eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
39.7هزار ویدیو
852 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
1_72504279.mp3
834.4K
سوال: 265 #شیعه_یعنی_غم_و_اندوه!؟ فلسفه #گریه در شیعه #استادمحمدی 🔸🔹🔸🔹🔸🔹
💌 زندگی شاد #پیام_معنوی
💠اعمال ما به امام زمان(عج) عرضه می شود در روایات هم هست که هفته ای دومرتبه، بر ولی امر امام زمان(عج) عرضه می شود. توجه داشته باشید کارهایتان طوری نباشد که وقتی عرضه شد بر (عج)، خدای نخواسته آزرده شود. 📚صحیفه نور، جلد ١٢،صفحه ١٢٨
🔺اسپوتنیک روسیه: پهپاد نه قابل رديابي است نه قابل سرنگونی؛ ایرانی ها موشک فوق افسانه ای سری ای در اختیار دارند که افسانه های آمریکایی ها را می تواند به باد دهد
متخصص پهپادهای آمریکا: وجهه خود را از دست دادیم 🔹یک متخصص کاربردهای نظامی پهپادها در آمریکا، با دردناک‌خواندن سرنگونی پهپاد آمریکایی گلوبال‌هاوک توسط پدافند هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت که تصور این بود که این پهپاد هدف قرار نخواهد گرفت اما آمریکا وجهه خود را از دست داد.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای حمله مسلحانه "محمد منتظری" به فرودگاه تحت کنترل دولت بازرگان و واکنش عجیب آیت الله منتظری به این اتفاق استاد رحیم پور
بسم الله الرحمن الرحیم عرض سلام خدمت دوستان بزرگوار موضوع بحث امروز ما، هس یعنی رهبر انقلاب طی سی سال اخیر به چه شکل با دولتها برخورد و تعامل داشته. ان‌شاءالله که مفید واقع بشه. من بحث رو ارائه میکنم بعد در خدمت سوالات دوستان خواهیم بود.
با سلام و وقت بخیر خدمت بزرگواران همراه💐 لازم دونستم مطلبی مهمی رو خدمت سرورانم عرض کنم! مدتهاست برخی کاربران تحت هر عنوانی در گروه عنوان میکنند که : بله شما یک عده موافق هم در این گروه جمع شدید و همدیگه رو تایید و تصدیق میکنید! اینکه هنر نیست که در یک گروه فقط موافقین جمع شدید و سخنان و مطالب در راستای اهداف مشترکتون ارسال میکنید! باید یک مخالف بین شما باشد تا شما را به چالش بکشد و این میان چیزی دستگیر باقی اعضا شود!!! روی سخنم دقیقا با همین عزیزان است و عزیزانی که احیانا ایشان را تصدیق میکنند و با ایشان هم رای هستند! هدف از تشکیل این گروه و جمع شدن ما در کنار هم در این گروه بحث بر سر موافقین و مخالفین مسئولین اجرایی و یا رئیس مجریه نیست که حال بیاییم بحث کنیم که شما چرا موافقی و بنده چرا مخالف؟؟!! هدف گروه انتقاد سازنده، ارائه راهکار درست، روشنگری و تبیین راه برای شناسایی فرد یا افراد اصلح برای انتخابات پیش رو و هم فکری و هم افزایی در راستای رسیدن به آینده ای روشن بعد از انتخاب اصلح است! که این مهم با برگزاری کنفرانسهای متعدد ومختلف و راهگشا در این گروه و مباحثه و گرفتن نظرات بزرگوران همراه در گروه اجرا و عملیاتی میشود، کما اینکه تا بحال در این زمینه ، هم گروه بزرگ و فهیم منتقدین توانسته این اهداف را به خوبی به پیش ببرد و هم دوستان و بزرگوارانی که اطلاعات زیادی در این زمینه نداشتند توانستند با بالا بردن سطح معلوماتشان از طریق این کنفرانسها که توسط اساتید بزرگوار و مجرب اجرا و ارسال میشود کمک بزرگی در ترویج این امر مهم باشند! لذا تاکیدا عرض میکنم که هدف ما از جمع شدن در این گروه مباحثه بین موافق و مخالف نیست! بلکه ارائه...... همانطور که در بالا عرض کردم..... ان شاالله خداوند به همه ما توفیق خدمت و ارائه بهترین راهکار را عطا بفرماید با توسل به عنایات حضرت صاحب الامر سلام الله علیه یاعلی🌺🌸🌺
932.7K
2⃣ اعطای فرصت به دولت‌ها برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌ها #اصول_تعامل_رهبری_با_دولتها #سی_سال_تدبیر
◀️ بحث کیفیت گرایی تولیدات علم کشور از سال ۲۰۰۹ میلادی آغاز شده و به یک درصد سهم جهانی رسیدیم، در واقع تشویق نگارش هر مقاله در دانشگاه‌ها متوقف و اصطلاح فهرست‌های سیاه و سفید نشریات در دانشگاه‌ها شکل گرفته است افزایش پی در پی تعداد مقالات داغ و پرارجاع ایران طبق آمار‌های وبگاه WOS در سال‌های اخیر به وضوح نشان می‌دهد که افزایش کیفیت مقالات ایران و رویکرد جدید کیفیت‌گرایی در سیاست‌های علمی نظام آموزش عالی کشور وجود دارد؛ حال اینکه چرا در پروژه ۲۰۴۰ این مسائل به گونه‌ای دیگر مطرح می‌شود، خدا داند. 8
115.3K
#اصول_تعامل_رهبری_با_دولت‌ها #سی_سال_تدبیر
موضوع کنفرانس امشب: ۲۴/ ۳/ ۹۸ 👇 ( سیاست رهبر انقلاب، در برابر دولت ها، طی ۳۰ سال اخیر ( نحوه تعامل رهبری با دولت های مختلف ) #تعامل_رهبری_با_دولتها ارائه ؛ جناب آقای مدرسی یان ساعت : ۲۲ 👇 ابر گروه منتقدین دولت
1.18M
1⃣ حمایت از دولت‌ها #اصول_تعامل_رهبری_با_دولتها #سی_سال_تدبیر
1.16M
3⃣ نقد سیاست‌های اشتباه دولت‌ها #اصول_تعامل_رهبری_با_دولت‌ها #سی_سال_تدبیر
◀️در پروژه ایران ۲۰۴۰ استنفورد مقالات دانشگاهیان از نظر کمی و کیفی بررسی و این تحلیل ارائه شده که در عین افزایش مقالات، خبری از کیفیت نیست و طبق آمارها، نشریات در زمینه‌های مختلف به جز پزشکی و سلامت تغییرات چندانی نداشتند و به طور کلی، بر اساس تعداد کل نشریات، رتبه بندی جهانی ایران از استناد‌های جمع آوری شده همواره باعث ضعف رتبه آن بوده است، درحقیقت تخریب دانشمندان و روند رشد علمی ایران در حالی صورت می‌پذیرد که طبق اطلاعات منتشر شده پایگاه‌های علمی دنیا، ایران طی ۵ سال گذشته روند رو به رشدی در جایگاه علمی را طی کرده و هر سال به تعداد دانشگاه‌هایی که در لیست تایمز قرار دارند، افزوده شده است. 7
915K
4⃣ جلوگیری از خطاها #اصول_تعامل_رهبری_با_دولت‌ها #سی_سال_تدبیر
◀️ در پروژه ۲۰۴۰ خروجی‌های علمی ایران از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار داده شده است و بدون توجه به نکات مثبت و پیشرفت‌ها در حوزه های هوافضا. پزشکی. دارویی. نانو.سلول های بنیادی .پتروشیمی و... چند دهم درصدی به واکاوی موضوعات مختلف وعمدتا ظاهری پرداخته است بعنوان مثال گسترش ظرفیت دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه‌های غیرانتفاعی را مورد نقد قرارداده است، چون اعتقاد دارد با این کار آموزش عالی در ایران تجاری سازی شده و حال با انقباض تدریجی اندازه گروه‌های سنی مخاطب، برای خالی ماندن کرسی‌های دانشگاه‌ها تدبیری نمی‌شود، همچنین مطرح می‌کند که علیرغم افزایش چشمگیر تعداد کرسی‌های دانشگاه، کیفیت آموزش عالی نسبتا افزایش نیافته است. 9
