هدایت شده از من انقلابی ام من دیپلمات نیستم(مردانپور)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چهل فرزند از چهار همسر
آیا می دانستید در بیست سال کنترل جمعیتِ ایران، فقط جمعیت شیعیان کنترل شد و اهل سنت در فرزندآوری آزاد بودند؟!؟ .
•┈┈••✾•🌹🌹🌹•✾••┈┈•
🌐بیستون نیوز«گلچین اخبار»
🇮🇷 eitaa.com/joinchat/1583677450C2c6ca97a0a
هدایت شده از روزنه
پیام تسلیت نامتعارف و کنایه آمیز به مناسبت ارتحال #آیتالله_یزدی
@rozaneebefarda
🔻🔻🔻
بسمه تعالی
درگذشت حضرت آیت الله شیخ محمد یزدی رحمت الله علیه موجب تأثر علاقهمندان و دوستداران ایشان شد.
آن مرحوم از زمره پیشتازان انقلاب شکوهمند اسلامی بودند و از سالهای قبل از انقلاب از شاگردان امام خمینی (س) به حساب می آمدند و همواره بر آنچه صحیح می دانستند ثابت قدم ماندند.
خدای سبحان ایشان را مشمول رحمت خود قرار دهد و به فرزندان و بازماندگانشان صبر و اجر مرحمت نماید.
سید حسن خمینی
🔶حاشیه روزنه
۱/ تعبیر 《موجب تأثر علاقهمندان و دوستداران ایشان شد》 در پیام تسلیت، کاملا نامتعارف و کنایه آمیز است و این معنا را القا میکند که نویسنده در زمره کسانی است که از این واقعه متاثر نیستند!
۲/ تعبیر《همواره بر آنچه صحیح می دانستند ثابت قدم ماندند.》نیز نشان میدهد که نویسنده گرچه بر اصل ثبات قدم ایشان ظاهرا صحه گذارده اما در واقع در متعلق ثبات قدم، خدشه و تردیدافکنی کرده است. این نحو مواجهه نیز در آداب حوزوی کاملا نامتعارف است.
پیش از این یکی از شاگردان نامبرده علنا تعابیر موهنی نسبت به آیتالله یزدی و علامه مصباح به کار برده بود!
۳/این در حالیست که وی بعد از درگذشت آقای #فیرحی_زنجانی، از او بعنوان 《عالم جلیل القدر》و 《اندیشمند فکور》، 《دارای کمالات علمی و شخصی》و 《سلامت نفس》، واجد《 ارادت خالصانه به امام و ارزش های اصیل انقلاب》، 《عالمی دردآشنا با هویت دینی》و دارای《 همت مخلصانه در امر پیرایش دین و انقلاب اسلامی از تحجّر و جمود و هر ناخالصی زائد》یاد کرده بود.
۴/ وقتی از تفسیر جهت دار از اندیشه های ناب امام و خطر تحریف و انحراف سخن به میان می آوریم، نشانههای عینیت یافتن این خطرات، در چنین بزنگاه هایی رخ نمایی میکند.
به راستی کدام یک به سیره و اندیشه امام نزدیک ترند؛ آقای فیرحی یا آیتالله یزدی؟!
۵/ عالمانی چون حضرت آیتالله یزدی که تمام عمرشان را به جهاد در راه خدا اشتغال داشتهاند، بی نیاز از تمجید و تجلیل اغیار اند اما خداوند به آنان توفیقی عنایت کرده که بعد از ارتحال شان نیز مایه برکت و بصیرت اند و به لطف خدا این سنخ پیامهای نامتعارف موجب میشود که ماهیت واقعی برجامیان بر عموم حوزویان آشکار گردد و هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر #خطر_تحریف_امام بیش از پیش در اذهان علما و نخبگان و عموم مردم ایران پررنگ شود.
