eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
39.7هزار ویدیو
852 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
🌀 یک قدم صبر آشکار برای ده قدم حمله نامتقارن 📝 تحلیل پیام امام خامنه‌ای در پی فاجعه انفجار بیروت 🔹 انفجار عظیم در بندر بیروت، شوک بزرگی برای منطقه بود؛ قطعا ردپای آمریکا، اسرائیل و نوکران خودفروخته سعودی آنها در این عملیات عیان است. اما بهترین و درست‌ترین واکنش چیست؟ اینکه مقاومت، با «حمله‌ آشکار» به اسرائیل و منافع آمریکا و ایادی آنها در منطقه، دست قدرت خود را نشان دهد که آنان جرأت نکنند دیگر چنین فجایعی را تکرار کنند یا و «حملات نامتقارن»؟ 🔹 در وهله اول اینطور به نظر می آید که بهترین راه، گزینه اول است؛ اما چرا امام امت و سکاندار انقلاب اسلامی، لبنان را به فرا می‌خواند؟ 1️⃣ ترامپ منطقه ما را به «هشت هفته هیجان انگیز که باورش سخت است» تهدید کرده بود، نتانیاهو چند ماه پیش با نشان دادن تصویری از «انبار خطرناک نیترات آمونیوم» بندر بیروت، خیال های خام خود را آشکار ساخته بود، و این یعنی نقشه‌ای از پیش تعیین‌شده برای برافروختن آتش جنگی تمام عیار در خاورمیانه! بیش از ۲۰۰ آتش‌سوزی عمدی در نقاط مختلف ایران، حمله به هواپيمای مسافربری خطوط ایران و لبنان و بالاخره انفجار مهیب بندر بیروت، همه و همه تکه‌های مختلف یک پازل از پیش‌طراحی شده است، برای شعله‌ور شدن آتش جنگ خاورمیانه. 2️⃣ «جنگ خاورمیانه» بهترین فرصت برای ترامپ است تا تابستان داغ آمریکا را به «جهنم خاورمیانه» بدل سازد؛ تا از رهاورد آن، تمام توجه رأی دهندگان آمریکایی را به این منطقه متمرکز کند و با دروغ «دشمن شاخدار» حواس مردم آمریکا را از «اعتراضات داخلی آمریکا» معطوف به ترس از خطر این منطقه متوجه کند؛ و اینگونه القاء کند که این خطر، بزرگترین تهدید برای امنیت و آرامش آمریکاست. 3️⃣ «جنگ خاورمیانه» بهترین فرصت برای تمام طرف های درگیر با جبهه مقاومت و حتی ایادی بن سلمان است تا حزب الله لبنان را عامل جنگ افروزی و تجاوز به اسرائیل معرفی کنند و با تمام قوا به تمام منافع جبهه مقاومت یورش بیاورند. در این صورت بن سلمان هم از این اضطراب و وحشت شبانه‌روزی شکست، احساس خلاصی می‌کند. 4️⃣ همزمان دستگاه تبلیغاتی و امپراطوری رسانه‌ای با بمباران افکار عمومی مردم منطقه، «بمب‌های خوشه‌ای جنگ‌هراسی» را بر سر مردم ایران و ملت های منطقه آوار می‌کنند. حتی به همین هم بسنده نکرده و برای اختلاف‌افکنی بین مردم لبنان و ایران، مترجم گوگل آمریکایی (Google Translate) عبارت «تسلیت لبنان» را «مبروک لبنان» ترجمه می‌کند تا اینگونه القاء کند که ایرانی‌ها از مصیبت وارده بر لبنان، ابراز شادمانی می کنند !! هشتگ‌سازان مرکز اعتدال و کیبورد بدستان تیرانا، فریاد «جانم فدای ایران» سر می‌دهند و مقصر تمام مشکلات و زیان‌ها و هزینه‌های حاصل از این نزاع تمام عیار منطقه‌ای را به پای ایران و پاسداران مقاومت خواهند نوشت و باز هم با نزاع «سایه جنگ» سعی در عملیات روانی گسترده در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران خواهند کرد. 5️⃣ مورد نظر رهبری در بیانیه تسلیت لبنان، وقتی معنا پیدا می‌کند که بازیگردان و بازیگران منطقه‌ای را بشناسیم و بدانیم که بازی‌کردن در بازی نتانیاهو و ترامپ با پول بن سلمان، بزرگترین خسارت برای لبنان و حتی آرمان مقاومت در کل منطقه است. ✅ استکبار با انفجار «انبار آمونیاک بيروت» می‌خواهد «انبار باروت خاورمیانه» را منفجر کند، اگر پیشه کنيم، «محو طاغوت» نزدیک است. گاهی لازم است یک قدم «صبر آشکار» کنیم، تا هم قدرت بازدارندگی خود در مقابله با دسیسه‌های دشمن با «حملات نامتقارن» را نشان دهیم و هم سر فرصت، ده قدم «پیشروی آشکار» داشته باشیم.
