‼️باز هم دارید توجیه میکنید
‼️باز هم گوش نمیکنید
🔹 اگر همینطور ادامه دهید، مردم فاتحه شما را خواهند خواند؛ همانطور که خمینی کبیر فرمود:
بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست، و یک انفجار حاصل بشود. از آن روز بترسید که ممکن است یکی از «ایام الله» - خدای نخواسته - باز پیدا بشود. و آن روز دیگر قضیه این نیست که برگردیم به ۲۲ بهمن. قضیه [این] است که فاتحه همه ما را میخوانند.
صحیفه امام خمینی(ره) جلد ۱۴ صفحه ۳۸۰
🆔@awake_vs_reset2
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ببینید
📣آهای مردم مبعوث شده
❗️نکند مثل کسانی که از بالای پشتبامها فقط نظارهگر آتش زدن در خانه زهرا(س) بودند و گریستند باشید.
❗️نکند مثل شیعیان مدینه که گذاشتند مأموران مأمون امام رضا(ع) را با خود ببرند، فقط نظارهگر باشید وگریه کنید.
باید به میدان بیایید و امر رهبر را فریاد بزنید.
امام، تماشاچی و پرچمگردان نمیخواهد.
امام، یار اینگونه میخواهد:
🔹ممتثلین لاوامره (انجام مُرّ فرامین)
🔹محامین عنه (دفاع علمی و عملی)
🔹السابقین الی ارادته (سبقت در کارها و تعالی آنها)
🆔@awake_vs_reset2
۲۱ فروردین:
ما دوتا پیششرط داریم که باید قبل مذاکرات عملی بشن.
۲۸ خرداد:
ما اصلاً پیششرط نداشتیم، اونا محور خود مذاکراته.
خیلی حرفه ها! اونم تو دنیای اینترنت که همهچی ثبت میشه..
✍🏼ابن حوا
🆔@awake_vs_reset2
یک کاربر اصلاحطلب نوشته که مخالفت رهبری با تفاهم، از سر احساسات شخصی و مخالف صلاح مردم و کشور بوده
و اما یک حساب سایبری به ظاهر انقلابی و علاقهمند به قالیباف هم اون رو بازنشر کرده
قلاده حب و بغض شخصی و جناحی انقدر سنگینه که تا این حد از گستاخی به ولی فقیه و عدالتش میکشوندت
✍🏼علی بیطرفان
🆔@awake_vs_reset2
در روزی که گذشت رهبر انقلاب به مصاف تزویر رفت
همان تزویر که بدترین آفت دین است
همان تزویر که با لباس دیانت و تقوا به میدان میآید
همان تزویر که سکهای است دورو که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است
همان که عوام خدایش را میبینند و اهل معرفت ابلیسش را
و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...
🆔@awake_vs_reset2
آقای قالیباف!
تو قطعا نظر امام جامعه رو میدونستی
و قطعا توان اینو داشتی که نظر ایشون رو اعمال کنی، تو رئیس مجلسی و توان کنترل دولت رو داری
اما نکردی، تو به امام جامعه کمک نکردی...
✍🏼علی بیطرفان
🆔@awake_vs_reset2
اصلاحطلبا دارن این خط رسانهای رو میرن و به رهبری حمله میکنن
یه سوال:
مگه این توافقتون چیز خوبی نیست؟
خب رهبری هم همه افتخارشو تقدیم کرد به شما دیگه
از چی میترسین؟
✍🏼علی بیطرفان
🆔@awake_vs_reset2
فقط ۴ ضربه شمشیر تا خیمه معاویه مانده بود...
🆔@awake_vs_reset2
ضبط صوت رهبری یعنی اینکه صبر کنی تا رهبری موضع بگیرن بعد شما همون رو تکرار کنید
ولایتمدار حقیقی کسیه که منظومه فکری رهبری رو بشناسه و قبل از اینکه رهبری فرمان بدن طبق نظر ایشون عمل کنه
آفت حالت اول اینه که مثل الان وقتی کار از کار گذشته میفهمید نظر رهبری چی بوده و هیچ کاری نمیتونید بکنید چون توافق امضا شده
لجاجت شما رو جهنمی میکنه
حتی حالا که حق آشکار شده هم به جای عذرخواهی دارید به طرف مقابلتون حمله میکنید!
✍🏼علی بیطرفان
🆔@awake_vs_reset2
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای قالیباف!
گیرم اختلاف نظری هم بین تو و آقا باشه!
آیا تو باید به حرف آقا عمل کنی یا آقا به حرف تو؟
#ولایت_مطلقه فقیه یعنی چی؟
اگر بهش پایبند بودی، باید به نظر آقا عمل میکردید؛ که نکردید.
🆔@awake_vs_reset2
علی الاصول...، یعنی طبق اصول انقلاب اسلامی نه نظر شخصی
❓حالا فهمیدید فرقِ "اجازه" با "رضایت" چیست؟!
هر چند دیر به قافله رسیدید، اما یادتان باشد فقط «مطالباتِ رهبر» طبق اصولِ انقلابی هست نه آن دیگری ها...
درباره تفاهمنامه فرمودند: «رئیسجمهوران ایران و امریکا»
نه رییس جمهور انقلاب اسلامی! بلکه رییس جمهوران...
#انحلالِ_شعام
✍🏼بانوعلمدار
🆔@awake_vs_reset2
بند یکم از تفاهم نامه تان همچنان نقض می شود و لبنان در خاک و خون است...
❓جناب سردار و طرفداران سازمانی شان همچنان فقط رجز می خوانید؟!
🔰رهبر شهید:
بر همهی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزبالله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.
۱۴۰۳/۷/۷
🆔@awake_vs_reset2