eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
52.2هزار عکس
41هزار ویدیو
864 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸 درباره پاسداران باید عرض کنم: *اینها کسانی هستند که علی‌رغم همه انگیزه‌هایی که در دنیای مادّىِ امروز برای جوانان وجود دارد، لباس عفاف و تقوا پوشیدند، به استقبال معنویات رفتند،* برای خدا قدم در میدان گذاشتند و هرجا هرچه از وجودشان لازم بود - جانشان، سلامتیشان و حضورشان در میان خانواده؛ که اینها نعمتهای خداست - همه را تقدیم کردند. 💠 بسیاری از این پاسداران و جوانان ما، کسانی هستند که بحمداللَّه سالمند. به شهادت نرسیدند و سلامتیشان را هم از دست نداده‌اند؛ اما *در حکم شهدا هستند؛* زیرا آن جایی که حضورشان در جبهه و فعّالیّتشان آنها در میدان لازم بود، آن را به انقلاب و به ملت و به کشور و به خدا تقدیم کردند. این همان کاری است که اینها کردند؛ یعنی موقعیت و زمان را شناختند، به خدا اعتماد کردند و اخلاص هم ورزیدند. 📚 بیانات رهبری
🔹 در خلال ده‌ها و صدها خصوصیتی که امّت اسلام به برکت اسلام و قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام از آن برخوردار است، یکی هم این است که مردم ما الگوهای بزرگ و درخشانی در جلوِ چشم خود دارند. ✳️ *برای ملت‌ها، الگو خیلی مهمّ است.* 🔹 شما ببینید؛ ملت‌های مختلف، اگر در شخصیتی رشحه‌ای از عظمت وجود داشته است، او را مطلق می‌کنند، بزرگ می‌کنند، نام او را جاودانه می‌کنند؛ برای این‌که حرکت عمومی نسل‌هایشان را به آن سمتی که می‌خواهند، جهت بدهند. گاهی شخصیت واقعی هم ندارند؛ اما در داستان‌ها و شعرها و افسانه‌های گوناگون ملی و اساطیر، آنها را مطرح می‌کنند. 🔸 *اینها همه از این سرچشمه گرفته است که ملتها از میان خود، به دیدن نمونه‌های بزرگ احتیاج دارند. این در اسلام به صورت فراوان و بی‌نظیری هست، که از جلمه بزرگترین آنها حضرت اباعبداللَّه علیه‌السّلام پیشوای مسلمین و فرزند پیامبر و شهید بزرگِ تاریخ بشر است.* 📚 بیانات رهبری
🔺تو جنگ تیر میخورن، تو صلح فحش!
❌فرقه ها و نابسامانی اجتماعی ⚡️📌فضای مجازی یکی از مهمترین عوامل ایجاد نابسامانی های اجتماعی به شمار می رود و فرقه ها به راحتی از این فضا استفاده کرده بر نابسامانی ها دامن می زنند. یکی از پیامدهای نابسامانی های اجتماعی تفرد گرایی و تنها شدن انسان هاست. از آن جهت که انسان موجودی اجتماعی است نمی تواند تنها زندگی کند از این رو به دنبال اجتماعات و فضاهایی است که او را سرگرم کند، فرقه ها اجتماعات کاذبی بر محور لذت شکل می دهند و افراد سرگردان و تنها را جذب کرده آنها را تبدیل به مهره های حلقه به گوش می کنند. ⭕️بسیاری از شاخ های مجازی مهره های جریانات فرقه ای هستند که به ترویج آموزه های فرقه ها می کنند.
