تشویق به فرزند آوری و جمعیت پیر !
جمعیت جوان کشور ، در اوج بالندگی و متاسفانه عین علف هرز در حال پژمردن است . جوانی بی آینده و بیکار و اکثرا با داشتن مدرک و تحصیلات عالی !
سروصدای این روزهای صدا و سیما و مجلس ، انسان را متعجب می کندکه برای دو نسل جوان کاری نکردید و همه را سرخورده کردید و حالا به فکر پیری جمعیت هستید ؟
هرکه چیزی داشت فروخت تا جوان ناامیدش را راهی غربت کند و رفتن و سختی مهاجرت و کمپ را به ماندن در کشور فلاکت زده را ترجیج دهند .
در هر خانواده ، چند جوان مدرک به دست بیکار هست که حاضرند پست ترین کار را انجام دهند و زندگی کنند و حالا آقایان یادشان افتاده که مردم تمایلی به فرزند آوری ندارند ؟
کمی چشم بچرخانید ، با کدام دلخوشی ، با کدام امکانات خانواده ها ، بچه دار شوند ؟
جوان ۳۵ ساله نمی تواند ازدواج کند و آن وقت چطور فرزند آوری کنند ؟
جوان ها را پیر کردید و پیرها را از غصه ی جوان ها زمینگیر و حالا نگران جمعیت هستید ؟
با کدام فاکتور قول می دهید ؟
وعده ی هر وام ، چند درصد قیمت ها را بالا می برد و از قضا سکنجبین ، صفرا فزود !
نگاهی به قیمت خانه و طلا و وسایل خانه بیندازید .
نگاهی به نرخ دزدی از خانه ها
نظری به تعداد استخدامی های مبارکتان بیندازید ، غیر نور چشمی های پارتی و سهمیه دار ؛ کدام گره خانواده و جوان را حل کرده اید که منتظر اجابت دعوتتان برای فرزند آوری باشند ؟
با چشم انداز کدام آینده ؟
با تا آخر عمر قرض دار کردنشان به بانک ها ؟
با ذلت و خواری ندارم ندارم ها ؟
با کدام وعده ی به واقعیت پیوسته ، در باغ سبز نشان می دهید که ملت ترغیب شود نان خوری به خانواده اضافه کند ؟
قیمت برنج و مرغ و رهن خانه را دیده اید یا آقا زاده ی بی درد هستید که همه چیز در اختیارتان هست ؟
به هر شکل از برج های عاج تان بیرون بیایید و ببینید مردم در اوج فلاکت اند و فرزند آوری برایشان اضافه کردن یک زباله گرد به جمعیت است !
💠پیام امام رضا(علیه السلام ) به
#عبدالعظیم حسنی (رحمة الله علیه)
🔹بسم الله الرحمن الرحیم
🔸يا عَبْدَ اَلْعَظِيم!ِ
🔸أبْلِغْ عَنِّي أَوْلِيَائِيَ اَلسَّلاَمَ وَ قُلْ لَهُمْ:
🔸أنْ لاَ يَجْعَلُوا لِلشَّيْطَانِ عَلَى أَنْفُسِهِمْ سَبِيلاً وَ مُرْهُمْ بِالصِّدْقِ فِي اَلْحَدِيثِ وَ أَدَاءِ اَلْأَمَانَةِ وَ مُرْهُمْ بِالسُّكُوتِ وَ تَرْكِ اَلْجِدَالِ فِيمَا لاَ يَعْنِيهِمْ وَ إِقْبَالِ بَعْضِهِمْ عَلَى بَعْضٍ وَ اَلْمُزَاوَرَةِ فَإِنَّ ذَلِكَ قُرْبَةٌ إِلَيَّ وَ لاَ يَشْتَغِلُوا أَنْفُسَهُمْ بِتَمْزِيقِ بَعْضِهِمْ بَعْضاً فَإِنِّي آلَيْتُ عَلَى نَفْسِي إِنَّهُ مَنْ فَعَلَ ذَلِكَ وَ أَسْخَطَ وَلِيّاً مِنْ أَوْلِيَائِي دَعَوْتُ اَللَّهَ لِيُعَذِّبَهُ فِي اَلدُّنْيَا أَشَدَّ اَلْعَذَابِ وَ كَانَ فِي اَلْآخِرَةِ مِنَ اَلْخٰاسِرِينَ وَ عَرِّفْهُمْ أَنَّ اَللَّهَ قَدْ غَفَرَ لِمُحْسِنِهِمْ وَ تَجَاوَزَ عَنْ مُسِيئِهِمْ إِلاَّ مَنْ أَشْرَكَ بِهِ أَوْ آذَى وَلِيّاً مِنْ أَوْلِيَائِي أَوْ أَضْمَرَ لَهُ سُوءاً فَإِنَّ اَللَّهَ لاَ يَغْفِرُ لَهُ حَتَّى يَرْجِعَ عَنْهُ فَإِنْ رَجَعَ وَ إِلاَّ نَزَعَ رُوحَ اَلْإِيمَانِ عَنْ قَلْبِهِ وَ خَرَجَ عَنْ وَلاَيَتِي وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ نَصِيباً فِي وَلاَيَتِنَا وَ أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنْ ذَلِكَ .
