eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.1هزار عکس
38.4هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتراضات مردم چگونه توسط اشرار به حاشیه کشیده شد؟ سلاح‌های سرد و گرم که آشوبگران در اغتشاشات اخیر از آن‌ها استفاده میکردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر این روزها نمیدانید به چه کسی لعنت کنید به سخنان روحانی خوب گوش دهید! پس بیکار نشنید لعنت کنید بانی این بی‌تدبیری‌رو...!
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | کهن جامه‌ خویشتن آراستن به از جامه‌ عاریت خواستن 🔺️ گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب درباره لزوم شرطی نشدن اقتصاد 📥 سایر کیفیت‌ها و ارسال نظر👇 http://farsi.khamenei.ir/video-content?id=44141
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 هم‌اکنون؛ #تیتر_یک سایت KHAMENEI.IR 🔻 رهبر انقلاب در دیدار جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی: 👈 راهبرد اساسی؛ مصون‌سازی اقتصاد از #تحریم است. 👈 انقلاب را به سلاح #تولید_داخلی مسلّح کنیم. ۹۸/۸/۲۸ 💻 @KHAMENEI_IR
⭕️ فقط در یک نمونه وی دومین دریافت کننده بزرگ ارز دولتی است که در کسب رتبه نخست، به در بسته خورده!! گذشته از این حسین فریدون، کامبیزمهدی زاده برادر و داماد رئیس جمهور، پیوندی رئیس سازمان هلال احمر و نجار رئیس ستاد مدیریت بحران همگی از اقوام حسن روحانی، چجوری به پست و مقام و رانت رسیدند؟ البته اینهارو ما اطلاع داریم و از سواستفاده های بقیه فامیل شیخ، بی اطلاعیم! اینا به در بسته میخورن اینجورن اگر در به روشون باز میشد چی می شدن؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 از سوزاندن صدها موبایل تا حمله به آرایشگاه زنانه در شیراز!
🔻شکل‌گیری ستادی در قوه قضائیه برای سوت‌زنی/ راه‌اندازی شورای حل اختلاف اصحاب رسانه دبیر مرکز اطلاع‌رسانی و افکارسنجی قوه قضائیه : 🔹شورای حل اختلاف اصحاب رسانه به استناد ماده 8 قانون شوراهای حل اختلاف ایجاد شده ‌تا شکایت یا پرونده‌های مربوط به تخلفات رسانه‌ها و خبرنگاران قبل از آنکه به دادسرای مطبوعات کشیده شود، در همان مرحله رسیدگی تا منجر به سازش یا رفع ابهام شود. 🔹 ‌قوه قضائیه به دنبال این است که شرایط مناسبی برای دفاع رسانه‌ها و خبرنگاران ایجاد کند، ‌باید کاری کنیم تا قلم در دست خبرنگاران محکم باشد و نلرزد. 🔹هدف از شکل‌گیری ستاد مردمی سجام در قوه قضائیه بسیج مردم برای مردم است. 🔹یک جامعه نخبگانی که دارای اطلاعات مستند هستند در کشور شکل گرفته که تعداد اعضای آن افزون بر 92 هزار نفر است. 🔹 شکل‌گیری این ستاد در راستای همان قضیه سوت‌زنی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️شما از کجا مطمئنید ولیّ فقیه از امام زمان(علیه السلام) دستور میگیره... حجت الاسلام
⭕️تکذیب هرگونه ناآرامی و اجتماعات غیر قانونی در بندرعباس 🔸معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان: 🔹شایعات موجود در برخی از شبکه‌های اجتماعی معاند مبنی بر وجود ناآرامی در بندرعباس تکذیب می‌شود. 🔹کلیپی که در فضای مجازی تحت عنوان "پرتاب ترقه به درب اماکن نظامی در بندرعباس" منتشر شده، صحت ندارد و این کلیپ مربوط به سال‌های قبل است.
