eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
39.7هزار ویدیو
852 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 تفاوت را احساس کنید 📸 تصویر اول: تاجگردن است که شوعاف های بقولا فشار از پائین و چانه زنی از بالا سعی دارد با لابی و فشار وارد مجلس شورای اسلامی بشود 📸 تصویر دوم: مراقبت شهید چمران از کودکان یتیم لبنانی است که شهید چمران سرپرستی آنان را به عهده گرفته بود تا ۱- بخاطر فقر دچار انحراف و جرم نشوند ۲- همین کودکان در واقع هسته مرکزی حزب الله لبنان کنونی اند ➕ وقتی امثال این نمایندگان ( تاجگردن) را با شهید چمران مقایسه میکنیم به خوبی میتوانیم تفاوت نماینده مردمی و نماینده شوعاف باز را تشخیص بدهیم 👈 امروز ۳۱ خرداد سالگرد شهادت شهید چمران است یادش گرامی و راهش پر روهرو
💠 واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به آزمایش اخیر موشک بالستیک و هسته ای فرانسه: 🔹موسوی: پرتاب يک فروند از نسل جديد موشک های بالستيک قاره پيما با قابليت حمل چندين كلاهک هسته ای ( با عنوان موشك M51 ) توسط نيروی دريايی فرانسه با روح و نص ماده ۶ معاهده منع اشاعه سلاح های هسته ای ( NPT ) و تعهد فرانسه نسبت به خلع سلاح هسته ای كاملا ناسازگار است. 🔸دولت جمهوری اسلامی ايران ضمن ابراز نگرانی از اين اقدام معتقد است دولت فرانسه نبايد تعهدات بين المللی خود وفق ماده ۶ ان. پی تی و بیانیه کنفرانس های بازبینی ان پی. تی را ناديده بگيرد و پاريس را به رعايت كامل تعهدات بين المللی خود در حوزه خلع سلاح هسته ای فرا می خواند.
💠 نقش ارزنده و بی‌بدیل رهبر انقلاب در مقابله با کرونا سعید نمکی وزیر بهداشت: 🔹مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف کرونا، نقش ارزنده و بی‌بدیلی داشتند. در تاریخ کشور ما در موضوع ، نقش ارزنده مقام معظم رهبری بسیار پررنگ و دور از انصاف است که آن‌ها را به تصویر نکشیم. 🔸رسالت خود می‌دانم که این‌ها را بنویسم و بازگو کنم که آیندگان بدانند که چه کسانی در این طوفان بلا، نقش‌های مهم و ارزنده را ایفا کردند. 🔹یکی از کمک‌های ایشان، اعتقاد شخصی‌شان به رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت است. 🔸یکی از زیباترین فرمایشات ایشان همین است که فرمودند، اگر می‌خواهیم برای آینده نظام سلامت سرمایه‌گذاری کنیم، باید زیرساخت‌های شبکه را توسعه دهیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️اهدای منزل سید حسن نصرالله به سازمان پیشاهنگان امام مهدی (عج) ♦️شبکه المنار اعلام کرد دبیرکل حزب الله لبنان منزل خود را به سازمان پیشاهنگان امام مهدی (عج) اهدا کرد. ♦️کاربران لبنانی با انتشار تصویری از منزل شخصی اهدایی به جمعیت پیشاهنگان امام مهدی (ع)، با هشتگ (دلهای ما خانه توست) این اقدام ایشان را ارج نهادند.
