eitaa logo
آوند
2.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
372 ویدیو
97 فایل
🌿برای کمک به تناور شدن شجره طیبه جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی با هم رهسپار شویم... ✅@avand98 #آوند #گفتمان_سازی ارتباط با ما: @avand_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
آوند
طرح | ایام رحلت پیامبر اسلام(سلام‌الله‌علیه) و شهادت امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) بر فعالان جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تسلیت باد. 🔘 مردمی بودن به ادّعا نیست، باید با طبقات مختلف مردم انس بگیریم [پیامبر] دنبال این نبود که یک فرشی، چیزی داشته باشد؛ در مسجد، در ملاقات با یک نفری که در بین راه با ایشان برخورد می‌کرد و می‌خواست دو کلمه حرف بزند، روی زمین می‌نشست. گاهی غذایش را هم همین‌طور که روی زمین نشسته بود، می‌خورد. سفره‌ای بیندازند و آدابی و تشکیلاتی و حالا یک بشقابی، کاسه‌ای، چیزی مثلاً؛ نه همین‌طور روی زمین می‌نشستند و غذای ساده‌ای میل می‌کردند. گاهی یک غلامی مثلاً نشسته بود یک جایی روی زمین و داشت نان جوی می‌خورد؛ حضرت عبور می‌کردند، تعارف می‌کرد، آقا! بفرمایید؛ می‌نشستند حضرت پهلوی او. نمی‌گفتند شأن ما نیست، نمی‌شود، مناسب نیست. اینکه ما این‌قدر میگوییم و می‌شنویم که باید مردمی باشیم، یعنی این. مردمی بودن به ادّعاکردن نیست. با مردم، با زندگیِ مردم کنار بیاییم، مثل مردم زندگی کنیم، با طبقات مختلف مردم انس بگیریم. این، معنای مردمی بودن است. بعضی از ماها که حالا معمّم هستیم، اگر مثلاً یک آدم ذی‌شأنی، آدم محترمی باشد، خب، سلام علیک می‌کنیم، گرم می‌گیریم، اگر کاری با ما داشته باشد گوش می‌کنیم، آقا! یک استخاره‌ای بکنید، قرآن را درمی‌آوریم و یک استخاره‌ای برایش [می‌گیریم]. اگر یک آدم فرودستی باشد، یک آدم مثلاً [سطح] پائینی باشد؛ نه اعتنا و اهتمامی نمی‌کنیم! این، خلاف سیره‌ی رسول اللّه است. سیره‌ی پیغمبر این است که با فقرا و با ضعفا و مانند این‌ها کنار می‌آمد. به شئون ظاهری و آن چیزهایی که به‌حسب ظاهر موجب جلال و شوکت و این چیزها است، اهمّیّتی نمی‌داد. وضع زندگی پیغمبر این‌طور بود؛ این برای ما واقعاً درس است. حالا ما البتّه نه توقّع داریم، نه می‌شود توقّع داشت که مثل آن بزرگوار یا مثل امیرالمؤمنین رفتار کنیم؛ نه خب، وضع آن‌ها وضع دیگری است، جایگاهشان جایگاه دیگری است امّا آن را بایستی ملاک قرار بدهیم. آن را مثل یک نشانه‌ای [قرار دهیم]؛ شما فرض کنید از یک دامنه‌ی کوهی دارید می‌روید بالا، آن قلّه مورد نظرتان است، به قلّه نمی‌رسید امّا به طرف قلّه می‌روید، حرکت به آن سمت می‌کنید؛ باید این‌جوری باشد. ➕ بیانات رهبر معظم انقلاب در جلسه درس خارج فقه | ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ ----------------------------------- ‏👇 آوند در فضای مجازی: 🆔 ble.ir/avand98 🆔 Eitaa.com/avand98 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 🆔 instagram.com/avand98_ ----------------------------------- 👇 نشانی اینترنتی: 🌐 www.avand98.ir
🔵فریاد تبیین جبهه فرهنگی انقلاب 🔘فعالان جبهه فرهنگی انقلاب صحنه آرایی جدید جبهه حق و باطل را تشریح کردند. اکنون، تکلیف چیست؟ 🔘بیانیه جبهه فرهنگی انقلاب را در خصوص حوادث اخیر بخوانید 👇👇👇 http://mehrnews.com/xYB3p __ 👇 آوند در فضای مجازی: 🆔 ble.ir/avand98 🆔 Eitaa.com/avand98 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 🆔 instagram.com/avand98_ __ 👇 نشانی اینترنتی: 🌐 www.avand98.ir