🔴شرایط بسیار ویژه کتاب علی از زبان علی و حسین از زبان حسین بمناسبت عیدغدیر تخفیف سه مرحله‌ای 😆 کتاب 600صفحه‌ای علی از زبان علی 75تومنه، با جلد گالینگور و فانتزی. درخواست کردیم از انتشارات که جلد نازک و نرم بزنن، که 20تومن قیمتش کم شد. به 55 رسید 10درصد تخفیف خود انتشارات 20 درصد تخفیف طرح تابستانه کتاب که با وارد کردن کدملی اعمال میشه خلاصه قیمت‌ نهایی‌ش شده 38500. یعنی از دفعه قبل که فروختیم کمتر شده کتاب حسین از زبان حسین هم با این شرایط شده 21 تومن. یعنی جفت کتابارم باهم بخرید کمتر از یه جلد بصورت معمولیه ازدست ندید خلاصه. در آستانه محرم هم هستیم، کتاب حسین از زبان حسین رو حتما بگیرید، چون بالاخره میگیرید این دوکتابو، الان بگیرید علی از زبان علی (علیه السلام) http://patoghketab.com/shahrekord/product/aliazzabanalish/ حسین از زبان حسین (علیه السلام) http://patoghketab.com/shahrekord/product/hoseinazzaban/ هردوکتاب بالا http://patoghketab.com/shahrekord/product/pack/ سایر کتابهای تخفیفی این دوره : http://patoghketab.com/shahrekord/product-tag/cheshmnavaz/ توجه کنید کلیه محصولات روی سایت شامل ۲۰ درصد یارانه است و می توانید از بخش جستجوی محصول عنوان موردنظر را بیابید و به سبد خرید خود اضافه کنید میتونید برای دوستانتون ارسال کنید
تصمیم گرفتم خودم این کتابها رو تهیه کنم لدا هر کدوم از عزیزان که در مشهد زندگی می کنند میتونن هزینه کتاب ها رو بعلاوه بخشی از هزینه پست به شماره کارت من واریز کنن تا در اسرع وقت سفارش بدم شماره کارت 6104337936474848 فاطمه توانا انشالله بزودی جلسات حضوری تشکیل بشه و این کتاب رو تدریس کنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬جرج جرداق مسیحی، مولف کتاب گرانسنگ"امام علی(ع) صدای انسانی" از سیمای بین‌المللی امیرالمومنین می‌گوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰نماهنگ | ؛ عیدی برای مردم 💠امام خامنه ‌ای: در اسلام چون افراد جامعه و افراد انسان در حساب سیاسی اسلام به حساب می‌آیند، در واقع همه چیز مردمند، مردم هستند که شخصیت و خواست و مصالح و همه چیز آنها در نظام سیاسی اسلام به حساب می‌آید. آن وقت ولایت الهی با چنین حضوری از مردم معنا می‌دهد. 👌حقیقت و الهی این است: ارتباط با مردم. ۱۳۷۶/۰۲/۰۶ 📝👌چه نگاه زیبایی رهبر انقلاب به مسئله غدیر دارند ..برای همین هست که در غدیر؛ با مردم مطرح میشود و این بیعت و به آن و به آن اهمیت دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸بخشی از مناظره دکتر جبرائیلی با مهندس اکبر ترکان در شهریور ۹۸ : 🤔 می‌خواهم به جریان لیبرال تبریک بگویم بابت مهارت بی‌نظیرش در فریب افکار عمومی و رأی‌گرفتن از مردم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حسین پاکدل (بازیگر) در نشست خبری عوامل سریال شاهرگ: 🔹 عده ای تصویری از قبل از انقلاب ارائه می دهند که گویا آن زمان بهشت بوده 🔸 آن زمان آنقدر جنایت، دزدی، مال مردم خوری، فقر و فلاکت بود که اصلا قابل تصور نیست اما رسانه ای برای اطلاع رسانی نبود.
