eitaa logo
اَتنا(اندیشکده تمدن نوین اسلامی)
729 دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
774 ویدیو
22 فایل
برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیاز به ملت تمدن ساز داریم و ملت تمدن ساز در بستر آموزش های لازم به وجود می آیند. آموزشهایی در زمینه های اقتصاد سیاست فرهنگ و... لینک کانال👇👇 https://eitaa.com/joinchat/186318869C9e216c3ff1 پل ارتباطی @sadra59
مشاهده در ایتا
دانلود
☀️درسهای انتخاباتی-معیارهای انتخاب اصلح-(درس دوم) اصلح یعنی چه کسی؟یعنی کسی که برای ریشه کنی فقر و فسادعزم جدی داشته باشد؛یعنی کسی که به حال قشرهای محروم و مستضعف دل بسوزاند. اصلح کسی است که هم به ترقی و پیشرفت کشور و توسعه اقتصادی و غیر اقتصادی بیاندیشد؛ هم زیر توهمات مربوط به توسعه،آن چنان محو و مات نشود،که از یاد قشرهای مظلوم و ضعیف غافل بماند اصلح کسی است که به فکر معیشت مردم،دین مردم، فرهنگ مردم و دنیا و آخرت مردم باشد. اصلح کسی است که بتواند این بار عظیم را بر دوش بگیرد؛هر کسی نمی‌تواند این بار را بر دوش بگیرد؛نشاط و حوصله و همت و قدرت لازم و هوشمندی لازم دارد ✍ بیانات امام امت اسلامی امام خامنه ای مد ظله العالی در اجتماع بزرگ مردم جیرفت ۱۳۸۴/۲/۱۷ 👈آموزشهای تمدن ساز @atna_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نقش سردار سلیمانی در خنثی کردن کودتای ترکیه!😳 🔹اظهارات شنیدنی نورالدین شیرین، تحلیلگر ترکیه ای درباره دِین مردم ترکیه به سردار سلیمانی! 👈کانال اتنا اندیشکده تمدن نوین اسلامی است @atna_ir
دوستان کسی آداب زیارت قدس شریف رومی دونه بااین سرعتی که سردارقاآنی داره میره بایدهرچه زودترآماده نمازدرقدس شریف بشیم ✍صدراموحد @atna_ir
درکنارویروس کروناظاهراویروسی بنام عین الاسدهم شایع شده که آمریکارونمیکنه. فقط مشخص شده که عوارض اصلیش ضربه مغزی ملایمه وتاالان ۶۴نفربصورت رسمی به آن مبتلاشدن ✍صدراموحد 👈کانال اتنا اندیشکده تمدن نوین اسلامی است @atna_ir
☀️هرشب بابرنامه کتابخوانی درکانال اتنا با۵ دقیقه وقت گذاشتن درهرشب بعدازچندروزیک کتاب ارزشمندرابه صورت کامل مطالعه نموده وبه دانش وبصیرت حودبیفزائید 👈آموزشهای تمدن ساز @atna_ir
قسمت اول ازبخش دوم فصل سوم کتاب آزادی معنوی شهیدمطهری ره 👇👇 @atna_ir
1⃣ 2 توبه‏ رَبَّنا ظَلَمْنا انْفُسَنا وَ انْ لَمْ تَغْفِرْ لَنا وَ تَرْحَمْنا لَنَکونَنَّ مِنَ الْخاسِرینَ‏[^1]. بحث ما در شب گذشته درباره توبه بود. عرض کردیم که توبه اولین منزل اهل سلوک و اهل عبادت و عبودیت است. اگر کسی آهنگ تقرّب نزد پروردگار را داشته باشد، برای اینکه خود را آماده کند باید از گذشته سیاه و تیره خود بازگردد و توبه کند. وعده کردم که توضیحی را که وجود مقدس علی علیه السلام درباره توبه داده است و در آن، حقیقت و شرایط و مرحله کمال توبه را توجیه کرده است، برای شما بیان کنم. مقدمتاً قبل از اینکه بیان حضرت را در این زمینه عرض کنم، به یک سؤال جواب می‌دهم. آن سؤال این است: توبه چه وقت از انسان قبول می‌شود، وقت توبه چه موقع است؟ یعنی تا چه وقت انسان مهلت توبه دارد؟ @atna_ir