🔻برای نخستین بار انجام عملیات رهگیری با پهپادهای رزمی انجام شد 🔹️ در رزمایش مشترک مدافعان آسمان ولایت ۹۸، برای نخستین بار عملیات اسکرامبل و رهگیری هواپایه با بهره‌گیری از پهپاد های رزمی نیروی پدافند هوایی ارتش  که قابلیت انجام حمله انتحاری به هواگرد مهاجم را دارد، تمرین شد. 🔹️ استفاده از پهپاد بومی و بهینه سازی شده کرار برای انجام عملیات رهگیری هوایی نیاز به استفاده از هواپیماهای رهگیر و شکاری با سرنشین را کاهش می دهد و باعث صرفه جویی و کاهش خطر پذیری استفاده از هواپیما های با سرنشین می شود.
🔻حتی وزرای دولت هم حاضر نیستند از طرح سهمیه‌بندی بنزین دفاع کنند «صفارهرندی»، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: 🔹در تجربه گذشته اجرای مدیریت سوخت حتی اپوزوسیون دولت هم از قبل توجیه شدند. 🔹این طرح تصمیم سران قوا و یک مرجع قانونی بود، باید هم اجرایی شود ولی آیا حق نداریم بگوییم چرا اینقدر بد اجرا شد؟  🔹الان حتی وزرای دولت هم حاضر نیستند از طرح دفاع کنند. 🔹شایسته بود مردم را بیشتر از این‌ها در جریان می‌گذاشتند، در این صورت مردم هم همراهی می‌کردند.
🔴نقش‌آفريني محكوم فتنه ۸۸ در آشوب‌هاي مسلحانه ۹۸ مصطفي تاج‌زاده كه در جريان فتنه ۸۸ بازداشت‌ و محكوم شده و در بحبوحه اغتشاشات دي‌ماه سال ۹۶ هم پرالتهاب به روايتگري مي‌پرداخت، در آشوب‌هاي ۹۸ نيز نقش ويژه اي ايفا كرد كانال تلگرامي تاج‌زاده عليرغم محدوديتهاي اينترنت فعال بود و خط آشوب‌ها را با نام معترضين پوشش ميداد و حمايت ميكرد// به‌طور نمونه تاج‌زاده در كانال خود اخبار كانال ضدانقلاب "وحيد آنلاين" از ليدرهاي آشوب را بازنشر كرده و بيانيه وقيحانه اصلاح‌طلبان در حمايت از اشرار مسلح را كه خود او نيز از امضاكنندگان آن است به نقل از كانال ضدانقلاب سحام نيوز بازتاب داد؛ اين بيانيه آنقدر وقيحانه است كه حتي رسانه هاي داخلي اصلاح طلب هم منتشر نكردند.
هرچند جلالی‌پور، از فعالین سیاسی اصلاح‌طلب اعلام کرده است که بیانیه ۷۷ نفره‌ی اصلاح‌طلبان در مورد آشوب‌های اخیر را امضا نکرده است (البته بدون توضیح درباره‌ی اینکه پس چرا نام وی در این بیانیه درج شده است) اما باید توجه داشت که این از خصوصیات بارز جریان است که همیشه در بحبوحه‌ی آشوب‌ها و بحران‌ها سعی میکند تا با اتخاذ برخی مواضع دوپهلو، دشمن شادکن و حتی مخالف نظام، هم به نوعی به نظام و بپردازد و هم خود را مبرا از اشکال جلوه بدهد و بنحوی جای "جلاد" و "شهید" را در افکار عمومی عوض کند تا در زمانِ خودش از آن بهره‌برداری نماید!! ➕ البته هرچند حمایت از اغتشاشگران میتواند بخاطر ترس از افشا شدن برخی پشت پرده‌های این اتفاقات باشد اما شاید بهترین کار ورود دستگاه قضا و نهادهای امنیتی به این موضوع باشد که علاوه بر تحریک اغتشاشگران، حتی در آینده میتواند تبدیل به دستاویزی برای تحریم‌های جدید بین‌المللی به بهانه حقوق بشر برای کشور شود!! مهدی قاسم زاده
🔴آيا قوه قضائيه با عوامل اصلاح طلب حامي آشوب هاي مسلحانه اخير برخورد مي كند؟ دانا نوشت: در هفته گذشته و به دنبال اغتشاش اشرار بعد از افزايش قيمت بنزين توسط دولت، در اقدامي عجيب ۷۷ نفر از چهره هاي اصلاح‌طلب در بيانيه اي تند، ضمن حمايت از آشوبگران و اشرار خواستار برخورد با نيروهاي نظامي و تأمين كننده امنيت مردم در قبال اوباش و اشرار شدند!/در ميان امضا كنندگان اين بيانيه اسامي افرادي مانند مولاوردي، آرمين، تاجزاده، عرب سرخي، ناصري،تاجرنيا، رمضان زاده و ... به چشم مي خورد كه برخي از آنها سابقه محكوميت به دليل فعاليت عليه امنيت ملي و آتش افروزي در فتنه ٨٨ را دارند/ انتظار از دستگاه قضا اين است تا در اسرع وقت به اين اقدام ضد امنيت ملي كه در كنار تحريك اغتشاشگران ميتواند دستاويز غرب براي تحريم جديد باشد ورود كند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بصيرت فتنه شکن مردم ايران ایرانیان برای امنیت و اقتدار کشورشان قیام کردند آمریکا و رسانه‌های معاند نگاه کنند که مردم این جمعیت است نه آن ده بیست آشوبگر!