📚 مقاله | سیره ارتباطی امام رضا(علیه‌السلام) از مدینه تا مرو 📝 به قلم: محدثه یوسفی | کریم خان‌محمدی 📥 دانلود نسخه پی‌دی‌اف از طریق لینک زیر: 🔗 https://b2n.ir/sireimamreza ______________________ ‏👇 آوند در فضای مجازی: 🆔 ble.ir/avand98 🆔 Eitaa.com/avand98 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 🆔 instagram.com/avand98_ ______________________ 👇 نشانی اینترنتی: 🌐 www.avand98.ir
📔 💠 معماران عصر جدید 💠 تحلیلی نوین بر وضعیت سازمان‌های مردم نهاد در ایران و جهان ‏‏ 🔺 در معدود مطالعاتی نیز مثل پروژه دانشگاه جانز هایک سازمان های مردم نهاد در سطح جهان ارزیابی می شود. طی این مطالعه ، بین سال های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۸، ۳۵ کشور، تقریبا از همه مناطق بررسی شدند یافته های آن تحت پنج عنوان در گزارش سال ۲۰۰۳ می آید و در یکی از این عناوین، به موضوع فعالیت سازمان های مردم نهاد در این ۳۵ کشور اشاره می شود. پس از اشاره به دامنه وسیع حیطه فعالیت این مراکز و پیچیدی ارزیابی میزان توجه به هر موضوع، به علت تمرکز هر مرکز به بیش از یک موضوع، دو گروه کلی برای موضوع فعالیت سازمان های مردم نهاد تعریف می شود: 1- کارکردهای خدماتی: خدمات رسانی مستقیم، نظیر آموزش، سلامت، مسکن، توسعه اقتصادی و...؛ 2- کارکردهای تبلیغاتی: فعالیت هایی که مسیری برای بیان ارزشها یا علاقه های فرهنگی، دینی، شغلی یا سیاستی فراهم می کنند. سپس این دو گروه، هریک به زیرمجموعه هایی تقسیم شده و حدود ده موضوع استخراج می شود. سپس همان طور که در نمودار دیده میشود، بر مبنای زیاد بودن کارکنان مشغول در هر قسمت، مقایسه شدند. طبق تصویر، کارکرد خدماتی غالب است. بیش از ۶۰ درصد کارکنان، مجموع کارمندان رسمی و حقوق بگیر و داوطلبان، در این کشورها در سازمان هایی با کارکرد خدماتی فعال اند. در داخل این گروه نیز سازمان های آموزشی و خدمات اجتماعی بیشترین اعضا را نسبت به سایر زیرمجموعه ها جذب کرده اند. در عین حال اگرچه کارکرد خدماتی، بیشترین اعضا را در اختیار دارد، هنوز تعداد درخور توجهی ، در سازمان های با کارکرد تبلیغاتی فعال اند که شاید دور از انتظار باشد. ‏‏ صفحه 38و39کتاب معماران عصر جدید ___ ‏👇 آوند در فضای مجازی: 🆔 ble.ir/avand98 🆔 Eitaa.com/avand98 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 🆔 instagram.app/join/avand98_ ___ 👇 نشانی اینترنتی: 🌐 www.avand98.ir
تحلیل ناآرامی ها.pdf
24.45M
🔘تحلیل برخی از چهره های فرهنگی،اجتماعی و سیاسی پیرامون آشوبهای اخیر ___ ‏👇 آوند در فضای مجازی: 🆔 ble.ir/avand98 🆔 Eitaa.com/avand98 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 🆔 instagram.app/join/avand98_ ___ 👇 نشانی اینترنتی: 🌐 www.avand98.ir
40.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔔 برنامه مردم نگار 🔰 روایت افرادی که تحصیل در آمریکا را با حکم امام رها کردند و به جهاد سازندگی پیوستند. 🔘تجربه موفق جهاد سازندگی ___ ‏👇 آوند در فضای مجازی: 🆔 ble.ir/avand98 🆔 Eitaa.com/avand98 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 🆔 instagram.app/join/avand98_ ___ 👇 نشانی اینترنتی: 🌐 www.avand98.ir