2⃣ مهلت توبه‏ انسان تا در این دنیا هست و رشته حیاتش باقی است و تا وقتی که مرگ مستقیماً به او روی نیاورده است، مهلت برای توبه کردن دارد. تنها در وقتی که انسان در چنگال مرگ گرفتار است و هیچ امیدی به نجات ندارد، توبه مورد قبول واقع نمی‌شود. قبل از آن ساعات و لحظات آخر که در تعبیرات حدیثی «ساعت معاینه» نامیده شده است (یعنی لحظه‌ای که انسان مرگ را و جهان دیگر را معاینه می‌کند، به چشم می‌بیند؛ در عین اینکه هنوز زنده است، دنیای دیگر را در مقابل خود حاضر می‌بیند) توبه انسان قبول است ولی در آن لحظات توبه مقبول نیست. همچنان که در عالم آخرت هم توبه معنی ندارد. نه انسان در آنجا حال توبه پیدا می‌کند و نه فرضاً اگر بخواهد توبه کند- که قطعاً توبه واقعی نخواهد بود و فقط یک عمل ظاهری است- توبه او پذیرفته است. اما چرا در این مورد این‏طور است؟ چون جواب دادن به این سؤال مکمّل عرایض دیشب من است، از این جهت این بحث را امشب مطرح کردم. اما اینکه چرا توبه در لحظه معاینه قبول نیست؟ قرآن تصریح می‌کند که: فَلَمّا رَاوْا بَأْسَنا قالوا امَنّا بِاللهِ وَحْدَهُ وَ کفَرْنا بِما کنّا بِهِ مُشْرِکینَ‏[^1] یعنی همینکه انتقام ما را دیدند می‌خواهند توبه کنند و توبه‏شان را نمی‏پذیریم. در ساعتی که آن انتقام ما رسید، اظهار ایمان کردن و اظهار توبه کردن فایده ندارد، چرا؟ برای اینکه توبه تنها پشیمانی و بازگشت نیست؛ یعنی اگر انسان تحت هر عاملی فقط از راه کج خود بازگردد، این توبه شمرده نمی‌شود. توبه آن وقت است که یک انقلاب درونی در وجود انسان پیدا می‌شود، یعنی نیروهای مقدسی که در درون انسان نهفته است علیه نیروهای شهوانی و غضبی و شیطانی وجود انسان و تبهکاریهای او قیام کنند و زمام مملکت وجود انسان را در دست بگیرند. این معنای توبه است. توبه یعنی انقلاب درونی در انسان. انسان وقتی به مرحله‏ای می‌رسد که احساس می‌کند در چنگال مرگ گرفتار است و عذاب الهی را می‌بیند، بدیهی است که در آنجا اظهار ایمان می‌کند. اما این اظهار ایمان، انقلاب مقدس درونی نیست. قرآن در مورد فرعون می‌گوید: حَتّی‏ اذا @atna_ir
3⃣ ادْرَکهُ الْغَرَقُ قالَ امَنْتُ انَّهُ لاالهَ الَّا الَّذی امَنَتْ بِهِ بَنوا اسْرائیلَ‏[^1]. فرعون تا در دنیاست و باد دنیا به تنش می‌خورد، فرعونی می‌کند؛ با هیچ استدلالی قانع نمی‌شود، هیچ نصیحت و موعظه‌ای را نمی‏پذیرد؛ بین سَحَره و موسی معارضه درست می‌کند، خود سحره ایمان می‌آورند و او بیشتر طغیان می‌کند؛ درصدد کشتن موسی و قومش برمی‌آید، آنها را تعقیب می‌کند. هنگامی که در دریا غرق می‌شود، آب او را فرا می‌گیرد و خود را در لحظات آخر عمر می‌بیند و یقین می‌کند که دیگر راه نجات ندارد می‌گوید: امَنْتُ انَّهُ لاالهَ الَّا الَّذی امَنَتْ بِهِ بَنوا اسْرائیل‏ من به خدای موسی ایمان آوردم. اینجا دیگر قبول نمی‌شود. خدا چرا قبول نمی‌کند؟ مگر خدا بخل می‏ورزد؟ نه، توبه باشد قبول می‌کند. این، توبه نیست. توبه یعنی انقلاب مقدس درونی. این، انقلاب مقدس درونی نیست. آدمی که در قعر دریا آب تمام اطرافش را گرفته و به هر طرف که نگاه می‌کند آب می‌بیند و در این حال اظهار توبه می‌کند، وجدانش منقلب نشده است، فطرتش زنده نشده است، خودش علیه خودش قیام نکرده است، بلکه حالا که خودش را مضطر و بیچاره می‌بیند، از روی اضطرار اظهار تسلیم می‌کند. لهذا به او می‌گویند: الْانَ وَ قَدْ عَصَیتَ قَبْلُ‏[^2]. چرا یک ساعت پیش که آزاد بودی این حرف را نزدی؟ اگر یک ساعت پیش در حالی که آزاد بودی این حرف را می‌گفتی، معلوم بود که در درون تو انقلاب مقدس پیدا شده. اما حالا که این حرف را می‏زنی حاکی از انقلاب مقدس نیست، ناشی از اضطرار و بیچارگی است. کدام جانی از جانیهای دنیاست که در آن لحظه‌ای که گرفتار عدالت می‌شود اظهار پشیمانی نکند؟ ولی این پشیمانی نیست، علامت به صلاح آمدن نیست. اگر جانی قبل از گرفتارشدن، خودش از درون منقلب شد و درحالی که امکان جنایت برایش بود دست از جنایت برداشت، این اسمش توبه و بازگشت واقعی است. پس علت اینکه در لحظات آخر، در حال معاینه آن دنیا توبه انسان مقبول نیست، این است که توبه نیست نه اینکه توبه هست و مقبول نیست، اصلًا توبه نیست. اما اینکه چرا توبه انسان در دنیای دیگر قبول نیست؟ جواب این سؤال اولًا از همان جواب اول روشن شد، چون در آن دنیا هم انسان همه چیز را معاینه کرده و @atna_ir
4⃣ می‌بیند. در آنجا هم وقتی که ادعای توبه می‌کند و می‌گوید خدایا پشیمانم، آن اظهار پشیمانی انقلاب مقدس درونی نیست، انقلاب آزاد نیست. ثانیاً انسان همینکه از این دنیا رفت، در حکم میوه‌ای است که روی یک درخت بوده و پس از آنکه رسیده است یا به صورت کال و نیم رس (به هر شکلی)، از درخت جدا شده و افتاده است. میوه تا روی درخت است تابع نظام درخت است؛ اگر رشد می‌کند از طریق درخت رشد می‌کند، اگر آب به آن می‌رسد از طریق ریشه‏های درخت است، اگر ماده غذایی به آن می‌رسد از طریق درخت می‌رسد، اگر از هوا استفاده می‌کند از طریق درخت استفاده می‌کند، اگر طعمش شیرین می‌شود به دلیل فعل و انفعالی است که در درخت صورت می‌گیرد، اگر رنگش تغییر می‌کند باز به وسیله درخت است. همینکه میوه از درخت افتاد، تمام امکاناتی که برای آن موجود بود از بین می‌رود. تا ساعتی قبل که مثلًا سیبی که روی زمین افتاده است روی درخت به صورت نیم رس و کال بود، این امکان وجود داشت که رسیده شود، یک مرحله جلو بیاید، رنگش تغییر کند، حجمش بیشتر شود، طعمش مطبوع‏تر شود، شیرین‏تر شود، معطرتر شود. ولی همینکه از درخت