بدانند: امروز دیگر نه تنها سران کشورهای زورگوی دنیا نمیتوانند همچون دوره پهلوی به دخالت در امور داخلی ایران دست بزنند که حتی نمایندگان آنها در ایران زیر ذرهبین افکار عمومی و حاکمیت مقتدر ایران قرار دارند. مسالهای که نشان دهنده نهادینه شدن فرهنگ انقلابی استقلالخواهی و آزادگی در بین مردم ایران است.
https://eitaa.com/joinchat/3218735228Ca982f4b559 گروه واقع نگریهای آرمان خواهان