eitaa logo
کانال عاشقان ولایت
4.2هزار دنبال‌کننده
32.7هزار عکس
37هزار ویدیو
34 فایل
ارسال اخبار روز ایران و ارائه مهمترین اخبار دنیا. ارائه تحلیلهای خبری. ارائه اخرین دیدگاه مقام معظم رهبری . و.... مالک کانال: @MnochahrRozbahani ادمین : @teachamirian5784 حرفت رو بطور ناشناس بزن https://harfeto.timefriend.net/16625676551192
مشاهده در ایتا
دانلود
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• ✴️ جمع بندی مطالب بخش اول : این است که؛ برای اینکه نقد نقادان از سوی نقد شوندگان (دولت - حاکمیت) پذیرش شود باید شرایطی رعایت شود. و آن شرایط عبارتند از؛ قابل درک و فهم و بحث و بررسی بودن، اراده پذیرش و اجرا داشتن، شرایط و بسترهای لازم برای پذیرش و اجرا فراهم بودن و در نهایت عکس العمل های مناسب است. اما اگر قابل فهم و درک نباشد، اراده ای برای اجرا و پذیرش نباشد و شرایط و بسترهای لازم فراهم نشود و یا عکس العملها نامناسب باشد، و بنا نباشد که نظر مخالف ولو درست و صحیج پذیرش و اجرا شود، نقد نقادان عقیم خواهد ماند و دیگر نمی شود امید داشت که این نقد، موثر واقع شود. (111)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• 📤 2⃣ - میزان توانایی و اراده انجام انتقادات صحیح انتقاد کنندگان 🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 بخش دوم ؛ میزان توانایی و اراده انجام انتقادات صحیح وارده بر انتقاد پذیران یا حمان حکومت و حاکمیت است. که در دو گفتار، میزان توانایی و قدرت، و اراده لازم برای انجام این انتقادات توضیح خواهیم داد. ❇️ الف - میزان توانایی و قدرت انجام بر ترتیب اثر دادن انتقادات : برای اینکه یک انتقاد صحیح از سوی انتقاد پذیران مورد قبول واقع شود، می بایستی ؛ (112)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• 🔹 اولا ؛ کارشناسانی به خدمت گرفته شود که عمق نظر منتقدین را درک کنند البته از خود منتقد نیز بایستی توضیحاتی خواسته شود. و اینکه آیا راهکار عملی برای اجرای آن عمل وجود دارد یا خیر؟ و اگر وجود دارد آیا امکانات زیر ساختی و مواد اولیه آن، در کشور موجود است یا خیر؟ و اگر هم موجود نیست آیا می شود از خارج از کشور وارد نمود یاخیر. و اگر امکان ورود باشد آیا هزینه پراخت آن فراهم است. و اگر فراهم است آیا انجام چنین عملی هزینه بالایی را می طلبد و یا به صرفه است یا خیر؟ (113)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• و اینکه، چه نوع نگاهی به قضیه داشته باشد آیا درآمدی و انتفاعی است و یا خدماتی و غیر انتفاعی، و بیشتر با هدف کمک رسانی و اشتغالزایی است؟ و مواردی از این دست که می طلبد که دولت و یا حاکمیت با استفاده از نظر کارشناسان زبده ای که به خدمت می گیرد، بتواند اولا منظور نظر منتقد را فهم و درک کند و بعد برای آن راهکارهایی متعددی را ترسیم نماید، و به این نتیجه برسد که آیا انجام چنین کاری، امکانات کشور بهشون اجازه چنین کاری را می دهد و موانع یا موجود نیست، و یا اینکه اگر هم باشد می شود بر طرف نمود یا خیر؟ و یا لااقل حتی جنبه غیر انتفاعی دارد یا خیر؟. (114)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• 🔵 ب - اراده لازم برای انجام انتقادات با فرض صحت انتقادات و با فرض فراهم بودن توانایی درک و فهم انتخاب و سنجش امکانات کشور و نبود موانع و عملی دانستن نظر منتقدین، نکته مهم در این زمینه "اراده اهمیت دادن به نظر منتقدین" است. که آیا انتقاد پذیران (دولت - و یا حاکمیت)، آیا اراده توجه به نظر منتقدین را دارند یا خیر؟ به این معنی که آیا اولا ؛ تشخیص بر رشد با عنایت به نظر منتقدین آیا اصلا اینها اراده ای بر رشد و توانایی کشور و رفع مشکلات مردم را دارند؟ آیا دوست دارند که که گره ای از کار مردم گشوده شود و مردم در آسایش و رفاه زندگی کنند و مشکلات مهم کشور از جمله معیشتی حل شود یا خیر؟ ان شاء الله ما را در جلسات آینده همراهی فرمایید. (115)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
