فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دیواری از دروغهای ترامپ!!!
▪️واشنگتن پست بیش از ٢٠ هزار دروغ از ترامپ در طول ۴ سال گذشته را شناسایی و تایید کرده که در این پروژه با رنگهای مختلف گروهبندی، و در خیابان لافایت نیویورک به نمایش گذاشته شدهاند.
@asrehooshmandi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 تصاویر دیده نشده از حاج قاسم
🔺سخنان دلنشین سرلشگر سلیمانی در مورد زنده بودن شهید
✅ 🇮🇷
@asrehooshmandi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠وَمَا أَرْسَلْنَاكَ إِلَّا رَحْمَةً لِلْعَالَمِينَ...
🔷ما تو را نفرستاديم مگر به عنوان رحمت براي جهانيان( سوره انبیا)
میلاد حضرت رسول(ص)، پیامبر مهربانی و امام جعفر صادق (ع) مبارک.
الحمدالله که پیامبرم هستید. دعایمان کنید پیروان واقعیتان باشیم و به ما افتخار کنید. ان شاالله پرچمداران مخلص و بامعرفتی باشیم.
تولدتان مبارک حضرت #مهربان.
#من_محمد_را_دوست_دارم
@asrehooshmandi
هدایت شده از سومین همایش سواد رسانهای و اطلاعاتی
🔹پوستر|همایش
📣سومین همایش ملی سواد رسانهای و اطلاعاتی افتتاح میشود
🔸این همایش با سخنرانی حجتالاسلاموالمسلمین حسینعلی سعدی ـ رییس دانشگاه امام صادق (ع)، دکتر ابوالحسن فیروزآبادی ـ دبیر شورای عالی فضای مجازی، دکتر محمدرضا بهمنی- رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال و دکتر حسن بشیر -رییس همایش بهصورت مجازی آغاز به کار خواهد کرد.
🔸پژوهشگران و علاقهمندان میتوانند افتتاحیه این رویداد را روز شنبه ساعت ۱۵ تا ۱۶ از طریق https://vc.isu.ac.ir/ch/milconf
یا https://www.aparat.com/miconf.ir/live
دنبال کنند.
@milconf3
هدایت شده از سومین همایش سواد رسانهای و اطلاعاتی
🔹پوستر|رویداد
✅جدول نشست های تخصصی سومین همایش ملی سواد رسانهای و اطلاعاتی
🔹این نشست ها از ۱۷ تا ۲۶ آبان ماه روزهای زوج ساعت ۱۵_۱۷ با ارائه پژوهشگران برگزار خواهد شد.
📣نشستهای همایش را از طریق زیر دنبال کنید:
👉https://vc.isu.ac.ir/ch/milconf
👉https://www.aparat.com/miconf.ir/live
🆔 @milconf3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢چگونه دیساینفورمیشن را در شبکههای اجتماعی شناسایی کنیم
🔹در این ویدیو با چند ترفند برای بررسی و تشخیص دیساینفورمیشن و اخبار جعلی در شبکههای اجتماعی آشنا میشویم.
@asrehooshmandi
هدایت شده از سومین همایش سواد رسانهای و اطلاعاتی
💢جزئیات برگزاری نشست های تخصصی همایش سواد رسانه ای تشریح شد
⬅️دکتر عبدالکریم خیامی ـ دبیر شورای علمی سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی، ضمن اعلام جدول عناوین مقالاتی که در نشستهای تخصصی پنجگانه این رویداد ارائه خواهد شد، اظهار کرد: بر اساس این جدول از مؤلفان مقالات درخواست می کنیم فایل ارائه خود را به صورت یک ویدیوی ضبط شده - به مدت حداکثر ده دقیقه- به ایمیل همایش به آدرس info@milconf.ir ارسال کنند.