افتاد، تمام امکانات از بین می‌رود؛ یعنی آخرین فعلیتش، آخرین حالتش، در همان لحظه‌ای است که از درخت می‏افتد. انسان میوه درخت طبیعت است، میوه درخت دنیاست. تمام امکاناتی که برای ما انسانها موجود است، در طبیعت و در دنیا موجود است. برای ما خوب شدن در دنیا امکان دارد، وسایل بد شدن و بدتر شدن هم باز در دنیا موجود است. ما که در این دنیا هستیم، روی درخت طبیعت و دنیا هستیم، میوه این درخت هستیم. این جهان همچون درخت است‏ای گرام‏ ما بر آن چون میوه‌های نیم خام‏ تا ما روی درخت طبیعت هستیم، همه امکانات برایمان هست؛ اگر عبادت کنیم، مثل میوه‌ای که می‌رسد رسیده می‌شویم؛ اگر گناه کنیم، مانند میوه‌ای که آفت زده می‌شود آفت زده می‌شویم مثل اینکه کرمی یا شته‏ای از راه درخت به این میوه برسد. توبه هم یکی از امکانات است، مثل آب و غذایی است که از راه درخت طبیعت باید به ما برسد. لذا وقتی مردیم دیگر به ما نمی‌رسد، چرا؟ چون عرض کردم توبه یک انقلاب مقدس است و همه تغییرها و انقلابها و حرکتها مال این دنیاست، همه تغییر مسیردادن‏ها و تغییر جهت دادن‏ها مال این دنیاست، بالا رفتن و پایین‏ رفتن در این @atna_ir
5⃣ دنیاست. همینکه پا به آن دنیا گذاشتیم، در هر حد و درجه‌ای که هستیم، در هر مسیری که هستیم، به سوی هر چیزی که هستیم، در همان جا متوقف می‌شویم. آخرین حد فعلیت تمام شده است. یک مثال دیگر: یک طفل تا در رحم مادر است وابسته به وجود مادر است؛ غذایش از ناحیه مادر است، مایع و آب بدنش از وجود مادر است، سلامت و بیماری‏اش از ناحیه مادر است. اما همینکه از مادر متولد شد، دیگر وابستگی‌اش به او تمام می‌شود، یک نظام دیگر بر زندگی او حکومت می‌کند و دیگر یک لحظه نمی‌تواند با نظام پیشین که نظام رحم است زندگی کند. انسان پس از آنکه از این دنیا رفت، نظام زندگی‌اش بکلی تغییر می‌کند و عوض می‌شود و امکان ندارد کوچکترین استفاده‏ای از نظاماتی که در این دنیا هست بکند. عمل و توبه، پیشروی و پسروی، بالا رفتن و پایین رفتن و تغییر مسیر و جهت دادن، همه مال این دنیاست. این کلام علی علیه السلام است: الْیوْمَ عَمَلٌ وَ لا حِسابٌ وَ غَداً حِسابٌ وَ لا عَمَلٌ‏[^1]. می‌گوید: ایهاالناس! امروز روز عمل است و روز حساب نیست، دنیا محل مجازات و رسیدن به حساب نیست. نه اینکه بخواهد بگوید هیچ مکافاتی در دنیا نیست. بعضی از احوال در دنیا مکافات است، و بعضی از بدبختیهایی که در دنیا به انسان می‌رسد نتیجه عمل انسان است. اما نه خیال کنید که حساب هر عمل بدی را خدا در این دنیا می‌رسد، و نه خیال کنید که هر حالت بدی که انسان پیدا می‌کند درنتیجه یک عمل گذشته اوست، این‏جور نیست. بنابراین آیا اگر انسانی در این دنیا هیچ گونه مجازاتی نشد، دلیل بر این نیست که حسابش پاک بوده است؟ نه. آیا اگر کسی در دنیا سختی‌ای دید، دلیل بر بدی عمل اوست؟ مثلًا اینکه سیلی آمد و پاکستانیها را از بین برد[^2]، دلیل بر بدی عمل آنهاست؟ یعنی خدا به حساب آنها در این دنیا رسیده است؟ نه، این‏جور نیست. درس اسلام به ما این است: الْیوْمَ عَمَلٌ وَ لا حِسابٌ وَ غَداً حِسابٌ وَ لا عَمَلٌ. دنیادار عمل است، دار رسیدگی و حساب کردن نیست. برعکس، آخرت دار عمل نیست، منحصراًدار حساب است و بس. @atna_ir