¸.•*´¨*•.¸ 🇮🇷 🌹🇮🇷 ¸.•*´¨*•.¸ 📚 پایان بیست و دومین جلسه کنفرانس سیاسی و اجتماعی و مسائل روز 📘 با عنوان : گفتاری در مورد نقد و انتقادات صحیح از نگاه اسلام و اخلاق انسانی. 💐 با تشکر از مساعدت و همراهی همه شما بزرگواران 🌸 ارادتمند همگان : شب نگار ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
هدایت شده از تربیت معنوی
🌺 اعمال دهه اول ماه ذی الحجه 🌸 از امشب ده روز آخر چلّه کلیمی می باشد. 🔰 نکته مهم: 🔸یکی از اعمالی که بزرگان و علماء در ده شب اول ماه ذی الحجه به آن توجه زیادی داشته اند؛ خواندن دو رکعت نماز بین نمازهای مغرب و عشاء است که هرکس توفیق داشته باشد و بخواند با ثواب حاجیان شریک خواهد شد. @TarbiateManavi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از خنده حلال
35.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهادت امام جواد علیه السلام تسلیت باد (هدیه به محضرشان صلوات) 🖤🏴🖤🏴🖤🏴🖤🏴🖤🏴🖤🏴 محمدحسین_پویانفر 🏴@tanzzee🏴
هدایت شده از ز. ملک پور
سخنرانی استاد عالی پیرامون شهادت امام جواد علیه السلام
¸.•*´¨*•.¸ 🇮🇷 ﷽ 🇮🇷 ¸.•*´¨*•.¸ 📚 سلسله مباحث : سیا‌سی و اجتماعی و مسائل روز 📕 گفتاری در مورد نقد و انتقادات صحیح از نگاه اسلام و اخلاق انسانی. 💎 به بهانه پاسخ به این سوال که : 🔵 چرا انتقادات ما اثر لازم را تابحال نداشته است؟ 🟡 📝 نگارنده : شب نگار 📖 جلسه : بیست و سوم 🕰 یک شب در میان شب ها از ساعت : ۸ 🕗 الی ۱۰🕙 ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• ↩️ ادامه بخش ب : اراده لازم برای پذیرش نظر منتقدین و رفع معضلات جامعه ؛ بنابراین اگر اراده لازم برای قبول و پذیرش نظر منتقدین و همچنین رفع معضلات را داشته باشند، ممکن است به سراغ این انتقادات بروند و در موردش فکر و بررسی داشته باشند. والا اگر چنین اراده ای نداشته باشند ولو اینکه توانایی و امکانات لازم همه جانبه را داشته باشند باز به سراغ نظر منتقدین نخواهند رفت. 🔹دوم ؛ ممکن است اراده لازم برای رفع معضلات جامعه را داشته باشند، ولی دوست ندارند از طریق نظر منتقدین باشد؛ (116)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• می خواهند خود بواسطه کارشناسانی که دارند اقدام کنند و این افتخار را نصیب خود و یا حزب و گروه خود کنند و اهمیتی به نظر منتقدین ندهند. که بعدا تبلیغی برای منتقدین مخصوصا از حزب و جناح مخالف نباشد که در انتخابات بعدی مردم آنها را برای اداره و مدیریت جامعه بپذیرند، و افراد یا گروهی که فی الحال در راس کار هستند را پس بزنند. لذا قدرت طلبی و شوکت طلبی و افتخار طلبی شان اجازه نخواهد داد که نظر منتقدین؛ مستقل و یا از حزب مخالف را را بپذیرند. تازه خیلی آقایی کنند به انتقادات درون گروهی و حزبی که جنبه خانوادگی برایشان دارد را اهمیت قائل باشند که هدف رشد حزب و گروه خود است. (117)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• پس معلوم شد که اولا بابستی اراده لازم برای رفع معضلات مردم را داشته باشند و ثانیا بدنبال رفع معضلات فقد از طریق کارشناسان درونی دولت و درون حزبی نباشد. لذا در چنین مواقعی است که به نظر جمیع منتقدین ولو مستقل و یا از گروه مخالف اهمیت داده می شود و الا خیر. که متاسفانه دیده شده اگر نگوییم حاکمیت، دولت ها یا به فکر رفع معضل نیستند، و