eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
62.5هزار عکس
50.2هزار ویدیو
939 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
9.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اپوزیسیون در شوک شکستی بزرگ درست در چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی! 🔹براندازی در ایران تخیّل و سرابی بیش نیست!
🔴 چهار شرط ظهور / آیا ظهور صرفاً متوقف بر وجود 313 نفر است؟ ✍️ مصطفی امیری ▪️تربیت نیروی زمینه‌ساز و «اقتدار نظامی» محور شیعی باید فراهم شود. ▪️همچنین تا کعبه برای امام عصر ایمن نشود، ظهور محقق نخواهد شد. ✅ در کنار 313نفر یار امام زمان، چهار شرط ظهور: 1. اقتدار شیعی و اجتماع قلوب مومنین 2. امنیت کعبه: محل ظهور 3. هرج الروم: سنت الهی برای تضعیف قدرت‌های بزرگ 4. فروپاشی و نابودی اسرائیل: فروپاشی دشمن اصلی امام عصر ▪️مکان ظهور در کنار کعبه خانه خداست، نقطه ظهور باید امن شود. و راهبرد رسیدن پیروزمندانه به کنار خانه خدا، محو اسرائیل به عنوان کانون محور ابلیس است. بنابراین نقطه ظهور، کعبه و راه رسیدن به آن، قدس است. ▪️هیچ یک از ائمه ما پس از ولایت امام علی(ع) به حج نرفتند مگر اینکه در تقیه بودند و زیر یوغ حکومت جور و اگر در شرایطی که آل‌سعود بر مکه و مدینه حاکم و مسلط است، امام زمان در مکه ظهور کند ایشان را در همانجا به شهادت می‌رسانند؛ اگر امام زمان(عج) بخواهد بیاید باید شرایط در حجاز نیز فراهم شود و لازمه آن تضعیف، اختلافات داخلی منجر به سقوط حکومت عربستان است. ▪️بنابراین، در کنار تشکیل «حکومت شیعی مقتدر»، مقدمه ظهور امام زمان، «فروپاشی اسرائیل» و «تضعیف حکومت عربستان» نیز است و تا این دو امر اتفاق نیفتد، منطقه برای ظهور امام زمان، امن نیست. ▪️این دو شرط را باید شیعه فراهم آورد. و برخلاف این نگاه اشتباه (که ما می‌نشینیم و خودت ظهور کن)، شیعه باید علاوه بر ایجاد جامعه زمینه‌ساز، مسیر «کربلا تا قدس» را برای حضرت هموار نماید. ▪️به حوادث ظهور نباید به مثابه «فرایند جَبری» نگریست. با این نگاه، فرداها خواهند گفت: بگذاریم خود حضرت بیاید و کارها را سامان ببخشد. همان عقیده که در قرآن مذمت و نکوهش شده است: «فَاذْهَبْ أَنْتَ وَرَبُّكَ فَقَاتِلَا إِنَّا هَاهُنَا قَاعِدُونَ» خودت و پروردگارت بجنگ ما اینجا نشستیم. ▪️تامین امنیت کعبه در عربستان و فروپاشی اسرائیل، دو شرط اصلی ظهور و شیعه باید این وظیفه را انجام دهد تا مکان ظهور، امن شود. ▪️آیا با وجود اقتدار مطلق و بلامنازع آل‌سعود، مکه برای امام عصر، امن است؟ ▪️مگر قرار است همه بار سختی و جنگ را بر دوش حضرت بگذاریم. یادمان نرود نماز امام عصر در فلسطین اقامه می‌شود. آیا امکان دارد این قوم یهود لجوج عنود برپایی نماز وحدت ادیان در بیت‌المقدس را به شیعیان اجازه دهند؟ ▪️و اما هرج الروم: سنت الهی بر این تعلق گرفته است که قدرت‌های بزرگ در اثر مکر الهی در دوران قبل ظهور، تضعیف شوند و الا مگر می‌شود امام عصر، انقلاب نوپای خویش را از مکه آغاز کند و قدرت‌های جهانی، تماشاگر باشند؟ ▪️حضرت یار و یاور و تربیت نیرو می‌خواهد. اقتدار شیعی لازم است تا در برابر دشمنان که عزم قتل امام و آخرین ذخیره الهی را دارند، بایستند و این مهم جز جنگ با دشمنان حضرت و به ضعف کشاندن آنان قبل از ظهور میسر نیست. ▪️زیرا دیگر قرار نیست برای امام زمان، تجربه جدشان امام حسین تکرار شود. آخرین ذخیره الهی دیگر قرار نیست به شهادت برسند. باید «اقتدار شیعی» حاصل شود تا «موانع» ظهور برطرف شود. ▪️در واقع، قبل ظهور، اراده الهی بر این تعلق گرفته که برای طلوع «خورشید ولایت عظمی»، شیعیان در «جغرافیای ظهور»، از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری «اقتدار شیعی» در برابر جبهه باطل فراهم شود. ✅ بنابراین از مهمترین شروط ظهور: 1. زمینه‌سازان: تربیت مهدی‌یاوران و اقتدار نظامی محور شیعی. 2. امنیت کعبه: حفظ جان و امنیت امام عصر. 3. هرج الروم: سنت الهی و مکر الهی برای تضعیف جبهه باطل. 4. فروپاشی اسرائیل: کانون محور ابلیس. ▪️«تربیت نیرو و عِده و عُده برای حضرت»: زیرا دیگر نباید تجربه کربلا تکرار شود. ▪️«اقتدار نظامی»: باید دشمن از جغرافیای ظهور، بیرون رانده شود. ▪️«سنت مکر الهی»: با وقوع هرج الروم، قدرت‌های جهانی تضعیف خواهند شد. ▪️«اقتدار امنیتی»: باید جان حضرت در کنار کعبه محفوظ باشد
🔥مرجع هشتاد ساله را از مرز برگرداندند 🔻امام خمینی را به نجف تبعید کرده بودند تا نامش در لابلای شکوه علمای بزرگ نجف، محو شود، اما امام در حوزه نجف چنان درخشید که موجب شد محدودیت‌های شدیدی از طرف دولت عراق به ایشان تحمیل شود. 🔻به همین دلیل امام در ۱۲ مهر ۵۷ تصمیم گرفت به کویت برود؛ اما با هماهنگی حکومت شاه، کویت امام را راه نداد و امام پس از معطلی و سختی فراوان از مرز بازگشتند!! 🔻امام دریافتند که در سایر کشورهای همسایه هم اوضاع همین است و با هوشمندی پاریس را انتخاب کردند که مدعی آزادی بیان بود! حضور چهارماهه امام در پاریس، موجب انتشار وسیع اخبار انقلاب در سراسر جهان گردید. 🔻در نهایت امام خمینی پس از ۱۵ سال تبعید، در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ وارد ایران شدند. 🔸پ.ن: رژیم پهلوی در حالی تلاش می کرد که امام روح الله را در مرزها سرگشته و آواره کند که ایشان هم یک مرجع برجسته بودند و هم با حدود هشتاد سال سن، دهه آخر عمر شریفشان را سپری می کردند؛ اما ایشان با صلابت همه این سختی ها تحمل کردند و به هدف مقدس خود رسیدند و این یک درس بزرگ برای همه و خصوصا نیروهای انقلابی است که برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب تا لحظه آخر عمر از پای ننشینند و خسته نشوند... ✍حمیدرضا ابراهیمی
4.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پاسخ دقیق آقای خوش چشم کارشناس و تحلیلگر مسائل منطقه به کسانی که می‌گویند ما با آمریکا مذاکره می‌کنیم همانطور که امام حسین با عمر بن سعد مذاکره کرد
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸️دنبال این ۴ چیز نگرد! گیرت نمیاد! 🎤 استاد مجتهدی تهرانی
9.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️شبهه مگر «الله» را پیامبر اسلام نیاورده بود ؟پس چطور پدر پیامبر نامش عبدالله بود! ❇️ پاسخ استاد رجبی دوانی رو ببینید 👆
17.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 غوغای دیشب صدا و سیما! اجرای شاد و عربی گروه سرود زهرائیون در برنامه معلی با قطعه "علی حب النبی" در رثای پیامبر اکرم (ص)😍
مسجد کرامت، مرکز مبارزه در مشهد 🌷 قسمت اول از گزارش تفصیلی «آن روزها»؛ مروری بر مبارزات و فعالیت‌های انقلابی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پنج ماه منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ 🌷 ؛ 🔍متن کامل👇 khl.ink/f/28938
📣 توصیه‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به قرائت قرآن و دعا برای پیروزی جبهه مقاومت ❤️ رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی، قرائت سوره فتح، دعای ۱۴ صحیفه سجادیه و دعای توسل را برای پیروزی جبهه مقاومت توصیه کردند. 💻 Farsi.khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
21.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎧 آیت‌الله میرباقری | عرفان امام خمینی، عرفان اصیل اسلامی است. (۳۰ دی ۱۳‌۸۸) 💥 من گمان می‌كنم آن عرفانی كه ما در حوزۀ اديان الهی داريم و انبيای الهی پرچمداران او بودند، از نوع عرفان امام رضوان الله تعالی عليه است. گرچه عرفان عملی و نظری‌ای كه عارفان اسلامی و شيعی در طول تاريخ تبيين كردند، متأثر از فرهنگ اسلامی است ولی آنچه ما می‌توانيم به‌عنوان عرفان اصيل از آن ياد كنيم، شبيه همان چيزی است كه شما در انديشه و رفتار امام رضوان الله تعالی عليه می‌بينيد. 💥 عرفان اصیل اسلامی عرفانی است كه از دل آن، درآميختن با قدرت و ثروت، برای اصلاح قدرت و ثروت، بيرون می‌آيد، نه انزوا و كناره‌گيری یا سازش. 💥 آن نگاه عارفانه به جهان كه انسان را به انزوا و كناره‌گيری و گوشه‌نشينی دعوت می‌كند و‌ اهل مبارزه با طاغوت نیست، با عرفان اصيل اسلامی سازگار نيست. گرچه در عرفان اسلامی دعوت به زهد شده، اما اين زهد از دل درآميختن با جهان عبور می‌كند و به‌معنای انزوا و گوشه‌گيری و سازش نيست. 💥 از انديشه‌ عرفانی امام، نظريه‌ حكومت دينی و ولايت فقيه ناشی شده است؛ یعنی به‌لحاظ عملی، اين انسان عارف دست به يک انقلاب بزرگ در مقياس اجتماعی زدند كه موازنۀ جهانی را به‌نفع مذهب و معنويت تغيير داده و به‌طرف تحقق تمدن نوین اسلامی حرکت کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا