eitaa logo
عطرِظهورِمولا
6.8هزار دنبال‌کننده
8.5هزار عکس
5.7هزار ویدیو
103 فایل
⚘به جامع‌ترین کانالِ ایتا خوش‌آمدید⚘ به کانال استیکر ما هم بپیوندید ↙️ https://eitaa.com/joinchat/2421358727C395e519fab گروه عطرظهورمولا↙️↙️ https://eitaa.com/joinchat/257818659Cab8649861b پیشنهادها و انتقادها @saheb12zaman تبلیغات @Zeinabp_2020
مشاهده در ایتا
دانلود
شڪستم.. شڪستی.. شڪشتند.. دلِ‌مهدی‌را.... واین‌قصه‌هنوز‌ادامه‌دارد.... ترڪ‌گناه‌دل‌آقا‌رو‌شاد‌میڪنه.. بیاتاگناه‌نڪنیم به‌نیت‌تعجیــل‌در‌ظهـورش وبه‌رسم‌رفاقت‌گنـاه‌نڪنیـم ✨بیایدازامروزقرارمان‌این‌باشه‌ڪه گناه‌نڪن‍‍یم‌به‌خاطـر‌دل‌ِعزیزِفاطـمه آقا‌شرمنده‌ایم... ↙️↙️↙️ @atr_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ یادش بخیر معلم که دیکته می گفت بیشتر از سه بار تکرار نمی کرد. سه بار بیشتر از ناظم نباید تذکر می گرفتم. اگر سه بار صدایمان می کردند و جوابی نمی دادم حتما غیبت می خوردم. از کودکیم "سه" شد عدد اتمام حجت، عدد تمام شدن فرصت، عدد زمان های خاص و آدم های خاص. این سه حکایتی شد، از همان روزی که با معلم خواندم: "حسین (ع) که شاه دین است امام سوّمین است..." همان روزها بود که کوثر را با سه آیه آموختم. کمی بعد فهمیدم بانوی عالم، سه ماه بعد از پیامبر (ص) شهید شد و حالا که فکر می کنم چقدر عجیب است حکایت "سه" ! انگار خدا در آن هشداری پنهان کرده، که حواست باشد! به کوثر (س) به حسین (ع) به زهرا (س) ... به "سه" امام سجاد (ع) سه بار بر نام الشام تاکید کرد. آنگاه که در چهارمین شب آن شهر نفرین شده پس از سه شب انتظار، پدری به دخترش سر زد. سه ساله اش به سویش پر کشید. حالا سه شب جمعه مانده به اربعین، یعنی تنها فرصتم آن است که به سه ساله قسمت دهم تا بطلبی، تا ببخشی، تا رحم کنی به دلی تنگ تا به جای سه ساله‌ات پا به آن جاده گذارم. تا بدانم بیشتر از سه شب جمعه وقت ندارم که همراه پسرت پا بر آن جاده نهم و دهم. بلکه کمی نزدیک تر، بلکه کمی همدرد تر. بلکه کمی همراه تر باشم به او ... ۰ ↙️↙️↙️ @atr_ir
🔸روز بیست و پنجم 🔺 ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• 🔹بسم الله الرحمن الرحیم🔹 150. جَزیلَ الْمَواهِبِ، حَلیمٌ رَشیدٌ مُنیبٌ ، و با عطایا و مواهبِ بزرگ بودى، صبور، رشد یافته، بسیار متوجه بسوى خدا، 151. جَوادٌ عَلیمٌ شَدیدٌ ، باجود و سخاوت، دانا، توانا و قاطع بودى، 152..إِمامٌ شَهیدٌ، أَوّاهٌ مُنیبٌ ، حَبیبٌ مَهیبٌ ، پیشواى شهید،بسیار گریان در پیشگاه خداوند، محبوب و با هیبت بودى، 153. کُنْتَ لِلرَّسُولِ صَلَّى اللهُ عَلَیْهِ وَ الِهِ وَلَداً ، وَ لِلْقُرْءانِ سَنَداً تو براى پیامبر که درودخدابراووآل اوباد فرزند، و براى قرآن پشتوانه بودى ، 154. وَ لِلاُْ مَّةِ عَضُداً ، وَ فِى الطّاعَةِ مُجْتَهِداً، و براى امّتِ اسلام بازوى توانا، و درطاعتِ حقّ کوشا بودى، 155. حافِظاً لِلْعَهْدِ وَالْمیثاقِ ، ناکِباً عَنْ سُبُلِ الْفُسّاقِ توحافظِ عهد وپیمانِ الهى، دورى کننده ازطُرُقِ فاسقان بودى. ↙️↙️↙️ @atr_ir