یا اگر هم باشند نگاه ملی ندارند و به درون دولت و یا نهایتا درون حزب توجه دارند، و به نظرات مستقلین و یا حزب مخالف به دیده تردید نگاه می کنند و اهمیتی برایش قائل نیستد. فلذا انتقادات صحیح انان عقیم می ماند. (118)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• 🔹 جمع بندی مطالب بخش دوم ؛ یعنی توانایی درک و فهم و اراده لازم برای پذیرش این شد که ؛ دولت و یا حاکمیت، اولا بایستی از کارشناسان زبده در جهت بررسی انتقادات منتقدین و رائه راه حل های آنان برخوردار باشد، و حتی در مواردی اگر لازم باشد از فرد منتقد توضیحات لازم بیشتر را مطالبه کند. و همچنین توانایی و امکانات انجام این کار را چه در داخل و چه از طریق واردات داشته باشد. و بعد اینکه هزینه لازم و نگاه به انجام آیا درآمدی است و خدماتی و رفاه است را باید مشخص کند. (119)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• و ثانیا ؛ اراده رفع معضلات جامعه و پذیرش نظر منتقدین برون گروهی و حزبی چه بلحاظ مستقل و چه حزب مخالف و با نگاه ملی، را در جهت رفع این معضلات داشته باشد و نخواهد از طریق دولت و یا حزب خود اقدامی صورت دهد و به نظر منتقدین به اصطلاح غیر خودی اهمیت دهد. والا اگر دولت یا اراده رفع معضلات را نداشته باشد و یا بخواهد از طریق دولت خود یا نهایت حزب خود اقداماتی را صورت دهد و به نظر منتقدین خارج از دولت یا حزب با شک و تردید نگاه و یا به دیدگاه صحیح و عملی آنان عمدا اعتناهی نکند و ارزشی قائل نشود، متاسفانه این انتقادات درست عقیم، و موثر واقع نخواهد شد. ان شاء الله ما را در جلسات آینده همراهی فرمایید. (120)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
¸.•*´¨*•.¸ 🇮🇷 🌹🇮🇷 ¸.•*´¨*•.¸ 📚 پایان بیست و سومین جلسه کنفرانس سیاسی و اجتماعی و مسائل روز 📘 با عنوان : گفتاری در مورد نقد و انتقادات صحیح از نگاه اسلام و اخلاق انسانی. 💐 با تشکر از مساعدت و همراهی همه شما بزرگواران 🌸 ارادتمند همگان : شب نگار ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
هدایت شده از تربیت معنوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺 بمناسبت 🌸 در معرفی الگو کم کاری کردیم. 🎙 به کلام حضرت استاد حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ جعفر ناصری حفظه الله @TarbiateManavi
هدایت شده از تربیت معنوی
🌸 امام صادق علیه السلام: «صَلاةُ المُؤمِنِ بِاللَّیلِ تَذهَبُ بِما عَمِلَ مِنَ الذَّنبِ بِالنَّهارِ» 🌺 نماز خواندن مؤمن در شب گناهانی را که در روز انجام داده از بین می برد. 📚 وسائل الشیعه، جلد 5، صفحه 269 @TarbiateManavi
هدایت شده از تربیت معنوی
اینقدر این نامه زیبا بود دلم نیومد شما بی نصیب باشین. انتشار نامه سردار سلیمانی به فرزندش | هرگز نمی‌خواستم نظامی شوم  شهید قاسم سلیمانی در نامه‌ خود به فرزندش که برای نخستین بار منتشر شده است، از چگونگی انتخاب شغل خود می‌گوید. به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، در بخشی از این نامه آمده است: اولین بار است که به این جمله اعتراف می‌کنــم؛ هرگز نمی‌خواســتم نظامی شــوم، هرگز از مدرج شــدن خوشــم نمی‌آمد.  