29.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔔 برنامه مردم نگار قسمت دوم 🔰 راز جهاد سازندگی خدمت به مردم بود کار برای مردم با مردم با حداقل امکانات و بوروکراسی ، شما در هر روستایی که بروید نشانه ای از جهاد سازندگی خواهید دید .... 🔘تجربه موفق جهاد سازندگی _ ‏👇 آوند در فضای مجازی: 🆔 ble.ir/avand98 🆔 Eitaa.com/avand98 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 🆔 instagram.app/join/avand98_ _ 👇 نشانی اینترنتی: 🌐 www.avand98.ir
🔰طرح | ایام ولادت پیامبر اسلام(سلام‌الله‌علیه) و امام جعفر صادق (علیه السلام) بر فعالان جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تبریک باد. 🔵مشکلات و سختی‌های دنیای اسلام علل متعددی دارد اما یکی از مهمترین این علتها، تفرقه و جدایی مسلمانان از یکدیگر است. 🔘نتیجه‌ی قهری تفرقه و جدایی را «ذلت» و «دوری از عزت» دانستند و تأکید کردند: وظیفه خواص و افراد تأثیرگذار دنیای اسلام، تمرکز بر ایجاد راهها و زمینه‌های عملی برای اتحاد بین مسلمانان است 🔘ممکن است برخی بگویند تحقق وحدت در شرایط فعلی با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد. 🔘آنچه از وحدت در دنیای اسلام مد نظر است، ‌وحدت درحفظ منافع امت اسلامی است و نه وحدت نژادی و جغرافیایی. 🔘فهم صحیح منافع امت اسلامی و اینکه مسلمانان باید با چه کسانی و چگونه دوستی یا دشمنی کنند و به اشتراک عمل در برابر نقشه‌های استکبار برسند، برای تحقق وحدت، بسیار مهم است. 🔘نقشه سیاسی دنیا در حال تغییر و نظام تک قطبی در حال حرکت به سمت مطرود شدن است و سلطه استکبار جهانی نیز هر روز بیش از گذشته مشروعیت خود را از دست می‌دهد، بنابراین دنیای جدیدی در حال شکل‌گیری است و سؤال بسیار مهم این است که جایگاه دنیای اسلام و امت اسلامی در این دنیای جدید کجاست؟ 🔘در چنین شرایطی امت اسلامی می‌تواند جایگاه رفیعی داشته باشد و در دنیای جدید، الگو و پیشرو باشد، ‌به شرط آنکه بتواند به اتحاد کلمه برسد و خود را از تفرقه و وسوسه‌های آمریکا و صهیونیست‌ها و کمپانیهای بزرگ رهایی بخشد. +بیانات رهبر انقلاب با مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ ----------------------- ‏👇 آوند در فضای مجازی: 🆔 ble.ir/avand98 🆔 Eitaa.com/avand98 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 🆔 instagram.com/avand98_ 👇 نشانی اینترنتی: 🌐 www.avand98.ir
39.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔔 برنامه مردم نگار قسمت سوم 🔰یکی از برکات جهاد سازندگی انسجام قومیت ها در کشور بود 🔘تجربه موفق جهاد سازندگی ___ ‏👇 آوند در فضای مجازی: 🆔 ble.ir/avand98 🆔 Eitaa.com/avand98 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 🆔 instagram.app/join/avand98_ ___ 👇 نشانی اینترنتی: 🌐 www.avand98.ir
