eitaa logo
بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنه‌ای
1.9هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
437 ویدیو
2 فایل
هوالعلیم در این کانال مطالب مستند در راستای تبیین مسائل مهم و پرداخته نشده در رسانه‌های اصلی منتشر میشود. نویسندگان کانال، تنی چند از مبارزان سند توسعه پایدار 2030 هستند و مطالب متنوع از افراد مختلف در این کانال قرار می‌گیرد. ارتباط با ما @montazer1401
مشاهده در ایتا
دانلود
ضبط صوت رهبری یعنی اینکه صبر کنی تا رهبری موضع بگیرن بعد شما همون رو تکرار کنید ولایت‌مدار حقیقی کسیه که منظومه فکری رهبری رو بشناسه و قبل از اینکه رهبری فرمان بدن طبق نظر ایشون عمل کنه آفت حالت اول اینه که مثل الان وقتی کار از کار گذشته میفهمید نظر رهبری چی بوده و هیچ کاری نمیتونید بکنید چون توافق امضا شده لجاجت شما رو جهنمی میکنه حتی حالا که حق آشکار شده هم به جای عذرخواهی دارید به طرف مقابلتون حمله میکنید! ✍🏼علی بیطرفان 🆔@awake_vs_reset2
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای قالیباف! گیرم اختلاف نظری هم بین تو و آقا باشه! آیا تو باید به حرف آقا عمل کنی یا آقا به حرف تو؟ فقیه یعنی چی؟ اگر بهش پایبند بودی، باید به نظر آقا عمل می‌کردید؛ که نکردید. 🆔@awake_vs_reset2
علی الاصول...، یعنی طبق اصول انقلاب اسلامی نه نظر شخصی ❓حالا فهمیدید فرقِ "اجازه" با "رضایت" چیست؟! هر چند دیر به قافله رسیدید، اما یادتان باشد فقط «مطالباتِ رهبر» طبق اصولِ انقلابی هست نه آن دیگری ها... درباره تفاهم‌نامه فرمودند: «رئیس‌جمهوران ایران و امریکا» نه رییس جمهور انقلاب اسلامی! بلکه رییس جمهوران... ✍🏼بانوعلمدار 🆔@awake_vs_reset2
بند یکم از تفاهم نامه تان همچنان نقض می شود و لبنان در خاک و خون است... ❓جناب سردار و طرفداران سازمانی شان همچنان فقط رجز می خوانید؟! 🔰رهبر شهید: بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند. ۱۴۰۳/۷/۷ 🆔@awake_vs_reset2
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند پیام های مسئولین کشور در تشکر از مقام معظم رهبری حقیقتا جگر انسان را می سوزاند. رهبر انقلاب می گوید « بنا بر اصول نظر دیگری داشتم » یعنی ای مردم بدانید برخلاف اصول و بنا به شرایط و اصرار و تعهد آقایان مسئول اجازه طی شدن مسیر تفاهم و .... را داده ام به یک باره همه مسئولین پیام می دهند ممنونیم که اجازه صادر فرمودید گویا با پیام های تشکر و قول می دهیم فلان و بیسار بشود می خواهند این پیام را روغن مالی بکنند. ای مردم ما هنوز فرصت داریم شرایط را به آنچه که مقام معظم رهبری راضی هستند و نظر دارند برگردانیم دیر نشده است. نگذارید با دست بوسی از رهبر ، دست فرمان رهبر فراموش شود. در تجمعات ولی و توقف مسیر طی شده و « » را مطالبه کنید. ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی 🆔@awake_vs_reset2
🔹 در بیانیه گام دوم، رهبر شهیدمان فرمود: «علی الاصول ... » 🆔@awake_vs_reset2
هدایت شده از بیداری ملت