◀️ پروژه‌ای ضدایرانی درسال 1389 تحت عنوان «خروجی علمی ایران: کمیت، کیفیت و فساد» توسط برخی ایرانی نماهای مقیم امریکا آغاز شد که به دانشجویانی همچون کاوه مدنی، پویا آزادی، امین فیض‌پور، متین میررمضانی، محسن ب. مسگران و صدرا ساده که همگی در دانشگاه استنفورد تحصیل می‌کنند، سپرده می‌شود. جدااز متن این پروژه که چرندیات واتهامات واهی میباشد ولزومی برای یادآوری ان نیست و فقط اگر نویسندگان اصلی آن را مورد بررسی قرار دهیم، به صحت و سقم ماجرا پی می‌بریم. با اندکی جستجوی ساده در گوگل می‌توان فهمید، کاوه مدنی همان فردی است که سال گذشته بعنوان یکی از اعضای تیم پرونده جاسوسی محیط زیست بازداشت شد و بعد از مدتی بنا به دلایلی نامعلوم (فرار یا فراری داده شدن) ایران را ترک کرد!!!! دستگیرکنندگان وی معتقد بودند که او با سوءاستفاده از جایگاه خود سازمان حفاظت از محیط زیست، اطلاعاتی را از اماکن حساس و حیاتی کشور مثل پایگاه‌های موشکی جمع‌آوری و برای بیگانگان می‌فرستد. اما ورای این مسایل باید پرسید که چرا همچین افرادی که سالهاست علیه رشد علمی کشور قد علم کردن باید در سازمان محیط زیست مشغول باشند!!!!! 2
◀️بادخالت رهبری بارقه‌های امیدی در دانشجویانی که از سیاست‌بازی‌های این‌چنینی رنج می‌ّبردند به وجود آمد و این افراد در نامه‌ای با تقدیر از سخنان رهبر معظم انقلاب از زخم‌های روحی و روانی خود در این زمینه نوشتند و از مسئولان ذی‌ربط خواستند در خصوص استیفای حقوق ازدست‌رفته‌شان وارد عمل شوند. در بخشی از نامه جمعی از دانشجویان بورسیه آمده است: «ما دانشجویان و دانش‌آموختگان بورسیه ضمن تقدیر و تشکر از مواضع اصولی و انقلابی شما رهبر گران‌قدر انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از اصول انقلاب عقب نخواهیم نشست و ضمن ارج نهادن به آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مبانی متعالی انقلاب بی‌بدیل اسلامی ایران با سید و مقتدای خویش حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بیعت دوباره می‌کنیم و اعلام می‌نماییم که فرزندان شما در دانشگاه‌ها هیچ‌گاه از اصول و مبانی اولیه‌ای که انقلاب اسلامی بر اساس آن‌ها به وقوع پیوسته است، ذره‌ای عقب نخواهند نشست و بزرگ‌ترین آرزوی خود را جان دادن در این راه عظیم می‌دانیم. امید آن داریم پس از سخنان شما، نهادهای ذی‌ربط، در احقاق حق دانشجویان مظلوم بورسیه اقدام عاجل نمایند.» 5
موضوع کنفرانس امشب: ۲۵/ ۳/ ۹۸ 👇 ( پروژه 2040 ) ارائه: جناب دکتر حسین پور ساعت : ۲۲ 👇 ابر گروه منتقدین دولت
◀️ ورای اینکه کاوه مدنی چه اطلاعاتی داشت که فراری داده شد!!! باید از مجموعه دولت پرسید که چراهمچین شخصی که سالهاست علیه نظام علمی ایران فعال هست در جایگاهی بالا در سازمان محیط زیست مشغول است و دقیقا پروژه نفوذ معنا پیدا میکند!! جالب تر اینجاست که شخص رئیس جمهور تیرماه سال ۹۴ در اقدامی مشکوک به بهانه مقابله با بورسیه های غیرقانونی به رشد علمی کشور در همین راستا حمله کرد همچنین رسانه‌های اصلاح‌طلب در موضعی هماهنگ برای تسخیر افکار عمومی این مساله را پررنگ کرده و به طور اغراق‌آمیزی آن را به‌طور گسترده در بوق و کرنا کردند که بعد از جنجال آفرینی زیاد شخص حضرت آقا در دیدار رمضانی با نخبگان واساتید به این رفتار واکنش شدیدی نشان دادند 3
◀️پروژه ایران ۲۰۴۰ استنفورد چیست؟ پروژه بقول نویسندگان ضدایرانی‌اش برای چشم‌انداز علمی و بازار انرژی کشور نوشته شده است و موضوعات مربوط به اقتصاد، انرژی، آب، محیط زیست، کشاورزی و حمل و نقل ایران را پوشش می‌دهد، اما بانگاهی ساده و اجمالی می‌توان دید که این پروژه چیزی نیست جز زیر سؤال بردن پیشرفت‌های علمی و دانشگاهی که متأسفانه عده‌ای هم در داخل در حرکتی مرکب از خباثت و خیانت با آن‌ها هم‌صدایی می‌کنن، درواقع افرادی همچون پویا آزادی مدیر پروژه ایران ۲۰۴۰ به خودشان جرات دادند که با تحلیل‌های نصفه و نیمه خود برای یک کشور و آینده آن چشم‌انداز و راهکار ترسیم کند. 6
◀️ مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی با جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاهی فرمودند: «پیشرفت‌های دانشگاهی به معنای واقعی کلمه چشمگیر است؛ این را نبایستی مورد غفلت قرار داد. اینکه من تأکید می‌کنم روی این قضیّه، به خاطر جریانی است که راه افتاده، نه فقط در ایران بلکه در دنیا، برای کوچک کردن، سبک کردن و بی‌ارزش نشان دادن حرکت عظیم علمی کشور؛ الان در دنیا دارد روی این کار می‌شود؛ پول خرج می‌کنند، برنامه‌ریزی می‌کنند؛ یک نمونه‌اش این برنامه ۲۰۴۰ دانشگاه استنفورد است درباره ایران در سال۲۰۴۰ و زیر سؤال بردن پیشرفت‌های علمی کشور و کار‌های مهمّ دانشگاهی کشور.» 11
◀️ اگر دانشگاه‌های ایرانی کیفیت ندارند چگونه چرا در رتبه‌بندی‌های دنیا جای گرفتند؟ خوب است نویسندگان پروژه با دیدی بازتر به این سوال نگاه می‌کردند و تدابیر نظام آموزش عالی کشور را برای توزیع مناسب دانشجویان در واحد‌های دانشگاهی سراسر کشور و سازماندهی موسسات آموزشی می‌دیدند تا متوجه شوند که برای چنین موضوعی دستورالعمل‌ها یکی پس از دیگری در صف اجرا هستند. برای پی بردن به کیفیت آموزش‌های دانشگاهی هم همین بس که روزانه شاهد ظهور و پیشرفت دانشجویانی هستیم که رتبه ایران را در بسیاری از پایگاه‌های جهانی در حوزه‌های گوناگون بالا برده‌اند و نام دانشگاه‌های ایرانی در رتبه‌بندی‌های جهانی به چشم می‌خورد. بعنوان مثال لایدن نیز رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان را در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر کرد که بر اساس اطلاعات ارایه شده؛ در میان مؤثرترین دانشگاه‌های دنیا نام ۲۶ دانشگاه ایران می‌درخشد. 10