eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
52.2هزار عکس
40.9هزار ویدیو
864 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
موضوع کنفرانس امشب: ۲۴/ ۳/ ۹۸ 👇 ( سیاست رهبر انقلاب، در برابر دولت ها، طی ۳۰ سال اخیر ( نحوه تعامل رهبری با دولت های مختلف ) #تعامل_رهبری_با_دولتها ارائه ؛ جناب آقای مدرسی یان ساعت : ۲۲ 👇 ابر گروه منتقدین دولت
1.18M
1⃣ حمایت از دولت‌ها #اصول_تعامل_رهبری_با_دولتها #سی_سال_تدبیر
1.16M
3⃣ نقد سیاست‌های اشتباه دولت‌ها #اصول_تعامل_رهبری_با_دولت‌ها #سی_سال_تدبیر
◀️در پروژه ایران ۲۰۴۰ استنفورد مقالات دانشگاهیان از نظر کمی و کیفی بررسی و این تحلیل ارائه شده که در عین افزایش مقالات، خبری از کیفیت نیست و طبق آمارها، نشریات در زمینه‌های مختلف به جز پزشکی و سلامت تغییرات چندانی نداشتند و به طور کلی، بر اساس تعداد کل نشریات، رتبه بندی جهانی ایران از استناد‌های جمع آوری شده همواره باعث ضعف رتبه آن بوده است، درحقیقت تخریب دانشمندان و روند رشد علمی ایران در حالی صورت می‌پذیرد که طبق اطلاعات منتشر شده پایگاه‌های علمی دنیا، ایران طی ۵ سال گذشته روند رو به رشدی در جایگاه علمی را طی کرده و هر سال به تعداد دانشگاه‌هایی که در لیست تایمز قرار دارند، افزوده شده است. 7
915K
4⃣ جلوگیری از خطاها #اصول_تعامل_رهبری_با_دولت‌ها #سی_سال_تدبیر
◀️ در پروژه ۲۰۴۰ خروجی‌های علمی ایران از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار داده شده است و بدون توجه به نکات مثبت و پیشرفت‌ها در حوزه های هوافضا. پزشکی. دارویی. نانو.سلول های بنیادی .پتروشیمی و... چند دهم درصدی به واکاوی موضوعات مختلف وعمدتا ظاهری پرداخته است بعنوان مثال گسترش ظرفیت دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه‌های غیرانتفاعی را مورد نقد قرارداده است، چون اعتقاد دارد با این کار آموزش عالی در ایران تجاری سازی شده و حال با انقباض تدریجی اندازه گروه‌های سنی مخاطب، برای خالی ماندن کرسی‌های دانشگاه‌ها تدبیری نمی‌شود، همچنین مطرح می‌کند که علیرغم افزایش چشمگیر تعداد کرسی‌های دانشگاه، کیفیت آموزش عالی نسبتا افزایش نیافته است. 9
◀️ پروژه‌ای ضدایرانی درسال 1389 تحت عنوان «خروجی علمی ایران: کمیت، کیفیت و فساد» توسط برخی ایرانی نماهای مقیم امریکا آغاز شد که به دانشجویانی همچون کاوه مدنی، پویا آزادی، امین فیض‌پور، متین میررمضانی، محسن ب. مسگران و صدرا ساده که همگی در دانشگاه استنفورد تحصیل می‌کنند، سپرده می‌شود. جدااز متن این پروژه که چرندیات واتهامات واهی میباشد ولزومی برای یادآوری ان نیست و فقط اگر نویسندگان اصلی آن را مورد بررسی قرار دهیم، به صحت و سقم ماجرا پی می‌بریم. با اندکی جستجوی ساده در گوگل می‌توان فهمید، کاوه مدنی همان فردی است که سال گذشته بعنوان یکی از اعضای تیم پرونده جاسوسی محیط زیست بازداشت شد و بعد از مدتی بنا به دلایلی نامعلوم (فرار یا فراری داده شدن) ایران را ترک کرد!!!! دستگیرکنندگان وی معتقد بودند که او با سوءاستفاده از جایگاه خود سازمان حفاظت از محیط زیست، اطلاعاتی را از اماکن حساس و حیاتی کشور مثل پایگاه‌های موشکی جمع‌آوری و برای بیگانگان می‌فرستد. اما ورای این مسایل باید پرسید که چرا همچین افرادی که سالهاست علیه رشد علمی کشور قد علم کردن باید در سازمان محیط زیست مشغول باشند!!!!! 2