@rozaneebefarda
هدایت شده از خبر مهم 🇮🇷
🔴 تفاوت پیام تسلیت آیت الله جوادی آملی برای فوت هاشمی رفسنجانی و فوت آیت الله یزدی
🔺 پیام تسلیت آیت الله جوادی آملی برای فوت هاشمی رفسنجانی:
بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین
انا لله و انا الیه راجعون
🔹 ارتحال استوانه انقلاب اسلامی، #صحابی_صالح و صابر و صادق امام راحل (قدس سره) و #امین_امت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به محضر مبارک بقیهالله ارواح من سواه فداه، رهبر محترم، ملت بزرگ ایران و خاندان شریف آن #رحیل_محبوب تسلیت عرض مینماییم. بهترین ابراز همدردی در این سانحه سنگین ملی و #رخدادتوانفرسا حفظ نظام اسلامی، تقویت ارکان و حرکت در مدار پیام رهبری است. امید آنکه رنج مدبرانه و کوشش خالصانه بیش از نیم قرن آن عزیز جهت احیای مآثر قرآن کریم و آثار دوده طه و یاسین (علیهم افضل صلوات المصلین) رهتوشه خوبی برای لقای خدای سبحان باشد. رحمت الله علیه یوم ولد و یوم مات و یوم یبعث حیا
جوادی آملی
۱۹دی۱۳۹۵
🔺 پیام تسلیت آیت الله جوادی آملی برای فوت آیتالله یزدی:
بسم الله الرحمن الرحيم
انا لله و انا اليه راجعون
🔹 ارتحال حضرت آية الله يزدى ضايعه ی سنگين است، اين #سانحه را به حوزه علميه و علاقمندان آن راحل و بيت مكرم ايشان تسليت عرض نموده، علّو منزلت و غفران الهى مسئلت مى شود.
جوادى آملى
۱۹ آذر ۹۹
🔥 @Moohem
هدایت شده از مصباح دوستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 برگزاری مجلس با شکوه دعای جوشن کبیر توسط طلاب لاهور پاکستان جهت شفای علامه مصباح یزدی
👈این مراسم در مسجد بیت العتیق حوزه علمیه جامعة العروة الوثقى لاهور پاکستان در تاریخ 04 دسامبر 2020 مصادف با 14 آذرماه برگزار شد.
👈 ارسالی یکی از مخاطبین طلبه پاکستانی
━━━💠🍃🌸🍃💠━━━
🌹eitaa.com/mesbahedustan🌹
ارسال شده از سروش+:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَمِنَ النّاس مَن يَقُولُ ءَامَنَّا بِاللّه وَبِالْيَوْمِ الأْخِرِ وَمَا هُم بِمُؤْمِنِينَ * يُخَادِعُونَ اللّه وَالَّذِينَ ءَامَنُوا وَمَا يَخْدَعُونَ إلاَّ أَنفُسَهُمْ وَمَا يَشْعُرُونَ * فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللّه مَرَضًا وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُواْ يَكْذِبُونَ * وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِى الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ( بقره ۸_۱۱)
🔺️ **آقایان هاشم آغاجری و علیرضا بهشتی**
از آنجا که معمولا در مقاطع مختلف تاریخی بخصوص در دو دهه اخیر؛ جای فساد و صلاح را و جای شهید و جلاد را و نیز جای جاسوس و خادم را با رویکردی قبیله ای و به قصد دگرگونی و بی اعتباری مفاهیم در حافظه ملی دستکاری کرده و می کنید و در فقره آخر، خائن در حفاظت رسمی گاردهای مخفی و آشکار سرویس های جاسوسی آمریکا، فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی را بی گناه جلوه می دهید در حالی که از وظایف او جاسوسی از میهن و ثبت رفت و آمد قهرمان ملی ایران و اسلام و ارسال گرای آن به دشمن بوده است به این وسیله، ابراز انزجار خود از شما که با آزادی کامل در دانشگاه تربیت مدرس و در پناه جمهوری مظلوم اسلامی در حال تدریس هم هستید، را به خاطر نحوه نامه پراکنی غیر علمی، غیر اسلامی، غیر اخلاقی و غیر منصفانه تان اعلام می دارد، شما می دانید آن خائن، مدیر یک کانال تلگرامی رایج نبوده بلکه فرمانده گردان سایبری و ضد ایرانی دشمن برای شورش و کشتار در میهن بود و شما به خوبی می دانید این سنخ از عملیات ها جزو واحدهای رزمی جنگ های نوین در ارتش های دنیا به شمار می آید چه رسد به این که رسما آموزش تهیه بمب و تصرف پاسگاهها و سوزاندن کارگران پمپ های بنزین را هم برعهده داشته باشند؛ اما خواسته یا ناخواسته در نقاب فحشای کلماتی نظیر حقوق بشر و به قصد فشار به جمهوری یی که زیر بار اتهام جنایت بار، ضد دموکراتیک و مضحک تان در تقلب یازده میلیونی سال ۸۸ نرفته، به تدلیس سیستماتیک و تئوریک دشمن پرداخته اید بلکه سیاستمداران اروپا و آمریکای وحشی و دیگر دستان تا مرفق خون آلود خارجی به داد گروه شما در انتخابات ۱۴۰۰ برسند!