متن نامه شهید حاج قاسم سلیمانی به فرزندش به این شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم آیا این آخرین سفر من است یا تقدیرم چیز دیگری است که هر چه باشد در رضایش راضی‌ام. در این سفر برای تو می‌نویسم تا در دلتنگی‌های بدون من یادگاری برایت باشد. شاید هم حرف به درد بخوری در آن یافتی که به کارت آید. هر بار که ســفر را آغاز می‌کنم احساس می‌کنم دیگر نمی‌بینمتان. بارها در طول مســیر چهره‌های پر از محبتتان را یکی یکی جلوی چشمانم مجسم کرده‌ام و بارها قطرات اشکی به یادتان ریخته‌ام. دلتنگتان شده‌ام، به خدا ســپردمتان. اگرچه کمتر فرصت ابراز محبت یافته‌ام و نتوانستم آن عشق درونی خودم را به شما برسانم. اما عزیزم هرگز دیده‌ای کسی جلوی آینه خود را ببیند و به چشمان خود بگوید دوستتان دارم، کمتر اتفاق می‌افتد اما چشمانش برایش باارزش‌ترینند. شما چشمان منید. چه بر زبان بیاورم و چه نیاورم برایم عزیزید. بیش از بیست سال است که شما را همیشه نگران دارم و خداوند تقدیر کرده این جان پایان نپذیرد و شما همیشه خواب خوف ببینید. دخترم هر چه در این عالم فکر می‌کنم و کرده‌ام که بتوانم کار دیگری بکنم تا شما را کمتر نگران کنم، دیدم نمی‌توانم و این به دلیل علاقه من به نظامی‌گری نبوده و نیست. به دلیل شغل هم نبوده و نخواهد بود. به دلیل اجبار یا اصرار کسی نبوده است و نیست. نه دخترم، من هرگز حاضر نیستم به خاطر شغل، مسئولیت، اصرار یا اجبار حتی یک لحظه شما را نگران کنم، چه برسد به حذف یا گریاندن شما. من دیدم هرکس در این عالم راهی برای خود انتخاب کرده است؛ یکی علم می‌آموزد و دیگری علم می‌آموزاند. یکی تجارت می‌کند کسی دیگر زراعت می‌کند و میلیون‌ها راه یا بهتر است بگویم به عدد هر انسان یک راه وجود دارد و هر کس راهی را برای خود برگزیده است. من دیدم چه راهی را می‌بایست انتخاب کنم. با خود اندیشیدم و چند موضوع را مرور کردم و از خود پرسیدم اولا طول این راه چقدر است، انتهای آن‌ها کجاست، فرصت من چقدر است و اساساً مقصد من چیست. دیدم من موقتم و همه موقت هستند. چند روزی می‌مانند و می‌روند. بعضی‌ها چند سال برخی‌ها ده سال اما کمتر کسی به یک ‌صد سال می‌رسد. اما همه می‌روند و همه موقتند. دیدم تجارت بکنم عاقبت آن عبارت است از مقداری سکه براق‌شده و چند خانه و چند ماشین. اما آن‌ها هیچ تأثیری بر سرنوشت من در این مسیر ندارد. فکر کردم برای شــما زندگی کنم دیدم برایم خیلی مهم‌اید و ارزشمندید به طوری که اگر به شما درد برسد همه وجودم را درد فرا می‌گیرد. اگر بر شما مشکلی وارد شود من خودم را در میان شــعله‌های آتش می‌بینم. اگر شما روزی ترکم کنید بند بند وجودم فرو می‌ریزد. اما دیدم چگونه می‌توانم حلال این خوف و نگرانی‌هایم باشم. دیدم من باید به کسی متصل شوم که این مهم مرا علاج کند و او جز خدا نیست. این ارزش و گنجی که شما گل‌های وجودم هســتید با ثروت و قدرت قابل حفظ کردن نیست. وگرنه باید ثروتمندان و قدرتمندان از مــردن خود جلوگیــری کنند و یا ثروت و قدرتشــان مانع مرض‌های صعب‌العلاجشان شود و از در بستر افتادگی جلوگیری نماید. من خدا را انتخاب کرده‌ام و راه او را. اولین بار است که به این جمله اعتراف می‌کنــم؛ هرگز نمی‌خواســتم نظامی شــوم، هرگز از مدرج شــدن خوشــم نمی‌آمد. من کلمه زیبای قاسم را که از دهان پاک آن بسیجی پاسدار شهید برمی‌خاست بر هیچ منصبی ترجیح نمی‌دهم. دوست داشتم و دارم قاسم بدون پسوند یا پیشوند باشم. لذا وصیت کردم روی قبرم فقط بنویسید سرباز قاسم، آن هم نه قاسم سلیمانی که گنده‌گویی است و بار خورجین را سنگین می‌کند. عزیزم از خدا خواستم همه‌ شریان‌های وجودم را و همه‌ مویرگ‌هایم را مملو از عشق به خودش کند. وجودم را لبریز از عشق خودش کند. این راه را انتخاب نکردم که آدم بکشم، تو میدانی من قادر به دیدن بریدن سر مرغی هم نیستم. من اگر سلاح به دست گرفته‌ام برای ایستادن در مقابل آدمکشان است نه برای آدم کشتن. خود را سرباز در خانه هر مسلمانی می‌بینم که در معرض خطر است و دوست دارم خداوند این قدرت را به من بدهد که بتوانم از تمام مظلومان عالم دفاع کنم. ادامه دارد ....