◀️بادخالت رهبری بارقه‌های امیدی در دانشجویانی که از سیاست‌بازی‌های این‌چنینی رنج می‌ّبردند به وجود آمد و این افراد در نامه‌ای با تقدیر از سخنان رهبر معظم انقلاب از زخم‌های روحی و روانی خود در این زمینه نوشتند و از مسئولان ذی‌ربط خواستند در خصوص استیفای حقوق ازدست‌رفته‌شان وارد عمل شوند. در بخشی از نامه جمعی از دانشجویان بورسیه آمده است: «ما دانشجویان و دانش‌آموختگان بورسیه ضمن تقدیر و تشکر از مواضع اصولی و انقلابی شما رهبر گران‌قدر انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از اصول انقلاب عقب نخواهیم نشست و ضمن ارج نهادن به آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مبانی متعالی انقلاب بی‌بدیل اسلامی ایران با سید و مقتدای خویش حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بیعت دوباره می‌کنیم و اعلام می‌نماییم که فرزندان شما در دانشگاه‌ها هیچ‌گاه از اصول و مبانی اولیه‌ای که انقلاب اسلامی بر اساس آن‌ها به وقوع پیوسته است، ذره‌ای عقب نخواهند نشست و بزرگ‌ترین آرزوی خود را جان دادن در این راه عظیم می‌دانیم. امید آن داریم پس از سخنان شما، نهادهای ذی‌ربط، در احقاق حق دانشجویان مظلوم بورسیه اقدام عاجل نمایند.» 5
موضوع کنفرانس امشب: ۲۵/ ۳/ ۹۸ 👇 ( پروژه 2040 ) ارائه: جناب دکتر حسین پور ساعت : ۲۲ 👇 ابر گروه منتقدین دولت
◀️ ورای اینکه کاوه مدنی چه اطلاعاتی داشت که فراری داده شد!!! باید از مجموعه دولت پرسید که چراهمچین شخصی که سالهاست علیه نظام علمی ایران فعال هست در جایگاهی بالا در سازمان محیط زیست مشغول است و دقیقا پروژه نفوذ معنا پیدا میکند!! جالب تر اینجاست که شخص رئیس جمهور تیرماه سال ۹۴ در اقدامی مشکوک به بهانه مقابله با بورسیه های غیرقانونی به رشد علمی کشور در همین راستا حمله کرد همچنین رسانه‌های اصلاح‌طلب در موضعی هماهنگ برای تسخیر افکار عمومی این مساله را پررنگ کرده و به طور اغراق‌آمیزی آن را به‌طور گسترده در بوق و کرنا کردند که بعد از جنجال آفرینی زیاد شخص حضرت آقا در دیدار رمضانی با نخبگان واساتید به این رفتار واکنش شدیدی نشان دادند 3
◀️پروژه ایران ۲۰۴۰ استنفورد چیست؟ پروژه بقول نویسندگان ضدایرانی‌اش برای چشم‌انداز علمی و بازار انرژی کشور نوشته شده است و موضوعات مربوط به اقتصاد، انرژی، آب، محیط زیست، کشاورزی و حمل و نقل ایران را پوشش می‌دهد، اما بانگاهی ساده و اجمالی می‌توان دید که این پروژه چیزی نیست جز زیر سؤال بردن پیشرفت‌های علمی و دانشگاهی که متأسفانه عده‌ای هم در داخل در حرکتی مرکب از خباثت و خیانت با آن‌ها هم‌صدایی می‌کنن، درواقع افرادی همچون پویا آزادی مدیر پروژه ایران ۲۰۴۰ به خودشان جرات دادند که با تحلیل‌های نصفه و نیمه خود برای یک کشور و آینده آن چشم‌انداز و راهکار ترسیم کند. 6