🔰بسم الله الرحمن الرحیم
✅ای عبدالعظیم! سلام گرم مرا به دوستدارانم برسان و به آنان بگو:
در دلهای خویش برای #شیطان راهی نگشایند.
و آنان را به #راستگویی در گفتار و ادای #امانت و #سکوت پرمعنا و ترک درگیری و جدال در کارهای بیهوده و بی فایده فراخوان.
و به #صله_رحم و رفت و آمد با یکدیگر و رابطه گرم و دوستانه با هم دعوت کن، چرا که این کار باعث تقرب به خدا و من و دیگر اولیاء اوست.
دوستان ما نباید فرصتهای گرانبهای زندگی و وقت ارزشمند خود را به دشمنی با یکدیگر تلف کنند. من با خود عهد کردهام که هر کس مرتکب اینگونه امور شود یا به یکی از دوستانم و رهروانم خشم کند و به او آسیب رساند از خدا بخواهم که او را به سختترین کیفر دنیوی مجازات کند و در آخرت نیز اینگونه افراد از زیانکاران خواهند بود.
به دوستان ما توجه ده که خدا نیکوکرداران آنان را مورد بخشایش خویش قرار داده و بدکاران آنان را جز، آنهایی که👇👇👇
۱_بدو شرک ورزند و
۲_یا یکی از دوستان ما را برنجانند و
۳_یا در دل نسبت به آنان #کینه بپرورند،
همه را مورد عفو قرار خواهد داد
❌ اما از آن سه گروه 👆نخواهد گذشت❌ و آنان را مورد بخشایش خویش قرار نخواهد داد.
👈جز اینکه از نیت خود بازگردند و اگر از این اندیشه و عمل زشت خویش بازگردند، مورد آمرزش خواهند بود اما اگر همچنان باقی باشند، خداوند روح ایمان را برای همیشه از دل آنان خارج ساخته و از #ولایت ما نیز بیرون خواهد برد و از دوستی ما اهل بیت(ع) نیز بی بهره خواهند بود و من از این لغزشها به خدا پناه می برم.
📗الاختصاص للشيخ المفيد، ج1 ص247
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅قرآن
✍وبَشِّرِ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ ۖ كُلَّمَا رُزِقُوا مِنْهَا مِنْ ثَمَرَةٍ رِزْقًا ۙ قَالُوا هَٰذَا الَّذِي رُزِقْنَا مِنْ قَبْلُ ۖ وَأُتُوا بِهِ مُتَشَابِهًا ۖ وَلَهُمْ فِيهَا أَزْوَاجٌ مُطَهَّرَةٌ ۖ وَهُمْ فِيهَا خَالِدُونَ
به کسانی که ایمان آورده، و کارهای شایسته انجام دادهاند، بشارت ده که باغهایی از بهشت برای آنهاست که نهرها از زیر درختانش جاریست. هر زمان که میوهای از آن، به آنان داده شود، میگویند: «این همان است که قبلا به ما روزی داده شده بود. (ولی اینها چقدر از آنها بهتر و عالیتر است.)» و میوههایی که برای آنها آورده میشود، همه (از نظر خوبی و زیبایی) یکسانند. و برای آنان همسرانی پاک و پاکیزه است، و جاودانه در آن خواهند بود.
📚سوره بقره، آیه ۲۵
┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅وقتی داستان حضرت یوسف و میخونی، دلت آروم میگیره
✍خدایی که میتونه یک پسر بچه رو وسط بیابون از ته چاه نجات بده، خدای منم هست...خدایی که بتونه محبت یک زندانی رو تو دل پادشاه مصر بندازه، خدای منم هست ... خدایی که بتونه یک بچه رو بعد سالهای سال به پدرش برگردونه، خدای منم هست.
اون ارحم الراحمینِ: یعنی مهربانترین مهربانان هر وقت از چیزی ترسیدی چشمات و ببند و تو دلت تکرار کن فاللَّهُ خَيْرٌ حافِظاً وَ هُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمينَ
🌷خداوند بهترین نگهدار است، و او مهربان ترین مهربانان است.