هدایت شده از تربیت معنوی
....ادامه نه برای اسلام عزیز جان بدهم که جانم قابل آن را ندارد، نه برای شیعه‌ مظلوم که ناقابل‌تر از آنم، نه نه... بلکه برای آن طفل وحشت‌زده بی‌پناهی که هیچ ملجئی برایش نیست، برای آن زن بچه به سینه چسبانده هراسان و برای آن آواره در حال فرار و تعقیب، که خطی خون پشت سر خود بر جای گذاشته است می‌جنگم. عزیزم من متعلق به آن سپاهی هستم که نمی‌خوابد و نباید بخوابد. تا دیگران در آرامش بخوابند. بگذار آرامش من فدای آرامش آنان بشود و بخوابند. دختر عزیزم، شما در خانه من در امان و با عزت و افتخار زندگی می‌کنید. چه کنم برای آن دختر بی‌پناهی که هیچ فریادرسی ندارد و آن طفل گریان که هیچ چیز... که هیچ چیز ندارد و همه چیز خود را از دست داده است. پس شما مرا نذر خود کنید و به او واگذار نمایید. بگذارید بروم، بروم و بروم. چگونه می‌توانم بمانم در حالی که همه قافله من رفته است و من جا مانده‌ام. دخترم خیلی خسته‌ام. سی سال است نخوابیده‌ام اما دیگر نمی‌خواهم بخوابم. من در چشمان خود نمک می‌ریزم که پلک‌هایم جرأت بر هم آمدن نداشته باشــد تا نکند در غفلت من آن طفل بی‌پناه را سر ببرند. وقتی فکر می‌کنم آن دختر هراسان تویی، نرجس اســت، زینب است و آن نوجوان و جوان در مسلخ خوابانده که در حال سر بریده شدن است حسینم و رضایم است از من چه توقعی دارید؟ نظاره‌گر باشم؟ بی‌خیال باشم؟ تاجر باشم؟ نه من نمی‌توانم اینگونه زندگی بکنم. والسلام علیکم و رحمت‌الله» قاسم سرباز وطن🌹
¸.•*´¨*•.¸ 🇮🇷 ﷽ 🇮🇷 ¸.•*´¨*•.¸ 📚 سلسله مباحث : سیا‌سی و اجتماعی و مسائل روز 📕 گفتاری در مورد نقد و انتقادات صحیح از نگاه اسلام و اخلاق انسانی. 💎 به بهانه پاسخ به این سوال که : 🔵 چرا انتقادات ما اثر لازم را تابحال نداشته است؟ 🟡 📝 نگارنده : شب نگار 📖 جلسه : بیست و چهارم 🕰 یک شب در میان شب ها از ساعت : ۸ 🕗 الی ۱۰🕙 ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• 💎 3⃣ - بی توجهی تئوریک و عملی دولتمردان نسبت به انتقادات انتقاد کنندگان. 🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 تابحال دو بخش از مباحث فصل دوم که عبارت باشد از؛ میزان درک و اراده و بدنبال آن عکس العمل مناسب و یا نامناسب انتقاد شوندگان؛ میزان توانایی و اراده انجام انتقادات صحیح انتقادات بود را هر چند بطور اختصار توضیح دادیم. و اما در سومین بخش از فصل دوم، می خواهیم پیرامون بی توجهی تئوریک و عملی دولتمردان نسبت به انتقادات انتقاد کنندگان مطالبی را به اختصار بیان کنیم. لذا مطالب بخش سوم در دو قالب، بی توجهی تئوریک و یا نظری نسبت به انتقادات، انتقاد کنندگان، و دیگری بی توجهی عملی نسبت به انتقادات انتقادکنندگان. (121)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• ❇️ الف - بی توجهی تئوریک و نظری نسبت به انتقاد انتقاد کنندگان گاهی مواقع پیش میاد که دولت ها علی رغم داشتن توانایی تشخیص و کاربردی بودن انتقادات و داشتن امکانات و زیر ساخت های لازم، باز حاضر نیستند به انتقادات منتقدین در حوزه نظر و تئوریک توجه کنند. یعنی با دیدن انتقادات حتی حاضر نیستند از کارشناسان اهل فن دعوت کنند که پیرامون این انتقاد و پیشنهاد ولو صحیح و اصولی کار کنند و نظر کارشناسی بدهند و بعمد این نظرات شایسته لایق توجه نمی دانند لذا بدون کار تئوریک آنرا رها می کنند و ارزشی برایش قائل نیستند. (122)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