عطرِظهورِمولا
✅ موضوع : #خودمونی‌های‌مهدوی ✅ شماره : 3⃣3⃣ 💜💙💚💛🧡❤️💜💙💚💛🧡❤️ مهدي جان ! " گناه " ؛ ما رو از ديدار و
✅ موضوع : ✅ شماره : 4⃣3⃣ 💜💙💚💛🧡❤️💜💙💚💛🧡❤️ طوري از موبايلم استفاده مي كنم كه اگر مولايم ؛ صاحب الزمان اونو " طلب كرد " " شرمنده نشوم " 💜💙💚💛🧡❤️💜💙💚💛🧡❤️ ↙️↙️↙️ @atr_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
عطرِظهورِمولا
#خصوصیات_یاوران_ظهور بخش هفتم: گفتیم برای اینکه انسان بتواند یاور امام زمان روحی و ارواحنا له الف
بخش هشتم: در روایتی علیه السلام فرمودند: 🔹مردم اهل زمان غیبت، افرادی که قائل به امامت امام زمان هستند و منتظر ظهور می باشند از مردم تمام دوره ها افضل هستند برای اینکه خداوند متعال عقل، فهم و معرفتی به آنها داده که غیبت برای آن ها با منزله مشاهده است. خداوند آن ها را در آن زمان مثل کسانى می‌داند که با شمشیر در پیش روى پیغمبر (علیه دشمنان دین ) پیکار کرده‏اند ، آن ها مخلصان حقیقى و شیعیان راستگوى ما هستند که مردم را به طور آشکار و نهان به دین خدا می‌خوانند. و هم فرمود : انتظار فرج بزرگترین فرج است(بحارالانوار،جلد52,ص122) در این روایت امام سجاد علیه السلام افرادی را که دارای دو ویژگی هستند بر تمام ۷ میلیارد جمعیت فعلی دنیا افضل می دانند انها مثل کسانی هستند که در جنگ در کنار رسول خدا شمشیر زده اند و تعبیر ما این افراد در زمان غیبت چنان خودشان را آماده کرده اند که اگر اذن ظهور در دوران حیات آنها داده شود جزء یاوران حضرت خواهند بود. ۱) اولین ویژگی این افراد را امام اینطور بیان می فرمایند: "القائلون بالامامته" یعنی کسانی که قائل به امامت امام زمان باشند یعنی بیانگر این باشند که امام زمان امامشان هست و بر آنها امامت می کند. ماموم در نماز جماعت اگر همه حرکاتش را مطابق امام جماعت انجام بده می گویند به او اقتدا کرده والا اگر هر کدام کار خودشان را انجام بدهند که او را ماموم نمی گویند. کسی قائل به امامت امام هست که فکر امام، عقیده امام، خواست و نظر امام بر او امامت داشته باشد. هر کاری می خواهد انجام بدهد نگاه کند اگر امام الان اینجا باشند این عمل را این فکر و یا این عقیده را می پسندند یا نه. ما این مبحث را قبلا به عنوان شرط سوم در بخش پنجم، مطرح کردیم. ۲) بعد می فرمایند "المنتظرون لظهوره" یعنی منتظر ظهور باشند، حالت انتظار داشته باشند. یک منتظر در هر زمینه ای یک ویژگی مشخصی دارد کسی که منتظر مهمان هست، خودش را و منزلش را اماده می کند آگر مهمان بیاید ببیند هیچ چیزی آماده نیست به او منتظر نمی گویند.کسی منتظر واقعی امام هست که خودش را برای ظهور آماده کرده و واقعا سعی کرده در عمل خواست حضرت را در خودش ایجاد کند. ◀️ ادامه دارد..... ↙️↙️↙️ @atr_ir
