eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.2هزار عکس
38.6هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕روایت تکان‌دهنده از یک پرونده ویژه فساد اقتصادی با ۵۰۰ میلیون دلار ارز دولتی که اخیرا توسط قوه قضاییه مختومه شده است. ⬅️«قربانعلی فرخزاد» طی سالهای ۹۴تا۹۷، نیم میلیارددلار ارز دولتی گرفته که کالا وارد کنه اما دلارها رو تو بازار آزاد فروخته با بخشی از سودش، در سال۹۷ ماشین سازی تبریز رو بقیمت کارشناسی سال۹۴خریده! او دارای تحصیلات پنجم ابتدایی بزرگ‌ترین شخص حقیقی دریافت‌کننده تسهیلات از نظام بانکی در چند سال اخیره. طبق گزارش تفریغ بودجه،ماشین‌سازی تبریز در اوایل سال۹۷، بدون برگزاری مزایده و از طریق مذاکره بقیمت ۶۱۱میلیاردتومان(۲۰۰میلیارد نقد مابقی اقساط ۵ساله) به او واگذارشده! سال گذشته با پیگیری‌های تشکل‌های دانشجویی تبریز، واگذاری ماشین سازی تبریز لغو و فرخزاد خلع‌ید شد.
👈روایت بانوان موفق ایران از طعم شیرین حجاب روی سکوهای قهرمانی دنیا یه سری روسری هاشون رو میزنن سرچوب و میشن بازیچه یه سری دلقک خارجی، خانم های ورزشکار و باحجاب هم تمام تلاششون رو میکنن و میشن افتخاری برای مردم و کشورشون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ وقتی آخوندی از تخلفات کرباسچی و رفیق دوست میگه 🔹آخوندی به دوران حضور کرباسچی در شهرداری تهران و رفیق دوست در بنیاد مستضعفان اشاره می‌کند و می‌گوید: متأسفانه این توافقات زیاد بود. بعضی از دستگاه‌ها هم یاد گرفته بودند این کار را بکنند، من به آقای هاشمی گفتم من با این کار‌ها کلا مخالفم و اساسا فکر نمی‌کنم هیچ توسعه‌ای برمبنای فروش قانون ایجاد شود. ⬅️ آخوندی که خودش سلطان خرابکاریه از تخلفات دوستانش میگه. داریم به کجا میریم واقعا؟!
وزیر بهداشت در جلسه امروز فراکسیون نمایندگان ولایی گفته : 🔻در نظام پزشکی فساد ۵۰ هزار میلیارد تومانی وجود داشته است. 🔻ما نمی‌دانیم یک میلیارد دلار تجهیزات پزشکی کجا و چطور هزینه شده است. 🔻وزارت بهداشت را با حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته‌ام. 🔻فساد در این حوزه به طور زجرآوری حاکم بود به طوری که در سال ۹۷ سیاستگذاری واردات دارو صنعت تولید داروی داخلی را نابود کرد. 🔻به هم ریختگی در وزارت بهداشت به گونه‌ای بود که بعد از انقلاب دستگاهی به این آشفتگی ندیده بودم. ⬅️میراث قاضی زاده هاشمی، سوگولی روحانی، که همه جوره پای موندنش توی دولت ایستاد رو از زبون وزیر بهداشت بشنوید. تفکرات لیبرالی آقایون وزارت بهداشتی رو شامل شده که تصمیمات غلطشون داره با جون مردم بازی میکنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺ببینید| دادگاه مفاسد اقتصادی 🔸نماینده دادستان: مفسدان اقتصادی افراد بی بضاعت از روستاهای محروم مانند زهک را به عنوان مدیرعامل منصوب و با سوءاستفاده از بی اطلاعی و نیاز آنها، میلیون ها دلار و یورو از نظام بانکی وام گرفته اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 پاسخ عباسعلی کدخدایی ، سخنگوی شورای نگهبان به ادعای تقلب در انتخابات۸۸ 🔹همه چشم خود را بستند که ۸ میلیون رای به انتخابات ۸۸ اضافه شود؟ 🔹مگر نماینده میرحسین موسوی نگفت تقلب امکانپذیر نیست؟ 🔹این ادعا مضحک است و ارزش پاسخ و شکایت ندارد.