*دریغ است ایران که ویران شود*
*کنام پلنگان و شیران شود!*
والسلام علی من اتبع الهدی
⬅️ دانشگاه تربیت مدرس؛ مجتبی زارعی
هدایت شده از مکتب
💢تحلیلنگاشت | سفره مهم است؛ هم سفره ها مهم تر!
🔹 "سال قبل از فتنه ۸۸ که رفت و آمدهای خاتمی، تاجزاده ، نوری و... به منزل و روضه آقای امجد زیاد شده بود، آیت الله خوشوقت فرمودند این روضهتان را مراقبت کنید تا هر کس و ناکسی وارد نشود.
🔻آقای امجد گفت آقا نمیتونم که دم در بایستم و به این بگم بیا و به اون بگم نیا. آقای خوشوقت فرمودند پس این روضه را تعطیل کن! آقای امجد گفت نمیتونم. آیت الله خوشوقت فرمودند پس چوبش را خواهی خورد".
🔹اولیای دین دقیق فرمودند که "المرء علی دین خلیله و قرینه. انسان بر دین دوست و هم نشین خویش است".
✍️محمد ایمانی
📡 @Deidehbaan -(بدونسانسور)--
#حاج_قاسم اسوه ولایتمداری
#جمعه #مهدویت
چگونهاید با او که با نایبش این چنینید؟
👓 ببند شیخ دهانِ پُر از جهالت را
خراب بیشتر از این مکن قیامت را
خدا به خیر کند از فساد فرزندان
برو ز جنگ جمل بشنو این حکایت را
کجا به خائنِ ملّت شهید میگویند ؟!
کجا به یاد تو دادند این فقاهت را ؟!
هلاکِ راهِ خیانت ، کجا شهید بُوَد ؟!
🔹 به ابتذال مکش معنیِ شهادت را
نشسته اند شیاطین به پای منبر تو
زِهی شریعت و عرفان ، زِهی طریقت را
💬 عاصی خراسانی
#امجد
#زم
@ASI_khorasani
@HozeTwit
هدایت شده از دوره جریان شناسی صدر اسلام
1.MP3
20.68M
🎧 #جلسه_اول دوره مجازی جریان شناسی صدر اسلام
🔷 حجت الاسلام و المسلمین دکتر سلیمانی
📆 دهم مهرماه ۱۳۹۹
هدایت شده از دوره جریان شناسی صدر اسلام
1_471760933.pdf
878.3K
#جلسه_اول
ضرورت، امکان و معیارهای تاریخ تطبیقی
هدایت شده از دوره جریان شناسی صدر اسلام
جلسه دوم.MP3
24.66M
🎧 #جلسه_دوم دوره مجازی جریان شناسی صدر اسلام
🔷 حجت الاسلام و المسلمین دکتر سلیمانی
📆 ۱۲ مهرماه ۱۳۹۹
هدایت شده از دوره جریان شناسی صدر اسلام
181123_001.MP3
28.66M
🎧 #جلسه_سوم دوره مجازی جریان شناسی صدر اسلام
🔷 حجت الاسلام و المسلمین دکتر سلیمانی
📆 ۱۵ مهرماه ۱۳۹۹
هدایت شده از دوره جریان شناسی صدر اسلام
181124_001.MP3
21.16M
🎧 #جلسه_چهارم دوره مجازی جریان شناسی صدر اسلام
🔷 حجت الاسلام و المسلمین دکتر سلیمانی
📆 ۱۸ مهرماه ۱۳۹۹
هدایت شده از دوره جریان شناسی صدر اسلام
181125_001.MP3
15M
🎧 #جلسه_پنجم دوره مجازی جریان شناسی صدر اسلام
🔷 حجت الاسلام و المسلمین دکتر سلیمانی
📆 ۲۰ مهرماه ۱۳۹۹
هدایت شده از دوره جریان شناسی صدر اسلام
181126_002.MP3
17.94M
🎧 #جلسه_ششم و #جلسه_پایانی دوره مجازی جریان شناسی صدر اسلام
🔷 حجت الاسلام و المسلمین دکتر سلیمانی
📆 ۲۴ مهرماه ۱۳۹۹
هدایت شده از دوره جریان شناسی صدر اسلام
🔰ابتدائا روزومهای از سوابق علمی حجتالاسلام دکتر #جواد_سلیمانی، استاد دوره خدمتتون میفرستیم.