📌 سلسله مباحث بازخوانی مواضع تشکیلاتی شهید بهشتی(رحمة‌الله‌علیه) ◀️ شماره ٧ | اصل توحیدی و نه طاغوتی، در تشکیلات ➕ اصل توحیدی و نه طاغوتی، در تشکیلات یعنی چه؟ توحیدی یعنی اینكه اصل در كار جامعۀ ما و فعلاً در دفاتر ما و حزب ما این است كه «كار میكنیم»، نه اینكه «كار میكنید» یا «نمیكنید» یا «نمیكنند». «كارمیكنیم» یا «نمیكنیم». در بسیاری از مراجعات، برادران و خواهران میگویند آقا چرا فلانجا «كار نمیكنند». «نمیكنند»یعنی چه؟ «نمیكنند»یعنی اینكه شما غیر از او هستید.یا «نمیكنید». «نمیكنید»یعنی چه؟ «نمیكنید»یعنی من غیر از شما هستم. مبنا «نمیكنیم» است. یعنی اگر آن آقا كارش ناقص است، نقص در كار من هم هست. این معنی «نمیكنیم» است. مسئولیت مشترك را قبول نداریم یا قبول داریم؟ اگر مسئولیت مشترك را قبول داریم، باید حرفمان «نمیكنیم» باشد.«نمیكنیم» در كار ما نقص است. اگر دوستان تشكیلات بگویند در كار تبلیغات نقص هست، دوستان تبلیغات بگویند در كار تشكیلات نقص هست و هر دو بگویند در كار ایدئولوژی نقص هست كه نمیشود. مگر در اینجا واحدها از هم جداست؟ اینجا یك مجموعه است. اگر نقصی در كار سیاسی هست، یعنی ما برای راه انداختن آن به اندازۀ كافی وظیفه خودمان را انجام نداده ایم. من نمیگویم كارمان را رها كنیم و آنجا برویم. تقسیم كار یك حرف است، مسئولیت مستقیم داشتن هم یك حرف است. هر دو را قبول دارم، اما مایك چیز دیگر هم به عنوان مسئولیت مشترك داریم و آن مسئولیت های غیر مستقیمی است كه روی دوش همه ماست. اگر در كار اصناف نقص هست، فقط نباید مسئول این واحد را مورد پرس وجو قرار داد، مرا هم باید مورد پرس وجو قرار داد، آن خواهر و برادر دیگر را هم باید مورد پرس وجو قرار داد. و تنها با این روحیه است كه حزب میتواند جلو برود. این اصل مسئولیت مشترك همه ماست در زمینه زشت و زیبا، كم وكاست یا كمال كارهایی كه در دفتر حزب انجام میگیرد. 📎 از کتاب: حزب جمهوری اسلامی؛ گفتارها، گفتگوها، نوشته‌ها | فصل اول صفحه ١٧ ____ ‏👇 آوند در فضای مجازی: 🆔 ble.ir/avand98 🆔 Eitaa.com/avand98 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 🆔 instagram.com/avand98_ ____ 👇 نشانی اینترنتی: 🌐 www.avand98.ir
❇️ سلسله مباحث بازخوانی مواضع تشکیلاتی شهید بهشتی(رحمة‌الله‌علیه) ◀️ شماره ۸ | یک اصل اخلاقی در سیاست داخلی حزب 🔹یك اصل اخلاقی همیشگی هم كه در كار سیاست داخلی حزب بر آن تأكید داریم، «اخلاص در عمل» است كه باید در رفتار همه ی ما به چشم بخورد. برای خدا كار كنیم.آن نورانیت، آن فروغ الهی كه در سیما، در رفتار و در گفتار انسانهایی كه دل به خدا بسته اند، به چشم میخورد، باید در كار ما هم به چشم بخورد، آن هم به صورت روزافزون . 🔹دوستانی كه بیشتر با آنها معاشرت دارم، می دانند كه بنده اصلاً یك عقیده ای دارم. عقیده ام این است كه این ویژگی را اگر از نهضت های الهی و مكتب های الهی بگیرید، دیگر هیچ چیز ممتازی باقی نمی ماند. چون حتی امتیازات سیستم اقتصادی و اجتماعی هم با این ویژگی قابل تأمین است و بدون این قابل تأمین نیست. به همین دلیل هم می بینید كه یك جامعه مسلمان كه از این فروغ الهی بی بهره است، نمیتواند آن نظام الهی را اجرا كند.شرطش این است و این آنقدر مهم است كه باید ما همیشه به یاد یكدیگر بیاوریم، به یادخودمان بیاوریم. درست مثل اینكه ما روزانه پنج بار نماز میخوانیم كه به یاد خدا باشیم. این از همان مسائل است. 📎 از کتاب: حزب جمهوری اسلامی؛ گفتارها، گفتگوها، نوشته‌ها | فصل اول صفحه 18 ____ ‏👇 آوند در فضای مجازی: 🆔 ble.ir/avand98 🆔 Eitaa.com/avand98 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 🆔 instagram.com/avand98_ ____ 👇 نشانی اینترنتی: 🌐 www.avand98.ir