معنویت عصر جدید به مجموعه‌ای از عقاید و رسوم معنوی و مذهبی گفته می‌شود که در دهه ۱۹۷۰ (میلادی) در جهان غرب گسترش یافت. به دلیل ماهیت التقاطی این جنبش، به‌سختی می‌توان تعریف دقیق و جامعی از آن ارائه داد. روزی روزگاری مدرنیته میدان‌دار بهت‌آوری جهانی بود. تکنولوژی و اختراعات به‌عنوان معجزات انسان‌های قرن بیستمی شد تا جایی که گفتند جز خودشان هیچ خدایی را بنده نیستند. مروجین معنویت جدید یا به تعبیری پیامبران دین مدرنیته با صدای بلند انسان را به‌عنوان خدای عصر جدید معرفی کردند. در مدح قدرت انسان همچون هومر حماسه‌های افسانه‌ای سرودند. هر بار با اختراع جدید علمی این خدای بادکنکی فربه‌تر می‌شد و سرمستانه ادیان الهی را به هماوردی و تحدّی فرا می‌خواندند تا علم را بهانه‌ای برای حذف دین و خدا به نفع خدای جدید یعنی انسان فراهم آورند. نیل دونالد والش یکی از مروجین معنویت جدید که به پیامبر عصرجدید معروف است، در کتاب ابداع زندگی گفتگویی با باربارا مارکس ‌هابرد یکی دیگر از شخصیت‌های برجسته معنویت جدید در محور عصر جدید دارد. وی در این کتاب، عصر جدید را عصر بازپس‌گیری قدرت انسان از خدا بیان می‌کند و تکنولوژی را موجب این خودآگاهی متوهمانه می‌داند. «ما عادت داشتیم تمام توانایی‌های جدید را به خدایانمان نسبت دهیم ولی از وقتی‌که ما خودمان داریم یاد می‌گیریم هوش خود را از طریق ارتباطات سریع‌تر و گسترده‌تر گسترش دهیم یاد می‌گیریم جسم‌مان را تغییر دهیم یاد می‌گیریم در فضا زندگی کنیم حتی دنیاهای جدید در فضا می‌سازیم متوجه شدم که چیز حیرت‌آوری دارد اتفاق می‌افتد ما قابلیتمان را به خدایانمان نسبت می‌دادیم و حالا این قابلیت را به اصل خودش یعنی خودمان. ما داریم چیزی می‌شویم که عادت داشتیم خدایان بخوانیم. چرا حالا چرا سال پیش، دهه پیش یا قرن پیش نه؟ چرا این امر دارد اتفاق می‌افتد؟ چون وقتش است. چرا که علم و فناوری قدرت‌های تازه‌ای به ما داده‌اند که عظیم‌تر از قدرت‌هایی است که بشر تاکنون داشته است حالا می‌توانیم حقیقتاً خودمان را بشرهای جهانی خیلی کم سن و سال بخوانیم زمین به‌مثل یک کودکستان برای خدایان کوچک است ولی باید تکامل آگاهانه را سریع یاد بگیریم». (کتاب ابداع زندگی ص ۸۳)  اما با ظهور ویروسی ناشناخته و فراگیر به نام کرونا لشکر نادیده الهی، عمر تفرعن انسان‌خدای مدرنیته کوتاه شد. انسان کودک‌خدا، تنازع بقاء را به تکامل شعوری ترجیح داد. غول‌های رسانه‌ای اگر خاطرات کرونایی را در حافظه تاریخی خود ثبت کنند، مرور خاطرات صف‌های خرید اسلحه برای تنازع بقاء، به‌مرگی سالمندان، غارت فروشگاه‌ها و عجز علم برای حفظ جان هزاران انسان در برابر یک ویروس نادیده دیگر هیچ‌وقت سودای خدایی را در ذهن هیچ بنی‌بشری نمی‌آورد. انسان پساکرونا ندای فطرت خود را واضح‌تر شنید. قدرت الهی و عجز خود را به عیان مشاهده کرد و دست تسلیم بالا برد.