⬅️وی درباره وضعیت مقالات ارسالی به همایش نیز گفت: تعداد مقالات پذیرفته شده که از سه مرحله داوری عبور کرده اند، بیش از مقالاتی است که در جدول ارائه ها اعلام شده است، اما به علت اینکه ظرفیت ارائه مقاله در همایش - به ویژه در شرایط برگزاری مجازی- محدود است، به ناچار مقالاتی که نمرات بالاتری در فرایند داوری کسب کرده اند در این جدول قرار گرفته اند.
⬅️وی خاطرنشان کرد: در این رویداد ۱۰ درصد از نمره نهایی به "نحوه ارائه مقالات" - اعم از کیفیت پرده نگار، رعایت زمان، شیوایی بیان، تسلط بر محتوای مقاله و نحوه پاسخگویی به سوالات مطرح شده در نشست-اختصاص یافته است. بر این اساس برای تعیین ۱۰ مقاله برتر همایش که مشمول دریافت جوایز خواهند بود، ۹۰ نمره به محتوای مقاله و ۱۰ نمره به نحوه ارائه اختصاص می یابدکه نمره اخیر را اساتید حاضر در نشست منظور خواهند کرد.
❇️برای اطلاع از جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید:
👉 http://fna.ir/f0om0n
🆔 @milconf3
💢حاکمیت سایبری در خارج از کشور
❇️قوانین انگلیس برای محافظت از کودکان در فضای مجازی
🔸انگلیس سعی دارد با تنظیم قوانینی از کودکان در فضای آنلاین محافظت کند که یکی از آنها طراحی سنی مناسب است که تمام تهیه کنندگان سرویس های آنلاین باید آن را رعایت کنند.
🔸دفتر کمیساری اطلاعات انگلیس(ICO) از سال ۲۰۱۸ مشغول تنظیم قانون «طراحی سن مناسب» است. این بخشی از تلاش دولت این کشور برای ایجاد استانداردهای جهانی برای کودکان در فضای آنلاین است.
🔸این قانون شامل ۱۵ استاندارد است که به ترتیب عبارتند از: در نظر گرفتن منافع کودک، ارزیابی تاثیرات حفاظت از اطلاعات، طراحی سن مناسب دسترسی، شفافیت، استفاده نهایی از اطلاعات، سیاست ها و استانداردهای اجتماعی، تنظیمات پیش فرض، حداقل استفاده از اطلاعات، اطلاعات مکانی، قابلیت نظارتی والدین، پروفایل بندی، اسباب بازی های متصل به اینترنت، ابزارهای آنلاین. همچنین اشاره شده نقض این قانون عواقبی از جمله هشدار و جریمه را در پی دارد.
👉👉mehrnews.com/xT3PZ
@asrehooshmandi
❌کلاس درس حمله تروریستی وین برای رسانههای ایرانی!
❌پوشش رسانه ای بحران حمله تروریستی وین توسط مقامات اتریشی چگونه بود؟
✅به غیر از پلیس، تنها وزیر کشور بود که در این رابطه اقدام به اطلاع رسانی میکرد و شما از هیچ مقام دیگری خبری دریافت نمیکردید. همه مقامات در اظهارنظر از هم سبقت نمی گرفتند.
✅در دقایق ابتدایی حادثه، رسانه ها و حساب های کاربری در حال انتشار انواع اخبار و تصاویر مربوط به حادثه بودند، بلافاصله پلیس وین در توییتر فعال شد و به اطلاع رسانی پرداخت.
✅پلیس وین دائما هشدارهای لازم به شهروندان در رابطه با این حادثه را منتشر میکرد و از مردم میخواست در خانه هایشان بمانند و به هیچ عنوان تصاویر و فیلم های مربوط به حادثه را منتشر نکنند.
✅لینکی در اختیار قرار گرفت داد تا شهروندان بتوانند تصاویر و فیلم های خود را در آن بارگذاری کنند و به جای وحشت پراکنی، به نیروهای امنیتی برای کنترل اوضاع کمک کنند.