عشـــق یعـنی از خـ♡ـدا خواهـش کنـی بـا تمـام رنـج‌ها سـازش کنـی عشـــق یعـنی از جهـان غـافـل شـدن نیمـه شـب‌ها بـا خـ♡ـدا کامـل شـدن عشــق یعـنی بـا خـ♡ـدا تنهـا شـدن لحظـه‌ای دور از همـه دنیـا شـدن 🌙شبتــون زیبـا و در پنـاه خــ♡ــدا . ↙️↙️↙️ @atr_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
عطرِظهورِمولا
#اتحاد_رمز_ظهور 5⃣2⃣ قسمت بیست و پنجم، بخش سوم 💠استقامت یا نهمین رمز جلب دوستان💠 2⃣ یأس و نا امی
6⃣2⃣ قسمت بیست وششم، بخش چهارم 💠استقامت یا نهمین رمز جلب دوستان💠 4⃣ عجله علم تجربه ثابت کرده است که عجله و شتاب در کارهای دنیا باعث پشیمانی و ضرر است و بعکس عملیکه پس از اندیشه و تأمل و به موقع خود صورت پذیرد البته به پایان می رسدو موجب رضایت خاطر می گردد و مرد عجول هیچ گاه حاضر نیست عواقب کارها را تحت مطالعه دقیق قرار دهدو سپس با متانت بسوی هدف حرکت کند. پیغمبر اکرم (صل الله علیه وآله) فرمود:عجله و شتاب در کارهای دنیا،در اثر وساوس شیطان است ولی تأمل و عاقبت بینی از طرف پروردگار جهان است. تفکر و اندیشه در کارها از نظر اسلام به قدری پر ارزش است که شاید پیشوایان دین برای هیچ عملی به آن اندازه نوید ثواب نداده باشند. معروف است که می گویند دنیا دار اسباب است یعنی هرکاری که در دنیا می خواهد عملی شود باید بوسیله ی اسبابی انجام گیرد. بنابراین اگر فرد عجول حوصله نکند که کارها را به مقامات مربوطه آن ارجاع دهد مسلّماً ممکن نیست بتواند به نتیجه ی خوبی برسد و وقتی که کارش به بن بست افتاد و آزرده گردید،استقامت خود را از دست می دهد. 5⃣ سوءظن یکی از بزرگترین عوامل عزلت طلبی و عدم استقامت در رفاقت سوءظن به مردم است اینچنین شخصی با خود فکر می کند که همه ی مردم با او دشمنندودر و دیوار قصد اذیت و آزار اورا دارند. اگر بخواهد کوچکترین عملی را انجام دهد افراد با او مخالفت می کنند. تا می توانند در اثر همین حالت با کسی دوستی نمی کند و اگر هم چند روزی با شخصی دوستی نمود به مجرد آنکه او یک عمل یا سخنی بر خلاف عقیده ی او‌بگوید یا انجام دهد با خود می گوید این مرد قطعاًبا من ستیزگی و لجاجت نموده ،دیگر دوستی و آشنائی با او حرام است. روی این حساب استقامت و وفاداری را از دست می دهد و ابداً حاضر نیست در دوستی پایداری کند و همچنین گاهی با خود فکر میکند که روزگار علیه او می چرخد. قرآن کریم در این باره می فرماید:ای مردان با ایمان دوری کنید از بسیاری از این گمانها زیرا بعضی از آن خیالها و گمانهاگناه است. همچنین حضرت علی (علیه السلام)در این باره می فرماید: اگر برادر مسلمانت عملی انجام داد و کارهای او دو جنبه داشت بگو‌حتماًروی حساب صحیحش این عمل را کرده است مگر آنکه با دقت متوجه گردی که او خلافی انجام داده است. ونیز اگر سخنی گفت که ممکن است گوشه اش دامن تورا هم بگیردو تو می توانی بگوئی حتماًمرادش من نبوده ام،بگو. و هیچ گاه گمان بد ببرادر مسلمان خود مبر. ◀️ ادامه دارد..... ↙️↙️↙️ @atr_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸روز بیست و ششم 🔺 ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• 🔹بسم الله الرحمن