⚠️ابزارهای تبلیغی فرقه اکنکار ⛔️ ♦️ فرقه اکنکار برای ترویج افکار خود از هیچ ابزاری تبلیغی کوتاهی نکرده و برخلاف گفته‌های خود که تبلیغ برای اکنکار ممنوع است از هر روشی تبلیغی متداول برای بیش‌برد اهداف این شبه‌آیین استفاده شده است. 🔻 کتاب‌ها: 🔷 بیش از پنجاه عنوان از کتاب‌های اکنکار در ایران ترجمه و منتشر شده‌اند. بیش از بیست عنوان مربوط به کتاب‌هایی است که پال توئیچل (بنیان‌گذار این فرقه) آن‌ها را نگاشته است. 🔶 افزون بر بیست جلد از کتاب‌های «هارولدکلمپ» رهبر در قید حیات اکنکار به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده‌اند. 🔷 از دیگر نویسندگانی که در اکنکار قلم زده‌اند می‌توان به «تاد کرامر»، «به راد استایگر»، «جیمز پال دیویس»، «تریل ویلسون»، «موری میتسو»، «پتی سمپسون» و «رابرت ماش» اشاره کرد. 🔶 عمدهٔ این کتاب‌ها را مرحوم هوشنگ اهرپور به فارسی برگردانده است. مهیار جلالیانی نیز نزدیک به ده جلد از کتاب‌های اکنکار را ترجمه کرده است. 🔷 از دیگر مترجمانی که در حوزهٔ ترجمهٔ آثار اکنکار فعالیت کرده‌اند می‌توان به «مینو ارژنگ»، «یحیی فقیه»، «مرجان داوری»، «مریم داوری»، «محمد هادی ماکانی»، «شهرام محمدپور»، «شهرام شامحمدی»، «محمدعلی اخلاق دوست» و «اخوان تفتی» اشاره کرد. 🔶 از این تعداد مترجمان فقط یک نفر را اکیست دانسته‌اند که البته اثبات آن نیز به سختی ممکن است. 🔻 دیسکورس‌ها: 🔷 دیسکورس جزوه‌ای است که از طریق آن، استادِ حقِّ در قید حیات، آموزش‌های نخستین و لازم را به اکیست‌ها ارائه می‌دهد. 🔶 در واقع دیسکورس، اولین ارتباط بین چلا و ماهانتا محسوب می‌شود. در این آموزش‌نامه‌ها علاوه بر آموزش مفاهیم و عقاید اکنکار، به پرسش‌های چلا نیز پاسخ داده می‌شود. 🔷 دیسکورس، آموزش‌نامه‌ای محرمانه بین استاد و چلا است. متقاضی عضویت اکنکار قبل از این‌که به عنوان چلا یا اکیست در این گروه پذیرفته شود باید به مدت دوسال در اکنکار مطالعه کند. 🔶 سیر مطالعات افراد با مطالعهٔ دیسکورس‌های خصوصی آغاز می‌شود. این دیسکورس‌ها حاوی مطالبی دربارهٔ سفر روح و راه پنهان خدا است. 🔷 این سیر دوساله برای وصل اوّل او کفایت می‌کند. اما برای دریافت وصل‌های بعدی باید مطالعات فراوان دیگری را همراه با روش‌ها، تمرین‌ها و آموزش‌های دیگر داشته باشد. [1] 🔶 اکنکار در گفتار و کردار دچار تناقض‌ها و پارادوکس‌های فراوانی است. بسیاری از مواقع نیز ابایی از این رویکردهای متضاد و متناقض ندارد. سیر آموزش چلاها و اعطای وصل‌ها نیز از این قبیل‌اند. 🔷 برخلاف آن‌چه پال توئیچل دربارهٔ لزوم مطالعات دوسالانهٔ دیسکورس‌ها برای رسیدن به اولین وصل گفته است در جایی دیگر می‌نویسد: 🔶 «هنگامی‌که کسی ابتدا طریقت اک را برمی‌گزیند و مطالعهٔ دیسکورس‌ها را آغاز می‌کند، وصل درون را دریافت کرده است. [2] 🔷 پال در این گفتار، دریافت وصل را مصادف با دریافت نخستین دیسکورس می‌داند؛ درحالی‌که در گفتاری دیگر، مطالعهٔ دوسالانهٔ دیسکورس‌ها را برای دریافت وصل الزامی دانسته است. 🔶 یکی از ویژگی‌های دیسکورس‌ها که پرسش‌های بسیاری دربارهٔ آن متولد شده، محرمانه بودن آن‌هاست. دیسکورس‌ها آموزش‌هایی محرمانه بین چلا و ماهانتا هستند. 🔷 اجازه دادن به کسی که بدون نخستین مکاتبه با ماهانتا آن‌ها را بخواند و باعث افشای مطالب آن گردد، هم به چلا و هم به معلّم لطمه می‌زند. ♦️ زمانی‌که چلا مطالعهٔ دیسکورس‌ها را آغاز می‌کند باید بداند که ریسمانی بین خود و استادش برقرار می‌شود ریسمانی نامرئی و محرمانه که ماهانتا از آن برای برقراری ارتباط با چلا استفاده می‌کند. [3]
