eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.1هزار عکس
38.4هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
چهارمین زن وزیر راه و شهرسازی در‌ دنیا بعد از آلمان ، اسپانیا و آفریقای جنوبی
مقایسه تعداد آرای موافق وزرای دولت های سیزدهم و چهاردهم
Mission completed
📸کابینه رسمی دولت چهاردهم در یک نگاه
امیر نصیرزاده رکوردار بالاترین رأی اعتماد در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران شد. امیر عزیز نصیرزاده با کسب ۲۸۱ رأی از مجموع ۲۸۸ رأی نمایندگان مجلس دوازدهم، موفق به کسب بیشترین رأی اعتماد در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران شد. پیش از این امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری دولت شهید رئیسی با کسب ۲۷۷ رأی، و علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد دولت اول روحانی با کسب ۲۷۴ رأی بیشترین رأی اعتماد را از مجلس شورای اسلامی اخذ کرده بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞 فساد جنسی در کلینیک‌های زیبایی هزینه ژل ۱۲ میلیونی رو از شما میگیرن و موقع تزریق برند ۱ میلیونی به شما تزریق میکنن
نتیجه رأی اعتماد وزرا مشخص شد 🔹وزارت آموزش‌وپرورش: علیرضا کاظمی ۲۶۸ رای 🔸وزارت ارتباطات: ستار هاشمی ۲۶۴ 🔹وزارت اطلاعات: سید اسماعیل خطیب ۲۶۱ 🔸وزارت اقتصاد: عبدالناصر همتی ۱۹۲ 🔹وزارت امور خارجه: عباس عراقچی ۲۴۷ 🔸وزارت بهداشت: محمدرضا ظفرقندی ۱۶۳ 🔹وزارت کار: احمد میدری ۱۹۱ 🔸وزارت جهاد کشاورزی: غلامرضا نوری ۲۵۳ 🔹وزارت دادگستری: امین حسین رحیمی ۲۶۸ 🔸وزارت دفاع: عزیز نصیرزاده ۲۸۱ 🔹وزارت راه: فرزانه صادق ۲۳۱ 🔸وزارت صمت: محمد اتابک ۲۳۱ 🔹وزارت علوم: حسین سیمایی ۲۲۱ 🔸وزارت فرهنگ: عباس صالحی ۲۷۲ 🔹وزارت کشور: اسکندر مومنی ۲۵۹ 🔸وزارت میراث فرهنگی: رضا صالحی‌امیری ۱۶۸ 🔹وزارت نفت: محسن پاک‌نژاد ۲۲۲ 🔸وزارت نیرو: عباس علی‌آبادی ۲۵۵ 🔹وزارت ورزش: احمد دنیامالی ۲۵۳
الگوهای نوجوونا و جوونای ما اینا شدن شبیه اوباش و قداره کشا هستن که چند وقت یه بار پلیس جمعشون میکنه جالبیش اینه سر در باشگاه‌های فوتبال هم میزنن: «مجموعه و »
آره مردم بخاطر غذا میرن پیاده‌روی اربعین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توییت حامد فخری زاده فرزند شهید فخری‌زاده: چندین بار قبلا هم اعلام کرده بودم که ایشان مخالف صددرصد برجام بود میگفت: مسئله‌ی آمریکا و استکبار جهانی اساسا هسته‌ای نیست، مسئله‌ی اون‌ها اصل نظام و جمهوری اسلامی است.