سفارش من به جوانها این است که با چشم باز نگاه کنید، با بصیرت نگاه کنید، هر حرفی را از هر گوینده‌ای نپذیرید. مبدأ حرکت و مبدأ انقلاب، امام بزرگوار است، حرف او را حجت بدانید؛ نگاه کنید ببینید امام چه میگفت. نگویند اگر امام هم امروز بود، این‌جوری عمل میکرد؛ نخیر، این غلط است؛ ما سالهای متمادی با امام بودیم و امام را بهتر از آنها می‌شناسیم. امام اگر امروز بود، همان فریاد ابراهیمی، همان فریاد بت شکن را امروز هم میزد؛ همان فریادی که ملت را بیدار کرد و به انقلاب رساند. رهبر انقلاب ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
🔆 پاسخ به شبهه شعار ( نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی ) 📡 رسانه های و پس از نشر خبر کذبی واگذاری کیش به چینی ها! و تخریب وجه همکاری ایران و چین جهت شکست تحریم ها و توسعه طرح های تجاری و امنیتی بین دو کشور در یک حرکت یکپارچه این شبهه را در فضاهای مجازی رواج داده اند که مگر امام خمینی نگفتند : نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی " پس چرا ایران امروز با چین در ارتباط است! 🔺پاسخ جناب آقای در استوری اینستاگرام ▫️ ▫️
🌹 امام خمینی: آنکه میگوید دین از سیاست جداست، تکذیب خدا را کرده است، تکذیب رسول خدا و ائمه را کرده است. غدیر آمده است تا به همه بفهماند سیاست به همه مربوط است.
پیامبر اکرم"صلی‌الله‌علیه‌وآله" در خطبه‌ی غدیریه فرمودند: ...مَعاشِرَ النّاسِ، إنّی أَدَعُها إمامَةً وَ وِراثَةً فی عَقِبی إلی یوْمِ الْقِیامَةِ، وَ قَدْ بَلَّغْتُ ما أُمِرْتُ بِتَبْلیغِهِ حُجَّةً عَلی کُلِّ حاضِرٍ وَ غائِبٍ، وَ عَلی کُلِّ أَحَدٍ مِمَّنْ شَهِدَ أَوْ لَمْ یشْهَدْ، وُلِدَ أَوْ لَمْ یولَدْ، فَلْیبَلِّغِ الْحاضِرُ الْغائِبَ وَ الْوالِدُ الْوَلَدَ إلی یوْمِ الْقِیامَةِ ای مردم، این امامت و استمرارش در ذریه‌ام امانت است نزد شما تا قیامت؛ من ابلاغ کردم آنچه را مامور به ابلاغش بودم، تا حجت باشد بر تمامی حاضران و غائبان و بر یکایک آن کسان که شاهد این صحنه بوده اند یا نبوده‌اند و بر همه آنان که متولد شده اند یا هنوز به دنیا نیامده اند، پس حاضران به غائبان برسانند و پدران به فرزندان انتقال دهند تا روز قیامت. پ.ن۱: در مورد هیچ کدام از امور دین، به اندازه تا این اندازه تاکید نشده است. این همه تاکید بر ولایت بدین جهت است که آن خیمه‌ی دین و ضامن سعادت دنیا و آخرت است. پ.ن۲: پیامبر اعظم فرمودند والدین واقعه‌ی غدیر را برای فرزندانشان شرح دهند.