🔴 ضرورت تجدیدنظر در رویکرد ضدجمعیتی یارانه بنزین 🔺سیاست دولت در اعطای یارانه به مردم بر این مبنا استوار است که هرچه تعداد افراد خانواده شما بیشتر باشد، سهم اعضای خانواده از یارانه کاهش می‌یابد و اگر بیش خانواده بیش از ۵ عضو داشته باشد، به عضو ششم یارانه تعلق نمی‌گیرد. شما اگر مجرد باشید، مجموع یارانه‌ای که دریافت می‌کنید، ۱۰۰ هزار و ۵۰۰ تومان است، اما اگر عضو خانواده ۵ نفره باشید، یارانه شما به ۸۶هزار و ۵۰۰ تومان کاهش می‌یابد، اگر عضو خانواده شش نفره باشید، سهم شما از یارانه حدود ۷۲ هزار تومان است و این روند کاهشی ادامه دار است. 🔺این رویکرد تخصیص یارانه هم بار منفی فرهنگی دارد و نوعی تقبیح اجتماعی فرزندآوری است، و هم نوعی جریمه مالی خانواده‌هایی که فرزندان بیشتری می‌آورند. لذا یک رویکرد کاملا ضدجمعیتی و ضدخانواده است. 🔺دولت در تخصیص یارانه، نه تنها باید این رویکرد ضدجمعیتی را کنار بگذارد، بلکه باید معادله را دقیقا برعکس کند. یک فرد متاهل باید یارانه بیشتری نسبت به یک فرد مجرد بگیرد. عضو یک خانواده شش نفره حتما باید یارانه بیشتری نسبت به عضو یک خانواده سه نفری بگیرد. می‌توان با همین ارقامی که برای یارانه در نظر گرفته شده و بدون افزایش میزان کل یارانه، این معادله را برعکس کرد تا هرچه بر تعداد جمعیت خانوار افزوده می‌شود، یارانه دریافتی بیشتر شود. 🔺درباره بحران جمعیتی پیش روی کشور، سخن بسیار گفته شده، رهبر حکیم انقلاب نیز پیوسته در این باره هشدار می‌دهند که آخرین مورد آن، در دیدار اخیر با مسئولان نظام و فعالان اقتصادی پس از افزایش قیمت سوخت بود. دولت ما آنگونه که باید سیاست‌های حمایتی از فرزندآوری اجرا نمی‌کند، اما حداقل انتظار این است که رویکردهای ضدجمعیتی اینچنینی اتخاذ نکند. از جناب آقای رئیس جمهور انتظار می‌رود در اسرع وقت دستور اصلاح سیاست جمعیت‌ستیز تخصیص یارانه را صادر کنند. 💬 سید یاسر جبرائیلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 حکایت این روزهای و مردم ایران 👈 دولت از پولدارها مالیات نگرفت اما بنزین را گران کرد؟! 🔹مهران مدیری سالها قبل این فیلم را ساخت و ما فقط به آن خندیدیم! الان یک بار دیگر ببینید تا بفهمید آن موقع چه ساخت و چگونه وسط خال زد! حکایت آشنایی است! 🔸اگه یکی یه سکه داشته باشه، و اون یکی صد تا سکه شما از کدوم می‌گیری؟... جوابو ببنید چقده شبیه این روزای دولت روحانیست !!!