6⃣ پس سرّ اینکه توبه انسان محدود است به قبل از معاینه موت و آثار آن، و پس از آنکه انسان موت را معاینه کرد نظیر فرعون، دیگر توبه او قبول نیست، و همچنین سرّ اینکه در عالم آخرت توبه‌ای نیست، همینها بود که برای شما عرض کردم. از اینها چه نتیجه‌ای باید بگیریم؟ سخن علی را (الْیوْمَ عَمَلٌ). از فرصت باید استفاده کنیم، از آن کسانی نباشیم که توبه را تأخیر می‌اندازند به حساب اینکه وقت باقی است. خدا می‌گوید: یعِدُهُمْ وَ یمَنّیهِمْ وَ ما یعِدُهُمُ الشَّیطانُ الّا غُروراً[^1]. این وعده‌ها که: دیر نمی‌شود، هنوز از عمر ما خیلی باقی است، هنوز یک گل از صد گل ما باز نشده است، وعده‌های شیطانی است، فریبهای نفس امّاره است. انسان نباید توبه را تأخیر بیندازد. مقدمه من تمام شد. حالا وارد سخن علی علیه السلام بشویم: @atna_ir
پایان قسمت اول👆👆 @atna_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻 🔹 دوازدهم بهمن ماه از روزهای و در تاریخ ملت ماست. روز حرکت سرنوشت‌سازی که در آن همه‌ی فریادهای ملتی بپاخاسته، یکی شد و دریایی از انسانها به حرکت درآمد و بصورت موجی یکپارچه بسوی مقصدی الهی و انسانی روان شد. ۱۳۶۰/۱۱/۱۱ 👈آموزشهای تمدن ساز @atna_ir
1⃣ ☀️هرروزبایک داستان تمدن ساز ✍عقیل، مهمان علی‏ عقیل در زمان خلافت برادرش امیرالمؤمنین علی علیه السلام به عنوان مهمان به خانه آن حضرت در کوفه وارد شد. علی به فرزند مهتر خویش، حسن بن علی، اشاره کرد که جامه‏ای به عمویت هدیه کن. امام حسن یک پیراهن و یک ردا از مال شخصی خود به عموی خویش عقیل تعارف و اهداء کرد. شب فرا رسید و هوا گرم بود. علی و عقیل روی بام دارالاماره نشسته مشغول گفتگو بودند. موقع صرف شام رسید. عقیل که خود را مهمان دربار خلافت می‌دید طبعاً انتظار سفره رنگینی داشت، ولی برخلاف انتظار وی سفره بسیار ساده و فقیرانه‏ای آورده شد. با کمال تعجب پرسید: @atna_ir
2⃣ «غذا هرچه هست همین است؟». علی: «مگر این نعمت خدا نیست؟ من که خدا را براین نعمتها بسیار شکر می‌کنم و سپاس می‌گویم.». عقیل: «پس باید حاجت خویش را زودتر بگویم و مرخص شوم. من مقروضم و زیر بار قرض مانده‏ام، دستور فرما هرچه زودتر قرض مرا ادا کنند و هر مقدار می‌خواهی به برادرت کمک کنی بکن، تا زحمت را کم کرده به خانه خویش برگردم.». •.چقدر مقروضی؟. •.صدهزار درهم. •.اوه، صدهزار درهم! چقدر زیاد! متأسفم برادرجان که این قدر ندارم که قرضهای تو را بدهم، ولی صبر کن موقع پرداخت حقوق برسد، از سهم شخصی خودم برمی‏دارم و به تو می‌دهم و شرط مواسات و برادری را بجا خواهم آورد. اگر نه این بود که عائله خودم خرج دارند، تمام سهم خودم را به تو می‌دادم و چیزی برای خود نمی‏گذاشتم. •.چی؟! صبر کنم تا وقت پرداخت حقوق برسد؟ @atna_ir
