eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
39.7هزار ویدیو
852 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 پایان سخنرانی ظریف در جلسه متشنج مجلس و ادامه انتقادات 🔻نمایندگان مجلس: 🔹آقای ظریف می‌گویید آمریکا اصلاح‌طلب و اصولگرا نمی‌شناسد پس چرا التماس رای کردید و گفتید اگر ما کنار برویم تندروها می‌آیند؟! 🔸اگر در برجام سر آمریکا کلاه گذاشتید چرا پس از خروج آمریکا شکایت نکردید؟ از مکانیسم ماشه ترس داشتید؟ 🔹مجلس در جریان قرارداد ۲۵ ساله با چین نیست، بندهای این قرارداد چیست؟ 🔸چرا در جلسات با خارجی‌ها همیشه خندان هستید اما با توپ و تشر به مجلس می‌آیید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: آقای ظریف! دولت و شخص جنابعالی باید پاسخگو باشید و در پیشگاه خدای متعال استغفار کنید.
📸 نماینده خمینی‌شهر پس از اظهارات ظریف: 🔹استیضاح رئیس‌جمهور را کلید بزنید 🔸شنیدن حرف‌های «صدتا یک غاز» وزرا به جایی نمی‌رسد 🔹 نه فقط ظریف، بلکه روحانی هم به دلیل خیانت‌ به این مملکت باید محاکمه شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ظریف: شهید سلیمانی و بنده هر هفته با هم جلسه داشتیم و هر هفته باهم هماهنگ کردیم ✍ اگر من جای بودم طی یه گفتگوی مهم و خبری به ظریف میگفتم: بگذارید سلیمانی برای مردم بماند ما سلیمانی را برای شجاعت، اقتدار، وطن پرستی و مردانگی اش میخواهیم نه سوء استفاده های سیاسی و رای نمایندگان ➕ ولی خب من جای رئیس جمهور نیستم پس در نهایت هیچی نمیگم 😁
🔻مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس: 👈 مگر نه اینکه مدعی هستید تسهیل‌گر امور اقتصادی هستید، اصلا در وزارت امور خارجه کارشناس اقتصادی دارید؟ کارشناسانی که معرفی می‌کنید دارای مدارک تحصیلی مرتبط با امور فرهنگی و سیاسی هستند! 🔸عدد و ارقام بیانگر این است که حجم مبادلات اقتصادی ایران با کل دنیا ۹۸ درصد است ولی با اروپا ۲ درصد است، از سوی دیگر اکثر پست‌هایی که شما در اروپا دارید تکمیل شده و همچنان بر سر آنها دعوا وجود دارد، چرا با کشورهایی همچون چین، هند و عراق که حجم مبادلات ایران است بعضا در حد سفیر و کنسولگری با مشکل مواجه هستید. 🔹مدعی بودید بیشترین سفر و مراودات را با عراق دارید، بگویید نتایج آخرین سفر رئیس جمهور که به این کشور داشت و قرار بود کمیسیونی برای لایروبی اروند و مراودات مرزی تشکیل شود چه نتیجه ای داد ؟ جز اینکه نتیجه این است که الان مرز شلمچه تعطیل شده است و محور بزرگ اروندرود که زمانی محل تجارت، گردشگری و صیادی بود بی‌فایده مانده است. 🆔 @voinews ☑️
🔻طرح سوال از رئیس جمهور در اعتراض به آشفتگی بازار به حد نصاب رسید 🔸امضاهای این طرح به مرز ۱۲۰ رسیده و البته همچنان رو به افزایش است. 🔹از جمله محورهای طرح سؤال از رئیس‌جمهور موضوع نوسانات در بازار مسکن، افزایش قیمت اقلام ضروری مورد نیاز مردم و موضوع افزایش قیمت در بازار سکه و ارز و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد.
