eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.1هزار عکس
38.4هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حزب‌الله: سیدحسن نصرالله در سلامت است 🔹مسئول رسانه‌ای حزب‌الله: سیدحسن نصرالله در محل حمله (ضاحیه بیروت) نبوده و در سلامت است.
منابع مطلع خبر دادند: سیدحسن نصرالله و‌سید هاشم صفی الدین در سلامت هستند‌ منابع مطلع در لبنان به خبرنگار تسنیم اطلاع دادند که هیچ یک از رهبران ارشد حزب الله لبنان در عملیات ترور وحشیانه امشب صهیونیستها به شهادت نرسیده‌اند. این منابع افزودند که عملیات امشب صهیونیستها شکست خورده است.
وزیر بهداشت لبنان: ساختمان‌های هدف قرار گرفته توسط اسرائیل مملو از ساکنان بوده است. انتظار می‌رود شمار کشته‌ شدگان بسیار بالا باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لشکریان حزب الله ماشاء‌الله سربازان روح الله نصر من الله بسم رب سلیمانی ای خط آتش ایرانی رسیده وقت نمایش موشک‌های تهرانی 📺 🔄 🎙
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
: تا آخرین لحظه هم‌سنگر رزمندگان حزب‌الله هستیم 🔹رئیس مجلس در واکنش به حمله جنایتکارانه به ضاحیه جنوبی: حزب‌الله بداند تا آخرین لحظه هم‌سنگر و هم‌رزم آنها در میدان نبرد خواهیم بود.
📸خط رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در شورای اطلاع‌رسانی دولت 🔹 رسانه اصلاحات نیوز متعلق به علی احمدنیا عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت مسعود پزشکیان مانند رسانه‌های رژیم صهیونیستی به خبر حمله اسرائیل به مقر حزب الله لبنان واکنش نشان داد.
🔴 رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع امنیتی: مطمن باشید هر کسی که در مقر حزب‌الله بوده از آنجا زنده بیرون نمی‌آید. 🔹‌یک مقام ارشد امنیتی ارتش رژیم صهیونیستی: آنچه که در بیروت رخ داده است را از منابع صادق و مطمن دنبال کنید. 🔹‌این مقام امنیتی افزود: هنوز کامل مشخص نیست که نصرالله در مقر بوده یا نه
نقشه دشمن در منفعت طلبی خودش📑 ✒دروغ پردازی ✒سهل انگاری ✒جاسوسی ✒متفرق کردن ✒نا امید کردن ✒جاسوسی
🔴 انتشار گسترده شایعه هدف قرار دادن سید حسن نصرالله و سید هاشم صفی الدین بخشی از تلاش برای جاسوسی از ارتباطات سنگینی است که از منابع مختلف خصوصی و عمومی در منطقه اتفاق می افتد که به دنبال تایید امنیت سید حسن نصرالله از منابع نزدیک به او هستند. 🔹‌‌این به طور مستقیم توسط دشمنان اسرائیلی و آمریکایی به عنوان آماده سازی برای یک سوءقصد واقعی برای سید حسن نصرالله در طول جنگ جاری نظارت می‌شود. احتمال این وجود دارد که دشمن در حال شنود خطوط تلفنی بیروت باشد و انتشار گسترده خبر ترور سید حسن نصرالله نزدیکان و بستگان ایشان را وادار به تماس با برخی منابع و افراد نزدیک به سید برای پرس‌وجوی احوال ایشان می‌کند.
وقتی وسط جنگ از زمین گذاشتن سلاح حرف بزنیم، یعنی به ما حمله کنید. یا صاحب الزمان ادرکنا
📸 حسن روح‌الامین تازه‌ترین اثرش به نام «امیر» را به فرمانده شجاع و مظلوم مقاومت، سید حسن نصرالله و تمام رزمندگان مجموعه مبارک حزب‌الله لبنان تقدیم کرد
کانال‌های خبری انقلابی ، مطلب زیر را لحظاتی قبل منتشر کردند الجزیره به نقل از شبکه ١٢ اسرائیل: ارتش به اطلاعاتی دست یافته است که سید حسن نصرالله در مکان بمباران حضور داشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تلاش آمریکا برای فرار از تبعات بمباران ضاحیه بیروت یک مقام ارشد آمریکایی در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست مدعی شد که رژیم اسرائیل پیش از بمباران مقر اصلی حزب‌الله، عملیات خود را به اطلاع واشنگتن نرسانده بود.
سفارت ایران در بیروت : رژیم صهیونیستی به جنایتی مرتکب شده که تشدید خطرناک تنش‌ها را به دنبال دارد.
نفیسه کوهنورد خبرنگار بی بی سی: از منابع نزدیک به حزب‌الله شنیدم کسانی که در آن ساختمانها بودند رده بسیار بالایی داشتند.
🔴برخی منابع عبری زبان اعلام کردند که حمله امروز به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام شده است. 🔹این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
🔻وزارت امور خارجه انگلیس: شهروندان انگلیسی باید فوراً لبنان را ترک کنند. 🔻شبکه ۱۲ اسرائیل: تصمیم برای ترور نصرالله دوشنبه گذشته در جلسه شورای امنیتی و سیاسی گرفته شد. 🔻رسانه‌های لبنانی: احتمال شهادت سیدحسن از زنده ماندن او بیشتر است!
تمام.
⭕️برخی منابع مدعی شدند: محمد عفیف مسئول اطلاع رسانی حزب‌الله در محل حمله بوده و دلیل عدم بروز رسانی کانال اعلام الحربی حزب‌الله ممکن است شهادت وی باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وحیدی، فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه: حزب‌الله فرماندهان بسیار زیادی را تربیت کرده و هر فرمانده‌ای شهید می‌شود فرمانده‌ای دیگر به میدان می‌آید و حزب‌الله هیچ وقت تضعیف نشد
خبر احتمال شهادت سید منتشر شد و برخی رسانه های لبنانی خبر حضور سید در اون مکان رو تایید کردند.
گزارش رسانه‌های غربی دربارهٔ سلامت یا شهادت فرماندهان حزب الله قابل اعتنا نیست‌ 🔹با توجه به شرایط فعلیِ لبنان و نحوهٔ دسترسی‌ها به سیدحسن نصرالله، امکان صحت‌سنجی برای رسانه‌های غربی وجود ندارد و اخباری که در مورد سیدحسن نصرالله و شیخ صفی‌الدین منتشر می‌شود، قابل اعتنا نیست. 🔹برای رد یا تأیید اخبار باید منتظر بیانیهٔ رسمیِ حزب الله ماند. فارس
🔴علی هاشم گزارشگر انگلیسی الجزیره در توییتی از منابع حزب الله نوشته بود که حال نصرالله و هاشم صفی الدین خوب است، اما این پست خود را حذف کرد.
گمانه‌زنی‌های کانال‌های اسرائیلی درباره وضعیت سید حسن نصرالله الجزیره به نقل از کانال ۱۲ اسرائیل: برآوردهای غالب در اسرائیل این است که نصرالله در این حمله مجروح شده و احتمال زنده ماندن او وجود ندارد.
روایت میدانی طه امیری ، نویسنده و مستند ساز حوزه مقاومت در صفحه شخصی خودش از ماجرای انفجار امروز ضاحیه بیروت 🔻 برای سلامتی رهبران مقاومت دعا کنیم