◀️ مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی با جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاهی فرمودند: «پیشرفت‌های دانشگاهی به معنای واقعی کلمه چشمگیر است؛ این را نبایستی مورد غفلت قرار داد. اینکه من تأکید می‌کنم روی این قضیّه، به خاطر جریانی است که راه افتاده، نه فقط در ایران بلکه در دنیا، برای کوچک کردن، سبک کردن و بی‌ارزش نشان دادن حرکت عظیم علمی کشور؛ الان در دنیا دارد روی این کار می‌شود؛ پول خرج می‌کنند، برنامه‌ریزی می‌کنند؛ یک نمونه‌اش این برنامه ۲۰۴۰ دانشگاه استنفورد است درباره ایران در سال۲۰۴۰ و زیر سؤال بردن پیشرفت‌های علمی کشور و کار‌های مهمّ دانشگاهی کشور.» 11
◀️ اگر دانشگاه‌های ایرانی کیفیت ندارند چگونه چرا در رتبه‌بندی‌های دنیا جای گرفتند؟ خوب است نویسندگان پروژه با دیدی بازتر به این سوال نگاه می‌کردند و تدابیر نظام آموزش عالی کشور را برای توزیع مناسب دانشجویان در واحد‌های دانشگاهی سراسر کشور و سازماندهی موسسات آموزشی می‌دیدند تا متوجه شوند که برای چنین موضوعی دستورالعمل‌ها یکی پس از دیگری در صف اجرا هستند. برای پی بردن به کیفیت آموزش‌های دانشگاهی هم همین بس که روزانه شاهد ظهور و پیشرفت دانشجویانی هستیم که رتبه ایران را در بسیاری از پایگاه‌های جهانی در حوزه‌های گوناگون بالا برده‌اند و نام دانشگاه‌های ایرانی در رتبه‌بندی‌های جهانی به چشم می‌خورد. بعنوان مثال لایدن نیز رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان را در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر کرد که بر اساس اطلاعات ارایه شده؛ در میان مؤثرترین دانشگاه‌های دنیا نام ۲۶ دانشگاه ایران می‌درخشد. 10
مقدمه: ◀️ بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و بخصوص بعداز ارائه طرح فرهنگ مهدویت در غالب فرهنگ سیاسی جهانی و تقابل علنی با لیبرالیسم وکمونیسم؛ دشمنان هرروز دنبال ایجاد مشکلات در داخل کشور بطور مستقیم( انواع ترورها. جنگ ۸ساله .انواع تحریم ها) و غیرمستقیم وتوسط ایادی داخلیش( نفوذ در عرصه های گوناگون مدیریتی کشور وتضعیف آن) بوده تا مدیریت انقلابی کشور را بعنوان الگوی جهانی برای نجات بشریت وگسترش عدل زیر سوال ببرند. ازجمله اسناد استعماری چندسال اخیر میتوان به سند ضدفرهنگی 2020وضدعلمی2040 اشاره کرد که به لطف بیخیالی فکری وفرهنگی دولت تدبیر هرروز اجرای وقیحانه آن را در کشور شاهدیم...!!! 1
◀️بعد از جنجال آفرینی بسیار اصلاح طلبان وکشیده شدن پای مجلس و رفتار غیراخلاقی برخی روزنامه های اصلاحات وحتی اعلام لیست ۳۷۰۰نفری وبازی با آبروی افراد و استیضاح وزیر علوم ؛وتشکیل کمیته ها وحواشی های غیراخلاقی بسیار حتی ازجانب وزارت علوم ودولت تدبیر؛ رهبر معظم انقلاب در دیدار رمضانی با استادان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های سراسر کشور به این موضوع اشاره کردند ایشان سیاست‌بازی را سمِّ محیط‌های علمی خواندند و با ابراز تأسف از اینکه در موضوع بورسیه‌ها به عده‌ای ظلم شد افزودند: سمّی که در این موضوع به دانشگاه‌ها تزریق شد از بینش فکری مبتنی بر سیاست کاری نشأت می‌گرفت و متأسفانه، هم خلاف قانون، هم خلاف تدبیر و هم خلاف اخلاق بود. 4
