eitaa logo
عاشقان مبارزه با اسرائیل
189 دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
4.4هزار ویدیو
21 فایل
سعی می‌کنیم به مسائل مختلف کشور به صورت مجموعه ای و نه با نگاه صفر و صدی نگاه کنیم شکستن #مارپیچ_سکوت ارتباط با ادمین https://eitaa.com/mahmood_65 لینک دعوت @ashagan_mobaraze_ba_asrael
مشاهده در ایتا
دانلود
در ماجرای زلزله غرب کشور هوانیروز در یک روز ۵۰۰ سوتی پرواز امداد و نجات انجام داد که واقعاً عدد خیره‌کننده و قابل تحسینی است. این موضوع نشان داد که برخلاف تبلیغات صورت گرفته و لجن پراکنی برخی دشمنان ایران و منافقان و خائنان داخلی، بالگردهای هوانیروز ارتش کاملاً سرحال و سرپا هستند. در بقیه حوادث نیز بالگردها در سریع‌ترین زمان ممکن بر اساس پایگاهی که در محدوده عملیاتی آنها قرار دارد وارد عمل می‌شوند. مرکز بالگردی کشور در اصفهان قرار دارد و در این تصویر هم مشاهده می‌کنید که فرمانده این پایگاه خود شخصاً در حال کمک‌رسانی به مردم خوب زاگرس نشین در مناطق در محاصره برف هست. حضور فرماندهان و مقامات عالی رتبه ارتش و سپاه در حوادث غیرمترقبه و بحران‌ها یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران است. @ashagan_mobaraze_ba_asrael
ماجرای تعلیق چند عضو کتابخانه ملی چه بود؟ 🔸اخیراً بعضی از رسانه‌ها از تذکر و اخراج بعضی از بانوان عضو کتابخانه ملی که حجاب اسلامی را رعایت نکرده بودند، خبر داده‌اند. 🔹اگر فردی به کتابخانه ملی رفته باشد خواهد فهمید که همان مکانی که برای پژوهشگران تدارک دیده شده تا کارهای پژوهشی و تحقیقی خود را با اسناد معتبر و درجه یک دنبال کنند، به محل اختلاط دخترها و پسرها و نمایش ناهنجاری‌های رفتاری و ارتباطی تبدیل شده. 🔹همه افرادی که در کتابخانه ملی عضو هستند، ابتدا آئین‌نامه عضویت را می‌خوانند و بعد از آن درخواست می‌دهند؛ پس این عده‌ای که ابتدا قوانین کتابخانه ملی را پذیرفته‌اند الآن نباید به اجرای همان قوانین اعتراضی داشته باشند. 🔷پیگیری‌ها نشان می‌دهد که تهدیدی نسبت به این هنجارشکنان صورت نگرفته و نحوه بیان این برخورد، فقط تفسیر به رای کردن است. 🔹البته کتابخانه ملی در ماه‌های اخیر فعالیت‌هایی را انجام داده‌ و در ۲۸ آذر برگه‌هایی در خصوص رعایت این مسأله روی میز افرادی که رعایت نمی‌کردند گذاشته شده اما عکس‌العمل این افراد به‌شدت غیرمنطقی و تیز و تند است. 🔹کتابخانه ملی طی ۲ یا ۳ مرتبه به کسانی که حجاب و شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کردند تذکر داده و در فضای مجموعه نیز کارهای اطلاع‌رسانی صورت گرفته. در نهایت ۱۲ نفر دعوت شدند تا تعهد کتبی بدهند اخراجی هم صورت نگرفته. تا بدین لحظه ۴ نفر این تعهد را انجام داده‌اند و عضویت‌شان به حالت قبل برگشته. @ashagan_mobaraze_ba_asrael
▪️‏"ایالات متحده به دلیل حضور بوکسورهای روسیه و بلاروس از مسابقات جهانی بوکس انصراف می‌دهد " پ.ن: چه جالب اینا همون کسایی نیستن که به ورزشکارهای ما میگن چرا ورزش رو سیاسی می‌کنید و از مسابقات مقابل رژیم کودک‌کش انصراف می‌دید! @ashagan_mobaraze_ba_asrael