هدایت شده از دوره جریان شناسی صدر اسلام
1️⃣. تحصيلات حوزوي:
✅ خارج فقه و اصول
اتمام سطح 4
✅تحصيلات دانشگاهي:
الف: كارشناسي معارف اسلامي و الهيات، موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)، 1373ش
ب: كارشناسي ارشد تاريخ، موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)، 1379ش
ج: دكتري مدرسي معارف اسلامي با گرايش مباني نظري اسلام، موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)، 1391ش.
✅عنوان پايان نامه:
الف: كارشناسي ارشد: بابهاي اهلبيت(عليهم السلام).
ب: دكتري: جايگاه سنت آزمايش در حيات بشر.
ج: سطح 4 حوزه علميه: فلسفه تاريخ در قرآن.
2️⃣فعاليت هاي اجرايي
1. عضو هيأت علمي موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره).
2. عضو شوراي علمي دانشگاه مجازي امام خميني (ره)
3. عضو شوراي علمي گروه تاريخ موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره).
4. مديريت دانشنامه مشروطيت موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره).
3️⃣تدریس دروس
علم اصول، رسائل شيخ انصاري، موسسه امام خميني(ره)
فلسفه تاريخ ، مقطع كارشناسي ارشد و دكتري، موسسه امام رضا(ع) و موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)
جامعه و تاريخ در قرآن، موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)
تاريخ صدر اسلام ، موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)
نقد و بررسي تاريخ سياسي شيعه امامي: مقطع دكتري، موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)
تاريخ معاصر ايران، مقطع كارشناي، جامعه المصطفي العالميه
سيره علوي، مقطع كارشناسي ارشد، دانشگاه مجازي امام خميني(ره)
فلسفه سياست، مقطع كارشناسي، موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)
انسان شناسي، مقطع كارشناسي، موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)
معارف قرآن (راه و راهنما شناسي)، مقطع كارشناسي، موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)
فلسفه حقوق، مقطع كارشناسي، موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)
اخلاق عملي 1 تا 4، مقطع كارشناسي، موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)
4️⃣فعالیت های پژوهشی
✅طرح هاي تحقيقي
دانشنامه مشروطيت، مقتل جامع سيدالشهداء (ع)
✅راهنمايي/ مشاوره/ داوري پايان نامه
بررسي تاريخي وضعيت نظام آموزشي شيعيان اماميه از آغاز تا پايان قرن پنجم هجري، دكتري، داوري. موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)
معيارهاي اعتبارسنجي گزاره هاي تاريخي، كارشناسي ارشد، راهنمايي، موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)
بديل سازي فرهنگي در برابر امامان معصوم )ع( و شيوه هاي مقابله با آن، دكتري، داوري، موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)
بررسي تطبيقي و تاريخي جايگاه عقل در شيعه اماميه،معتزله و اهل حديث تا نيمه قرن پنجم، دكتري، مشاور، موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)
روابط اجتماعي شيعيان امامي در عصر حضور، كارشناسي ارشد، مشاور، موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)
وضعيت قضايي شيعه در دوران حضور امامان عليهم السلام، كارشناسي ارشد، مشاور، موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)
بررسي تاريخي گفتمان شيعيان درباره علم امام از امامت امام علي)ع( تا پايان امامت امام رضا)ع(، كارشناسي ارشد، مشاور، موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)
سبك زندگي فردي شيعيان امامي در عصر حضور، كارشناسي ارشد، مشاور، موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)
تاريخ حكومت اميرمومنان(ع)، كارشناسي ارشد، راهنمايي، موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)
✅دبيري نشستهاي علمي
دبيري نشست علمي معيارهاي گزينش دولتمردان اسلامي
5️⃣تالیفات
✅كتاب
1. حيات فردي و اجتماعي محمد بن ابي بكر، تهران، انتشارات اميري.