استوری یاسمین پهلوی و تقدیر و تشکر از سردار آزمون به خاطر استوری اش در کنار بازیکن اسرائیلی
🔴آقای پزشکیان امروز چند بار در مجلس گفت: کابینه را با رهبری هماهنگ کردیم. 🔹اما جناب پزشکیان! این کابینه‌ای است که به سلیقه و فهم شما و کارگردانی شورای موسوم به شورای راهبری چیده شده و پس از چیده شدن، به رهبر انقلاب عرضه شده است. 🔹سیره و منش ایشان در بسیاری موارد این است که اصلاً دخالت نکنند و در موارد بسیار معدود هم از میان گزینه‌های مد نظر رئیس‌جمهور، روی مطلوب ترین/ یا کم ضررترین صحه می‌گذارند تا حق انتخاب رئیس‌جمهور را محترم شمرده باشند. 🔻کابینه پیشنهادی، کابینه شماست آقای پزشکیان، نه کابینه تراز همت بلند رهبر انقلاب. ایشان چند هفته قبل از نمایندگان به صراحت خواستند ۱۲ شرط را در وزرای پیشنهادی طبق مسئولیت قانونی احراز کنند. والسلام./محمد ایمانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ️ادای احترام پوتین به قرآن در مسجدی در چچن 🔹 رئیس‌جمهور روسیه در بازدید از مسجد حضرت عیسی(ع) در شهر گروزنی چچن، یک نسخه از قرآن کریم را که با طلا تزئین شده، به مسجد هدیه داد و این کتاب آسمانی را بوسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شمشیر دستش گرفته بود زورکی می‌گفت باید بری موکب ما شیرموز بخوری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پزشکیان در اولین جلسه کابینه جدید: در مورد انتخاب معاونین خود بر اساس شاخص عمل کنید؛ آشناها و هم جناحی استخدام نکنیم. در تغییر معاونین خود عجله نکنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: بدون هیچ ملاحظه‌ای ضربه‌ می‌زنیم، اگر...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هادی ساعی: مقدمات بازگشت کیمیا علیزاده به ایران فراهم شده است و هیچ مشکلی برای بازگشت کیمیا وجود ندارد! 😐
🔴تکذیب ادعای خبرگزاری فارس درباره سقوط بالگرد شهید رئیسی مرکز ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح، در اطلاعیه ای ادعای خبرگزاری فارس درباره علت سقوط بالگرد آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی با عنوان « عامل سقوط بالگرد شهید رئیسی چه بود؟» را قویاً تکذیب کرد. مرکز ارتباطات رسانه و تبلیغات دفاعی در واکنش به ادعای خبرگزاری فارس به نقل از «منبع آگاه امنیتی!» اعلام کرد، آنچه در این خبر آمده مخدوش و از اعتبار ساقط است. پیشتر مرکز ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح، به عنوان متولی و مسئول انتشار اخبار بررسی این حادثه، در دو بیانیه جداگانه به ابعاد و دلایل سقوط بالگرد اشاره کرده بود. آنچه که در خبر ادعایی فارس در خصوص حضور دو نفر در بالگرد برخلاف پروتکل های امنیتی آمده و از آن به عنوان یکی از عوامل سقوط بالگرد که قدرت کشش کافی برای تنظیم ارتفاع پروازی نداشته ، یاد شده است، از اساس کذب می باشد. لازم است رسانه ها در انتشار اخبار دفاعی، امنیتی و انتظامی ضمن هماهنگی با این مرکز دقت نموده و صحت را فدای سرعت نکنند و زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم نسازند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم زیر خاکی از جواد خیابانی بعد از برد ۶ -۲ ایران دربرابر کره جنوبی پرتاب گل به سمت دوربین؛ از قدیم حرکات سنگین میزد استاد 😂😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دستاوردهای وزارت دفاع در یک‌ سال گذشته انتشار بمناسبت روز صنعت دفاعی
🔴️ولی دهن‌کجی آدم‌های معروف به قانون، باید فوری و شدید به برخورد قانونی منجر بشه
🔴 صدور نوتام برای پرتاب راکت توسط ایران 🔹‌ایران با ثبت نوتامی برای محدوده‌ای به وسعت حدود ۲۶۰۰ کیلومتر مربع که محدوده‌ای در نزدیکی پایگاه فضایی امام خمینی در استان سمنان را دربرمی‌گیرد، از ساعت ۷ صبح روز ۱ شهریور تا ساعت ۱۱ صبح روز ۳ شهریور به وقت ایران)، نوتام صادر کرده است.
⭕️ نماینده دائم ایران در سازمان ملل: پاسخ ایران به اسرائیل بسیار دقیق و بسیار ناگهانی خواهد بود. ⭕️حمله سایبری گسترده ای که از عراق سرچشمه می گیرد، وب سایت رسمی امنیت سایبری وزارت دفاع اسرائیل را تحت تاثیر قرار داده است. 🚨ارتش آمریکا اعلام کرد ناو هواپیمابر یو اس اس آبراهام لینکلن و ناوشکن های همراهش وارد غرب آسیا شده اند. 🛑منابع محلی در لبنان از حملات گسترده هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در ۱۰ نقطه در جنوب و عمق لبنان خبر می‌دهند.
🔴 تبریک سردار سلامی برای حسن اعتماد نمایندگانِ ملت به دولتِ وفاق ملی 🔹‌فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی «رای اعتماد کامل نمایندگان مجلس» را به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم تبریک گفت. 🔹‌سرلشکر حسین سلامی در این پیام تصریح کرد: «در کمال مسرت و خرسندی رای اعتماد کامل نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی که بیانگر حسن اعتماد و همراهی «خانه ملت» با «دولت وفاق ملی» و تولید سرمایه‌ای عظیم و مستحکم برای پشتیبانی موثر از برنامه‌های دولت چهاردهم است را به جنابعالی ، وزیران محترم و دیگر ارکان و نقش‌آفرینان دستگاه اجرایی کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.