الرحیم🔹 156. باذِلاً لِلْمَجْهُودِ ، تو آنچه درتوان  داشتى (براى اِعلاءِکلمه حقّ) بذل نمودى، 157. طَویلَ الرُّکُوعِ وَ السُّجُودِ ، داراى رکوع و سجود طولانى بودى، 158. زاهِداً فِى الدُّنْیا زُهْدَ الرّاحِلِ عَنْها ، تو مانند کسیکه از دنیا رخت برخواهد بست از آن روگردان بودى، 159. ناظِراً إِلَیْها بِعَیْنِ الْمُسْتَوْحِشینَ مِنْها ، و مانندکسانیکه ازدنیادروحشت وهراس بسر میبرند به آن نگاه میکردى، 160. امالُکَ عَنْها مَکْفُوفَةٌ ، وَ هِمَّتُکَ عَنْ زینَتِها مَصْرُوفَةٌ، آرزوهایت از (تعلّق به) دنیا بازداشته شده، وهمّت وکوششت از زیو ردنیا رو گردانده بود، 161. وَ أَلْحاظُک َ عَنْ بَهْجَتِها مَطْرُوفَةٌ، وَ رَغْبَتُکَ فِى الاْخِرَةِ  مَعْرُوفَةٌ ، دیدگانت از بهجت و سرور دنیا بربسته، و اشتیاق و مِیلَت به آخرت شهره آفاق است. ↙️↙️↙️ @atr_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
عطرِظهورِمولا
#رهایی_از_رابطه_حرام #قسمت_بیست_و_یکم ⭕️ تا اینجا در این مورد صحبت کردیم که چطور میشه از افتادن
✅ یکی از نکاتی که در مورد توبه خوبه دقت بشه اینه که هر گناهی که انجام دادید سعی کنید "خیلی زود توبه کنید". 👌🏻 در واقع هییییج گناهی رو بدون توبه نذارید. ⭕️ مثلا خدای نکرده شیطون گولتون میزنه و یه نیشی به همسرتون میزنید! یا هر گناه دیگه ای که هست. دو دقیقه نشده حتما توی دلت بگو خدایا غلط کردم...😢😓 💢 اصلا نذار که حتی یه دونه گناه هم بدون توبه هر چند کوتاه از دستت در بره. گناه لامصب چیزیه که مثل چرک و سیاهی دور دیگ غذا هست. اگه همون موقع که سیاه شد شسته بشه هم راحته و هم همیشه تمیز میمونه ولی اگه یه مدت بگذره و هی بهش اضافه بشه سفت میشه و کار خیلی سخت میشه...😒 💢 حتی اگه وسط ارتباط با نامحرم هستی هر بار که پیامکی دادی یا تلفنی حرف زدی و ... حتما توبه کن. این توبه کم کم روح آدم رو قوی میکنه و قدرتش در ترک گناه بیشتر خواهد شد... ↙️↙️↙️ @atr_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
عطرِظهورِمولا
#کلیدهای_خوشبختی قسمت 2⃣2⃣ ⚜ تربیت پذیری ⚜ 💠 یکی از راه های موفقیت این است که " دلش نرم
قسمت 3⃣2⃣ ⚜ قرآن ⚜ 💠 اساس دین اسلام " قرآن " هست و ما هم باید با جدیت روی قرآن کار کنیم، در واقع ما گنجینه علم و حکمت را داریم ولی از آن غافلیم. 💠 حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه واله) فرمود : ☘ هر کس میخواهد علم اولین و آخرین را بداند "قرآن" بخواند ☘ 💠 خیلی ها فقط قرآن را در مجالس اموات قرائت می کنند در صورتی که یکی از اسامی قرآن "روح" است ، همان طور که خود قرآن می فرماید : 🌸 قرآن هم جان است هم جان بخش و لذا اسمش روح است 🌸 💠 از این رو قرآن غذای روح است و کتاب زندگی است. کسی که اهل قرآن است " زنده" است چون امام صادق علیه السلام فرمودند : 🌷 قرآن زنده ای است که هرگز نمی میرد پس وصل با قرآن یعنی زندگی ابدی 🌷 ◀️ ادامه دارد... . ↙️↙️↙️ @atr_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