🗓بمناسبت آغاز هفته قوه قضائیه/۱ 💠امام خمینی ‼️اگر خدای نخواسته در دادگاههای ما یک امر خلافی واقع شود، این فقط به قوه قضائیه صدمه نمیزند، فقط به نظام اسلامی صدمه نمیزند، به اسلام ضربه میزند آنوقت میگویند دیروز گرفتار پهلوی بودیم و حالا گرفتار عبا و عمامه! ۵۸/۷/۲۰ 💠رهبرانقلاب ‼️دستگاه قضایی، دستگاهی است که روحانیت در آن، بیش از همه جای این کشور، حضور داشته و سرمایه‌گذاری کرده است. اگر خدای نکرده، خللی در این دستگاه به‌وجود بیاید، ضایعه‌اش فقط به خود دستگاه نمیرسد؛ بلکه به روحانیت هم میرسد. لذا در این‌جا، باید خیلی همت و بلندنظری بخرج داد. واقعاً آقایانی که در این دستگاه هستند، از قضات و دادستانها و مأموران گوناگون، باید برای خاطر خدا و حفظ حیثیت انقلاب - که این دستگاه قضاییش است - و حفظ حیثیت روحانیت - که بدنه‌ی دستگاه قضایی را تقریباً پُرکرده است - دندان خیلی از خوشیهای دنیا را بکَنند، خیلی از چیزهایی که یک انسان معمولی به دنبال آن است، بعضیش حلال و طیّب هم است؛ اما برای آدم عادی، نه برای کسی که مسؤولیت دارد، مخصوصاً مسؤولیت قضا که ممکن است تبعات و سمعه‌ی بدی داشته باشد. از اینها باید صرف‌نظر کرد. باید آقایان صرف‌نظر کنند! ۶۹/۴/۴ @Jahade_tabeini
🗓بمناسبت آغاز هفته قوه قضائیه/۲ 💠رهبرانقلاب ‼️بهترین‌ قوانین‌ ـ بخصوص‌ در قوه‌ی قضائیه ـ چنانچه‌ در دست‌ آدمهای ناسالم‌ عملی، آدمهای فاسد یا ناسالم‌ فکری، فراد جاهل‌ و بیسواد و نادان‌ و بی‌عقل‌، قرار گیرد، به‌ یک چیز بیخاصیت‌ و احیانا مضر تبدیل‌ خواهد شد. پس‌، قانون‌ خوب‌ کافی نیست‌. یک وقتهایی گفته‌ میشد که‌ قوه‌ی قضائیه برای فلان‌ کار قانون‌ ندارد، ولی حالا این‌ قانون‌ وجوددارد، با این‌ قانون‌ چه‌ کار میخواهیم‌ بکنیم‌؟ مسئله این‌ است‌ که‌ در قوه‌ی قضائیه، افراد باید اصلاح‌ بشوند و ملاکهایی در نظر گرفته‌ بشود. حالا من‌ نمیگویم‌ که‌ این‌ افراد و ملاکها، خیلی هم‌ ایده‌آل‌ باشند و دنبال‌ افرادی بگردیم‌ که‌ شاید کم‌ پیدا بشوند; اما در آن‌ حد معقول‌، ملاکاتی را در نظر بگیرید که‌ دیگر کمتر از آن‌ نمیشود کسی داشته‌ باشد. در قوه‌ی قضائیهی جمهوری اسلامی، هر کسی که‌ از این‌ ملاک کم‌ آورد، بی محابا او را از قوه‌ی قضائیه خارج‌ کنید. یعنی قوه‌ی قضائیهی جمهوری اسلامی، انسانی را که‌ از ملاکات‌ حداقل‌ لازم‌، چیزی کم‌ داشته‌ باشد، بر نمیتابد. کسی که‌ احیانا فاسد و بدخواه‌ و کج‌ دست‌ باشد، نمیتواند در این‌ قوه‌ بماند. ۶۸/۴/۷ @Jahade_tabeini
🗓بمناسبت آغاز هفته قوه قضائیه/۳ 💠رهبرانقلاب ‼️در اوایل‌ دوران‌ ریاست‌ جمهوری، جمع‌ آقایان‌ شورای عالی قضایی، پیش‌ من‌ تشریف‌ آوردند. در آن‌ جلسه‌، صحبت‌ از قاضی‌ای شد که‌ در شهری تخلفی کرده‌ بود. گفتم‌ سلیقه‌ام‌ این‌ است‌، شما آن‌ را ارزیابی کنید و ببینید که‌ آن‌ را قبول‌ دارید یا نه‌؟ گفتم‌: آن‌ قاضی را در همان‌ شهری که‌ این‌ تخلف‌ را کرده‌، محاکمه‌ کنید. اگر شلاق‌ یا زندان‌ و یا هرچیز دیگر است‌، در همانجا حکم‌ را بر او اجرا کنید و بعد هم‌ در همان‌ شهر، او را دوباره‌ بر مسند قضاوت‌ بگذارید. گفتند: این‌ کار، تشکیلات‌ قضایی را تضعیف‌ میکند. گفتم‌: به‌ نظر من‌ تقویت‌ است‌ زیرا آن‌ دادستان‌ و یا حاکم‌ شرعی که‌ بخاطر تخلف‌، آن‌جا کتک را میخورد، بعد که‌ پشت‌ آن‌ مسند قضا نشست‌، خواهد گفت‌ ببینید، مسئله‌ی قوه‌ی قضائیه این‌ است‌، من‌ حتی فاسد شدم‌، با من‌ این‌ کار را کردند. بنابراین‌، خودش‌ دیگر اشتباه‌ نخواهد کرد. این‌، انتقام‌ و نقمت‌ الهی است‌. او دیگر جرأت‌ نمیکند علی‌الظاهر تخلف‌ نماید مگر آدمهای واقعا مریض‌ که‌ تخلف‌ میکنند. با اعمال‌ این‌ قاطعیت‌، دیگران‌ هم‌ خواهند گفت‌ که‌ ببینید، قوه‌ی قضائیه این‌ است‌ و چنین‌ متخلفانی را خودش‌ مجازات‌ میکند. نباید رحم‌ کرد. ترحم‌ در این‌جا، واقعا به‌ معنای جفاکاری بر این‌ امت‌ اسلامی است‌. اگر این‌ کار نشود، دستگاه‌ قضایی درست‌ نخواهد شد. ۶۸/۷/۴
🔴 ۵ سوال ساده که بعد از تئوری مطرح میشود؟ ✖️باید از کسی که می‌گوید مشرکان نیز به بهشت می‌روند پرسید: وقتی سرانجام همه به بهشت می‌روند و عملا وضع دنیایی افراد دخلی در عاقبتشان ندارد، پس.. 1️⃣ چرا انبیاء این همه به آب و آتش زدند که مردم ایمان بیاورند؟ 2️⃣ با فرضیه مشترک بودن عاقبت مومن و مشرک، فلسفه وحی و نبوت چه می‌شود؟ اساسا وقتی نتیجه دو راه متضاد مشترک است، دعوت و اصرار به رفتن به یک راه و نرفتن به راه دیگر، نهایت کودنی و آب کوبیدن در هاون است. 3️⃣ خود گوینده این حرف، مومن است یا مشرک؟ 4️⃣ اگر مومن است چرا مومن است؟ چرا بیخود به خودش زحمت ایمان می‌دهد حال آنکه می‌تواند راحت مشرکانه زندگی کند، وقتی عاقبت مومن و مشرک یکسان است. 5️⃣ اگر مشرک است، چرا علنا اعلام نمی‌کند تا مردم طرف حسابشان را خوب بشناسند؟ ✍️حجت الاسلام امینی خواه
🔴 پیدا کنید پرتقال فروش را... ابتدا خبر ساخت و ساز غیرقانونی توسط جناب روحانی در را یکی از فعالین رسانه‌ای اصلاح طلب منتشر می‌کند، بلافاصله یکی از اعضای تهران آن را تایید و حتی خبر از بازدید دو تن از اعضای شورای شهر از آن محل را می‌دهد، ساعتی بعد ، ضمن تایید انجام برخی تخلفات، خبر تعلق این ملک به جناب روحانی را تکذیب و ملک را متعلق به نهاد ریاست جمهوری معرفی می‌کند و در نهایت ، مالکیت این ملک را تایید میکند اما اعلام می‌کند که ساخت این ملک با هماهنگی کامل با شهرداری تهران انجام شده و موضوع تخلف نیز کاملا فاقد حقیقت می‌باشد!!
کسی که با الفبای دین و فلسفه اسلامی آشنا باشد می‌داند پس از مرگ، هیچ عمل قلبی و قالبی از انسان صادر نمی‌شود و هر چه هست، تجلی اعمالی است که در دنیا آفریده. «توبه مشرک پس از مرگ» ، طنز کودکانه و خطرناکی است.
✳️ میخ دیگری بر تابوت مذاکره و برجام نتیجه آن همه مذاکرات، لبخند و اعتماد به اروپا آن شد که پس از قبول بی‌سابقه‌ترین و خفت‌بارترین بازرسی‌های جاسوسان غربی از تاسیسات هسته‌ای کشورمان، قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام با تلاش سه کشور قلدر اروپایی تصویب شد! ▪️ظریف، عراقچی خسته نباشید!
