۲۱ فروردین:
ما دوتا پیششرط داریم که باید قبل مذاکرات عملی بشن.
۲۸ خرداد:
ما اصلاً پیششرط نداشتیم، اونا محور خود مذاکراته.
خیلی حرفه ها! اونم تو دنیای اینترنت که همهچی ثبت میشه..
✍🏼ابن حوا
🆔@awake_vs_reset2
یک کاربر اصلاحطلب نوشته که مخالفت رهبری با تفاهم، از سر احساسات شخصی و مخالف صلاح مردم و کشور بوده
و اما یک حساب سایبری به ظاهر انقلابی و علاقهمند به قالیباف هم اون رو بازنشر کرده
قلاده حب و بغض شخصی و جناحی انقدر سنگینه که تا این حد از گستاخی به ولی فقیه و عدالتش میکشوندت
✍🏼علی بیطرفان
🆔@awake_vs_reset2
در روزی که گذشت رهبر انقلاب به مصاف تزویر رفت
همان تزویر که بدترین آفت دین است
همان تزویر که با لباس دیانت و تقوا به میدان میآید
همان تزویر که سکهای است دورو که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است
همان که عوام خدایش را میبینند و اهل معرفت ابلیسش را
و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...
🆔@awake_vs_reset2
آقای قالیباف!
تو قطعا نظر امام جامعه رو میدونستی
و قطعا توان اینو داشتی که نظر ایشون رو اعمال کنی، تو رئیس مجلسی و توان کنترل دولت رو داری
اما نکردی، تو به امام جامعه کمک نکردی...
✍🏼علی بیطرفان
🆔@awake_vs_reset2
اصلاحطلبا دارن این خط رسانهای رو میرن و به رهبری حمله میکنن
یه سوال:
مگه این توافقتون چیز خوبی نیست؟
خب رهبری هم همه افتخارشو تقدیم کرد به شما دیگه
از چی میترسین؟
✍🏼علی بیطرفان
🆔@awake_vs_reset2
فقط ۴ ضربه شمشیر تا خیمه معاویه مانده بود...
🆔@awake_vs_reset2
ضبط صوت رهبری یعنی اینکه صبر کنی تا رهبری موضع بگیرن بعد شما همون رو تکرار کنید
ولایتمدار حقیقی کسیه که منظومه فکری رهبری رو بشناسه و قبل از اینکه رهبری فرمان بدن طبق نظر ایشون عمل کنه
آفت حالت اول اینه که مثل الان وقتی کار از کار گذشته میفهمید نظر رهبری چی بوده و هیچ کاری نمیتونید بکنید چون توافق امضا شده
لجاجت شما رو جهنمی میکنه
حتی حالا که حق آشکار شده هم به جای عذرخواهی دارید به طرف مقابلتون حمله میکنید!
✍🏼علی بیطرفان
🆔@awake_vs_reset2
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای قالیباف!
گیرم اختلاف نظری هم بین تو و آقا باشه!
آیا تو باید به حرف آقا عمل کنی یا آقا به حرف تو؟
#ولایت_مطلقه فقیه یعنی چی؟
اگر بهش پایبند بودی، باید به نظر آقا عمل میکردید؛ که نکردید.
🆔@awake_vs_reset2
علی الاصول...، یعنی طبق اصول انقلاب اسلامی نه نظر شخصی
❓حالا فهمیدید فرقِ "اجازه" با "رضایت" چیست؟!
هر چند دیر به قافله رسیدید، اما یادتان باشد فقط «مطالباتِ رهبر» طبق اصولِ انقلابی هست نه آن دیگری ها...
درباره تفاهمنامه فرمودند: «رئیسجمهوران ایران و امریکا»
نه رییس جمهور انقلاب اسلامی! بلکه رییس جمهوران...
#انحلالِ_شعام
✍🏼بانوعلمدار
🆔@awake_vs_reset2
بند یکم از تفاهم نامه تان همچنان نقض می شود و لبنان در خاک و خون است...
❓جناب سردار و طرفداران سازمانی شان همچنان فقط رجز می خوانید؟!
🔰رهبر شهید:
بر همهی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزبالله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.
۱۴۰۳/۷/۷
🆔@awake_vs_reset2
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند
پیام های مسئولین کشور در تشکر از مقام معظم رهبری حقیقتا جگر انسان را می سوزاند.
رهبر انقلاب می گوید « بنا بر اصول نظر دیگری داشتم »
یعنی ای مردم بدانید برخلاف اصول و بنا به شرایط و اصرار و تعهد آقایان مسئول اجازه طی شدن مسیر تفاهم و .... را داده ام
به یک باره همه مسئولین پیام می دهند ممنونیم که اجازه صادر فرمودید
گویا با پیام های تشکر و قول می دهیم فلان و بیسار بشود می خواهند این پیام را روغن مالی بکنند.
ای مردم ما هنوز فرصت داریم شرایط را به آنچه که مقام معظم رهبری راضی هستند و نظر دارند برگردانیم دیر نشده است.
نگذارید با دست بوسی از رهبر ، دست فرمان رهبر فراموش شود.
در تجمعات #بدون_توهین ولی #باصلابت و #محکم توقف مسیر طی شده و
« #بازگشت_به_نظر_رهبری » را مطالبه کنید.
۲۹ خرداد ۱۴۰۵
شیخ اسماعیل رمضانی
🆔@awake_vs_reset2
🔹 در بیانیه گام دوم، رهبر شهیدمان فرمود:
«علی الاصول ... »
🆔@awake_vs_reset2