2. امام حسين (ع) و جاهليّت نو، قم، يمين، 1376ش
3. از عدالت خانه تا مشروطه غربي ، قم، مركز مطالعات و پژوهش هاي فرهنگي حوزه علميه.
4. رازداران حريم اهل بيت (ع)، قم، مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني، 1388ش
5. نخستين گزارش مستند از نهضت عاشورا (ترجمه مقتل أبي مخنف) ، قم ، مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني، 1383ش.
6. عدالت در گرداب (جريان شناسي تحليلي حكومت علوي)، قم، اشراق حكمت، 1389ش.
7. از مولفان تاريخ قيام و مقتل جامع سيدالشهداء(ع)، قم، مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)، 1389ش.
8. آزمون خواص در حكومت اسلامي، قم، مؤسسه ولاء منتظر، 1390ش
9. تاريخ تحليلي اسلام، قم، مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)، 1390ش
10. فلسفه تاريخ، قم، جامعة المصطفي العالمية، 1392ش
11. زمانه ما رسالت ما، قم، دفتر نشر معارف، 1392ش.
12. راز بازگشت جاهليت در عصر عاشورا، قم، دفتر نشر معارف، 1392ش.
13. جريانشناسي فكري سياسي صدر اسلام، قم، وثوق، 1394ش.
14. ريزش خواص در حكومت اميرمومنان(ع)، قم، دفتر نشر معارف و موسسه امام خميني(ره)، 1395ش.
15. استحاله نهضت مشروطيت، موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)، 1397ش.
16. فلسفه تاريخ در قرآن، سازمان سمت و موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)، 1397ش.
هدایت شده از دوره جریان شناسی صدر اسلام
✅مقاله
مجله معرفت 47: اولويتهاي طرح ساماندهي اقتصادي در حكومت امير المؤمنين عليه السلام
مجله معرفت 37: امام علي عليه السلام و تساهل خواص
مجله معرفت 52: نقش خواص در تضعيف حكومت علي(عليه السلام)
مجله معرفت 59: نگاهي به ويژگي هاي اصحاب سيدالشهدا(عليه السلام)
مجله معرفت 65: رهبران فكري مشروطه غربي (ماهيت، اهداف، ترفندها)
مجله معرفت 67: رهبران فكري مشروطه غربي ( ماهيت، اهداف، ترفندها)
مجله معرفت 77: واكنش روحانيت; در برابر توطئه استحاله انقلاب مشروطه
مجله تاريخ در آينه پژوهش، پيش شمارة 1، بهار82 : پژوهشي پيرامون «بابهاي اهل بيت»
مجله تاريخ در آينه پژوهش، شماره 1ـ بهار 83: ضرورت بازنگري در نقش جريان اعتزال در حكومت اميرمؤمنان(عليه السلام)
مجله تاريخ درآينه پژوهش،شماره 15 و 16، قانون مندي تاريخ از منظر عقل و وحي
مجله تاريخ درآينه پژوهش،شماره 25، سنت مندي تاريخ در قرآن از منظر شهيد صدر
مجموعه مقالات آموزه2: نظرگاههاي مشترك ميرزاي نائيني و امام خميني در قلمرو انديشه ونظام سياسي اسلام
مجموعه مقالات آموزه 3: حدود و جايگاه آزادي در انديشه سياسي ميرزاي نائيني
مجموعه مقالات آموزه 5: مباني و مميزات نظام مشروطه در رساله سياسي ميرزاي نائيني
مجموعه مقالات: شكل گيري فراماسونري در ايران، مقاله ماهيت فراماسونري
مجموعه مقالات همايش مباني فلسفي علوم انساني، مقاله اصالت يا اعتباريت تاريخ از منظر قرآن
فصلنامه علمي- پژوهشي حكومت اسلامي، ش 3، 1389، مقاله آسيب شناسي نخبگان تأثيرگذار در حكومت علوي
مجله علمي ترويجي معرفت : مقاله سنت آزمايش در منظومه هستي از منظر قرآن
فصلنامه علمي تخصصي، معرفت فرهنگي اجتماعي، ش 4، 1389 : مقاله اصالت يا اعتبارت تاريخ از منظر قرآن
مجله علمي ترويجي معرفت، ش 184، مقاله ماهيت جريان فراماسونري
فصلنامه علمي- پژوهشي انديشه نوين ديني، 1392، ش 32، تأملي در فلسفه سريان سنت آزمايش از ديدگاه قرآن
فصلنامه علمي- پژوهشي پژوهش هاي اعتقادي كلامي، ش20، 1394، نقد ديدگاه هاي مكتب اگزيستانسياليسم درباره هويت انسان.
