eitaa logo
سراج منیر
460 دنبال‌کننده
16.6هزار عکس
9.4هزار ویدیو
175 فایل
بصیرت اسلامی ،فرهنگ مومن انقلابی ارتباط با مدیر : @majidmalekkhah معلم دانشگاه و حوزوی غیر معمم برگزاری جلسات معرفتی و تربیتی نهج البلاغه خوانی ، شرح بیانات امام خامنه ای ( امام خوانی ) جهاد تبیین و .... https://eitaa.com/joinchat /3084648448C02b5fcc7d4
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌿 پوشش اصیل زنان دنیا ♨️از کجا و به چه سمت و سویی بردند!!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ مدیونید اگه این فیلم را ببینید 🔰و منتشر نکنید. روز قیامت جلوی تک تکتان را می‌گیرم 😭
🔶 اینکه فتنه هنوز جمع نشده میدونید به خاطر چیه؟ ⭕️ چون خواص جامعه محکم پای ولایت نایستادند و روشنگری نکردند. خواص مهم ترین نقش رو در پیشبرد یا توقف حکومت دینی دارند. سکوت و انفعال خواص اهل حق خیلی قابل تامل است .
⭕️ حجاب در بین زنان اسرائیلی 📣📣واقعا این سوال رو نباید پرسید؟ چرا حجاب برای اونا خوبه ولی برای ما بد؟ چرا؟! جوری محجبه هستند که توی شهرهای مذهبی ما هم به سادگی نمیشه چنین محجبه هایی پیدا کرد! داستان بی حجابی فقط یک موضوع سیاسی برای ترویج هرزگی و تسلط بر ملت هاست....
🔰سوره الأعراف 💢 يَا بَنِي آدَمَ لَا يَفْتِنَنَّكُمُ الشَّيْطَانُ كَمَا أَخْرَجَ أَبَوَيْكُمْ مِنَ الْجَنَّةِ يَنْزِعُ عَنْهُمَا لِبَاسَهُمَا لِيُرِيَهُمَا سَوْآتِهِمَا إِنَّهُ يَرَاكُمْ هُوَ وَقَبِيلُهُ مِنْ حَيْثُ لَا تَرَوْنَهُمْ إِنَّا جَعَلْنَا الشَّيَاطِينَ أَوْلِيَاءَ لِلَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ [27] 💢 اى فرزندان آدم، شيطان شما را نفريبد، همچنان كه پدر و مادرتان را از بهشت بيرون راند، "لباس از تنشان كند تا شرمگاهشان را به ايشان بنماياند". 🔺 او و قبيله‌اش از جايى كه آنها را نمى‌بينيد شما را مى‌بينند. ما شيطانها را دوستان كسانى قرار داديم كه ايمان نمى‌آورند. (27) ❇️ اولین کار ابلیس و ابلیسیهای صهیونیسم نژاد پرست .
⭕️ *چرا سیدحسن‌خمینی درباره آتش‌زدن قرآن چیزی نمی‌گوید؟* 🔹حجت الاسلام حسن غفاری فر، عضو هیئت‌ علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مواضع دوپهلو و حزبی افرادی مانند سید حسن خمینی که گفت پلیس امنیت اخلاقی روند معیوبی را دنبال می‌کند، چرا هیچ‌گاه درباره هتک حرمت به قرآن کریم یا شهادت نیروهای بسیجی و یا حمله به حجاب و افراد محجبه صحبت نمی‌کنند، گفت: من این که سید حسن خمینی دوپهلو صحبت کرده‌است را قبول ندارم. اعتقاددارم او یک‌پهلو و واضح سخن گفت. وقتی صحنه اغتشاش به وجود می‌آید و فردی در چنین جایگاهی از روند معیوب سخن می‌گوید، به این معناست که جرم و متهم شدن نظام را پذیرفته است. اگر سخن او را قبول کنیم، خود متولی شدن سید حسن خمینی در حرم امام خمینی (ره) یکی از روندهای معیوب است. مگر متولی شدن ارثی است؟ مگر امام خمینی فقط ملک شخصی خانواده خمینی است؟ امام خمینی(ره) به‌عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران که در کنار پایتخت و حرم شهدا به خاک سپرده شد، به جهان اسلام تعلق دارد. اینکه سال‌ها پیش ایشان متولی حرم امام خمینی (ره) شد، اولین روند معیوب است. روند معیوب دیگر این است که فرزند او یعنی سید احمد خمینی از جایگاه و امنیت حکومت استفاده می‌کند و مشغول ... است. اگر روند معیوب است چرا این افراد درباره آتش زدن قرآن چیزی نمی‌گویند؟ رهبر انقلاب آخرین فرصت را در نیمه خرداد امسال به حسن خمینی داد. آقای رئیسی نیز بعد از این اتفاق، فرصت دوم را به وی داد. ایشان به همراه بچه‌های جهادی در حسینیه جماران حضور یافت و به‌نوعی با حسن خمینی اتمام‌حجت کردند. آن‌کسانی که فکر می‌کردند چون حسن خمینی به بیت امام تعلق دارد، بایستی محترم شمرده شود؛ اما با این موضع‌گیری‌اش نشان داد که لیاقت هیچ‌چیز را ندارد. شما می‌توانید به‌عنوان یک رسانه سایت جماران را ارزیابی کنید و با سایت‌های بی‌بی‌سی، منوتو و صدای آمریکا مقایسه کنید. مشخص است که اصلاً سیدحسن خمینی دوپهلو صحبت نکرد، او یک‌پهلو سخن گفت و علیه نظام صحبت کرد. دوپهلو برای زمانی است که خط مشخص نیست؛ اما سید حسن خمینی همان حرف و خطی را دنبال کرد که بی‌بی‌سی، منوتو و رهبر دموکرات‌ها دنبال کردند و در زمین مریم رجوی بازی کرد. ✍صادق محمودی_ گروه دوستان ولایی پ ن : 🔰إِنَّ الَّذِينَ يَكْفُرُونَ بِاللَّهِ وَرُسُلِهِ وَيُرِيدُونَ أَنْ يُفَرِّقُوا بَيْنَ اللَّهِ وَرُسُلِهِ وَيَقُولُونَ نُؤْمِنُ بِبَعْضٍ وَنَكْفُرُ بِبَعْضٍ وَيُرِيدُونَ أَنْ يَتَّخِذُوا بَيْنَ ذَٰلِكَ سَبِيلًا_( سوره نساء_۱۵۰) ✍ترجمه: «آنان که به خدا و رسولان او کافر شوند؛ و خواهند که میان خدا و پیغمبرانش جدایی اندازند؛ و گویند: ما به برخی (از انبیاء) ایمان آورده و ! و خواهند که میان کفر و ایمان راهی اختیار کنند»
😂 یکلطیفه 😁😂😄 ⭕️ دختره درباره بی حجابی توییت زده: موقع تولد لخت بودیم، موقع مرگ هم لختیم،پس چرالخت زندگی نکنیم⁉️ رندی در جوابش نوشت: موقع حرف نمیزدی، موقع مرگ هم ساکتی، پس چرا الان خون نمی‌گیری👌😁 ✍️ حقیقت یاب
🔴 به خاطر داشته باشید روغنفکرهایی که از شعار «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انتقاد می کنند، این روزها چه واژه های رکیک و الفاظ شنیعی را دارند سر میدهند! 👈از گذاشتن کلیپ با چنین عبارت هایی معذوریم.
موساد و مدعیان اصلاحات چگونه به هم رسیدند؟! 🔹غربگرایان مدعی اصلاحات، با برپایی فتنه سبز در سال 88 و شعار "نه غزه نه لبنان"، طبق نقشه و خواسته اسرائیل عمل کردند. آنها اما در ماجرای برجام و تقسیم کار آمریکا و اسرائیل (بازی پلیس خوب- پلیس بد)، آمریکا را تطهیر کرده و فقط اسرائیل را دشمن قسم خورده و خبیث ملت ایران وانمود کردند. 🔹"اعتراف العقلاء علی انفسهم جائز". اگر اسرائیل، دشمن ترین دشمنان ملت ایران است که هست، چرا برخی مدعیان اصلاحات، در آشوب افکنی اخیر، همان جا ایستادند که اسرائیل ایستاده بود و جزو طراحان آشوب بود؟! 🔹صهیونیست ها در کنار آمریکا و غرب، گروهک های تروریست ورشکسته ای مثل کومله، دموکرات و منافقین را برای آشوب افکنی شرارت آمیز به میدان فراخواندند. و ضمنا سعی کردند نا امنی را به عمق ایران بکشانند. 🔹در این میان، شبکه "ایران اینترنشنال" در کنار رسانه هایی مانند بی بی سی و صدای آمریکا، از میدان داران تحریک آنلاین به اغتشاش و آشوب و جنایت و شرارت بود. این شبکه به اعتراف دو خبرنگار صهیونیست در خدمت موساد قرار دارد: 🔻"باراک راوید" خبرنگار معروف صهیونیست (خبرنگار وبگاه عبری «واللا» و وبگاه آمریکایی آکسیوس): "موساد برای برای جنگ اطلاعاتی علیه ایران، به طور منظم از شبکه ایران اینترنشال استفاده می‌کند". 🔻"یوسی میلمان" تحلیلگر اطلاعاتی هآرتص: "ایران اینترنشنال، شبکه متعلق به موساد به شمار می رود. موساد اطلاعات و مطالبی را که نمی خواهد به نام خودش منتشر کند، از طریق این شبکه منتشر می کند". 