💢 چرا از عقد مرد ۳۰ ساله با دختر ۹ ساله ناراحت شدین مگه پیغمبرتون با دختر ۹ ساله عایشه عقد نکرد؟ قبل از پرداختن به اصل مطلب، بايد تاريخ ازدواج رسول خدا با عایشه روشن شود تا بعد نتيجه بگيريم كه عایشه در هنگام ازدواج با رسول خدا چند داشته است. در باره ازدواج رسول خدا با عائشه ديدگاه‌هاي متفاوتي وجود دارد. محمد بن اسماعيل بخاري ، از خود عایشه نقل مي كند كه رسول خدا سه سال بعد از حضرت خديجه (س) با او ازدواج كرده است: از عائشه نقل شده است كه به هيچ زني به اندازه خديجه ، نكردم؛ زيرا: (الف) رسول خدا زياد از او ياد مي‌كرد؛ (ب) رسول خدا سه سال بعد از خديجه با من ازدواج كرد؛ (ج) خداوند به رسول خدا و يا جبرئيل دستور داد كه  به خديجه  سلام رسانده و او را به خانه‌اي در بشارت دهد كه از ني ساخته شده است. 📚صحيح البخاري، ج 3 ، ص 3606، ح3606 با توجه به اين كه حضرت خديجه (س) در سال بعثت از دنيا رفته‌اند؛ پس زمان ازدواج رسول خدا با عایشه در سال سيزدهم بعثت بوده است. و ابن ملقن بعد از نقل روايت بخاري و به آن مي‌گويد : رسول خدا در سال دوم هجري ، را به خانه خود آورد. 📚غاية السول في خصائص الرسول ،  ج 1 ، ص 236 طبق اين نقل، رسول خدا در سال سيزدهم بعثت، عایشه را به عقد خود درآورده و در سال دوم هجري رسماً با او كرده است. از نقل برخي ديگر از اهل سنت به اين نتيجه مي‌رسيم كه ازدواج رسول خدا با عایشه در سال چهارم هجري بوده است. در انساب الأشراف در شرح حال سوده ، همسر ديگر رسول خدا (ص) مي‌نويسد: رسول خدا بعد از خديجه، چند ماه قبل از هجرت با سوده بنت زمعه ، ازدواج كرد و او همسري بود كه رسول خدا در مدينه با او همبستر شد. 📚 أنساب الأشراف، ج 1 ، ص 181 در نتيجه ، عایشه در سال چهارم هجرت (چهار سال بعد از ازدواج رسول خدا با سوده) با آن حضرت ازدواج كرده است. ✅نتیجه گیری: حال با مراجعه به مدارك و اسناد تاريخي سن عائشه را در هنگام ازدواج بررسي خواهيم كرد: ✅مقايسه سن عایشه با سن اسماء بنت أبي بكر: يكي از مسائلي كه سن عایشه را در هنگام ازدواج با رسول خدا به اثبات مي‌رساند، مقايسه سن او با سن خواهرش اسماء بنت أبي بكر است. طبق نقل بزرگان اهل سنت، اسماء ده سال از بزرگتر بوده و در سال اول هجري بيست و هفت سال داشته است. همچنين در هفتاد و سه از دنيا رفته است؛ در حالي كه صد ساله بوده است. ابونعيم اصفهاني مي‌نويسد: اسماء ابوبكر، از جانب پدر خواهر عائشه و از او بزرگتر بود، اسماء، بيست و هفت سال قبل از تاريخ به دنيا آمد. 📚معرفة الصحابة  ج 6 ، ص 3253 و حافظ هيثمي مي‌نويسد: اسماء در هنگام وفات صد سال داشت، بيست و هفت سال قبل از تاريخ به دنيا آمد، و ابوبكر در هنگام او بيست و يك سال داشت. 📚مجمع الزوائد ومنبع الفوائد، ج 9 ، ص 260 اسماء در سال اول بعثت 14 ساله و 10 سال از بزرگتر بوده است . پس عائشه در سال اول بعثت 4 ساله و در سال 13 بعثت (سال عقد با رسول خدا) 17 ساله و در شوال سال دوم هجرت (سال ازدواج رسمي با پيامبر)19 ساله بوده است. از طرف ديگر: اسماء در سال 73 صد ساله بوده ، 100منهاي 73 مساوي است با 27 . پس در سال اول هجرت،27 سال داشته است. اسماء از عایشه 10 سال بزرگتر بوده. 10 منهاي 27مساوي است با 17 . پس در سال اول هجرت 17 سال سن داشته است . پيش از اين ثابت كرديم كه پيامبر در شوال سال دوم هجري رسماً با عائشه ازدواج كرده است ؛ يعني عائشه در هنگام ازدواج با رسول خدا 19 سال داشته است. ✍علیرضا زادبر @ashagan_mobaraze_ba_asrael