❇️ ۳۱ خرداد ۱۳۶۰، سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران؛ نخستين دانشمند ايرانی «پلاسمای هسته‌ای» در جهان است. مبارک
✅ آخرین جزئیات بررسی پرونده سقوط /۳ نفر از متهمان بازداشت هستند حجت الاسلام بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: 🔸از همان روزهای اول که حادثه سقوط هواپیما اوکراینی رخ داد گروه‌های کارشناسی را تعیین کردیم و تقریباً پاسخ های کارشناسانه این افراد به دست ما رسیده است و منتظر دریافت یک و یا دو نظر باقی مانده هستیم تا با جمع بندی مطالب جزئیات را به اطلاع عموم برسانیم. 🔸۸۰ نفر از اولیای دم به سازمان قضایی مراجعه و طرح دعوی کردند و از طرفی نیروی نظامی که این خطا را مرتکب شده‌اند، خودش هم مدعی رسیدگی به پرونده است. 🔸در جلسه‌ای که با معاونت حقوقی ریاست جمهوری در رابطه با پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی خواهیم داشت، درباره غرامت ها و خسارات تبادل نظر خواهد شد. 🔸آنچه که مسلم است، خطایی صورت گرفته و بایستی به آن رسیدگی شود. 🔸در خصوص پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی۶ نفر بازداشت شده بودند که سه نفر از آنها با قید وثیقه آزاد شدند و سه نفر دیگر نیز اکنون در بازداشت به سر می‌برند، لذا در راستای بررسی پرونده اگر به نتیجه‌ای مبنی بر مقصر شناخته شدن افراد دیگر برسیم برای خاطیان احتمالی این پرونده پیگرد قضایی صادر خواهد شد‌.
🔻آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده حادثه ناوچه کنارک رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: 🔹 از همان لحظات اولیه بدون فوت وقت وارد معرکه شدیم و صحنه را از نزدیک دیدیم. هنوز صحنه به هم نخورده بود. 🔹 این پرونده در حال بررسی است و به نتایج نهایی نزدیک می‌شود. 🔹 تعدادی در این پرونده متهم هستند که اکنون از بیان آن معذورم.
📸‏بچه های روسی از سنین پایین با تکنولوژی موشکهای کروز آشنا میشن. کسی هم جرات نمیکنه بهش بگه اسم اینکار کودک آزاری یا ترویج خشونت هست. در جهان شما فقط قدرت داشته باش، به راحتی قوانین غربی رو زیر پا بذار وگرنه که باید فشارهای ناشی از تحمیل عقاید غربی رو تحمل کنی که خودشون به بچه 4 ساله هم اسلحه میدن. حتی نتونی اسم اسطوره‌های کشورتو در کتابای درسی بچه‌ها چاپ کنی. باید قوی بود..
❓آیا فقط پاک بودن دل مهم است و ظاهر و باطن ارتباطی باهم ندارن؟ 🔰خیلی از افرادی که حجاب رو به درستی رعایت نمی کنن و پوشش نامناسبی دارن برای توجیه کار اشتباهشون میگن که فقط باید دل پاک باشه و ظاهر مهم نیست ♻️اما به راحتی میشه ثابت کرد که خودشون اصلا به این حرف پایبند نیستن و فقط شعاری هست برای سرپوش گذاشتن روی کار غلط خودشون 💄این افراد میگن ظاهر مهم نیست درصورتیکه ساعت ها وقت میذارن جلوی آینه تا ظاهرشون از لحاظ زیبایی و جذابیت نقصی نداشته باشه یا اینکه راضی نمیشن با لباس های تو خونگی در یک مجلس رسمی حاضر بشن چون ظاهر براشون خیلی مهمه 🎭توی فیلم ها بحث گریم و چهره پردازی خیلی مهم و هر شخصیتی رو مطابق با نقشش گریم می کنن،افراد بزهکار کاملا از روی چهره و نوع لباس پوشیدنشون مشخص هستن هم چنین آدمای خوب هم چهره مشخصی دارن پس ارتباط بین ظاهر و باطن ناگسستنی و این ادعا که فقط دل باید پاک باشه کاملا مردود 💠امام علی(ع)می فرمایند:《بدان که هر ظاهری باطنی متناسب با خود دارد،آنچه ظاهرش پاکیزه است باطنش نیز پاک و پاکیزه است و آنچه ظاهرش پلید است باطنش نیز پلید است》 ادامه دارد.... 📚خطبه ۱۵۴ نهج البلاغه موضوع:
| آمریکا در آتش خشم معترضان به نژادپرستی می‌سوزد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴به روز باشیم ♻️ تحقق پیش‌بینی دو سال قبل امام خامنه‌ای شورای حکام آژانس اتمی قطعنامه انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران درباره عدم همکاری با تحقیقات آژانس را تصویب کرد. این اولین قطعنامه آژانس اتمی علیه ایران از سال ۲۰۱۲ است. فقط چین و روسیه با این قطعنامه مخالفت کردند. امام خامنه‌ای دو سال قبل، وقتی آمریکا از برجام خارج شده بود و حسن روحانی بلافاصله به سه کشور اروپایی دخیل بست و از حمایت آنها اظهار امیدواری کرد، رهبر معظم انقلاب این هشدارها را بیان کردند. اما حامیان داخلی برجام، بدون توجه به این هشدارها تمام تخم مرغ‌های خود را در سبد اروپا قرار دادند. روحانی، لاریجانی، ظریف و دیگر کاسبان برجام چه پاسخی دارند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️آیا از فتنه ۳۰ خرداد چیزی شنیده‌اید؟ 📽کوتاه‌نمای «شورش جلادها»؛ به مناسبت سال‌گرد فتنه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ برشی از کتاب روزگار قائم مقامی. 📚«روزگار قائم مقامی»؛ اثری جامع و مستند پیرامون زمانه قائم مقامی آقای حسینعلی منتظری- به زودی در بازار نشر.
♨️تظاهرات مردم نیجریه برای رهایی "علامه زکزاکی" 🔸 شیعیان نیجریه همزمان با سالروز شهادت امام صادق (علیه‌السلام) در تظاهراتی خواستار آزادی علامه زکزاکی شدند. 🔸 آن‌ها همچنین به افزایش کشتار و ناامنی در شمال نیجریه اعتراض کردند. ♨️
🔴‏فرزند شیخ زکزاکی در کنار فرزند حاج قاسم معجزه انقلاب اسلامی سفید و سیاه،آسیایی و آفریقایی،ایرانی و نیجریه‌ای و فارس وعرب را آنچنان پیوند می‌دهد که گویی یک پیکر هستند این همان پیوندانسانی و اعتقادی است که لازمه ی تشکیل حکومت جهانیِ پس از ظهور است
❇️ اطلاع نگاشت | رمز پیروزی 🗓 ۳۱ خرداد سالگرد شهادت شهید مصطفی چمران
🔻 پس از تصویب چه اقدامی انجام می دهد⁉️ 🔹 شورای حکام آژانس اتمی انگلیس، فرانسه و آلمان علیه درباره عدم همکاری با تحقیقات آژانس را تصویب کرد. 🔹 این اولین آژانس اتمی علیه از سال ۲۰۱۲ است. ⭕️ ترکیب آراء به قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام: 🔻 رأی موافق: استرالیا، بلژیک، برزیل، کانادا، اکوادور، مصر، استونی، فرانسه، آلمان، غنا، یونان، مجارستان، ایتالیا، ژاپن، کویت، مراکش، نیجریه، نروژ، پاناما، عربستان سعودی، سوئد، انگلیس، آمریکا، اروگوئه و آرژانتین 🔻 رأی منفی: چین و روسیه 🔻رأی ممتنع: آذربایجان، هند، مغولستان، نیجر، پاکستان، آفریقای جنوبی و تایلند. ⭕️ پاسخ به ؛نماینده در آژانس اتمی: 1⃣ شورای حکام هیچ الزام حقوقی برای به منظور همکاری با آژانس ایجاد نمی‌کند. 2⃣ اقدام مقتضی و مناسب را در واکنش به شورای حکام اتخاذ می‌کنیم. 3⃣ این نه موجب ترغیب به ارائه دسترسی به آژانس بر اساس ادعاهای واهی و بی اساس می شود و نه موجب اعمال فشار به آن. 4⃣ جمهوری اسلامی ، این را کاملا رد می نماید و اقدام مقتضی و مناسب را در واکنش به آن اتخاذ خواهد نمود که مسئولیت و عواقب آن، بر عهده بانیان چنین ای خواهد بود.