🔻 بخشی از محورهای سوالات نمایندگان مجلس از حسن روحانی 🔹چرا و به چه دلیل قیمت ارزهای خارجی به سرعت در حال افزایش و ارزش پول ملی در حال کاهش است؟ 🔸علت از هم گسیختگی اوضاع بازار مسکن و خودرو و تورم عجیب و غریب چند صد درصدی بازار مسکن چیست و چرا دولت طی ۷ سال گذشته هیچ اقدام جدی برای تامین مسکن مردم و کنترل قیمت و کیفیت خودرو انجام نداده است؟ 🔹در کجای برجام اشتباه استراتژیک مرتکب شدید که آمریکا بدون کوچکترین هزینه از این توافق خارج و اروپا هم با پررویی تمام همچنان خواستار اجرای کامل برجام از سوی ایران است، بدون آنکه خود به تعهداتش عمل نماید حتی در عملیاتی کردن طرح حقیرانه اینستکس! 🔸قرار شد دولت بخاطر مشکلات ناشی از بیماری کرونا، به واحدهای تولیدی و بخش‌های آسیب دیده وام اعطا کرده و کمک نماید. اما صدای اعتراض همه بخش‌ها بلند است. دولت در این زمینه چه کاری کرده و چقدر کمک کرده است؟ 🔹از فروردین ۹۷ که قیمت دلار دولتی ۴۲۰۰ تومان اعلام شد، تا امروز چند میلیارد دلار به این قیمت عرضه شده است. به چه کسانی داده شده و سرنوشت این دلارها چه شده است و چه تاثیری بر کنترل تورم داشته است؟
📸 عدم دسترسی ایران به واکسن کرونا تا یک‌سال آینده 👈 معاون بهداشت وزارت بهداشت استفاده از ماسک‌ را ارزان‌ترین و موثرترین راه در پیشگیری از ابتلا به کرونا خواند و در عین حال گفت: حتی اگر تا دو ماه دیگر واکسن کرونا در اروپا و آمریکا تولید شود که نمی‌شود، اما این واکسن تا یک سال دیگر به دست ما نخواهد رسید.
🔴۱۲۰ امضا برای طرح سوال از رئیس جمهور ♦️«لارگانی» عضو هیات رئیسه مجلس: طرح سوال از رئیس جمهور تا این لحظه به امضای ۱۲۰ نماینده مجلس رسیده است. پیش بینی می‌شود که تعداد امضاهای نمایندگان افزایش یابد. ♦️برای طرح سؤال از رئیس جمهور به امضای یک چهارم نمایندگان نیاز است.
دلار ۲۰ هزار تومانی، همان گلابی‌هایی است که به مردم وعده دادید! «راستینه»، نماینده مردم شهرکرد در مجلس: 🔹برجام با هدف از کار انداختن چرخ های سانتریفیوژها سبب از کار انداختن چرخ های اقتصادی شد. 🔹دلار ۲۰ هزار تومانی را باید دلار برجامی نامید و این موضوع همان گلابی هایی است که شما به مردم وعده دادید. 🔹شما از کاهش فشار بر مردم سخن می گویید اما شرط های برجامی، سقوط آزاد ارز و مشکلات اقتصادی را برای مردم رقم زده است. 🔹باید پیام اقتدار ملت ایران را با پایان دادن به سیاست های برجامی و تقویت روابط بین المللی مبتنی بر دیپلماسی بخش خصوصی به دنیا اعلام کنید.