✅مقامات این کشور با کنترل کامل رسانهای حادثه، توانستند اوضاع را در اختیارخود قرار دهند و به جای تمرکز روی حاشیهها، به اصل موضوع و مقابله مهاجمان پرداختند.
❌نکته مهم: ایران از خلأ فرماندهی رسانه ای در زمان بحران بشدت رنج میبرد.
👉👉asriran.com/003AHC
@asrehooshmandi
📌تشکیل کمیته محتوای فضای مجازی در #ستاد_کل_نیروهای_مسلح
🔹سردار سرتیپ پاسدار #ابوالفضل_شکارچی ، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در دوازدهمین جلسه شورای راهبردی فضای مجازی نیروهای مسلح:
🔸فضای مجازی میدان نبرد تمامعیار عرصههای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی اعتقادی، علمی و رسانهای است و چندین مولفه و کلیدواژه مهم برای موفقیت در عرصه فضای مجازی وجود دارد که اگر عمیقتر به آنها بپردازیم، پیروزی را حاصل خواهیم کرد
🔸هدفمندی، هوشمندی، همافزایی و سرعت انتشار محتوا از الزامات فعالیت در فضای مجازی است
🔸کمیته محتوا در ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شده است و در حوزه تولید محتوا تلاش داریم هم افزایی وهماهنگی در پوشش خلاءهای موجود داشته باشیم.
@asrehooshmandi
عصر هوشمندی
⭕️ رویکرد ایرانیان به کارزار انتخاباتی ترامپ_بایدن از دریچه بیگ دیتا
🔹انتخابات ایالات متحده آمریکا به طور بیسابقهای برای افکار عمومی اکثر کشورهای دنیا به موضوعی مهم بدل شده است، موضوعی که به ترند یک دنیا تبدیل شده و به موضوع داغ و اول شبکههای اجتماعی کشورهایی همچون آلمان، انگلیس، ایتالیا و فرانسه، ژاپن، اندونزی، مالزی، استرالیا، امارات، عربستان، مصر، قطر، برزیل، آرژانتین، شیلی، مکزیک و ... بدل شده است.
🔹این موضوع از سوی افکار عمومی داخل ایران با رویکردهای مختلفی مورد توجه قرار گرفته است. عدهای با نگاه طنز به موضوع پرداختهاند و عدهای بر این موضوع که فرقی بین بایدن و ترامپ وجود ندارد و هر دو دنباله روی یک سیاست هستند و این سیاست تهدید و تحدید ایران را دنبال میکند، تاکید کردهاند و البته عدهای هم به برداشتن تحریمها و ایجاد گشایشهایی در صورت پیروزی بایدن اعتقاد دارند.
📊 رصد دیتاک از رویکرد مخاطبان در سه بستر تلگرام، اینستاگرام و توئیتر حاکی از آن است که تا بعد از ظهر امروز بیش از ۲۲۳ هزار پست مرتبط با موضوع انتخابات آمریکا منتشر شده است.
🔹کاربران تلگرام با بیش از ۴۶ هزار پست که در مجموع بیش از ۲۷۶ میلیون بار بازدید داشته است و انتشار ۱۳۷۲ پست در ساعت، موضوع کارزار انتخاباتی آمریکا را مورد توجه قرار دادهاند. هشتگ #انتخابات_آمریکا با ۱۸۸۰ بار استفاده پرکاربردترین هشتگ فضای تلگرام بوده که البته با هم افزایی هشتگهای #آمریکا، #ترامپ، #بایدن و #لحظه_به_لحظه_انتخابات_آمریکا نیز همراه بوده است.
🔹در تلگرام پست کانال سرگرمی گیزمیز با این محتوای طنز که «هیچکس الان جای ملانیا نیست که نمیدونه فرداشب به عنوان زن رییس جمهور براش غذا میارن یا خودش باید کتلت درست کنه؛ خدا برای هیچ زنی نیاره این دلشوره را» با بیش از ۲۳۶ هزار بازدید پربازدیدترین محتوای این بستر بوده است.