فصلنامه علمي- پژوهشي تاريخ اسلام در آينه پژوهش، 1394، مقاله بررسي و نقد ديدگاه استاد مطهري درباره انديشه تكامل در تاريخ.
فصلنامه علمي – پژوهشي مطالعات تفسيري، بررسي آيات غلبه حق بر باطل از منظر علامه طباطبايي(قدس سره)، سال هشتم، تابستان 1396، ش 30.
دو فصلنامه علمي -پژوهشي تاريخ اسلام در آينه پژوهش،بهار و تابستان 1397ش، شماره 44، مقاله تطبيق تاريخي، امكان سنجي و معيار شناسي.
✅مقالات در نشست ها و كرسي هاي نظريه پردازي
كرسي علمي ترويجي: تفسير حركت تاريخ بر اساس سنت غلبه حق بر باطل
كرسي علمي ترويجي: ضرورت، امكان و معيارهاي تاريخ تطبيقي
هدایت شده از اسرار تاریخ | استاد ابوالحسنی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️ شیخ #محمود_امجد: اگر مرید من شدی، دیدی اشتباه میکنم، بکش کنار
💥 پند دیروز برای وضعیت امروز /آقای امجد:
1⃣ گول هیچ کس را نخورید و در کسی گیر نکنید
2⃣ هر کس از حق خارج شد، باطل است
3⃣ در روزگار ما، عارف کال زیاد شده!
#حدیث_نفس
🆔 کانال اسرار تاریخ | استاد ابوالحسنی
http://eitaa.com/monzer_ir
هدایت شده از اسرار تاریخ | استاد ابوالحسنی
┈┅ ❁❁ ┅┈
💥 حضرت عباس (ع)، جان یک ارمنی را نجات داد!
(بخش اول)
▪️ماجرای عنایت قمر بنی هاشم (ع) به یک ارمنی
✍ به دستخط استاد ابوالحسنی منذر (ره)
🆔 کانال رسمی استاد منذر (ره)
🌐 eitaa.com/monzer_ir
🌐 telegram.me/monzer_ir
هدایت شده از اسرار تاریخ | استاد ابوالحسنی
┈┅ ❁❁ ┅┈
💥 حضرت عباس (ع)، جان یک ارمنی را نجات داد!
(بخش دوم)
▪️ماجرای عنایت قمر بنی هاشم (ع) به یک ارمنی
✍ به دستخط استاد ابوالحسنی منذر (ره)
🆔 کانال رسمی استاد منذر (ره)
🌐 eitaa.com/monzer_ir
🌐 telegram.me/monzer_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فناوری بسیار خطرناکی که راه را برای تحریف به آسانی فراهم می کند. حتما این کلیپ را ببینید
🔸برادران و خواهران عزیز🔸
1⃣ قدر مسلم اگر فکری به حال فضای مجازی نکنیم و کنترل آن را به دست اهلش نسپاریم و جاسوسابزارها و فحشاابزارهای آمریکایی و صهیونیستی بخصوص اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و فیلترشکنها را از فضای مجازی کشور بیرون نکنیم، چیزی از حیا، غیرت و ایمان به عنوان مهمترین مولفههای امنیت ملی و قدرت نرم جمهوری اسلامی باقی نخواهد ماند.