🔵 یادداشت تحلیلی صلح امام حسن با رویکرد بازسازی و حفظ تشکیلات شیعی ❇️فهم شرایط پیچیده‌ی سیاسی و ضعف جبهه‌ی داخلی ، خطر از هم پاشیده شدن جریان اسلام اصیل به صورت کامل و از دست رفتن تمامی توان نیروهای خودی ، امام را مجاب به صلح کرد ❇️بازسازی تشکیلات شیعی توسط امام حسن مجتبی(ع) باعث شکل گیری و بستر سازی قیام توابین و قیام مختار بعد از شهادت امام حسین(ع) میشود متن کامل یادادداشت را میتوان در لینک زیر مطالعه کنید 👇👇👇👇 https://b2n.ir/u43000 ✍علیرضا عزیزی ____ ‏👇 آوند در فضای مجازی: 🆔 ble.ir/avand98 🆔 Eitaa.com/avand98 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 🆔 instagram.com/avand98_ ____ 👇 نشانی اینترنتی: 🌐 www.avand98.ir
1_1873207346.pdf
1.69M
❇️نگاهی تاریخی به تشکیلات فراماسونری در ایران 🔹۳ آبان ماه سالروز نخست وزیری رضا خان میرپنج است که با تلاش جریان فراماسونری به تخت پادشاهی نشست 🔹تشکیلات فراماسونری یکی از مهم ترین و بزرگترین تشکیلات تاثیر گذار در قرن ۱۹بود که سال ۱۳۰۴در ایران ، رضا خان میرپنج را به تخت پادشاهی نشاند ____ ‏👇 آوند در فضای مجازی: 🆔 ble.ir/avand98 🆔 Eitaa.com/avand98 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 🆔 instagram.com/avand98_ ____ 👇 نشانی اینترنتی: 🌐 www.avand98.ir
📔 💠 معماران عصر جدید 💠 بخش های مردم نهاد (غیرانتفاعی) در جهان 🔰اروپا 🔹بخش غیرانتفاعی از دهه ۱۹۹۰ میلادی، در پی بحران نظام های رفاه اجتماعی، رشد بسزایی کرده است . اهمیت نسبی آن طی دهه ها و قرن های گذشته تحت تأثیر جو اقتصادی و سیاستهای دولتی در نوسان بوده است . برای مثال، با وجود اینکه بخش غیرانتفاعی، به مرور، طی چندین قرن، بدون مداخله دولت، خود را تثبیت کرده بود، در پایان قرن ۱۸ میلادی، دولت های اروپایی به غیرانتفاعی ها بدگمان شدند. با ظهوردولتهای رفاه جهانی، بخش غیرانتفاعی نوعی عقب گرد داشت و قوانین دولتی بیشتری بر آن اعمال شد. اما در دهه ۱۹۷۰ میلادی، نوع جدیدی از بخش غیرانتفاعی پدیدار شد که دغدغه اصلی آن ، مبارزه با بیکاری و طرد اجتماعی افراد بود. از آن زمان تا کنون، اروپا و دولتهای آن، بیشتر به نقش بخش غیرانتفاعی در ساختار اجتماع توجه کرده اند و در سیاستگذاری ها می کوشند به سرمایه گذاری در این بخش تشویق کنند. 🔰آمریکا 🔹دنیس یانگ در فصل دوم کتاب بخش غیرانتفاعی در یک اقتصاد در حال دگرگونی، روند مشابهی برای امریکا گزارش می کند. به گفته او، بخش غیرانتفاعی به عنوان بخش سوم و متمایز کسب و کار و دولت، در دهه ۱۹۷۰ میلادی وجود و مشروعیت یافت. آن زمان، این بخش به اجرای برنامه های فدرال کمک می کرد. در ابتدا، سرمایه دولتی باعث رشد آن شد؛ اما در دهه ۱۹۸۰ در دولت ریگان، سرمایه دولتی قطع شد. از آن زمان، بخش غیرانتفاعی در امریکا، به دولت یا منابع سنتی صدقه و نیکوکاری وابستگی کمتری دارد. 🔰افريقا 🔹اندکی پس از استقلال و تشکیل دولت های مستقل از استعمار غربی، در بیشتر کشورهای آفریقایی، اقتصاد رو به رکود رفت. درآمد سرانه در افریقای زیر صحرایی، غیر از کشورهای شمال افريقا که جزو اتحادیه جهان عرب هستند، بین سالهای ۱۹۸۱ و ۱۹۸۹، ۲۱ درصد کاهش یافت. در این وضعیت، سازمان های مردم نهاد غربی و محلی در افریقا به سرعت گسترش یافتند. در دوره دوم رشد این مراکز، گفته می شود سازمان های مردم نهاد بسیاری در پاسخ به رژیم آپارتاید در افریقای جنوبی پدیدار شدند تا از حقوق افریقایی ها در مقابل