🔹اما فضای اینستاگرام درباره این موضوع در احاطه صفحات شبکههای فارسی زبان معاند بوده است. ۹.۲ هزار پست که در مجموع ۷ میلیون لایک و ۲۲۶ هزار کامنت را با ۲۶۲ پست در ساعت با خود به همراه داشته است. هشتگهای #ترامپ، #انتخابات_آمریکا، #بایدن، #آمریکا و #انتخابات بیشترین کاربرد را از سوی کابران اینستاگرام داشته است. رویکرد محتواهای بیشتر لایک شده در اینستاگرام سمت و سوی حمایت از پیروزی ترامپ را داشته است.
🔹پست منتشر شده در صفحه اینستاگرام شبکه من و تو با محتوای «در تمام ایالتهای کلیدی ترامپ پیش افتاده است و در صورتی که این نتایج پا برجا بماند، ترامپ با نتیجه حیرت انگیزی به پیروزی خواهد رسید» با بیش از ۲۵۳هزار لایک و ۶۶۰۰ کامنت مورد توجهترین محتوای اینستاگرام بوده است. البته پست شبکه ایران اینترنشنال درباره سخنان رییس جمهور که در هیات دولت گفته بود تصمیمات اقتصادی ما بدون توجه به انتخابات آمریکا گرفته شده است با بیش از ۳۴ هزار لایک و ۷۷۵۰ کامنت نیز از سوی کاربران مورد توجه بوده است.
🔹اما رویکرد توئیتریها به موضوع انتخابات آمریکا با نگاه انتقادی همه جانبهتری همراه بوده است. عدهای این انتخابات را موثر بر روال کشور حتی برای ۱۴۰۰ دانستهاند و بخشی معتقدند این سر و صداها بیشتر رسانهای است و انتخابات آمریکا بر روی روال کشور هیچ اثری ندارد چراکه مشکلات ما بیشتر داخلی است.
🔹در فضای توئیتر بیش از ۱۶۷ هزار توییت با ۵۵۴۷ پست در ساعت، ۶۹ هزار ریتوییت و ۵۱۸ هزار لایک به موضوع دوئل انتخاباتی بایدن و ترامپ پرداخته است. هشتگهای #ترامپ، #انتخابات_آمریکا، #بایدن، #Trump2020 و انتخابات۲۰۲۰ در این بستر بیشترین استفاده را از سوی کاربران داشته است.
✅جدای از افکار عمومی جامعه جهانی به جهت رویکردهای غیرعقلانی رییس جمهور مستقر آمریکا و خط و نشان کشیدنهای روزهای اخیر او درباره نتیجه انتخابات و دمیدن بر ساز دستکاری نتایج این رقابت که خودش مجری آن است، آنچه درباره آن تردیدی وجود ندارد این است که آسمان زیر سلطه و سیاستهای آمریکا همواره یک رنگ است.
✍🏻 معصومه نصیری؛ کارشناس رسانه
✅ گزارشهای دیتاک را در کانال زیر دنبال کنید:
@dataakcom
✅ Data Is Talking
@asrehooshmandi
💢#جریان_تحریف در عملیات رسانهای گرانی ها و شرایط اقتصادی را به تحریم ها و نتیجه انتخابات آمریکا گره زده است.
💢اینکه افکار عمومی نجات آینده کشور را منوط به نتیجه انتخابات آمریکا بداند و احساس کند با جا به جایی قدرت در ایالات متحده گشایشی در وضعیتش حاصل میشود، آدرس غلط همان جریان تحریفی است که اولا اهداف بلندمدت سیاسی و انتخاباتی خود را دنبال میکند، دوم اینکه زمینه هدررفتن وقت کشور برای رفتن یا نرفتن بر سر میز مذاکره را دنبال میکند و سوم اینکه بهانهای برای اهمال کاری قطعی خود می تراشند.