12.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ورود پول‌های مشکوک به سینمای ایران؛ در ایران بر ضد ایران فیلم می سازند! علی مصفا تهیه‌کننده فیلمی شده که با سرمایه‌گذاری نیم میلیون یورویی آلمان و فرانسه در ایران جلوی دوربین رفته است. کارگردان فیلم یک دوتابعیتی ساکن فرانسه است به نام عماد آل‌ابراهیم دهکردی و حضور علی مصفا در حقیقت ویترین کار برای کسب مجوز و به‌دست آوردن امکان فیلمبرداری در ایران بوده است. این فیلم که با نام اولیه «شوالیه سیاه» پروانه ساخت گرفت و سپس به «حکایت شمرون» تغییر نام داد، قبل از حوادث شهریورماه ۱۴۰۱ فیلمبرداری‌اش را به پایان رساند و موضوع آن مثل «عنکبوت مقدس» است. بالای ۸۵ درصد از هزینه‌های فیلم با سرمایه‌گذاری دولت فرانسه تامین شد و کمی بیش از ۱۴ درصد را دولت آلمان پرداخت کرد. علی مصفا که تهیه‌کننده و به عبارتی ویترین ایرانی کار بود، تنها ۴ دهم درصد از هزینه را پرداخت کرد و چنین پروژه‌ای در قالب همان سینمای غیردولتی و غیروابسته و مستقل معرفی و تبلیغ می‌شود. @ashagan_mobaraze_ba_asrael
16.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شیعه‌ام به راه حیدر مسلمان دین احمد عید مبعث مبارک @ashagan_mobaraze_ba_asrael
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مبارک است به خلق و خدا نبوت تو خجسـته باد به عالم ظهور دولت تو مبعث رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم تبریک و تهنیت باد🌺♥️ @ashagan_mobaraze_ba_asrael
💢اعمال شنبه ۲۷ رجب روز مبعث ✅حسین بن راشد: از امام صادق(ع)پرسیدم: آیا غیر از عیدهای عید دیگری نیز هست؟ فرمود: بله، شریف تر و فاضل تر از آنها روزی است که پیامبر خدا(ص) به رسالت شدند. گفتم: پس کدام روز است؟ فرمود: بدرستی که ایام در گردشند و آن روز بیست و هفتم رجب است گفتم: چه کاری در این روز باید انجام داد؟ فرمود: بگیرید و بسیار بر محمد (ص)و آل بفرستید. ✅روزه (یکی از چهار روز در سال که روزه در آن بسیار سفارش شده است) ✅غسل مستحبی ✅بسیار صلوات فرستادن ✅زیارت رسول الله(ص) و امیرالمومنین(ع) 📚مصباح المجتهد 📚بلدالامین @ashagan_mobaraze_ba_asrael
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
عاشقان مبارزه با اسرائیل
مستِ الکل بومه . مدام باید مراقب بود "چه کسانی" "چگونه" نسل بعد را تربیت می کنند. نه به آن سخت گیری
کلیپ مربوط به خانم معلّم آملی تمام شبکه‌های اجتماعی، اعم از داخلی و خارجی، انقلابی و ضد انقلاب و ... را درگیر کرده و مثل چند موضوع اخیر، عجیب این است که همه در حال انتقاد/ تخریب هستند ولی هر یک به علل و دلایل مختلف!! اما بعد؛ ❗️چه اتفاقی افتاد؟! 👈 کلیپ در پیج معلم منتشر شد 👈 در چند پیج و کانال دیگر پخش شد 👈 به صورت ویروسی در همه جا منتشر شد 👈 آموزش و پرورش با معلم و مدرسه برخورد کرد! 👈 صورت مسئله پاک شد! و تمام ... این یک رفتار متداول در برابر موضوعات اینچنینی است. رفتاری که به صراحت می‌گوید من خودم را با افکار عمومی و حساسیت‌های آن تنظیم می‌کنم. در چنین مواقعی هم صرفاً یک برخورد سریع انجام می‌دهم اما حتی دلیل برخوردم را شفاف توضیح نمی‌دهم! همین که برخورد کنم کافی است، چون مردم همین را می‌خواهند ... در حالی که حداقل توقع این است که روابط عمومی دستگاهی که برخورد می‌کند، یک بیانیه بنویسد و دلیل برخوردش را مطابق با قوانین و آیین‌نامه‌هایش به صورت واضح توضیح