🔴 زاکانی : دو مرتبه این طرح را پیش رهبری بردند و ایشان نپذیرفتند/ آقا در جمع فرماندهان ارتش گفتند مراقب فتنه باشید/ یکی از پایه‌های ۹۸‌ همین اتفاقات اخیر است/ دولت عامدانه این راه را انتخاب کرد/ رهبرانقلاب فداکاری کردند/ اگر حمایت نمی‌کردند دومینوی تخریب ادامه داشت. 🔷پنجشنبه شب هفته گذشته قیمت بنزین یکباره افزایش یافت و مانند چند سال پیش دوباره سهمیه‌بندی شد. بر این اساس قیمت بنزین سهمیه ای با 50 درصد افزایش به 1500 تومان و بنزین آزاد نیز 3 برابر شد و به 3000 تومان رسید. این اقدام دولت موجب اعتراض مردم شد و در پی آن برخی عناصر آشوب طلب نیز دست به اقدامات خرابکارانه زدند و باعث برهم زدن نظم عمومی کشور شدند. 🔹علیرضا زاکانی در خصوص این اتفاقات به حلقه وصل گفت: فتنه ۹۸‌چهار پایه دارد. پایه اولش فشار اقتصادی و یاس است. این فشارها در جامعه سرخوردگی ایجاد می کند. وی افزود: پایه دوم ناکارامدی است. ناکارامدی خود سه قسمت دارد یعنی مسئولان یا نمی توانند یا نمی دانند و یا می دانند اما کاری انجام می دهند که به ضرر مردم تمام می‌شود. 🔹زاکانی درباره پایه سوم این فتنه خاطرنشان کرد: سومین پایه فتنه 98 دعوت به نافرمانی مدنی است. مثلا بیان جملاتی مانند به خیابان‌ها بیایید یا سران سه قوه استعفا دهند و... . 🔹نماینده سابق مجلس افزود: پایه چهارم ایجاد آشوب است. ابتدا اشوب سازمان یافته، بعد از آن لمپنیزم و اقدامات وحشیانه اراذل و اوباش در جامعه است و قسمت سوم لشگر گرسنگان و کسانی که از فشار اقتصادی سرخورده شده اند. 🔹زاکانی یادآور شد: این‌چهار پایه وقتی از یک جا شروع می شود بقیه هم به حرکت می افتد. امسال پایه اول متزلزل شد، مدتی بود که بازار آرام شد و ثبات اقتصادی ایجاد شد، لذا بخشی از تزلزل از بین رفت. وی تاکید کرد: آمدن آیت‌الله رییسی هم بخشی از امید را زنده کرد. لذا پایه اول التیام پیدا کرد و به سمت بهبودی رفت اما در قضیه بنزین، ناکارامدی بعنوان پایه اول عمل کرد و ما را دچار بحران کرد. 🔷نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: سال ۸۵ هرچند احمدی نژاد ابتدا راضی نبود و بالاخره مجبور شد سهمیه بندی را انجام دهد اما حدود ۲ ماه مردم را توجیه و کلی برنامه ریزی کرد تا این کار را انجام دهد. اما متاسفانه طرح به این مهمی امسال ناگهان و بدون هیچ توجیهی اجرایی شد. 🔹وی تاکید کرد: طبق برآوردها در این چند روز اغتشاشات، حدود ۲۰ هزار میلیارد خسارت وارد شده است و قرار بوده از طرح سهمیه‌بندی ۳۱ هزار میلیارد عاید شود. یعنی دوسوم پول از بین رفت. این کار برنامه ریزی شده است چون پایه اول فتنه عمل نکرده است. 🔹زاکانی در خصوص نظر رهبر معظم انقلاب درباره این طرح گفت: دو مرتبه این طرح را پیش آقا بردند و ایشان نپذیرفتند. دفعه سوم مسئولان اجماع و همه تایید کردند و آقا پذیرفتند. وی گفت: حضرت آقا چند وقت پیش در جمع فرماندهان ارتش گفتند که مراقب فتنه باشید و آمادگی داشته باشید. دشمن سال ۷۸ در فتنه دانشگاه هرچه تلاش کرد، نتوانست مردم را وارد کند. تا سال ۸۸ تلاش کردند سازماندهی مردم را انجام دهند. کیان تاجبخش می گفت یگان‌هایی در قالب سمن ها و ان‌جی‌اوها طراحی کردیم. این شبکه درختی شد که فقط یک جرقه می‌خواست، آن‌جرقه فتنه ۸۸ شد. 🔹نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: آنجا موفق نشدند و سال ۹۶ اقدام کردند. در سال ۹۶ دیدند لشکر پابرهنگان را می شود به میدان اورد. شیوه به میدان آمدن هم فضای مجازی بود. وی افزود: در این قضیه حضرت آقا فداکاری کردند و جام زهر نوشیدند. اگر حمایت نمی ‌کردند دومینوی تخریب، ادامه پیدا می کرد. ایشان با شناخت دقیق میدان، خود را هزینه کردند. هیچ‌کس نمی توانست این کار را انجام دهد. 🔹زاکانی خاطرنشان کرد: ایشان به ما توجه دادند که نگاهتان را به رهبری عوض کنید. رهبری دنبال بلوغ مردم و سیستم‌هاست. ایرادها باید از طریق صندوق رای رفع و اصلاح شود. این رشد عقلانی زمینه تغییر را باید فراهم کند. رهبر انقلاب این‌ جوانمردی را در اوج نشان دادند و قدرت اختیار و انتخاب را از مسوولان سلب نکردند. وی در پایان گفت: کار حضرت آقا را باید تبیین کرد وگرنه در میان فعالان انقلابی هم دچار مشکل خواهیم شد.
🔸آیت الله احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران: 🔹موضع رهبری در حمایت از تصمیم سران سه قوه نبود، حوادث سخت تری پیش روی ملت قرار می‌گرفت. 🔹بر اساس اصل ۲۷ قانون اساسی، تشکیل اجتماعات بدون حمل سلاح و مخل امنیت جامعه نبودن مشکلی ندارد، درصورت رعایت این امور هیچ کس با معترضان برخورد نکند 🔹مانند آفتاب روشن است، افرادی که بر موج اعتراضات سوار شدند حق مردم را تضییع و امنیت آن‌ها را سلب کردند، آن‌ها هزاران میلارد تومن خسارت وارد کردند. 🔹مردم به اندازه کافی از فشار و گرانی رنج می‌برند، در نتیجه مسئولان تلاش کنند تا به این رنج افزوده نشود. 🔹دولت به وعده‌های خود عمل کرده و اجازه ندهد به قیمت کالا‌ها افزوده شود؛ دولت هم بر قیمت کالا نظارت داشته باشد هم با متخلفان برخورد قاطع کند. 🔹اگر موضع رهبری در حمایت از تصمیم سران سه قوه نبود، تردید نکنید که حوادث سخت تری پیش روی ملت قرار می‌گرفت.
🔻آیت الله رئیسی: مجازات سختی در انتظار ناامن کنندگان جامعه است رئیس قوه قضاییه: 🔹 کسانی که در روزهای اخیر از فضا و از دغدغه مردم سوءاستفاده کرده و در جامعه اغتشاش و ناامنی کردند، دل زن و بچه‌های مردم را لرزاندند و به اموال عمومی حمله کرده و به اموال مردم خسارت وارد کردند بدانند مجازات سختی در انتظارشان هست. 🔹 امنیت کشور مهمترین مسئله ما هست و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم نسبت به امنیت کشور کوچکترین اخلالی صورت بگیرد. 🔹 امروز پرچم مبارزه با فساد در دستان رهبر معظم انقلاب است و من و امثال من سربازان ایشان در این میدان هستیم. 🔹مردم از برخی بی تدبیری‌ها و مشکلات خسته هستند و حق با مردم است اما این شرایط ادامه نخواهد داشت و آینده نه از آن ثروتمندان بی خدا و قدرتمندان بی رحم بلکه از آن مردم متدین و انقلابی است. 🔹براساس قانون دولت وظیفه داشت در چند سال گذشته نسبت به مدیریت مصرف سوخت اقدام کند اما در این چند سال اقدام نکرد و وظیفه قانونی خود رابه تعویق انداخت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هشدار! اطلاعات درون خونه هاتون را ضبط میکنند! اینترنت را ارتباطی‌ها مدیریت می‌کنند یا اطلاعاتی‌ها در آمریکا چطور مدیریت میشه؟سازمان ان اس ای از زندگیتان جاسوسی میکنه!خیلی ساده اطلاعات شما ربوده میشه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️امروز یکم آذر ۱۳۹۸ است. 🔻دو سال قبل، علی رغم دعوت نخبگان و فعالین مؤثر فرهنگی و سیاسی انقلابی برای رای دادن به حجت‌الاسلام رئیسی، حسن روحانی با رای مردمی که فریب عملیات روانی دشمن را خوردند، به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد. 🔻حسن روحانی با اتخاذ تصمیمات بحث برانگیز در حوزه اقتصاد و سیاست خارجی، موجی از نگرانی را در مردم به وجود آورده و باعث افزایش قیمت ارز به چهار برابر قبل و افزایش سرسام آور قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شده است. در مدت کوتاهی پس از انتخابات قیمت هر دلار با افزایش بیش از ۵۰۰ درصدی به ۱۸ هزار تومان هم رسید. با توجه به سیاست‌های غلط روحانی، شرکت‌های خارجی مانند توتال و پژو قراردادهای خود را با ایران به طور یکجانبه و بدون پرداخت هیچ غرامتی لغو کردند! 🔻قیمت بنزین هم با افزایشی ناگهانی و بدون اطلاع قبلی به ۳ برابر و هر لیتر ۳۰۰۰ تومان رسیده است... ❌یادتون میاد؟ این فیلم تبلیغاتی روحانی علیه سید ابراهیم رئیسی بود که مردم رو ترسوند، اما همه دروغ‌های تلخی که گفتن تا مردم رو فریب بدن، در دولت حسن روحانی اتفاق افتاد...
🔴پذیرشِ تقصیری در کار نیست! 🔺این روزها وضعیت جالبی شده. همه دنبال مقصرند و در این تقصیر یابی آنان که بیش از همه سهم دارند، از همه مدعی ترند. 🔹روحانی در سخنانش بیانیه مراجع را از عوامل ایجاد مشکل خوانده! 🔹برخی نمایندگان مجلس مثل تابش نایب رئیس فراکسیون امید نهادهای حکومتی مثل صداوسیما را بسترساز آشوب ها معرفی کرده اند. 🔹عده زیادی از چهره های اصلاح طلب از جمله مولاوردي که خود در دولت روحانی سهیم است، در بیانیه ای علت اعتراضات را مشکلات حاکمیت در گذشته عنوان کرده اند. 🔹سایت ها و کانال های حامی دولت نیز چهره های انقلابی و بقول خودشان دلواپسان را مسوول دمیدن در آتش اعتراضات و کانالیزه کردن خشم مردم به سمت دولت دانسته اند. 🔻انگار نه انگار که عملکرد دولت در شش سال و نیم گذشته در عدم کنترل تورم و گرانی، حقوق های نجومی، رانت دلار ۴۲۰۰ تومانی، سپردن امور به برخی مدیران دست ناپاک، اشرافی گری... و دست آخر اجرا کردن یک طرح سنگین در حد جراحی اقتصادی به بدترین شکل ممکن باعث نارضایتی مردم شده؛ 🔻و انگار نه انگار این دولت با حمايت فراگیر اصلاح طلبان روی کار آمده! ✅البته جماعتی که در ایام انتخابات وعده پشت وعده می دهند و در دوران مسؤولیت به محض تنگ شدن عرصه و سخت شدن شرایط حرف از محدودیت اختیارات می زنند و «نگذاشتند و نمی گذارند» تبدیل به سیره ثابتشان شده، توقعی نیست که بجای فرافکنی، مسوولیتشان را بپذیرند و از مردم عذرخواهی کنند. پذیرشِ تقصیری در کار نیست؛ منتظر نباشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتراض روحانیون و طلاب انقلابی حوزه های علمیه محمدشهر به ناکارآمدی دولت
⭕️اینکه کلید روحانی تقلبی بود و توی قفل شکست به کنار، اینم که روحانی یه کاری کرد تا چند دوره دیگه هم اصلاح‌طلبا رای نیارن به کنار، اینی هم که با تَکرار کردنتون، ملتی رو به پای خودتون سوزوندید به کنار، ❌ولی معاونت محترم دانشجویی شهرستان فراشبند که با پول بیت‌المال برای روحانی تبلیغ کردی، "بزار" غلطه، درستش "بذار" هست😂 بیچاره دانشجوهای شما🤦🏻‍♂️