مژده مژده 🌼🌸🌺🌼🌸🌺 منتظر خبر خوب ما باشید 👇👇👇👇👇
سلام. بدلیل استقبال بی نظیر شما از جشنواره تخفیف گروه به نیت فرج آقا مون امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف وریشه کن شدن هر چی سریعتر بیماری منحوس کرونا و شفای بیماران عزیزمون وشادی ارواح پاک شهدا و مومنین ومومنات مخصوصا مادر عزیزم 👇 تا شب اول محرم این جشنواره را ادامه خواهد داشت ✅ هدف ما واقعا کاسبی نیست الحمدلله نیاز مالی ندارم که بخواهم از این طریق جبران کنم بلکه هدف تنها وتنها رساندن محصولات سالم به دست هموطنان عزیز هست ✅امیدوارم این حرکت مورد رضای خدا و امام زمان مون باشه 💐💐💐💐💐
🌺🌼🌸 مژده به طرفداران مواد ارگانیک محصولات ارگانیک فاطیماحاصل سالها تحقیق📚 درجهت اصلاح سبک زندگی وسلامت جسم وروح است. 👌 🍃🍂 ما عرضه کننده محصولات طبیعی خوراکی🍯 آرایشی💄 بهداشتی فاقد سرب وهرگونه مواد افزودنی هستیم. ارسال به سراسر کشور هم داریم @fatima321 ⬅️آیدی سفارشات لینک عضویت: https://eitaa.com/joinchat/887488565Cbe7f6e8584
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱) فتاح: آقای احمدی‌نژاد در ساختمان ۱۸۰۰ متری ولنجک که متعلق به بنیاد است ساکن شده که باید آن را به بیت‌المال برگرداند 🔹رییس بنیاد مستضعفان در برنامه نگاه یک: ملکی بوده دست آقای خاتمی، رئیس جمهور اسبق برای موسسه باران که در ایام کرونا این ساختمان برای قرنطینه بیماران آماده شده بود که بعد از این ایام آن ساختمان را می‌فروشیم. 🔹آقای احمدی نژاد هم در حال حاضر در ملک بنیاد مستضعفان در منطقه ولنجک هستند که زمین آن ۱۸۰۰ متر مربع است. البته آماده هستند منتقل شوند به محلی در جنوب شهر بروند. اگر آقایان مدعی مردم‌داری هستند باید ملک بیت‌المال را پس بدهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۳) فتاح: خانم ابتکار و مولاوردی بابت تخلیه ساختمان بنیاد مستضعفان به‌جای اینکه پولی بدهند، ۵ میلیارد تومان هم گرفته‌اند که این کار تخلف است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۶) فتاح: زمینی که آقای حداد عادل در منطقه فرشته برای مدرسه گرفته‌اند، برای بنیاد مستضعفان است و اجاره‌اش به روز نیست. یا باید اجاره به روز پرداخت کنند یا زمین را پس بدهند.
⭕️ از طرح‌های سورپرایزی ذهنیت خوبی نداریم! 🔸کنایه معنادار نماینده مجلس به صحبت‌های نامعلوم دولت از طرح‌های مبهم برای گشایش اقتصادی! بنزین را فراموش نکردیم!