3⃣ بیت المال و خزانه کشور در دست تو است و به من می‌گویی صبر کن تا موقع پرداخت سهمیه‏ها برسد و از سهم خودم به تو بدهم! تو هر اندازه بخواهی می‌توانی از خزانه و بیت المال برداری، چرا مرا به رسیدن موقع پرداخت حقوق حواله می‌کنی؟! بعلاوه مگر تمام حقوق تو از بیت المال چقدر است؟ فرضا تمام حقوق خودت را به من بدهی چه دردی از من دوا می‌کند؟. •.من از پیشنهاد تو تعجب می‌کنم. خزانه دولت پول دارد یا ندارد، چه ربطی به من و تو دارد؟! من و تو هم هر کدام فردی هستیم مثل سایر افراد مسلمین. راست است که تو برادر منی و من باید تا حدود امکان از مال خودم به تو کمک و مساعدت کنم، اما از مال خودم نه از بیت المال مسلمین. مباحثه ادامه داشت و عقیل با زبانهای مختلف اصرار و سماجت می‌کرد که «اجازه بده از بیت المال پول کافی به من بدهند، تا من دنبال کار خود بروم.». آنجا که نشسته بودند به بازار کوفه مشرف بود. صندوقهای پول تجار و بازاریها از آنجا دیده می‌شد. در @atna_ir
4⃣ این بین که عقیل اصرار و سماجت می‌کرد، علی به عقیل فرمود: «اگر باز هم اصرار داری و سخن مرا نمی‏پذیری، پیشنهادی به تو می‌کنم، اگر عمل کنی می‌توانی تمام دین خویش را بپردازی و بیش از آن هم داشته باشی.». •.چه کار کنم؟. •.در این پایین صندوقهایی است. همینکه خلوت شد و کسی در بازار نماند، از اینجا برو پایین و این صندوقها را بشکن و هرچه دلت می‌خواهد بردار!. •.صندوقها مال کیست؟. •.مال این مردم کسبه است، اموال نقدینه خود را در آنجا می‏ریزند. •.عجب! به من پیشنهاد می‌کنی که صندوق مردم را بشکنم و مال مردم بیچاره‏ای که به هزار زحمت به دست آورده و در این صندوقها ریخته و به خدا توکل کرده و رفته‌اند بردارم و بروم؟. •.پس تو چطور به من پیشنهاد می‌کنی که صندوق بیت المال مسلمین را برای تو باز کنم؟ مگر این مال @atna_ir
5⃣ متعلق به کیست؟ این هم متعلق به مردمی است که خود راحت و بی‏خیال در خانه‌های خویش خفته‏اند. اکنون پیشنهاد دیگری می‌کنم، اگر میل داری این پیشنهاد را بپذیر. •.دیگر چه پیشنهادی؟. •.اگر حاضری شمشیر خویش را بردار، من نیز شمشیر خود را برمی‏دارم، در این نزدیکی کوفه شهر قدیم «حیره» است، در آنجا بازرگانان عمده و ثروتمندان بزرگی هستند، شبانه دو نفری می‌رویم و بر یکی از آنها شبیخون می‏زنیم و ثروت کلانی بلند کرده می‌آوریم. •.برادر جان! من برای دزدی نیآمده‌ام که تو این حرفها را می‏زنی. من می‌گویم از بیت المال و خزانه کشور که دراختیار تو است اجازه بده پولی به من بدهند تا من قروض خود را بدهم. •.اتفاقا اگر مال یک نفر را بدزدیم بهتر است از اینکه مال صدها هزار نفر مسلمان یعنی مال همه مسلمین را بدزدیم. چطور شد که ربودن مال یک نفر با @atna_ir