2⃣ مسلم بدانید اعوان و انصار لیبرالها، چه شما حرفی از محدودسازی فضای مجازی بزنید، و چه نزنید، دست به دو قطبیسازی فیلترینگ و عدم فیلترینگ، آزادی، آزادی بیان، جریان آزاد اطلاعات و ارتباطات خواهند زد. کما اینکه رئیسی را بدون آنکه حرفی از محدودسازی بزند، متهم کردند اگر رئیس جمهور شود، در پیادهروها دیوار خواهد کشید. البته این دو قطبی سازی محدود به این مسئله نمیشود و شامل جنگ و صلح، قیمت دلار، انزوا و عدم انزوا و ... خواهد شد.
3⃣ تا بعد از انتخابات، تریبونهای سنتی شما در مساجد، تکایا، حسینیهها، پایگاههای بسیج، مدارس، دانشگاهها و ...، تعطیل خواهد بود و رنگینکمان کرونا (قرمز، زرد،نارنجی اگر رنگهای دیگر اضافه نشود) در کشور، عامل توسعه حکمرانی لیبرالها به وسیله فضای مجازی است.
4⃣ اگر دلتان به این خوش است که با تولید محتوا، تشکیل ارتشهای سایبری، ایجاد کانالها و گروها، شبکهسازی و ... در فضای مجازی متعلق به دشمن افکار عمومی را به سمت فرد اصلح در انتخابات سوق خواهید داد، شما را دعوت میکنم به اندیشه درباره تجربیات گذشته: خواهید باخت و بدجور هم خواهید باخت.
5⃣ فرزندان من و شما، در این محیط لجام گسیخته، با مفاسدی مواجه میشوند که هرگز کماً و کیفاً در تاریخ سابقه نداشته است. حتی شاه خائن نیز نتوانست به اندازه وزارت ارتباطات فساد به خورد مردم بدهد. فرزندان ما در چنین محیطی دارند تربیت میشوند. از تربیت یافتگان لایوهای اینستاگرام، کانالهای تلگرام و فیلترشکنها انتظار نداشته باشید در انتخابات به جریان انقلابی رای بدهند.
6⃣ اگر مدعی ولایتمداری هستیم و خود را تابع امام امت میدانیم، چرا به بند میم وصیتنامه امام خمینی عمل نمیکنیم؟ مگر آقا ما را به پیروی از وصیتنامه معمار انقلاب دعوت نکرده است (۳/۳/۱۳۸۵)؟
💡اکنون این شما و این بخش انتهایی بند میم وصیتنامه امام خمینی ره:
📽 اکنون وصیت من به مجلس شوراى اسلامى در حال و آینده و رئیسجمهور و رؤساى جمهور مابعد و به شوراى نگهبان و شوراى قضایى و دولت در هر زمان، آن است که نگذارند این دستگاههاى خبرى و مطبوعات و مجلهها از اسلام و مصالح کشور منحرف شوند. و باید همه بدانیم که آزادى به شکل غربى آن، که موجب تباهى جوانان و دختران و پسران مىشود، از نظر اسلام و عقل محکوم است. و تبلیغات و مقالات و سخنرانیها و کتب و مجلات برخلاف اسلام و عفت عمومى و مصالح کشور حرام است. و بر همۀ ما و همۀ مسلمانان جلوگیرى از آنها واجب است. و از آزادیهاى مخرب باید جلوگیرى شود. و از آنچه در نظر شرع حرام و آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامى و مخالف با حیثیت جمهورى اسلامى است به طور قاطع اگر جلوگیرى نشود، همه مسئول مىباشند. و مردم و جوانان حزباللهى اگر برخورد به یکى از امور مذکور نمودند به دستگاههاى مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهى نمودند، خودشان مکلف به جلوگیرى هستند. خداوند تعالى مددکار همه باشد.🌺