🔻 ساده لوحی غرب‌گرایان تمامی ندارد 🚨ظریف :اگر به عقب برگردم باز هم برجام را امضا می‌کنم! 🔹ظریف درحالیکه نتیجه خسارت‌بار برجام را میبیند معتقد است اگر به عقب برگردد باز هم برجام را با آمریکایی‌ها امضا میکند. 🔹با این وجود وی در ادامه میگوید: عهدشکنی آمریکا منحصر به برجام نیست و تقریباً هر توافق بین المللی که وجود داشته و حتی توافقاتی که به تایید کنگره رسیده را هم ‌شکانده است.اینکه آمریکا برجام را نقض کرده، نشان دهنده غیرقانونی بودن عمل رژیم آمریکاست!
💢 عملیات روانی نابودی 🔹 سید حسن نصرالله: اگر موشک های مقاومت به مخازن آمونیاک صهیونیست ها برخورد کند، آنها به عصر حجر بازمیگردند.
🔻سرلشکر موسوی: آمریکایی ها یکی بزنند ده تا خواهند خورد سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش: 🔹هر کشوری که به اندازه سر سوزنی در حمله آمریکا به کشور ما، به آن ها کمک کند به همان اندازه تنبیه خواهد شد. 🔹اما آمریکا و رژیم صهیونیستی بنا به تدابیر ابلاغی به نیروهای مسلح، ده برابر ضربه خواهند خورد. 🔹این توان ایران اسلامی مقتدر ماست و آمریکایی ها هم این قدرت را خوب می شناسند و همین توان بازدارندگی سایه جنگ را دور کرده است.
روزنامه کیهان دوشنبه ۹۸/۰۴/۲۴
روزنامه وطن‌امروز دوشنبه ۹۸/۰۴/۲۴
روزنامه جوان دوشنبه ۹۸/۰۴/۲۴
روزنامه صبح‌نو دوشنبه ۹۸/۰۴/۲۴
🔻کوه‌تراشی در لواسان جلوی چشم مقامات محلی! رئیس کارگروه راه و شهرسازی: 🔹متأسفانه ویلاسازی، ساخت و ساز غیرمجاز، تراشیدن کوه‌ها و دست‌اندازی به منابع طبیعی و محیط زیست در لواسان شدت گرفته و مقام‌های محلی و دستگاه‌های اجرایی، اقدامی جدی برای جلوگیری از این اقدامات نشان نمی‌دهند. 🔹زمین‌خواران و سازندگان غیرمجاز به قدرت و ثروت متصل هستند. در سوی دیگر کسانی که از تخلفات جلوگیری می‌کنند جایگاهی در نظام اداری ندارند و سریع حذف می‌شوند.
🔻واکنش وکیل بابک زنجانی به اظهارات وزیر نفت وکیل بابک زنجانی: 🔹بهتر است وزیر نفت این بار در مورد اینکه گفته موکل بنده در رسانه‌ها علیه شرکت نفت پول خرج می‌کند مستندات بدهد. 🔹درخواست من این است که حتماً مراجع ذیصلاح به این قضیه ورود پیدا کنند و بررسی‌ها تا روشن شدن نتیجه و کشف حقیقت موضوع ادامه پیدا کند و واقعیت قضیه به اطلاع مردم برسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا سالگرد برجام را جشن نمی‌گیریم!؟ 🔹توصیفات جالب «علی باقری» عضو تیم سابق مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان
🔻انتصاب سه عضو فقهای شورای نگهبان برای یک دوره جدید 🔹حضرت آیت الله خامنه‌ای در احکام جداگانه‌ای آقایان آیت‌الله یزدی و آیت‌الله آملی‌لاریجانی را با توجه به پایان یافتن دوره عضویت آنان در شورای نگهبان، مجدداً برای یک دوره جدید به‌عنوان عضو فقهای این شورا منصوب کردند. 🔹رهبر انقلاب اسلامی همچنین در حکم دیگری، حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی را بجای مرحوم آیت الله مؤمن به عضویت فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.