6⃣ شمشیر دزدی است، ولی ربودن مال عموم مردم دزدی نیست؟ تو خیال کرده‌ای که دزدی فقط منحصر است به اینکه کسی به کسی حمله کند و با زور مال او را از چنگالش بیرون بیاورد؟! شنیع‏ترین اقسام دزدی همین است که تو الان به من پیشنهاد می‌کنی‏[1] 1.بحارالانوار، جلد 9، چاپ تبریز، صفحه 613. ↩ @atna_ir
قسمت پنجم کتاب صوتی شهیدابراهیم هادی 👇👇 @atna_ir
1_766534.mp3
18.67M
کتاب صوتی شهیدابراهیم هادی جلداول 👈کانال اتنا اندیشکده تمدن نوین اسلامی است @atna_ir
🔴تلگرام و ماشین جنگی-رسانه ای جریان نفوذ ✍سید علیرضا آل داود مستند هک بزرگ که اشاره به نقش فیس بوک در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا و پیروزی ترامپ دارد را دیدم. مستندی قوی که به جمع آوری bigdata آمریکایی ها و‌ سپس‌ تحلیل آن در این فضا اشاره میکند و نحوه فریب مردم آمریکا را پس از ذائقه سنجی آنها نشان می دهد و پیروزی ترامپ را کاملا علمی با این تغلب بزرگ مرتبط میکند. کل این فرایند از سرقت اطلاعات بیش از ۵۰ میلیون آمریکایی عضو فیس بوک حاصل شده است. حال شما در نظر بگیرید پیام رسان تلگرام با مدیریت سازمان سیا نزدیک به ۴ سال است دارد بر روی گوشی ۵۰ میلیون ایرانی اطلاعات شناختی-ادراکی و... مردم را جمع می‌کند و این داده ها توسط آنها تحلیل شده، مدل شناختی طراحی می شود و سپس ذائقه سازی با دقت بسیار بالا برای ملت ما صورت میگیرد.. نتیجه اش اخلال در ۳ انتخابات، ۶ حمله تروریستی، ۲ فتنه سنگین، آسیب های اجتماعی-فرهنگی و ... بوده است. جالب آنجاست که این اطلاعات به عربستان سعودی داعش پرور و امارات هم فروخته شده است. حال سوال بسیار مهمی مطرح است که چه کسی باید به این موضوع ورود کند؟ قطعا قوه قضاییه ...البته به مجلس برآمده از تلگرام امیدی نیست مگر اینکه در انتخابات مجلس اسفند تلاش کنیم انقلابی های اصیل وارد شوند تا کشور از شر عناصر غربگرا نجات پیدا کند ان شا الله نقش من و شما ی آتش به اختیار هم ساخت مستند، متون اقناعی، عکس نوشته و ایجاد نهضت مطالبه گری و روشنگری است... البته نباید تأثیر انقلابی نماها را در این نفوذ نادیده گرفت، خدا هدایتشان کند اگر هدایت پذیرند... 👈کانال اتنا اندیشکده تمدن نوین اسلامی است @atna_ir
☀️درسهای انتخاباتی-وظیفه عموم مردم(درس نهم) 🔷 آگاهی و بصیرت در انتخابات مردم باید با چشم باز و با بصیرت وارد شوند و آدم‌هایی را که اطمینان پیدا می‌کنند،انتخاب کنند.گیرم حالا زید و عمرودر این جمع نباشند؛این نباید موجب تعارض بشود.به هر حال همه برادران و خواهران عزیز از خدای متعال کمک بخواهند برای اینکه راه صحیح و بصیرت در این راه را انشاالله به همه ما تلقین کند. و همه ما را هدایت نماید ✍بیانات امام و امت اسلامی امام خامنه ای مدظله العالی در دیدار با گروه کثیری از آزادگان و اقشار مختلف مردم۱۳۶۹/۷/۱۱ 🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸 نکات: -نبودبعضی ازاشخاص شاخص نبایددلیل بردلسردی درانتخاب شود -برای بصیرت درانتخاب بایدتوکل کردوتلاش وتحقیق 👈آموزشهای تمدن ساز @atna_ir