💢خوب است بدانیم همه راه ها در درون است، آدرس های غلط را باور نکنیم. گشایش های احتمالی بعد از اعلام نتیجه انتخابات آمریکا هم در همان پلن رسانهای باید تجزیه و تحلیل شود. همان که انسداد ایجاد کرده برای نیل به هدف بعدیش گشایش مصلحتی ایجاد خواهد کرد.
✅ رهبر انقلاب چندی پیش درباره مقابله با تحریف گفته بودند: من به شما بگویم اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم قطعاً شکست خواهد خورد...
✍معصومه نصیری
@asrehooshmandi
💢یک بام و دوهوای بی بی سی
⬅️بیبیسی: سخنان ترامپ درباره تقلب در انتخابات #بوی_فتنه میدهد!
🔹سخنرانی دیشب ترامپ پر بود از سخنانی نادرست که بدون ارائه هیچگونه سند و مدرکی سلامت انتخابات را زیر سوال میبرد و هوادارانش را به آمدن به خیابانها تشویق میکرد!
⬅️ بی بی سی: فراخوان صوت و تصویر برای مردم آمریکا
نظرتان راجع به #ادعای_بیاساس دونالد ترامپ مبنی بر تقلب و درخواست توقف شمارش رای ها چیست؟
💢رسانه بی طرف بزرگترین دروغی است که گفته شده؛ خروجی رسانهها بشدت تحت تاثیر ایدئولوژی و اقتصاد آنهاست.
💢بی بی سی تقلب در یک کشور موضوعی حتمی و قطعی قلمداد و بازنمایی رسانهای میکند و در کشوری دیگر آن را ادعای بی اساس میخواند. ادعای تقلب را در یک جامعه دارای بوی فتنه میخواند و در جامعهای دیگر به فتنه خوانده شدن تقلب حمله میکند.
@asrehooshmandi
هدایت شده از سومین همایش سواد رسانهای و اطلاعاتی
💢سومین همایش ملی سواد رسانهای و اطلاعاتی افتتاح شد
💠سومین همایش ملی سواد رسانهای و اطلاعاتی با شعار «حکمرانی نوین و سواد رسانهای» عصر ۱۷ آبان ماه افتتاح شد.
💠این رویداد با حضور حجتالاسلاموالمسلمین دکتر حسینعلی سعدی ـ رییس دانشگاه امام صادق(ع)، دکتر محمدرضا بهمنی ـ رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر سید مجتبی امامی ـ معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)، دکتر محمدصادق نصراللهی ـ دبیر کل همایش، دکتر عبدالکریم خیامی ـ دبیر شورای علمی همایش، دکتر محمدصادق افراسیابی ـ معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال و حضور مجازی دکتر حسن بشیر ـ رییس همایش و دکتر ابوالحسن فیروزآبادی ـ دبیر شورای عالی فضای مجازی و برخی اعضای شورای علمی و راهبری همایش برگزار شد.
💠نخستین نشست تخصصی این همایش با ارائه دو مقاله و راهبری علمی دکتر محمدهادی همایون و رفیع الدین اسماعیلی پس از آیین افتتاحیه این رویداد برگزار شد.
نشستهای تخصصی این رویداد از ۱۷ تا ۲۶ آبان ماه روزهای زوج ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار میشود.
🆔 @milconf3
هدایت شده از سومین همایش سواد رسانهای و اطلاعاتی
دبیرکل همایش سواد رسانهای:
شعار«حکمرانی نوین» بر همافزایی متعامل حاکمیت و سواد رسانهای تأکید دارد
💢شعار «حکمرانی نوین و سواد رسانه ای» تأکیدی بود بر اتخاذ رویکردهای بومی جدید و میان رشته ای در حوزه مطالعاتی سواد رسانه ای و اطلاعاتی. رویکردهایی که برهم افزایی متعامل حاکمیت و سواد رسانه ای تأکید داشت.
