🔹 علی الاصول، نظر دیگری داشتم
مگر همه چیز با رهبری هماهنگ نبود؟
بد شد که
🆔@awake_vs_reset2
🔹 امیرالمؤمنین(ع) بعد از قبول #حکمیت فرمود:
«وَ أَنَا وَ اللَّهِ مَا رَضِيتُ»
به خدا قسم من راضی نبودم
♨️ که میگفتید ما خوارجیم؟!
🆔@awake_vs_reset2
بزرگترین فاجعه #تفاهم(!) این است که:
بابِ «بمباران بیت امام»، بابِ «امامکشی علنی» را باز نگهداشته است.
خدا رحمت کند حاج عماد را؛
بعد از شهادت سید عباس موسوی، نه تفاهم(!) بلکه مارس خونین او علیه صهیونیستها باعث شد ۳۰ سال جرأت نزدیک شدن به سید حسن را نداشته باشند.
✍ رحیمی
🆔@awake_vs_reset2
‼️باز هم دارید توجیه میکنید
‼️باز هم گوش نمیکنید
🔹 اگر همینطور ادامه دهید، مردم فاتحه شما را خواهند خواند؛ همانطور که خمینی کبیر فرمود:
بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست، و یک انفجار حاصل بشود. از آن روز بترسید که ممکن است یکی از «ایام الله» - خدای نخواسته - باز پیدا بشود. و آن روز دیگر قضیه این نیست که برگردیم به ۲۲ بهمن. قضیه [این] است که فاتحه همه ما را میخوانند.
صحیفه امام خمینی(ره) جلد ۱۴ صفحه ۳۸۰
🆔@awake_vs_reset2
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ببینید
📣آهای مردم مبعوث شده
❗️نکند مثل کسانی که از بالای پشتبامها فقط نظارهگر آتش زدن در خانه زهرا(س) بودند و گریستند باشید.
❗️نکند مثل شیعیان مدینه که گذاشتند مأموران مأمون امام رضا(ع) را با خود ببرند، فقط نظارهگر باشید وگریه کنید.
باید به میدان بیایید و امر رهبر را فریاد بزنید.
امام، تماشاچی و پرچمگردان نمیخواهد.
امام، یار اینگونه میخواهد:
🔹ممتثلین لاوامره (انجام مُرّ فرامین)
🔹محامین عنه (دفاع علمی و عملی)
🔹السابقین الی ارادته (سبقت در کارها و تعالی آنها)
🆔@awake_vs_reset2
۲۱ فروردین:
ما دوتا پیششرط داریم که باید قبل مذاکرات عملی بشن.
۲۸ خرداد:
ما اصلاً پیششرط نداشتیم، اونا محور خود مذاکراته.
خیلی حرفه ها! اونم تو دنیای اینترنت که همهچی ثبت میشه..
✍🏼ابن حوا
🆔@awake_vs_reset2
یک کاربر اصلاحطلب نوشته که مخالفت رهبری با تفاهم، از سر احساسات شخصی و مخالف صلاح مردم و کشور بوده
و اما یک حساب سایبری به ظاهر انقلابی و علاقهمند به قالیباف هم اون رو بازنشر کرده
قلاده حب و بغض شخصی و جناحی انقدر سنگینه که تا این حد از گستاخی به ولی فقیه و عدالتش میکشوندت
✍🏼علی بیطرفان
🆔@awake_vs_reset2
در روزی که گذشت رهبر انقلاب به مصاف تزویر رفت
همان تزویر که بدترین آفت دین است
همان تزویر که با لباس دیانت و تقوا به میدان میآید
همان تزویر که سکهای است دورو که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است
همان که عوام خدایش را میبینند و اهل معرفت ابلیسش را
و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...
🆔@awake_vs_reset2
آقای قالیباف!
تو قطعا نظر امام جامعه رو میدونستی
و قطعا توان اینو داشتی که نظر ایشون رو اعمال کنی، تو رئیس مجلسی و توان کنترل دولت رو داری
اما نکردی، تو به امام جامعه کمک نکردی...
✍🏼علی بیطرفان
🆔@awake_vs_reset2
اصلاحطلبا دارن این خط رسانهای رو میرن و به رهبری حمله میکنن
یه سوال:
مگه این توافقتون چیز خوبی نیست؟
خب رهبری هم همه افتخارشو تقدیم کرد به شما دیگه
از چی میترسین؟
✍🏼علی بیطرفان
🆔@awake_vs_reset2
فقط ۴ ضربه شمشیر تا خیمه معاویه مانده بود...
🆔@awake_vs_reset2