◀️ امام خامنه ای همچنین در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به متونی که در پروژه ایران ۲۰۴۰ استنفورد آمده است، تاکید می‌کنند: «مثلا فلان مقاله‌نویس مزدبگیر سعودی برمیدارد راجع به محصولات دفاعی پیشرفته ما که آدم‌های عاقل دنیا را می‌ترساند، مقاله می‌نویسد و می‌گوید این‌ها چیزی نیست، این‌ها مال دیگران است، مال ایران نیست، مال خودشان نیست! اصلا نمی‌شناسند. حالا او که آن [جور میگوید]، آن مقاله‌نویس خارجی هم -آمریکایی یا اروپایی- به کمک افراد خائن ایرانی، متهم می‌کند این قشر عظیم تحصیل‌کرده دانشگاه را، این مجموعه عظیم اساتید امروز دانشگاه را به کم‌عمقی و کم‌سوادی! اگر این‌ها کم‌عمقند، پس غنی‌سازی بیست درصدِ اورانیوم را چه کسی در این کشور درست کرد؟ پیشرفت در دانش نانو را چه کسی دارد در کشور دنبال می‌کند؟ پیشرفت در همین سلول‌های بنیادی را که ایشان ذکر کردند، چه کسی دارد در کشور پیش میبرد؟ این‌ها همه، چشم‌ها را خیره میکند؛ البته چشم‌های آدم‌های وارد و مطّلع و چیزفهم را.» 12
◀️ درپایان باید عرض کنیم که محققان ما دوران سخت جنگ را دیده و کار در شرایط سخت را تجربه کرده‌اند و اکنون ایثارگرایانه و دور از انتظار واقعیت جهانی، به تحقیق و توسعه مشغول هستند. ورود کشور به باشگاه انرژی هسته‌ای، سلول‌های بنیادی و استفاده درمانی از آنها، ساخت دارو‌های نوترکیب، ساخت بسیاری از تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی، ساخت محصولات پیشرفته نانو و ... همگی حاصل رشد علمی کشور بوده و توهم نیست دانشجویان وتحصیلکرده های ما بهتر است با تمام توان به جنگ علمی دشمنان بروند و مسئولان ماهم لازم است با نگاه به داخل و توجه به جوانانمان راه پیشرفت وخودکفایی رو با قدرت ادامه دهند ان شاءالله پایان 13
🔺اسپوتنیک روسیه: پهپاد #گلوبال_هاوک نه قابل رديابي است نه قابل سرنگونی؛ ایرانی ها موشک فوق افسانه ای سری ای در اختیار دارند که افسانه های آمریکایی ها را می تواند به باد دهد
🔮 #پوشیدن_کفش_و یا #روسری_رنگی #حدیث: رسول خدا (صلی الله علیه وآله وسلم) به حولا فرموند: روسرى خود را که جلب نظر مى کند نشان مده اگر چنين کني دينتان را تباه و خدا را به خشم آورده اي. ♦️ مستدرک وسایل الشیعه، ج 14، ص 231 _____________ ⁉️ سوال: دختری جوان هستم می خواستم بپرسم پوشیدن کفش و یا روسری رنگی چه حکمی دارد؟ ✅ پاسخ: 🔻🔻 _ «حجاب و پوشش، باید به گونه ای باشد که علاوه بر این که تمامی بدن زن (بجز صورت و دستها تا مچ که استثناء شده) را بپوشاند، توجه نامحرم را هم جلب نکند.» ✅ آیت الله خامنه ای- پایگاه اطلاع رسانی .leader.ir _______________ احکام تخصصی زنان و دختران 🍎 @ahkame_banovan
💢درس خارج /۴۶؛ 📌شروط «امر به معروف و نهی از منکر» در دارالاسلام و دارالکفر 🔹آیت‌الله محسن اراکی در «درس خارج فقه فرهنگ» مطرح کرد: 🔹ما در دار الکفر تکلیف به اجرای حدود نداریم و مکلف به اجرای حدود نیستیم. جای اجرای حدود دار الاسلام و آن‌وقتی است که حکومت مقتدری سرکار باشد. 🔹یکی از شروط وجوب امر به ‌معروف و نهی از منکر، احتمال تأثیر دادن است. گاهی بعضی افراد خیال می‌کنند احتمال تأثیر یعنی همین نهیی که می‌کنند تا گفتند نکن بگوید چشم انجام نمی‌دهم. مراد از احتمال تأثیر دادن این نیست بلکه مراد از آن، این است که در شرایطی که اگر من نهی کنم، دیگری هم نهی کند و سومی هم نهی کند. به‌هرحال اگر نهی شیوع پیدا کند اثر می‌کند، این احتمال تأثیر است.
