eitaa logo
آتش به اختیار
453 دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
2.8هزار ویدیو
9 فایل
محتوای فرهنگی،سیاسی،اجتماعی
مشاهده در ایتا
دانلود
12.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 فردای سوریه آزاد دقیقا این شکلی‌ست! یکی از شبه‌نظامیان مسلح وابسته به الجولانی با کلاش به بیمارستان عمومی لاذقیه یورش برده و به رئیس بیمارستان و پزشکان دستور می‌دهد که این کار بکنند و فلان کار را انجام ندهند!
♦️بنیامین نتانیاهو و اسرائیل کاتز امروز بار دیگر به بلندی های اشغالی جولان و جبل الشیخ رفته و با سربازان اسرائیلی دیدار کردند 🚨 سوریه مگه آزاااااد نشده بود !!!!؟؟؟ 😔
سکوت جولانی، سرکرده گروهک تحریر‌الشام در مقابل تجاوزهای رژیم صهیونیستی
9.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به‌زودی فتنه هایی پیش رو خواهید داشت که کل شهدا آرزوی حضور بجای شما را خواهند داشت آن روز من نیستم! ولی شما پشت آقا را خالی نکنید
ای خواهر! اگر در بیرون از خانه حجابت را حفظ نکردی بدان که تیری به قلب من زده ای ، خواهر بدان که حجاب تو از خـون شهیـدان کمتر نیست. 🌷شهید همت الله مسترشد🌷 محل شهادت: رقابیه عملیات فتح المبین ، ۱۳۶۱/۱/۲
5.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰🎥 عشق 98 درصدی! 🔻یک استدلال منطقی بدون استفاده از آیات و روایات برای اثبات مسئله حجاب.
اینفوگرافیک عملیات بیت المقدس
📚حکم استفاده از وای فای بدون پسورد 🔷سؤال: گاهی علامت آنتن فرستنده وای فای روی سیستم دیده می شود که بدون پسورد است و احتمال دارد به اشخاص دیگر متعلق باشد. این مسئله چه حکمی دارد؟ 🔶در صورتی که قرینه ای باشد که نشان میدهد مالک دارد، لازم است رضایت مالک به دست آید. همچنین اگر نمی دانیم صاحبش راضی است یا نه، استفاده از آن علی الاحوط اشکال دارد؛ اما اگر قرینه ای باشد که صاحب ندارد و خدمات رایگان عمومی ارائه شده است، مانند خدمات اینترنتی رایگان در مجامع عمومی مثل فرودگاه ها، هتل ها، رستوران ها، کافی شاپها و ایستگاههای مترو استفاده جایز است. 🔷از آیت الله مکارم در سایت ایشان این استفتا آمده است: در منطقه ما اینترنت وایرلسی وجود دارد که مالک آن با وجود اینکه میتواند بر روی آن رمز بگذارد، ولی این کار را انجام نمی دهد و ما بدون زحمت میتوانیم از فرکانسی که در فضا منتشر است، استفاده کنیم و به اینترنت وصل شویم. آیا این کار جایز است؟ 🔶در پاسخ فرموده اند: «اگر رمز نگذاشتن نشانه رضایت او به استفاده دیگران باشد، مانعی ندارد. در غیر این صورت جایز نیست. 📔کتاب مجموعه گفتارهای فقه رسانه و ارتباطات جلد دوم صفحه ۳۰۳