📗قسمتی از آیه ۶۴ سوره یوسف
┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
جهاد تحول و تبیین
آیا چه خطری در راه است که یک عده این قدر نگران مردم و نظام اسلامی هستند؟ برسد به دست مسئولین
هوشیار باشیم
این گروه ها با گذاشتن عکس مقام معظم رهبری برای حفظ ظاهر و علما دارن مردم رو علیه نظام وادار به شورش در تمام کشور وادار میکنن
بهیچوجه در این تجمعات شرکت نکنید
🛑 تجمعات افراد علیه واکسن کرونا مورد تایید حوزه علمیه نیست
بخشی از بیانیه شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه علمیه قم
🔹از آنجا که بحث بیماری، دارو و واکسن مسئلهای تخصصی است و به حکم آیه شریفه «فاسئلوا أهل الذکر» در معنی عام آن غیرمتخصصین حق ورود به مسائل تخصصی را ندارند؛ از ورود به مباحث اختلافی آن اجتناب میکنیم
🔹از مسئولان محترم بهداشت و درمان و ستاد ملی کرونا میخواهیم با تشکیل گروههای بحث و مناظره علمی نقطهنظرات عالمان و بزرگان طب سنتی و ایرانی را بشنوند و به عنوان درمانی مستقل یا مکمل آنچه را قابلیت اجرا دارد اجرا نمایند
🔹اگر پاسخی هست در فضای علمی مطرح نمایند تا این مباحث موجب سردرگمی عمومی در جامعه و هراس از بیماری یا واکسن و دارو نشود. اگر بی اعتنائی یا مقابله با آنچه به عنوان طب سنتی یا طب ایرانی مطرح میشود ریشه در مباحث مالی دارد حتی اگر احتمال چنین چیزی وجود دارد شایسته است که بررسی شده و به شدت با آن برخورد شود
🔹جدا از مباحث علمی و ضرورتهای عقلی پزشکی و بهداشتی پیشگامی مقام معظم رهبری در طریق واکسن ایرانی و تاکید بر مساله واکسیناسیون و ضرورت تأمین واکسن چه ازطریق واردات و چه با تولید واکسن ایرانی را حجت شرعی و لزوم تزریق واکسن خصوصا واکسن ایرانی دانسته و همگان را در تاسی بر رفتار و اطاعت از گفتار ایشان دعوت میکنیم و به فتوای ایشان در رابطه با واکسن اجباری معتقدیم اگر حکومت اسلامی با ملاحظه مصالح عمومی کشور مقرراتی را اعلام کند همه باید عمل کنند.
🔹لازم است که همگان خصوصا نیروهای امنیتی و انتظامی مراقب افراد انگشتشمار نفوذی یا موقعیت شناس مدعی انقلابیگری که به اسم طرفداری از طب سنتی یا ایرانی در هر پست و هر لباسی آرامش جامعه را بر هم میزنند، باشند و با هرگونه تجمع، تحصن، هوچیگری و توهین به مسئولان نظام و کادر زحمتکش درمان که با قصد آشوب و اغتشاش باشد مقابله نمایند.
🔹بنابراین شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه علمیه اعلام می دارد اینگونه حرکتهای هیجانی و غیرمنطقی مورد تایید اساتید فضلا و طلاب انقلابی نیست و عموم حوزویان انقلابی از این رفتارها اعلام برائت مینمایند.
❇️آیت الله #ناصری:
☘ امڪان ندارد حضرت بقیه الله (علیه السلام) دست رد به سینه شما بزند. پشتیبان شما، ملجأ شما، نگهبان شما، ناصر و یاور شما، خدا شاهد است امام زمان (علیه السلام) است.
👌 تا اینجایش را حضرت ڪمڪ کردند بعدش هم اتمام میڪنند. اما عرضه متوقف بر تقاضا است. اول باید تقاضا باشد تا عرضه بشود. بخواهید از حضرت، هرڪجا گیر ڪردید (گرفتارید):
1_ زیارت آل یاسین
2_ دعای توسل
3_ بعد هم نماز امام زمان
#پند_علما
✨﷽✨
#پندانه
🌼عاقبت زرنگبازی
✍ﺭﻭﺯﯼ ﻣﺮﮒ ﺑﻪ ﺳﺮﺍﻍ ﻣﺮﺩﯼ ﺭﻓﺖ
ﻭ ﮔﻔﺖ: ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺭﻭﺯ ﺗﻮﺳﺖ!
ﻣﺮﺩ گفت: ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﻧﯿﺴﺘﻢ!
ﻣﺮﮒ: ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺍﺳﻢ ﺗﻮ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻧﻔﺮ ﺩﺭ ﻟﯿﺴﺖ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ...
ﻣﺮﺩ: خب، ﭘﺲ ﺑﯿﺎ ﺑﺸﯿﻦ ﺗﺎ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺭﻓﺘﻦ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻗﻬﻮﻩﺍﯼ ﺑﺨﻮﺭﯾﻢ.!!!