سفیدپوستان غالب دفاع کنند. این سازمان ها با بسیج کردن مردم نتوانستند نقش مؤثری در پایان بخشیدن به رژیم آپارتاید ایفا کنند. با پایان یافتن کاراین رژیم در اوایل دهه نود میلادی، یعنی از ۱۹۹۴، بخش مردم نهاد رشد درخور توجهی یافت. زمانی که دولت بر تأسیس زیرساخت ها و نهادهای دموکراتیک متمرکز شد، سازمان های مردم نهاد نقش فعالی در بهبود استانداردهای زندگی در آفریقای جنوبی بازی کردند. در سال های اخیر، این کشور شاهد توسعه اجتماعی مهمی، به خصوص در حوزه های کاهش فقر، قدرتمندسازی شهروندان، حقوق بشر و مدنی، عدالت جنسی، رشد جوانان ، آموزش، مبارزه با ایدز و ترویج مردم سالاری بوده است . 🔺قسمت اول ... ____ ‏👇 آوند در فضای مجازی: 🆔 ble.ir/avand98 🆔 Eitaa.com/avand98 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 🆔 instagram.com/avand98_ ____ 👇 نشانی اینترنتی: 🌐 www.avand98.ir
🔹برای دوستان شیرازی‌ام، برای همسنگران مهربانم، برای آنها که جز مهر، محبت و صمیمیت در کنارشان تجربه نکردم، برای هر ایرانی که دیشب دلش لرزید از دیدن، شنیدن و چشیدن این درد جانسوز از رسانه‌های تصویری، شنیداری و فضای منحوس مجازی، برای هر مادری که تا غم و غصه روی دلش سنگینی می.کرد پناه می‌برد به آغوش امامزاده‌ای عظیم الشان و سبکبال، بر می‌گشت خانه، برای ترسی که شاید هر چند کوتاه به جان انسان می‌نشیند... از اینکه نکند روزی به من هم اینطور حمله کنند در کوچه، در خیابان و در حرم امن امامزادگان سرزمینم... برای خون مظلوم که قداست دارد و خداوند به حق، نمی‌گذارد پایمال شود... برای هر توییت، لایک، استوری و پُستی که در این چهل روز، زمینه ساز این وحشی‌گری شد... برای خانه‌ای که به ناحق، ناامن شد و حرامیان، خیال خام تفرقه و نفرت پراکنی و تجزیه طلبی به سرشان زد... برای همه این‌ها دست به قلم می‌برم...وسالیان سال قبل، رهبر کبیرمان برای من و ما و هر آن که ممکن است دلش لحظه‌ای بلرزد از ترور، تهاجم و تجاوز پوشالی دشمن، این طور مایه قوت قلب و ثبات قدممان شد.... "با ریختن خون عزیز ما، تأیید شد انقلاب ما... این انقلاب‏‎ ‎‏باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزی‌هاست.‏‎ ‎‏بریزید خون‌ها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود... ما از‏‎ ‎‏مرگ نمی‌ترسیم..." ✍مهرپویا ____ ‏👇 آوند در فضای مجازی: 🆔 ble.ir/avand98 🆔 Eitaa.com/avand98 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 🆔 instagram.com/avand98_
✊ اطلاع‌نگاشت | ید واحده در مقابل دست آتش‌افروز 🔍 مرور پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای در پی حادثه شاهچراغ 🔻 رهبر انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت به ملت ایران و مردم شیراز در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ، تاکید کردند که دستگاههای حافظ امنیت و قوه‌ی قضائیه تا فعالان عرصه‌ی فکر و تبلیغ و تا آحاد مردم عزیز باید ید واحده‌ئی باشند در مقابل جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا میدارد. ____ ‏👇 آوند در فضای مجازی: 🆔 ble.ir/avand98 🆔 Eitaa.com/avand98 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 🆔 instagram.com/avand98_ ____ 👇 نشانی اینترنتی: 🌐 www.avand98.ir