❗️ قابل توجه کسانی که می‌گویند: وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد... 🔶 تاکنون امام خامنه‌ای امر به چه جهادهایی فرموده اند: 1️⃣ جهاد علمی؛ من عقیده‌ام این است كه كار علمی در دانشگاه و در كشور باید جهادی باشد؛ كار علمیِ جهادی انجام بگیرد. ۹۲/۵/۶ یکی از انواع جهاد با نفس هم این است که شما شب تا صبح را روی یک پروژه‌ی تحقیقاتی صرف کنید و گذر ساعات را نفهمید. ۸۹/۴/۲ 2️⃣ جهاد اقتصادی؛ امروز هر کسی بتواند به اقتصاد کشور کمک بکند، یک حرکت جهادی انجام داده است. ۹۴/۱/۱ تعصب در مصرف کالای داخلی؛ محصولات داخلی را مردم مصرف کنند؛ نروند دنبال این نشانه‌ها. حالا مُد شده است بگویند «بِرَند» است، بِرَند فلان؛ بِرَند چیست! بروید سراغ مصرف تولیدات داخلی. آن چیزهایی که مشابه داخلی دارد، متعصّبانه و با تعصّبِ تمام، ملّت ایران، خارجیِ آن را مصرف نکنند. ۹۳/۱۱/۲۹ 3️⃣ جهاد فرهنگی؛ واقع قضیّه این است كه كارزار فرهنگی از كارزار نظامی اگر مهم‌تر نباشد و اگر خطرناك‌تر نباشد، كمتر نیست؛ این را بدانید؛ واقعاً یك میدان كارزار است اینجا. ۹۲/۹/۱۹ 4️⃣ جهاد سیاسی؛ یک جهاد بزرگ در مقابل ملت مسلمان است. این جهاد لزوماً جهاد نظامی نیست؛ جهاد سیاسی است. 87/7/10 باید احساس وظیفه را فراموش نکنیم؛ مجاهدت را فراموش نکنیم؛ جهاد در صحنه‏های مختلف، وظیفه‏ی ماست و ضامن پیشرفت و پیروزی ماست. در صحنه‏ی سیاسی هم جهاد هست. 86/5/28 5️⃣ جهاد تشکیل خانواده و فرزند آوری؛ مسئله‌ی جمعیّت یكی از خطراتی كه وقتی انسان درست به عمق آن فكر میكند، تن او میلرزد، این مسئله‌ی جمعیّت است. یعنی مسئله‌ی جمعیّت از آن مسائلی نیست كه بگوییم حالا ده سال دیگر فكر میكنیم؛ نه، اگر چند سال بگذرد، وقتی نسلها پیر شدند، دیگر قابل علاج نیست.92/9/19 فرزندآوری یكی از مهمترین مجاهدتهای زنان و وظائف زنان است؛ چون فرزندآوری در حقیقت هنر زن است؛ اوست كه زحماتش را تحمل میكند، اوست كه رنجهایش را میبرد، اوست كه خدای متعال ابزار پرورش فرزند را به او داده است.92/2/11
🔴 «جهاد لازمه‌ی تمدن‌سازی و پیشرفت» ♦️رهبرمعظم انقلاب: «بعضی کسان از اسم جهاد می‌رَمند! خیال میکنند که ایجاد یک تمدن، پیشرفت در زندگی و رفاه مشروع برای انسانها، با جهاد نمیسازد! چه خطایی! چه غلطی! ♦️بدون جهاد هیچ چیز بدست انسان نمی‌آید؛ نه دنیا و نه آخرت! بدون جهاد، درمقابل گرگِ بی دست و پای بیابان هم نمیشود ایستاد؛ چه رسد به گرگ‌های بسیار خطرناک دنیای سیاست و اقتصاد و سرپنجه‌های خونینی که میلیونها انسان را دریدند و نابود کردند. ♦️مگر یک ملت بدون جهاد میتواند طعم عزت را بچشد؟»