☀️درسهای انتخاباتی-معیارانتخاب اصلح(درس سوم) 🔷 اعتقاد به نظام و مبانی اسلام انقلاب و راه امام مردم ایران افتخار شان بعد از انقلاب این بود که مجلس آنها مجلس مردمی است.مجلسی از خودشان و عناصر خالص مومن متدین و انقلابی است.این بار هم به فضل پروردگار مردم عزیز ایران باید انشالله افرادی مومن،انقلابی،معتقد به مبانی اسلام و انقلاب،معتقد به امام و راه آن بزرگوار و معتقد به استقلال این کشور را انتخاب کنند،وانتخاب خواهند کرد. ✍ بیانات امام و امت اسلامی امام خامنه ای مدظله العالی در خطبه های نماز عید سعید فطر۱۳۷۸/۱۰/۱۸ 🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸 پ.ن:معیارها -خالص -مومن -متدین وانقلابی -معتقدبه مبانی اسلام وانقلاب -معتقدبه امام وراه امام -معتقدبه استقلال کشور 👈آموزشهای تمدن ساز @atna_ir
بعد از حواشی ایجاد شده پیرامون و تصمیم دست اندرکاران این جشنواره مبنی بر اهدای جایزه به یک شاعره‌ی هتاک که صراحتاً مدعی می‌باشد که از جمهوری اسلامی متنفر است، گویا امروز دبیر این جشنواره فرموده‌اند که این بخش از جشنواره، پس از بررسی‌های لازم در فرصت دیگری برگزار خواهد شد؛ کاش اگر مسئولین مربوطه قصد عذرخواهی از مردم بابت این انتخاب‌شان و اعلام برائت از آن فرد را ندارند لااقل بخاطر این فرد هتاک، دیگر شرکت کنندگان و کاندیداهای این بخش را (با حذف کاملِ بخش مربوطه، بجای حذف فرد هتاک) مجازات نمیکردند تا خدایی ناکرده این شائبه نزد افکار عمومی ایجاد نشود که شاید قرارست بعداً و بصورت یواشکی این بخش و تقدیرهایش صورت بگیرد!! 👈کانال اتنا اندیشکده تمدن نوین اسلامی است @atna_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ماموریت ویژه سلبریتی ها برای تحقیر وطن پست بهنوش بختیاری👆 خانم بختیاری راه باز جاده دراز! برو هر قبرستانی که فکر میکنی برات بهتر از این خاک مقدسه ما اینجاییم و برای این خاک خون می‌دیم هر چند خودت میدونی در همان کشورهای غربی مورد علاقه ات بعنوان یک سلبریتی مانند گلشیفته فراهانی باید تن به چه کارهایی بدهی تا تحویلت بگیرند.... ایران برای هر کسی بد بود برای شما سلبریتی های معاف از مالیات با درآمد صدها میلیونی نان و آب خوبی داشت! ما برای وجب به وجب این خاک خون داده ایم ،شما جز انباشت ثروت نجومی از جیب این ملت و نقش بازی کردن بعنوان سرباز ضدفرهنگی دشمنان در این مرز بوم چکار کرده اید؟ 👈کانال اتنا اندیشکده تمدن نوین اسلامی است @atna_ir
جشن بگیرید و آذین بندی کنید، پرچم جمهوری اسلامی را برسردر هر خانه‌ای بزنید. 👈کانال اتنا اندیشکده تمدن نوین اسلامی است @atna_ir