🔴 جریان خطرناک نو اصلاح طلبی! 🔻نو اصولگرایی یا به عبارت دقیق‌تر نو اصلاح طلبی، جریانی است که سال هاست با تابلوی ولایتمداری، انقلابی گری و عقلانیت جلو آمده است و برخی مواقع ممکن است به شدت علیه اصلاح طلبی و غربگرایی سخن بگوید اما تجربه نشان داده که در مرحله عمل و نتیجه نهایی، نسخه بروز شده و خطرناک تر اصلاح طلبی است. کافی است رفتار این جریان را در موضوعاتی نظیر حجاب، مدیریت فضای مجازی و در این اواخر در موضوع جنگ و مذاکره با آمریکا بررسی کنید؛ به راحتی می توانید چنین نتیجه ای بگیرید. آنچه مایه نگرانی است این است که چنین جریانی حتی در برخی لایه های دستگاه های حساس نظام هم بعضی را با خود همراه کرده است و در بزنگاه ها آنها را با طناب پوسیده خود به چاه می اندازد. 🔴 👇 @bidariymelat
چرا نباید شخص پرست بود؟ یادآوری برخی موضعگیری‌ها: 🔺آیت‌الله میرباقری (عضو مجلس خبرگان): "مذاکرات زیر نظر رهبری است. مردم نگران نباشند." 🔺سردار قاآنی: "فرقی بین تیم مذاکره کننده ما و بچه‌هایی که پای لانچر بودن نیست و جنسشان از جنس مقاومت است." 🔺نماینده ولی فقیه: "این مذاکرات را با برجام مقایسه نکنید." 🔺زاکانی: "کسانی که می‌گویند مذاکرات بر رهبری تحمیل شده است بر ایشان جفا می‌کنند" 🔺قرارگاه خاتم نیز این توافق را "تحمیل اراده مردم ایران بر دشمن" و "پذیرش شکست و تسلیم در برابر مردم مبعوث شده" توصیف کرد و آن را تلویحاً تبریک گفت. 🔹امیرالمؤمنین علی علیه السلام: إنّ الحقَّ لا يُعرَفُ بالرِّجالِ، اعْرِفِ الحقَّ تَعرِفْ أهلَهُ. حقّ به شخصيتها شناخته نمى‌شود؛ خودِ حقّ را بشناس تا پيروان آن را بشناسى. [مجمع البيان : ۱/۲۱۱ ، روضة الواعظين : ۳۹ .] 🆔@awake_vs_reset2
‌+پول‌های بلوکه شده‌مون آزاد شده؟! ـ نه +جنایت در لبنان متوقف شده؟! ـ نه +تنگه چی، باز شده؟! ـ بله نتایج توافق متوازن آقای پزشکیان با خوک زرد تا اینجا! ✍ سجاد خادم 🆔@awake_vs_reset2
تنگه را در حالی باز کردند که مردم غریب لبنان را به خاک و خون کشیدند. ⁉️چرا باید ما متعهد به تفاهمی باشیم که دشمن حرامی آن را نقض کرده!؟ ⁉️چرا انگار گرد مرگ پاشیده شده بر صورت امضاکنندگان این قرار داد؟! ⁉️چرا خفه خون گرفتند؟ ⁉️تا کجا چشم خواهندبست بر نقض عهد؟ تا نابودی کامل لبنان ؟! ✍بنیان مرصوص 🆔@awake_vs_reset2
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تحلیل‌های مشکوک و غلطِ امثالِ مهدی محمدی در قرار دادن منتقدین مذاکره مقابل رهبری چیز جدیدی نیست و این کار ناشایست رو در حق رهبر شهید هم کردن مهدی محمدی تیر۹۴: برجام توافقی متوازن و مدیریت رهبری از جنس ورود در جزییات بود! رهبر شهید فروردین۹۴: بنده در جزییات دخالتی نکردم و نخواهم کرد. این که کسانی بگویند رهبری در جزییات دخالت دارد حرف دقیقی نیست! نکته مهم و جالب اینکه تحلیل و تاکیدِ اشتباهِ محمدی بعد از تذکر علنی آقا در فروردین ۹۴ بیان شده. ✍️ عـــیّار 🆔@awake_vs_reset2
چقدر فحش خوردیم چقدر خون دل خوردیم چقدر مسخره شدیم ولی دیشب فهمیدیم دلگرمی رهبرمون بودیم و خار تو چشم هرچی وفاقی و اصلاح طلبه ✍لوتوس 🆔@awake_vs_reset2