🔔نشست مجازی پیرامون اتفاقات اخیر و نقش و کارویژه فعالین و کنشگران امربه معروف و نهی از منکر ❇️جناب آقای صفایی: دبیر مجمع ملی فعالان امربه معروف و نهی از منکر: ارائه راهکارها و برنامه های عملیاتی ❇️جناب آقای نوری: دبیر خاتم الاوصیا(عج) استان سیستان و بلوچستان: تحلیل وضعیت و آینده پیش روی استان سیستان و بلوچستان ❇️جناب آقای لیراوی: نماینده مجمع ملی فعالان امربه معروف در استان فارس: تحلیل وضعیت استان فارس و ظرفیت های پیش رو ❇️جناب آقای رضایی: نماینده مجمع ملی فعالان امربه معروف و نهی از منکر در استان کردستان: تحلیل وضعیت و اتفاقات استان کردستان ❇️جناب آقای لطفی: مسئول کارگروه مدارس در بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (عج): ارائه بسته عملیاتی ویژه مدارس ❇️سرکار خانم خادم: فعال و کنشگر عرصه مطالبه گری: پویش مطالبه گری از مسئولین امنیتی- قضایی ⏱زمان: یکشنبه: ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱ 🌐لینک جلسه در کانال رسمی مجمع ملی فعالان امر به معروف و نهی از منکر 👇 ╭┅────────┅╮ 💎 🆔 @EHYAE2FARIZE ╰┅────────┅╯ ____ ‏👇 آوند در فضای مجازی: 🆔 ble.ir/avand98 🆔 Eitaa.com/avand98 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 🆔 instagram.com/avand98_ ____ 👇 نشانی اینترنتی: 🌐 www.avand98.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙بازخوانی بیانات رهبرانقلاب در مورد مقابله با صف آرایی جبهه دشمن 🔘انسان نقطه مقابل را نگاه می‌کند، یک جبهه ای می‌بیند. ما در مقابلمان یک جبهۀ فرهنگی- سیاسی غرب وجود دارد که در دل آن جبهه، باز یک جبهه سرمایه داری خطرناک و آدم خوار وجود دارد، باز در کنار این، یک جبهه صهیونیستی، با اهداف مشخص وجود دارد؛ باز در کنار این، یک جبهه با ارتجاع فکری و خوک صفتی در زندگی بشری وجود دارد که این‌ها همه یک مجموعه ای تشکیل دادند در مقابل ما؛ یک جبهه هستند. 🔘ما اگر بخواهیم در مقابل این جبهه کار کنیم، هم باید تنوع داشته باشیم ، هم ابتکار داشته باشیم، هم باید انگیزه داشته باشیم، هم باید برنامه داشته باشیم؛ کارمان برنامۀ هدایت شده باشد. و این نمی‌شود مگر با «تشکیل جبهه». این طرف هم بایستی جبهه تشکیل داد. از افراد و حتی مجموعه‌ها، به تنهایی کار بر نمی‌آید، باید یک کار وسیع جبهه ای انجام داد. 🔘این کار هم جز با حضور مردم امکان ندارد؛ یعنی ابتکارات مردم خیلی از کارها را می‌کند. 🔰دیدار رهبری با فعالان فرهنگی 🗓 در تاریخ ۱۳۹۲/۲/۲ ----------------------------------- ‏👇 آوند در فضای مجازی: 🆔 ble.ir/avand98 🆔 Eitaa.com/avand98 🆔 jebhe.app/join/avand98 🆔 instagram.com/avand_98 ----------------------------------- 👇 نشانی اینترنتی: 🌐 www.avand98.ir
آوند
📔 💠 معماران عصر جدید 💠 بخش های مردم نهاد (غیرانتفاعی) در جهان 🔰آسيا 🔘درباره تاریخچه کارخیر در شرق، تعدادی از منابع با قیاس شرق و غرب این ایده را منتقل میکنند که کار خیر در شرق، به رشد و بلوغ کافی نرسیده است و سازمان های مردم نهاد شرقی را غربی ها پایه گذاری کرده و سرمایه آن را فراهم میکنند. برای مثال، بارئت بارون، معاون اجرایی بنیاد آسیا، در نوشته ای با عنوان «قیاس بخش غیرانتفاعی در شرق و آمریکا» ضمن بیان عوامل رشد بخش مردم نهاد در آمریکا، نبود این عوامل را موانع رویاروی سازمان های مردم نهاد شرقی قلمداد می کند. 