👉 http://milconf.ir/fa/news.php?rid=79
🆔 @milconf3
هدایت شده از سومین همایش سواد رسانهای و اطلاعاتی
رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال:
سواد رسانهای بهمثابه توانش اعتلای همزیستی انسانی است
💢دکتر محمدرضا بهمنی گفت: ما نیاز داریم در سیر تکاملی مدیریت و راهبری تحولات فضای مجازی، اتخاذ رویکرد تمدنی را جدی تر بگیریم.
💢وی جایگاه مبحث سواد رسانه ای را به سه ویژگی تبیین و در تشریح آن اظهار کرد: سواد رسانه ای را باید رکن انتقال به الگوی حکمرانی نوین بدانیم. سواد رسانه ای را باید لازمه اعتلای همزیستی انسانی در فضای مجازی بدانیم و سواد رسانه ای را باید لازمه صیانت، امنیت و اقتدار فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی بدانیم. چراکه همزیستی انسانی متعالی و اقتدار فرهنگی و اجتماعی از الزامات حیاتی شکل گیری الگوی نوین حکمرانی و تمدن نوین اسلامی است.
👉 http://milconf.ir/fa/news.php?rid=80
🆔@milconf3
هدایت شده از سومین همایش سواد رسانهای و اطلاعاتی
دبیر شورای عالی فضای مجازی:
سواد رسانه ای باید مخاطب خلاق و دارای رویکرد انتقادی تربیت کند
💢دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی معتقد است: در فضای مجازی مخاطب هم فعال است و هم مشارکت گراست و هم تعامل گراست و هم خود سازنده فضای مجازی و فضای رسانه ای است. بنابراین نظام آموزشی ما باید قابلیت سه رویکرد خلاقانه، انتقادی و مراقبتی را داشته باشد.
💢وی گفت: رسانه بخصوص رسانه های اجتماعی شبکه ای که جهانی اند، سازنده نوع ادراک بشر امروز نیز هستند و شاید بعد از خانواده مهترین رکنی هستند که هویت انسان امروز را می سازند. هویت انسانی ای که بر روی رسانه ها شکل می گیرد به دلیل جهانی بودن ممکن است دچار حوادثی از قبیل واسازی قرار گیرد و در فضای پر از اطلاعات جهان امروز در صورتی که کاربر سواد کافی نداشته باشد، فقط حوزه تخریب این واسازی شکل می گیرد؛ تخریب پندارها، هنجارها و ارزش ها و در حقیقت ساخت و بازسازی مجددی که صورت می گیرد توسط کسانی صورت می گیرد که می توانند در این فضا هیمنه داشته باشند.
👉 http://milconf.ir/fa/news.php?rid=81
🆔 @milconf3
هدایت شده از سومین همایش سواد رسانهای و اطلاعاتی
رییس همایش سواد رسانهای و اطلاعاتی:
کمبود سواد رسانهای ما را در بحرانها با چالش مواجه میکند
💢دکتر حسن بشیر گفت: تاسف آور است که علی رغم اینکه در میانه جنگ رسانه ای تمام عیاری از سوی رسانه های معارض با جمهوری اسلامی ایران قرار داریم و در دوران پاندمی کرونا شاهد هجوم سیلی از اخبار مبتنی بر دیس اینفورمیشن و میس اینفورمیشن و اساسا اخبار و اطلاعات ساختگی با هدف مهندسی افکار عمومی در جهت نیل به هدف بی اعتبارسازی نهادهای مسوول در مدیریت بحران و بی اعتماد سازی عمومی نسبت به کشور و مسوولان بودیم، اما هنوز شاهد اقدامی جدی از سوی مسئولان، تصمیم سازان و حتی دانشگاه های کشور در زمینه مطالبه گری و تلاش برای ارتقای دانش و مهارت سواد رسانه ای در سطح عموم نیستیم؛ موضوعی که میتواند در بحران ما را با چالش جدی مواجه کند.