♦️ محرمانه بودن این دیسکورس‌ها اقتضا می‌کند چلا آن را از همه پنهان دارد. البته اعضای خانواده‌ای که زیر یک سقف زندگی می‌کنند می‌توانند به دیسکورس‌های یکدیگر دسترسی داشته باشند. 🔷 هم‌چنین چلا نباید بیش از یک دیسکورس دریافت کند. دربارهٔ مطالب دیسکورس‌ها نیز نباید با هیچ‌کس دیگری سخن بگوید. 🔶 تهدیدهای زیادی وجود دارد که چلا در صورت افشای مطالب دیسکورس یا استفاده از دیسکورس‌های دیگران با آن روبه رو می‌شود. ♦️ پرسش‌هایی که دربارهٔ علّت محرمانه بودن دیسکورس‌ها وجود دارد بی‌جواب مانده است. 🔷 پال توئیچل در جواب نامهٔ چلاهایی که علّت آن‌را خواستار شده بودند بار دیگر این قوانین را ذکر کرده و با تهدیدهایی از قبیل قطع شدن ریسمان ارتباطی چلاها با استاد و عدم پیشرفت معنوی، به فرافکنی پرداخته است. [4] 🔻 رمان‌ها: 🔷 اکنکار علاقهٔ ویژه‌ای دارد که از هنر رمان‌نویسی برای ترویج آموزه‌های خود بهره گیرد. 🔶 پال توئیچل بسیاری از کتاب‌های خود را در قالب رمان به جامعهٔ اکنکار تحویل داده است. کتاب‌های پنجه زمان، طریق دارما، طنین پرخروش اک، شرق خطر، سه نقاب گابا، در قالب رمان نگاشته شده‌اند. 🔷 برخی دیگر از کتاب‌های اصلی او نیز داستان‌واره است و تجربیات پال را بیان می‌کند. کتاب‌هایی مثل دندان ببر، بیگانه‌ای بر لب رودخانه و سرزمین‌های دور از این دسته‌اند. 🔶 هارولد کلمپ نیز از این هنر بهره برده است. کتاب‌های کودک در سرزمین وحش و امثال الحکم در قالب داستان و رمان نگاشته شده‌اند. 🔻 وب سایت‌ها: 🔷 اکنکار از فضای مجازی اینترنت بیش‌تر در کشورهایی بهره می‌برد که بنا به دلایلی قادر به انجام رسمی فعالیت‌های تبلیغی خود نیست. 🔶 شبه‌آیین اکنکار پایگاه اطلاع‌رسانی هم دارد که با نام سایت مرکزی اکنکار شناخته می‌شود. مؤسسهٔ اکنکار این پایگاه را در ایالت مینه‌سوتا اداره می‌کند. 🔷 بسیاری از پایگاه‌های دیگر اکنکار در کشورهای جهان، خود را به پایگاه مرکزی وابسته می‌دانند. این سایت‌ها بیش‌تر به ترجمهٔ مطالب سایت مرکزی می‌پردازند. در ایران نیز این پایگاه فعّال بوده، به ترجمهٔ پایگاه اصلی پرداخته است. 🔶 پایگاه‌ها و وب‌سایت‌های دیگری نیز وجود دارند که در مسیر تبلیغ اکنکار فعّالند. در ایران نیز ده‌ها سایت و وب‌سایت به فعالیت‌های تبلیغی – ترویجی اکنکار مشغولند. 🔻 معابد اکنکار: 🔷 اکنکار معابد فراوانی را در طبقات معنوی و تحتانی برمی‌شمرد که متعلّق به ایشان است. 🔶 معابدی که در طبقات معنوی هستند بسیار فراوانند که به برخی از آن‌ها معابد «حکمت زرّین» می‌گویند. این معابد که شریعت کی سوگماد در آن نگهداری می‌شود در طبقات مختلف فوقانی و تحتانی قرار دارند. 🔷 به جز ادّعاهای اکنکار، هیچ دلیلی برای اثبات وجود این معابد وجود ندارد. معابدی نیز که در طبقات تحتانی هستند اثبات‌ناپذیرند چون اکنکار مدّعی است آن‌ها یا در سیّارات دیگر قرار دارند و یا از چشمان مردمان عادی، پنهان هستند. 🔶 دوتا از این معابد برروی زمین هستند، یکی در سیّارهٔ زهره و بقیّه در طبقات اثیری علّی، ذهنی، اتری و طبقهٔ روح واقع شده‌اند. ♦️ تنها معبدی که برای آن بسیار ارزش قائلند و به منزلهٔ قبلهٔ این آیین است، در ایالت مینه‌سوتای ایالات متحدهٔ آمریکا واقع شده است. [5] 🔻 پی‌نوشت: [1]. نامه‌های طریق نور، پال توئیچل، 1380، ترجمه مینو ارژنگ، تهران، ثالث گلسار، ص 212. [2]. همان، ص 129. [3]. همان، ص 208 [4]. همان، ص 207-213. [5]. سودای دین‌داری، عبدالحسین سبزواری، نشر صهبای یقین، قم، ص 333.
⚠️ابزارهای فرقه اکنکار⛔️
⚡️⚡️عرفان های نوظهور مروج سبک زندگی غیر الهی قسمت دوم: 📌📌یکی از مهمترین ابعاد مفهوم سبک زندگی این است که دین می تواند به عنوان نیروی برتر، نقش حیاتی در الگوی حیات و نحوه زیستن آدمیان بر روی کره زمین ایفا کند. دین به عنوان نظامی از باورها، ارزش ها و رفتارها می تواند آدمی را برای دست یابی به سبک الهی در زندگی یاری دهد. سبک زندگی اسلامی بر اساس دین اسلام و تفکر شیعی بنا نهاده می شود. افرادی که این الگو را برای سبک زندگی خود برمی گزینند، هیچ گاه نمی توانند نسبت به اتفاقات عالم بی تفاوت باشند. آنها ریسمان زندگی خود را با خداوند گره زده اند، و کسی که با خداوند اتصال برقرار کند، سرنوشت تمام موجودات عالم برایش اهمیت پیدا می کند. زندگی به سبک اسلام با زندگی به سبک عرفان های نوظهور به دلیل تفاوت مکتب، هم دارای ریشه متفاوت و هم میوه و محصول متفاوت است. در عرفان های نوظهور زندگی یک ماهیت سیاسی و غیرخدایی و انسان محوری دارد و در اسلام زندگی بر مبنا و پایه توحید شکل می گیرد و به سوی اویی در باطن و ظاهر انسان باید آشکار باشد. اسلام دارای ویژگی و شاخصه هایی است که نمی توان نشانی از آنها را در عرفان های نوظهور پیدا کرد. آموزه های اسلام: به زندگی معنی می دهد، آرمان ساز و شوق انگیز است، قدرت تقدس بخشیدن به هدف های انسانی و اجتماعی را داراست، تعهدآور و مسئولیت ساز است.
⚡️⚡️عرفان های نوظهور مروج سبک زندگی غیر الهی 📌📌قسمت اول یکی از اهداف غرب در ایجاد عرفان های نوظهور، تغییر سبک زندگی دینی و جایگزین کردن اکوسیستم حیوانی است. مقوله سبک زندگی یکی از موضوعاتی است که امروزه افراد بسیاری درباره آن می نویسند و می گویند. اما کمتر جنبه درون دینی آن مورد توجه قرار می گیرد. دین اسلام به عنوان آخرین و کاملترین دین، برای سبک زندگی راهکارهای بسیاری دارد. بر اساس راهکارهای دین اسلام مسلمان هیچ گاه در بن بست قرار نمی گیرد چرا که برای کوچکترین و ریزترین شئون زندگی خود راهکار دینی وجود دارد. نوع راه رفتن، چگونه پوشیدن، جنس لباس، رنگ لباس، خوردن، نوع خوراک، زمان خوراک، مقدار خوراک، سخن گفتن، مقدار آن و ...... اسلام برای تمام این موارد روش ارائه می دهد. این سبک زندگی اسلام است که بسیار مترقیانه و پیشرفته است و می تواند تمام مشکلات روزمره بشر را درمان کند. اما این سبک زندگی، هیچ گاه مورد پسند جوامع استکباری نبوده و نخواهد بود. سبک زندگی یکی از عرصه های بسیار مهم و تأثیرگذار در فرهنگ عمومی است و فرهنگ است که زندگی ما را اداره می کند و به کمک سبک زندگی است که ما معانی رفتار دیگران را درک می کنیم و می توانیم رفتارها را از هم تمییز دهیم.