🔘اما محققانی نیز این دیدگاه غالب را نقد و قیاس ظاهری شرق و غرب را رد میکنند. آنها با بیان تفاوت های ساختاری ابعاد اجتماعی و اقتصادی و سیاسی غرب و شرق، مراتب بروز کار خیر را در شرق و غرب متفاوت می دانند و قدمت و حتی وسعت آن را در جوامع شرقی خیلی بیشتر از غرب می خوانند.نمونه جالبی از این دست نوشته ها، مقاله و پول قدیمی؛ تاریخچه بخشش در شرق» نوشته هیسو جانگ (۲۰۱۸) است. 🔘 «آیا بخشندگی در شرق کمتر از غرب است؟»، اولین جمله این مقاله است. بدین ترتیب، در این مقاله ابتدا دیدگاه غرب و رسانه های غربی به کار خیر در شرق بیان شده و سپس با بیان مثال هایی در چندین کشور شرقی، این دیدگاه غربی نقض می شود. برای مثال، نویسنده به قدمت هزارساله کارخیربین قبایل چینی که از آیین کنفوسیوس (آیین پیش از بودا) نشئت می گرفت، اشاره می کند. همچنین، او به پرداخت زکات بین مسلمانان اندونزی اشاره می کند. 🔘 با استناد به کتاب های تاریخ در ایران اولین ساختار اداری برای خیریه در حدود ۱۱۰۰ سال پیش و در سال ۸۷۵ میلادی تأسیس شده است . این مقاله و کتاب به توان ایران: واکاوی امر خیر در ایران؛ آسیب ها و راهکارها تاریخچه خیریه در ایران را در دوره های گوناگون تاریخی، از زمان پیش از اسلام تا امروز بررسی میکنند . اولین ارجاعات تاریخی دراین منابع به کتاب ها یا بازمانده های آیین زرتشت است که پیروان آن به پرداخت خیرات موظف بوده اند. بعد از آن، با ورود اسلام به ایران، کار خیر رشد بیشتری یافت؛ زیرا اسلام به عنوان آخرین و کامل ترین دین الهی، نگاهی جدی و قاطع به این موضوع داشته و در آیات فراوانی از قرآن به آثار وضعی و پاداش اخروی آن اشاره شده است. ____ ‏👇 آوند در فضای مجازی: 🆔 ble.ir/avand98 🆔 Eitaa.com/avand98 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 🆔 instagram.com/avand98_ ____ 👇 نشانی اینترنتی: 🌐 www.avand98.ir
🔵این خاصیت انقلاب اسلامی است که جوانان را بیدار کرد 🔘نوجوان امروزی فکر میکند، تحلیل میکند، تحلیل را درست میفهمد، نکاتی به نظرش میرسد، جوان امروزی اهل تحلیل است؛ این خیلی نکته‌ی مهمّی است، این خیلی قابل توجّه است. 🔘بچّه‌های ما و جوانهای ما حرف دارند و این خاصیّت انقلاب اسلامی است که جوان را بیدار کرد؛ هم در دوران نهضت در آن سال آخر نهضت که جوانها به فرمان امام آمدند در میدان و هم بعد از نهضت تا امروز، روزبه‌روز جوانهای ما رشد کرده‌اند، قدرت تحلیل دارند، قدرت فهم حوادث را دارند. 🔘این یک حقیقتی است؛ دشمن هم میفهمد که چشم و گوشِ جوانِ امروز باز است، حواسش جمع است، هوشمند است، قابل تحلیل است؛ چه کار میکند؟ 🔘 دشمن که بیکار نمی ماند؛ دشمن برای اینکه این حالت جوان ما را خنثی کند، شروع میکند محتوای ذهنی برای جوان درست کردن؛ این حجم عظیم دروغها در شبکه‌های مجازی به خاطر این است. این همه دروغ، این همه خلاف واقع، این همه حرفهای انحرافی، این همه تهمت، برای این است که دشمن برای این ذهنِ فعّال محتوا درست کند. 🔘اینکه من مدام میگویم «جهاد تبیین، جهاد تبیین» برای این است. محتوا را شما درست کنید؛ به مسئولین رسانه‌ها، مسئولین امور ارتباطات میگویم . قبل از اینکه دشمن، محتوای غلط و انحرافی و دروغ درست کند، شما محتوای دارای حقیقت و صحیح را درست کنید، به ذهن جوانها؛ انتقال بدهید دشمن مشغول این کار است ____ ‏👇 آوند در فضای مجازی: 🆔 ble.ir/avand98 🆔 Eitaa.com/avand98 🆔 https://jebhe.app/join/avand98 🆔 instagram.com/avand98