امام خامنه ای: شهید چمران،هم علم است، هم ایمان؛هم سنت هست،هم تجدد؛هم نظر هست، هم عمل؛هم عشق هست،هم عقل. گرامیباد ۳۱ خرداد سالروزشهادت عارف زاهد دکتر چمران
❇️ هم‌زمان با داغ شدن مجدد بحث مذاکره با آمریکا، خط حزب‌الله سرانجام این موضوع را بررسی می‌کند: 📝 ، 💢 اين يک واقعيت انکارناپذير است که آمريکايي‌ها به با ايران احتياج دارند. چرا؟ حداقل به دو دليل عمده: اول آنکه قدرت هژموني ايالات متحده، روز به روز در حال افول است، پس نياز دارند به افکار عمومي جهان نشان دهند که هم‌چنان قدرت برتر دنيا و محور تحولات آن هستند. دوم آنکه جمهوري اسلامي به‌عنوان يک قدرت نوظهور دست‌کم منطقه‌اي، توانسته است در سال‌هاي اخير، عمق راهبردي خود را روز به روز گسترش داده و در عين حال، سياست مستقل بودن خود از نظام سلطه را هم به معرض نمايش بگذارد، پس کشاندن چنين کشوري به ميز مذاکره، براي مقامات آمريکايي از اهميت زيادي برخوردار است. ♨️ اما چرا با آمريکا مذاکره نمي‌کنيم؟ ⁉️اين سؤالي کليدي است و اين روزها توسط برخي از سياسيون و رسانه‌هاي داخلي مطرح مي‌شود. براي پاسخ به آن اما بياييد سؤال را برعکس کنيم و بپرسيم که اگر فرضا (فرض محال) با آمريکا مذاکره کنيم چه اتفاقي مي‌افتد؟ در اين صورت، طبعا نتيجه‌ي آن از سه حالت خارج نيست: ⚫️ ، دو طرف پاي ميز مذاکره بروند و بعد از ساعت‌ها و روزها گفتگو کردن، به دليل تعارض شديد و ، به نتيجه‌اي نرسند و ميز مذاکره را ترک کنند. واضح است که در اين حالت، نه تنها چيزي عايد کشور نمي‌شود بلکه هم فرصت‌هاي کشور به هدر مي‌رود، و هم فضاسازي‌ها عليه ايران به شکل سنگين‌تري از سر گرفته خواهد شد که ايران نمي‌خواهد مذاکرات به نتيجه برسد و به اصطلاح مي‌شود کالاول! ⚪️ ، دو طرف بعد از مذاکرات فشرده و بحث‌هاي فراوان، در بهترين حالت به توافقي شبيه همين توافق موسوم به برسند. در اين حالت، سؤال آن است که آيا منافع ايران از اين متن حاصل خواهد شد؟ آيا برجام منتهي به برداشتن شد که حالا مجددا چيزي شبيه آن را تجريه کنيم؟ از اين مهم‌تر، اساسا چه تضميني وجود دارد که دولت بعدي ايالات متحده، مانند دولت فعلي، برخلاف همه‌ي قواعد و قوانين حقوقي عمل نکند و با اين ادعا که اين توافق به ضرر کشور آمريکا است، به‌طور يک‌جانبه از آن خارج نشود؟ و اصلا چرا بايد مسيري را که يک بار آزموده‌ايم و به نتيجه‌اي هم نرسيده‌ايم، مجددا تکرار کنيم؟ 🔴 هم اينکه آمريکا به مذاکرات، به صورت يک بسته‌ي کامل که فراتر از موضوع هسته‌اي نگريسته و خواستار با ايران، بر سر ساير موضوعات مهم مانند ايران، ، ، حمايت ايران از هستند. مثل روز روشن است که پيامد چنين مذاکره‌ای نیز تهي کردن کشور از خود است و در اين صورت، کشور بيش از هر زمان ديگري به گزينه‌ي نزديک‌تر خواهد شد. بنابراين هيچکدام از سه حالت فوق، در بردارنده‌ي کشور و مردم نخواهد بود. 🔰 پس چه بايد کرد؟ حال که مشخص شد مذاکره با آمريکا، «بي فايده و باضرر» است، بايد به اين سؤال پاسخ داد که پس چه بايد کرد و راه چاره چيست؟ جواب اين سؤال را به تفصيل، رهبر انقلاب در مراسم سالگرد رحلت امام خميني(ره) بيان کردند: رساندن کشور به . «هدف عبارت است از رسيدن به نقطه‌ي بازدارندگي. هم در اقتصاد، هم در مسائل سياسي کشور، هم در مسائل اجتماعي، هم در مسائل نظامي بايد به نقطه‌اي برسيم که اين نقطه بازدارنده باشد، يعني بتواند جوري خود را نشان بدهد که دشمن را از تعرّض به ملّت ايران در همه‌ي زمينه‌ها منصرف کند؛ دشمن ببيند فايده‌اي ندارد و با ملّت ايران نمي‌تواند کاري بکند.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برخی از مرزهای را جا به جا کرده‌اند سونوگرافی جنین گربه ... 😳😕 به قول مولوی هر چیزی که در جستن آنی آنی... ملت پول ندارن پوشک بخرن بعد یه سری غربزده چه غلطا که نمیکنن😞 روغن فکرا چرا در چنین مواردی یاد فقرا نمیفتن؟!😶 ✅پاسخ‌ شایعات‌ وشبهات