ﻣﺮﮒ: "ﺣﺘﻤﺎ". ﻣﺮﺩ ﺑﻪ ﻣﺮﮒ ﻗﻬﻮﻩ ﺩﺍﺩ ﻭ ﺩﺭ ﻗﻬﻮﻩ ﺍﻭ ﭼﻨﺪ ﻗﺮﺹ ﺧﻮﺍﺏ ﺭﯾﺨﺖ.
مرﮒ ﻗﻬﻮﻩ ﺭﺍ ﺧﻮﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺏ ﻋﻤﯿﻘﯽ ﻓﺮﻭ ﺭﻓﺖ ...
ﻣﺮﺩ ﻟﯿﺴﺖ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺍﺳﻢ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺍﻭﻝ ﻟﯿﺴﺖ ﺣﺬﻑ ﮐﺮﺩ.
ﻭ ﺩﺭ ﺁﺧﺮ ﻟﯿﺴﺖ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩ. ﻫﻨﮕﺎﻣﯽ ﮐﻪ ﻣﺮﮒ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪ ﮔﻔﺖ: ﺗﻮ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺑﻮﺩﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺒﺮﺍﻥ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ ﺗﻮ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﮐﺎﺭﻡ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﻟﯿﺴﺖ ﺁﻏﺎﺯ میکنم.!!!
•••═❈🍃🌸🍃❈═••
♦️دکتر عبدالله شهبازی نویسندهی مجموعه کتابهای زرسالاران یهودی و پارسی، دربارهی تعریف کابالا مینویسد:
🔷 «کابالا نامی است که بر تصوف یهود کهن اطلاق میشود و تلفظ اروپایی «کباله» عبری است به معنی قدیمی و کهن.
🔶 این واژه به شکل «قباله» برای ما آشناست. پیروان آیین کابالا یا کابالیستها این مکتب را «دانش سری و پنهان» خاخامهای یهودی میخوانند و برای آن پیشینهای کهن قائلاند.
🔷 برای نمونه، مادام بلاواتسکی، رهبر فرقه تئوسوفی مدعی است که کابالا (قباله) در اصل کتابی است رمزگونه که از سوی خداوند به پیامبران، آدم، نوح، ابراهیم و موسی نازل شد و حاوی دانش پنهان قوم بنیاسرائیل بود.
🔶 به ادعای بلاواتسکی نه تنها پیامبران، بلکه همهی شخصیتهای مهم فرهنگی و سیاسی و حتی نظامی تاریخ چون افلاطون، ارسطو، اسکندر و...، دانش خود را از این کتاب گرفتهاند!
🔷 مادام بلاواتسکی برخی از متفکران غربی چون اسپینواز، بیکن و نیوتون را از پیروان آیین کابالا میداند. شهبازی در رد این ادعا میگوید:
🔶 «این ادعا نه تنها پذیرفتنی نیست بلکه برای تصوف یهودی به عنوان یک مکتب مستقل فکری پیشینهی جدی نمیتواند یافت».
🔷 دیرینهی مکتب کابالا را به اوایل سدهی سیزدهم میلادی محدود کرده و ماقبل آن را گرته برداری یهودیان از مکتب فیلون اسکندرانی در فرهنگ هلنی و فلسفهی یونانی و کپیبرداری از آموزههای عرفانی مکتب اسلام میداند.
🔻شهبازی دربارهی نمونهی تأثیرات فرهنگ اسلامی بر تصوف یهود مینویسد:
🔷 «بسیاری از مفاهیم آن «کابالا» شکل عبری مفاهیم رایج در فلسفه و عرفان اسلامی است. در واقع اندیشه پردازان مکتب کابالا به دلیل زندگی در فضای فرهنگ اسلامی و آشنایی با زبان عربی به اقتباس از متون مفصل عرفان اسلامی دست زدند و با تأویلهای خود به اروح و صبغهی یهودی دادند.
🔶 این کاری است که یهودیان در شاخههای متنوع علوم و دانش انجام دادند. برای نمونه باید به مفاهیم هوخمه (حکمت)، کدش (قدس)، نفس (نفس)، نفس مدبرت (نفس مدبره)، نقش سیخلت (نفس عاقله)، نفس حی(نفس حیات بخش)، روح و... در کابالا اشاره کرد.
♦️مکتب کابالا نیز به دو بخش حکمت نظری و حکمت عملی تقسیم میشود. در تصوف کابالا، بحثهای مفصلی دربارهی خداوند و خلقت وجود دارد که مشابه عرفان اسلامی است؛ به ویژه در تأکید فراوان آن بر مفهوم نور و مراحل تجلی آن».