👉 http://milconf.ir/fa/news.php?rid=82
🆔@milconf3
هدایت شده از سومین همایش سواد رسانهای و اطلاعاتی
رییس دانشگاه امام صادق(ع):
توجه به سواد رسانه ای در حکمرانی نوین یک ضرورت است
💢حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسینعلی سعدی با بیان اینکه در دنیای مدرن و دنیای رسانهای شده امروز غفلت از توجه به فضای مجازی و سواد رسانه تاوان سنگینی را در حوزههای مختلف خواهد داشت، گفت: توجه به مسئله سواد رسانه ای در حوزه حکمرانی نوین امروزه یک ضرورت است.
💢وی با بیان اینکه امروز مخاطب با موجی از پیام ها مواجه است که قدرت تشخیص را از او سلب کرده است، گفت: مساله سواد رسانه ای در حکمرانی نوین مساله ای ضروری است و غفلت از آن آثار زیان باری را ایجاد می کند که امیدواریم با کمک دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی به حکمرانی فضای مجازی و سواد رسانه ای مبتنی بر مبانی خودمان دست پیدا کنیم.
👉 http://milconf.ir/fa/news.php?rid=83
🆔 @milconf3
هدایت شده از سومین همایش سواد رسانهای و اطلاعاتی
💠نشست «بومیسازی ادبیات نظری سواد رسانهای» برگزار شد
اولین نشست از نشست های پنچگانه سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی با عنوان «بومیسازی ادبیات نظری سواد رسانهای» برگزار شد.
در این نشست مقاله هایی با عنوان «تربیت رسانهای مسجدمحور» و «معرفت یابی بنیانهای نظری سواد رسانهای بومی در ایران» توسط پژوهشگران ارائه شد. محتوای این نشست را در لینک زیر بخوانید.
👉 http://milconf.ir/fa/news.php?rid=84
🆔 @milconf3
هدایت شده از سومین همایش سواد رسانهای و اطلاعاتی
📣نشستهای تخصصی سومین همایش ملی سواد رسانهای و اطلاعاتی
🔹نشست دوم؛ «نسبت حکمرانی نوین و سواد رسانهای»
🔻مدیران علمی نشست:
دکتر محمدرضا بهمنی
دکتر امیدعلی مسعودی
🔻مقالات منتخب برای ارائه:
⬅️«تبیین تاثیر ضعف سواد رسانهای بر بروز مداخلات بین المللی (مطالعه موردی: منطقه خاورمیانه»_حسن باویر
⬅️«تولید محتوا و سواد رسانهای یاریگران حکمرانی نوین و تاب آوری سایبری»_ لیلا تراب زاده و جاوید ایمانی
⬅️« بررسی نقش سواد رسانهای در حکمرانی» _ اسماعیل شیرعلی
⬅️«سواد رسانهای و تاثیر آن بر حکمرانی نوین در عصر دولت پسامدرن» _ روح الامین سعیدی_ نرگس رضایی
🕰دوشنبه - ۱۹ آبان از ساعت ۱۵ تا ۱۷
📍نشستها را بهصورت زنده از طریق لینک زیر همراهی کنید:
👉https://vc.isu.ac.ir/ch/milconf
🆔 @milconf3
در یک هفته اخیر کلمات کلیدی انتخابات امریکا چقدر توسط ایرانیان در شبکههای اجتماعی استفاده شده است؟
@asrehooshmandi
💢زنان، فعالترین کاربران #اینستاگرام
🔹مطابق با آمار سایت statista در اوکتبر سال ۲۰۲۰، ۵۱ درصد از کاربران اینستاگرام در سرتاسر جهان، زنان هستند.
🔸براساس این آمار، زنان بالای ۳۵ سال، بیش از مردان در اینستاگرام فعال هستند و این در حالی است که تعداد مردان در بازه سنی ۱۸ تا ۳۵ در اینستاگرام، با اختلاف اندکی بیش از زنان است.
🔹تعداد کاربران اینستاگرام در سرتاسر جهان بیش ۱میلیارد و ۱۵۸ میلیون است.
آکادمی ارتباطات
@asrehooshmandi