عطرِظهورِمولا
🔺او می آید #او_می_آید #داستان_زندگی_امام_مهدی_عج_ ‼️‼️دوستان با کلیک بر روی هشتگ های بالا می توانی
🔺او می آید ‼️‼️دوستان با کلیک بر روی هشتگ های بالا می توانید قسمت های قبلی را بیابید👆👆 ‼️‼️ 👈ادامه قسمت بیست و دوم//به نزد امام زمان (عج) برو 🔰🔰🔰🔰🔰🔰 میرعلام در حالیکه سعی دارد سر و صدایی ایجاد نشود، گام هایش را تند برمی دارد و قصد می کند که او هم به حرم داخل شود اما در بسته می شود! تو بیگانه ای! اینجا جایی است که آشنایان را می طلبند! بیگانه هستی تو ای میرعلام! میرعلام از شکاف باریک در چشم می گذراند: هیچ چیز پیدا نیست! چراغ روغنی که بر سینه دیوار آویخته شده است شعله اش سوسو می زند اما نمی توان کسی را در روشنایی دید. چه خبر است؟! برای مقدس اردبیلی چه کسی در را گشوده است؟! کاش او را می دیدم...! یا اینکه صدایش را می شنیدم. 🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 به این آرزوی دل خویش میرعلام گوش به شکاف در می چسباند: صدایی شبیه زمزمه می آید در گوشی و پنهان صحبت کردن دو نفر با همدیگر! دقایقی که بر میرعلام بسیار شورانگیز می گذرد سپری شده و آن نجوای آرام قطع می شود. دیگر چیزی نمی شنود. یکباره صدای پای مقدس اردبیلی در پشت در شنیده می شود؛ چه کسی غیر از او می تواند باشد. میرعلامخود را به پناه یک ستون می کشاند. در حرم گشوده شده و مقدس اردبیلی بیرون می آید. کسی دیگر غیر از میرعلام هم اگر باشد این ماجرا را نیمه تمام نمی گذارد باید تا پایان حادثه را پیش رفت و مرهمی برای حس کنجکاوی که به اندیشه آدمی ضربه وارد می آورد، یافت. مقدس اردبیلی از نجف خارج شده و به سوی شهر کوفه که در فاصله ای بسیار نزدیک قرار دارد می رود. میرعلام همچنان پنهانی و با سکوت بسیار که در راه رفتن به کار می بندد، استادش را تعقیب می کند. 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 مسجد کوفه جایی که مرکز حکومت و خلافت جانشین رسول خدا-علی(ع)- بو مکانی که امیرمومنان در محراب آن ضربه شمشیر خورد و با خون خودش آنجا را گلگون ساخت. مقدس اردبیلی به سمت مسجد کوفه می رود. درهای مسجد باز است او پس از ورود به مسجد سوی محراب می رود. توقفی دوباره و باز هم صدای زمزمه و گفتگوی پنهانی! میرعلام که دورتر ایستاده است هیچ کس را نمی بیند اما به یقین و اطمینان کامل درمی یابد که مقدس اردبیلی با انسان دیگری مشغول گفتگو است. میرعلام در وجود خویش چیز عجیبی را احساس می کند. ناشناخته ای که چنگ بر دلش کشیده و او را از خود بیخود کرده است. ناگهان می بیند که مقدس اردبیلی حرکت کرده و از مسجد خارج می شود. بازگشتِ به شهر نجف؛ استاد روی به نجف دارد و در راه است. میرعلام اندکی که راه می رود ناگهان بی اختیار شده و سرفه اش را نمی تواند در سینه نگه دارد... ⏪⏪⏪ ادامه دارد... برگرفته از کتاب او می آید/ رضا شیرازی/انتشارات پیام آزادی ↙️↙️↙️ @atr_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا