eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.1هزار عکس
38.4هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
این فیلترشکنیه که از روزهای اول آشوب توسط رسانه‌های برانداز به شدت تبلیغ میشه فقط کافیه بدونید این فیلترشکن توسط نوچه‌های شبکه داعشی سعودی نشنال پشتیبانی و حمایت میشه و به راحتی از میتونه از گوشی تون جاسوسی کنه سعودی‌ها عاشق چشم و ابروی مردم ایران نیستن که میلیون‌ها دلاری خرج این چیزها میکنن :)
چرا نیومدی این حرفا رو درباره بچه‌های معصومی که توی حرم شهید شدن بگی؟ صد البته که توی لاشخور لیاقت این کارها رو نداری...
قسمتی از بیانیه واجا و اطلاعات سپاه : نفوذ سربازان گمنام امام زمان (عج) در دوره‌های «جنگ ترکیبی و براندازی نرم» که توسط آمریکا در کشورهایی نظیر ترکیه، امارات، هلند، ارمنستان، گرجستان، مالزی، اندونزی، تایلند، جمهوری چک، آفریقای‌جنوبی، جزیره سیشل و ایتالیا برگزار میشد با توجه به حضور منابع اطلاعاتی ما در تعدادی از دوره های فوق الاشاره لذا مفاد آموزشی دوره‌های مذکور و عناصر شرکت کننده در آن‌ها در اختیار بوده و بنا به ضرورت تعدادی از شرکت کنندگان بازداشت، تعدادی از آنها جلب همکاری و عده‌ای دیگر تحت نظر سربازان گمنام امام زمان (عج) می‌باشند و از ارتباطات آن‌ها با مراکز مورد نظر برای حفظ اشراف اطلاعاتی استفاده می‌شود.
ید واحده در برابر دست آتش‌افروز؛ 🔹پوستر جدید ‌سایت رهبرانقلاب بر اساس پیام دیروز ایشان درپی حادثه شاهچراغ شیراز منتشر شد.
- ناشناس.mp3
481.8K
🚨صوت پخش شده از سیستم مسیح علی نژاد توسط گروه هکری مسیح علینژاد : یک رویای دست نیافتنی است که یه روز دوباره بتونم در ایران باشم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اولین فیلمی که گروه هکری عدل علی از این میمون منتشر کرد 😁
مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان ورامین با حضور سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران، دکتر نوش‌آبادی رئیس مجمع نمایندگان شهرستان‌های استان تهران و درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین برگزار شد.
🔴خواب‌های آشفته C.I.A 🔹از همکاری گروهک‌های تجزیه‌طلب با سازمان‌های جاسوسی دشمن ملت ایران تا زیرپا گذاشتن قوانین بین‌المللی توییتر و متا (اینستاگرام، واتساپ) توسط خودشان برای آشوب واغتشاش در گزارش منتشر شده توسط نهادهای اطلاعاتی
🚨 افشاگری از کاسبی مسیح علینژاد با ایجاد جنگ رسانه‌ای و روانی علیه مردم ایران طی پیامی در تاریخ 14 مارس 2019، افسون محسنی، دستیار ارشد برنامه غرب آسیا و شمال افریقا موسسه خانه آزادی، از مسیح بابت همکاری‌اش در پروژه Take Back the Net (بازپس گیری اینترنت که بعد ها به ما شهروندان دیجیال تغییر کرد) تشکر کرده و از وی خواسته تا فرم صورت حساب را جهت پرداخت های بعدی تکمیل نماید. رونوشت این پیام برای حسین ترکاشوند، مسئول برنامه‌ها در برنامه غرب آسیا و شمال آفریقا در خانه آزادی، نیز ارسال شده است.
جاسوسان دوره دیده روزنامه اصلاح‌طلب شرق و هم میهن را بشناسید با افشاگری وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه مشخص شده است نیلوفر حامدی و الهه محمدی در چند سال اخیر با سفر به کشورهای مختلف با سرویس‌های جاسوسی آمریکا همکاری و در دوره‌های آنان شرکت کرده‌اند و اولین انتشار دهندگان موضوع مهسا امینی بوده‌اند و اکنون اعتراف کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مردم دارند میروند راهپیمایی دفاع از وطن ، یک نفر پشت پنجره ی خوابگاه شروع میکنه به توهین کردن مردم هم می ایستند کمی با هم حال و احوال میکنند...🤔
⚫️ ترس پلتفورم تروریستی اینستاگرام‌ از آرتین و آرشام اینستاگرام هشتگ های مربوط به دو برادر کم سن و سال حادثه تروریستی شاهچراغ را محدود کرد!
👤 شما سلاحی دارید به اسم دروغ و جهل مردم
صد رحمت به طالبان! در حالی که حتی «ذبیح الله مهاجر»، سخنگوی طالبان، حمله تروریستی داعش را شدیدا محکوم می‌کند و به مردم ایران تسلیت می‌گوید، «آذر منصوری»، عضو شورای مشاوران رییس دولت اصلاحات و معاون سیاسی دبیرکل «جبهه مشارکت»، با «جان باخته» نامیدن شهدای مظلوم این حادثه، از قضاوت نکردن پیرامون حادثه تروریستی شاهچراغ تا مشخص شدن ابعاد آن سخن می‌گوید! این پیام آذر منصوری در حالی‌ست که از طرفی داعش مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفته است و از طرفی دیگر وی بلافاصله بعد از فوت مهسا امینی جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی را محکوم کرد و آتش بیار معرکه جریان ضدانقلاب شد! لازم به ذکر است که رییس دولت اصلاحات نیز در پیام خود پیرامون حادثه تروریستی شاهچراغ، شهدای عزیز این حادثه را «جان‌باخته» نامیده و در محکومیت عاملان ترور نیز سخنی به میان نیاورده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیک نیوز و راه‌های مقابله با آن؛ مطالعات نشان می‌دهد که ۷۵ درصد مردم اخبار جعلی را باور می‌کنند! 🔹 فیک نیوز یا خبر جعلی که به صورت سازمانی و حرفه‌ای اغلب در بستر رسانه‌های اجتماعی و شبکه‎های ماهواره‌ای، جهت فریب کاربران و انحراف جامعه ساخته و پرداخته می‌شود، به یکی از تهدیدات مهم رسانه‌ای در جوامع امروز تبدیل شده است! 🔹 در صورت داشتن سواد رسانه‌ای و شناخت کافی از رسانه‌ها می توان در دام این خبرها و موضوعات جعلی نیفتاد!
🔴 حمله به منزل نانسی پلوسی؛ ترامپ متهم این حمله شد 🔹 «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا گفت: حمله به محل اقامت «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان این کشور و آسیب‌دیدن شوهرش «نفرت‌انگیز» است و همه باید در مقابل این خشونت در فضای سیاسی بایستند. 🔹 حمله به محل اقامت نانسی پلوسی همانند حمله به ساختمان کنگره است و مخالفان سیاسی پلوسی و دموکرات‌ها را به اشاعه عقایدی متهم کرد که برای افراد «بسیار نامتعادل»، مضر و خطرناک هستند. در ۶ ژانویه ۲۰۲۱، شماری از هواداران «دونالد ترامپ»، به ساختمان کنگره حمله کردند تا نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را پیدا و مجبورش کنند که انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ و پیرروزی جو بایدن را تأیید نکند.
31.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻اشتباهی بزرگ در نقد جریان‌های تکفیری حجت‌الاسلام محسن عبدالملکی (پژوهشگر حوزه جریان‌های تکفیری): 🔹در نقد تکفیری‌ها، دچار اشتباهاتی شده‌ایم، آنها دنبال عمق‌ و اصالت‌بخشی به خود هستند و بر این اساس سَلف خود را تا صحابه پیش می‌برند اما جریان منتقد، همان تعبیر دلخواهشان را بکار می‌برد یعنی «سَلفی»، در حالیکه همه تلاش تکفیری‌ها این است که سَلفی نامیده شوند. 🔹هم رسانه‌های سکولار و هم رسانه‌های اسلامی، در نقد تکفیری‌ها بر مسئله خون و خشونت تمرکز کرده‌اند ولی پشتوانه فکری این خشونت را مورد توجه قرار نمی‌دهند.
♦️‌  کنایه یک روزنامه‌نگار به سکوت علی دایی در ماجرای شاهچراغ ️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه شما فقط گفتید که بی‌ناموس هستید، دوستانِ داعشی مسلکتون کف خیابون ثابتش کردن آره... بی‌ناموس نه خدا داره، نه وطن، نه مادر و همسر و دختر؛ برای همینه که امنیت اوناهم براش مهم نیست :)
ترکیب سخنرانان مراسم تشییع شهدای شاهچراغ بسیار پر معنی است. ژنرال‌ها روی سن هستند و سیاستمداران پایین گوش می‌کنند. این ترکیب بسیار مهم است و پیامی قابل توجه دارد. ایران دیگر دنبال گفت‌وگو و مذاکره نیست، دوره دیپلماسی گذشته و قرار است ژنرال‌ها در میدان و به سبک خود گفت‌وگو کنند.... بله، قرار است مذاکره به شکل دیگری ادامه پیدا کند و این خبر بسیار بدی برای آمریکایی‌ها است که فکرهای باطل بسیاری می‌کردند. سه امیر ارتش و سه سردار سپاه. سخنران هم سرلشکر سلامی بود و وزرایی که برای مراسم آمده بودند همه پایین گوش می‌دادند...