دهد. این موضوع مانع از برخورد سلیقه‌ای می‌شود. احتمالاً بگویید این‌ها که توضیح واضحات است! حالا چه تفاوتی می‌کند، مهم این بوده که برخورد شود که شده!! درحالی‌که به نظر موضوع اصلاً واضح نیست و عدم وضوح این امکان را به وجود می‌آورد که هر کسی - باربط و بی‌ربط - به همه چیز انتقاد کند و سر تا پای آموزش و پرورش (آپ) را باد بدهد!! چند سوال زیر را بخوانید تا مشخص شود چقدر عدم وضوح داریم؛ 1️⃣ این معلم اخراج شد؟! به خاطرِ؛ 👈 پخش موسیقی در کلاس؟! 👈 محتوای موسیقی‌ای که در کلاس پخش شد؟! 👈 انتشار تصاویر بچه‌ها در صفحه‌اش؟! 👈 سوء استفاده از فضای کلاس، مدرسه و بچه‌ها؟! 👈 داشتن فعالیتی خارج از کتاب درسی؟! 👈 عمل غیر قانونی یا غیر اخلاقی یا چه؟! 👈 و ... 2️⃣ نقش مدرسه و روند نظارتی آپ در این مورد و موارد مشابه چیست؟! 3️⃣ پاسخ به دو سوال بالا، این سوال را به وجود می‌آورد که کوتاه‌مدت و بلندمدت ما برای جلوگیری/ کم شدن این جنس رفتارها چیست؟! 👈 اگر در کنش و واکنش‌های حاکمیتی شفاف و بدون لکنت، علت کارهای‌مان را توضیح دهیم حداقل دو نتیجه بر آن مترتب است: الف. برای ادامه مسیر، شاخص به جامعه می‌دهیم و محدودیت‌ها، منطقه‌الفراغ‌ها را دقیق مشخص می‌کنیم. ب. احیاناً اگر ایراد و اشتباهی در کار دستگاه مسئول وجود داشته باشد، می‌توان توقع کرد به مرور اصلاح شود. ----------------------------- پی‌نوشت ۱: نمی‌دانم، شاید توقع داشتید من هم بیایم دو تا فحش به آن معلم و چهار تا به نظام آموزش و پرورش بدهم و همه را هم لیبرال و اعتدالی و ... بخوانم! اما به نظرم این مسئله را حل نخواهد کرد ... پی‌نوشت ۲: این متن فقط از یک منظر، به مسئله نگاه کرده! در حالی که شاید بشود از حداقل ۱۰۰ زاویه به آن نگاه کرد ... ✍حمید کثیری @ashagan_mobaraze_ba_asrael
گزیده ای از 🥀شهید منوچهر شال نیک ورز🥀 خدایا! من حاضرم با تو معامله کنم. حاضرم در راه تو و به خاطر تو این جانم را و جسمم را تقدیم کنم؛ من حاضرم اگر تو راضی می شوی حتی اگر چندین جان هم داشتم می دادم. حال یک نفر هستم و یک جان دارم پس خدایا در خانه هر چه باشد ومهمان هر که باشد بیا وبا همین یک جان معامله کن و بیا یک جان را بستان.  خدایا!من درون این جان بزرگترین سرمایه را پنهان دارم و آن مایع قرمز رنگی است که ما فارسی زبان ها آن  را خون و عرب ها آن را دماع می نامند. خدایا! من حاضرم این خونم را به پای مکتب رسولت محمد(ص)بریزم و دم بر نیاورم. خدایا! آن قدر تسلیم اراده تو هستم که اگر روزی تو مرا خطاب کنی و بگویی جانت را بده من حاضرم. 🌺 پس خدایا! خطابم کن و از من بخواه چون می خواهم جواب» هل من ناصر ینصرنی «پسر فاطمه (س) را بدهم. خدایا!خطابم کن که می خواهم بگویم یا حسین لبیک، یا حسین جان لبیک بالاخره خدایا، ما اهل معامله هستیم اگرمایلی بسم الله عروسی من در جبهه و عروس من شهادت است، صدای رگبار مسلسل ها و غرش گلوله های توپ و خمپاره عقد مرا خواهند خواند و با مرکب خون این عقد را امضاء خواهم کرد و در هلهله شادی تفنگ ها و بارش نقل سربی در حجله گاه سنگر عروس شهادت را به آغوش خواهم کشید و در همهمه تشییع کنندگان پیکرم که اتومبیل تابوتم گلباران می شود مشت های گره کرده و با تکبیر آن را تا منزلگه عشق بدرقه خواهند کرد، نتیجه این عروسی فرزندی است به نام آزادی... @ashagan_mobaraze_ba_asrael