📸 احمد توکلی [ عضو تشخیص مصلحت نظام] بنده با استیضاح رئیس جمهور بیشتر موافق هستم. 🔸رئیس جمهور در حال نزدیک کردن کشور به لبه پرتگاه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دروغ های ظریف کار دستش داد نمایندگان مجلس با قطع کردن سخنان ظریف خطاب به او گفتند: دروغ بس است
📸 واکنش روحانی به افزایش قیمت دلار و سکه: اقتصاد کشور تحت مدیریت قرار دارد 🎙 رئیس جمهور در جلسه ستاد اقتصادی دولت: 🔹اقتصاد کشور تحت مدیریت قرار دارد؛اقتصاد بدون نفت در کشور پی‌ریزی شده است. 🔸توطئه دشمنان در فروپاشیدن اقتصاد ایران به نتیجه‌ای نخواهد رسید. 🔹بازی با قیمت ارز، سکه و بازار سرمایه از متغیرهای اصلی عملیات روانی دشمن برای آشفته کردن اقتصاد کشور است. ✍ با تمام احترام؛ جناب دکتر روحانی همه موارد مطروحه شما را هر روزه ما گفته و یاد آوری کرده ایم و از نقش دشمن در وضعیت کنونی کشور نیز غافل نیستیم ❓اما یک سوال از حضرتعالی داریم: نقش شما در پازل دشمن برای براندازی و ویرانی ایران چیست؟ 👈چرا شما خواسته یا ناخواسته مهم ترین بازیگر نقش دشمنی با مردم ایران شده اید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 برو ، خوب حقوق یادت ندادند 🔹 ۱۲ مرداد ۹۴ | درپاسخ به دکتر فواد ایزدی: میگن رئیس‌جمهور بعدی می‌خواد با یک تحریم‌‌ها رو برگردونه؛ خب برگردونه؛ کی تو دنیا اجرا می‌کنه؟ نمی‌تونه این کار رو بکنه؛ قاعده داره؛ من به شما اطمینان میدم؛ تام کاتن این را گفت، جوابش را که دادم، همه زیر توییتش نوشتند، برو پولت را از پس بگیر، خوب حقوق یادت ندادند 🔸۴ اردیبهشت ۹۸ | در نیویورک: رفتار آمریکا از دزدهای سر گردنه هم بدتر است؛ نه تنها خودش دزدی می‌کند و بر سر گردنه ایستاده بلکه به بقیه هم می‌گوید شما هم اگر همراه من نکنید، مجازات خواهید شد؛ آمریکا مذاکره کننده معتبری نیست؛ آمریکا نشان داده که قوانین و حتی توافق‌ها و تصمیم‌هایی را که خودشان پیش از این گرفته‌اند، می‌داند
⭕️ برجام سند افتخار ایران ظریف در صحن علنی مجلس: ان شاا... تاریخ نشان خواهد داد،آینده نشان خواهد داد برجام سند افتخار ایران است و خواهد بود و تاریخ ثبت خواهد شد 👈 بازگشت تحریم ها، کوچک شدن سفره مردم،رکود اقتصادی به جای جهش اقتصادی،اعتماد به خارج از کشور به جای استفاده از توان داخل و... تنها مواردی اندک از افتخارات برجام است😉
📸واکنش مرتضی آقا تهرانی [ نماینده مجلس] به سوء استفاده ظریف از نام حاج قاسم: ‏وزیر خارجه بجای اینکه پاسخگوی عملکرد هفت ساله خود در محضر نمایندگان ملت باشند، خود را پشت رهبر انقلاب و شهید سلیمانی پنهان کردند. 👈این راه و رسم پاسخگویی نیست آقای ⁧‎
رضا سراج: 🔻ای کاش در انتخابات ۹۶ مردم هشدارهای انقلابیون را جدی می‌گرفتند. نوشته زیر 👇 صرفا جهت یادآوری بازنشر می‌گردد 🔴دوباره روحانی؟! 🔹انتخاب مجدد و دوباره روحانی چه آثار و پیامدهایی برای مردم و کشور خواهد داشت؟ ♦️آثار و پیامد دوباره روحانی 1⃣دوباره روحانی، دوباره وعده 2⃣دوباره روحانی، دوباره گرانی 3⃣دوباره روحانی، دوباره تبعیض 4⃣دوباره روحانی، دوباره بیکاری 5⃣دوباره روحانی، دوباره واردات 6⃣دوباره روحانی، دوباره اشرافیت 7⃣دوباره روحانی، دوباره زشتگویی 8⃣دوباره روحانی، دوباره ناکارآمدی 9⃣دوباره روحانی، دوباره بی‌صداقتی 🔟دوباره روحانی، دوباره انشاء خواندن 🔹آثاری که در دور اول دولت روحانی بر مردم و کشور تحمیل شد؛ در دور دوم با دامنه بیشتری تداوم خواهد داشت. با این شرایط، آیا بازهم دوباره روحانی؟! آیا باید به عقب برگشت؟!