🔹نکته مهم دیگر این است که علی اصغر رمضانپور، سردبیر ایران اینترنشنال، قبل از فرار از کشور، معاون وزیر ارشاد در دولت اصلاحات، و سردبیر روزنامه زنجیره ای آفتاب امروز و آینده نو بوده است. 🔹دستگاه های قضایی، امنیتی، انتظامی و نظامی، همان گونه که اشرار تروریست را به خاطر جنایات انجام گرفته مورد تعقیب یا مجازات قاطع قرار می دهند، باید آن طیف از مدعیان اصلاح طلبی را که همگام با رسانه مزدور، تحریک به آشوبگری کردند و موجب خسارات گسترده به جان و مال مردم و امنیت کشور شدند، تحت تعقیب و مجازات قرار دهند. ✏️ محمد ایمانی
هدایت شده از سراج منیر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مردم پوستِ شما (حیواناتِ انسان نما را) میکَنَند. 🎥 بیانات ۴۳ سال پیش امام خمینی(ره) درباره بدحجابی و بی‌عفتی: 🔺 اینها از آزادی دنبال لُخت شدن هستند!!! بیچاره ها منظورشان از تمدّن همین است!!! 🔻 مردم پوست شما را میکَنَند. مگر مازندرانی ها و گیلانی ها می‌گذارند زنها و مردها لُخت بروند داخل دریا و مشغول عیش بشوند!!! 🔺 تا زنده هستیم نمی‌گذاریم پوستتان را میکَنیم اسلام اجازه نمی‌دهد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 مطالبات امام خامنه ای از حوزه ها در ۱۴ سال گذشته .
سعیده نیازی: ✅تذکر رهبر انقلاب به خواص 🔹در اول کار برخی خواص بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند. برخی از آن‌ها اتهام را به سمت سازمان انتظامی بردند و برخی هم مجموعه نظام را متهم کردند. 🔹اکنون که دیدند قضیه چیست و نتیجه حرف‌های آنان با برنامه‌ریزی دشمن چه اتفاقاتی را در خیابان‌ها رقم زده است، باید کار خود را جبران و صریحاً اعلام کنند با آنچه اتفاق افتاده و با برنامه دشمن خارجی مخالفند. رهبر انقلاب: بلوچ‌ها عمیقاً به جمهوری اسلامی وفادار و کُردها علاقه‌مند به کشور و نظام هستند 🔹دشمن در محاسبات خود درباره شمال غرب و جنوب شرق کشور دچار اشتباه است. من در میان قوم بلوچ زندگی کرده‌ام و آنها عمیقاً به جمهوری اسلامی وفادار هستند. قوم کُرد نیز یکی از پیشرفته‌ترین اقوام ایرانی و علاقمند به میهن، اسلام و نظام هستند بنابراین نقشه آنها نخواهد گرفت.
هدایت شده از سراج منیر
🔶 اینکه فتنه هنوز جمع نشده میدونید به خاطر چیه؟ ⭕️ چون خواص جامعه محکم پای ولایت نایستادند و روشنگری نکردند. خواص مهم ترین نقش رو در پیشبرد یا توقف حکومت دینی دارند. سکوت و انفعال خواص اهل حق خیلی قابل تامل است .
سعیده نیازی: ✅رهبر انقلاب: تضعیف نیروهای مسلح، تضعیف امنیت کشور است و کسی که به پاسگاه پلیس یا پایگاه بسیج حمله می‌کند یا در سخنان خود به ارتش یا سپاه طعنه می‌زند، به امنیت کشور حمله می‌کند. 🔹پلیس موظف به ایستادن در مقابل مجرم و تأمین امنیت جامعه است، بنابراین تضعیف پلیس به معنی تقویت مجرمین است و کسی به پلیس حمله می‌کند، مردم را در مقابل مجرمین، اراذل و اوباش، سارقان و زورگیران بی‌دفاع می‌گذارد.
🔻امام خامنه ای : تهمت و اهانت به پلیس منطق ندارد . 🔸چطور شما یک سازمان را، یک مجموعه‌ی عظیم خدمتگزار را، مورد تهمت قرار میدهید، مورد اهانت قرار میدهید برای احتمال اینکه یک خطایی از یک نفر یا دو نفر سر زده باشد که آن هم یقینی نیست و تحقیق نشده است. هیچ منطقی پشت‌سر این حرف نیست، این جز کار دستگاه‌های جاسوسی، جز کار سیاستمداران خبیث عنودِ خارجی، هیچ عامل دیگری ندارد.
تعجب از فهم خواص درسطح بالای مدیریت و تنبیه آقا که نشان میده خواص مردم از خواص بعضی مسئولان جلوترند .