eitaa logo
بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنه‌ای
1.9هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
437 ویدیو
2 فایل
هوالعلیم در این کانال مطالب مستند در راستای تبیین مسائل مهم و پرداخته نشده در رسانه‌های اصلی منتشر میشود. نویسندگان کانال، تنی چند از مبارزان سند توسعه پایدار 2030 هستند و مطالب متنوع از افراد مختلف در این کانال قرار می‌گیرد. ارتباط با ما @montazer1401
مشاهده در ایتا
دانلود
در روزی که گذشت رهبر انقلاب به مصاف تزویر رفت همان تزویر که بدترین آفت دین است همان تزویر که با لباس دیانت و تقوا به میدان می‌آید همان تزویر که سکه‌ای است دورو که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است همان که عوام خدایش را می‌بینند و اهل معرفت ابلیسش را و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین... 🆔@awake_vs_reset2
آقای قالیباف! تو قطعا نظر امام جامعه رو میدونستی و قطعا توان اینو داشتی که نظر ایشون رو اعمال کنی، تو رئیس مجلسی و توان کنترل دولت رو داری اما نکردی، تو به امام جامعه کمک نکردی... ✍🏼علی بیطرفان 🆔@awake_vs_reset2
اصلاح‌طلبا دارن این خط رسانه‌ای رو میرن و به رهبری حمله میکنن یه سوال: مگه این توافقتون چیز خوبی نیست؟ خب رهبری هم همه افتخارشو تقدیم کرد به شما دیگه از چی می‌ترسین؟ ✍🏼علی بیطرفان 🆔@awake_vs_reset2
فقط ۴ ضربه شمشیر تا خیمه معاویه مانده بود... 🆔@awake_vs_reset2
ضبط صوت رهبری یعنی اینکه صبر کنی تا رهبری موضع بگیرن بعد شما همون رو تکرار کنید ولایت‌مدار حقیقی کسیه که منظومه فکری رهبری رو بشناسه و قبل از اینکه رهبری فرمان بدن طبق نظر ایشون عمل کنه آفت حالت اول اینه که مثل الان وقتی کار از کار گذشته میفهمید نظر رهبری چی بوده و هیچ کاری نمیتونید بکنید چون توافق امضا شده لجاجت شما رو جهنمی میکنه حتی حالا که حق آشکار شده هم به جای عذرخواهی دارید به طرف مقابلتون حمله میکنید! ✍🏼علی بیطرفان 🆔@awake_vs_reset2
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای قالیباف! گیرم اختلاف نظری هم بین تو و آقا باشه! آیا تو باید به حرف آقا عمل کنی یا آقا به حرف تو؟ فقیه یعنی چی؟ اگر بهش پایبند بودی، باید به نظر آقا عمل می‌کردید؛ که نکردید. 🆔@awake_vs_reset2
علی الاصول...، یعنی طبق اصول انقلاب اسلامی نه نظر شخصی ❓حالا فهمیدید فرقِ "اجازه" با "رضایت" چیست؟! هر چند دیر به قافله رسیدید، اما یادتان باشد فقط «مطالباتِ رهبر» طبق اصولِ انقلابی هست نه آن دیگری ها... درباره تفاهم‌نامه فرمودند: «رئیس‌جمهوران ایران و امریکا» نه رییس جمهور انقلاب اسلامی! بلکه رییس جمهوران... ✍🏼بانوعلمدار 🆔@awake_vs_reset2
بند یکم از تفاهم نامه تان همچنان نقض می شود و لبنان در خاک و خون است... ❓جناب سردار و طرفداران سازمانی شان همچنان فقط رجز می خوانید؟! 🔰رهبر شهید: بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند. ۱۴۰۳/۷/۷ 🆔@awake_vs_reset2
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند پیام های مسئولین کشور در تشکر از مقام معظم رهبری حقیقتا جگر انسان را می سوزاند. رهبر انقلاب می گوید « بنا بر اصول نظر دیگری داشتم » یعنی ای مردم بدانید برخلاف اصول و بنا به شرایط و اصرار و تعهد آقایان مسئول اجازه طی شدن مسیر تفاهم و .... را داده ام به یک باره همه مسئولین پیام می دهند ممنونیم که اجازه صادر فرمودید گویا با پیام های تشکر و قول می دهیم فلان و بیسار بشود می خواهند این پیام را روغن مالی بکنند. ای مردم ما هنوز فرصت داریم شرایط را به آنچه که مقام معظم رهبری راضی هستند و نظر دارند برگردانیم دیر نشده است. نگذارید با دست بوسی از رهبر ، دست فرمان رهبر فراموش شود. در تجمعات ولی و توقف مسیر طی شده و « » را مطالبه کنید. ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی 🆔@awake_vs_reset2
🔹 در بیانیه گام دوم، رهبر شهیدمان فرمود: «علی الاصول ... » 🆔@awake_vs_reset2
هدایت شده از بیداری ملت
🔴 جریان خطرناک نو اصلاح طلبی! 🔻نو اصولگرایی یا به عبارت دقیق‌تر نو اصلاح طلبی، جریانی است که سال هاست با تابلوی ولایتمداری، انقلابی گری و عقلانیت جلو آمده است و برخی مواقع ممکن است به شدت علیه اصلاح طلبی و غربگرایی سخن بگوید اما تجربه نشان داده که در مرحله عمل و نتیجه نهایی، نسخه بروز شده و خطرناک تر اصلاح طلبی است. کافی است رفتار این جریان را در موضوعاتی نظیر حجاب، مدیریت فضای مجازی و در این اواخر در موضوع جنگ و مذاکره با آمریکا بررسی کنید؛ به راحتی می توانید چنین نتیجه ای بگیرید. آنچه مایه نگرانی است این است که چنین جریانی حتی در برخی لایه های دستگاه های حساس نظام هم بعضی را با خود همراه کرده است و در بزنگاه ها آنها را با طناب پوسیده خود به چاه می اندازد. 🔴 👇 @bidariymelat
چرا نباید شخص پرست بود؟ یادآوری برخی موضعگیری‌ها: 🔺آیت‌الله میرباقری (عضو مجلس خبرگان): "مذاکرات زیر نظر رهبری است. مردم نگران نباشند." 🔺سردار قاآنی: "فرقی بین تیم مذاکره کننده ما و بچه‌هایی که پای لانچر بودن نیست و جنسشان از جنس مقاومت است." 🔺نماینده ولی فقیه: "این مذاکرات را با برجام مقایسه نکنید." 🔺زاکانی: "کسانی که می‌گویند مذاکرات بر رهبری تحمیل شده است بر ایشان جفا می‌کنند" 🔺قرارگاه خاتم نیز این توافق را "تحمیل اراده مردم ایران بر دشمن" و "پذیرش شکست و تسلیم در برابر مردم مبعوث شده" توصیف کرد و آن را تلویحاً تبریک گفت. 🔹امیرالمؤمنین علی علیه السلام: إنّ الحقَّ لا يُعرَفُ بالرِّجالِ، اعْرِفِ الحقَّ تَعرِفْ أهلَهُ. حقّ به شخصيتها شناخته نمى‌شود؛ خودِ حقّ را بشناس تا پيروان آن را بشناسى. [مجمع البيان : ۱/۲۱۱ ، روضة الواعظين : ۳۹ .] 🆔@awake_vs_reset2