☑️☑️ بیماری‌های روحی و روانی نتیجه حضور در فرقه‌ها ▪️ عرفان هاي نوپدید با سست کردن بنیان خانواده ها و ترویج فساد و فحشا، بالأخص در بین جوانان، موجب جریحه دار ساختن وجدان جمعی و چالش امنیت اخلاقی در جامعه شده است. بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که انگیزه هاي ضداخلاقی یکی از مهم ترین انگیزه هاي گرایش به عرفان هاي نوپدید است. ▪️ انگیزه ضداخلاقی زمینه را براي افرادي فراهم می کند که با سوءاستفاده از آموزه هاي دینی و نیز رفتار قدیس مآبانه دست به اعمال خلاف شرع زده و مریدان توسط آنان اغفال شده و مورد سوءاستفاده جنسی قرار می‌گیرند. ▪️ علاوه بر این عمده اعضاي فرقه به انواع جرائم ارتکابی متوسل می شوند تا اهداف فرق را محقق سازند. نیل به هدف با هر روش و ابزار از شعارهاي اساسی این گروه ها است. در درون فرقه، مریدان چنان تربیتی را تجربه می کنند که نتیجه آن، پس از مدتی دگرگونی فرد در اجتماع است. فرقه ها براي رسیدن به اهدافشان، اعضایشان را تحریک می کنند تا دست به عمل غیرقانونی، مجرمانه و جنایتکارانه بزنند. ▪️ این در حالی است که بسیاري از افراد با انگیزه و هدف دست یابی به آرامش درونی و رفع مشکلات معنوي به این فرقه ها روي آورده اند، اما در نهایت، با مسائل و مشکلات روحی و روانی دوچندانی مواجه شده و سرخورده شده؛ به دنبال این سرخوردگی و پس از طی این مرحله دچار بسیاري از بیماري هاي روحی و روانی می شوند.
🔰 برنامه حکمرانی الهی در بعثت به پیامبر ارسال شد 🔻 رهبر انقلاب، صبح امروز: بعثت به معنی برانگیختگی پیغمبر است. این برانگیختگی با ارسال کتاب الهی و دستور حکمرانی الهی به پیغمبر همراه است و مفاد این حکمرانی را پیغمبر خدا اعمال میکند و اجرا میکند و راهبری میکند. 🔹️ دین با این نگاه گسترده وقتی که نگاه میکنیم عبارت است از مدیر مجموعه زندگی انسان. یعنی دین یک برنامه جامع است، نه برنامه‌های صرفا عبادی و فردی انسان که بعضی خیال میکنند دین فقط متکفل برنامه‌های فردی است و مسائل گوناگون اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و غیره از حوزه دین خارج است. 🔹️ دین جامعیت دارد و طبعا دین با این نگاه مورد دشمنی هم قرار میگیرد. در همه زمانها اشرار عالم با یک چنین دینی مخالفت کرده‌اند. 🔺️ شما امروز هم مشاهده میکنید در تبلیغات دشمنان از چیزی به نام اسلام سیاسی نام آورده میشود. اسلام سیاسی همینی است که در نظام سیاسی ایران تحقق پیدا کرده و امام بزرگوار ما انجام دادند. و آماج حملات آنها اسلام سیاسی است. اسلام سیاسی یعنی همین اسلامی که توانسته با تشکیل حکومت، دستگاه‌های گوناگون نظام های اقتصادی اجتماعی سیاسی نظامی و ... به وجود بیاورد و یک هویت دینی و اسلامی را برای یک ملت ایجاد بکند. ۹۹/۱۲/۲۱ فصل الخطاب ما تویی فرمانده 👌👌👌👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ یک نفر از همین جانبازان عزیز به عنوان حجت برای به محاکمه کشاندن همه ما در قیامت کافی است! سه سال پیش خدمت سردار غلامحسین صفایی جانباز قطع نخاعی رسیدم در نبرد فرهنگی هم پیشتاز بود سه عنوان کتاب انصافاً پر محتوا داشت! چگونه؟ چوبی را به دندان می گرفت و با آن تایپ می کرد
🔰 با اعزام هیئت‌هایی از طرف رهبر انقلاب اسلامی به منازل جانبازان انجام شد؛ 👈🏻 تجلیل و قدردانی از رشادت و فداکاری یادگاران دفاع مقدس 🔺 در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی‌هاشم حضرت اباالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز، هیئت‌هایی از طرف رهبر انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان سرافراز، از رشادت‌ها و فداکاری‌ها آنان تجلیل کردند. در تهران، حجج اسلام آقایان شکری، محسن قمی، محمدیان، حاج‌علی‌اکبری، محمد قمی و آقای اوحدی رئیس بنیاد شهید در منازل جانبازان حاضر شدند و ضمن کسب اطلاع از زندگی و شرایط آنان از مجاهدتهای این یادگاران دفاع مقدس و دفاع از حرم قدردانی کردند. همچنین نمایندگان ولی فقیه در مراکز استان‌ها و ائمه جمعه سراسر کشور نیز به نمایندگی از رهبر انقلاب اسلامی در منازل تعدادی از جانبازان سراسر کشور حضور یافتند و از این ایثارگران تجلیل کردند.
🔰 سخن‌نگاشت | بصیرت و وفا 🔻 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «در کلمات ائمه، روی دو جمله راجع به حضرت اباالفضل العباس علیه‌السلام تأکید شده است: یکی بصیرت، یکی وفا.» ۷۹/۰۱/۲۶ 🔹 هم‌زمان با چهارم شعبان، سالروز ولادت باسعادت حضرت اباالفضل العباس علیه‌السلام، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بر اساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، سخن‌نگاشت «بصیرت و وفا» را منتشر می‌کند. 📥 نسخه قابل چاپ 👇🏼 https://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=36374
‏عکس از طباطبایی
🔹 رهبر معظم انقلاب با تجلیل از شهیدان، جانبازان و آزادگان والامقام ۸ سال دفاع مقدس و خانواده‌های صبور و پراستقامتشان، آنان را نخبگان معنوی کشور خواندند و افزودند: حماسه‌های ۸ سال پایداری و پیروزی، هیچ‌گاه از یاد ملت نمی‌رود 🔸 و مردم ایران از گذشته پر‌افتخار خود و به‌ویژه از پیشرفت‌های مادی و معنوی در طول اين سالها نردبانی برای حرکت به سمت آینده‌ی روشن و پر‌امید خود می‌سازد. 📚 بیانات رهبری
☝️السلام علیک یا قمر منیر بنی هاشم؛ یا ابالفضل العباس
به ژولیده نیشابوری گفتند به صورت بداهه درباره قمر_بني_هاشم (ع) شعری بگو كه پنج بارکلمه "چشم"داشته باشد،ایشون شعری سرودندبا ده کلمه چشم؛ چشم ها از هیبت چشمم، به پیچ و تاب بود محوچشمم، چشم ها و چشم من برآب بود چشم گفتم، چشم دادم، چشم پوشیدم، زآب من سراپا چشم و چشمم جانب ارباب بود
💠 قیام قبل از قیام حضرت حجت(عج)، باطل است!!!!💠 (مدظله العالی): ✨ *یک عده که می‌گویند: قبل از قیام حضرت حجت(عج)، قیام، باطل است؛ حماقت محض است.* ⚡️بیان کردنِ دولت مهدوی، باطل است. لذا ملاک ما این است که قیامی شکل بگیرد و آن قیام از ناحیه خود حضرت باشد. 💥برای ما هیچ شکی ولو به یک درصد نیست و من به صراحت این را بیان می‌کنم که اصل این نظام، متعلق به حضرت حجت(عج) است و هر کس هم با این نظام درافتاد، همان‌گونه که از اول انقلاب تا به حال دیدیم، ور افتاده است. مانند غائله کردستان، غائله سیستان و بلوچستان، غائله خوزستان، غائله تبریز، غائله خلق مسلمان، غائله آمل، کودتای نوژه و … . گروه‌هایی هم بودند که مانند قارچ می‌روییدند، مثل پیشگام، پیشکار، فدایی خلق اکثریت و اقلیت و … . این مطالب غوغا بود، آن هم در مورد انقلابی که هیچ نداشت. ارتش آن که مال شاه بود و در آن زمان، هنوز سپاه و بسیج و … نبود. انقلابی که هواپیماها و هلی‌کوپترهای آمریکا به راحتی به طبس آمدند و رادارها در اختیار آن‌ها بود. ⚡️وضعیت آن زمان طوری بود که من یادم نمی‌رود یکی از آقایان در همان اوایل انقلاب بیان کرد: ای کاش انقلاب نمی‌کردیم، ایران دارد با غائله کردستان و … تکه‌تکه می‌شود. اما چه کسی بود این انقلاب را نجات داد؟ یک دست دیگری در کار بود. من به صراحت به شما بیان می‌کنم: می‌شود یک پیرمردی که به تعبیر ما دیگر بازنشسته است، تازه در هشتاد سالگی، حکومت تشکیل می‌دهد؟! ✨معلوم است که ایشان به جای دیگری وصل است و یک دست و قدرت دیگری در کار است.