♨️فضای مجازی چگونه بر زندگی ما تاثیر می گذارد؟ ✍️معصومه نصیری ـ مدرس رسانه 🔻رسانه‌ها همان‌طور که همواره گفته شده بسان تیغی دو دم هستند که می‌توانند مقوم فرهنگ باشند یا مخرب آن، ذائقه سازی یکی از کارکردهایی است که رسانه در قالب آن را پیگیری می‌کند. در این زمینه لازمه جدی برای اینکه تسخیر عواطف و احساسات مخاطبان صورت گرفته و آن‌ها را به سمت تغییرات سبک زندگی ببرد، شناسایی و است. اینکه چه سبکی یا مدلی یا کسانی یا مصرفی را می‌پسندیم و لایک می‌کنیم، محور فهم و لو رفتن‌ ذائقه ما است که به دلیل نگاه مصرفی حاکم بر سبک زندگی مردم و عدم دقت در فعالیت مجازی به‌راحتی تعیین و تثبیت می‌شود. 🔻رسانه‌ها توانایی ساختن عادت و از بین بردن عادت‌های پیشین مخاطبان را دارند، البته که تأثیر بر ترک عادات اشتباه کارکرد مثبت رسانه محسوب می‌شود و حتی خلق عادت همسو با فرهنگ غالب جوامع نیز هم. اما آنچه باید مورد توجه باشد است؛ عاداتی که می‌تواند جامع را از فرهنگ و اصالت تهی کند. 🔹در مصاحبه با خبرگزاری فارس می خوانید: 👈امروز دیگر مردم نمی‌شوند بلکه می‌شوند. 👈جنگ فقط خوردن خمپاره روی خانه‌هایمان نیست. 👈برخی تولیدات رسانه‌ای، یکی از مهم‌ترین ابزار دشمن علیه خانواده‌هاست. 👈بیشترین تغییرات سبک زندگی انسان‌ها در بخش سرگرمی رخ می‌دهد. 👈«همه این‌طور هستند» ها را باور نکنید. 👈قورباغه آب پز نباشیم!
👆👆👆مشروح امهات بيانات مقام معظم رهبری در عيد قربان 🔰 لزوم برگزاری عزاداری در کلام بنیانگذار انقلاب اسلامی 🔹 امام به طرز نشستن در مجالس سوگواری اهل بیت و گوش دادن به وعظ واعظ یا روضه روضه خوان، و گریستن به هنگام شنیدن مصایب شهدای کربلا به همه نشان دادند که «فرهنگ عاشورا» را باید پاس داشت و حریم آن را نگاه داشت. 🔹 ایشان با این رویکرد عنوان می‌کنند: «همان سینه‌زنی، نوحه‌خوانی، همان‌ها رمز پیروزی ماست. در سرتاسر کشور مجلس روضه باشد. همه روضه بخوانند. همه گریه کنند. از این هماهنگ‌تر چی؟ شما در کجا سراغ دارید که مملکتی این طور هماهنگ بشود؟ کی این‌ها را هماهنگ کرده؟ این‌ها را سیدالشهداء هماهنگ کرده است. در تمام کشورهای اسلامی، ملت‌های اسلامی در روز عاشورا و تاسوعا این دستجات با آن عظمت، البته جهات غیر شرعی‌اش باید حساب بشود، باید جهات شرعی محفوظ بماند، این دستجات با آن عظمت، با آن محتوا همه جا راه می‌افتند. کی می‌تواند چنین اجتماعاتی درست کند؟»‏ 🔹امام خمینی، روضه‌خوانی را برابر با آدم‌سازی می‌دانند و بر این باور بودند که به هیچ نحوی نمی‌توان مراسم عزاداری را تعطیل کرد. پس از جنگ تحمیلی بود که برخی بر این باور بودند که می‌توان هزینه‌های عزاداری را در مواضعی ضروری‌تر به کار برد. امام خمینی به این مسئله واکنش نشان می‌دهند و آن را برنمی‌تابند. 