🔷 این استاد تاریخ (شهبازی) در انتهای بحث خود میافزاید: «آنچه از زاویهی تحلیل سیاسی حایز اهمیت است، «شیطان شناسی» و «پیام مسیحایی» این مکتب است و دقیقا این مفاهیم است که کابالا را به عنوان یک ایدئولوژی سیاسی، معنادار میکند.»[1]
♦️ هارون یحیی مینویسد: «بنی اسرائیل زمانی که موسی (علیه السلام) هنوز در قید حیات بود، به ساخت بتهایی از آنچه در مصر دیده بودند، پرداختند و به عبادت آنها مشغول شدند!
🔷 پس از مرگ موسی (علیه السلام) دیگر ترسی از برگشتن از دین و انحرافات نداشتند، این موضوع را نمیتوان به همهی یهودیان تعمیم داد، به همین سبب، بعضی از آنان بتپرستی مصر باستان را پذیرا شدند.
🔶 در واقع آنان عقاید «کاهنان مصر» یا همان «جادوگران فرعون» را (که بنیاد عقاید اجتماعی آن را تشکیل میداد) ادامه دادند و ایمان خود را کنار گذاشتند.
🔷 عقایدی که یهود از مصر باستان با آن آشنا شد، بعدها ذیل نام «کابالا» ادامه یافت.
♦️ ساختار کابالا دربارهی آفرینش، با آنچه در تورات است، کاملا متفاوت میباشد و تفسیری مادهگرا و مبتنی بر عقاید مصر باستان بوده و به وجود ابدی ماده عقیده دارد.[2]
🔻 پینوشت:
[1]. نحوهی شکلگیری، شیطانپرستی در ایران، آفاق، شماره 86، ص 17.
[2]. همان، ص19.
برای اطلاع بیشتر مراجعه کنید به: قبیله حیله، محمد مهدی کافی، نشر علیون، 1390، ص 118
#کابالا
#عرفان_کاذب
https://eitaa.com/antihalghe
🔯🕎✡ « کابالا یا قبالا » آئین فرقهِ صوفیان یهودی
♦️ کابالا یا قبالا تصوف یهودی، آیینی است که به نوع خاصی از ریاضتهای شیطانی یهودیت دلالت دارد.
🔷 طبق نظر کارشناسان ملل و نحل، این فرقه تحت تأثیر عرفان و تصوف اسلامی و بر اثر همنشینی مسلمانان اندلس با برخی یهودیان تشکیل شده است.
🔶 کابالا، بخشی رمزآلود و بسیار سری یهودی در 500 سال اخیر به شمار میآید و عمدهی تحولات جهان از سوی کابالیستها دنبال میشود.
🔷 کابالا عمیقا بر برخی باورهای خرافی همچون جادوگری استوار است و رسما آن را مقدس میداند و این عمدهترین نقطهی اشتراک شیطانپرستی در گذشته و حال است.
🔻 هماکنون اصطلاح کابالا، وصف کننده تمرین آیین و دانش محرمانهی یهود است.
♦️مهمترین منابع و کتابهای کابالیستی که به عنوان ستون فقرات و پایهی اصلی آیین کابالا در آمدند، شامل مجموعه کتابهای عبری «بهیری» (به معنای کتاب روشنایی) و «هیچالوت» (به معنای کاخها) میشوند که به قرن اول میلادی باز میگردند و نهایتا در قرن سیزده میلادی کتاب «زوهر» نوشته شد که تفکر و شکل کنونی آیین کابالا را تشکیل داد.
ادامه👇👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین 💞
اللهم عجل منتقم فاطمه 💞
📝چه عنایتی
🎤 سید رضا #نریمانی
🔸#امام_حسین (ع)
🔸#شب_جمعه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چقدر خوبه که مسائلی مانند حجاب رو اینطور تبلیغ کنیم، نه سطحی و مقایسه کردن بانوان با آبنبات و ماشین!
🔴حامیان فتنه و لیبرال ها دستور دارند با جنگ اقتصادی دولت رییسی را تضعیف کنند
همان کاری که مردم زمان علی ع بر علیه امیر المومنین ع کردند
البته این جماعت رسوا خواهند شد
چون آمریکا رو به افول است
سید حسین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥افزایش قیمت خودروها به دستور رئیسجمهور منتفی شد
🔹 باتوجه به دستور رئیس جمهور و اینکه ستاد تنظیم بازار برای افزایش قیمت خودرو مصوبهای نداشته است، وزارت صمت به خودروسازان دستور داد هرگونه افزایش قیمت را ممنوع کرده و به قیمتهای قبل بازگردد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ خیانت هاشمی رفسنجانی در حوزه کنترل جمعیت
✍️ حسین مروتی کارشناس حوزه جمعیت:
✍️ یکی از دلایل تغییر نگاه مرحوم هاشمی در زمینه سیاستهای جمعیت، دریافت وامهای بینالمللی بود چون شرط دریافت وام، کنترل جمعیت بود. مشوقهای مالی در سند ۲۰۳۰ هم وجود داشت.
🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
مظلوم من_۲۰۲۱_۱۱_۱۰_۲۲_۴۲_۴۷_۵۰۵.mp3
9.94M
🎼خداحافظ ای برادر زینب
کربلایی محمد حسین پویانفر
📥ارسالی کاربران کانال
اللهم_ارزقنا_کربلا_بحق_الحسین_ع
عشاق_الحسین_محب_الحسین_ع
🌹وعده ما هر روز صبح دعای عهد🌹
سلام بر شما :
❤️ منتظران بقیه الله (ارواحنا فداه) ❤️
ان شاء ا... هر روز صبح
همراه باشید با قرار تجدید بیعت روزانه
با 🌺امام زمان (عج)🌺
❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈
📜#دعاے_عہد
🌹*بِسْم اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ*🌹
❣🕊اَللّهُمَّ رَبَّ النُّورِ الْعَظیمِ، وَ رَبَّ الْکُرْسِىِّ الرَّفیعِ، وَ رَبَّ الْبَحْرِ الْمَسْجُورِ، وَ مُنْزِلَ التَّوْراةِ وَالْإِنْجیلِ وَالزَّبُورِ، وَ رَبَّ الظِّلِّ وَالْحَرُورِ، وَ مُنْزِلَ الْقُرْآنِ الْعَظیمِ، وَ رَبَّ الْمَلائِکَةِ الْمُقَرَّبینَ، وَالْأَنْبِیاءِ وَالْمُرْسَلینَ❣🕊
❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈
❣🕊اَللّهُمَّ إِنّى أَسْأَلُکَ بوَجْهِکَ الْکَریمِ، وَ بِنُورِ وَجْهِکَ الْمُنیرِ، وَ مُلْکِکَ الْقَدیمِ، یا حَىُّ یا قَیُّومُ، أَسْأَلُکَ بِاسْمِکَ الَّذى أَشْرَقَتْ بِهِ السَّمواتُ وَالْأَرَضُونَ، وَ بِاسْمِکَ الَّذى یَصْلَحُ بِهِ الْأَوَّلُونَ وَالْآخِرُونَ، یا حَیّاً قَبْلَ کُلِّ حَىٍّ، وَ یا حَیّاً بَعْدَ کُلِّ حَىٍّ، وَ یا حَیّاً حینَ لا حَىَّ، یا مُحْیِىَ الْمَوْتى، وَ مُمیتَ الْأَحْیاءِ، یا حَىُّ لا إِلهَ إِلّا أَنْتَ❣🕊
❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈
❣🕊اَللّهُمَّ بَلِّغْ مَوْلانَا الْإِمامَ الْهادِىَ الْمَهْدِىَّ الْقائِمَ بِأَمْرِکَ، صَلَواتُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ الطّاهِرینَ، عَنْ جَمیعِ الْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ فى مَشارِقِ الْأَرْضِ وَ مَغارِبِها، سَهْلِها وَ جَبَلِها، وَ بَرِّها وَ بَحْرِها، وَ عَنّى وَ عَنْ والِدَىَّ مِنَ الصَّلَواتِ زِنَةَ عَرْشِ اللَّهِ، وَ مِدادَ کَلِماتِهِ، وَ ما أَحْصاهُ عِلْمُهُ، وَ أَحاطَ بِهِ کِتابُهُ❣🕊
❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈
❣🕊أَللّهُمِّ إِنّى أُجَدِّدُ لَهُ فى صَبیحَةِ یَوْمى هذا، وَ ما عِشْتُ مِنْ أَیّامى عَهْداً وَ عَقْداً وَ بَیْعَةً لَهُ فى عُنُقى، لا أَحُولُ عَنْها، وَ لا أَزُولُ أَبَداً❣🕊
❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈
❣🕊اَللّهُمَّ اجْعَلْنى مِنْ أَنْصارِهِ وَ أَعَوانِهِ، وَالذّابّینَ عَنْهُ، وَالْمُسارِعینَ إِلَیْهِ فى قَضاءِ حَوائِجِهِ، وَالْمُمْتَثِلینَ لِأَوامِرِهِ، وَالْمُحامینَ عَنْهُ، وَالسّابِقینَ إِلى إِرادَتِهِ، وَالْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْه❣🕊
❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈
❣🕊اَللّهُمَّ إِنْ حالَ بَیْنى وَ بَیْنَهُ الْمَوْتُ الَّذى جَعَلْتَهُ عَلى عِبادِکَ حَتْماً مَقْضِیّاً، فَأَخْرِجْنى مِنْ قَبْرى مُؤْتَزِراً کَفَنى، شاهِراً سَیْفى، مُجَرِّداً قَناتى، مُلَبِّیاً دَعْوَةَ الدّاعى فِى الْحاضِرِ وَالْبادى❣🕊
❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈
❣🕊اَللّهُمَّ أَرِنِى الطَّلْعَةَ الرَّشیدَةَ وَالْغُرَّةَ الْحَمیدَةَ، وَاکْحَُلْ ناظِرى بِنَظْرَةٍ مِنّى إِلَیْهِ، وَ عَجِّلْ فَرَجَهُ، وَ سَهِّلْ مَخْرَجَهُ، وَ أَوْسِعْ مَنْهَجَهُ، وَاسْلُکْ بى مَحَجَّتَهُ، وَ أَنْفِذْ أَمْرَهُ، وَاشْدُدْ أَزْرَهُ،وَاعْمُرِ اللّهُمَّ بِهِ بِلادَکَ ، وَ أَحْىِ بِهِ عِبادَکَ،❣🕊
❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈
❣🕊فَإِنَّکَ قُلْتَ وَ قَوْلُکَ الْحَقُّ: ظَهَرَ الْفَسادُ فِى الْبَرِّ وَالْبَحْرِ بِما کَسَبَتْ أَیْدِى النّاسِ، فَأَظْهِرِ اللّهُمَّ لَنا وَلِیَّکَ وَابْنَ بِنْتِ نَبِیِّکَ الْمُسَمّى بِاسْمِ رَسُولِک حَتّى لا یَظْفَرَ بِشَىْءٍ مِنَ الْباطِلِ إِلّا مَزَّقَهُ، وَ یُحِقَّ الْحَقَّ وَ یُحَقِّقَهُ❣🕊
❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈
❣🕊وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مَفْزَعاً لِمَظْلُومِ عِبادِکَ وَ ناصِراً لِمَنْ لا یَجِدُ لَهُ ناصِراً غَیْرَکَ وَ مُجَدِّداً لِما عُطِّلَ مِنْ أَحْکامِ کِتابِکَ، وَ مُشَیِّداً لِما وَرَدَ مِنْ أَعْلامِ دینِکَ، وَ سُنَنِ نَبِیِّکَ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ❣🕊
❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈
❣🕊وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مِمَّنْ حَصَّنْتَهُ مِنْ بَأْسِ الْمُعْتَدینَ، اَللّهُمَّ وَ سُرَّ نَبِیَّکَ مُحَمَّداً صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ بِرُؤْیَتِهِ، وَ مَنْ تَبِعَهُ عَلى دَعْوَتِهِ، وَارْحَمِ اسْتِکانَتَنا بَعْدَهُ❣🕊
❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈
❣🕊اللّهُمَّ اکْشِفْ هذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ، وَ عَجِّلْ لَنا ظُهُورَهُ، إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیداً وَ نَراهُ قَریباً، بِرَحْمَتِکَ یا أَرْحَمَ الرّاحِمینَ❣🕊
❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈
🔴 آنگاه سه باربرران خوددست میزنى، ودرهرمرتبه مى گويى:
اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمانِ
اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمانِ
اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمان
❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈🍃❈
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ، وَ یَا مَنْ یَفْثَأُ بِهِ حَدُّ الشَّدَائِدِ، وَ یَا مَنْ یُلْتَمَسُ مِنْهُ الْمَخْرَجُ إِلَى رَوْحِ الْفَرَجِ. ذَلَّتْ لِقُدْرَتِکَ الصِّعَابُ، وَ تَسَبَّبَتْ بِلُطْفِکَ الْأَسْبَابُ، وَ جَرَى بِقُدرَتِکَ الْقَضَاءُ، وَ مَضَتْ عَلَى إِرَادَتِکَ الْأَشْیَاءُ. فَهِیَ بِمَشِیَّتِکَ دُونَ قَوْلِکَ مُؤْتَمِرَةٌ، وَ بِإِرَادَتِکَ دُونَ نَهْیِکَ مُنْزَجِرَةٌ. أَنْتَ الْمَدْعُوُّ لِلْمُهِمَّاتِ، وَ أَنْتَ الْمَفْزَعُ فِی الْمُلِمَّاتِ، لَا یَنْدَفِعُ مِنْهَا إِلَّا مَا دَفَعْتَ، وَ لَا یَنْکَشِفُ مِنْهَا إِلَّا مَا کَشَفْتَ وَ قَدْ نَزَلَ بِی یَا رَبِّ مَا قَدْ تَکَأَّدَنِی ثِقْلُهُ، وَ أَلَمَّ بِی مَا قَدْ بَهَظَنِی حَمْلُهُ. وَ بِقُدْرَتِکَ أَوْرَدْتَهُ عَلَیَّ وَ بِسُلْطَانِکَ وَجَّهْتَهُ إِلَیَّ. فَلَا مُصْدِرَ لِمَا أَوْرَدْتَ، وَ لَا صَارِفَ لِمَا وَجَّهْتَ، وَ لَا فَاتِحَ لِمَا أَغْلَقْتَ، وَ لَا مُغْلِقَ لِمَا فَتَحْتَ، وَ لَا مُیَسِّرَ لِمَا عَسَّرْتَ، وَ لَا نَاصِرَ لِمَنْ خَذَلْتَ. فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ افْتَحْ لِی یَا رَبِّ بَابَ الْفَرَجِ بِطَوْلِکَ، وَ اکْسِرْ عَنِّی سُلْطَانَ الْهَمِّ بِحَوْلِکَ، وَ أَنِلْنِی حُسْنَ النَّظَرِ فِیمَا شَکَوْتُ، وَ أَذِقْنِی حَلَاوَةَ الصُّنْعِ فِیمَا سَأَلْتُ، وَ هَبْ لِی مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَةً وَ فَرَجاً هَنِیئاً، وَ اجْعَلْ لِی مِنْ عِنْدِکَ مَخْرَجاً وَحِیّاً. وَ لَا تَشْغَلْنِی بِالِاهْتِمَامِ عَنْ تَعَاهُدِ فُرُوضِکَ، وَ اسْتِعْمَالِ سُنَّتِکَ. فَقَدْ ضِقْتُ لِمَا نَزَلَ بِی یَا رَبِّ ذَرْعاً، وَ امْتَلَأْتُ بِحَمْلِ مَا حَدَثَ عَلَیَّ هَمّاً، وَ أَنْتَ الْقَادِرُ عَلَى کَشْفِ مَا مُنِیتُ بِهِ، وَ دَفْعِ مَا وَقَعْتُ فِیهِ، فَافْعَلْ بِی ذَلِکَ وَ إِنْ لَمْ أَسْتَوْجِبْهُ مِنْکَ، یَا ذَا الْعَرْشِ الْعَظِیمِ.
ترجمه دعای هفتم:
ای آنکه گرهِ کارهای فرو بسته به سر انگشت تو گشوده میشود، و ای آن که سختیِ دشواریها با تو آسان میگردد، و ای آن که راه گریز به سوی رهایی و آسودگی را از تو باید خواست.
سختیها به قدرت تو به نرمی گرایند و به لطف تو اسباب کارها فراهم آیند. فرمانِ الاهی به نیروی تو به انجام رسد، و چیزها، به ارادهی تو موجود شوند.
و خواستِ تو را، بی آن که بگویی، فرمان برند، و از آنچه خواستِ تو نیست، بی آن که بگویی، رو بگردانند.
تویی آن که در کارهای مهم بخوانندش، و در ناگواریها بدو پناه برند. هیچ بلایی از ما برنگردد مگر تو آن بلا را بگردانی، و هیچ اندوهی بر طرف نشود مگر تو آن را از دل برانی.
ای پروردگار من، اینک بلایی بر سرم فرود آمده که سنگینیاش مرا به زانو درآورده است، و به دردی گرفتار آمدهام که با آن مدارا نتوانم کرد.
این همه را تو به نیروی خویش بر من وارد آوردهای و به سوی من روان کردهای.
آنچه تو بر من وارد آوردهای، هیچ کس باز نَبَرد، و آنچه تو به سوی من روان کردهای، هیچ کس برنگرداند. دری را که تو بسته باشی. کَس نگشاید، و دری را که تو گشوده باشی، کَس نتواند بست. آن کار را که تو دشوار کنی، هیچ کس آسان نکند، و آن کس را که تو خوار گردانی، کسی مدد نرساند.
پس بر محمد و خاندانش درود فرست. ای پروردگار من، به احسانِ خویش دَرِ آسایش به روی من بگشا، و به نیروی خود، سختیِ اندوهم را درهم شکن، و در آنچه زبان شکایت بدان گشودهام، به نیکی بنگر، و مرا در آنچه از تو خواستهام، شیرینیِ استجابت بچشان، و از پیشِ خود، رحمت و گشایشی دلخواه به من ده، و راه بیرون شدن از این گرفتاری را پیش پایم نِه و مرا به سبب گرفتاری، از انجام دادنِ واجبات و پیروی آیین خود بازمدار.
ای پروردگارِ من، از آنچه بر سرم آمده، دلتنگ و بیطاقتم، و جانم از آن اندوه که نصیب من گردیده، آکنده است؛ و این در حالی است که تنها تو میتوانی آن اندوه را از میان برداری و آنچه را بدان گرفتار آمدهام دور کنی. پس با من چنین کن، اگر چه شایستهی آن نباشم، ای صاحب عرش بزرگ.