🔻فرخزاد؛ بی‌سوادی که از قبال ارز جهانگیری ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/ ۴۰۰۰ تومان پول به جیب زد محاکمه شد 🚨 آیا پس از محاکمه «رانت‌خواران»، «رانت دهندگان» هم محاکمه می‌شوند؟ ⬅️ در رجانیوز بخوانید: 🌐 Rajanews.com/node/323409
🔻حکم ۱۵سال حبس ریخته‌گران قطعی شد نماینده دادستان تهران: 🔹ریخته‌گران و برادرش به اتهام اخلال در نظام اقتصادی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ۱۵ سال حبس محکوم شده بودند؛ پس از اعتراض به شعبه‌ای از دیوان ارسال شد و دیوان حکم بدوی را نقض کرد. 🔹دادستان تهران و رییس وقت قوه قضائیه بر اساس پیشنهاد مشاوران خود اعمال ماده ماده ۴۷۷ می کنند و در نهایت پرونده برای یکی از شعبات دیوان عالی ارسال شد که در نهایت آن شعبه حکم ۱۵ سال حبس پیروز و فیروز ریخته گران تایید شد.
🔸رویترز در توییتی به نقل از روحانی نوشت ایران آماده است تا در صورت برداشتن تحریم ها با آمریکا مذاکره کند. 😳😳😏😏😔😔 پ.ن: ظاهراً نرود میخ آهنین در سنگ در مورد شیخ حسن روحانی فارغ التحصیل از دانشگاه گلاسکو اسکاتلند موضوعیت دارد...
🔻چرا یک شرکت به خود اجازه می‌دهد قیمت را بر خلاف تعهد افزایش دهد؟/ قطعا با چنین مواردی به دلیل نقض حقوق عامه برخورد می‌کنیم حجت الاسلام رئیسی در جلسه مسئولان عالی قضایی: 🔹قوت و اقتدار دستگاه قضایی به هیچ عنوان مستلزم بی احترامی به ارباب رجوع، متهم و محکومان نیست. 🔹نظارت علی‌الدوام بر دستگاه‌ها از جانب مدیران ضرورت دارد چراکه مدیریت بدون نظارت معنا ندارد. 🔹در دستگاه قضایی نیز تاکید ما بر نظارت هر چه بیشتر بر تحت‌نظرگاهها، بازداشتگاه‌ها، کلانتری‌ها و دادسراهاست. 🔹نظارت به هیچ عنوان به معنای بی‌اعتمادی نیست بلکه به معنای تضمین اجرای قانون و تداوم اعتماد است. 🔹هرگز نباید نظارت را مزاحمت، ایجاد مانع یا مچ‌گیری تلقی کرد. 🔹دستگاه‌ها و شرکت‌ها برای جلب رضایت مردم باید بیش از دیگران به تعهدات خود عمل کنند. 🔹چرا یک شرکت به خود اجازه می‌دهد قیمت را بر خلاف تعهد، افزایش یا زمان تحویل کالا را تغییر دهد؟ قطعا ما با چنین مواردی به دلیل نقض حقوق عامه برخورد می‌کنیم. 🔹نباید یک شرکت به دلیل ایستادن در نقطه قدرت و نیاز مردم به کالای آن، برخلاف موازین شرعی و قانونی اقدام به نقض تعهداتش کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 آتش‌ سوزی در کارخانه تسلیحات رژیم صهیونیستی 🔹 رسانه‌ها گزارش کردند، دود غلیظی از کارخانه ویژه ساخت سلاح ارتش رژیم صهیونیستی در «رمات هشارون» در جنوب تل‌آویو برخاسته است. 🔹در کارخانه «آی‌ام آی» سلاح‌های مختلف مانند کُلت، مسلسل، خمپاره و پهپاد و امثال آن ساخته می‌شود.
🔸ادعای تلگراف انگلیس: ایران در جنگ‌های هیبریدی بر آمریکا و انگلیس پیروز شده است 🔹 وبگاه تلگراف با اشاره به موفقیتهای اخیر ایران در خلیج فارس مدعی است که آنچه باعث شده ایران دست برتر را در مواجهه با آمریکاداشته باشد، استفاده از جنگهای ترکیبی(هیبریدی) است
🔻محیط زیستی‌ها و داعشی‌ها به زودی محاکمه می‌شوند رئیس دادگاه‌های انقلاب تهران: 🔹آرزو می‌کنم پرونده نگین غرب هرچه زودتر تعیین تکلیف شود. 🔹عمده جاسوسان از ناحیه رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکا و انگلیس هستند. 🔹پرونده خیانتکاران در بحث گوشت‌های تنظیم بازاری به زودی تعیین تکلیف می‌شوند. 🔹تعدادی از مواد قانون آئین دادرسی کیفری از جمله مواد ۳۵۰ و ۴۵۰ قانون آئین دادرسی کیفری باید اصلاح شود.