🔹ایشان اولویت را به مسئله روضه‌خوانی می‌دهند و آن را به عنوان بهترین نحوه عزاداری عنوان می‌کنند. 🔹ایشان در نذر و اعانه گرفتنِ مداحان در مراسم سوگواری نیز مانعی نمی‌بینند و عنوان می‌کنند که نوحه‌سرایی در مجالس عزای حضرت سیدالشهداء(علیه السلام) از اعظم قربات است و دریافت تبرّعات و اعانات و نذورات مربوط به این کار مانع ندارد.‏ 🔰مقام معظم رهبری نیز دراین باره فرمودند: «امروز حسین بن علی(علیه السلام) می تواند دنیا را نجات بدهد...». یکی از بزرگترین نعمتها، نعمت خاطره و یاد حسین‌بن‌علی علیه‌السّلام، یعنی نعمت مجالس عزا، نعمت محرّم ونعمت عاشورا برای جامعه شیعیِ ماست. ۱۳۷۳/۰۳/۱۷ 📌📌با توجه به فرموده رهبری بر لزوم رعایت اقتضائات ایام و عدم تجمع در عزاداریها بحول و قوه الهی محرم و صفر امسال در تمام جهان عزاداری ابا عبدالله الحسین علیه السلام را برگزار میکنیم. 🔸 پروردگارا! تو را به حسین و زینب (علیهما السّلام) قسم می‌دهیم که ما را جزو دوستان و یاران و دنباله‌روان آنان قرار بده. 🔸 پروردگارا! حیات و زندگی ما را زندگی حسینی و مرگ ما را مرگ حسینی قرار بده. 🔸پروردگارا! امام بزرگوار ما را که به این راه هدایتمان کرد، با شهدای کربلا محشور کن. شهدای عزیز ما را با شهدای کربلا محشور کن. ۱۳۷۴/۰۳/۱۹
⁉️متن شبهه:👇👇👇 آیا رهبری نمیتونه مشکلات اقتصادی کشور را با حکم حکومتی حل کنه؟!!! 🔺نمیتونه جلوی دزدیها و اختلاس تو کشور را بگیره؟!! ، مگه رهبر همه کاره کشور نیست ؟!!!! 🔺مگه حکم حکومتی نداره ؟!!!! اگه اطلاع از اوضاع اقتصادی کشور و مردم نداره که وامصیبت. اگه اطلاع داره و کاری نمیکنه که نباشه بهتره!!! ❗️چی جواب دارین؟!!!!! ✅پاسخ شبهه : 👇👇👇 🔹 این پرسشهای اکثر مردم هست و دلیل اصلی این پرسشها عدم اطلاع و آگاهی از قانون اساسی ، شرح وظایف مسئولین و مدیریت کشور هست ، اگر این مسائل و شرح مسئولیتها روشن برای مردم توضیح داده بشه ، دچار این سردرگمی نمی شوند. لذا توصیه میکنم حتما قانون اساسی و شرح وظایف را بخونید. 🔸 اینکه بگوییم رهبر انقلاب از مشکلات اقتصادی کشور و مردم اطلاعی ندارند کاملا اشتباه است. رهبر از منابع مختلف و متعدد تمام اخبارمهم اقتصادی کشور ، وضعیت قیمتها ، تورم ، بیکاری ، گرانی ، و همه چیز را بهتر از من و شما میداند ، و این حرف که اطلاع ندارند کاملا رد می شود. 🔹 حالا می رسیم به قسمتهای دیگر سؤال : اینکه تصور شود رهبر همه کاره کشور هست یک تصور اشتباه است. چرا؟!! 🔺قانون اساسی بخوانید . بیش از هشتاد درصد تمام امکانات کشور دست رییس جمهور است ، در واقع باید بگوییم رییس جمهور همه کاره کشور در موضوع اقتصادی هست. 