خواص سیر خام و نحوه مصرف آن.mp3
1.74M
🔷خواص سیر خام و نحوه مصرف آن
🔴احمد توکلی: با استیضاح روحانی بیشتر موافقم ♦️عضو مجمع تشخیص مصلحت:متأسفانه ما با تابو کردن برخی مسائل مثل طرح سوال از رئیس جمهور یا استیضاح، از آنها فرار می کنیم. ♦️رئیس‌جمهور در حال نزدیک کردن کشور به لبه پرتگاه است. هر کشوری در دنیا به بحران ارزی می‌خورد کاهش ارزش پول ملی‌اش بین ۲۵ تا ۵۰ درصد می‌شود اما در ایران وضعیت فاجعه است. ♦️ با استیضاح روحانی موافق هستم، ادامه صدارتش امکان دارد به نابودی کشور منجر شود. باید سوال انجام شود شاید تنبه پیدا کند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
1⃣ 🔥 میسوزی از اینکه ها داره به سمت میره؟! 🤔 چه کنیم؟! ☝️ اولین : امر به معروف 🔺چه جمله هایی بگیم ؟! ⭕️ چرا انجام نمیدیم ؟! ✅ چه طور امر به معروف شده کنیم که هم داشته باشه و هم نشه ؟! ❌ امر به معروف نکنیم چی میشه ؟!
▪️اقتصاد جزیره‌ای... 🔻یکی از ریشه‌های اصلی وضع امروز، مدیریت جزیره‌ای اقتصاد توسط دولت آقای روحانی است. از بانک مرکزی می‌خواهند به تنهایی نرخ ارز را کنترل کند، از وزارت راه و شهرسازی می‌خواهند به تنهایی مسئله مسکن را حل کند، از وزارت صمت می‌خواهند به تنهایی مسئله خودرو را حل کند، از وزارت خارجه می‌خواهند به تنهایی دیپلماسی اقتصادی را تنظیم کند و قس علی هذا... 🔻تصور این است که مثلا اگر دیپلماسی اقتصادی را وزارت خارجه با برجام درست کند، مسئله آب خوردن هم حل می‌شود. این نگاه تقلیل‌گرایانه و تک‌بعدی به مسائل، آفت مدیریت کلان است و نتیجه هم البته از پیش روشن است. 🔻اگر بخواهیم راهکاری برای اصلاح وضع موجود ارائه کنیم، باید بگوئیم در اولین فرصت مدیریت اقتصاد باید از این حالت جزیره‌ای خارج شود. ظرفیت نهادی آن نیز وجود دارد. ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای همین تشکیل شده است که فی‌المثل وقتی بناست قیمت ارز کنترل شود، وضع موجود احصاء، وضعیت مطلوب هدف‌گذاری، مسیر رسیدن به مقصد نیز تعیین، بین دستگاه‌های مختلف تقسیم کار، و بر پیشرفت کار دقیقا نظارت شود. اما مع‌الاسف این ستاد را تبدیل به یک نهاد تشریفاتی و بی‌خاصیت کردند. 💬 سید یاسر جبرائیلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️انتقادهای صریح حجت‌الاسلام رفیعی از صداوسیما:‌ از گفت‌وگو نترسیم‌ 🔻حجت‌الاسلام دکتر رفیعی: 🔹فضای نقد و گفت‌وگوی صریح در حوزه مسائل دینی و سیاسی را در برنامه‌های صداوسیما ایجاد کنید. 🔸سال‌ها برنامه سمت خدا رفتم، اینقدر بازتاب نداشت که این مناظره (با حسن آقامیری) بازتاب داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 طوفان نماینده انقلابی خمینی شهر در مجلس امروز صبح ⭕️ کار از استیضاح گذشته، حسن روحانی و ظریف باید محاکمه بشوند وای خداروشکر چه‌خبر خوشی یعنی میشه این خائنان منافق قبل از ۱۴۰۰ کله پا بشن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ظریف زبان باز و مجلس ! 🔹 امروز ظریف در مجلس گفت : برجام سند افتخار(!) ایران است و خواهد بود 👈 این اظهار نظر عجیب ظریف در حالی صورت گرفت که اکثریت مردم ، نمایندگان مجلس و حتی بخش وسیعی از هم حزبی های وزیر امور خارجه و همچنین مقام معظم رهبری این توافق را نامیدند! 🔻 صحبت های امروز وزیر امور خارجه که در نهایت تعجب را سند افتخار(!) جا زد ، موج شدیدی از انتقادات را به سمت ظریف روانه ساخت.