🔺بانک مرکزی ، گمرک ، واردات صادرات، نفت و گاز ، صنایع و معادن ، نرخ ارز ، نرخ بنزین ، قیمت مواد غذایی ، سازمان تعزیرات ، تمام وزارتخانه ها ، تمام سازمانها و ادارات، استانداری، فرمانداری ، و.... همه و همه در اختیار شخص رییس جمهور هست. 🔺 حتی قیمت نان و تخم مرغ و پنیری که سر سفره همه ما و شخص رهبر و خانواده ایشان هم گذاشته میشه را دولت و مجلس مشخص میکنه!!!!! 🔸 همه کاره کشور دولت و مجلس شورای اسلامی است. قیمت مواد غذایی ، خدمات و دستمزدها کجا تعیین میشه؟! تو مجلس ،و تو اتاق اصناف که زیر مجموعه وزارت صنعت معدن تجارت است. اونجا هرسال مشخص میشه قیمت گوشت چقدر باشه، قیمت مواد غذایی چقدر باشه ، دستمزد کارگر چقدر باشه و...... 🔹 خب میگن رهبر دخالت کنه ، حکم حکومتی بده و جلوی اینها رو بگیره!!!! پس برای چی انتخابات مجلس و رییس جمهور برگزار میشه؟!! 🔺 اگه قرار باشه رهبر از صبح تا شب بشینه و برای قیمت مرغ و گوشت و پنیر و هزاران اتفاقی که در کشور میفته حکم حکومتی بده ، پس رییس جمهور برای چی داشته باشیم ؟!!! 🔺 پس نماینده مجلس چکاره هست و حقوق میگیره؟!!!! اصلا حکم حکومتی برای این موارد نیست. اگه اینطور باشه که دولت و مجلس میگه آقا ما رفتیم ، کشور را رهبر اداره کنه خداحافظ!!!!!! 🔺 اصلا قانون اساسی کشور میره زیر سؤال و رهبر به دیکتاتوری محکوم میشه و... 🔸 جلوی دزدیها و اختلاسها رو کی باید بگیره؟!!! مرحله اول بازرسیها و حراست ادارات و سازمانهای دولتی. هر جا دزدی و اختلاس شده بخاطر کم کاری و ضعف نظارت بازرسیها و حراست هست. 🔺مرحله بعد وظیفه مجلس شورای اسلامی است. وظیفه کمیسیونهای تخصصی هست، میتونند تحقیق و تفحص کنند ، دست مجلس کاملا بازه ، میتونند جلوی بسیاری از این دزدیها و اختلاسها را با اصلاح قانون بگیرند. 🔺 دیوان محاسبات کشور وظیفش همین نظارت وی بودجه دولت هست. اگه درست کار کنند ، وزارتخانه ها مجبور میشن بودجه خودشون را شفاف سازی کنند ، چقدر گرفتن ، کجا خرج کردن. 🔺 مرحله آخر قوه قضاییه و دادگاه هست. جایی که دیگه دزدی انجام شده ، اختلاس صورت گرفته ، حالا باید محاکمه بشوند!!!! 🔹 رهبر یک نفر هست ، آیا میتونه همه این کارها رو انجام بده؟!!! اصلا تو قانون اساسی کشور چنین وظیفه ای مربوط به رهبر هست؟!!!! دیواری کوتاهتر از رهبر پیدا نکردن که همه مشکلات اقتصادی کشور را به ایشان ربط میدهند؟!!!! 🔸 اما نکته آخر : مشکلات اقتصادی کشور فقط مربوط به تحریم اقتصادی آمریکا نیست، بیشتر آن مربوط به ضعف عملکرد دولت و مجلس شورای اسلامی است، اگر هر مسئولی وظیفه خودش را درست انجام بده ، همه این مشکلات قابل حل خواهد بود. 🔺وظیفه مردم هم انتخاب دولت و مجلس قوی و کارآمد هست که بتوانند از پس حل مشکلات کشور بربیان و از پاسخگویی فرار نکنند. تقصیر ها رو به گردن یکدیگه نندازن.